Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/1, 2022 kl. 09:00, av Lillabella2

Äntligen

Del 3 av 10 i serien Bella

OBS incest OBS
Bellas och pappa Anders förhållande fördjupas, lär känna varandra på en ny nivå som de båda har längtat efter.

Jag smekte pappa över gylfen, han var så hård, så redo.
Jag knäppte försiktigt upp knappen och drog ner gylfen. Kuken svängde genast upp så fort den fick chansen.
"Var tvungen att ta av mig kallingarna, blev så hård efter att jag smekte dina bröst i köket tidigare" log pappa och nöp tag en av mina bröstvårtor.
"Åh och dina bröst, jag kan inte få nog av de" han tog tag i ena bröstet. Han kysste lätt runt bröstvårtan, retade mig. Jag andades tyngre. Han lät tungan virvla runt bröstvårtan innan han sög in den i munnen.
"Åh ja" jag stönade högt. Han upprepade samma behandling på mitt andra bröst, det var så skönt.

Jag älskade att höra att han var minst lika kåt på mig som jag var på honom. Jag tog tag i hans grova kuk och drog ett några drag, han var så hård.
Jag kysste ollonet innan jag sög in det i munnen. Pappa gav ifrån sig ett långt stön.
"Bella, älskling, jag måste få känna dig runt mig innan jag kommer" Han drog sig försiktigt ur min mun.
"Ställ dig på alla fyra gumman"
Jag kravlade upp mot gaveln och svankade med ryggen, ville vara så sexig som möjligt för honom. Jag hörde hur han drog av sig och kastade kläderna på golvet. Sedan kröp han upp mot mig, kysste mina skinkor.
"Du är så sexig Bella, och så våt"
Han ställde sig bakom mig, jag kunde känna hans grova kuk gunga mot min nakna skjärt. Jag stönade högt. Han förde in två fingrar i min väntande fitta. Jag var plaskvåt vid det här laget. Pappa fingerpullade mig varsamt, det var så skönt.
"Du är så våt Bella, är det för pappa? Blir du kåt på pappa älskling?"
"Åh ja pappa, jag har varit kåt ah...ah...på dig länge"
"Kåta lilla Bella, snart ska du få pappakuk"
Han pullade mig nu med tre fingrar.
"Åh pappa, så skönt, åh ja, precis där...ah...ah"
"Pappas lilla älskling, så våt och kåt för pappa. Ska knulla dig så skönt gumman" mumlade han bakom mig. Ljudet från när pappa drog ut sina fingrar var bland de sexigaste jag hört. Det smaskade rejält. Han förde fram sina kladdiga fingrar och doppade de i min mun.
"Smaka på hur våt du är för pappa älskling"
Jag sög girigt i mig av mina fittsafter, slickade efter pappas grova fingrar såsom jag velat göra med hans kuk tidigare.
"Pappas kåta lilla flicka" mumlade han medan jag sög av hans fingrar. Hans ögon blänkte av kåthet när han tittade på mig.
Han ställde sig till rätta bakom mig. Jag rös av förväntningar. Han drog kuken några gånger längs mina blygdläppar, stönade, täckte sig i mina safter innan jag kände hur han placerade ollonet mot min väntande öppning.
Med en grymptning trängde han sakta in i mig. Han var så grov och så hård, att jag var orolig att han inte skulle få plats. Han drog sakta ut igen utan att ha nått botten. Hela min kropp skälvde av kåthet. Han trängde in i mig igen.
"Åh Bella, du är så trång och skön, jag vet inte om jag får plats"
"Knulla mig pappa, jag vill känna dig, hela dig".
Han grymtade till och pressade ytterligare. När han nått botten efter några försök gav han ifrån sig ett lågt utdraget stön. Jag kände hur han vek sig över mig, lutade pannan mot min högra axel.
"Det här är himmelriket" viskade han i mitt öra.
Jag rös till. Vi stod så ett tag.

Jag hade aldrig varit såhär fylld förut. Först hade det gjort lite ont när jag tänjdes ut men nu när jag började slappna av började njutningen ta övertaget.
Jag prövade att jucka lite försiktigt, det pirrade så härligt i hela kroppen, jag behövde ha mer. Pappa reste sig upp. Jag kände hur han darrade av välbehag och hur han kämpade för att behärska sig.
"Lugn gumman" han smekte mig över ryggen, kramade med händerna runt mina runda höfter.
"Du kan inte få nog av pappakuk märker jag"
Han tog tag i mina höfter och drog mig sakta över honom igen. Så snart han märkte att jag klarade mer ökade han tempot. Det var så skönt, jag gnydde vid varje rörelse.
"Såja gumman, såja".
Hans händer letade sig upp över min mage och fann mima bröst, han kramade till. Mina bröstvårtor stod rakt ut.
"Älskar dina härliga bröst, de är så stora och fasta".
Han knådade brösten innan nöp tag i vårtorna.
"Ah ja"
Han begravde sig djupt inne i mig, viskade i mitt öra.
"Pappas kåta lilla Bella, gör pappa så hård, retas och gör pappa så kåt på din heta och tighta tonårskropp. Vet inte hur många gånger jag har runkat till tanken att vara här med dig, att vara lika djupt inne i dig som jag är nu. Pappa ska knulla dig så hårt och djupt"
Jag kände hur hjärtat hamrade hårt i bröstet av upphetsning, älskade att höra hans kåta ord.
"Åh ja, knulla mig pappa, knulla mig som din knulldocka" gnydde jag fram.
Jag roterade höfterna, behövde stimulans. Han stönade i mitt öra.
"Bella...du gör mig galen"
Jag vände på huvudet och kysste honom på kinden. Älskade att vara i hans famn.
"Knulla mig pappa" viskade jag.
Han grymtade och började sakta röra sig ut och in. Det smaskade högt i rummet av våra gemensamma safter.
"Ah Bella din tonårsfitta är så skön runt min grova kuk".
Jag smekte hans kind.
"Knulla mig hårdare pappa". Bad jag honom.
Han tog tag i mina höfter igen och knullade mig nu med bestämda hårda tag. Jag kände honom djupt inom mig.

Min fitta dröp av safter, jag kunde inte längre kontrollera min röst.
"Ah ah Ah AH pappa åh ja...ah"
"Älskling du kramar mig så skönt"
Han tog tag runt min mage och rätade upp mig så att jag nu stod upp på knä i sängen, med ryggen mot hans bröst. Ena armen hade han runt mina axlar och den andra höll mina höfter på plats.
"Ah åh jag får aldrig nog av dig gumman".
Han ökade tempot och jag kände att det var nära nu.
"Åh...ah...jag...jag kommer snart"
"Kom för mig älskling"
Jag började se stjärnor, det skulle snart gå för mig igen.
"Åh pappa jag...ah ah...jag kommer" med ens spändes mina muskler och jag kände min kropp tappa kontroll. Pappa fortsatte knulla mig i samma takt, grymtande och stönande. "
Åh du kramar mig så skönt älskling, du mjölkar pappas kuk så skönt"
"Åh pappa...spruta...mig, jag...jag vill känna din...säd i mig, snälla pappa" lyckades jag flämta fram. Jag sträckte mig bak och höll honom kvar i mig.
Med ett högt och utdraget stön kom han. Jag kände hur han pumpade sin varma sädd in i mitt allra innersta, stråle för stråle. Jag rös.

Vi föll tätt sammanslingrade ihop på sängen, pappa fortfarande djupt inom mig. Vi pustade en stund. Det hade varit magiskt, över förväntan. Jag var lyrisk.
"Tack pappa, jag älskade varje sekund av det" jag vände mig om och kysste honom.
Han strök mig slött över håret.
"Det är jag som ska tacka älskling, jag måste vara den lyckligaste pappan i världen som får älska med en så vacker dotter, pappas lilla knulldocka".
Jag fnittrade till, jag var så lycklig.
"Snälla sov med mig inatt, älska med mig".
"Med en så kåt liten dotter kan jag inte annat".

Sanna ska bara veta vad jag varit med om hann jag precis tänka innan jag somnade tryggt i min pappas famn. Men att jag skulle få fler önskningar än en i uppfyllelse visste jag inte om än.

30 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

palachuck

Hej Bella, vad roligt att hitta dina noveller här. Jag har också börjat försöka hitta ett hem åt mina texter på andra håll. Himla synd att Minasynder har lagt ner, nu får man publicera sina grejer där det finns möjlighet, även om restriktionerna gällande tema och innehåll är betydligt hårdare. Nåja, läser som vanligt dina texter med största kåthet!

20/1, 2022 kl. 08:25

#1

MalmöLars

Ja var ska detta sluta?

18/1, 2022 kl. 11:19