Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/2, 2022 kl. 09:08, av Lillabella2

Morgonen efter

Del 5 av 10 i serien Bella

OBS incest OBS
Dagen efter. Bellas och pappa Anders har trots nattens aktiviteter svårt att hålla händerna för sig själva.

Solens strålar stekte. Jag gjorde ett flertal försök att öppna ögonen men varje gång blev jag bländad.
Jag kände ett par starka händer runt min midja som drog mig till ett hårt bröst. Pappa...
Jag kände honom kyssa min nacke, smeka sina händer upp mot mina bröst. Hans morgonstånd pressade mot mina skinkor, jag rös av välbehag.
"God morgon" lyckades jag få fram, var redan kåt av pappas beröring.
"God morgon älskling" sa pappa mot min nacke.
"Mmm...du är så skön" han tog mina bröst i händerna, masserade de i sina grova händer.
"Ha..." älskade när han smekte mina bröst, de var så känsliga.
"Knooorrr!" Jag stelnade till. Gud vad pinsamt att min mage ska knorra precis nu!
Pappa skrattade mjukt bakom mig, kysste mig i nacken en gång till innan han rullade bort. Jag vände mig mot honom, saknade hans beröring.
"Det låter som att det är bäst att få i dig någon mat innan något annat" log han mot mig.
Jag tittade ner i madrassen och log, kände hur mina kinder hettade.
"Bella" jag såg upp på honom.
"Var inte ledsen, vi har hela dagen framför oss". 
Innan han lämnade rummet gav han mig en kärleksfull kyss, det slog volter i magen.

Jag log lite för mig själv när jag gick runt och valde kläder och tvättade ansiktet i badrummet. Det hade hänt så mycket det senaste dygnet...och tänk att jag hade vaknat inatt med pappa mellan mina ben!!! Min dröm!!! Jag kände hur jag blev fuktig mellan benen igen, hoppades att jag skulle få vakna upp så fler gånger. Och hur vi sedan hade älskat ända fram till morgonen, det pirrade och jag kände hur jag blev varm.

Jag klädde mig i ett vitt linne och ett par shorts innan jag gick ner till köket.
Pappa stod med ryggen mot vid spisen, hummade på en melodi.
Jag skrattade till och gick fram till honom, kramade honom bakifrån. Kysste honom på hans nakna rygg, han hade endast byxor på sig.
"Hej gumman" sa han kärleksfullt.
"Hej pappa" jag log mot hans rygg.
Vi stod tysta ett tag medan pappa gjorde lunch. Jag tittade över hans axel och såg att han stekte en omelett.

Vi åt omeletterna under en tystnad, kastade trånande blickar åt varandras håll mellan tuggorna. Innan jag satte mig vid bordet hade jag dragit ner linnet lite, klyftan var svår att missa. Jag såg att pappa flera gånger under lunchen kastade längtande blickar på de. För att retas lite extra klämde jag diskret till de. Pappa harklade till och jag fnissade för mig själv. 

Jag ställde mig sakta upp. Pappa la ifrån sig besticken på bordet, tittade på mig. Jag höll stadigt hans blick, ett svagt leende på läpparna, drog shortsen över höfterna. Pappa stönade när han såg min bara fitta. 
Jag gick runt bordet tills jag nådde hans stol. Pappa drog ut sin stol, blottade den stora bulan som hade växt till sig under lunchen. Jag drog lätt med mina naglar över honom. Han drog efter andan. Jag gränslade honom på stolen och sjönk sakta ner i hans knä. Vi suckade båda mjukt när våra kön tog kontakt. Pappas händer fann snabbt mina höfter, jag svankade lätt och vilade armarna på hans axlar.
Vi såg varandra djupt i ögonen, jag rörde mig lätt mot honom, mitt namn kom som en suck över hans läppar.
Pappa tog ett fastare tag om mina höfter, drog mig över honom, skapade mer friktion.
"Ha...ha...ha ah...". 
Det var annorlunda mellan oss den här gången. Det var som om det fanns en tyst överenskommelse mellan oss att inte säga något högt. Våra kroppar kommunicerade ljudlöst. Ett tungt andetag bad om mer. Ett stön tackade. 
Stämningen var tjock. Det fanns bara vi två och kläderna som skiljde oss åt.
Pappa lutade sig mot mig och vi möttes i en mjuk kyss. Våra tungor smakade på varandra, älskade med varandra. 
Ett stön kvävdes i vår kyss. 

Pappas händer hade letat sig upp under mitt linne, masserade och klämde min midja, tog med sig tyget på sin färd uppåt. Han avbröt vår kyss och såg med svarta ögon ner på min kropp. Han hade smekt linnet över brösten så att den nu låg vilande ovanpå de. Jag andades tyngre, mina bröst hävdes vid varje andetag. Pappa tog varsitt bröst i sina grova händer, smekte lätt med tummarna över mina styva bröstvårtor. Jag gnydde. Han förstod, jag älskar det, jag vill ha mer. Han kramade brösten med händerna, kände deras tyngd. Jag såg hur han tog ena bröstet till sin mun, mitt hjärta klappade hårdare. Hon drog den styva bröstvårtan lätt mellan sina tänder. 
"Haaa..." jag stönade högt.
Han kysste den, virvlade lätt med tungan innan han sög in den i munnen.
"Åh...ah ha...".
Han tittade mig djupt i ögonen, kysste mig och gick över till det andra bröstet. Han sög direkt in bröstet i sin mun, diade som ett barn. Jag smekte hans nacke, höll honom intill mig.
"Ha...ha...ha...".
Han tystade mina stön med en djup kyss, smekte mina bröst, rörde sina händer till min rygg. Händerna fann min runda rumpa, han tryckte mig tätare mot honom.
Vi kysstes intensivt, stönanden kvävdes i kyssarna och vi gned våra kroppar mot varandra.
Pappa rörde händerna uppåt igen, drog linnet över huvudet. Jag satt naken och flåsande i hans knä. Desperationen efter ytterliggare närhet gjorde mig darrig. Jag drog ner hans gylf, tog ut det enda som kunde kväva min desperation.
Pappa lyfte mig upp så att jag kunde sikta in hans hårda kuk i min fitta. Pappa kramade min rumpa och trädde mig sakta ner över honom.
Vi såg varandra djupt i ögonen. Jag kände hur han svullnade ytterligare i mig. Jag slickade mig om läpparna, darrade av kåthet och känslan av pappas kuk djupt i mig. Han stönade. Jag smekte honom upp över bröstet, begravde fingrarna i hans hår.
Pappa började sakta föra mig över honom. Jag svankade, tryckte mig så tät intill honom som möjligt, vilade mina läppar mot hans. Han juckade uppåt samtidigt som han styrde min höfter med sina händer. 
"Åh älskling..." stönade pappa mot mina läppar.
"Ha...åh mmm!" Jag gnydde, min fitta blev våtare av pappas plötsliga kärleksfulla ord.
Jag tog över, red pappa med ökad takt, kramade honom, gnydde i hans öra. 
"Ha..! Ha..! Ha..!" Snart kände jag den välbekanta känslan, hur det byggdes upp inom mig. Jag jagade min orgasm, red honom som en vildhäst.
Pappa stönade, höll om mig.
"Åh ja...åh...pappa...åh...jag, jag...jag kommer!!!!" Min fitta krampade runt pappas kuk, jag skälvde och darrade. Orgasmen var intensiv.
Pappa grymtade till, tog mig om midjan, la mig på den lediga ytan på bordet. Han tog ett hårt tag om mina höfter och knullade mig hårt.
"Ja...ja...ja...kom i mig pappa, kom för mig".
"Ahhhhhh!" Med en hård stöt kom pappa djupt i mig. 

Vi höll om varandra, pustade.
Pappa skrattade till.
"Herregud..." han begravde ansiktet i min nacke, kysste min hud. Jag smekte honom över ryggen.
"Herregud älskling...det där var...det var..."
"Intensivt" fyllde jag i.
"Ja" skrattade pappa.

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

mx55

Vilken trevlig och vet morgon. Älskar hur de inte kan hålla sig ifrån varandra. Ser fram emot att läsa mer om vad som händer mellan dem.

26/2, 2022 kl. 09:09

#4

palachuck

Lillabella2 skriver begåvat och upphetsande som vanligt! Du är drottning på incestberättelser! Tror att du skulle vara fin att ha som dotter på riktigt…

25/2, 2022 kl. 13:56

#3

John

Mycket fint och bra skrivet som vanligt om en udda och förbjuden relation.

23/2, 2022 kl. 15:04

#2

John

@eva-jens: Det är klart att miljö, situationer och händelseförlopp påverkar handlingen. Annars skulle alla samlag kunna utföras mellan en man och kvinna på traditionellt sätt i en säng — då skulle det vara fullt tillräckligt? Alla gillar inte allt, därför finns kategorierna.

23/2, 2022 kl. 15:02

#1

eva-jens

Tillför släktskapet något till berättelsen?
Inte för mej.
Samma berättelse med grannar/ kollegor?
Varför inte?

23/2, 2022 kl. 12:45