Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/1, 2022 kl. 23:06, av zarina

Nakenbad i skogssjön

Del 3 av 3 i serien Truck stop luck

Det finurliga, fnissiga uttrycket i hennes ansikte när hon knäböjde framför honom sade honom att han hade tolkat situationen helt fel. Hon drog långsamt ner gylfen, hasade ner byxorna och kalsongerna och drog fram den...

Fredrik svängde in på gatan där Alice mamma bodde. Husen i området hade nog kunnat kallas för lyxvillor när de byggdes för 20 år sedan, men nu hade tidens tand satt sina spår på en del av dem. Trots det - här dög det verkligen inte att dyka upp i en gammal rostig pick-up. Han kände sig generad och samtidigt arg, för egentligen hade han väl inget att skämmas för. Bilen var perfekt till sitt syfte - att ta honom till och från jobbet och frakta saker i. Men det var inte en bil som Alice mamma förväntade sig att en pojkvän skulle dyka upp i, det förstod han alltför väl. När han hade lämnat Alice på samma rastplats där de träffats, hade mamman kommit för att hämta henne, och under de korta minuterna han träffat henne förstod han att han inte alls motsvarade mammans förväntningar på en lämplig pojkvän för dottern. Helst skulle det väl vara nån som körde Ferrari och bodde i ett hus med pool och havsutsikt... 

Egentligen kvittade det vad hennes mamma tyckte, det var ju Alice han brydde sig om. Ändå kunde han inte låta bli att oroa sig för vad hon skulle tycka när de kom till hans lilla hus i skogen. Han hade köpt fastigheten med tillhörande skog billigt - huset var förfallet och ingen annan hade tydligen sett potentialen på samma sätt som han själv, men för nån som bodde i en lyxvilla var det naturligtvis inte mycket att visa upp... 

Till slut var han framme vid rätt adress. Alice väntade utanför. Tydligen ville hon inte att mamman skulle träffa honom igen... Så fort han kom ur bilen kastade hon sig över honom utan ett ord, klängde sig fast runt honom med både armar och ben. Många i hans situation hade nog tyckt att ett sånt beteende var direkt avtändande, men på honom hade det precis motsatt effekt. Han lösgjorde sig från henne eftersom han inte ville hångla öppet inför hennes mamma som säkert stod nånstans i ett fönster och tittade på. Alice verkade besviken, så han frågade var hon hade bagaget, men det var visst bara en liten ryggsäck hon skulle ha med sig. Ännu en gång tänkt han på Linda, sitt ex - hon hade alltid släpat med sig stora resväskor så fort de skulle utanför dörren. Han älskade allt Alice gjorde som var motsatsen till Linda...

Efter att han lämnat Alice hade han haft en körning ner till Europa och sedan hem för att vila ut. De hade pratat kort i telefon om att träffas igen så snart han var ledig, och nu hade han inget jobb på en hel vecka. Nervositeten kom tillbaka. Hur länge skulle hon vilja stanna? Kanske skulle hon vända direkt i dörren när de kom hem till honom... 

Under tiden i lastbilen hade de inte precis ägnat tiden åt att prata, och han visste fortfarande inte särskilt mycket om henne. Den gamla osäkerheten kom tillbaka, han visste aldrig vad han skulle säga när han pratade med snygga tjejer. De satt först tysta under bilfärden, sen startade han radion istället och tryckte förbi flera kanaler med reklam innan nån musik äntligen kom upp. Det fick bli Ava Max “So am I”. Inte hans personliga favorit kanske, men det fick duga. Alice verkade gilla det i alla fall. Hon nynnade på texten och sjöng med i “So let me tell you 'bout my little secret .. I'm a little crazy underneath this .. Underneath this.. Do you ever feel like a misfit? Everything inside you is dark and twisted. Oh, but it's okay to be different cause baby, so am I, so am I...” 

Han såg i ögonvrån hur hennes mun rörde sig. Var det nåt fel på henne som han inte hade sett? Varför höll hon på med det där tramset om att hon var ful? Han kände sig irriterad - det fanns ingen anledning till att en tjej som hon skulle känna sig konstig eller ful. “Jag fattar inte hur du INTE kan inse hur jävla snygg du är”, sa han irriterat. Hon slutade sjunga och tittade ut genom fönstret på sin sida. “Du ser ju för fan ut precis som...”, fortsatte han men bet sig i tungan när han insåg att om han sa vem hon var lik, skulle hon fatta att han tittade på... Hon väntade ett tag på fortsättningen, och frågade sen till slut: “Vem? Vem är jag lik?” 

Han kunde väl likagärna säga det. Chansen att Alice visste vem hon var var väl liten. Han hade insett det igår kväll när han kom hem efter körningen. Han längtade vansinnigt efter Alice och hade letat efter nåt att titta på med nån som var lik henne. Och där var hon - Liya Silver, ny het rysk porrstjärna. Fast Alice var ännu sexigare, mer levande och mer passionerad. “Vem?”, undrade hon igen. “Liya Silver”, svarade han motvilligt. Hon stirrade på honom med öppen mun. “Va? Neeej!”. Hon skrattade. Fan också, han hade hoppats att hon inte skulle ha nån aning om vem det var. Men om hon visste vem det var betydde det att hon också tittade, så - “Jooo. Fast du är ännu bättre. Mer ... entusiastisk” 

“Nej”, sa hon igen och skakade på huvudet. “Jag är tråkig och tjock, med kort hår och glasögon. Och fula kläder”. Han sneglade på klänningen hon bar just nu. Nån slags beige med svart spets över som skulle ge sken av att man var naken under spetsen. Urringningen var djup och längden slutade halvvägs ner på låret. Fula kläder? Kort hår och glasögon? Tjock? “Nej, nu måste du prata om nån annan,” svarade han, ännu mer irriterad än tidigare. Hon svarade inte, stirrade bara ut genom fönstret. Hade han drabbats av nån konstig hypnos som i filmen “Min stora kärlek” där huvudpersonen blev hypnotiserad till att se kvinnors vackra inre istället för deras fula yttre? Nej, sånt hände knappast i verkligheten. Hon suckade. “Du kanske inte ser det, men det är det jag ser. Fortfarande”, försökte hon förklara. Hade hon alltså varit tjock med kort hår och glasögon tidigare? Han ville inte föreställa sig det, utan sa istället: “Då får du banne mig skaffa glasögon igen om det är det du ser nu.” Hon skrattade, och den tryckta stämningen lättades äntligen upp.


Efter en lång körning där de hade småpratat om obetydligheter var de äntligen framme. Sista biten hade varit olidlig, han längtade så efter att få knulla henne igen, känna hennes fantastiska former under sina händer, smaka på henne... Ståndet hade varit på plats en bra stund och han spillde ingen tid - så fort de kommit innanför dörren lyfte han upp henne mot väggen och tryckte fast henne där med sina läppar. Hans hårda lem trycktes mot hennes skrev, han kramade hennes skinkor med båda händerna och höll upp henne mellan sig och väggen. Händerna fumlade under hennes klänning, letade efter trosor att dra ner men utan att hitta några. Hon var helt naken under. Han skulle kunna ta henne där och då, bara att öppna gylfen och stoppa in den... 

Som om hon hade läst hans tankar flämtade hon: “Vänta, vänta, inte ännu”. Fan också tänkte han. Han hade hoppats att hon var lika het på gröten nu som sist, men första intrycket från huset hade tydligen fått henne att ändra sig. Nu skulle allt gå åt helvete. Han satte ner henne, kände hur besvikelsen sköljde som en kall våg över honom. Hon verkade förvånad, men började rota i sin ryggsäck efter nåt. Hoppet tändes igen i honom - kanske hon bara ville sätta på kondom först? Fast de hade gjort det utan ett par gånger kanske det behövdes igen nu? Men nej, det var nåt annat hon drog fram ur ryggsäcken till sist - ett måttband...

Det finurliga, fnissiga uttrycket i hennes ansikte när hon knäböjde framför honom sade honom att han hade tolkat situationen helt fel. Hon drog långsamt ner gylfen, hasade ner byxorna och kalsongerna och drog fram den. Så rynkade hon pannan. “Jag är säker på att den var betydligt större nyss”, sa hon och plutade med munnen. Det hade hon helt rätt i. Osäkerhet fick inte precis den att bli större. “Det måste vi göra nåt åt”, fortsatte hon, och närmade sig försiktigt den med sina läppar. Bara tanken på vad som var på väg att hända fick den nog att växa ett par centimeter igen. Hon tittade nöjt upp på honom. “Nu börjar det likna nåt”, retades hon innan hennes läppar omslöt hans ollon. Han fick stödja sig med ena handen mot väggen när hon satte igång att suga riktigt. Han hade längtat så efter detta, det var nära redan. “Vänta, vänta”, flämtade han. 

Hon drog sig tillbaka och återkom med måttbandet, rullade det långsamt från roten ut mot spetsen. Kylan från bandet vägdes upp av värmen från hennes hand som höll under hans nu maximalt erigerade lem. Hennes ögon lyste när rullen närmade sig ollonets spets, så gav hon upp ett litet tjut när hon äntligen satte en nagel på måttbandet där hon tydligen menade att måttet skulle vara. Hon fnissade okontrollerat, men sa inget, utan fortsatte mätningen genom att lägga måttbandet runt lemmen nånstans mitt på och igen satte hon nageln där hon tyckte att måttet skulle vara. Hon reste sig upp, snurrade runt och hoppade jämfota samtidigt som hon klappade med händerna och fnissade upphetsat. Var den inte som hon trodde? Hon var kanske inte nöjd utan ville ha ännu större? 

Äntligen lugnade hon ner sig och tog några djupa andetag och lyckades hålla det hysteriska fnissandet borta tillräckligt länge för att flämta fram: ”Åh herregud, fattar du hur jävla STOOR den är?”. Så kastade hon sig på hans gamla slitna soffa, sträckte upp rumpan mot honom och stönade: “NU, nu, snälla, du måste knulla mig nu. Jag vill ha din JÄTTESTORA kuk i min fitta NU!”. Efter den uppvisningen var alla tvivel angående husets effekt på hennes villighet att knulla honom som bortblåsta. Han hasade sig fram mot henne, försökte få av byxorna samtidigt som han gick, som nån slags hinderlopp där priset var hennes våta fitta som väntade längtande på honom. Han kunde stoppat in den direkt, hon var tillräckligt våt och upphetsad för det, och gudarna skulle veta att han ville, men samtidigt hade han ännu mera lust att reta henne lite först. “Jasså, du vill ha det NU?”, sa han stängt. “Men i det här huset är det jag som bestämmer, fröken lilla.” 

Hon tittade förvånat bak mot honom, insåg att det var en lek, och spelade med. “Jag ska göra allt du befaller - men åh, min lilla fitta har längtat så vansinnigt efter att få känna din stora, hårda kuk i sig! Snälla, snälla”, avlutade hon och plutade med munnen på sitt vanliga, vansinnigt sexiga sätt. Han svarade inte först utan smekte henne över skinkorna, hon skruvade med höfterna som för att flytta sig närmare hans hårda kuk. Så fortsatte han smekningarna försiktigt och lätt över hennes blygdläppar, lät fingret glida bara helt lätt upp och ner i mitten av hennes fuktiga springa, så försiktigt djupare in i springan, fram och tillbaka, och för varje gång nuddade han lätt vid hennes svullna knopp i framkanten av springan. Hon bankade med fötterna mot soffan. “Åh, jag står inte ut. Du måste, du måste... snälla, snälla, STOPPA IN DEN nu!”. 


Vid det laget var han själv så sprängfärdig att han inte visste om han ens skulle klara att få in hela längden i hennes trånga springa utan att komma på första draget. Han tryckte ollonet hårt mot hennes öppning, hon flämtade till när motståndet gav efter och han gled långsamt in i henne, ända in i botten med ett enda drag. Hon skrek till när han nådde botten, ett ögonblick kom de gamla känslorna tillbaka, rädslan för att han skulle göra henne illa, så insåg han väldigt snabbt att det var skrik av njutning. Han böjde sig över henne, nafsade i hennes öra och kysste hennes hals samtidigt som han var helt stilla inne i henne. Han måste vara stilla, annars skulle det vara över redan och han misstänkte starkt att hon inte skulle vara riktigt nöjd med det... 

“Gillar du min hårda kuk i din trånga fitta?”, viskade han i hennes öra och fortsatte sedan suga på örsnibben. “Mmm, mer, mer”, snyftade hon. “Snälla, hårdare, mer!”. Han höll fortfarande stilla innuti henne, men flyttade sin högra hand till hennes bröst, smekte den redan styva bröstvårtan ännu styvare, smekte sedan långsamt över magen tills hans finger nådde hennes clitoris och snurrade försiktigt runt den. “ÅH, snälla Fredrik, snälla”. Hennes lår darrade våldsamt, hon flämtade oregelbundet. Nu skulle han ge henne vad hon ville ha. 

Han flyttade både händerna till hennes höfter, tog ett stadigt tag om båda sidor, och så körde han på. Även om hon hade bett honom sluta nu hade han inte kunnat. Han trädde henne upp och ner, upp och ner på sin stora stake, drog henne så hårt mot sig som han bara kunde. Hennes skrik blev konstant, i takt med de snabba stötarna. Han visste att han inte skulle klara mycket längre. Så kastade hon huvudet bakåt, bankade med nävarna på soffans läder, knep ihop benen hårt och darrade i hela kroppen. Verkade som att han hade klarat det igen... Han kollapsade över henne, samtidigt som hans sats sprutades ut i pulser innuti henne.

De låg bredvid varandra på soffan, trängde sig ihop för att få plats. Allting kändes så rätt, så perfekt när hon låg där bredvid honom. Efter en lång stund började tankarna återvända till hjärnan och han mindes hur det hela hade börjat. Hon hade mätt - men hon hade ju aldrig meddelat resultatet. Hon verkade fortfarande helt utslagen efter den kraftiga orgasmen, men han var nyfiken på att få veta. “Alice”, viskade han.”Får jag veta reultatet nu?” Hon såg först omtöcknat på honom, så förstod hon till slut vad han menade och fnissade till igen. “Menar du att du aldrig har mätt innan?” Hon såg förvånat på honom. Han skakade på huvudet. Otroligt nog, med tanke på de problem han hade upplevt tidigare med kvinnor som tyckt att den var för stor, så hade han aldrig mätt den. Lite som att om han inte hade något objektivt mått så kunde åtminstone en del av honom hoppas på att han bara haft otur, att de han träffat hittills bara hade haft ovanligt små fittor och att det egentligen inte var nåt fel på hans utrustning. Men Alice gillade ju den oavsett, så nu ville han verkligen veta. Var den verkligen onormalt stor?

Alice satte sig upp i soffan och han följde efter. Konstigt nog kändes det helt naturligt att sitta där naken bredvid henne, samtidigt som hans sats rann ur henne. Hon lade själv märkte till det och såg frågande på honom. Inte för att han brydde sig om soffan men - han krängde av sig sin T-shirt som var våt av ansträngningarnas svett och tryckte den mot hennes öppning. Sen såg han uppmanande på henne. Nu ville han verkligen veta... 

Hon såg ut som en melodifestivalprogramledare som skulle öppna kuvertet med vinnarlåten. “Ok”, började hon. “Till att börja med så kan jag ju bara säga att det är kanske en på tusen som når upp till dina mått.” Hennes ögon lyste igen när hon pratade.”Och längden är alltså.. 8,5 tum, eller 21,6 cm. Helt i klass med tex Danny D”. Verkligen?, tänkte han. Hon nickade uppmuntrande och klappade förtjust med händerna och hoppade igen upp och ner, fast den här gången sittande i soffan. “Fast det som är ÄNNU bättre är omkretsen som är hela fantastiska... 15,3 cm!”. Hon verkade superexalterad över detta. Siffrorna sa inte honom så mycket, men uppenbarligen var hon väldigt insatt i de olika måtten. 

“Det är alltså JÄTTESTORT”; lade hon till med eftertryck, om han nu skulle ha lyckats missa det. “Så då är du nöjd då?”. Han såg frågande på henne. Hon lutade sig mot honom och såg utmanande på honom: “Om du tror att du kommer undan så lätt...” Så skrattade hon och lade sig bakåt med benen särade. Nej, här skulle ingen komma undan. Han skulle knulla henne så många gånger han bara orkade tills veckan var slut, och var hon inte nöjd då så...

------------
Att säga att Alice var förälskad i Fredrik skulle vara en stark underdrift. Besatt var nog en mer rättvisande beskrivning. Sen de skiljdes åt förra gången hade knappast någon annan tanke passerat hennes huvud än de som handlade om Fredriks läppar mot hennes hud, Fredriks händer på hennes kropp och framför allt, förstås, Fredriks enorma kuk och hur den kändes innuti henne, hur den kändes i hennes mun, hur den smakade, hur han lät när han kom... Hon hade gått igenom varenda detalj av deras kärleksakter om och om igen i sitt huvud som för att försäkra sig om att aldrig någonsin glömma det. Att han ville fortsätta träffa henne var inte på nåt sätt självklart för henne, att han skulle vilja tillfredställa henne igen och igen kändes som en otrolig dagdröm. Men trots det var det sant. 

Den första omgången på soffan räckte bara till för att släcka de värsta flammorna av deras brännande lust efter varandra. Så fort de hämtat sig tillräckligt tog Fredrik med henne från det stora vardagsrummet, där soffan var den enda möbeln förutom en stor, modern TV, till sovrummet på baksidan av huset som var lika sparsamt möblerat som vardagsrummet, med en ensam stor dubbelsäng. Hon noterade att han verkade ha bytt till rena lakan till hennes ära. Den glatta bomullen kändes sval mot hennes varma, svettiga hud när Fredrik knuffade ner henne på sängen och sedan själv följde efter ovanpå henne. Hon var mer än redo att ta emot honom igen, men han saktade ner tempot och började istället med långsamma kyssar över hela hennes kropp. Hans läppar hittade alla hennes favoritställen, från de känsligaste punkterna på halsen och bakom örat, till hennes styva bröstvårtor, ner längs med kanterna på magen till insidorna av låren och slutligen till det känsligaste av allt i den fuktiga öppningen mellan hennes ben. Känslan av hans tunga mot hennes ömma knopp var både lätt kittlande och samtidigt varm och berusande. 

Han verkade inte ha bråttom vidare till nästa steg utan fortsatte där ända tills han märkte att hon var nära. Då pausade han först innan han lade sig till rätta över henne och trängde in i henne långsamt och försiktigt den här gången. Hans enorma lem fyllde henne igen och igen tills hon helt tappade tidsuppfattningen. Varade det en kvart, en timme? Hon hade ingen aning. Rörelserna var precis så långsamma att det var olidligt skönt, men samtidigt inte tillräckligt snabba för att hon skulle komma. Och samtidigt som han rörde sig innuti henne kysste han henne - långsamt, långsamt utforskade hans läppar och tunga hennes. Så slutligen, efter vad som kändes som en evighet av njutning, ökade han tempot tillräckligt för att hon skulle explodera i en orgasm av ännu ett annat slag än de hon hade känt innan. Det var mer som en varm flod som sköljde om och om igen genom hela kroppen snarare än de otroligt intensiva kramperna som deras tidigare hårda knullande hade framkallat.

Hur länge de låg kvar på sängen efteråt, omslingrade runt varandra, visste hon inte heller, men till slut somnade hon, och när hon vaknade till igen var Fredrik borta. Hon anade utifrån färgen på solljuset som letade sig in genom persiennerna att det var eftermiddag. Ledd av ljudet från en dusch som strilade gissade hon att badrummet var det angränsande rummet med dörren lätt på glänt in till sovrummet. Hon undrade hur badrummet såg ut. 

Fredrik hade inte berättat så mycket om var han bodde, han hade beskrivit det som ”ett litet hus i skogen”, men av det lilla hon hade hunnit se av utsidan innan de kom in såg det inte alls så litet ut. Stilen var klassisk sekelskiftesvilla med snickarglädje, spröjsade fönster och diverse oregelbundna tinnar och torn, stort nog att vara ett litet hotell tänkte hon. Interiören matchade exteriören - det lilla hon sett hittills verkade vara nästan orört sedan huset byggdes för säkert mer än 100 år sedan. Hon hade sett en skymt genom en dörröppning av ett kök som verkade vara original när de skyndat förbi på väg till sovrummet. Lite färg här och där skulle väl inte skada, men huset hade definitivt potential att kännas som en herrgård. Hon gillade det gamla, så mycket trevligare än det sterila, tråkigt moderna huset hennes föräldrar byggt när hon var liten innan de skiljde sig. 

Långsamt och något ovilligt gick hon ur sängen för att leta upp Fredrik. En titt genom den halvöppna dörren avslöjade en rejäl överraskning. Badrummet var förmodligen det enda rummet i huset som var moderniserat, och inte lite moderniserat heller. När hon kom in genom dörren märkte hon att rummet var enormt och i bortre änden fanns en upplyst vägg med motiv av tropisk strand som fick det att kännas som att hela badrummet befann sig i tropikerna. Framför motivväggen var en stor bubbelpool nedsänkt i golvet som var klätt med nån slags material som skulle likna sand. Hon undrade hur det skulle kännas att göra det där, i vattnet... Dessutom fanns det plats för en slags duschhörna som avskiljdes av en halvhög bambuvägg. Av nån oförklarlig anledning, kanske för att det fortfarande var så gott om plats, fanns där också en slags brits som hon gissade användes vid styrketräning med tanke på vikterna som låg bredvid.

Hon tänkte att hon borde vara mätt på kyssande och smekningar nu, men ändå ville hon bara ha mer när Fredrik drog henne till sig och kysste henne igen under duschstrålen och med sina händer tvålade in henne över hela kroppen. Duschtvålen doftade av ananas, ljusväggen och den tryckande sommarvärmen som letade sig in utifrån gjorde att det kändes som ett lyxigt hotell på nån söderhavsö. Hon hade varit på liknande ställen med sina föräldrar när hon var yngre, men aldrig kunnat njuta av sol, strand och bad eftersom hon ständigt oroat sig för hur hon såg ut i bikini. Helst hade hon legat kvar inne på hotellrummet där ingen kunde se henne och läst böcker. 

Men ännu en överraskning väntade när Fredrik snurrade runt henne i sina tvålhala händer - en helfigurspegel inne i duschen. Det hon såg fick henne att tappa andan. Hennes nakna kropp var som hämtad från en erotisk tavla, och Fredriks händer som rörde sig över hennes hud gjorde inte precis bilden mindre upphetsande. Fascinerat stirrade hon på sig själv i spegeln - de långa benen som aldrig tycktes ta slut men när de väl gjorde det övergick i en platt mage och timglasformad midja som så småningom gav plats för de perfekta brösten... eller var de kanske något för stora, hann hon tänka innan Fredriks tunga i hennes öra fick henne att flämta till och blunda. 

Hon andades tungt, hans smekningar hade fått henne att bli våt igen. Hon skulle aldrig få nog av detta. Hon kände hans återigen hårda lem mot sin rygg, hon styrde sin rumpa mot den, men var för kort för att fånga den. Som att han anade vad hon försökte göra viskade Fredrik med läpparna mot hennes öra: “Vänta, jag tror jag vet ett bättre sätt”...  Hon blundade och väntade, ville att han skulle styra. Hon gillade att vara helt i hans händer och låta honom göra vad han ville med henne. Duschstrålen stängdes och han föste ut henne ur duschen, hettan gjorde att det inte kändes kallt trots att hennes kropp fortfarande var våt. Han böjde henne framåt över britsen hon sett tidigare. Som av en slump var den precis rätt höjd... 

Hon älskade när han kom in i henne bakifrån, längden kändes som mest då. Hans hårda ollon letade sig in i hennes åter fuktiga springa, hon lyfte rumpan uppåt mot honom för att skynda på inträngningen. Han förstod vinken och stötte hårt ända in i botten. Det var så otroligt skönt när han hittade precis rätt punkt att stöta mot, hon ville bara ha mer och mer, även om det ibland gjorde lite ont också. Nu hände något nytt - hon låg med magen vilande mot britsen och han greppade om hennes vader och lyfte upp hennes ben runt sig. Vinkeln blev annorlunda och vid nästa stöt skrek hon högt. Hon hade omöjligen trott att det kunde bli ännu skönare, men så var det. 

Efter deras senaste långsamma och långdragna sexakt verkade Fredrik nu vara inställd på hårda, snabba tag igen. Hon höll fötterna flätade runt hans rygg, han höll hårt om hennes midja med båda händerna medans han stötte hårdare och hårdare in i henne. Den ovanliga ställningen kombinerat med den otroliga känslan av hans stötar mot den mest känsliga punkten i hennes inre fick henne att kännas sig som att hon svävade i luften. Hon höll på att glida ner åt sidan från bänken av de kraftiga stötarna, men Fredrik tog tag i hennes armar och drog dem upp på hennes rygg, höll dem fast där och tryckte henne mot britsen samtidigt som han ökade farten. Hon var helt fast i hans grepp, hon darrade våldsamt i hela kroppen nu. 

Hon önskade att han kom åt att stimulera hennes svullna klitoris, själv kunde hon ju knappast med armarna fastlåsta på ryggen. Hon hade kommit varje gång han knullade henne, men aldrig utan att han rört henne där samtidigt. En känsla av desperation byggdes upp i henne - hon ville komma, om hon bara kom åt att röra vid punkten som gjorde det möjligt... Skulle hon säga något? Hon anade med tanke på hur snabbt och hårt han körde på nu att han nog inte var pigg på att sluta och ändra på nåt just då, så hon fokuserade på känslan av hans stötar istället och försökte slappna av. Något byggde upp sig långt inne, bara några stötar till så skulle... Hon skrek och sprattlade med benen, anade hur Fredrik kom i henne samtidigt som vågor av njutning sköljde genom hennes kropp. 

Greppet runt hennes armar lossnade, hon kände Fredriks läppar mot sin hals, tyngden av hans kropp mot sin rygg. Allt var så underbart, hon ville säga att hon älskade honom, men var rädd att det var för tidigt, att han skulle dra sig tillbaka om hon var för “på”. Hon snyftade till och han viskade oroligt i hennes öra: “Är du ok?”. Hon nickade till svar, men han verkade inte nöjd med det. “Säkert att jag inte gjorde dig illa?,” frågade han oroligt igen. “Jag blev kanske lite för ivrig, har ju fantiserat om det här ändå sedan jag köpte den här bänken, men det har ju aldrig hänt innan, har ju inte precis funnits nån annan som ville prova...”. 

Hon hade inte tänkt så mycket på vilka andra tjejer han hade haft innan henne. Med tanke på utrustningen borde det ju ha varit lång kö för att få prova den, men något sade henne att så inte var fallet. Nån gång skulle hon fråga honom om det, men inte nu. Att prata om andra tjejer skulle verkligen förstöra stämningen... Men på nåt sätt anade hon att det fanns en osäkerhet hos honom som behövde bekräftelse, så hon viskade tillbaka: “Jag är glad att vi provade det, det var det mest fantastiska hittills. Och det säger inte lite,” lade hon till skrattande för att stilla hans oro.

-------------

Fredrik hjälpte Alice upp från träningsbänken. Även om han hade fantiserat om just det här när han köpte den hade han inte på allvar trott att fantasin någonsin skulle bli verklighet. Linda hade ju varit emot idéen, särskilt när han avslöjade sin hemliga fantasi om hur den skulle användas, och kanske just därför hade han köpt den så snart hon hade flyttat ut. Han kunde fortfarande inte fatta vilken tur han haft som träffat Alice. Det faktum att han ännu inte visste särskilt mycket om henne förträngde han glatt tills vidare. Så långt hade hon bara varit perfekt i hans ögon, och han ville gärna behålla den bilden av henne så länge som möjligt. 

Hans rädsla för att hon skulle vilja avsluta förhållandet när han tog henne med hem hade ju dessutom visat sig vara obefogad, tvärtom såg hon sig nu beundrande om i badrummet och pratade om hur fantastiskt det var och vilken kontrast det var till övriga huset, men att hon gillade resten också. En del av honom ville skryta och berätta ingående om alla detaljerna med renoveringen som han utfört, de fiffiga lösningarna han själv kommit på, men samtidigt var han för blygsam för det och sa bara nåt i stil med att visst hade det blivit bra, ganska exakt som han tänkt sig. Han ville egentligen visa och berätta mer, gå igenom alla planer han hade för resten av huset, men han var rädd att hon skulle bli uttråkad. 

Så kom han på att det fanns nåt han kunde visa henne utan att prata för mycket om detaljer och samtidigt imponera på henne utan att det märktes för mycket att det var det han försökte göra. Han frågade om hon hade lust att gå en runda - det var ju ljust länge nu mitt på sommaren så de skulle hinna tillbaka innan det blev mörkt. Han måste bara ordna några detaljer först... Alice verkade intresserad, kanske hade hon sagt ja till vad han än föreslog... En del av honom ville utnyttja den tanken, men det fick bli vid ett senare tillfälle.

......

Alice låg i hängmattan och tittade upp genom löven i trädkronan ovanför sig. Lövtaket gjorde att det kändes som ett rum utomhus. Hon älskade redan den stora, parkliknande trädgården runt Fredriks hus. Någonstans inom hörhåll porlade en bäck, vinden susade lätt i trädkronorna och brisen svalkade mot hennes varma hud. Eftermiddagen höll på att övergå i kväll och hettan dämpades något i skuggan under de stora träden. Ännu hetare hade det varit nyss inne i huset. Allt kändes som en dröm... 

Hon hade bara satt på sig en enkel, kort men tajt klänning och struntat i trosorna. Att vara naken under fick henne att känna sig extra sexig. Hängmattans gungande fick henne att tänka på andra gungande rörelser... Vid det här laget borde hon väl vara nöjd med vad hon fått så långt under dagen, men kunde ändå inte låta bli att tänka på hur det skulle vara om hon bara vände sig lite på sidan och drog upp klänningen en liten, liten bit till, då skulle hennes nedre delar vara lätt åtkomliga för en hård lem som stacks igenom de grova maskorna i hängmattans nät.

Hennes funderingar avbröts av Fredrik som kom gående med två glas kall dricka. Hon satte sig upp i hängmattan för att ta emot glaset. “Jag tänkte att vi behövde nåt svalkande innan vi ger oss iväg”, sa han, vilket han hade helt rätt i. Drickan var uppfriskande, hon kände att hon egentligen var lite hungrig - alla dagens orgasmer hade verkligen tagit på krafterna. Hon sade inget om att hon var hungrig eftersom hon inte ville förstöra Fredriks utflyktsplaner, men kände sig lättad när hon såg att han hämtade en picknickkorg innan de gav sig iväg.

......

Han tog henne med på den finaste stigen genom skogen, den som tog dem över en blomstrande äng där förr i tiden kor hade betat. Skogen var gammal och inget nyplanterat fanns, att den inte hade blivit avverkad av den tidigare ägaren berodde sannolikt på den svårtillgängliga terrängen som skulle göra det väldigt dyrt. En av anledningarna till att han fått fastigheten billigt var inte bara att huset betraktades som fallfärdigt utan att den tillhörande marken till största delen hade klassificerats som ganska värdelös ur värderingssynpunkt. Från hans synpunkt var den värd sin vikt i guld - eller skulle i alla fall ha varit det om han haft råd. Hela sin uppväxt i en trång lägenhet i en större stad hade han längtat efter att få bo på landet, att få vara i skogen istället för att omges av avgaser och betong. Han undrade hur Alice kände - kanske hon också var en stadstjej som Linda, som hellre bodde i ett höghus med utsikt över betongdjungel?

Så kom de fram till utsiktsplatsen, och han anade på hennes förtjusta reaktion att Alice nog föredrog det hon såg där framför höghus och motorvägar. Nästan så långt ögat nådde kunde man bara se skog. Han visste att så inte var fallet egentligen, men det kändes verkligen som en vidsträckt vildmark i klass med Alaska eller nåt liknande. Det enda som bröt av skogen var den lilla sjön som bredde ut sig nedanför dem. Bryggan syntes här uppifrån och Alice verkade exalterad. “Kan man bada?”, undrade hon. Han nickade. Han ville berätta om sina planer, men hon verkade så ivrig att komma ner till sjön. Han tvekade, men det var ju trots allt detta han tagit med henne dit för, han ville ändå göra nåt försök att imponera på henne med sina planer. 

“Här tänkte jag bygga den första stugan”, sade han, och pekade med armen mot en plätt strax bredvid. “Stuga?”, frågade hon undrande. Det fanns så mycket att förklara, hur skulle han kunna förmedla det han tänkte så enkelt som möjligt? “För de flesta är den här skogen värdelös eftersom den inte kan avverkas, det är för många hinder - stora stenar, raviner, våtmark... Men jag såg något annat, det var därför jag köpte den...”. Hon verkade intresserad så han fortsatte. “Eftersom skogen är så pass orörd känns det lite som att vara i vildmarken. Och det finns ju faktiskt de som betalar för att vara i vildmarken... ett par stugor på väl valda ställen tänkte jag. Jag bygger dem själv av trä från skogen”, förklarade han. 

Hon såg beundrande på honom. “Knuttimrat?”, frågade hon. “Kan du bygga det?” Han nickade. “Min morfar höll på med sånt när jag var liten, han visade mig... det var den bästa tiden när jag var liten, när vi besökte morfar...” Han tänkte tillbaka på barndomens somrar och det var helt sant. Sommarlov i en het, stinkande stad var ett helvete, när de äntligen fick komma till morfar och hans lilla stuga i skogen hade han känt sig fri. “Men.. menar du att skogen är din också?”, frågade hon. “Jag trodde bara det var huset?” 

Han pekade ut fastighetsgränserna för henne, hon var förvånad över hur stort det var. “Köpte det billigt, har jobbat av på lånet några år nu genom att köra lastbil, men snart kan jag börja bygga på stugorna. Måste bara spara lite till...” Hon såg på honom som att hon inte sett honom innan, och ställde sig sedan nära med huvudet mot hans bröst och armarna runt hans rygg. De stod så en stund, tysta, och bara såg på utsikten. Så släppte Alice taget, och såg finurligt på honom. “Då är sjön också din va?”,  frågade hon, och han nickade. “Bra”, sa hon, “för jag kom just på något jag har lust att göra”. Hon fnissade och sprang nerför stigen mot sjön, såg sig om och ropade “Kommer du?”.

Han följde efter henne, men hon var snabb, och han tappade henne ur sikte en stund på stigen genom skogen. När han fick syn på henne igen var hon redan framme på bryggan, och - han drog efter andan - helt naken stod hon där utan en tråd på kroppen. Hon väntade in honom och snurrade något varv som för att visa upp sin nakenhet för honom, vickade lite på höfterna och försvann sedan med ett skratt och ett plask ner i vattnet. Själv var han inte så glad för plötsliga nedsänkningar i kallt vatten, särskilt inte den effekt det hade på vissa delar av hans kropp. Hon dök upp igen och frustade glatt. “Det är jätteskönt, hoppa i!”, uppmanade hon honom, men utan att vänta på svar dök hon ner under vattnet igen. Han anade hennes nakna former i det något grumliga sjövattnet, som en lockande sjöjungfru som ville dra honom med ner i fördärvet. Det hade hon gärna fått göra, tänkte han, bara det inte var så kallt... 

Bryggan var en flytbrygga som han egentligen avsett för fiske och förtöjning för den gamla ekan som låg på andra sidan, men eftersom han själv inte var så förtjust i det kalla vattnet hade han ännu inte gjort någon stege att ta sig upp på. Efter en liten simtur återvände Alice och insåg just det, men satsade istället på att försöka åla sig upp på magen på bryggan. Han stoppade henne, han ville inte vara skyldig till fula repor på hennes vackra, vita hud, om än indirekt för att han missat att bygga en stege till bryggan. “Hur ska jag komma upp då?”, undrade hon leende, där hon låg med halva kroppen i vattnet, men brösten vilande på bryggan. Det var otroligt sexigt att se henne så, tanken på en sjöjungfru kom tillbaka till honom. Hon kunde mycket väl haft en fiskstjärt där under vattnet... 

 “Fryser du?”, undrade han. Hon skakade på huvudet. Han hade fått en idé... “Jag hjälper dig upp om du hjälper mig med något först”, sa han. Kuken hade växt sig hård igen vid åsynen av hennes smidiga, nakna kropp i vattnet och ville bli fri. Han drog av sig kalsonger och shorts eftersom han visste att ingen annan brukade gå i skogen här, så ingen skulle upptäcka dem. Kuken fjädrade ut och fick visa upp sig i all sin ståtlighet. Alice såg imponerat upp på honom, slickade sig om munnen och sa: “Den ser ännu större ut härifrån”. Förmodligen hade hon rätt. Han satte sig ner på kanten bredvid henne, att han måste ha ner fötter och ben i det kalla vattnet var det värt om hon gjorde som han ville. 
 
Det verkade som hon förstod precis vad han var ute efter och flyttade sig så att hon kom mellan hans ben. Hon började med att dra sig upp så att kuken gled mellan hennes våta kullar. Hennes hud kändes kylig av vattnet mot hans varma stånd. Hon gled upp och ner med skaftet i sin klyfta, han lade lätt sina händer på sidorna för att skapa extra tryck. “Verkar inte som jag kommer upp såhär?”, log hon efter ett tag och gled längre ner i vattnet, men fattade samtidigt tag om hans grova längd med en hand. Med den andra höll hon sig tillräckligt mycket uppe för att få in hans ollon i sin mun. Han kände hur hennes mjuka, varma tunga snurrade runt kanten på ollonet, hur den tryckte mot hans känsligaste punkt på undersidan. “Åh, gud, precis så”, stönade han. Han ville längre in, men förstod att hon hade svårt för att klara det i den här ställningen, så han nöjde sig med hennes tunga och sköna sug på hans ollon samtidigt som hennes hand jobbade upp och ner längs skaftet. Så släppte hon taget för att hämta andan och pausade en stund innan hon sög tag igen. Han såg sig om runt sjön och hoppades att ingen hittat hit just idag... Ännu en sak som han bara hade kunnat drömma om gick i uppfyllelse. 

Han funderade på att låta henne suga honom tills han kom, men ändrade sig sedan och såg sig om efter ett bra ställe att knulla henne på. Bryggan var hård, det skulle inte vara bekvämt för någon av dem att ligga där. Så fick han en idé... När hon pausade ännu en gång, reste han sig upp och lyfte henne sen upp på bryggan, formade händerna runt de fantastiska brösten och kysste henne hungrigt. Hon tryckte sig mot honom. “Vill du ha den i dig igen?”, viskade han, och hon nickade flämtande.

Han ledde henne över i ekan som låg förtöjd på andra sidan bryggan, satte sig själv på sittbrädan och drog ner henne i knäet. Hon såg sig om som för att lista ut hur hon skulle göra och vände sedan rumpan mot honom, satte en fot på brädan och motsatta hand på relingen och sänkte sig sedan långsamt ner mot hans väntande erektion. Hon gned fittan mot hans blodfyllda ollon, han sträckte handen fram för att komma åt hennes svullna knopp och hon stannade upp en stund där, med ollonet väntande mot hennes öppning, medans han lät sitt finger cirkla runt clitoris. Så skruvade hon sig neråt och så snart ollonet hade passerat in gled hon snabbt nerför skaftet. Hon skruvade höfterna runt det, samtidigt som hon höjde och sänkte sig. Han flyttade handen som stimulerat henne och hjälpte istället hennes rörelser upp och ner för att hon inte skulle tröttna för snabbt. Det enda som kunde varit bättre var om han hade sett henne framifrån där hon red honom i ekan. Hade de inte redan knullat så många gånger redan samma dag hade han varit färdig för länge sen, nu kunde han fortsätta lite till. 

Efter ett tag saktade hon ner takten och han gissade att hon började bli trött i den ovana ställningen, så han satte ner hennes ben så att båda fötterna var nere och hjälpte henne att luta sig framåt så hon kunde hålla i relingen i fören innan han reste sig upp bakom henne och greppade tag om hennes midja ännu en gång. Han ökade takten nu, båten gungade i takt med hans rörelser och han fick flytta en hand till relingen för att inte ramla. Den andra smög han återigen runt hennes midja, nerför magen tills den hittade det lockiga håret och kulan som dolde sig däri. Alice jämrade sig. “Åh, gud, det är så skönt, snälla, fortsätt”, viskade hon andlöst. Det gjorde att han ville fortsätta längre, så han höll takten nere och stötte bara lagom hårt. Till slut ekade hennes skrik över sjön när han fick henne att komma ännu en gång.

Efteråt tog hon ännu ett dopp i sjön för att skölja av sig det som rann ur henne, och den här gången begärde han ingen tull för att hjälpa henne upp. Hon satte sig på bryggan för att torka innan hon drog på sig klänningen igen. Luften var ännu varm och hon torkade snabbt, men satt ändå kvar naken till hans stora glädje. Under tiden hade han hämtat picknickkorgen och dukat upp med champagneglas fyllda med bubbel och diverse godsaker som ost, jordgubbar, vindruvor och bitar av baguette. Hon kastade sig över maten och verkade gilla allt. Linda hade varit så kräsen, aldrig hade något passat... Varför skulle han alltid tänka på Linda, slod det honom plötsligt, när han hade världens finaste tjej framför sig, som dessutom naken smaskade i sig och såg uppskattande på honom mellan tuggorna. “Det är så fint här”, försökte hon säga med munnen full av jordgubbe. “Jag är glad att du tog med mig hit.” 

Till slut var korgen tom, och bubbelflaskan likaså. Alice blev fnittrigare och fnittrigare för varje glas. De pratade om diverse småsaker, fakta de sett i nån dokumentär på TV och andra trivialiteter. Han hade gärna pratat om mer allvarliga saker, men kände inte att hon var redo för det. Istället funderade han på hur han kunde göra det bästa av hennes fnittrighet och uppenbara sänkning av ännu fler trösklar som märktes på att hon mer och mer kom in på privata saker som kanske skulle uppfattas som pinsamma av andra. Samtidigt ville han ju inte lura henne att göra nåt som hon inte skulle vilja göra i vanliga fall, och sen blev sur på honom, det var det inte värt.

Han bestämde sig för att gå in på något lite allvarligare trots allt. “Alice, finns det nåt du INTE vill göra med mig?”, undrade han. Först verkade det inte som att hon förstod frågan, sedan blev hennes min mer allvarlig och hon såg ner på sina bara ben. “Du menar... nåt med sex?”, undrade hon. Han nickade. “Bra om jag vet, så jag inte gör nåt du inte vill...”, lade han till. Hon funderade och bet sig återigen i läppen, som hon gjort mycket i början. “Jag tror inte jag skulle vilja att du stoppade in DEN på fel ställe”, sa hon och såg stint neråt, “eller nåt annat för den delen”, lade hon till. 

Han nickade, det var ju inte nåt som stod på hans önskelista ändå. Eftersom han tidigt förstått att hans storlek skulle vara ett hinder för det hade han aldrig fastnat för analsex, han spolade gärna förbi sådana scener när det kom. “Nåt mer?”, undrade han. Hon fnissade lite igen, och såg förlägen ut nu. “Jag gillar inte när de, alltså sånt med....det kallas väl för golden showers tror jag”. Hon såg upp på honom som för att avläsa hans reaktion. Urin och avföring var inte heller nåt han tände på, så det var inget problem att stryka det från listan. Han nickade igen. “Helt ok, inget problem för mig”, lade han till för att hon inte skulle tro att han var besviken. “Nåt mer?”, frågade han, men hoppades att listan inte skulle bli alltför lång. Hon funderade en stund, men sa till slut “Kommer inte på nåt mer...Vad är det du vill göra då?”.

Hon hade genomskådat honom. Lika bra att spela med öppna kort. Nåt han tände väldigt mycket på att se var tjejer som stoppade in diverse saker i fittan, ju konstigare desto bättre nästan, till en viss gräns så klart. Han lyfte flaskan som tidigare varit fylld med bubbel. Självklart hade han inte köpt äkta champagne, det var utanför hans budget. Han hade valt ett italienskt rosa bubbelvin med en speciell flaska som var täckt av små knottror som förmodligen skulle föra tanken till diamanter. Hon tittade på flaskan, och så på honom och fnissade igen. “Um”, sa hon följt av ett smått hysteriskt fniss, “vad tänkte du göra med den då?” “Jag vill se hur mycket du får in av den”, svarade han och var själv allvarlig. Det här var verkligen nåt han drömde om, men det visste hon ju inte. Hon såg på flaskan igen, bet sig i läppen och lade sig sedan bakåt och särade på benen. 

Han såg sig om och fick tag i hennes klänning som han vek ihop och lade som en kudde under hennes rumpa. Solen var på väg ner och det skymde, snart skulle myggen komma, men de hann nog med detta första. Han smekte försiktigt insidan av hennes lår och gick sedan vidare till hennes återigen fuktiga öppning. Han jobbade ett tag med att hetsa upp henne ytterligare, men det verkade inte behövas särskilt mycket egentligen, hon var redan våt och lyfte förväntansfullt höfterna uppåt. Till slut särade han försiktigt på hennes blygdläppar, satte flaskans mynning mellan dem och tryckte försiktigt på, lät den långsamt glida in i henne. Hon stönade när den gled längre in, han stannade upp och förde den försiktigt ut och in och vinklade sedan den så att mynningen skulle trycka mot framväggen inne i henne, där han trodde att G-punkten skulle vara. Hon stönade högt när han tryckte den i försiktiga stötar och försökte hitta rätt punkt. Visserligen var hans egen utrustning både stor och lång, men just där kom den inte åt lika lätt, och han ville undersöka hur hon reagerade på den här stimulansen. “Tycker du om det?”, frågade han. Hon stönade till svar. “Är den bättre än min?”, frågade han halvt på skämt. Hon skakade på huvudet. “Det är ... annorlunda”; flämtade hon fram. 

Hittills hade han hållit sig till den yttersta delen på flaskans hals, men nu tryckte han den längre in i henne så att den tjockare, knottriga delen började tränga in i henne. Hennes stön blev högre, han vred flaskan försiktigt runt för att få full effekt av knottrorna. Plötsligt såg hon oroligt upp på honom och kved fram: “Stopp, vänta...” Han slutade genast, och orolig för att han gjort henne illa, sa han: “Förlåt, det var inte meningen...” 

Hon skakade på huvudet, och flämtade fram: “Om du inte slutar nu kommer jag”. Han förstod inte vad problemet var. Hon såg upp på honom. “Och du har ju inte fått...”, fortsatte hon. Var det bara det det handlade om? Hon ville inte att han skulle få henne att komma eftersom han själv inte fick komma samtidigt? Han skrattade och sa lättat: “Jag tror nog vi kan hitta på nåt sätt för dig att betala tillbaka på...” Då slappnade hon av igen och han tog det som en signal att det var ok att fortsätta. Det behövdes bara några rörelser till med flaskan för att att hon skulle komma, ljudet av hennes njutning ekade över sjön.

När hon verkade ha hämtat sig lite frågade han leende: “Tyckte du om det?” Hon nickade till svar, verkade lite förlägen plötsligt. Solen var nu på väg ner och de samlade ihop resterna av picknicken. Han lyckades tajma promenaden tillbaka så att de kom till utsiktspunkten precis när solen gick ned. De stod kvar där en stund och betraktade solnedgången, han lade sin arm om henne och drog henne till sig och hon klängde sig fast vid honom. Han hade nog aldrig varit med om en mer perfekt dag i sitt liv...

.......
Alice såg ut över sjön och den snabbt sjunkande solen bortom den. Här var verkligen vackert, och utflykten hade visat henne nya sidor av Fredrik - inte bara när det gällde det sexuella. Den sista orgasmen med hjälp av flaskan hade varit ännu en ny upplevelse - det hårda glaset hade tryckt på åter nya punkter som hon inte visste fanns i sitt inre. Hittills hade han ju fått henne att komma med hjälp av sitt eget organ - det kändes lite konstigt att använda något annat när man hade tillgång till sådana resurser. Hon hade också känt sig lite förlägen, en känsla som att bli påkommen med sina hemliga fantasier. Han kunde ju omöjligt veta att hon fantiserat många gånger om liknande saker. 

Ända sedan hon förstod hur det funkade och att nåt stort och hårt skulle in i henne hade hon funderat på hur det skulle kännas just att stoppa in andra saker där. Hon kunde bli drypande våt av att fantisera om flaskor, pappershållare, basebollträ och sängknoppar, både sånt hon såg på film och sånt hon själv kom på. Nåt som kändes riktigt förbjudet och som hon läst om i en erotisk roman var att stoppa in en borste, nåt i stil med en toaborste gissade hon. Tyvärr hade hon aldrig gjort verklighet av fantasierna, vilket berodde på att hon, trots sin enorma nyfikenhet på sex, ju faktiskt hade varit oskuld fram till för nån vecka sedan. Hon hade inte velat stoppa in nåt annat där innan hon haft en riktig man i sig, hon hade velat spara känslan av första gången. Men nu när isen var bruten, så att säga, kunde hon på vägen hem inte låta bli att fantisera om både det ena och det andra som hon kunde stoppa in. Sen kom hennes tankar istället in på Fredrik. Hon var skyldig honom en gentjänst, att få honom att komma som han hade fått henne. Hon funderade på olika sätt att göra det på och vilket som skulle vara mest upphetsande för honom.

När de kom tillbaka till huset var det nästan mörkt. De gick till köket för att ställe undan picknicksakerna och hennes tidigare bild av ett hundra år gammalt originalkök visade sig stämma. Fredrik mumlade nåt om att han inte kommit till den här delen av huset med renoveringarna, men det var inte precis nåt hon brydde sig om. De fortsatta in i vardagsrummet där dagen hade börjat så skönt i soffan, och landade nu där igen. Kanske var de båda lite trötta. Fredrik startade ett underhållningsprogram efter att ha frågat vad hon ville se och hon hade sagt att det kvittade, men hon hade svårt att koncentrera sig på vad som pågick på TVn. Hon ville betala tillbaka vad hon var skyldig redan ikväll...

Till slut hoppade hon upp och satte sig gränsle över hans knä. “Vi kanske kan prova nåt annat?”, föreslog hon. Han nickade och verkade upplagd för mer. Hon tog fjärrkontrollen och startade musik som hon visste att hon kunde dansa sexigt till, och så satte hon igång med sin show. Hon väntade ett tag innan hon skickligt drog av sig klänningen i ett svep och sedan använde den för att omväxlande visa upp och skyla olika delar av sig. 

Att Fredrik uppskattade dansen var tydligt, bulan i grenen växte sig snabbt stor. När den verkade redo att komma ut närmade hon sig honom, tog en kudde från soffan och satte sig på knä framför honom. Han andades tungt, lemmen var styv igen. Hon lirkade ut den och tog ett försiktigt tag om den, drog några drag upp och ner, sen lutade hon sig över honom och slickade försiktigt runt det blanka, svullna ollonet. Han lutade huvudet bakåt, blundade och stönade, bad henne att fortsätta. Det här skulle nog funka för att betala tillbaka... Hon lutade sig ännu lite fram och placerade hans grova lem mellan sina väl tilltagna bröst. Han tittade upp och stönade åter: “Ja, fortsätt så, fortsätt...” 

Han fortsatte stirra fascinerat på hur hennes bröst gled upp och ner runt hans hårda stake. Hennes händer tryckte bysten innåt för att krama hela det tjocka skaftet. “Kan du... suga dem också... samtidigt?”, undrade han mittemellan två stön. Hon hade sett det på film, det kunde väl inte vara så svårt... Lite svårt var det att nå den med munnen i den ställningen, men hon lyckades ändå fånga in spetsen mellan sina fuktade läppar. Hans stön blev högre, hon ökade takten upp och ner samtidigt som hon sög ivrigt på ollonet, mer än så fick hon inte in. Det var tydligt att han uppskattade det i alla fall. 

Hon fortsatte så ett tag tills hon kände att käkmusklerna började bli trötta, då greppade hon istället runt hans grova påle med båda händerna. Inte nog med att hon knappt nådde runt den med handen, båda händerna räckte inte till hela längden. Hon fortsatte suga och runkade honom ivrigt, visste inte riktigt om hon var redo för att svälja eller inte. Det brukade komma så mycket, hon var rädd att hon skulle kvävas... När hon märkte att han var nära släppte hon istället taget med munnen och lät honom spruta i kaskader upp i hennes ansikte och sedan täcka båda brösten med fler varma, kladdiga strålar. Han stirrade fascinerat på henne, täckt av hans vätska, och sa: “Fy fan vad sexig du är, hur fan har jag kunnat ha sån tur som hittade dig?” Hon fnissade bara generat och undrade samma sak - hur kunde hon själv ha haft sån tur?

-------
Även om han hade velat fortsätta hela natten kände Fredrik att det var bäst att sova nu. Dagen slutade i alla fall på topp... ännu en fantasi som gått i uppfyllelse. Han ledde Alice till dubbelsängen i sovrummet och somnade sedan mycket snart med henne i sin famn.

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

jge1969

Underbar serie. Hoppas på fortsättning inom snar framtid. Tack för att du delar med dig till oss tråkmånsar som inte kan skriva.

27/1, 2023 kl. 16:01

#3

zarina

Tack! Finns en fortsättning i mitt huvud, men får se om den kommer här.

24/1, 2022 kl. 13:20

#2

Fucus

Riktigt bra serie. Gillar hur du utvecklar karaktärerna. Är det slut här eller kommer det mer?

24/1, 2022 kl. 13:03

#1

MalmöLars

Har läst dessa på annat ställe, gillade dem då och nu ännu mer

23/1, 2022 kl. 22:42