Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/6, 2022 kl. 09:01, av Lillabella2

Yvonne

Del 10 av 10 i serien Bella

OBS! Incest OBS!
Efter en tid med mycket övertid får Yvonne äntligen tillfälle att åka hem tidigare. Väl hemma finner hon inte sin dotter Bella och man Anders framför tvn som väntat, istället hör hon andra ljud från ovanvåningen...

Äntligen var jag hemma. De senaste månaderna hade varit fyllda med övertid; extra skift på helger och långa kvällar. När jag hade sett min chef Karin komma gående mot mig i korridoren hade första instinkten varit att vända om och springa åt andra hållet, rädd för att hon skulle be mig att jobba över ännu en gång. Tur var väl det att jag var långsam på att reagera. När Karin nådde fram till mig var det första hon sa till mig:
"Du kan gå hem Yvonne. Det är lugnt på avdelningen nu, passa på att gå nu när du kan. Du har jobbat över så mycket på sistone".
Jag tittade storögt på henne och stammade fram ett 'okej'.


Resan hem tog lite längre tid än vad jag var van vid, efter all övertid hade jag glömt hur det var att åka under rusningstid. Köerna hade slingrat sig långa. När jag äntligen kom till avfarten från motorvägen hade resten av resan flutit på bra.


Väl hemma parkerade jag bilen på uppfarten bredvid min mans bil. Klockan var nu strax efter sju och jag såg fram emot att komma hem till en färdiglagad middag. Min man Anders och min dotter Bella hade säkert redan ätit så vad jag förväntade mig när jag klev in genom dörren var ljudet av tvn. Vad jag istället möttes av var en stilla tystnad.
Jag stannade häpet till i hallen och stängde långsamt ytterdörren. De var hemma, eller hur? Jovisst, bägges ytterkläder hängde i hallen.
Anders kanske duschar och Bella pluggar tänkte jag och gick in mot köket.
Plötsligt hörde jag en hjäll röst från övervåningen. Jag snodde snabbt runt och lyssnade. Försiktigt började jag närma mig trappan. 
"Ah..! Mmm..."
Ännu en hjäll röst hördes, och med vad som lät som ett...stön? Jag gick mot ljudet, upp för trappan och fann mig tillslut utanför Bellas sovrum. Jag kände hur hjärtat föll i bröstet av vad som kunde försiggå där inne. Jag hade snappat upp flera små signaler som gjorde mig misstänksam. Ännu hade jag inte aggerat på det då jag var osäker på om det var något jag skapat ur bara intet eller hade belägg för det.
Av ren tur, om det var det jag kunde kalla det, hade Bella glömt stänga dörren in till sitt rum helt. Genom en smal strimma hade jag nu insyn i vad som försiggick där inne.
På sängen såg jag Bella sitta, naken, helt blottad. Ögonen hade hon stängda, munnen öppen i ett tyst stön. Benen var brett särade och jag kunde se hur det glänste mellan benen.
Bakom henne satt min man, Anders. Anders, mannen som hade varit Bellas pappa sedan drygt 10 år tillbaka.
Jag stirrade en lång stund innan jag kunde ta in vad de gjorde.
Bella höll krampaktigt i Anders nakna lår medan Anders händer masserade Bellas stora bröst. Han fångade ena bröstvårtan mellan sina fingrar och vred om. Bella tog ett djupt andetag och stönade högt.


Jag kunde inte slita blicken från vad jag såg. För några veckor sedan hade jag fått en känsla av att det varit något sexuellt mellan de när jag ertappat Anders i Bellas rum. När jag inte märkt av något mer hade jag sedan skjutit undan tanken. Att se de tillsammans var förstås ett stort svek, det gjorde ont. Jag hade alltid trott att Anders skulle stå tryggt och fast vid min sida, orubblig för alla sorters frestelser. 
Att nu se honom naken tillsammans med våran dotter var en syn jag aldrig ens hade trott var möjlig. Men hur fel det än kändes och var kunde jag inte låta bli att tycka att det var otroligt sexigt på samma gång.


Bella var otroligt vacker, jag kunde se varför Anders drogs till henne. Att se kontrasten mellan de och samtidigt veta om deras relation fick mina bröstvårtor att styvna. Deras tunga upphetsade andetag hördes väl ut i korridoren där jag stod.


Anders kysste ömt Bellas kind och smekte och nöp i hennes bröstvårtor. Jag kände hur jag började bli varm mellan benen, gned de lätt mot varandra.
"Mmm du är så sexig Bella" sa Anders.
Bella vinklade huvudet och gav Anders en öm kyss på munnen.
"Åh..." stönade Bella mot Anders läppar när han nöp i hennes ena bröstvårta.
"Vänd dig om älskling" sa Anders. Med en sista smekning vände Bella sig om, slog ömt armarna runt sin pappas nacke. Anders smekte med händerna utefter Bellas bröstkorg ner till hennes höfter.
Av ljudet att döma möttes de i en kyss. Anders knådade sin dotters runda fasta rumpa, tryckte henne intill sin nakna kropp.
Bella avbröt kyssen och kysste sig ner över sin pappas hals. Hon gav hans adamsäpple en kärleksfull kyss innan hon smekande fortsatte ner längs hans nakna bröst.
Anders blundade och njöt av sin dotters behandling.
När Bella nådde sitt mål gav Anders ifrån sig ett dovt och utdraget stön.
"Åh...älskling, pappa älskar att ha sin kuk i din mun". Anders smekte ömsint Bellas huvud medan han såg ner på där hans kuk försvann in mellan sin dotters läppar.


Jag kände hur mitt ansikte hettade. Hur kunde något så tabu och fel vara så upphetsande? Sättet de talade till varandra förtydligade deras relation ytterligare. Jag knäppte försiktigt upp byxorna utan att slita blicken från de, förde in handen under byxlinningen och innanför trosorna. När mina fingrar mötte mitt fuktiga och svullna kön stönade jag tyst. Med lätta rörelser smekte jag med fjäderlätta fingrar över blygdläpparna. Jag knep igen munnen för att inte störa akten som pågick framför mig.
I sin nya position låg Bellas kön blottat framför mig. Det pirrade till i mig när jag såg hur våt hennes fitta var, hur upphetsad hon var av situationen.
Tanken att vara med en kvinna hade alltid lockat mig, så att se en annan kvinnas kön så tydligt gjorde mig bara mer sugen. Nu när jag visste att Anders inte var trogen fanns det inget som kunde stoppa mig för att slå slag i saken.


"Åh gumman, du suger så skönt" stönade Anders.
Bellas huvud rörde sig upp och ner.
"Duktig flicka...så ja, ta pappa djupt en gång gumman"
Anders höll försiktigt Bellas huvud på plats medan han sakta rörde sig djupare i Bellas hals.
"Så ja...åh...kom ihåg hur du gjorde förra gången, andas genom näsan" stönade Anders.
Bella klarade mer än jag trodde, mer än vad jag hade kunnat göra för Anders var stor, det visste jag av egen erfarenhet.
"Åh älskling, pappa älskar att knulla dig i halsen" stönade Anders. Ena handen höll varsamt Bellas huvud på plats medan den andra smekte Bellas kind.
Det var svårt att erkänna för mig själv men att se Anders använda vår dotter för egen njutning var otroligt sexigt. Jag kände hur mitt hjärta bankade hårt i bröstet av upphetsning och hur fittsafterna rann till.
"Ååååh.." med ett utdraget stön bottnade Anders i Bellas hals, höll still och njöt av sensationen.
Jag hörde hur Bella svalde och hostade, kämpade för att hålla kvar sin pappas kuk i halsen.
Snart drog sig Anders ur, han vinklade upp Bellas ansikte mot sitt och såg ner på henne med kärleksfulla ögon.
"Tack älskling, du var så duktig" han kysste henne och lät henne sedan fånga andan.
När Bella sedan la sig på rygg såg jag hur hon rodnade av stolthet. Hon särade på benen.
Anders kröp upp mellan hennes ben, de såg varandra i ögonen när Anders äntligen pressade in sin grova kuk i Bellas dyngsura fitta.
Jag matchade mina fingrar med deras penetration. Jag var nog minst lika våt som Bella var; jag kunde höra ljudet av hur Anders knullade henne lika väl som när mina fingrar begravdes i mitt våta inre.


"Åh ja..." stönade Bella.
"Älskar din kuk i min fitta pappa" sa Bella och smekte sin pappas kind.
Anders böjde sig ner och kysste henne ömsint.
"Och jag älskar att knulla dig".
"Knulla mig hårdare" bad Bella.
Mina bröstvårtor styvnade ytterligare. De var så sexiga tillsammans.
Och jag kunde inte tro det men att se en kvinna, min egen dotter, naken, gjorde mig kåtare än vad jag någonsin hade kunnat tro. Hennes vackra former, de stora tunga brösten, den platta magen, de fasta låren och den våta fittan...den våta fittan hade fått det att vattnas i munnen. 
Jag ville inte avbryta de, inte nu i alla fall. Jag ville få chansen att se på igen.


Anders höll sin dotter om höfterna och plöjde hårt och bestämt in i henne. Han frustade av ansträngning och upphetsning.
"Åh...! Åh ja...åh pappa..!" Bella stönade högt.
Anders drog sig snart ur och beordrade Bella att ställa sig på alla fyra.
Snabbt var Bella uppe på alla fyra igen, rumpan upp i vädret, blottad för sin pappa. Ansiktet vilade hon mot madrassen.
Anders ställde sig upp över Bella, besteg henne som en best. På ett djuriskt sätt penetrerade han henne åter. Med ett fast grepp om Bellas höfter knullade han henne hårt och djupt. Sängen knakade högt av de kraftfulla rörelserna.
Anders grymtade och flåsade. Sexakten såg nästan ut som en djurisk parningsrit.
"Åh...pappas lilla knulldocka...din fitta kramar så skönt runt min kuk...pappa älskar att knulla din lilla tonårsfitta".
"Ha...ha..ah..! Mmm...åh ja...så skönt".


Jag pullade frenetiskt, njöt av scenen framför mig. Mina lår var hala av fittsafter. Älskade hur dominant Anders var över Bella. Såhär hade aldrig vårat sexliv varit, inte ens i närheten. Vårat sexliv hade varit bra, det hade det men aldrig såhär passionerat.


"Du är en så kåt liten dotter, du älskar att få pappakuk eller hur? Pappas kåta lilla Bella...".
Bella stönade ner i madrassen. Hon var nära nu, hon kved och gnydde när Anders gång på gång plöjde in i henne.
"Åh pappa...åh jah...jah...". Hon hann inte längre förän hon tog ett häftigt andetag och stelnade till varpå ett utdraget stön kom över hennes läppar.
En rysning av välbehag for genom min kropp av att bevittna min dotters klimax.
"Åh Bella..." stönade Anders. 
Bella låg utmattad och lealös på madrassen och återhämtade sig från sin orgasm. Med all den kraft hon kunde höll hon spjärn mot madrassen med händerna för att ta emot sin pappas häftiga stötar.
"Åh älskling...älskling pappa vill spruta på ditt ansikte igen...mh...är så närah...ah".
Jag rös, kände att det var nära även för mig. Bara tanken att få se min man spruta på vår dotters ansikte gjorde mig svag i knäna.


Efter ytterligare några hårda stötar klättrade Anders av vår dotter, ställde sig framför henne. Bella såg upp på Anders med dimmig blick, tungan utsträckt, redo att ta hans sats.
Kaskad efter kaskad täckte Bellas vackra ansikte av vita strimmor.
Dominansen som sprutet innebar drog mig över kanten. Jag kämpade för att hålla mig så tyst som möjligt medan jag pullade och smekte mig igenom orgasmen. Tillfälligt tappade jag synen av det starka klimaxet.


Jag andades tungt och kunde tillslut se klart igen.
Anders hade ställt sig på knä över Bella i sängen. Med kuken samlade han upp sperman från ansiktet innan han begravde den i Bellas mun.
"Mmm...pappas vackra dotter...pappas lilla knulldocka" mumlade Anders.
När han slutligen klev av Bella bestämde jag mig för att det var sluttittat. Jag visste inte hur deras rutin såg ut efteråt och ville inte riskera att bli upptäckt.


Så tyst jag kunde tog jag mig ner på undervåningen igen och in i badrummet. Det var alldeles kladdigt mellan benen så jag var definitivt i behov av en dusch.
Under de varma strålarna funderade jag på vad jag nyss bevittnat. Snabbt bestämde jag mig för att avvakta med att konfrontera. Dels för att jag inte riktigt visste vad jag tyckte men mestadels för att jag ville se på igen.
Jag längtade tills dess att jag skulle få en ny show.

25 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

DaoDao

Fint skrivet, men saknar en fortsättning! :)

6/4 kl. 16:09

#4

MalmöLars

Härligt och eggande farligt, men så underbart

16/11, 2022 kl. 12:18

#3

Eson66

Oj, så härligt!

3/8, 2022 kl. 13:10

#2

hazze54

Blir ju farligare när Yvonne kliver in. Och det hoppas jag att hon gör mycket snart…

7/6, 2022 kl. 15:45

#1

Gardintroll

Farligt, spännande, förbjuden frukt. Fast inte så förbjuden ändå, de var ju faktiskt inte släkt på riktigt.

7/6, 2022 kl. 09:15