Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/1, 2022 kl. 20:30, av sammet

Röda läppar

Del 1 av 4 i serien Rött

Hej

Jag kommer att skriva en rad kortare noveller som jag samlar i en Novellserie, varje novell är avslutad, det kommer troligtvis inte bli fortsättningar på dem. Osvuret är givetvis bäst men jag tror inte det, Temat är rött, sex och relationer...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

29 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

sammet

Hej

Tack för ert ris och ros, båda värmer lika mycket:)

2/2, 2022 kl. 17:32

#8

mx55

* stolpigare skulle det naturligtvis stå. På mobilen och den gör ju vad den vill med mitt språk :)

27/1, 2022 kl. 09:40

#7

mx55

Dessvärre måste jag hålla med Must. Det har varit jättekul att läsa många av dina tidigare serier men jag har tyvärr låtit bli ett tag. Språket har blivit stolligare och prosan flyter inte längre. Det blir tillslut för jobbigt att läsa.

Jag förstår att det är kul att få ständig positiv feedback och många likes. Men för min del, personligen, hade jag föredragit kvalitet över kvantitet. Dra ner på takten, läs igenom det du skriver och ta dig tiden att redigera.

27/1, 2022 kl. 09:38

#6

must

Hej .
Jag tycker att det mesta du skrivit senaste året saknat det jag gillat innan ! Sämre personteckningar,
sämre avslut ,ytligt ,påklistrade sexpartier . Blivit så att man tycker du tröttnat på både historien och att skriva inspirerat . Ta tid på dej och gör dej nöjd innan du publicerar .Finn en väg, gå inte samma, du har ju för tusan det . Ha kul inte slentrian . AD





25/1, 2022 kl. 15:18

#5

lordcom

Bra skrivet!
Men det är ju en historia som är skriven utav Sammet, så det kan ju inte bli annat än bra! ;-)

24/1, 2022 kl. 19:08

#4

sammet

Hej

Tack för era fantastiska kommentarer, som jag skriver i inledningen, inget är omöjligt. Det kan bli en fortsättning men inte just nu :)

24/1, 2022 kl. 12:28

#3

MalmöLars

Som vanligt, helt underbart. Den förtjänar en fortsättning, men jag ska inte tjata….

24/1, 2022 kl. 11:37

#2

snickaren

Intressant historia som jag gärna hade sett en fortsättning på

24/1, 2022 kl. 11:27

#1

Jummi

Kort men bra som vanligt.

23/1, 2022 kl. 20:48