Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/1, 2022 kl. 19:31, av Lillabella2

Att shoppa underkläder

Del 1 av 1 i serien Hanna och pappa

OBS incest OBS
Det har länge funnits en stämning mellan Hanna och pappa, en sexuell sådan. Nu har de bestämt sig för att utforska det.

Denna novell är inspirerad av min favoritnovell "Fotografen & jag".


Jag skulle möta pappa på stan efter jobbet. Vi hade bestämt möte vid Konserthusets trappa. Jag behövde inte vänta länge, snart kom pappa små springande över torget.
"Hej gumman jag hoppas inte att du har behövt vänta länge"
"Nejdå jag kom nyss" log jag och kramade honom. Pappa var så snäll och omtänksam, det hade han alltid varit. Nu när han hade börjat bli till åren verkade han bli ännu mer kärleksfull, säkert för att han såg mig och min syster växa upp till vuxna kvinnor, jag var ju 21 år nu.

Vi började gå mot butiken vi skulle besöka. Jag tittade upp på pappa och log, vilken mysig dag det här skulle bli. Det var en ganska bister höstdag så jag hade tagit på mig tjockjackan och en halsduk. Pappa och jag såg säkert ut som vilken pappa och dotter som helst.
Jag var lite drygt 160cm, ganska petit, hade mörkbrunt axellångt hår, blåa klara ögon. Mina bröst var små men min rumpa var fast och fin, alla squatsen hade gett resultat.
Pappa var 180cm, normalbyggd, grått hår och snälla blåa ögon.

Vi närmade oss butiken och jag kände hur det pirrade till.
Pappa gick fram till dörren och öppnade och gick sedan in tätt efter mig. Expediten i kassan gav oss en konstig blick och jag kunde förstå varför. Butiken var en underklädesbutik, kategori sexiga. Det hade länge funnits en stämning mellan mig och pappa, små kommentarer här och där med sexuella anspelningar och mer och mer tafsande från pappas håll. Det hade börjat med små smekningar på axeln eller kinden som hade utvecklats till att han smekte min rumpa och pressade sitt stånd mot mig.
Tillslut hade pappa föreslagit att vi skulle gå hit, för att köpa underkläder tillsammans och ta det härifrån.

Vi gick runt bland raderna av kläder och plockade på oss. Pappa plockade ner ett vitt sött set.
"Den här skulle passa dig fint tror jag" han särade på trosorna och BHn så att det gick lättare att se. Bhn hade små tunna kupor i spets, trosorna var string och framsidan var tunn den med.
"Du skulle vara så söt i den här..." sa han drömmande.
"Den skulle precis täcka dina bröst..."
"Ja den var söt" svarade jag.
"Vi köper den Hanna, jag vill så gärna se dig i den" pappa log och smekte mig ömsint på kinden. Jag tog fram ett svart set, den var mycket sexigare än den andra, med band som skulle gå runt revbenen.
"Vad tror du om den här?"
"Åh Hanna..." mumlade pappa, han blev glansig i blicken. Jag la den på hög med de andra.
Nästa set pappa tog fram var ljusrosa, den var söt och sexig på samma gång.
"Titta på den här Hanna" sa pappa och visade upp BHn. Kuporna var minimala, de skulle precis täcka mina bröstvårtor.
"Den var söt..." sa jag med hjärtat dunkande hårt i bröstet. Jag kände hur jag blev mer och mer upphetsad av att se vad för slags underkläder pappa ville se mig i.
"Vad vacker du skulle vara i den här...den skulle knappt täcka dig gumman..." jag hörde på hans röst hur han försvann in i en dagdröm där jag var huvudpersonen.

Vi gick runt i butiken ett tag och valde ut set efter set.
När pappa gick fram till kassan för att betala kom jag på att vi glömt strumpebandshållare och knästrumpor. Jag hittade några sexiga i hörnet av butiken och skyndade sedan tillbaka mot kassan.
"De här också pappa" sa jag och slängde fram de på disken.
Kassörskan tittade mellan oss med en konstig blick, men den hade börjat bli glansig medan vi gick omkring.
Pappa log och föste fram de.
Jag längtade att få visa upp mig för pappa i allt vi hade köpt, och vad det kunde tänkas leda till.

Resan hem var pirrig, hjärtat bultade i bröstet och jag kände hur det värmde och fuktades mellan mina ben ju närmre hem vi kom.
När vi kom innanför ytterdörren tog jag av mig ytterkläderna i spänd tystnad. Pappa var långsammare så jag väntade på honom i hallen för att se om han skulle ta kommandot för nästa steg.
Pappa hängde upp sin jacka på en galge och vände sig sedan leende mot mig.
"Vad mysigt det ska bli Hanna, jag har sett fram emot det här". Med ena handen bärande på kassen med dagens inköp och den andra smekande min rumpa, föste pappa med mig in i vardagsrummet.
Jag såg ner mot hans skrev och såg hur det buktade, han var lika spänd på det här som jag var.

Pappa ställde ifrån sig påsen.
"Ska vi få av dig lite?" log han och började knäppa upp min blus. När knapparna över mina bröst var uppknäppta förde han in händerna och smekte utsidan av mina bröst. De var inte stora men pappa verkade uppskatta de i alla fall. Det var skönt när hans händer masserade och smekte mig. När han tog ut händerna ur blusen snuddade han mina bröstvårtor som nu var styvna. Det kittlade till i magen.
"Där var du känslig...du ger mig massa ideer nu gumman. Kan du ta av dig för pappa?" Log han och tog några steg tillbaka.
Jag nickade och fortsatte knäppa upp blusen. Jag fick av mig blusen och knäppte upp byxknappen innan jag hasade de ner för benen. Jag stod i bara bh och trosor, pappa såg på mig med het blick.
Han stoppade mig när jag satte fingrarna i troskanten och skulle börja ta av de.
"Vänta lite...kan jag få ta av dina trosor?"
"Om du vill" log jag mot honom.
Pappa ställde sig närmre mig igen. Hans andetag var nu tyngre.
"Det är första gången på väldigt länge jag får se dig utan trosor...jag har drömt att få se dig naken älskling" sa han och såg mig förväntansfullt i ögonen.
Jag bet mig i läppen.
Han smekte min rumpa, klämde lite, innan fingrarna tog sig innanför troskanten. Sakta drog han ner trosorna. När han fått trosorna ner till fötterna satt han på knä framför mig, ansiktet i nivå med min nu blottade fitta. Jag hörde hur han tog djupa andetag. Han smekte mitt lår och såg upp på mig.
"Åh Hanna...kan pappa få smaka på dig?"
Jag nickade tyst och klev ur trosorna och särade benen.
Han höll om mitt ena lår och sträckte försiktigt fram tungan. Med långsamma rörelser slickade han min klitta med tungspetsen.
"Mmmh!" Mina ben darrade, jag var så känslig efter det långa förspelet av att handla underkläder tillsammans.
Han stönade och tryckte ansiktet mot min fitta. Jag kände hur han smakade mig och slickade, inte kunde låta bli att leta sig längre in. Efter en liten stund drog han sig motvilligt bort.
Han slickade sig runt läpparna.
"Mmm...jag känner att du redan är redo för nästa steg älskling, det gör mig så glad, jag skulle lätt kunna tränga in i dig redan nu". Han smekte min kind och såg kärleksfullt på mig.
"Men jag vill gärna se dig i det fina vi köpt idag först gumman, det skulle göra mig så glad. Efter det vill jag gärna knulla dig min vackra dotter, jag längtar efter att få vara i dig".
Jag var nästan beredd på att hoppa över uppvisningen vid det här laget.


Efter en viss betänksamhet valde jag det vita setet.
"Vänta lite pappa, jag kommer tillbaka snart" sa jag, kysste honom på kinden och gick tvärs över korridoren till mammas och pappas sovrum. Jag stängde dörren om mig, tog av mina strumpor och min bh och satte på mig det vita setet. De små kuporna med spets täckte nätt och jämnt mina bröst, trosorna var små de med men jag kände mig fin, de framhävde min runda fasta rumpa.

Jag gick ut till vardagsrummet igen där pappa satt i soffan och väntade.
"Vad tycker du?" Fnittrade jag och snurrade runt.
"Det passar dig så fint gumman" han ställde sig upp.
"Bhn täcker dig precis" sa han och smekte lätt med handflatan över mitt ena bröst.
"Mmh..! Tycker du om att se din dotter såhär naken?" Frågade jag andfått.
"Om jag gör, jag kan inte vänta tills jag får se dig i den ljusrosa..." sa pappa drömmande medan han smekte mig ner över ryggen och klämde och masserade min rumpa.
"Känner du hur mycket pappa vill ha dig?" Viskade han i mitt öra och pressade sitt stånd mot min mage.
Jag stönade, rös av vad som gömde sig innanför hans byxor. Njöt av hur uppenbart hård han var, hur han, precis som jag, var redo till bristningsgränsen att begå incest.

Jag kysste honom på kinden innan jag försiktigt tog mig ur pappas famn.
"Dags för en till, vänta lite..." sa jag och gick in i deras sovrum igen. Jag bytte om till det ljusrosa setet. Kuporna täckte endast mina styva bröstvårtor, de stod ut som små kritor från mina runda fasta små bröst. Jag behöll trosorna eftersom jag tänkte att pappa skulle föredra string framför vanliga.
Jag gick ut till pappa igen. Bara av att visa mig för pappa i så avslöjande och sexiga kläder gjorde att mina bröstvårtor styvnade ytterligare.
"Älsklingen..." stönade pappa.
"Se på dig..." han smekte mina bröstvårtor genom det lilla tyget.
"Du är så vacker Hanna" pappa kysste min kind och skruvade på mina bröstvårtor.
"Åh..." jag tryckte mig mot pappa.
"Är det skönt min älskling? Du är så sexig när du njuter så...din kropp skriker sex ska du veta älsklingen min, jag vill tränga djupt in i dig med min hårda pappakuk..."
"Mmh..så skönt pappa".
Pappas smekningar tog tyget från mina bröstvårtor.
"Min älskade dotter..." pappa tog mina bröstvårtor i munnen och sög hårt.
"Ah!"
"Hannah..." sa pappa med tung andning.
"Ställ dig här" instruerade han och böjde mig över soffkanten. Jag hängde med överkroppen ut över armstödet, mina bröst befriade från det lilla tyget.

Pappa var fumlig av upphetsning. När han ställde sig bakom mig hörde jag hur gylfen drogs ner och kände hur han ställde sig tillrätta. Med sökande fingrar förde pappa försiktigt mina trosor åt sidan innan hans fingrar snuddade vid mitt fuktiga och känsliga kön.
"Åh!" Stönade jag av den plötsliga kontakten. Pappa drog lätt med fingrarna i min skåra.
"Mmm...du är så redo för mig min älskling, du är alldeles kladdig"
Han kysste min nakna rumpa och förde sedan in ett finger i mitt inre.
"Mmmh...pappa..." stönade jag.
"Lilla gumman...jag behöver inte ens förbereda dig, du är knullklar som du är, så våt som du är".
Jag rös när pappa drog ut sitt finger.
"Pappas älskling..." sa pappa och smekte min rumpa. Jag kände hur han placerade sig vid min öppning innan han tog tag om min midja och penetrerade mig i en enda stöt.
"Åååh älskling, du är så trång".
Jag flämtade till när pappa begravde sig djupt inom mig.
"Åååååh...."
Pappa började röra sig in och ut, det kändes så förbjudet men samtidigt så rätt. Ingenting skulle någonsin vara sig likt efter det här, vi hade passerat en gräns vi aldrig skulle kunna göra ogjord. Från att ha varit en vanlig pappa och dotter till spänningen att börja utforska de förbjudna känslorna. Till nu, att vara här, tillsammans, att begå incest på det mest självklara sätt. Jag älskade det.

"Ååh gumman, du är så våt och skön...känner du hur jag fyller dig"
"Jah...mmm...så skönt pappa...så skönt".
Pappa knullade mig med långa långsamma tag, drog ut på känslan av att fylla och dra sig ur.
"Mmm älskling, jag har sett fram emot det här så mycket, tänkt hur mysigt vi ska ha det tillsammans...att få tränga in i dig min vackra dotter...du är så skön gumman...du gör pappa så lycklig, vet du det? Vet du hur lycklig du gör din pappa" pappa smekte mina höfter samtidigt som han rörde sig sakta ut och in.
"Åh jah...så skönt pappa, älskar att känna dig i mig...mh...så skönt" stönade jag. Min klitta dunkade av upphetsning, det var svårt att tänka klart.
Pappa smekte min rumpa och sträckte sig under mig. Han smekte mig längs magen ner mot min fitta.
"Mmmh..!"
"Du är så känslig gumman..."
Med fjäderlätta fingrar smekte han utanpå min fitta.
"Aah"
"Åh vad du kramar mig, där var det skönt älskling" sa pappa flåsande av upphetsning.
Han smekte min fitta igen och lekte med fingrarna lätt över min klitta.
"Aaaah! Mmmh! Pappa!"
"Ahh! Men lilla gumman" stönade pappa och kysste min axel.
"Älsklingen då...mmm, det rinner om dig, du älskar verkligen att ha pappa i dig gumman...älskling"
Jag gnydde och skakade av pappas beröring, det var så skönt.
Plötsligt stod mamma framför oss i dörröppningen. Jag stelnade till, shit, fan, hur skulle vi förklara det här?! Jag kände hur ansiktet hettade.
"Vad är det älskling?" frågade pappa och kysste mig över ryggen.
"Mamma..." var det enda jag fick fram. Jag kunde inte slita blicken från mamma, hon såg ogillande på oss med armarna korsade. På något sätt fick jag känslan av att hon inte var förvånad av vad hon såg.
"Hon har stå-" började pappa.
"Jag visste det." sa mamma med en skarp ton i rösten.
"Jag bara visste att det bara var en tidsfråga innan jag skulle hitta er såhär, tro inte att jag inte har sett hur ni har varit runt varandra den senaste tiden."
"Hu-"
Pappa fortsatte knulla mig som om vi inte blivit avbrutna. Han ökade snart takten och smekte samtidigt min klitta, det började bli svårt att koncentrera sig på vad mamma sa.
"Ni har inte varit diskreta om ni tror det"
"Ahh..!" det var pinsamt men jag kunde inte hålla tillbaka rösten, det var för skönt.
"...jag kan inte tro det...jag kan inte TRO det. Ni kan inte ens sluta, inte ens nu? Jag orkar inte...jag orkar inte" mamma skakade upprört på huvudet.
"Fortsätt ni, fortsätt du knulla din dotter...gör det! Jag ska inte störa!" hon slog upp med armarna i en uppgiven gest och var precis på väg att vända när jag började gny, jag var så nära en orgasm. Jag både skämdes och tände på att mamma hade kommit på mig och pappa.
"Efter idag vill jag inte behöva se det här mer, är det förstått? Fortsätt ni med det här bara jag slipper se det, okej?"
Hon var på väg ut ur rummet igen innan hon vände sig en sista gång.
"Och snälla, försök hålla det här från Emmy, okej? Båda våra döttrar behöver inte vara inblandade i det här". Med det försvann mamma ut ur rummet.

"Åh vad jag är nära nu älskling, jag vill se ditt ansikte när jag kommer i dig" pappa drog sig ur och lät mig byta position.
"Skynda pappa, knulla mig" stönade jag upphetsat och särade på benen.
Pappa var snart på plats och penetrerade mig åter.
"Åh älskling...du kommer lämna en våt fläck på soffan så våt som du är...du kanske gillade att vi blev upptäckta gumman, är det så?" sa pappa och smekte min kind.
Jag stönade till svar, kunde inte säga emot, det hade känts så sexigt.
"Min lilla älskling vill ha publik...det ska pappa fixa igen älskling."
Jag var så nära nu, hade nog aldrig varit såhär våt och upphetsad i hela mitt liv.
"Ha...ha...mmmh..ah!" Jag såg upp på pappa genom kåtdimmiga ögon. Jag skruvade på mina bröstvårtor medan pappa bestämt plöjde in i mig gång på gång.
"Åh älskling...åh....pappa kommer nu, jag kommer i dig nu gumman åååh" stönade pappa och med en sista hård stöt tömde han sig i mig. Jag kunde känna hur han gång på gång sprutade sina varma strålar djupt inom mig. Det fick mig att falla över kanten, tanken på hur pappa, min egen pappa hade försökt para sig med mig.

När jag åter fick tillbaka medvetandet möttes jag av pappas varma leende. Jag log slött tillbaka. Han böjde sig ner och kysste mig mjukt.
Han satte sig upp och smekte slött min klitta. Jag rös till och när jag slappnade av igen kände jag hur pappas varma sperma sakta rann ur mig. Vi såg båda på hur pappas incestsäd förenades med min våta fläck på soffan.

  • Del 1: Att shoppa underkläder.

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

surfboykk

ta tag i din andra dotter gör en trekant vem vet mamma kanske vill vara med tilll slut

31/7, 2023 kl. 04:23

#4

go4it666

Fortsättning tack

21/7, 2023 kl. 03:04

#3

wille_500

Hej, tänk om man vore din pappa ;)

20/7, 2023 kl. 06:05

#2

Nightcare

Ah, riktig incest. Med en riktig pappa. Även om det bara är i fiktionen (som tur är). Så upphetsande.
När kommer mera?

5/2, 2022 kl. 17:19

#1

mx55

Tror jag förstår vad du försöker åstadkomma men tyvärr blir det ständiga upprepandet av ”pappa” istället för han, hans och honom väldigt fort irriterande. Lyckligtvis bygger du upp resten väldigt upphetsande så jag lyckas ta mig igenom det. Men jag är ledsen att säga att det var nära att jag tryckte på bakåtknappen ett antal gånger. Förlåt.

10/1, 2022 kl. 23:36