Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/1, 2022 kl. 10:23, av Lillabella2

Bra med en gurka över

Del 2 av 10 i serien Bella

OBS incest OBS
Bellas försök till att förföra sin pappa Anders ger resultat, kanske bättre än vad Bella vågat hoppas på.

Nästa dag när jag mötte Sanna på skolgården praktiskt taget skrek jag.
"Det funkade! Det funkade!"
Sanna skrattade och skakade på huvudet. 
"Okej okej, lugna dig".

Det var 10 min kvar tills det skulle ringa in så jag försökte berätta allt så snabbt som möjligt.

"Jag gjorde som du sa Sanna" sa jag upphetsat och försökte hålla rösten nere. Hon hade öppnat skåpet och plockade ut några böcker innan hon stängde skåpsdörren.
"Hur gjorde du?"
Jag berättade hur jag hade bytt kläder, hur jag först hade hört pappa dra efter andan för att sedan stå tyst i köket medan jag plockade ur diskmaskinen och sedan om hur jag sett honom stirra på mina bröst.

"Wow! Och att du till och med vågade provocera honom med dina tuttar, det trodde jag inte i första taget, bra gjort Bella! Jag är imponerad!"
Jag rodnade lätt. Vi började gå mot engelska klassrummet.
"Mamma jobbar natt idag och imorgon också så jag måste växla upp nu. Min dröm vore ju om han kom in och knulla mig när jag låtsades sov." Jag fnissade till och kände hur jag blev rödare i ansiktet.
Ibland fattade jag inte att jag och Sanna kunde prata med varandra om sånt här så öppet, men å andra sidan hade vi känt varandra nästan hela våra liv. Hon hade varit med från början då mamma träffat pappa, eller ja, han var ju egentligen min styvpappa men jag hade alltid kallat honom pappa. Min riktiga pappa hade aldrig varit med i bilden.

Jag såg ur ögonvrån hur Sanna tittade på mig.
"Jag tvivlar inte en sekund på att du kommer lyckas".
Vi hann precis sätta oss på våra platser innan läraren kom in i rummet.
"Good morning people! Since it's friday, let's go over what we have discussed this week." Klassen mumlade till svar och jag kunde inte låta bli att låta tankarna vandra iväg. Ikväll skulle jag ge allt.


Pappas bil stod på uppfarten. Det här tillhörde inte vanligheterna. Jag låste fundersamt upp ytterdörren.
"Hallå? Pappa? Är du redan hemma?"
"Bella? Är det du?" Hans röst var dov, det lät som om han var i badrummet.
Snart kom han gåendes ut till hallen.
"Vad tidig du är idag" konstaterade jag förvånat medan jag hängde av mig ytterkläderna.
"Uppstarten av det nya projektet tog inte lika lång tid som planerat. Alla kan jobba på sitt håll tills nästa möte"
"Jaha..det låter ju som en bra start" log jag och började gå mot trappen.


Att pappa var hemma så tidigt gjorde mig lite ur balans, det här ingick inte i mina planer för kvällen. Jag fick tänka om.
Jag ställde mig vid garderoben. Måste ha något mer provocerande idag. Tog på mig samma stora tröja från dagen innan, utan bh, men istället för shortsen valde jag ett par ljusrosa små trosor. Det här får duga.


Jag gick ner igen. Pappa hade börjat med maten, han stod med ryggen mot när jag kom in i köket.
"Jag kan hjälpa dig med maten idag pappa"
"Har du inte läxor att göra då?"
Jag ställde mig brevid honom och tittade på medan han hackade tomater.
"Nej, det är ju lördag imorgon. Vad kan jag hjälpa till med?"
Utan att titta upp från skärbrädan svarade han "Du kan göra salladen, det ligger ett salladshuvud i lådan och du kan hacka upp ena gurkan"
"Åh vad bra, då kan jag använda den andra lite senare ikväll" jag gav honom ett pillemariskt leende.
Han stirrade på mig, innan han vände om blicken såg jag hur kinderna blev röda. Jag log för mig själv, han hade förstått vad jag menade.


Vi stod under tystnad ett tag och förberedde maten. Första gången pappa tog en vända till kylskåpet för att hämta fler ingredienser kände jag en smekning över rumpan. När jag såg honom vända sig ännu en gång mot kylskåpet låtsades jag om att noga skölja salladen. Jag kände handryggen mot min rumpa som sedan vändes till handflatan, ytterligare en smekning. Han återvände till sin plats vid spisen, rörandes i grytan. Jag bestämde mig för att provocera ytterligare.

Jag ställde mig på tå och sträckte mig efter salladsskålen i hyllan. Snart kände jag pappa bakom mig.
"Var försiktig" mumlade han.
Jag kände hans stora grova händer ta tag om min midja och lyfta mig lite lätt så att jag nådde. När jag fått tag i skålen sänkte han mig sakta till golvet samtidigt som han lät händerna sakta glida upp mot brösten.
Jag ställde ifrån mig skålen när jag kände fötterna nudda golvet. Hans andetag smekte min nacke. Jag rös till. Istället för att ta bort händerna lät han de sakta smeka undersidan av mina bröst, letandes upp mot mina bröstvårtor. Jag höll andan. Det pirrade i hela kroppen och jag kände hur jag började bli våt mellan benen.
När pekfinger och tumme äntligen nådde sitt mål skruvade han lätt på bröstvårtorna.
Det var så skönt att jag hade svårt att hålla rösten tillbaka.
Tydligen hade jag inte lyckats bra nog. I nästa sekund ryckte han snabbt bort händerna och jag kände direkt tomheten de lämnade efter sig.

"Öh...um...jag..." han vände sig om, uppenbart förvånad över vad han gjort.
"Jag...jag...jag måste gå till gymmet" var det sista jag hörde innan dörren slängdes igen och jag hörde bilen köra ut från uppfarten.
Jag stod kvar, ensam, i köket. Jag kände mig lite ledsen och övergiven av pappas reaktion men förstod samtidigt varför han betet sig som han gjorde.

Det fräste och spottade från spisen och jag skyndade fram när jag såg pastavattnet koka över.


Efter middagen tog jag en dusch och gick därefter upp på mitt rum för att titta vidare på serien från dagen innan. Pappa var fortfarande inte hemma. Först hade jag känt mig ledsen över pappas reaktion men under tiden jag duschade hade jag ändrat mig. Om pappa inte ville knulla mig får jag väl göra det själv!

Med gurkan med upp på rummet letade jag upp min favorit porrfilm. Den gjorde mig alltid super våt. Det var en ung vacker tjej och en äldre man. Det stod ingenstans men jag fantiserade alltid att det var dottern som efter mammans order skulle få pappan att må bättre.

Den började med att mannen låg på rygg i sängen medan "dottern" gränslade honom och masserade honom. Hon gled sedan sakta ner för hans kropp, kysste hans bröst och mage innan hon började suga och kyssa hans kuk.
Jag tog upp gurkan, låtsades att det var pappas. Jag sög och slickade, härmade tjejen på videon. Min fria hand letade sig ner mellan mina ben. Jag hade struntat att ta på mig kläder efter duschen, jag sov alltid naken i alla fall.
"Dottern" hade tagit av sig tröjan och "pappans" fingrar hade letat sig in innanför "dotterns" trosor och pullade henne lätt. Hon red sin "pappas" fingrar medan hon girigt sög på "pappans" ollon och slickade honom från rot till topp.
Jag förde in ett finger i fittan, jag var så våt att insidan av mina lår var kladdiga.
"Dottern" låg nu på rygg och "pappan" trängde sakta in i henne. Jag hade sett den här videon tusen gånger och synkade med gurkan i min fitta, gurkan gled lätt in i min våta fitta men jag kände ändå den välbekanta känslan av att tänjas och fyllas.
"Åh pappa" stönade jag när jag började föra gurkan ut och in.

Rummet fylldes av stönandet från porrfilmen och ljudet från när jag knullade mig själv med gurkan. Det smaskade rejält och jag kunde inte hålla rösten tillbaka utan stönade och gnydde i takt med gurkans rytm.


Plötsligt kände jag hur änden på sängen tyngdes ner och en hand smekte baksidan på mitt lår.
"Älsklingen då..."
Jag vände hastigt på huvudet och såg pappa sitta på sängkanten.
"Pappa.." var det enda jag lyckades stöna fram, jag var för kåt för att kunna forma tankar. Istället för att reagera som jag trodde, sträckte han sig efter gurkan och fortsätta att knulla mig med den.
"Vill du att pappa knullar dig med gurkan älskling?"
"Åh ja, pappa knulla mig med gurkan" jag darrade av kåthet, kunde inte låta bli att göra motjuck mot gurkan.
Han drog plötsligt ut gurkan.
"Vänd på dig gumman, kom, sätt dig i pappas knä"
Jag la mig till rätta och han särade på mina ben.
"Du är så våt älskling, du anar inte hur länge jag har velat ha dig såhär" han smekte försiktigt med ett finger längs min skåra. Jag darrade av välbehag. Min fitta hade nog aldrig varit såhär svullen och känslig. Det rann till mer fittsafter och när han tog bort fingret följde en tjock sträng med.
"Jag måste få smaka på dig sen" mumlade pappa för sig själv.
Han tog återigen upp gurkan, lekte med den lätt över min fitta och trängde in i mig på nytt.
"Åh ja..." gnydde jag.
Jag vet inte hur det var möjligt men det var så mycket skönare när pappa knullade mig med gurkan. Jag gnydde och stönade att det snart skulle gå för mig.
"Kom för pappa älskling"
Det var det enda som krävdes. Min fitta krampade runt gurka, jag fattade tag om pappas underarm för att förankra mig i verkligheten, för att förstå att det verkligen hände på riktigt.


När min andning hade lugnat ner sig tittade jag storögt upp på pappa.
"Tack" log jag åt honom.
Han borstade bort en hårslinga innan han kysste mig på pannan.
"Äntligen" suckade jag förnöjt.
"Jag hade hoppats att mina försök skulle få dig intresserad"
"Trodde du inte att jag var intresserad?" Han lät uppriktigt förvånad.
"Du gjorde ju aldrig något, hur skulle jag kunna veta?"
"Varje gång du kramade mig eller kom nära mig blev jag så hård att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Och igår, igår när jag fick händerna på dig...det krävde all min kraft att inte knulla dig mot diskbänken"
Jag stirrade på honom.
"Men det var ju precis det jag VILLE att du skulle göra!"
"Det fattade jag inte förän jag såg dig ligga här på sängen" pappa log ömsint mot mig, smekte min kind.
"Du var så söt att jag inte kunde motstå"
"Hur länge kollade du?"
"Från att du tog fram gurkan" log han pillemariskt mot mig.
"När du stönade "pappa" kom jag nästan i mina byxor, du var så söt"
Jag rodnade, han hade sett det mesta alltså.
"Då är det väl dags för mig att återgälda skulden?" Jag drog handen lätt över pappas stenhårda kuk. Han drog efter andan. Byxorna stod som ett tält.
"Om du rör mig kommer jag på en gång" varnade han.
"Låt mig smaka på dig först" sa han.
Han la sig på rygg.
"Ställ dig över mig"
Jag gränslade sakta hans ansikte. En rysning av välbehag for genom mig när jag kände hans andetag mot min fitta.
"Du luktar gudomligt" stönade han innan han sträckte ut tungan och smakade på fittsafterna som runnit längs insidan av mina lår. Han slickade sig sakta upp, jag kände hur jag blev våtare för varje sekund.

Tillslut nådde han sitt mål, drog tungan mellan mina blygdläppar. Han hummade av välbehag. Jag började sakta röra mina höfter, det var så skönt. Pappa rörde tungan mot min klitoris, lekte lätt med den innan han försiktigt sög in den mellan sina läppar.
"Åh ja" stönade jag mellan tunga andetag.
Jag var fortfarande känslig från min förra orgasm, och jag var snart där igen.
Pappa flyttade tungan och började knulla mig med den.
"Åh ja pappa, precis så"
Han tog tag i mina skinkor medan jag red hans ansikte. Den här gången skrek jag ut min orgasm. Det var första gången jag kommit två gånger under så kort tid.

Jag klev darrande av hans ansikte och kysste honom djupt.
"Nu är det pappas tur" sa jag andfått och log.

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

palachuck

Så underbart med ung dotter som blir med en gurka av sin pappa. Sån fantastisk fantasi du har, man vill verkligen VERKLIGEN vara i pappans ställe.

7/2, 2022 kl. 11:19