Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/1, 2022 kl. 23:34, av mx55

EMMA 2 Del 3: Eftermiddag på stranden

Del 3 av 15 i serien EMMA Ett sexuellt galet sommarlov

Fyra tonåringar och en sandstrand. Det finns mycket att ta igen när man inte setts på flera månader. Följ med när vi fortsätter berättelsen om Emma och hennes två bröder.

Detta är säsong två i en serie som börjar med "EMMA En sexuellt frustrerad tonåring". 

 

Vädret var långt ifrån fantastiskt på måndagsmorgonen. När Emma vaknade möttes hon av ett ihåligt molntäcke och att temperaturen var nere på svala sjutton grader. Hon hoppades att det skulle klarna upp och bli varmare men när hon ett par timmar senare duschat, ätit och klätt på sig ordentligt hade ingen förbättring skett. Under tiden hade hon och Filip också lyckats få tag i Alice och Miranda och gjort upp om att mötas upp vid tre. De hade till sist ändå bestämt sig för att ses alla fyra. Detta trotts att Alice och Miranda inte kände varandra. Såvitt Filip visste hade de ju inte ens träffats. 

Att de inte skulle ses tidigare berodde på att Alice ville hinna äta något innan hon gav sig av. Hon började cykla redan halv två. Enligt google var det lite i det tidigaste laget men hon tänkte å andra sidan inte följa kartans föreslagna väg. Även om den försökte undvika E20, skulle den tillslut tvinga henne att cykla längst med den tungt trafikerade europavägen. Istället styrde hon cykeln ner mot Tråvad och Bjärtop för att sedan komma in i Kvänum. Det tog en evighet! Så Alice var bara glad över att det inte längre var närmare trettio grader varmt utan de mer uthärdliga tjugo. Hon antog att det säkert fanns någon grusväg eller bit banvall som hade snabbat upp resan men det här var vad hon snabbt kunnat hitta på kartan. Hennes mamma var inte ursprungligen från trakten och hade inte koll på alla kostigar som slingrade sig genom skogen. 

Ungefär en halvtimme innan Alice börjat sitt trampande längst med landsvägarna satte sig Elisabet och Erik i bilen och åkte iväg till Skövde. Det var sista gången den här veckan de skulle vara borta samtidigt. Därefter skulle de ha två dagars helg innan de körde igång med några dagars jobb dagtid. Hade det inte varit för att schemat stod nedskrivet på kylskåpet så hade syskonen omöjligen kunnat ha koll. Knappt de själva heller. 

Hannes hade inte velat följa med till stranden men hade erbjudit sig att skjutsa Emma och Filip dit, han tänkte att det ändå bara tog honom kanske tjugo minuter. Han hade försäkrat dem om att det var lugnt och att de inte skulle tänka på honom, även om de märkte att han var lite uppgiven. Samtidigt förstod de ju att hans vänner kanske inte var helt intresserade av en dag på en miniatyrstrand tillsammans med hans småsyskon.

Emma satt i soffan och slöglodde på nyheterna. Hon hörde hur Filip öppnade dörren bakom henne och tittade upp.
– Har mamma och pappa åkt än? frågade han med huvudet genom dörrspringan.
– Ja. För typ tjugo minuter sedan. Hurså?
– Vi har lite problem, svarade han och gick bort till soffan och satte sig bredvid henne.
– Vadårå?
– Tydligen så har inte Mirandas mamma någon bil och hon hade inte orkat köra i vilket fall.
– Right, sa Emma och nickade.
– … och Miranda Har Ingen cykel, sa han sedan med betoning på orden har och ingen.
– Men varför säger hennes mamma … ?
Filip ryckte på axlarna och suckade
– Venne.
– Så hon kan inte komma?
– Jodå. Hon kan ta sina storebröders gamla epa. Den står tydligen i ett garage och skräpar.
– Ok. Det funkar väl?
– Jo. Fast hon har inget moppekort.
– Så?
– Och hennes mamma låter inte henne köra den utan.
– I och för sig klokt antar jag, svarade Emma och undrade vart detta skulle leda.
– Så hon undrar om det är ok att hennes storasyster Emy följer med.
– Hon sa att vi ju kunde fråga mamma.
– Hmm. Hon kan inte köra tillbaka då?
– Hallå! Det är en epa. Den går i fucking trettio.
– Hon kommer behöva vända innan hon kommit hem.
– Ah. Juste. Fuck, svarade Emma sammanbitet.
– Antar att det är ok då.
– Så ringer du mamma?
– Jag sa ju att det var ok.
– Men ….
– Tror du att hon hade sagt något annat?
– Eh. Ja. Faktiskt.
– Precis. Så hon säger att det är ok.
Filip nickade och ryckte sedan på axlarna
– Jag säger till Miranda att hon kan börja åka då.
– Gör så.

Egentligen var inte Emma alls särskilt glad åt tanken på att Emy skulle komma. Det berodde inte på hennes mammas regler utan mer på att Alice var seriöst intresserad av henne. Hon hade varit det ungefär lika länge som de ridit i samma stall, det vill säga, ända sedan högstadiet. De hade till och med haft sex med varandra. Förvisso bara en gång men det hade varit en galen händelse i stallet där Miranda råkat komma på dem bägge mitt i akten. Hon utgick från att Filip inte visste något om detta för då hade han nog berättat det, tänkte hon och kände hur hon rös till. Eftersom att Alice redan var på väg och Emma inte ville ställa in så fick hon helt enkelt låta det vara. 

När klockan var strax efter fem i halv tre kom Hannes ut ur sitt rum och frågade om hans yngre syskon var klara att ge sig av. De bägge hade redan packat ner sina badkläder och en filt i en väska så det var bara att åka. På vägen stannade de till i Kvänum och köpte på sig lite fika inne på Ica. Emma hade vägrat plastglas och istället tagit en trave kaffemuggar av papp. 

– Var fan har ni vart?! frågade Alice när de kom fram till stranden strax före tre.
– Jag har väntat i en halvtimme.
– Well. Vi skulle ses typ nu, svarade Emma urskuldande. 
Hannes klev ur bilen och hälsade snabbt på Alice innan han satte sig för att köra iväg igen. 

– Alltså är det här allt? frågade hon sedan när han åkt iväg.
– Ja. Det är inte så mycket, jag vet, svarade Emma när de kom fram till stranden.
– Nästa gång får ni fan åka till Arentorp.
– Men det är ju aslångt dit, sa Filip i ett jämrande tonfall.
– Tar minst en timme att cykla.
– Som för mig hit då, drämde Alice till.
– Och det är större, har omklädningsrum och ett fik. 
– Är det öppet då?
– Donno’ men det är fortfarande större.
– Så var är Miranda? frågade hon sedan när de satt på en gräsplätt precis ovanför den lilla strandremsan.
– Ingen aning. Men de är väl på väg antar jag, svarade Filip henne.

Strax därefter hördes det brummande ljudet av en epa-traktor som dundrade in på parkeringen. De tre tonåringarna styrde stegen ditåt och såg en Volvo, något äldre och om möjligt ännu skruttigare, än deras skrotbil parkera. När den stannat och förardörren öppnades hördes brölande rockmusik med syntinslag dunka ut genom de stora högtalarna som fyllde upp det som, på en vanlig bil, borde varit baksätet. Tjejen som klev ut var läng och smal. Emma utgick från att det måste vara Mirandas storasyster. Från andra sidan bilen kom en ung och lite rundare tjej som kanske var ett par centimeter kortare än henne själv. Emma förstod varför Filip gillade henne. Hon var söt i sitt långa svarta hår, hjärtformade ansikte med svartsminkade mörka ögon.
– Hej sa hon snabbt och sprang fram till Filip och gav honom en kram.
Sedan såg de på varandra ett par sekunder innan de kysstes. Emma kände hur hennes mage fladdrade till. ”Skärp dig nu för fan”, sa hon åt sig själv inuti huvudet.
– Eh. Hej, sa sedan Emy med blicken riktad mot Alice.
– Visste inte att du skulle vara här.
”Du kanske skulle hälsat på mig först”, tänkte Emma surt och blängde åt Alice håll.
– Ja. Alltså. Jag är Emmas kompis.
– Ah. Mirre nämnde något om att Filips syrra skulle vara med tillsammans med någon. Viste inte att det var du bara.
– Hej, sa Emma då och vände sig mot Emy.
– Det är jag som är Emma. Filips storasyster.
– Tja! svarade den långsmala tjejen och vände sig sedan mot Alice igen.
”Bitch!”, tänkte Emma och blev genast sur på sig själv. Det är klart att Emy börjar snacka med den enda hon känner.

Förutom de själva så var det nästan folktomt på stranden. De satte sig på den medhavda filten och Emma började plocka upp fikat. 
– Åh. Schyst. Tack, svarade Emy och tog emot en giffel och ett oreo-kex. 
– Jag visste inte vad folk ville ha men hoppas att cola är ok.
– Jorå. Det funkar. Cola och bullar, svarade Miranda och log snett.
”Gud så söt”, tänkte Emma och kände hur magen gjorde sig påmind igen.
”Om inte Filip redan …”, tänkte hon blundade. 
Sedan spred sig ett leende hastigt i hennes ansikte.
”Fast å andra sidan”, tänkte hon sedan och såg mot Alice som var mitt uppe i ett samtal om stallets olika hästar och om hur de mådde nu när de nästan inte blev ridna. Filip och Miranda hade bara ögon för varandra. Emma suckade och tänkte att hon lika gärna kunde byta om till badkläder och utnyttja tillfället till att få ta några simtag och likt en akvariefisk simma runt i cirklar. Hon hade precis gått bort från gruppen och tagit av sig sitt svarta linne när de första regndropparna kom. En minut senare spöregnade det.

– Vad fan gör vi nu, frågade Filip medan de stod och huttrade under ett av träden som skiljde parkeringen från vägen.
– Jag får väl ringa Hannes så får han hämta oss, sa Emma surt.
”Varför hade inte kunnat ses igår, eller i förrgår?”
– Jag då? Ska jag cykla hem i det här vädret tänkte du? frågade Alice vresigt.
”Rätt åt dig som knapps sagt hej och bara gnällt över vår badplats.”
– Nä. Du får väl följa med och torka eller något.
– Vi då? sa Miranda trevande.
– Vi sa att vi inte skulle vara hemma förrän typ åtta nio. Känns dumt att komma tidigare.
Emma förstod och nickade.
– Kör i förväg ni. Rakt genom Kvänum, vägen upp till E20, stort hus på vänster sida.
– Kommer ni upp till vägen har ni kört förbi.
De båda systrarna sprang till sin bil och hoppade in. Långsamt svängde de sedan ut från parkeringen.

– Hej Hannes!
– Vill ni bli hämtade?
– Varför tror du det?
– Jadu. Kände det på mig.
Emma skrattade.
– Har vi något att hänga en cykel på?
– Nä. Tror inte det. Vaddå?
– Alice hänger på.
– Okej.
– Ja hon kan ju knappast cykla till Vara i det här vädret.
– Nä såklart. Har du kollat det med mamma.
– Klart jag inte har! Hon jobbar.
– Men är det så smart då?
– Hannes! Hon kan för fan inte cykla hem i det här jävla vädret.
– Visst, visst, visst, suckade han.
– Jag kommer.
– Och förresten. Miranda och Emy är på väg i sin epa. Du möter dem säkert.
– Eh? Right. 
– Vadå? Tycker du att de ska behöva köra hem till sin morsa efter att ha varit här i, vadå, en halvtimme.
– Nä, men … Det tycker jag ju faktiskt inte.
– Jag är med dig. 
– Vänta så kommer jag.

Hannes mötte mycket riktigt en bucklig och skitig Volvo som kämpade sig fram i trettio strax efter att han kört ut ur Öttum. Han tänkte att om han skyndade sig så skulle de komma fram till deras hus ungefär samtidigt. Därför tryckte han i lite hårdare och gled några minuter senare in på grusplanen framför den lilla dammen.
– Var det några stackare som behövde skjuts? frågade han.
Filip kastade sig in på passagerarsätet medan Emma och Alice satte sig i baksätet.
– Fan att vi inte kunde ses igår istället, sa Alice surt.
– Jag vet, svarade Emma och suckade.
– Jävla Filip! utbrast Alice skämtsamt frustrerat.
– Vaddå?? Är det mitt fel att det regnar eller? sa han efter att ha vänt huvudet bak mot dem.
– Nä! Men varför ska du nödvändigtvis välja en kompis vars mamma tror på troll? 
Filip skakade på huvudet och pressade fram ett skratt innan han vände sig framåt igen. Emma visste att det var ett skämt men tyckte det var onödigt. Speciellt som hon såg att Filip faktiskt blev ledsen.
– Well. Du har ju inte gjort något annat än att snacka med hennes storasyster så du har ju knappast rätt att klaga, drämde hon därför till.
– Förlåt. Jag vet. Det är bara att hon ju inte känner någon annan. Men det är taskigt mot dig. Jag vet.

Det blev pinsamt tyst i bilen. När de kom fram hade de två systrarna av allt att döma precis parkerat på uppfarten nedanför garaget. Hannes öppnade sin dörr och gick direkt in i huset utan att säga något. Han ville ha så lite att göra med vad det nu än var för konflikt som redan dragit igång. ”Drama, drama, drama”, tänkte han och stängde dörren om sig.

– Fan. Vi som ville bada, sa Emy direkt efter att hon kommit ut ur bilen. Det regnade lite mindre nu men inte mycket. Dessutom hade det blivit märkbart kallare.
– Får vi ens komma in förresten?
– Jodå. Klart ni får! svarade Emma henne. 
– Vi får väl spacea ut oss lite, eller nått. 
– Fast vi kan bada om du vill.
– Va? Är tunnan igång? frågade Alice exalterat.
– Klart den är!
– Yaaaayyy! skrek hon började gå längst med garageväggen och upp mot buskarna som omgav det trädäck där familjens badtunna stod.
– Vill du hänga på och se mitt rum? frågade Filip istället med blicken riktad mot Miranda.
– Visst, svarade hon och ryckte på axlarna.
”Se ditt rum? Yea right lillebror”, tänkte Emma och funderade på hur lång tid det skulle ta innan Miranda låg naken på hans säng med hans fantastiska kuk inuti sig. Magen fladdrade till igen.

– Asså jag fryser av bara helvete, huttrade Miranda fram när de kom in på Filips rum.
– Det finns typ noll värme i den där jävla rishögen.
– Jag också, svarade Filip där han stod i hans blöta kläder. Även om Hannes dragit på värmen i bilen gick det ju knappast säga att han torkat.
– Vill du ta en dusch?
– Nä. Det är nog ok. 
– Men jag måste komma ur de här blöta kläderna.
– Du kan låna något av mig om du vill.
– Tack. Vad snällt, sa hon och drog av sig sin dyblöta t-shirt och sina mer än fuktiga jeans. Strumporna hade hon redan lämnat kvar i hallen.

Istället för att ta någon av Filips t-shirtar eller hoodies så la hon sig istället iklädd bara sina underkläder på Filips säng och drog över sig hans tjocka täcke. Filip själv följde efter och la sig bredvid henne.
– Vill du titta på något?
– Hm. Vet inte. Vaddå?
– Ingen aning.
De låg tysta ett tag till.
– Jag har saknat dig, sa hon sedan.
– Jag också. Dig alltså, svarade han.
– Alltså det suger verkligen hemma, sa hon sedan.
– Tim och Oliver är nästan aldrig hemma och varje gång de kommer hem så bråkar mamma om att de tar onödiga risker och att hon är rädd att de ska smitta henne.
– Jag och Emy sitter typ inspärrade i vårt lilla rum och får bara gå ut för att handla. 
– Själv går hon inte ut alls.
Filip la armen om henne och tryckte henne mot sig.
– Fy fan, sa han sedan.
Hon nickade.
– Liksom. Vi får ju inte heller gå ut, inte ens för att handla.
¬– Fast liksom. Dina föräldrar har ju en anledning.
– Jo. Fast de kunde ju släppt lite på reglerna när det blev lugnare.
– Fast gjorde de inte det?
– Jo. Tillslut. Fattar inte hur Emma lyckades.
– Jag är glad att hon gjorde det. Och att din morsa lyckades få ut mig.
Hon vände sig emot honom och gav honom ett snett leende.
– Jag med.

Han strök försiktigt över hennes kind och drog undan lite av hennes långa hår som glidit ner bredvid ena ögat. Han reste sig på ena armbågen och lutade sig försiktigt över hennes ansikte. Hans ögon sökte hennes blick och de såg rakt in i varandra innan han böjde sig ner över hennes ansikte och kysste henne. Miranda tryckte sina händer över hans axlar och höll honom emot sig.

Det började bli lite tungt för Filip att halvligga över henne stödd bara på armbågen. Han reste sig därför lite upp så att han skulle kunna sätta sig gränsle över henne. Istället så särade Miranda på sina ben och han kröp in mellan dem så att de kunde fortsätta att kyssas. Hon kände hur hans kuk började växa och bli hårdare innanför hans boxers. Nästan omedvetet särade hon ytterligare på benen så att han kom närmre hennes trosbeklädda fitta. Efter att de kysst och gnidit sig emot varandra en stund så kröp han ner och ställde sig på alla fyra mellan hennes ben. Hon lyfte upp rumpan så att han skulle kunna dra av henne de svarta trosorna. Han lutade sig fram igen och stack lätt in tungan mellan hennes blygdläppar och böjde den långsamt upp mot klitoris. 


Emma visste inte riktigt hur det här skulle gå till. Skulle de byta om till badkläder eller bara dra av sig kläderna och hoppa ner i vattnet nakna. Hade det varit bara hon och Alice hade de nog gjort det sistnämnda men nu var ju Emy med. När hon och Emy kommit fram till den runda häcken så kunde hon se att Alice redan försökt gömma sig bakom ett träd som stod vid garagets kortsida. Själv gick hon bort mot uteplatsen medan Emy tog några steg längst med det runda buskaget för att gömma sig där. Emma rotade fram sin bikini ur väskan och satte snabbt på sig den. Hon la sina kläder på en hylla under utebordet och gick tillbaka.

Alice stod redan och väntade vid badtunnan men hade inte vågat öppna locket ännu. Emma visste inte riktigt när den använts senast. Den hade varit igång under alla de varma dagarna och både hon och hennes syskon hade använt den, om än var för sig. Kanske hennes föräldrar också? På kvällen? Hon visste inte. Hon var ganska säker på att det inte var för länge sedan som någon kastat i en klortablett och i vilket fall hängde ju den lilla filtergrejen ändå över kanten. Så fort hon dragit igång bubblorna kastade sig Alice ner i vattnet och satte sig direkt på den lilla sittbänken mitt emot där hon hoppat i. Nästa ner var Emma som satte sig på ena sidan av Alice och försökte hålla så långt avstånd som möjligt och samtidigt ge plats åt Emy.

Emy stod kvar bredvid den runda tunnan och såg en stund lite fundersam ut. Sedan tog hon ett steg upp på pallen som familjen använde för att lättare komma i och ur och klev över kanten och satte sig mitt emot Emma och bredvid Alice. 
– Nice! Jag har alltid velat ha en sådan här.
– Fast det känns inte riktigt som jag tänkte mig. 
– Äh, sa Emma med ett fniss.
– Det år skit från jula. Ser ut som trä men är uppblåsbar. Så tyvärr inget mer fancy än så. 
– Men den är hyfsat skön att sitta i, håller värmen och har bubblor. 
– Så det är därför det är så varmt?
– Ja. Vi kör den väl på typ trettio eller lite mindre nu på sommaren. På vintern funkar det att ha den på fyrtio. Rätt nice att sitta här med lite glögg i advent, sa hon med ett leende. 
– Fast mamma och pappa brukar tömma och ta ner den på hösten, fortsatte hon.

De satt tysta en liten stund. Till att börja med tyckte Emma att det känts lite stelt men hon bestämde sig för att bara blunda, luta sig tillbaka och njuta av det varma vattnet i den kyliga luften. Det hade slutat att regna men temperaturen hade helt klart sjunkit ytterligare sedan de varit i Kvänum.
– Går du också på Lagmans? frågade hon sedan när hon öppnade ögonen igen.
– Tror jag sett dig där någon gång.
– Jorå, svarade Emy.
– Jag går barn och fritid. Börjar sista året.
– Ah, svarade Emma.
– Vi går Samhäll.
– Åh, svarade Emy och nickade.
– Och ni känner varandra från stallet va?
– Ja. Jag började rida där för två år sedan när vi flyttade till Vara.
– Vart bodde ni innan?
– I Vedum, så ingen lång flytt direkt sa hon med ett leende samtidigt som hon vände ansiktet mot det bubblande vattnet. 
Emma nickade.
– Kanske därför jag typ inte sett dig? sa hon fundersamt.
– Alice har snackat om dig från stallet typ men tycker vi borde sprungit på varandra på någon fest eller så.
– Jag går inte ut så mycket faktiskt. Hänger mest i Stallet. 
– Sedan är jag i Stockholm en gång i månaden också.
– Jaha. Vad gör du där?
– Pappa bor där så jag och Miranda åker dit.
– Inte brorsorna då? frågade Alice.
– Hade fått för mig att de hängde med.
– Ibland. Mest vid jul och påsk typ. De gillar inte storstan.
– Varför inte då? frågade Emma.
– Jag har typ aldrig varit i Stockholm men bara Götet är ju roligare än här.
Alice nickade.
– Nä. Men Tim och Oliver har sina kompisar, traktorer, byggrejer och så här.
– Men de följde med mig och Mirre till Pride förra året. Det var kul.
Emma spärrade upp ögonen och öppnade munnen.
– Jag tror jag träffat dem. Tim och Oliver? Traktorbe ..
Hon slängde upp handen framför munnen och dunkade huvudet mot vattenytan.
– Traktorbögarna? Precis. Det är dem. 
– Fast de är bi faktiskt.
– Oh. 
Alice försökte hålla sig för skratt.
– Var de populära?
– Eller förlåt. Men de klär ju inte direkt upp sig när de är på fest.
– Men vilken kille häromkring gör det?
– Tja. De kom dit i samma slitna jeans och uppkavlade skjortor som vanligt.
– Tror killarna från Söder hade en fieldday.
– Can imagine! Typ som när det dyker upp en riktig butch i Götet men mycket bättre.
Både Alice och Emy skrattade högt. Emma som aldrig riktigt varit del av någon hbtq-kultur fattade dock inte alls det roliga, eller referenserna.
– Emma? frågade Emy när de skrattat klart.
– Finns det någon toalett jag kan låna.
– Klart det gör. Gå in i huset och så upp för trappan. Andra dörren på långväggen, mitt emot balkongdörren.

När hon gått satte sig Alice tätt intill Emma och lutade huvudet mot hennes axel.
– Traktorbögarna? Seriöst Emma?
– Fast de kallas ju det.
– Ja. Men. Hur schyst är det?
– Jag vet. Kommer hon hata mig nu?
– Nejdå. Ingen fara.
– Men du? sa Alice sedan.
– Vaddå?
– Jag har saknat dig.
– Jag har saknat dig med.
De vände sig emot varandra och log försiktigt. Sedan kastade de sig om varandras halsar i en hård och lång kram.
– Fy fan Alice! Vi kan inte vara borta från varandra såhär långe någonsin igen!
– Det är inte jag som haft utegångsförbud.
– Jag vet. Men ändå. Aldrig mer!
– Hmm, svarade hon och nickade. Sedan kysste de varandra. 

De ställde sig halvt upp i vattnet och höll hårt i varandra medan deras tungor dansade vilt i varandras munnar.
– Fan att Emy kan komma närsomhelst, sa Emma när de bröt sig loss från varandra.
– Ja. Jävla skit. 
– Vilken tur att du kanske måste sova över då.
– Vaddå? Måste jag?
– Ja. Det är klart. Din cykel står vid sjön och är dyblöt. 
– Ja. Såklart. Tänkte inte på det.
– Fast det känns nästan som att du planerat det här Emma.
– Va? Så är det Mitt fel att det började regna nu? 
– Trodde du sa att det var Filips.
– Käften, svarade Alice och drog iväg armen över vattenytan så att en stor kaskad träffade Emma i ansiktet.


Hannes hade suttit i sin fåtölj och pillat på telefonen ett tag nu. Det var tyst och lugnt i huset så han antog att han kunde våga sig ut och kanske till och med hälsa på de båda systrarna. När han klev ut ur sitt rum möttes han av en tjej som precis kom ut från toaletten.
– Hej, sa han och vinkade lite med högerhanden.
– Hej själv, sa hon och vinkade tillbaka.
– Så du har också börjat köra med den småtöntiga videosamtalshälsningen?
– Tydligen, sa han och småskrattade.
– Antar att den sitter i. Du är första personen jag träffat förutom mina syskon sedan mars.
– Som jag då.
– Så du är också första personen du träffat sedan …
Han såg hur tjejen framför honom vek ned huvudet och fnissade.
– Nej. Såklart. Men …
De såg på varandra och tystnade. Sedan fnissade hon till igen.

Hannes var helt förvirrad. Vem var det här? Personen som stod framför honom var smal och nästan lika lång som han själv. Han hoppades innerligt att det inte var Miranda för det här var möjligen den sötaste tjejen han någonsin sett. ”Var inte Miranda kort och lite rund?”, tänkte han och hoppades att han mindes rätt. 
– Är det du som är Miranda?
Hon skakade på huvudet så att det korta håret kastades runt. Hennes mörkt grönfärgade lugg var kammad åt sidan och säkert stel av hårspray. Resten av håret var korpsvart med inslag av blåa och rosa slingor, hennes ansikte var smått hjärtformat och i ena näsborren satt det en liten tunn silverring. Dessutom hade hon bara på sig en baddräkt. Den var såklart också den svart och täckte hela överkroppen. Under den kunde han skönja ett par väldigt små bröst. Mindre än Emmas.
– Nej. Jag är Emy. Hennes storasyster.
– Vem är du?
– Jag är Hannes. Filip och Emmas storebror.
– Ah. Förstår.
– Fint hus ni har.
– Jovars. Det är faktiskt ett rätt ok hus antar jag. 
– Men ingen toa på undervåningen?
– Näe. Det suger förvisso.
– Kan tänka mig.
– Så. Vill du ha en house tour?
– Visst. Absolut, svarade hon med ett leende.
”Jesus”, tänkte Hannes när hon vände sig om och han såg hur hennes lilla rumpa avtecknade sig mot baddräkten. Han vågade sig också på att låta blicken glida ner längst med de långa benen innan han gick förbi henne. 

– Eh. Så. Dörrarna precis bakom oss är mitt rum. Bredvid är Emmas. Ganska små men de duger.
– Sedan här bredvid toaletten är gästrummet som aldrig används och där … 
Han pekade rakt fram.
– … där är Filips rum. Det är typ halva övervåningen.
– Varför har han så stort rum?
– För att han är yngst.
– Rimligt. Eller?
– När han var sju kanske.
Emy fnissade.
– Här nere har vi mamma och pappas rum, sa han sedan när de kommit ner för trappan.
– Och det där är typ vårt bibliotek.
– Bibliotek?
– Nja. Det är en bokhylla med något gammalt uppslagsverk och blandad skit från bokrean. Mest är det mamma och pappas vardagsrum. Vi ”barn”, sa han och gjorde citattecken i luften.
– Vi hänger mest vid tv:n på övervåningen om vi kollar något tillsammans. 
– Ah. Right.
Hon nickade igen.
– Och så har vi ett kök. Vill du ha kaffe?
– Ja. Det vore gott. Är rätt kallt ute.
– Ja. Förstår det. Varför har du baddräkt förresten?
– Jag, Emma och Alice badade i badtunnan.
– Ah. Men var inte Filip med?
– Nä. Han skulle ”visa Miranda hans rum”, sa hon och vinkade också hon med sina pek- och långfingrar i luften. 
De båda fnissade lite generat.

Varken Emy eller Hannes hade hört något ljud från Filips rum men så var Miranda också rätt tystlåten när hon hade sex. Därför hörde de inte något när Filip fortsatt med att låta tungan långsamt glida i en cirkelrörelse över hennes klitoris och försiktigt förde in ett finger i henne. 

Det kändes som att fingret sögs in i Mirandas mjuka, varma och blöta inre. Hon var redan ordentligt våt och hans finger halkade runt inne i värmen. I kontrast mot deras kalla kroppar kändes det nästan brännande hett. När han fortsatte att pressa på med sitt långfinger kände han samma isande känsla som om han spolat varmt vatten över sin hand. Han spretade försiktigt med fingrarna och pressade på så vis isär blygdläpparna. Han såg in mellan hennes ben och rakt upp i den rosaskimrande grottan innan han böjde sig framåt och satte tungspetsen mellan de särade läpparna. 

Hon smakade annorlunda än Emma. Filip tänkte att han skulle ha svårt att sätta några ordentliga ord på skillnaden men att om han var tvungen skulle han säga att Miranda smakade, syrligare. Inte så att hans storasyster smakade sött, bara det att hon hade lite mindre syra i syrligheten. Han fascinerades av att alla tjejer tycktes smaka olika. Frida, som var den första tjej han gett oralsex, hade smakat och luktat mer som en kropp. En full doft och smak som var svår att beskriva men omöjlig att missa eller att glömma. 

Han tryckte undan tankarna på de andra två tjejer han legat med och fokuserade på den person som låg framför honom just nu. Efter att ha sugit i sig av Mirandas safter så lät han tungan långsamt glida uppåt mot klitoris och när han lät tungspetsen lätt snuddade vid den kände han hur hon ryckte till. Med en försiktig cirkelrörelse började han slicka runt och över den lilla knappen samtidigt som han långsamt började föra pek- och långfingret fram och tillbaka i hennes öppning. Han böjde fingrarna uppåt så att fingertopparna gled längst med fittans tak samtidigt som hans tunga nu mer och mer fokuserade på att röra sig över klitoris. 

Miranda låg still på sängen med slutna ögon. Hennes händer var tryckta över brösten och hon kramade dem genom bh:ns tyg samtidigt som hon andades stötvis genom näsan. Hon kände hur Filip tryckte upp fingrarna mot en punkt i bakre delen av fittan och gnydde till av både upphetsning och förvåning. Strax därefter öppnade hon sina ögon och försökte möta hennes blick.

– Filip?
– Hm, mumlade han och tittade upp mot hennes ansikte.
– Kan du inte bara köra in den. Jag är redo.
– Ok, sa han och reste sig upp över henne.
Deras läppar möttes hastigt innan han lyfte upp sig på båda armbågarna och lät sin kuk glida in i henne. Hon saxade sina ben runt honom och han rös till när han kände hennes kalla fötter nudda vid hans hud men började att röra sig snabbare.

– Uhhoom, gnydde hon tyst under honom.
Hon fortsatte andas med flämtande tunna andetag i takt med att han rörde sin kuk fram och tillbaka inuti henne. Han hade böjt huvudet uppåt något och kunde bara se rakt in i väggen vid sängens huvudända. Efter att ha stött i henne i ytterligare några sekunder böjde han ner huvudet och försökte möta hennes blick. Han hamnade med huvudet lätt neråtböjt och fick förutom hennes ansikte se hur hennes fortfarande bh-klädda bröst studsade i takt med deras rörelser. Dock fick han snart ont i nacken så han riktade blicken framåt igen.

Miranda låg still och höll sig fast i Filips armar. Hon kände hans hårda och medelsnabba stötar i sig och kände hur kroppen studsade till för varje gång. Hon gillade att ligga med Filip och var glad att hon vågat att ta första steget med honom. Han var rolig att vara med och omtänksam när de hade sex. Han var första killen hon varit med som ville gå ner på henne. Hon hade haft två innan och ingen av dem hade velat göra det. 

Hon rörde sina händer uppåt över hans underarmar och tryckte ihop händerna något. Sedan smekte hon dem neråt igen innan hon helt släppte honom för att istället flytta tillbaka dem till sina bröst. 
– Hummmm, andades hon ut av hennes egen beröring.

Filip stannade upp en kort stund och kollade på henne. Han kände ett tryck över rumpan och började röra sig i henne igen. Denna gång lite snabbare.
– Hu, hu, hu, hu, flämtade hon och började smeka sig själv längst med magen.
Hennes händer pendlade mellan att trycka och klämma över brösten och att smeka längst med magen och ner till blygdbenet. Efter att ha känt några extra hårda, men långsamma, stötar från Filip satte hon högra handens pek- och långfinger över klitoris och började röra dem fram och tillbaka.
– Myyyyyye, gnydde hon knappt hörbart.
Filip kände hennes fingertoppar när de ibland rörde vid hans kuk som han fortsatte att röra ut och in i henne.

Hon flyttade händerna upp till brösten igen och knådade dem en kort stund innan hon tryckte sin ena hand upp mot hanns bröst. Han tittade snabbt neråt och fick se hennes ansikte snett ovanifrån.
– Kan vi bytta till bakifrån? frågade hon.
– Visst, svarade han och drog sig ur henne.
Hon satte sig på sängen och knäppte av sig bh:n. Efter att ha kastat den på golvet bredvid sina kläder ställde hon sig med lätt särade ben på alla fyra i sängen och väntade.

Hon behövde inte vänta länge på att Filip skulle ställa sig bakom henne och med hjälp av handen styra in sin kuk i hennes öppna fitta. Han försökte komma in snett uppifrån och lyckades väl hyfsat. Om hennes fitta känts trång innan så var det inget mot hur det kändes nu. Samtidigt som hon var ordentligt våt kände han hur slidmusklerna hade honom i ett tight grepp.

Han stod framåtlutad med händerna placerade strax över hennes midja. Han rörde sig så att hans kuk nästan gled ur hela vägen innan han tryckte in den i henne igen. Trotts de långa dragen kunde han ändå röra sig snabbt och han såg hur hennes runda rumpa studsade till varje gång han var inne med hela sin längd och hans blygdben slog emot hennes skinkor. Miranda stod med huvudet och blicken riktat rakt framåt och blundade samtidigt som hon kände hur hennes kropp rörde sig i takt med hans stötar. Brösten gungade löst under henne och det var nästan så att hon ångrade att hon släppt dem fria.

Hon försökte att lyfta ena handen för att kunna få bak den för att fortsätta stimulera sig själv men trodde inte hon skulle ha tillräckligt bra balans för det. Istället fokuserade hon på känslan av Filips hårda rörelser i henne och på rörelserna som slog igenom hennes kropp.
– Huuu, suckade hon med ett jämrande innan hon började flämta i takt med stötarna igen.
– Hu, hu, hu, och sedan andetagen igen.

Hon stod så ett tag och blundade och pendlade mellan tysta gnyende läten och att bara få fram andetag. Filip fortsatte att outtröttligt stöta i henne och hon började känna sig lite trött. Hennes fitta spände av kuken som kördes in och ut och det kändes nästan som att hon började få kramp i fittmusklerna. Hon visste inte ens om det var något som det gick att få.
– Filip, sa hon och vände huvudet snett bakåt.
– Ja, svarade han och stannade upp.
– Vill du testa där bak? I rumpan alltså?
– Visst.
– Har du testat förut?
– Ja. Min fitta är liksom ibland så trång att det funkar bättre där.
– Har du?
– Jo. Har gjort det några gånger, svarade han och klev ner från sängen.
¬– En sekund bara.
Han gick bort till garderoben och drog ut korgen där han förvarade sitt glidmedel. 
”Jag borde flytta det närmre sängen”, tänkte han innan han gick tillbaka till Miranda som stod i samma position och väntade.

Han satte den genomskinliga flaskan mot hennes bakre öppning och började försiktigt att pressa ut lite ovanpå den lilla rosetten. När det var en liten klick där tryckte han försiktigt in vätskan med bara sitt lillfinger för att pröva hur bra det skulle gå. Sedan ökade han på med mer glid och bytte försiktigt till pekfingret.
”Vad är det här för kille egentligen?”, tänkte hon. ”Vem fan har han legat med innan? Han vet till och med hur man värmer upp analen.” Det visste å andra sidan hennes två tidigare partners också. Även om de inte ville gå ner på henne så visste de i alla fall hur de skulle få henne att njuta av analsex, tänkte hon och fnissade tyst.

När Filip försiktigt ökade till två fingrar hörde han ett lätt gnyende från henne och kände hur muskeln spände sig. Han drog långsamt ut fingrarna igen.
– Är du ok? frågade han sedan.
– Ja, flämtade hon.
– Lite mer glid bara. 
– Var ett tag sedan.
”Inte sedan i mars”, tänkte hon.

Filip lyckades efter ytterligare ett par rundor med glidmedlet få in två fingrar. Han ville helst få in ett till. Hans kuk var inte särskilt grov, tvärt om var den rätt smal, men han ville vara på den säkra sidan. När han jämfört hade han tyckt att hans kuk kanske var något lite större än brädden av två fingrar, men samtidigt smalare än tre.

Han smörjde in sig själv och satte prövande kuken mot Mirandas öppning.
– Är du ok? frågade han.
– Jodå. Börja försiktigt bara.
Han pressade sig försiktigt in och kände hur det tog emot. Han var beredd att dra ut den lilla bit av kukhuvudet som kommit in men Miranda bad honom pressa på.
– Snart så, sa hon med ett gnyende samtidigt som Filip fick in ollonet. 
Så fort det var inne gick resten nästan av sig självt och med ett lätt tryck hade Miranda hela Filips kuk inne i sig.

Efter att ha stått still i ett par sekunder började han prövande att röra sig. Han backade tillbaka med rumpan och fortsatte tills punkten där hans kuk tjocknade något, precis under ollonet. Han tryckte sig långsamt in igen och hörde hur Miranda flämtade till. Sedan ökade han farten.
– Yh, yh, yh, yh, yyhhmm.
– Ooohh, oohhhe, ehhee, åååhh.
En lång utandning och hon började gny tyst igen.
– Iiiihhiee, iiiiiihhiieee, iiihh, yyyyyeee.
– Ih, ih, ih, ih, ih, oh, oh, uf, uf, fortsatte hon i takt med hans allt snabbare rörelser.
– Åh, åh, ah, ah, fan, hård-ah-ah-re.
Han ökade takten lite till men försökte samtidigt låta bli att bli hårdhänt. Trotts allt hade hon aldrig visat några tendenser på att gilla det.
– Åååhh, aahhhhe, ngiii, klämde hon nu fram.
Filip flyttade sin vänsterhand från hennes midja och försökte lirka in den så att han kunde komma åt hennes fitta. Han lyckades precis sätta ett finger över klitoris och började att försiktigt röra det över den.
– Jaaaa, faaaan, nuuuuhh, suckade Miranda och blev sedan helt tyst. 
Hon kastade sig framåt på sängen och när Filip drog sig ur la hon sig rakt ner på mage. Han tyckte sig se hur de ryckte lätt i hennes lår.

När hon verkade ha kommit genom orgasmen ställde hon sig på knä i sängen och greppade hans kuk. Istället för att böja sig fram för att ta den i munnen ställde hon sig så att hennes överkropp var helt rak och klämde ihop sina bröst runt den. Sedan började hon att röra dem upp och ner över skaftet. 

Filips glidmedelshala kuk gled lätt fram och tillbaka mellan de stora brösten och han såg fascinerat på hur hans kuk rörde sig mellan dem samtidigt som toppen på den ömsom försvann och ömsom var synlig. Han började själv göra små juckande rörelser och kände hur han gled ännu lite mer och snabbare mellan brösten.
– Jag kommer, flämtade han fram och Miranda ökade takten på sina rörelser och böjde ner ansiktet mot brösten samtidigt som hon öppnade munnen.
– Ååhhh, väste han fram samtidigt som han såg hur den vita sperman sköts ut ur kuken.
Det första sprutet nådde hela vägen upp till hennes öppna mun medan det nästa landade på hakan och halsen. De sista två hamnade uppe på hennes bröst. Miranda fångade upp lite av det som kommit på hakan med sitt ena pekfinger och satte det mot sina läppar. Sedan tog hon ner handen till brösten igen och började knåda dem och smeta ut hans sperma. 
– Wow, var det enda han fick ur sig innan han sken upp i ett stort leende.
– Eh. Häftigt. 
De båda fnissade.
– Kul att du gillade det, sa hon sedan och log nästan blygt.
– Du. Nu tror jag att jag behöver den där duschen faktiskt, sa hon sedan och avslutade med ett tyst skratt.
– Vill du att jag ska följa med?
– Nä. Men tack för erbjudandet, svarade hon och gav honom ett snabb puss.

De öppnade dörren till hans rum och tittade försiktigt ut för att se att hallen var tom. När de förvissat sig om att så var fallet pekade han ut badrummet och såg på medan hon gick över parkettgolvet och fram till den smått öppna dörren. Först när hon stängt den bakom sig stängde han sin. Han kastade sig naken i en av fåtöljerna och skrattade. 
– Wow, sa han igen och skakade på huvudet.


– Så. Eh. Känn dig som hemma, sa Hannes och sträckte ut en hand och gjorde en svävande rörelse mot köksbordet.
– Tack, svarade hon och drog ut stolen som Emma brukade sitta på.
– Eeehee, sa hon sedan.
– Eh. Ja, svarade han och gick bort mot diskbänken.
– Så?
– Våra syskon? fortsatte Emy prövande meningen.
– Eh. Ja. Inte dit jag var på väg men …
– Jag hoppas han har en trevlig säng att visa upp.
– Va!?
– Ja?
Hannes vände sig om och såg på Emy som satt och tittade på honom med ett busigt leende. Han mötte hennes blick och skakade lätt på huvudet innan han började skratta. 
– Fast jag är inte säker på att jag vill tänka på min lillebror …
Emy tittade upp på honom och brast också nu hon ut i ett gapskratt. Den stela stämningen som skapats av tanken på vad deras syskon just nu höll på med försvann tillsammans med skrattsalvorna. Samtidigt kunde Hannes inte låta bli att föreställa sig hur Filip knullade en yngre version av Emy. Vem denna Miranda än var så utgick han från att hon hade det rätt skönt just nu. Åtminstone om Filip var lika bra med henne som med Emma. 

Han rös till och gav ifrån sig ett kort fniss innan han skakade av sig tankarna på sina syskon. 
– Kaffe var det ja, sa han sedan och vände sig tillbaka till köksbänken där han började måtta upp i bryggaren.
– Så. Du fick bli chaufför då? sa han fundersamt efter att ha vänt sig mot henne.
– Jo. Mirre har inget moppekort så hon får inte köra epan.
– Ah. Och ingen vanlig bil? Hur gammal är du förresten?
– Arton. Och nä. Våra bröder har en men inte morsan.
– Ah, svarade han. 
– Hade du inte kunnat låna den då? Eller de kanske inte bor hemma?
– De bor väl typ hemma men håller sig borta så mycket som möjligt. Tror de fått låna en sommarstuga utanför Herrljunga eller något. Så de har bilen.

Han nickade och började rota fram muggar till dem båda och drog fram resterna av fikat Emma tagit med sig till stranden.
– Så vart bor ni då? frågade han sedan när han ställt ner muggarna på bordet. För att göra det enkelt hade han ställt fram mjölkpaket och bitsocker.
– I en lägenhet på Smedjegatan, svarade hon nonchalant samtidigt som hon la ner två sockerbitar i den svarta drycken.
– Ah. Lilla Pa …

Hannes var på väg att bita av sig tungan redan innan han mötte Emys blick. När han såg den drog han istället in kinderna och bet till.
– Fan. Förlåt. Sorry. Det …
– Lugnt. Det kallas ju så. ”Lilla Pakistan”, svarade hon kyligt.
– Lägenhetshusen där soc dumpar alla problem så att resten av bygden slipper se dem.
– Men. Alltså …
– Vadå? Är det inte så?
– Alltså du. Förlåt. Det var jätteklantigt. 
– Det är verkligen inget ok namn att kalla ett område.
– Men ändå sa du så?

Hannes tittade olyckligt ner i bordet och tog ett pyttelitet bett av sin giffel. Han kände hur degen formade sig till en svällande klump i halsen.
– Du. Vi säger alla en massa skit hela tiden som inte är ok. Alla gör det!
Han såg upp på Emy som inte såg särskilt övertygad ut.
– Jag tänker att det enda en hyfsat rimlig och vettig människa kan göra när någon påpekar det är att inse att hen gjorde fel och säga förlåt.
– Så. Förlåt. Det var korkat och det är inte ok att kalla ett område så.
– Åtminstone inte framför någon som bor där?
– Överhuvudtaget, faktiskt, svarade han henne. 
– Hm, svarade hon med en nickning och tog en klunk av kaffet.

– Egentligen bryr jag mig inte så mycket. Det är bara det att det suger så mycket just nu.
– Innan bodde vi i ett stort hus, typ som det här, och så blev morsan sjuk och farsan drog till Stockholm.
– Fuck, svarade han.
– That’s …
– Tell me about it.
– Samtidigt knappast hans fel, fortsatte hon och ryckte på axlarna.
– De träffades -94, fick första ungen fyra år senare. Mirre föddes efter nyår 2005, mumlade hon.
– De hade varit tillsammans i nästan tjugofem år så det går ju knappast att säga att han inte gett det en chans.
– Men ändå?
– Alltså. Det var inte som att hon blev sjuk över en natt och att han drog, sa hon defensivt.
– Hon har alltid haft problem och ibland har hon tagit mediciner, ibland inte. 
– Ibland har hon mått ok, ibland inte. Med några års mellanrum spårar hon ut ordentligt och festar tre månader i sträck. Det blev väl för mycket till slut.
Hannes nickade eftertänksamt.
– Så? Då flyttade ni till Vara?
– Ja. Knappast så att morsan hade råd att betala lånet. Dessutom har hon varit och vänt hos fogden alldeles för många gånger.
– Så huset såldes. Farsan tog sin del, fogden tog morsans för att täcka alla kreditkort, klarnaköp och fanskap hon drog på sig över sommaren och så. Ja. Soc fixade en trea. 
¬– Shit. Hur lyckas ni få plats där?
– Det gör vi inte! svarade hon kort, nästan skämtsamt. 
– Jag och Miranda delar ett rum, Oliver och Tim ett annat. Morsan ligger och samlar dam i en bäddsoffa i vardagsrummet.
– Wow. Alltså. Jävlar.

De satt tysta och såg på varandra i några sekunder.
– Förlåt, sa Emy sedan.
– Var inte meningen att bara kasta allt det här på dig.
– Det är ok, svarade han.
– Verkligen. Ingen fara alls.
 
– Det här är varför jag är värdelös på fester, sa hon sedan med ett skratt.
– Ja. Alltså. Hade det här varit en tinderdejt hade jag nog sprungit nu.
De båda skrattade.
– Vilken tur att det inte är det då, sa hon och sprack upp i ett leende som hon snabbt dolde genom att titta ner i bordet. 
– Nä precis.
De skrattade igen och såg på varandra.


Emma och Alice hade blivit sittande i badtunnan och pratat under tiden som de väntade på att Emy skulle komma tillbaka. Efter ytterligare en omgång med bubblor hade de dock gett upp och bestämt sig för att gå in i huset igen och torka sig. Kanske till och med sno åt sig en dusch tillsammans. 

När de kom in i huset mötte ljudet av Emys skratt dem redan i hallen. Emma böjde sig runt hörnet in till köket och fick syn på henne, fortfarande bara iklädd baddräkt, sittandes vid köksbordet mitt emot Hannes. Båda hade varsin mugg framför sig.
– Hej! sa Emma roat.
– Åh hej. Förlåt. Har ni saknat mig, sa Emy och fortsatte fnissa.
– Nejdå. Ingen fara, försäkrade Alice som precis ställt sig bredvid Emma.

Emma kollade bort mot Hannes och Emy tittade snabbt bakåt mot Alice. Det tog några sekunder innan någon av dem sa något.
– Vi tänkte hänga in kläderna och ta en dusch, började Emma.
– All right, svarade Hannes.
– Sedan kanske vi skulle tänka på mat eller så. Har du lust att fixa pizzor?
– Eh. Ok. Kan jag väl. 
– Grymt. Tack! hojtade Emma samtidigt som hon gick in i tvättrummet tillsammans med Alice. 
– Det vanliga till oss, fortsatte hon skrikande inifrån tvättrummet.
– Förresten Emy! Vi tog med dina kläder också, sa hon sedan.
– Vill du att vi ska hänga in dem med?
– Jodå. Det vore jätteschyst. 
– Fast vi kanske borde dra strax. Om ni ska äta och så.
– Nejdå, svarade Hannes.
– Klart ni inte behöver åka än.
– Om ni inte vill alltså.
– Nä. Men ändå. Det är en bit att köra i epan och …
– Jo. fast klockan är bara fem, stod han på sig.
– Maten lär vara här om typ fyrtiofem minuter eller något. 
– Vi käkar och så kan ni åka sedan om ni vill.
– Joo. Fast jag vet inte om vi är så sugna på pizza, svarade hon undvikande.
– Fast har du ens frågat Miranda? sa Emma som precis kom ut ur tvättrummet. Hon var fortfarande klädd i sin bikini.
– Är han och Miranda fortfarande på hans rum förresten?
– Tror det, svarade Hannes.
– Och de har inte bara pizza där. Det finns sallader och grejer också, fortsatte Emma som ställt sig lutad mot kylskåpet.
– Jag kollar med Filip, sa hon sedan.
– Ok. Men knacka först, svarade Hannes henne.
– Näh. Varför då? Jag är säker på att de bara kollar Netflix och chillar. 

Alice som stått i dörröppningen fnissade tyst samtidig som hon följde Emma med blicken. 
– Eh. Säg till vad jag ska swisha för pizzan.
– Äh. Vi gör upp det där sen’. Det löser sig.
– Säkert?
– Jadå. Det är ingen fara.
– Okej, svarade Alice kort och började själv gå ut i hallen och bort mot trappan.
– Alltså, började Emy,
– Tänk inte på det. Det är lugnt, svarade han kort.
– Säkert? Liksom?
– Ja. Helt säkert! svarade han.
– Tänk inte på det. 
– Ok. Tack.
– No worries.

Emma knackade försiktigt på Filips dörr och fick ett ”ja?”, som svar inifrån. Hon öppnade försiktigt dörren och såg hur de båda satt påklädda i rummets fåtöljer. Båda hade på sig stora svarta t-shirtar och mjukisbyxor från landstinget.
– Jag skickade iväg Hannes att köpa pizza. Vad vill ni ha?
– Hm. Jag tar nog samma som du tar, svarade Filip.
– Jag kanske kan ta en fungi typ, svarade Miranda osäkert.
– Sure, svarade Emma och stängde sedan försiktigt dörren igen.

Nere i köket rådde det ännu en gång en lite stel tystnad. 
– Eh. Jag kanske också skulle duscha, sa Emy tillslut.
– Så kanske kläderna är torra lagom tills maten eller något.
Hannes, som precis tänkt fråga om hon ville låna lite kläder och hänga på, nickade.
– Hm. Då får du slåss om den med Emma och Alice antar jag, sa han sedan.
Samtidigt kom Emma in i rummet.
– Slåss med oss om vad?
– Duschen, svarade han.
– Det är lugnt. Vi ska spara varmvatten åt dig. Lovar, sa hon och vände sig mot Emy innan hon levererade Filips och Mirandas order
– Tänker ni duscha tillsammans? frågade Emy lite roat. Som om hon trodde att det var ett skämt.
– Klart vi ska! Kan ju inte ta slut på varmvattnet eller hur?
– Dessutom har vi inte sett varandra nakna på flera månader så det gäller ju att ta chansen, sa hon sedan med ett skratt.
– Ses sen’ storebror! 
– Ok. Syns om en stund då, sa Hannes med ett roat tonfall innan Emma sprang upp för trappan igen.

– Okej? Är dem typ? Liksom? 
– Alltså. De är inget par, svarade Hannes.
– Bara två bra kompisar, eller något i den stilen.
– Ok, sa Emy och drog en ofrivillig suck av lättnad.
– Tänkte bara. 
– Eller nej, det var inget.
De stod båda och såg kort på varandra innan han sa hej då och gick ut genom ytterdörren.

”Klart hon tänder på nån’ av. tjejerna”, tänkte Hannes frustrerat samtidigt som han styrde ut bilden på den lilla vägen. 
– Fan, muttrade han till och blåste kort ut luft i ett fräsande.

Han gillade inte att han var irriterad. Han tyckte inte att han hade rätt att vara irriterad över något, rent logiskt. Han gillade inte att bli irriterad över att en tjej var intresserad av någon annan. För det måste ju vara så, tänkte han sedan. Annars hade hon inte tagit risken och ställt frågan. Han kunde inte låta bli att fundera lite på vem som Emy var intresserad av. Han kunde inte avgöra om hon föredrog den korta, söta Alice eller om hon mer var lagd åt blondinhållet och föredrog hans syster. Hans syster förresten, tänkte han. ”Vilken jävel!” ”Ses senare, storebror”. Att hon verkligen slängde ur sig det ögonblicken innan hon skulle stå under det varma vattnet med sina fingrar uppkörda i sin bästa väns blöta fitta? ”Men det var jävligt snyggt gjort ändå”, tänkte han sedan. Det var ju ingen annan än de två som skulle förstå innebörden av hennes, till synes, helt vanliga avsked.

Emy gick upp för trappan och ställde sig avvaktande på trappavsatsen. Från badrummet kunde hon höra vattnet som spolade och från rummet bredvid hördes det svaga ljudet från en tv. Hon kände sig märkligt ensam i det stora huset. Ensam och lite vilsen. 

Hon hade fortfarande bara på sig sin baddräkt och kände nu hur kall och klibbig den var mot hennes hud. Så länge hon pratat med Hannes så hade hon inte riktigt brytt sig men nu fick känslan av plagget henne att rysa. Om det bara funnits en handduk så att hon kunde ta av sig, tänkte hon och lät blicken glida över rummet. Tillslut satte hon sig med en tung suck på soffan och drog en filt över sig.

Trotts den varma filten så huttrade hon fortfarande. Efter att ha kollat sig runt en gång till bestämde hon sig helt enkelt för att dra av sig det kalla plagget i hopp om att få upp lite värme innan hon själv kunde ställa sig under det varma vattnet. Med en sista koll runt i rummet ställde hon sig upp, drog ner axelbanden och klev ur baddräkten som hon sedan hängde över trappräcket. Därefter kröp hon upp i soffan och kurade ihop sig så mycket hon kunde under filten.

I duschen stod Emma och Alice tätt ihop med sina munnar pressade emot varandra. Precis som Hannes förutspått hade de båda sina fingrar uppkörda i varandra. Alice drog fingrarna längst med Emmas blygdläppar och lät lång- och pekfingret försiktigt tränga in i henne.
– Fortfarande rakat trotts att du inte simmar? sa hon frågande.
– Ja. Jag gillar det. Inte bara för simningen.

Emma hade också hon två fingrar inne i Alice fitta och rörde dem i henne samtidigt som hennes tumme spelade över klitoris.
– Och du har fortfarande din lilla buske?
– Ja? Om man är en äkta ginger så måste man ju kunna bevisa det.
Emma fnissade och tryckte upp sin vän mot väggen vid badkarets kortsida. Sedan lutade hon sig framåt så att hon nådde fram med ansiktet till den lilla röda busken. Försiktigt satte hon tungan mot Alice klitoris och började långsamt slicka henne.

Alice svarade med ett lätt gnyende innan hon greppade tag i stången som ledde upp mot själva duschmunstycket för att inte ramla samtidigt som Emma höll sig uppe genom att hålla fast badrumskanten. Efter bara någon minut så tog Alice ner ena handen från stången och tryckte den lätt mot Emmas panna. Hon svarade med att krypa bakåt några steg och titta upp i sin väns ansikte.
– Det här känns inte jättesäkert och jag tror Emy vill ha duschen, sa hon.
¬– Hmm, svarade Emma och reste sig upp till stående.
Fort tvålade de in varandra och sköljde av sig. Fem minuter senare klev de ut ur badrummet med varsin grå, gigantisk handduk virad runt sig.

– Det är ledigt nu, sa Emma och tittade mot Emy som fortfarande satt hopkurad under filten.
– Tack, svarade hon och tittade upp mot de två tjejerna.
– Ett ögonblick bara.
Emma nickade och gick mot sitt rum med Alice i släptåg.

– Jag tror hon var naken, sa Alice fnissande när de kommit in i rummet och satt sig på sängen.
– Vadårå?
– Hennes baddräkt hängde över trappräcket. Kanske därför hon inte ville gå in innan vi försvunnit.
– Rimligt, svarade Emma och drog tag i sin telefon. Klockan visade tjugo i sex.
– Hannes borde vara här när som helst. Vi kanske skulle klä på oss. Vill du låna något?
– Nja. Alltså. Du är typ tio centimeter längre än mig. Jag kommer drunkna.
– Äh. Det är lugnt, svarade Emma och kastade över en av simklubbens t-shirtar och ett av alla de grågröna sjukhusbyxorna. 
– Dra på dig de här. De funkar på alla från typ tio till tjugo eller något. 
– Men underkläder?
– Skit i dem.

Alice ställde sig upp och lät handduken falla till golvet. Helt naken satte hon sig på sängen igen.
– Har du bytt lakan?
– Va?
– Ja. Sedan du och Filip. För ni ligger här va?
– Haha. Ja. Oftast. Ibland i hans rum.
– Alltså. Jag kan typ inte fatta det. Du ligger här och tar din lillebrors kuk i fittan. Jag kan knappt se det framför mig. Liksom. Lilla nördiga Filip?
– Jag vet. Det är rätt svårt att fatta.
– Det känns aldrig fel? Ni är ju syskon.
– Näe. Just det känns inte fel. Ibland känns det lite galet att vi har blivit så tighta som vi blivit. 
– Jag blir typ svartsjuk när jag tänker på honom och Miranda, och det känns inget bra.
– Nä. Du får passa dig där så det inte blir något seriösare kanske. 
– Ni kan ju inte riktigt bli tillsammans ju.
Emma nickade.
– Vet han förresten om att Miranda och Emy håller på?
– Nej. Jag tror inte det, svarade Emma fundersamt.
– Tror han skulle sagt något om det i så fall.
– Vad tänker du om det då?
– Jag vet inte. Hur menar du?
– Vill du, typ, ha med dem?
– Äh, svarade hon och ryckte på axlarna.
– Jag har lekt med tanken men vet inte riktigt hur det skulle gå till. Kan ju knappast fråga dem, eller hur?
– Men det skulle göra grejer enklare antar jag, sa hon slutligen efter en stunds tystnad.
– Hurdå?
– Ja. Då hade jag och Filip inte behövt hålla vad vi gör hemligt och inte de heller. 
– Sant, nickade Alice.
– Fast det är ju fan helt sjukt allt det här. Du vet det va?
– Jag vet, svarade Emma.
– Det är sjukt, och stört, och perverst, och helt jävla svinfel. Men vet du? Jag fucking älskar det! 
– Jag älskar att ta min lillebrors kuk i fittan, och i munnen och i röven. Och det är helt jävla fantastiskt att bli hårt genomknullad av storebror.

Samtidigt som hon sagt detta öppnade hon handduken och lät den falla ner bakom henne. Sedan la hon sig på rygg ovanpå den och särade benen. Till slut drog hon med tummen och pekfingret mellan hennes blygdläppar. Det var fortfarande fuktigt mellan dem.
– Du är en sådan jävla slampa Emma, skrattade Alice.
– Hannes kallar mig för en incestslampa .
Alice skrattade till.
– Jävla incestslampa som knullar dina bröder. Det är vad du är.
– Ja. Fast ikväll vill jag bara ha dig Alice.
– Och ja. Jag har bytt sängkläder.

Alice böjde sig fram och tryckte in ansiktet mellan sin bästa väns ben. Hon räckte ut tungan och satte spetsen strax ovanför mellangården innan hon långsamt började dra den mellan läpparna. När hon kom upp till klittan drog hon den lätt i en cirkel runt den hårda knappen innan hon vände neråt igen. Hon skulle precis sätta in ett par fingrar när de båda hörde ytterdörren smälla igen på nedervåningen.
– Fan också! jämrade sig Emma och reste sig upp till sittande.
– Men vi fortsätter ikväll. Eller hur? Alice hade också hon satt sig upp.
– Klart vi gör. Jag släpper inte hem dig förrän vi känner att vi knullat färdigt.

De reste sig från sängen och drog på sig sina kläder. Alice drunknade nästan i de pösiga kläderna och kände sig allt annat än sexig när hon gick ut i överhallen. Emma hade också hon dragit på sig en löst sittande t-shirt och ett par träningsbyxor. Hon hade dragit på sig ett par trosor men kände inte att hon skulle behöva någon bh. Alice hade fått låna ett par av de killboxers Emma ibland som i för att ha något att ha under mjukisbyxorna. 

När de kom ner i köket satt redan Filip och Miranda samt Hannes och Emy vid bordet. Hannes hade ställt ett torn av sex pizzor mitt på det och började nu lyfta av dem en och en. 
– Var det du som hade en vegatriana? sa han och räckte den första lådan mot Emy.
– Japp, ropade hon och tog emot den bruna kartonglådan.
Hon satt mitt emot Hannes, på stolen närmast fönstret som hade ryggen mot köksingången. Hon var den enda som redan bytt om till sina egna kläder vilka fortfarande var lite fuktiga. Miranda satt i en svart t-shirt och likadana byxor som Alice. Emma slängde en snabb blick på den unga tjejen och funderade på om hon hade någon bh där under. Det såg nästan inte ut så. Hon slog sig själv ner på sin vanliga plats längst ut med ryggen mot köksklockan. Alice hade redan satt sig mittemot. 

– Och så var det fetaost och vitlök till Emma och Filip då, fortsatte Hannes.
– Nej, suckade Alice.
– Du kommer smaka massa vitlök Emma.
– Flåt, svarade hon. Hon hade redan rivit av en bit av pizzan och stoppat i munnen.
Till sist ställde han fram funghin framför Miranda och en kebabpizza till sig själv. 
– Så då var det din kvar då, sa han tillsist och skickade över en afericana utan kött.
– Du har verkligen de två vidrigaste sakerna på pizza tillsammans? sa Emy när hon såg vad Alice beställt.
– Vadå?
– Både annans och banan! Inget mer.
– Vadårå? Det är gott, sa hon och rev loss en bit av brödet.
Emy skakade på huvudet och drog loss en bit av sin egen pizza. En där hon bett om att få ta bort ananasen.

– Så hur hade ni tänkt göra med allt nu då? frågade Hannes efter en stunds tystnad.
– Jag vet inte riktigt, svarade Emma.
– Har vi något sätt att få med cykeln i bil till Vara?
– Kanske. Osäker, svarade Hannes.
– Vi åker nog ganska snart så att vi är hemma innan mamma blir orolig eller något, svarade Emy. 
– Ska bli intressant att förklara vad vi gjort med tanke på att hon tror att vi skulle vara ute.
– Med tanke på regnet alltså, avslutade hon som svar på Miranda och Filips lite förvirrade blickar.
– Hm. Ok, svarade Hannes. 
– Vore nog bäst om alla var ute innan mamma och pappa kom hem tror jag, sa han sedan.
– Ja. Men Alice kan ju inte direkt cykla hem på en blöt cykel.
– Nä. Eller. Jag vet inte. Vi får tänka ut något, sa han lite irriterat.

De åt upp sina pizzor och ganska snart efteråt så gjorde de båda systrarna sig redo för att åka hem. 
– Kul att ses igen! Hoppas vi kan göra det igen snart, sa Miranda och gav Filip en kram innan hon skulle gå ut genom dörren.
– Kul att se dig med svarade han och gav henne en lätt puss.
– Kul och lite oväntat att träffa på dig, sa sedan Emy och kramade snabbt om Alice.
– Och jätteroligt att träffa dig, sa hon sedan med blicken vänd mot Hannes.
En kort stund stod de och såg på varandra innan hon gav honom en snabb vinkning. Han vinkade tillbaka och såg henne sedan gå mot deras buckliga Volvo. 

De kvarvarande fyra personerna blev stående en stund i hallen efter det att systrarnas långsamtgående fordon lämnat grusplanen.
– Så. Eh. Behöver du hjälp med disken eller något? frågade Emma och kollade mot sin storebror.
– Nä. Det är lugnt. Men försök komma på något sätt att få ut Alice härifrån innan de är hemma bara. Ok?
Emma nickade som svar och gick upp till övervåningen. Alice stod kvar i några sekunder och tittade på Filip.
– Alltså. Är det lugnt?
– Eh. Va?
– Nä. Inget. Tänkte bara. Glöm det.
Hon gick långsamt upp för trappan samtidigt som hon slängde en sista blick på Filip. Hur hon än vände och vred på det så kunde hon inte riktigt komma underfund med hur hon egentligen kände inför denna konstiga situation.

– Ensam för kvällen då? sa Hannes sarkastiskt.
– Äh. Vafan. Jag hittar på något.
– Dessutom har jag redan fått ligga idag.
Hannes skrattade till.
– Jasså? Så du fick visa upp lite mer än ditt rum då?
Filip svarade med ett nytt skratt och gav sig också han upp för trappan.

Inne på Emmas rum satt återigen de båda tjejerna på sängen. Det var nästan en lite stel stämning. Emma tyckte inte riktigt om det här med att ”ses för att ha sex”. Eller, jo, tänkte hon. Hon älskade grejen att träffas bara för att ha sex. Varför kunde inte det vara en aktivitet som vilken annan som helst? Men det var det där med att komma igång. Det hade varit enklare när hon och Alice stått i duschen eller varit nakna. Nu satt de i byxor från stadium och landstinget och i några storlekar för stora t-shirtar. Kanske inte riktigt den mest erotiskt laddade klädseln som finns.

– Du, sa Alice med ett leende.
– Jag har nästan lite dåligt samvete över Filip.
– Vadå?
– Ja. Typ som att jag snor dig från honom eller något. 
Emma fnissade till.
– Han överlever. Vi har snackat igenom allt och är ok med att vi ligger med andra.
– Tror han är mindre svartsjuk än mig faktiskt. Kändes inte jättebra när han sa att han skulle ”visa Miranda hans rum”.
– Vill du ligga med henne? Miranda alltså?
– Just nu vill jag bara ligga med dig.

Hon böjde sig fram och slöt sin vän i sina armar innan hon gav henne en mjuk kyss. Alice besvarade den och lät strax sina händer glida ner längst med Emmas överkropp och sedan upp igen. Hon strök försiktigt med händerna ut över brösten och kramade till över dem.
– Åhhe, andades Emma ut när hon kände de klämmande händerna.

Strax var Alice nere vid Emmas byxlinning. Hon förde upp sina händer innanför den stora t-shirten och kände upp över magen. Emma gjorde sig fri och drog snabbt av sig plagget och såg på sin vän som gjorde likadant. Det tog inte mer än några sekunder innan hon hade Alice mun runt sin ena bröstvårta. 
– Mmmmee, suckade hon när hon kände beröringen.

Alice flyttade sin mun till det andra bröstet och sög hårt på det samtidigt som hon med sin vänsterhand drog och klämde i den högra. Emma började andas tungt samtidigt som hon gav ifrån sig några små gnyenden. Efter att ha växlat mellan brösten en stund slickade sig Alice ner över magen och ner till byxorna. Alice drog lätt i resåren och de båda reste sig upp från sängen och drog raskt av sig sina byxor innan Emma återigen kastade sig på sin säng.

Alice la sig direkt med ansiktet mellan Emmas ben och slickade försiktigt mellan blygdläpparna innan hon prövande satte tungan mot klitoris.
– Aaaahharrgh. Försiktigt, stönade hon när hon kände den plötsliga beröringen.
– Förlåt. Lite ivrig bara, fnissade Alice.
– Det är lugnt. Kör på bara. Behöver kanske bara mjukas upp lite.

Alice tog sin vän på orden och särade smått på blygdläpparna och såg in i hennes lätt fuktiga inre. Hon stack in tungan och började slicka mellan läpparna och in mot själva öppningen. Hon kände hur Emma skälvde till under henne och flyttade snabbt tungan upp till klitoris och började slicka där. Emma ryckte till och Alice förstod att det fortfarande var lite tidigt.

Istället stack hon in två fingrar och började långsamt röra dem fram och tillbaka i den nu allt blötare fittan. Det tog dock inte lång tid innan hon kom i upp i hastighet och i det närmsta slog fingrarna in och ut ur henne. Rummet fylldes av ljuden av Emmas stön och de plaskande ljuden från fittan. 

Utan att ta ut fingrarna kröp hon upp över Emma och gav henne en snabb puss. Emma svarade med att öppna munnen och suga in Alice tunga. Så fort den var inne i munnen började de våldsamt att hångla med varandra allt medan Alice fortsatte att röra sina fingrar inuti Emmas nu allt våtare fitta.

I samma sekund som deras tungor började brottas med varandra var det som att månaderna av saknad och uppdämd kåthet bara forsade ut ur dem. Egentligen hade Alice tänkt sig att ta det lugnt. Hon hade sett fram emot hur hon och Emma skulle ha en mysig stund på sängen, utomhus på en filt eller egentligen var som helst. Att de långsamt skulle bygga upp stämningen och egga varandra men när hon nu hungrigt tog för sig av sin bästa väns mun och kände hur hennes händer snabbt började dras över hennes kropp och hur de tryckte sig ner över rumpan och försökte nå henens fitta så flög alla dessa tankar all världens väg. Hastigt drog hon bort munnen och kastade sig istället ner mellan benen och satte munnen mot den väntande fittan.

Alice satte direkt in tungan mellan de rakade blygdläpparna och började slicka snabbt emellan dem och rakt upp mot klittan. Hon började att slicka hårt över den med snabba rörelser. Hennes tunga fladdrade upp och ner över den lilla knappen samtidigt som hon nu hade fyra fingrar inuti sin vän. Emma svarade med att lyfta upp sina ben och pressa dem mot Alice rygg. 

Outtröttligt fortsatte Alice sitt slickande och stötande. Emma svarade genom att vinkla fotsulorna mot Alice skulderblad och pressade på så vis henne ännu hårdare mot sin fitta. Alice lyfte sin vänsterhand mot Emmas högra bröst och drog hårt i hennes bröstvårta samtidigt som hon pressade den mellan sina fingrar.
– Helvete! Jaaaa, jaaaa, faaaan! 
– Aaahhh. Sluta inte!! Jävlar!
– Aaaaargghh.
Samtidigt som Emma skrek ut sin njutning kände Alice hur safterna forsade runt hennes hand. Hon gav klitoris en sista mjuk slickning innan hon gled upp till hennes ansikte och gav henne en djup och blöt kyss.

¬– Förlåt, sa Emma när hon fått pusta ut något.
– Gjorde det ont när jag tryckte till med fötterna.
– Nejdå. Ingen fara, svarade hon henne med ett leende.
De kysstes igen innan Emma rullade över så att Alice nu låg på rygg.

Efter att ha hånglat i ytterligare några sekunder lyfte Emma sitt ansikte och kravlade ner så att hon kunde sätta sina läppar runt Alice ena bröst. Samtidigt som hon sög hårt och girigt på den lilla bröstvårtan lät hon sin vänsterhand snabbt leta sig ner mot Alice fitta. Efter att ha strukit fingrarna genom den kortklippta busken satte hon dem mot den våta öppningen och lät direkt tre av dem glida rakt in.

Hon hörde Alice höga gnyenden och kände hur hon vred sig under henne. Hennes mun omslöt det vänstra bröstet och samtidigt som vänsterhanden var fullt upptagen med att röra sig inne i fittan så använde hon högerhandens tumme och pekfinger till att nypa och dra i hennes väns bröstvårta. 
– Nhiii, yyyy, eeehhe.
Emma släppte greppet hon hade om brösten och allt medan hon jobbade med fingrarna i fittan rörde hon sig neråt så att hon tillslut låg med det mellan Alice särade ben.

Hon drog ut vänsterhanden och lät nu istället fyra av högerhandens fingrar börja jobba i den hala öppningen. Samtidigt använde hon tummen och pekfingret för att försiktigt sära på hudvecken nedanför busken så att Alice lilla klitta blottades. Raskt var hon där med tungan och började genast att slicka runt den i snabba cirkelrörelser. 

Utan förvarning kände hon ur den lilla kroppen skälvde till och hur den redan trånga fittan drog ihop sig runt fingrarna så att det nästan började göra lite ont. Samtidigt fylldes rummet av tysta gnyenden och små dova gurglande ljud. När hon kände hur musklerna i fittan slappnade av och hur Alice kropp lugnade ner sig gled hon upp till hennes ansikte och gav henne ännu en djup kyss innan hon kastade sig ner bredvid henne. 

I några minuter låg de båda tjejerna bara där. Emma på rygg med sitt långa blonda hår utsläppt över kudden. Bredvid låg Alice på sidan med sitt eldigt röda hår tätt tryckt mot det blonda. Försiktigt reste hon sig upp på ena armbågen och såg in i sin bästis blågröna ögon.
– Jag älskar fan dig.
Emmas blick mötte Alice bruna ögon och svarade.
– Älskar dig också.
De kysste varandra mjukt och lugnt innan de återigen såg in i varandras ögon.
– Fan Emma. Vi får aldrig vara ifrån varandra såhär länge igen.

Emma svarade med att böja upp sitt huvud så att de återigen kunde kyssas. När Emma la ner det på huvudkudden igen flyttade sig Alice återigen neråt i sängen och satte sin tunga över Emmas fitta. Den här gången började hon att långsamt slicka längst med blygdläpparna, upp till klitoris och sedan hala vägen ner över mellangården och till analöppningen. När hon kände hur Emmas hand sökte sig ner över hennes rygg så vände hon sig så att hon stod med rumpan snett emot henne. Strax därefter kände hon hur två fingrar långsamt började röra sig i henne. Som svar stack hon in lika många själv.

I ett par minuter låg de bara så. Långsamt rörde de sina fingra in och ut i varandras savande sköten allt medan rummet fylldes av ljudet från deras tunga andetag och små gnyenden samt det plaskande ljudet från deras fingrande. När Alice tillslut drog ut sina fingrar svarade Emma med att göra likadant. Alice flyttade sig kort åt sidan och strax därefter hade Emma hennes fitta rakt framför sin mun. Hon kände hur Alice återigen började slicka henne och svarade med att göra likadant.

Det kändes som att de låg där i evigheter. De slickade och fingrade varandra i lugn takt och höll varandra på gränsen till att komma. När Alice känt hur Emma varit nära ett par gånger lyfte hon sig från sin väns ansikte och kröp återigen in mellan hennes ben. Där började hon sakta föra tre fingrar in och ut samtidigt som hon tryckte dem upp mot fittans tak. Med andra handen tryckte hon på magen och mötte på så vis sina stötar. Bara någon minut efter att hon också börjat slicka över klitoris kände hon hur Emma återigen började darra i kroppen och hur gnyendena och de tunga andetagen blev alltmer intensiva. 
– Nggg, yyyyyii, eeeiii, oohhhhee.

Efteråt la sig Alice tätt intill Emma och tryckte sig emot henne. De fortsatte att förstrött att känna på varandras kroppar och ibland låta ett finger eller två glida in i varandra. Efter en stunds långsamt fingrande ökade Emma tillslut takten och fick till sist även Alice att komma en andra gång. Sedan tryckte hon henne hårt emot sig och gav henne en hård kram.

Hon sträckte ut sin högerarm och Alice la sig tillrätta på den. Ännu en gång såg de in i varandras ögon och gav varandra en snabb puss. Emma tänkte hastigt att hon egentligen borde köra ut Alice. Att hon borde be Hannes skjutsa henne till Kvänum eller hela vägen hem till Vara. Kanske  han tillochmed få med cykeln på något vis. Men hon hade ingen lust. Med vänstra handen lyckades hon dra täcket över dem båda. De la sig bägge på sidan med ansiktena tätt intill varandra. Ett par kyssar och smekningar senare la de sig tillrätta med sina armar och ben hopslingrade runt varandra.  Tjugo minuter senare sov de. Då hade syskonens föräldrar redan kommit hem. Hem till ett hus där deras tre tonåringar redan tycktes ha gått och lagt sig.

 

Tack för att du läser! Jag älskar att diskutera skrivande och lovar att inte bitas (allt för hårt) om du vågar skriva en kommentar eller skicka ett meddelande. Syns om ett par veckor med nästa avsnitt.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.