Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/4, 2022 kl. 09:38, av Lillabella2

Utvecklingsamtalet

Del 7 av 10 i serien Bella

OBS incest OBS
Bellas och pappa Anders får äntligen tid över för varandra.

Det var svårt att få tid tillsammans under veckan. Mamma var vaksam efter att hon kommit hem på söndagen och hittat pappa på mitt rum, det var som om hon hela tiden höll ett vakande öga på honom.
Projektet pappa jobbade med på jobbet hade börjat ta mer och mer av hans tid vilket resulterade i att han ofta kom hem senare än mamma. Det gjorde det hela ännu svårare att få ensamtid.

Nu när jag äntligen hade fått smak av pappa var det svårt att hantera abstinensen som våran separation resulterade i. Jag hade svårt att koncentrera mig i skolan och hade fått tillsägelser av fler än en lärare. Även Sanna klagade på mitt bristande humör.

"Nu suckar du sådär igen" klagade Sanna när vi var på väg tillbaka till våra skåp efter lunchrasten.
Jag blängde på henne.
"Så mycket suckar jag inte!"
Sanna blängde tillbaka.
Jag suckade och Sanna höjde direkt på ögonbrynen som för att säga 'Vad var det jag sa?'. Jag himlade med ögonen.
"Du fattar inte hur vi har det tillsammans" försökte jag för hundrade gången.
"Sexet är så hett, jag har aldrig haft så bra sex i hela mitt liv Sanna! Du fattar inte hur det är att gå utan något du vet är fantastiskt!"
Sanna såg på mig och vände sedan bort blicken. Jag stirrade på henne. Det jag hade sett i Sannas ögon var något jag aldrig märkt förut. Där hade jag sett en storm av känslor; besvikelse, svalnande hopp men också osäkerhet. Jag skulle precis till att fråga henne vad hon dolde när min telefon ringde.
Jag såg ner på den med oseendeblick, vände blicken mot Sanna igen, betraktade hennes profil.
Jag vände blicken åter mot den envisa telefonen och svarade.
"Hej mamma"
"Bella, vad bra att du svarade" hon lät stressad.
"Mamma jag kan inte prata så länge, jag har lektion snart" jag sneglade lite på Sanna, försökte tyda hennes profil.
"Bella jag kan inte komma på utvecklingssamtalet idag, jag måste jobba över idag, det är kaos på jobbet"
Jag hörde röster och skrammel i bakgrunden, någon som ropade mammas namn.
"Jag har pratat med din pappa, han följer med dig till utvecklingssamtalet, han vet tid och vart samtalet är så du behöver bara vänta på honom utanför"
"Öh...okej"
"Förlåt Bella jag måste gå nu, de ropar på mig här, vi ses senare ikväll gumman"
"Okej mamma"
Mamma la på innan jag hann säga 'hej då'.
Jag log för mig själv, den här vara bara för bra för att vara sant för att inte ta tillvara på situationen.

Sanna och jag nådde klassrummet, mina tankar var på hur och hur länge jag skulle få pappa för mig själv. Två timmar till sen var skoldagen över.

När klockan började närma sig klockan 18 packade jag ihop mina skolböcker och gick ut från biblioteket. Jag hade passat på att göra läxorna medan jag väntade på att timmarna skulle gå.
Skolan var nu sånär som tom på folk, enstaka elever uppehöll sig i skolans kafeteria på nedervåningen och en och annan gjorde sig redo för att gå för dagen.
Jag la in mina böcker i skåpet och tog mig sedan till min mentors kontor på våningen över. 

Lärarnas rum låg samlade i en bred korridor, dörrar på bägge sidor. I ena änden fanns rektorns kontor, därefter följde syo och alla tänkbara lärares kontor på bägge. Längst bort låg lärarnas matsal med intilliggande soffgrupp där man brukade hitta de fikande på rasterna. Kaffedoften från dagens ihärdiga konsumtion låg fortfarande tät.
Jag satte mig i en av de blåa sofforna och väntade.

Efter ett tag hörde jag en dörr öppnas. Min mentor Lotta tittade ut från sitt kontor, såg först åt ena hållet sedan det andra, log när hon såg mig i soffan. Lotta var en kvinna i nedre medelåldern, hon hade ljust axellångt hår, snälla bruna ögon. Hon var ungefär lika lång som mig, 165cm ungefär.
"Hej Bella! Vart har du din mamma då?"
"Hej Lotta! Hon kunde inte komma, pappa skulle komma istället men han sms:ade precis att han var lite sen, jag tror att han kommer vilken sekund som helst." Jag reste mig upp och gick mot Lotta.
"Då låter vi dörren stå öppen så kan vi prata lite innan han kommer" sa Lotta och ställde upp dörren på vid gavel.
Jag satte mig i en av stolarna som stod framför hennes skrivbord. Hon tog plats bakom det och sorterade lite i sina papper innan hon tittade upp på mig.
"Du vet säkert varför vi har lagt ditt utvecklingssamtal lite tidigare Bella. Jag har fått höra från flera kollegor att du inte har varit riktigt närvarande på lektionerna den senaste veckan, det gör mig orolig. Är det något som har hänt?"
Jo, jag visste att det var därför hon ville prata med mig men jag kunde ju inte riktigt säga som det var, 'Jo det är så att jag är så frustrerad för att pappa och jag äntligen har börjat knulla men nu har vi inte kunnat göra det på flera dagar', det kunde jag ju inte säga!
Jag skruvade lite på mig, försökte komma på en trolig anledning som inte hade med pappas kuk att göra.
Jag kände Lottas tålmodiga blick på mig och rodnade.
"Ah...är det killproblem?" gissade Lotta.
Jag blev ännu rödare i ansiktet, nickade försiktigt, bestämde mig för att gå med på det, det var ju sant egentligen.
Jag hörde hur Lotta lutade sig bakåt i sin stol, slappnade av.
Jag höjde försiktigt blicken, mötte hennes. Hon såg på mig med förstående ögon, som en mamma skulle göra.
"Jag vet hur det är i din ålder Bella, tro det eller ej men jag har också varit där en gång i tiden" log hon mot mig.
Jag mötte hennes leende med en av mina egna, glad över att jag inte behövde ljuga ihop något.
Lotta betraktade mig en stund innan hon fortsatte.
"Killar i din ålder kan vara väldigt distraherande, jag vet att det är svårt med alla hormoner, det är svårt att låta varandra vara. Men kan du lova mig Bella att du försöker anstränga dig? Jag vet vad du kan, du är duktig i skolan och jag vet att du skulle kunna komma långt med dina betyg. Jag vill inte att du ska bli missledd av en kille och förstöra allt hårt jobb du har lagt ner på skolan."
"Jag lovar att jag ska försöka bättra mig" svarade jag.
"Om du känner att du har problem att koncentrera dig och fokusera är min dörr alltid öppen för dig om du vill prata Bella. Jag vill se dig lyckas"
Jag log mot Lotta, nickade. Lotta var en av de bästa mentorerna jag hade haft, hon var alltid så stöttande. Hon dömde aldrig.
"Tack, det ska jag komma ihåg" log jag mot henne.
"Det var egentligen det jag ville prata om Bella. Dina betyg ser fortfarande bra ut, det har inte hunnit gå så långt än, och jag vill se till att det stannar där."
Vi reste oss upp och avslutade samtalet.
"Får se när din pappa kommer då Bella, du kan sitta kvar här utanför så länge tills han kommer."
"Ja han borde vara här snart" svarade jag och tittade på klockan, den var snart tjugo över.
Lotta och jag gick ut från hennes rum, hon låste dörren och vi sa 'hej då'.

Jag började gå bort mot soffgruppen igen, runt hörnet kom plötsligt pappa skyndande. Mitt hjärta slog volter i bröstet så fort jag såg honom. Han joggade lätt fram mot mig, saktade ner några meter ifrån mig. Våra blickar möttes, jag kände den välbekanta fallande känslan i magen som samlade sig långt ner i magen. Pappa log mot mig med mörk blick, vi möttes mitt i korridoren. Stämningen var med ens tjock, laddad med dagar av sexuell spänning.

"Hej" sa jag tillslut. Det lät som ett stön i mina öron, min röst var grötig av kåthet. Pappa log.
"Hej gumman" han sträckte sig efter min arm, smekte den lätt. Jag rös.
Jag andades tungt, behövde känna honom nära. Jag tog hans hand och ledde honom nerför trapporna och in till tjejernas toaletter. Jag ville inte att Lotta skulle se oss tillsammans, jag var säker på att stämningen mellan oss skulle vara märkbar även för en utomstående.

Jag drog in honom på handikapptoaletten och låste dörren bakom honom.
Pappa stod med ryggen mot dörren, jag tätt intill honom, såg upp på honom med kåta ögon.
"Bella..." stönade pappa, smekte min kind.
Jag gnydde till, hade saknat att känna hans hud mot min.
"Åh vad jag har saknat dig gumman" med andra handen om min midja höll han mig tätt mot honom.
Mina händer smekte uppför hans bringa, upp mot hans nacke, trädde fingrarna in i hans hår.
Handen som pappa haft om min midja, smekte sig ner mot min rumpa, den klämde och tryckte mig ännu närmre. Jag kände hans hårda kuk mot mitt lår. Jag stönade.
"Åh pappa..."
Pappans hand rörde sig från min rumpa ner mellan mina ben, han smekte mig genom jeansen.
"Ha...åh..."
"Mmm..." pappa hummade av välbehag.
"Du är så våt gumman..."
"Åh ja...mmm...så skönt" stönade jag mot pappa.
Jag gned mig mot hans fingrar, försökte skapa mer friktion, men det räckte inte. Jag gnydde i frustation.
"Åh...såja gumman, såja" stönade pappa.
"Pappa..!" stönade jag, desperat efter mer.
Vi andades tungt mot varandras läppar, båda desperata efter varandra. Jag fumlade med knappen till jeansen, äntligen fick jag upp de och ner för mina höfter. Pappa var inte sen med att dra ner mina kladdiga trosor. Han log när han såg hur mina lår glänste av fittsafter.
"Vänd dig gumman" stönade pappa.
Pappa pressade mig mot väggen, pressade sin hårda kuk mot min nakna rumpa. Juckade mot mig.
"Åh Bella" pappas händer var överallt, han smekte mig från midjan upp över mina bröst, klämde och kände mig i hans händer. Han stönade högt i mitt öra. Han upprepade smekningen men under tröjan den här gången, tog med sig tröjan upp. När han kommer till brösten igen slet han ner kuporna, befriade mina stora tunga bröst.
"Ah!" Jag var så kåt, full av förväntan av vad som skulle hända härnäst. 
Pappa drog och klämde i mina bröstvårtor, vågor av välbehag gick genom min kropp. Jag pressade min rumpa mot pappa.
"Ha...ha! Åh ja...åh ja pappa!"
"Mmm Bella...älskling...har saknat att känna dig i mina händer" sa pappa i mitt öra. Jag rös.
"Mmmh..! Snällah..!" stönade jag.
Pappas hårda kuk drog långa hårda drag över min rumpa, snuddade lätt vid mina blygdläppar.
"Ha...pappa knulla mig..!"
Han stönade i mitt öra och förde kuken in mellan mina skinkor till mitt drypande hål. Med en bestämd rörelse tryckte han i botten, fyllde mig.
"Ha..! Ahh...! Mmmmmmmah..." jag kunde inte annat än stöna.
"Åh Bella...har du saknat pappa...har du saknat att känna pappas kuk i din trånga fitta?" stönade pappa i mitt öra medan han rörde sig in och ut. 
"Åh jah!" stönade jag. 
Jag var så våt, smaskandet av pappas kuk som knullade min drypande fitta ekade i rummet.
"Du är så våt och kåt Bella...åh älskling...har saknat att känna din fitta"
"Mmm.." pappa hummade i mitt öra av välbehag.
"Skönt...ah...ha...skönt" flämtade jag.
"Är det skönt gumman?"
"Mmm"
Pappa höll i mina höfter, knullade mig hårt och djupt. Jag höll mig mot väggen, juckade bakåt mot honom, behövde känna honom mer, hårdare. Jag svankade mer, försökte få honom djupare.
"Åh...Bella...du är så jävla sexig"
Han ökade takten, knullade mig så hårt och skönt.
"Åh jah...åh pappa...jah...precis så...precis så"
"Mmmm"
"Ah! Ah!"
Det gick som en stöt genom kroppen, jag var så nära!
"Åh Bella, du kramar mig så skönt, jag kommer snart" varnade pappa.
"Jah..jah med"
Efter några hårda djupa tag kände jag kroppen spänna sig, en våg sköljde över mig och jag stönade ut min orgasm. I fjärran kunde jag höra pappas grymtande innan jag kände honom pressa kuken hårt i botten. Kaskader av varm säd fyllde mig. Jag darrade av sensationen och efterdyningarna av min egen utlösning.

Pappas huvud föll mot min ena axel, hans tunga andetag värmde min nacke.
Vi stod tätt sammanpressade, pappa begravd djupt inom mig.
Efter ett tag bröt jag tystnaden.
"Jag har saknat dig.." sa jag mjukt.
Pappa borrade ner huvudet där min nacke mötte axel, kysste min hud.
"Och jag dig älskling. Det har gått alldeles för många dagar sedan vi fått vara tillsammans"
Jag hummade instämmande.
Pappa smekte mina höfter, kysste upp för min hals till min käke.
"Ha...!"
"Älskar att vara i dig gumman" pappa rörde sig lätt i mig, min fitta var kladdig av bådas safter. Han drog sig ur, den stora satsen föll tungt till golvet.
Klockan var snart halv 8, vi var tvungna att vara hemma innan mamma kom hem.
Jag torkade och tvättade mig innan jag satte på kläderna igen.
Med en sista kyss gick vi ut från toaletten.

Mamma skulle jobba över helgen, en dag kunde vi stå ut innan vi fick vara med varandra igen.

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

mx55

Trevlig snabbis som får en att längta till den där helgen.

9/4, 2022 kl. 20:17

#1

MalmöLars

Farliga lekar

6/4, 2022 kl. 11:39