Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/5, 2022 kl. 16:44, av Lillabella2

En het stund tillsammans

Del 9 av 10 i serien Bella

OBS incest OBS
Bella och pappa Anders passar på att leka och mysa.

Jag duschade snabbt och skyndade sedan ner till köket endast iklädd morgonrock. Klockan hade redan hunnit bli 19 så vi bestämde oss för att beställa hem sushi. Enligt tradition åt vi maten framför Idol, det var uttagningsvecka. Skämskudden låg nära tillhands för de oundvikliga pajaserna som hade en tendens att återkomma år efter år. 

När maten var uppäten la vi oss tillrätta i soffan, pappa låg bakom mig, det var varmt och mysigt i pappas famn. Jag kände pappas skratt vibrera genom min kropp efter ett extra dråpligt försök till skönsång. Jag log och kunde inte låta bli att mysa mig närmre honom. Pappa stönade när jag pressade min rumpa mot honom. Han höll armarna om mig, smekte förstrött mina armar medan han såg på tv:n. Det dröjde inte länge innan jag kände honom vandra längre ner, smekte mina lår, särade lätt på morgonrocken.
"Mmm" hummade jag, älskade känslan av hans händer på mig.
Pappa smekte mina lår, smekte med händerna upp mot mina höfter och klämde och masserade. Han rörde händerna nedåt igen och smekte mina lår, lät händerna vandra mot insidan av låren. Jag särade lätt på benen. Om pappa hade legat framför mig hade både mina bröst och min fitta varit helt blottade för honom.
Jag smekte mina bröst, drog lite i bröstvårtorna och njöt av pappas händer. Jag var så kåt att jag kände hjärtat slå hårt i bröstet.
"Ha...." stönade jag.
Pappa smekte mig åter på insidan av låren, tryckte lätt så att jag skulle sära mer. Han smekte längs  ljumsken och ner över mitt venusberg. Jag drog in magen, höll andan, väntade på beröringen som jag visste skulle komma. Med en fjäderlätt beröring smekte pappas fingrar utsidan av min fitta. Det pirrade i hela kroppen och jag stönade högt. 

Idol var som bortblåst från bådas medvetande, båda helt uppslukade av varandra och passionen mellan oss.
"Åh Bella..." stönade pappa i mitt öra när hans fingrar äntligen tog kontakt med min fitta och letade sig in mellan blygdläpparna. 
"Du är dyngsur gumman...". Pappa lekte med fingrarna i min fitta, täckte sig i mina safter. Jag stönade och åmade mot honom. Pappa nafsade mig i örat medan han ömt smekte min fitta. Jag var i himmelriket, det så mysigt att ligga tätt intill pappa med hans fingrar i min fitta.
Vi låg och myste ett långt tag i soffan, pappas fingrar sakta smekande min fitta medan hans andra hand smekte min kropp. Han kom aldrig i närheten att penetrera mig, vilket började göra mig mer och mer frustrerad.
"Pappa..." gnällde jag.
Pappas fingrar närmade sig mitt längtande hål, han smekte öppningen men var noga med att inte trycka in ett finger.
Jag gnällde igen.
"Såja gumman, ha tålamod, pappa vill ta hand om dig" sa han medan han åter igen smekte öppningen. Jag försökte röra mig mot honom men då tog han snabbt bort fingrarna.
"Pappa..!" jag var så frustrerad. 
"Snälla pappa..!"
"Duktig flicka" sa pappa och kysste mig på kinden. Han reste sig upp ur soffan. Jag hann precis bli besviken när pappa bar upp mig i sina armar, en arm under mina ben och den andra under min överkropp. Rörelsen fick min morgonrock att öppna sig helt. Pappa såg ner på min blottade kropp, stönade.
"Du är så vacker min älskling".
Pappa gick med mig upp för trappan, jag höll mina armar runt pappas hals, kysste hans hals och käkar, slickade och nafsade hans hud.
Pappa la mig försiktigt på min säng.
"Ta av dig morgonrocken så är jag snart tillbaka gumman" sa han, kysste mig och gick sedan ut ur rummet.

Jag hann precis ta av mig plagget och lägga mig tillrätta i sängen innan han var tillbaka. I handen hade han löskuken jag hade fått tidigare.
Pappa satte sig mot huvudänden, jag kravlade upp i hans knä, kysste honom passionerat. Pappa besvarade genast min kyss, kysste mig djupt. Hans stön vibrerade genom min kropp, jag kände hur mina bröstvårtor styvnade ytterligare. Pappa vinklade ner mig så att jag låg på sängen, han pressade ömt isär mina ben igen, smekte min fitta innan han avbröt kyssen och sträckte sig efter löskuken.
Pappa såg mig djupt i ögonen medan han smekte med löskuken mot min fitta, täckte den i mina safter. Jag bet mig i läppen och log förväntansfullt mot honom.
Pappa pressade försiktigt in löskuken i mig, jag såg honom djupt i ögonen, tog ett djupt andetag och njöt av sensationen. 
Situationen kändes så sexig, jag låg naken framför pappa, medan han var fullt påklädd, och han pressade in en löskuk i mig som var en exakt kopia av hans egna kuk.
"Känner du hur löskuken fyller dig gumman" sa pappa med kåtsvart blick.
Jag nickade, bet mig i läppen.
"Pappa ska knulla dig så skönt med löskuken"
Jag andades tungt, njöt av hur löskuken fyllde mig. Pappa började röra den ut och in, jag stönade högt, det var så skönt.
"Är det skönt gumman? Tycker du om när när pappa knullar dig med löskuken?"
"Ja...jah...så skönt" stönade jag. Pappa låg på sidan, lutade sig lätt över mig för att komma åt med löskuken.
"Mmmm...pappas älskling, så kåt och sexig. Din fitta är så våt gumman, så våt för pappa".
Pappa knullade mig lugnt och metodiskt, vi såg varann i ögonen, log kärleksfullt åt varandra. Jag smekte hans kind och drog försiktigt hans ansikte mot mitt. Vi möttes i en öm kyss. 
Jag avslutade kyssen med att försiktigt slicka pappas underläpp, nafsade lite. Pappa stönade mot mina läppar, kysste mig på nytt, hungrigare. Samtidigt ökade pappa takten på löskuken, ett stön fastnade i halsen, jag avbröt kyssen igen, andades häftigt mot pappas läppar.
"Åh älskar hur du njuter av att få kuk i fittan, min kåta älskade dotter. Pappa vill knulla och älska med dig dag som natt älskling."
"Åh pappa...så skönt..mmmh! Åh ja! Jah...mmmm. Hårdare pappa....åh ja...hårdare"
Pappa stönade djupt i halsen, knullade mig hårt och djupt med löskuken.
"Pappas kåta Bella, älskar att få kuk. Visst är det så Bella? Du är en så kåt dotter"
"Jah...mm..ja jag älskar det mmh...åh jah pappa...så skönt"
"Mmm min lilla kåt-Bella älskar att få kuk"
Jag var så våt, älskade när pappa pratade med mig på det sättet. Jag hade svårt att svara honom, det enda jag kunde göra var att stönande nicka till svar.
"Smek dina bröst för mig gumman, smek dina underbara stora bröst"
Jag tog brösten i händerna, smekte undersidan, följde dess tunga rundning.
"Såja...duktig flicka" 
Jag såg pappa i ögonen, gnydde och smekte mig själv.
"Smek försiktigt över dina bröstvårtor älskling...sådär ja, duktig flicka"
Det pirrade ytterligare i kroppen, mina bröstvårtor var så känsliga och hårda. Minsta snudd drog som en blixt genom kroppen.
"Mmm dina styva bröstvårtor är så känsliga, älskar de...nyp dina bröstvårtor nu älskling...duktig flicka mmm du är så sexig gumman"
Pappa lutade sig över mig, kysste ömt mina läppar innan han gav mina bröstvårtor en försiktig kyss var. Han sneglade upp på mig innan han tog ena bröstvårtan i munnen. Han sög mjukt på den, blåste på den innan han nafsade i den. Jag klämde mina bröst, stönade högt.
"Åh pappa...så skönt mmm"
Han upprepade samma behandling på den andra bröstvårtan.
Med löskuken pumpande i fittan och pappas läppar om min bröstvårta kom jag i en häftig orgasm. Kroppen spändes och krampade, jag kom nästan upp i brygga.
Pappa var snabbt nere mellan mina ben, slickade och sörplade i sig av mina safter. Jag darrade av beröringen, så känslig efter min kraftiga orgasm.
Pappa avslutade med en öm kyss på min fitta och flyttade sig sedan upp, kysste mig djupt. Jag kunde känna smaken av mig själv på hans tunga.

Pappa bröt kyssen, suckade mot mina läppar.
"Du är så söt när du kommer älskling, kan aldrig se mig trött på dig".
Jag gosade mig närmre pappa, nästan spann mot honom.
"Det var så skönt pappa, tack"
Pappa kysste mig igen.
Jag smekte pappa över bröstet ovanpå tröjan, smekte mig neråt. Byxorna stod som ett tält. Jag lirkade försiktigt in handen innanför byxorna, ner till hans hårda kuk.
"Åh älskling" pappa stönade mot mina läppar.
"Låt mig pappa" sa jag med mjuk röst.


         -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -    -


Bella kysste min käke, min hals och mitt adamsäpple. Hon klev ner från sängen, hennes sexiga rumpa gungade framför mig när hon gick till kortändan på sängen. Hon drog av mig mina byxor innan hon kravlade upp i sängen igen, den här gången mellan mina ben. Hon la sig tillrätta, tog kuken i handen och tittade längtande på den. Bella tog kuken mot sina läppar och smekte de längs sömmen där de möttes.
"Ååhh..." jag stönade. Att ha min dotters läppar på min kuk kunde aldrig kännas annat än fantastiskt.
Bella tog mig i sin mun, stönade och sög på mitt ollon som om det vore det bästa hon smakat.
"Åh älskling...så skönt".
Hon tog mig åter i sin mun, sög försiktigt och roterade lätt på huvudet medan hon arbetade upp och ner över mig. Jag kunde inte slita blicken från henne. Synen av min kuk i Bellas mun och känslan av hennes mun var gudomlig. Bella sög mig med halvöppna ögon, njöt. Hon tog mig djupare i sin mun, stönade.
"Åh Bella, älskling, du suger så skönt".
Bella försökte ta hela mig i sin mun, jag var stor.
"Såja gumman, duktig...duktig älskling" berömde jag henne. Jag bottnade i hennes hals, såg hur tårar började formas i hennes ögon. Hon drog sig snabbt bort, hostade lite. Jag smekte hennes kind och haka, fångade hennes ögon i mina.
"Så duktig min Bella...så duktig"
Bella tog min kuk i munnen igen, slickade mitt ollon lätt, drog med läpparna längs skaftet. Hon kysste ollonet och tog det i munnen, runkade min kuk med ena handen och sög.
"Jag vill pröva en grej..." sa Bella med kåt blick. Hon satte sig upp.
"Ställ dig här" sa Bella och pekade mot fotänden.
Jag lydde och ställde mig där hon pekat. Bella fnittrade till och la sig sedan på rygg, hasade så att hennes huvud hängde utanför sängkanten.
"Bella..." 
Bella log och tog åter tag i min kuk, runkade den uppåt medan hon slickade och nafsade försiktigt på min pung. Jag slog huvudet bakåt, stönade och njöt av hennes behandling. Undrade en kort sekund vart hon hade lärt sig det här men slog sedan bort tanken och njöt av hennes tunga.
Jag såg ner på henne, hon var så vacker, med huvudet under mig låg hennes nakna kropp framför mig, hennes stora tunga bröst föll lite åt sidan om hennes revben, hennes platta mage och hennes glänsande fitta jag hade smakat bara för några minuter sedan.
Jag rös och stönade. Hur hade jag fått sån här tur?

Bella vinklade ner min kuk mot sin mun, jag vinklade höfterna för att hjälpa henne. Jag suckade när ollonet försvann in mellan hennes mjuka läppar. Bella sög girigt och hungrigt på min kuk, masserade försiktigt samtidigt min pung.
"Åh älskling, du gör det så skönt för pappa" stönade jag.
Jag smekte hennes bröst, knådade de i mina händer. Bellas stön fick det att dra ihop sig i pungen, vibrationen var farligt skön. 
"Älskling ta bort händerna en stund" sa jag och vinklade hennes huvud lite extra. Jag flyttade bak höfterna lite och började försiktigt munknulla henne.
"Åh Bella".
Hon stönade, nöp i sina bröstvårtor, lät mig ta kommandot.
"Mmm...pappas lilla knulldocka".
Det kändes så förbjudet och sexigt att använda min dotters mun för min egna njutning, jag älskade det. Jag tryckte kuken lite djupare i Bellas hals, hon var så duktig.
"Duktig flicka...du är sån duktig flicka för pappa Bella, gör det så skönt för mig"
Bella hummade, jag fick kämpa för att inte komma, både synen av Bella framför mig och känslan av hennes mun och hals var som himmelriket. Jag rörde mig bestämt ut och in, njöt till fullo.
Jag höll stadigt i hennes huvud, hade full kontroll över hur jag knullade hennes hals.
"Älskling, pappa ska försöka gå lite djupare...såja gumman...slappna av, andas genom näsan...åh...mmm...duktig flicka". 
Jag bottnade nästan men vågade inte gå djupare, Bella svalde gång på gång runt min kuk, kramade min kuk så skönt. Jag började försiktigt röra på höfterna igen, noga med att inte göra det för obehagligt för Bella. Jag smekte på utsidan av hennes hals där jag svagt kunde se min kuk röra sig.
"Åh Bella...det går snart för mig...pappa vill spruta i ditt ansikte gumman"
Jag drog några tag till i hennes hals innan jag kände den bekanta känslan.
"Åhh...Bella jag kommer nu...jag kommer" Jag drog mig snabbt ur, höll hårt i kuken. Bella var snabb upp och la sig till rätta i sängen framför mig, såg på mig med halvöppen mun, beredd på min sats.
Jag ställde mig närmre sängen, riktade kuken mot Bellas ansikte och runkade.
"Åååhhh....!!!" stönade jag högt när sprut efter sprut sköt över Bellas vackra ansikte. Bella stönade och tog emot varenda stråle.

När synen äntligen klarnade såg jag hur Bella satt leende framför mig, ansiktet täckt av min sperma. Hon tog min kuk i handen och kysste ollonet. Jag tog över och drog kuken över hennes ansikte, fångade upp så mycket sperma jag kunde innan jag försiktigt pressade in den mellan Bellas läppar. Hon sög girigt i sig all sperma.
"Åh...så sexig" mumlade jag.
Jag drog försiktigt ut kuken igen och upprepade processen, nosade med kuken mot hennes läppar och lät henne suga mig ren igen.
"Tack älskling" sa jag kärleksfullt.
"Du var så duktig på att ta min kuk i halsen"
Bella sken upp som en sol.
"Pappa gör det gärna igen gumman..."
"Gärna, det kändes så sexigt!"
"Pappas lilla knulldocka..." sa jag och smekte hennes kind.

Jag älskade hur intimt vårt älskande kändes, hur vi delade och gav av varandra. Det här var bara början på vårat sexuella äventyr, jag kunde knappt föreställa mig vilka gränser vi kunde tänkas tänja i framtiden.

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

MalmöLars

Härligt, ser fram emot nästa del

2/5, 2022 kl. 14:29

#1

hazze54

Jättebra, men är drt inte dags att involvera mamma på något sett?

1/5, 2022 kl. 17:22