Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/1, 2022 kl. 14:06, av Tommy

Dröm eller verklighet...?

Vi var ensamma på kliniken denna tisdag eftermiddag, han hade ringt jouren precis innan vi skulle stänga för dagen och hade akuta problem, och eftersom jag hade bilen och det inte var någon som skulle åka med mig hem, så stannade jag kvar. Han skulle skynda sig att komma, det skulle ta högst 20 minuter innan han var på plats.

Jag ringde maken och förklarade att det skulle komma en patient med akuta problem, så jag skulle inte hinna hem i vanlig tid. Maken frågade intresserat om jag skulle vara kvar ensam med patienten etc, och jag förklarade att det var en av mina patienter som jag haft en längre tid så jag kände till honom ganska väl.

- Honom ?, repeterade maken med frågande röst.

- Ja, svarade jag kort.

- Oj då, vad pratsam du var då, fortsatte maken.

- Jag har en del att göra, svarade jag, och berättade om allt som måste plockas fram, men det var inte riktigt korrekt eftersom allt redan var framdukat.

- Hoppas det inte är någon gammal, grinig gubbe som kommer, sade maken och skrattade till.

- Nej, det är det inte, sade jag.

- Är det någon spännande kille då, fortsatte maken i frågande ton.

- Ja, det kan man absolut säga, sade jag och visste vad maken skulle svara.

- Ok, ha det så trevligt och skönt då…du vet väl att…

- Jag måste sluta nu, avbröt jag honom, - vi ses hemma sedan…

- Puss och kram, svarade maken och vi avslutade samtalet.

När jag lagt på luren tittade jag på klockan och konstaterade att det var 6 minuter kvar innan patienten skulle komma, han hade fått information om att dörren till kliniken inte skulle vara låst så det var bara att kliva in precis som vanligt.

Han kom någon minut för tidigt och vi hejade på varandra innan jag bad honom stiga in i behandlingsrummet, och under tiden som han gjorde det och tog av ytterkläderna gick jag och låste dörren inifrån så att ingen skulle kunna komma in utan att jag hade koll på det hela. Jag ville ju inte ha något spring i dörren efter arbetstid, eller var det någon annan tanke som malde i mitt huvud …

 

Han låg redan i stolen när jag kom tillbaka och det högg till i mig vid synen av honom, han tittade lite underligt på mig och bad om ursäkt för att jag måste jobba över. Jag svarade att det inte gjorde något, och bad honom berätta om ”det onda”. Han gapade och pekade med ett finger på det onda och jag såg direkt vad som var problemet. Inflikat mellan tanden och tandköttet satt ett skal från någon frukt eller dylikt, och när jag talade om för honom vad som orsakat smärtan skrattade han till.

Jag lutade mig fram över honom något och kände hur det ena bröstet tryckte mot hans kropp och till min egen förvåning ryckte jag inte till vid bröstets kontakt, utan jag justerade lampan och började ta bort skalet. Det satt hårt fast mellan tand och tandkött och jag fick inte loss det så snabbt som jag från början trott.

- Det här var litet värre än jag trodde och kan göra litet ont, sade jag.

- Jag förstår, svarade han, och våra blickar möttes ett kort ögonblick. –Ta bort det bara, fortsatte han, - gör hur du vill, jag är ju helt i dina händer när jag ligger här…

 

Min blick dröjde sig kvar i hans, och efter en kort stund vaknade jag till. Jag tog fram de nödvändiga instrumenten och började försöka få bort skalet och han stönade till ibland när jag kom i kontakt med det. Det tog bara två minuter så lossnade plötsligt skalet och jag kände en stor lättnad över att inte behöva göra honom mer illa än så här.

- Så där, ropade jag triumferande, - nu är det borta.

- Härligt, svarade han, och kramade min arm som dröjt sig kvar på hans bröstkorg.

Vi tittade åter på varandra och det enda som hördes var ventilationens surrande. Helt plötsligt blev jag medveten om att mitt ena bröst fortfarande trycktes mot honom och jag gjorde en ensats att luta mig bakåt när han plötsligt kysste mig på handen.

- Tack, sade han fortfarande med sin blick i min, - du är duktig med dina händer, fortsatte han och tog min hand i sina båda.

Jag visste inte hur jag skulle reagera, och kände hur det hettade till i kinderna. Min hjärna gick på tomgång och jag blev bara sittandes utan att säga eller göra något. Jag ville att tiden skulle stanna men samtidigt ville jag säga eller göra något. Han kysste min hand igen och jag vaknade till och fick samtidigt en idé…

- Vi kan ta lite tandsten, sade jag utan att tänka mig för. Det var som om mitt undermedvetna ville hålla kvar situationen, inte ville att han skulle gå redan. Han tittade på mig och jag fortsatte; - om du har tid att stanna förstås…

- Men du då, svarade han, - du vill väl hem till ”make och barn”…

- Barnen studerar på annan ort, och maken vet att jag jobbar över, däremot vet han inte att vi är klara redan nu, fortsatte jag förvånad över vad jag just sagt.

- Ja, jag har ingen tid att passa,  svarade han, - jag stannar gärna kvar till vi är klara…

Vi tittade på varandra ett kort ögonblick igen, innan jag förklarade att jag måste hämta några saker i ett annat behandlingsrum och reste mig upp. Han släppte sakta min hand och såg mig djupt i ögonen igen.

–Skall jag bara ligga kvar här då, frågade han.

- Ja, svarade jag, - du ligger så bra där så…

Jag bet mig i tungan efter det att jag själv insett hur jag formulerat mig, vände mig om och gick ut ur rummet.

 

När jag kom ut i korridoren kände jag hur hela jag var alldeles varm och jag gick in på toaletten för att dricka litet vatten. Väl där bestämde jag mig för att ”busa” till det en aning och tog av mig rocken – medveten om att han inte kunde veta hur lång tid det skulle ta för mig att hämta det som inte fanns i mitt rum. Jag blundade och lutade mig bakåt mot ena väggen samtidigt som jag lät handen som han kysst smeka över det bröst som berört honom.

Den andra handen gled liksom av sig självt ned över magen, fortsatte neråt och var snart vid trosans kant och två fingrar gled in under kanten. Jag suckade till när jag kände hur varmt mitt kön var och samtidigt som jag kysste handen där han kysst, gled ena fingret utan någon som helst svårighet in i mig. Jag bet mig i underläppen för att inte stöna högt samtidigt som det andra fingret också gled in, underlivet nästan sög in det av sig självt. I min hjärna projicerades bilden av hur han låg där i behandlingsstolen framför mig och jag kände hur starkt kåtheten fått fäste i min kropp.

Efter en stund vaknade jag till sans igen och suckandes för mig själv insåg jag att jag inte kunde stanna på toaletten längre. Jag skulle precis knäppa ihop rocken när jag fick en djärv idé…

Med både bh och trosor i fickorna återvände jag till mitt rum bärandes på en bricka med nödvändiga saker för att kunna ta tandsten.

Plötsligt märkte jag att det var något som inte stämde och blev medveten om att ur stereon strömmade lugn, skön musik.

- Hoppas du inte misstycker att jag fingrat på dina saker, sade han, - du var borta en stund så jag slog på radion, fortsatte han.

- Du får gärna fingra på mina saker, tänkte jag säga men valde istället att säga: - Inte alls, svarade jag, - det var inte meningen att vara borta så länge.

- Det gör inget, sade han, - du vet, den som väntar på något gott…

Min blick sökte hans igen, och jag tänkte kommentera vad han precis sagt men kunde eller ville inte…utan jag satte mig på plats bakom hans huvud.

Han låg i behandlingsstolen framför mig och jag satt rakt bakom hans huvud. Min blick sökte sig ned över hans kropp och jag njöt av vad jag såg; hans bröstkorg som hävdes upp och ned i lugna andetag, och vidare längre ner såg jag hur hans kön tydligt avtecknade sig genom byxans tyg. Plötsligt ålade hans sig längre upp i stolen och tryckte försiktigt ena axeln mot mig så att mitt ena bröst på nytt hade intim kontakt med honom. Det gick en stöt genom min kropp, från bröstet upp till huvudet och ner igen, ner till mitt varma kön..

Ingen av oss sade någonting, jag lutade mig fram över honom och han öppnade munnen. När jag hade hållit på en kort stund, noterade jag att han blundade. Jag funderade vad han tänkte på och lät min blick glida ner över hans kropp igen, denna gång litet fortare än förra gången jag tittade, och jag kunde se att bulan i hans byxor växt betydligt. Jag svalde och kände hur tusen olika tankar rusade omkring i mitt huvud, hur det hettade i kinderna och märkte också att mina händer började darra lite grand. Min kropp var nästan i uppror och när jag vände tillbaka med blicken från hans skrev mötte jag hans blick som var varm, öm men det fanns också något vilt i den.

Jag insåg att han förstått vad jag tittat efter och visste inte vad jag skulle göra eller säga, utan fortsatte att befria honom från tandsten. Plötsligt kom jag på mig själv med att jag ibland gjorde knipövningar med mitt kön och jag kände hur tyget i grenen nästan skar in mellan blygdläpparna, och jag tänkte att; ”Herregud, vad skulle Socialstyrelsen säga om den här situationen…” Mina händer darrade allt mer och jag kunde nästan inte kontrollera skakningarna, jag fick koncentrera mig ordentligt för att kunna fortsätta och göra klart, och jag måste erkänna att jag ”fuskade” en hel del för att kunna bli klar någon gång.

- Så, då var vi klara med det här, sade jag med darrande stämma, men lät mina händer vara kvar på hans bröstkorg. Han tog tag om båda mina händer och jag släppte instrumenten som via hans bröstkorg föll i golvet, vilket ingen av oss tog någon notis om.

- Du…du darrar…viskade han och kysste mina båda händer, - du är duktig…helt underbar, fortsatte han och släppte taget om mina händer. Jag satt fortfarande framåtlutad över honom och slöt ögonen och kände fortfarande hans beröring fast han släppt mina händer. Jag kände hur han fångade mitt huvud i sina händer och drog mig neråt, neråt mot sitt ansikte…

Våra läppar förenades i en öm, mjuk och oerhört sensuell kyss och han släppte mitt huvud, men jag drog inte bort det, utan öppnade munnen och vi fortsatte kyssas allt hungrigare och allt girigare. Det var som om våra munnar inte kunde få nog av varandra och våra tungor turades om att tränga djupt in i den andres munhåla.

Jag blundade på nytt och gav mig hän till denne vackre man, som givit mig så många sköna fantasier och undrade om det som skedde verkligen skedde eller inte.

 

Plötsligt hör jag ett ljud som fick mig att inse att detta var ingen dröm utan verklighet; ljudet av en dragkedja som dras ned och han tog tag i min högra arm, drog den med sin arm nedåt över sin kropp, ned över magen och ner…ner…mot…mot hans…lem som han befriat och inte längre var instängd. Jag flämtade till när jag kände hans kuk mot min hand och han styrde mig så att jag greppade runt skaftet på hans lem, och jag kunde känna hur grov den var och hur den styvnade allt mer…Han började knäppa upp knapparna i min rock och jag lät det bara ske, och snart kände hur han hade varsitt av mina bröst i sina händer. Jag öppnade ögonen och tittade ner mot min högra hand som nu runkade kuken i långa tag, och suckade av njutning; för första gången sedan jag träffade min make höll jag en annan mans kuk i min hand och jag stirrade hänfört på den. Den var så vacker – den sträckte sig stor och stolt mot taket och mitt grepp om den hårdnade och jag började runka den i långa taktfasta rörelser.

Han hasade upp något i stolen och jag kände hans varma andedräkt mot mina bröst en kort sekund innan hans tunga började leka med bröstvårtorna som redan var styva och hårda, och med den fria handen smekte jag över hans huvud och hår samtidigt som jag pressade honom allt hårdare mot mig. Ingen av oss sade någonting på en lång stund, vi bara hängav oss åt den njutning som byggts upp under besöket och för egen del, den lust jag alltid känt till honom de gånger han varit hos mig tidigare. Hans vänstra hand lämnade bröstet och jag kände hur den banade sig nedåt och den stannade inte förrän den landat över min blygd. Jag suckade av njutning och särade benen något så han skulle kunna komma åt litet bättre och snart kände jag hur hans hand kupade sig över mitt kön, och jag tänkte att han måste känna hur varm jag var genom byxans tyg.

- Du…du är så vacker, viskade han och tittade mig djupt i ögonen, samtidigt som han med den andra handen smekte mig över håret, och jag visste inte hur jag skulle reagera.

- En ”gammal tant” som jag, svarade jag tillbaka, - är väl…väl…fortsatte jag men orden tröt.

- Du är ingen ”gammal tant”, svarade han, - utan en mogen, vacker kvinna som funnits i mina tankar många gånger…fortsatte han.

 

Min hand runkade den vackra kuken i allt längre tag och jag kände en stark längtan av att få smaka på den, och precis som om han läst mina tankar lät han förstå att jag skulle ställa mig upp. Han hasade ner mina byxor till anklarna och drog mig över sig i en 69:a och i nästa ögonblick låg på mage över honom med hans kuk bara någon centimeter från mitt ansikte.

Jag skulle precis räcka ut min tunga och smaka på den när jag kände hans heta andedräkt mot mitt underliv och hans händer runt mina höfter och stjärt. Jag stönade till av välbehag och samtidigt som jag slukade in så mycket jag kunde av hans underbara kuk, började hans tunga slicka mig i skåran. Han slickade mig på ett sätt jag inte upplevt förut och min kropp darrade till i ren skär njutning, och jag slukade så mycket som möjligt av hans kuk, jag brydde mig inte om ifall han skulle spruta utan ville bara smaka denna härliga kuk så mycket som möjligt.

Hans grepp om mina skinkor hårdnade och jag pressade ner fittan över honom allt hårdare och kände att jag snart redan skulle komma. Jag stoppade in mina händer under hans skinkor och borrade mjukt in naglarna i dem samtidigt som jag sög allt ivrigare och kände hur den otroligt nog växte ytterligare i min mun. Han måste ha känt att min orgasm var nära för plötsligt lät han ett eller flera fingrar glida in i mig samtidigt som han slickade allt hårdare och allt närmare clitoris. Jag lät kuken glida ur min mun med ett ”ploppande” läte och kastade upp huvudet mot taket och kände hur orgasmen forsade genom min kropp.

 

- Ja…ja…slicka…där…där…så…så…åh…åh…nu…nuuuu…nu…ropade jag när hans underbara och flinka tunga uträttade stordåd med mitt kön, och när orgasmen ebbat ut slukade jag hans kuk igen och sög i långa, giriga tag.

- Åh…jag…jag vill knulla…knulla dig…nu…nu…väste han och jag gled av hans kropp.

Stående på golvet med byxorna runt anklarna såg jag hur han lämnade patientstolen och snart stod han bredvid mig. Han tog mitt huvud i sina händer på nytt och vi förenades i en lång, intensiv kyss där våra tungor lekte tafatt i varandras munhålor och hans händer kramade min stjärt.

- Lägg…lägg dig ner…stönade han och jag klev ur byxorna och lade mig i stolen. Han grenslade över stolen och med sina fötter i golvet stod han framåtlutad över mig och lät sin tunga slicka min vänstra bröstvårta. Jag lät mina händer söka sig till hans skrev och de fann snart sitt mål, och med ett bastant grepp om hans kuk drog jag honom mot mig, vi kysstes igen och jag väste; - knulla mig nu…knulla mig…åh…åh…åhhhhhhh…

Plötslig kände jag hur kuken låg mot mina blygdläppar och hur den gled mjuk över mitt kön när han började röra sig och liksom smekte min fitta och så satte jag ollonet på plats i springan.

 

Han gled in nästan utan motstånd, jag var helt enkelt plaskvåt, och han lät kuken långsamt glida in i mig och jag stönade högt och gav mig hän. Det var helt underbart att känna hur hans kuk gled allt längre in, den var så hård inuti mig, och jag bet mig själv i läppen för att inte skrika rakt ut av förtjusning och kåthet när han lät hela kuken glida allt längre in samtidigt som han blundade och njöt av min fittas värme och fukt. Han suckade högt och lutade sig fram över mig och viskade i mitt öra; - Så skönt…så skönt…så skönt att få knulla dig... jag har alltid varit så kåt på dig... Jag flämtade till när han började stöta in och ut med allt kraftigare rörelser och jag mötte hans stötar så gott jag kunde. Han höll mig om höfterna och stötte allt hårdare in i mig och jag kände hur hans pung nuddade vid mina blygdläppar, kände hur min fitta fylldes av hans hårda, styva kuk.

 

- Mmm...knulla mig...kör in din stora kuk i min kåta fitta...knulla mig...knulla mig...åååå...

Jag viskade flämtande, och ljuden av mina kåta ord blandade sig med ljuden av kuken som gled in och ut i mig i långa, kraftiga stötar och till slut bottnade den helt djupt inne i min kropp. Vi blev båda helt tysta, liksom tappade andan. Han drog ur sin lem och tryckte in den igen till botten och jag var mållös. Det enda som kom ur mig var en snabb andning just när han började stöta från mynningen till botten i ett ganska långsamt tempo. Jag tittade i taket över hans axel, och kände hur han sakta ökade tempot och kände att min egen orgasm närmade sig. Efter ytterliggare ett par stötar kände jag hur min fitta fullkommligen låste sig runt hans kuk. Min kropp började skaka som i frossa och jag slog mina lår runt hans höfter och armarna runt hans nacke, och han satt som i ett skruvstäd och min fitta kramade runt den underbara, härliga kuken som uträttade stordåd i mitt inre. Han började andas allt tyngre samtidigt som vi kysstes än en gång; denna gång nästan lite febrigt och jag kunde se hur några svettdroppar glänste i hans panna.

 

Jag ville känna hur han sprutade sin heta, kladdiga sperma djupt inne i fittan. Ville att han skulle knulla mig hårt och snabbt och att för att få honom ända in i sin fittan vid varje stöt viskade jag kåta ord för att få honom att komma. - spruta i mig...kom i mig...mmm... hårdare...hårdare...jag vill att du ska…åhhhh…spruta i mig...kom...din hårda kuk…i…i min fitta...

 

Jag kände hur han stötte hårdare och hårdare och hur han försvann, försvann i sin egen kåthet med ett dovt stön.

Så med en sista, hård stöt körde han in kuken ända in och jag kände hur hans kropp spändes, såg hur musklerna och senorna i hans hals nästan pulserade och kände ur kuken ryckte i mig. Plötsligt vällde orgasmen genom min kropp och jag skrek och ropade ut min kåthet och njutning: - jaaaaaaaaaa…meeera…ååååååååå…jaaaaa…nuuuuuu…jaaaaaaaaa jag…jag komm…kommer…nuuuuu…ååååhhhhhhh…

 

Jag såg hur han stelnade till och körde kuken i botten och med ett brunstvrål och som i kramper tömde han sig, stråle efter stråle lämnade hans kuk och sprutade in i mitt varma kön. Jag kände verkligen att han sprutade min fitta full med sin sperma, kände hur det pulserade i kuken och rörde min stjärt i cirklande rörelser för att göra det ännu skönare för honom som för att förlänga hans utlösning, och mjölkade hans kuk och drog ihop fittmusklerna kring den. - Mmmm...skönt...skönt...åhhh…du är underbar…

Han andades tungt och hett i mitt öra. Ingen av oss sade någonting utan endast det smaskande ljudet av våra juckande kön hördes. Fullkomligt tömd sjönk han ned över min kropp som nu släppte det fasta taget om honom, och som avsvimmade låg vi och bara pustade.

Han låg över min mage och jag kände hur sperman gjorde mig kladdig och jag förde min ena hand ner till blygdläpparna för att känna -  för att snart känna hur kuken började röra sig igen, mjukt och följsamt, in och ut ur min fitta. Så tryckte han sig ännu hårdare och tätare intill mig för de sista stötarna och lät mig ta emot de sista dropparna av hans sperma. Vi sade ingenting till varandra utan allt flöt fram i ett ordlöst töcken där det enda som hördes var våra tunga flämtningar. Jag kände hur han blev mjuk inuti mig men vi släppte inte taget om varandra och han bet mig lätt i halsen, jag fnissade till och kände hur benen darrade av utmattning..

 

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.