Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/1, 2022 kl. 23:03, av zarina

Truck stop

Del 1 av 3 i serien Truck stop luck

När Fredrik stannar med lastbilen på en rastplats leder det till ett oväntat möte.


Den här serien har tidigare publicerats på en annan sida, men lägger ut den här också i väntan på att hinna skriva något nytt.

Fredrik svängde av E6:an in mot rastplatsen. Han skulle göra ett obligatoriskt stopp innan han fortsatte norrut med lastbilen. Han var på gott humör - han hade lyckats hålla sitt schema trots köbildning på vägen norrut från Ystad. Han var noga med att hålla de scheman han lade upp. Han ville köra så många timmar som möjligt. Ett eller två år till med att köra lastbil så hade han sparat ihop till att kunna börja göra det han egentligen ville. Inte för att han inte tyckte om att köra lastbil - det passade honom ganska bra att vara ensam på vägarna det mesta av tiden. Numera hade han ändå inget att komma hem till. 

Året som gått efter att Linda hade flyttat hade han inte gjort mycket annat än att köra. Tanken på Linda fick det att vända sig i magen på honom. Hon hade varit fin att se på - blond och blåögd med fin figur. Fast för hans del hade brösten gärna fått vara lite större... En riktig prinsessa, hade han trott när de först träffades, numera var det snarare “jävla hora” som beskrev henne de gånger han tänkte på henne. Han hade varit upp över öronen förälskad, han hade kunnat göra vad som helst för henne. Men hon ville ha mer och mer, inget var bra nog. När hon till slut ville flytta från hans lilla hus på landet till en lägenhet i stan hade han sagt nej. Ganska snart därefter hade han fått reda på att hon låg med hans kompis. 

Så blev det slut. Han saknade inte henne. Eller jo - han saknade hennes kropp ibland. Inte för att sexet hade varit särskilt bra, men numera fick han fixa det själv när lusten föll på. Han hade inte känt för att ge sig ut och leta efter någon ny. Det fick bli senare. Den här gången skulle han inte trilla dit så lätt, tänkte han.

Fyrtiofem minuters stopp - han hade alltid samma rutin. Toalettbesök, sedan en kopp varmt kaffe. Det var det enda han unnade sig när han körde. Annars levde han på mackor och annat han hade med hemifrån, allt för att spara några extra kronor. När rutinen var klar brukade han gå en promenad resterande tid. Nu var det sen kväll, han tänkte ta en tur och se på utsikten även om klockan var nära midnatt och man mest såg ljusen från byar och städer nedanför.

Han hade inte kommit långt på sin promenad när han närmade sig en man och en kvinna - nej, en flicka snarare. Mannen var en av de många utländska lastbilschafförerna som tog jobbet från såna som honom själv. Flickan hade långt, slätt hår i en onaturlig platinablond nyans. Det kunde inte vara äkta. Han var nu så nära så han kunde höra delar av samtalet. 

“3000 - no, no, not 3000. I give you 1000”, sa mannen. “For 1000 you fuck me”. Flickan sa “No, I don’t want to”, och vände sig om som för att gå därifrån. Utlänningen tog tag i hennes arm och höll fast henne, började dra henne bort mot någon av de parkerade lastbilarna. “No”, sa hon högre. “Let me go”. Hon såg upp mot honom när hon hörde honom komma. Ansiktet var täckt av tungt smink, så mycket att han nästan inte kunde gissa hur hon såg ut utan. En öststatshora som kommer hit för att tjäna pengar, tänkte han. 

Men vad bråkade hon om? Han ville inte betala det hon begärde tydligen, och han förstod den andra mannen. 3000 för att knulla - det var inte billigt. Hon såg inte illa ut - brösten betydligt större än Lindas, tänkte han. Hon var klädd i en svart, åtsittande, mycket kort klänning, så kort att man nästan såg trosorna. Utlänningen drog i henne, men hon såg åt hans håll, han kunde ana något bedjande i blicken genom allt smink. 

“Please”- han hörde nog inte henne säga det, bara såg läpparna röra sig. Något i hennes blick fångade honom, höll honom kvar. Så bestämde han sig. Han gick snabbt fram mot dem. “Let her go”, sa han. Utlänningen vände sig om mot honom. Han var en stor, otäck typ, täckt av tatureringar och med rakat huvud.  Själv var han inte liten, ganska normalbyggd och strax över medellängd, men han förstod att han inte skulle ha nån chans mot den här typen. Ändå sa han igen: “You heard her - she said no. Let her go.” “You mind your own business”. Utlänningen bröstade hotfullt upp sig och tog ett steg mot honom. Han stod kvar, kanske han kunde vinna om han inte vek undan. De stirrade på varandra ett tag. “She not worth the trouble, fuckin bitch”, sa den andre till slut, släppte taget om flickan och gick långsamt mot lastbilarna.

Tjejen var ung, svårt att säga exakt hur gammal med allt smink, men han gissade mellan 15 och 20. “You ok?”, frågade han. Han lade märke till att hennes händer darrade. Hon nickade. Han fick plötsligt lust att - nej, han kunde inte tänka på sånt nu. Han borde gå vidare. Klockan tickade. Men nånting med henne gjorde att han inte kunde slita sig därifrån. De stod tysta. Hon såg ner i marken, det var kyligt och hon höll armarna runt sig som om hon frös. Han ville värma henne...

“Did you really say 3000?” hörde han sig själv säga. Hon såg upp på honom. “I only tell him because I don’t like him.” Hur mycket tog hon för nån hon gillade då, undrade han. Han hade aldrig betalt en tjej för sex, och han tänkte inte börja med det nu heller. Han hade oavsett inte pengar...  Hon darrade ännu mer, så sa hon. “For you - 500. You can fuck me for 500”. “Ok”, hörde han sig själv säga. Fan också. Det här passade verkligen inte in i hans planer. Men han hade 500 kr i reserv. Han hade inte knullat sen det blev slut med Linda. Och om hon gillade honom - visst var det bättre att hon fick knulla nån hon gillade än nån obehaglig grobian som den hon nyss hade råkat ut för? 

Dessutom... Han kände hur han började bli hård när tanken slog honom. Dessutom - om nån kunde klara av det var det väl ett proffs som hon med mycket träning. Jo - han skulle knulla henne. Han slog bort alla andra tankar som ville övertyga honom om att det var fel, och pekade i riktning mot sin lastbil. Hon tog några steg ditåt och han lade handen på hennes rygg som för att försäkra sig om att hon inte gick åt fel håll.


Hon såg sig om i hytten som om hon inte riktigt visste vad hon skulle göra. Så satte hon sig på kanten av sängen. “Take it off”, sa han, och drog själv av sin tröja som för att visa vad han menade. Långsamt lät hon axelbanden på den tighta svarta klänningen glida ner över axlarna. Hon reste sig upp - klänningen var gjord av något konstigt tungt material. Den föll till golvet av sin egen tyngd och avslöjade en svart spets-bh med matchande trosor. F-kupa gissade han - perfekt storlek. Stora, men inte för stora. När han först såg henne hade hennes blick gjort honom kåt, men nu var han så hård att det kändes som att kuken skulle sprängas om han inte fick knulla henne nu. 

Men först - hon klev ur klänningen på vingligt höga klackar. Han såg på hennes skor. Vita med glitter, och 10 cm höga klackar. Precis såna som hans ex skulle ha älskat. Tanken på henne fick honom att slakna lite. Han böjde sig ner för att lossa spännena på skorna - det kändes som det tog en evighet att få upp dem. Äntligen var de av. Och så hans egna skor. Han reste sig upp igen och knäppte upp jeansen, klev ur dem liksom hon hade gjort klänningen. 

“Take it off”, sa han igen. Ännu en gång lät hon axelbanden långsamt glida nerför axlarna. Det kändes som det tog en evighet för henne att knäppa upp bh:n baktill. Han var otålig - han ville ha henne nu. Han tänkte på hur hennes mun skulle kännas runt hans kuk. Nej, han fick hoppa över det, han ville inte riskera att komma innan han ens hade fått in den i fittan. När bh:n slutligen föll till golvet trodde han nästan han skulle komma bara av åsynen av hennes perfekta bröst. De mörka bröstvårtorna var hårda, som små mörka hallon. Han ville smaka på dem. Han böjde sig ner och rörde lätt vid spetsen på den vänstra bröstvårtan med tungan samtidigt som han smekte det högra bröstet med handen och cirklade runt bröstvårtan med tummen. 

Hon flämtade till när hans tunga rörde vid henne och lutade huvudet bakåt. Han tryckte henne ner på sängen. Nu kunde han inte vänta längre. Han drog snabbt och otåligt av de svarta spetstrosorna och gladdes vid synen av hennes håriga fitta. Hårlöst var bara för småflickor, man måste väl vara pedofil för att gilla det, tänkte han snabbt. Han ville känna hur hon smakade innan han kom in i henne, så han särade på hennes ben och medans han höll isär blygdläpparna med fingrarna lät han tungan cirklar några varv runt hennes svullna clitoris. 

Hon skrek till, ljudet påminde honom om en skrämd kanin, men han tänkte inte mer på det, utan reste sig nu upp och drog ner kalsongerna. Hon såg på hans stenhårda kuk med skräckblandad förtjusning. Varför skulle hon vara rädd för hans kuk? tänkte han, fast han visste svaret. Hon var ganska liten och kort, men han visste att det inte hade någon betydelse. Under lång tid hade han trott att om han bara hittade en tjej som var lång och stor, så skulle fittan också vara det. Men han hade provat med en tjej som hette Gro - hon hade nog varit 10 cm längre än honom, och betydligt tyngre. Men inte större fitta för det. Ända plusset med henne var att han tände så lite på henne att kuken aldrig blev riktigt hård, och därmed lite mindre än annars... 

Hans tankar återvände till nuet - han hoppades att ett proffs som hon skulle klara att få in hela, men om hon var som alla andra skulle hon säga stopp när han hade ett par centimeter kvar, och be honom sluta för att det gjorde för ont. Hon kröp lite bakåt, ifrån honom. Hon vill bort från den, tänkte han besviket. Men nu kvittade det. Hon var ingen date, han behövde inte tänka på vad hon ville. Han skulle knulla henne för att han betalade henne för det. På ett sätt kändes det väldigt skönt att inte behöva tänka på vad hon tyckte. Samtidigt ville han verkligen att tjejen skulle njuta av det lika mycket som han själv gjorde när han knullade henne. Eller åtminstone inte putta bort honom för att den var för stor... 

Kondom, tänkte han. Han hade nästan glömt det. Han hade några nånstans i hytten som han köpt efter det blev slut med hans ex, men han hade aldrig använt dem och kom inte ihåg var han hade lagt dem. Han letade febrilt, hittade till slut paketen i en låda han inte hade tänkt på. Snabbt på, så var det äntligen dags att stoppa in den. Han kände på hennes fitta med fingrarna - hon var drypande våt. So far so good, tänkte han, det skadar inte om hon är kåt på riktigt. Han smekte runt springan med fingrarna och stannade vid den svullna knoppen. Hon flämtade till när fingrarna rörde där, han tryckte mer och belöningen var precis såna ljud som han ville höra från en kvinna. Hon drog sig inte undan nu, hon stönade och lyfte höfterna uppåt, mot honom.

Hon ÄR verkligen kåt, tänkte han när han lade sig över  henne, och hjälpte kuken in i hennes springa med ena handen. Det gick inte så lätt som han hade trott att komma in. Han tryckte, men något tog emot. Till slut kunde han inte behärska sig mer utan tryckte till så att hon gav upp ett förvånat, halvkvävt skrik. Hon satte genast handen för munnen som för att hindra fler ljud från att komma ut. Han tog undan hennes hand. Han ville kunna höra henne stöna. Långsamt nu lät han kuken glida längre och längre in i henne och var beredd på att det skulle bli stopp innan han var helt inne. Lite ut, och så in igen, ut och för varje gång lite, lite längre in. 

Nu - nånting tog emot - bara en centimeter kvar så skulle han äntligen vara helt inne. Han drog ut lite en sista gång och så in igen, stötte hårt in i henne och stannade kvar. Känslan var otrolig - han hade aldrig fått in hela förut. Hon var trång, otroligt trång, och därför var det extra svårt att tro att hennes lilla fitta hade plats till hela hans långa kuk. Men där var den nu. Han stötte hårt in, hon skrek till. Skulle hon be honom att sluta? Men horor fick väl tåla lite, hon skulle kanske inte stoppa honom även om det gjorde ont. Han höll stilla ett tag. Han ville inte göra henne illa, även om hon var en hora. Hon var ändå en söt tjej. Han försökte igen. 

“Mmm, ååh”. Var det ljud som betydde att det gjorde ont eller att hon gillade det? Han höll stilla igen, väntade på något mer tecken. Så kom det: “Don’t, please don’t”. Fan också, det skulle inte gå. Besvikelsen sköjde över honom som en kall våg. Fan, helvetes jävla skit, tänkte han. Han var på väg att dra sig ur, men istället kände han hennes händer på ryggen - hon drog honom mot sig, in i sig, som att hon ville ha mer av honom. Så fortsatte hon prata: “Don’t stop. Please, please don’t stop. You fuck me so good. Please fuck me, please, please...”. 

Han kunde inte tro att det var sant. Antingen gjorde det verkligen inte ont, eller så var hon ett härdat proffs som kunde be om mer även om hans kuk gjorde henne illa. Han var inte säker på vilket. Han rörde sig igen. Snabbare, hårdare. “Yes, yes, please fuck me. Harder. Please fuck me harder.” Han tog henne på orden, stötte så hårt han kunde. Hon var helt jävla otrolig - han fick in hela i den trångaste fittan han nånsin knullat, och dessutom ville hon ha det hårdare. Hennes ben skakade okontrollerat, var det för att hon njöt? Han ville knulla henne för evigt, men det kunde han naturligtvis inte. 

Han tänkte på hur många andra hon hade haft före honom.. Hundratals, tusentals? Det störde honom. Han kände att han hade hittat en skatt, en skatt som han ville ha för sig själv. Han saktade ner, lade högra handen runt hennes nacke, med andra armen drog han henne mot sig och höll henne hårt mot sig. Så tryckte han sin mun mot hennes, tryckte in tungan hårt i hennes mun. Hon smakade gelehallon. Hon darrade i hela kroppen. Han ville kyssa henne längre, men kände att han var nära att komma. Han skulle bara ha henne den här korta stunden.. 

Nåja, han kunde ge henne nåt att minnas i alla fall. Han ville vara den bästa hon haft någonsin. Han ville få henne att komma. Han ville att hon aldrig skulle glömma honom. Han knullade henne snabbare och hårdare än han någonsin gjort nån tjej förut, samtidigt höll han tummen mot hennes hårda knopp och tryckte hårt på den. Hennes stön blev högre, ljusare. “Fan vad jag älskar att knulla dig”, mumlade han. 

Så plötsligt “IIIH” - hon skrek till längre än innan samtidigt som hon lyfte upp huvudet mot honom. Hela hennes kropp drog ihop sig. Han kände hur hennes fitta drog ihop sig runt kuken i rytmiska sammandragningar. Hon skakade ännu mer i hela kroppen. Han hade gjort det - han hade fan gjort det! Hon kunde inte ha fejkat det - hon hade kommit. Han stötte några sista gånger och det kändes som att han skulle explodera när han till slut kom. 

“Fan vad jag älskar att knulla dig, jag älskar dig”. Hade han sagt det högt eller bara tänkt det? Han kollapsade ovanpå henne, låg så en kort stund men insåg att hon inte kunde andas med hans tyngd ovanpå sig. Han rullade av henne. Så jävla typiskt honom att säga “jag älskar dig” till en hora han knullade bara för att hon fick in hela hans kuk i fittan. Han hade så lätt för att falla för fel tjejer, han ville inte trilla dit igen. Han hoppades att han inte hade sagt det högt, eller att hon inte hade hört. Eller åtminstone att hon låtsades som att hon inte hade hört. Men hon pratade väl inte svenska ens. 

“Vad sa du?” Fan, hon hade hört. Men vänta nu, tänkte han. Vad hade HON sagt? Eller snarare på vilket språk - hon hade ju pratat på renaste skånska. Han hade varit så säker på att hon var från nåt öststatsland. Mest för att om svenska tjejer sålde sig så var det inte som “truck stop hookers”. På lastbilsparkeringar fanns nästan bara utländska kunder, de betalade för dåligt för att locka svenska tjejer. Nån enstaka narkoman kanske. Linda hade haft två tjejkompisar som hade gjort det. De hade pratat om det när de trodde att han inte hörde. Men tjejkompisarna var “fina flickor”, de hade självklart hittat sina kunder på nätet, och säkert begärt bra mycket mer än 500 kr. Förmodligen en bra bit över 3000 också... Linda hade varit imponerad. Hon hade alltid varit lat, tänkte han, klart hon var intresserad av lättförtjänta pengar. Men hon som inte ens ville bli knullade bakifrån hade knappast blivit populär. Men den här tjejen... 

Han återvände till nuet, svarade inte på hennes fråga utan frågade istället själv, eller snarast konstaterade: “Du pratar ju skånska”. Hon blundade och bet sig i läppen, efter ett tag svarade hon “Mm”. Han tänkte fråga vidare, men hon hann före. “Tyckte du om det?”, frågade hon. “Jag menar...var det bra? Var det ... skönt... för dig?” Han såg häpet på henne. “Om jag tyckte om det?” Varför skulle hon fråga det - så länge hon fick pengarna så kvittade det väl henne? 

Han kunde berätta att det var det mest fantastiska knull han någonsin haft, att hennes fitta var den trångaste och skönaste av alla och att hon var den enda tjejen han nånsin försökt med som hade lyckats få in hela hans kuk i fittan. Men han hade alltid haft svårt för att prata med tjejer, särskilt om sex, så istället sa han bara: “Jo, det var bra.” Men han ville egentligen att hon skulle veta att det hade varit extra bra för honom, så han tillade: “Det var .. jävligt bra. Jag skulle gärna knulla dig igen.” Han sneglade bort på henne. Hon verkade nöjd med svaret. 

“Du då?”, frågade han, “var det skönt för dig?”. Hon gömde ansiktet i händerna. “Mmm”, sa hon, och gjorde några ljud som lät som att hon snyftade. Vad var det nu för fel då? Men nej, hon snyftade ju inte. Hon fnissade. Han kände sig dum. Hon hade väl fejkat alltihop och nu skrattade hon åt honom för att han inte hade fattat det. “Jag hade aldrig trott att det skulle vara SÅ skönt”, fortsatte hon, och fnissade igen. Vad menade hon? Han var inte säker, men hans kuk gillade det. Den var på väg att bli hård igen. Kanske de kunde hinna med en gång till innan han körde, sen skulle han ju aldrig mer få nån chans... Varför hade hon inte redan bett honom om pengarna? En vanlig hora hade väl varit på väg därifrån redan, istället låg hon kvar. Kvar hos honom. Han ville ha henne igen, men han skulle inte hinna nu. Han låg redan efter med schemat. 

Fan också. Tanken på att lämna henne där var outhärdlig. Han förställde sig henne tillsammans med utlänningen som haft fatt i henne innan. Bilden av henne tillsammans med honom  gjorde honom illamående. Varför var hon där överhuvudtaget? Hon måste behöva pengarna. Desperat, tänkte han. Om han ordnade det... han bestämde sig. “Om du behöver pengar kan jag ordna det”, sa han. Hon kikade fram bakom fingrarna, log och skakade på huvudet. “Lova mig att du inte går ut där igen och...” Hon fnissade. “Varför skulle du bry dig om vem jag knullar?”, frågade hon retsamt. Fan också. Han ville att hon var hans och ingen annars. Han la sig över henne, höll fast hennes handleder mot sängen. Hon kunde inte gömma ansiktet så - han såg henne i ögonen.”Lova mig att du inte går ut där igen och låter nån jävla vitryss knulla dig i röven.” 

Hans blick brann av svartsjuka. Han gillade inte utlänningar i allmänhet, och vitryssar hade han av någon oförklarlig anledning extra svårt för. Hon nickade förskräckt. “Om du behöver pengar ordnar jag det”. Hon såg forskande på honom, men skakade på huvudet. “Om du inte behöver pengarna, vad fan är du här för då?”, frågade han argt. Han tryckte henne hårdare mot madrassen. Hon fick plötsligt tårar i ögonen, blinkade hårt för att få bort dem. Så vände hon bort huvudet. “Spelar det nån roll. Varför bryr du dig?”, viskade hon. “Du behöver inte betala nåt. Jag vill inte ha dina pengar.” 

Nu förstod han verkligen ingenting. Horor brukade inte göra det gratis. Han skakade på huvudet. “Jag fattar inte”, sa han. “Jag fattar verkligen inte”. Han släppte taget om henne och satte sig upp. “Jag kan inte förklara, du skulle ändå inte förstå”, sa hon trumpet. Det hade hon säkert rätt i, tänkte han. Hade han varit så bra att hon inte ville ha betalt? Han ville knulla henne igen, till vilket pris som helst, men tiden var ute. Han måste köra nu. Jävlar. “Jag måste köra nu. Jag ligger redan efter körschemat,” sa han uppgivet. “Körschemat?”, frågade hon. “Vart ska du? Jag följer med,” sa hon bestämt innan han hann svara. “Norrut”, svarade han. 

Kunde han ta henne med? Vem var hon? Egentligen kvittade det. Det var enda chansen att få henne igen. “Ok”, sa han. “Då kör vi nu. Du kan sova om du vill. Vi stannar om 4,5 timme.” Fem minuter senare var han tillbaka ute på E6:an. Han hade lite tid att ta igen, men det skulle funka. Schemat var planerat för att funka även med oförutsedda händelser. Och det här var verkligen oförutsett. Han kände sig glad, gladare än på flera år. Och vid nästa stopp... Han tänkte på vad som skulle hända där medans lastbilen rullade vidare i natten.

Fortsättning följer...

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.