Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/1, 2022 kl. 10:56, av trekkie

Sommarjobbet

Del 2 av 3 i serien Hur jag växte upp och blev man

Mer av min uppväxt på landet

Vi träffades lite oregelbundet i början, jag och Linnea, eftersom jag till stor del var beroende av mina föräldrars skjutsande. Det knorrades ju en del om att det kostade pengar och så.
Efter en del tjat och vissa smått tillrättalagda räkneexempel övertygade jag slutligen mina föräldrar om att jag skulle få skaffa moppe, jag var ju ändå 15 nu.
Farsan satte upp som villkor att det bara var ett lån, och att om jag skulle betala igen pengarna så kunde han låna till en moppe åt mig.
Stolt som en ungtupp svängde jag in ett par veckor senare på gården med min nya, begagnade Yamaha DT5. Vi som vet, vi vet…
Men hur i fridens dar skulle jag pynta gubben? Jag behövde ett jobb, det var ju helt klart, men hos vem? Efter en hel del grunnande kom jag slutligen fram till den ultimata lösningen: Jag skulle jobba åt Gunnar. Han hade ju inte så mycket djur, så det var mest skogsarbete när det inte var vårbruk, skörd eller höstbruk. Perfekt. Mycket maskiner så det blev inte så mycket snack, det vore ju rätt besvärligt eftersom jag knullade med hans fru. Spänningen var olidlig. Så farligt, så förbjudet, så falskt och så erotiskt. Jag kände ju till Gunnars besvär med potensen och hans överdrivet stora kuk.

Efter någon veckas ampande och grunnande så slog jag slutligen till och körde min nya skrevraket till Gunnar och Linneas gård. Ja den var trimmad som alla andra moppar på den tiden. En förgasare, lite drevat och en 60kubiks cylinder. Den gjorde väl kanske 70 i nedförsbacke med vinden i ryggen, hemlängtan och skitnödig.

Efter lite förhandlande med Gunnar kom vi fram till att jag skulle jobba lördagar och söndagar mellan 0500 och 1700. Lönen var 20kr i timmen plus mat och kaffe, jag var ju inte ens 15 så jag kunde inte förvänta mig full lön. Jag blev erbjuden en säng också så jag skulle slippa åka så tidigt hemifrån stan, 3 mil bort.
Jag spelade med och såg lite modfälld ut men accepterade. Vi skakade hand på saken. Sedan sade Gunnar att han hade mer att göra i skogen innan middag, men att jag skulle se Linnea för att ackordera sängplatsen och sådana saker. Vi sade adjö, och jag gick med lätta steg mot boningshuset. Det här gick ju bättre än jag någonsin kunnat drömma om!

Väl inne så berättade jag för Linnea om mitt avtal med Gunnar och sken som en sol. Hon bara stod där med händerna på höfterna och brösten ståendes rakt ut och tittade lite halvbarskt på mig med ena ögonbrynet sådär aningen höjt som bara Linnea kunde. Hm! Var allt hon sade. Eller lät, kanske är en bättre beskrivning.
- Nå kom då ska vi se om en säng, sade hon och vände abrupt på klacken.
Jag kände hur magen sjönk, hade jag tänkt så fel? Hade hon blivit arg på mig nu? Var våra sexuella kontakter över nu? Jag kände hur jag sjönk i svårmodets grepp när jag moloket lunkade efter hennes fantasiska, svängande bakdel. Trots att jag var så nedstämd kände jag ändå hur det spände i byxan vid åsynen av den svansföringen.
- Det finns en kammare på loftet vi kanske kan bädda i, sade hon och började klättra upp för den branta smala trappen till vinden. Trappen var så brant att på bara två steg hade hennes rumpa hamnat rätt i mitt ansikte. Jag höll på att snubbla tre gånger, så distraherad blev jag och svårmodet gav vika för hormonerna. Väl uppe stannade hon precis på sista trappsteget så jag körde in ansiktet rakt mellan skinkorna på henne.
- Hördu! Sade hon bara utan att vända sig om. Jag stod kvar i trappen, med röven en decimeter framför ansiktet, och jag kunde nästan känna doften av hennes hemlighet där jag stod. Trodde jag i alla fall. Jag vill gärna inbilla mig det i alla fall.
Linnea kliver in ett par steg på avsatsen sedan vänder hon sig mot mig och säger, med samma barska tonfall som tidigare och brösten majestätiskt pekandes på mig:
- Ska du nu sova här en natt i veckan så kan du ge dig på att det blir lite sömn. Jag kommer att förvänta mig minst en orgasm varje kväll du sover här.
Jag ser hur det börjar tindra lite i hennes ögon. Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till situationen, men någonstans känns det som att saker börjar klaffa.
- Jo jag hade väl hoppats på det, sade jag utan att kunna släppa hennes majestätiska juver med blicken.
- Gunnar vill att du ska jobba här för då kan han supa till på fredags- och lördagskvällen, och slippa undan kyrkan på söndag för han kommer säga att han måste se till dig.
Hon skrattade till lite, lika delar förnöjsamt och bittert.
- Då han är full somnar han bara, eller går ut i stallet till märren. Det har han gjort sedan innan vi gifte oss, han har alltid haft en riktig hästakuk. Hade jag vetat det innan hade vi nog aldrig gift oss. Hade jag vetat att han tyckte mer om djuren än om mig, i alla avseenden, så hade jag nog heller inte gift mig med gubbafan.
- Men ni har ju barn…? Sade jag lite frågande. Nog måste ni väl ha älskat varandra?
Linnea skrattade till lite och log ett mystiskt leende.
- Älskat… Jo nog har vi älskat. Men aldrig varandra. Vi har avlat barn som sig bör, men Gunnar har alltid älskat sina märrar mer än kvinnfolk, och jag har alltid älskat unga män mer än gamla gubbar. Och jag har älskat många unga män, tillade hon med ett slugt leende.
Jag blev lite ställd och hade lite svårt att förhålla mig till den här nya informationen.

Med det tog vårt samtal lite abrupt slut, och Linnea blev all business. Hon plockade och bäddade och donade på och kommenderade runt mig att bära och hämta, plocka och lämna grejer, så på en timme eller så hade vi tillsammans gjort ett vindsloft till ett litet mysigt krypin med en 120-säng, en byrå, en stol och en kommod med vattenkanna, tvål och handduk, och en potta för nödfall under natten så jag skulle slippa klättra ner tre våningar för att ta mig på toaletten. När allt var klart satte sig Linnea lite tungt på sängen och pustade ut.

- Nu får du nog göra rätt för dig unge man, sade hon och tittade leende på mig. Allt detta rumsterande har fått mig varm, så jag får nog klä av mig lite, sade hon medan hon började knäppa upp blusen. Jag stod som förhäxad och tittade på hur hon knapp efter knapp, leende och lätt kråmande, frigjorde sina enorma pattar från sina fängelser. De geléhallonstora bröstvårtorna stod stenhårda rakt ut och med låg, kåt röst säger hon:
- Kom och sug mina bröst, unge man. Du gör det så väl.
Jag var inte svårövertalad, jag nästan kastade mig på knä framför henne och slukade girigt den ena vårtan medan jag smekte och manipulerade den andra. Linnea stönade lätt och lutade huvudet bakåt medan hon njöt i fulla drag av min behandling.
Vid det här laget visste vi båda vad vi gillade och ville ha av den andre, så efter några minuters ivrigt slaskande med hennes pattar lutade hon sig lite bakåt i sängen och drog upp sin långa kjol och blottade sin fantastiska gråhåriga fitta. Inga ord behövdes utan jag begravde hungrigt mitt ansikte i hennes sköte. Jag slickade för kung och fosterland och en stund senare kom Linnea med ett djupt stön och en liten fontän. Jag torkade av mig i ansiktet mot tröjärmen och ställde mig upp. Inga ord behövdes, och hon böjde sig fram och slukade hela min kuk till roten. Hon höll ansiktet hårt pressat mot min mage medan hennes tunga och strupe masserade mig hårt fast mjukt. Det dröjde nog bara en minut eller kanske två innan jag kom med ett frustande. Jag sköt stråle på stråle rakt ner i hennes kropp. Hon svalde undan och släppte inte upp en millimeter förrän jag helt var tillbaka till verkligheten. Långsamt och metodiskt lät hon min fortfarande stenhårda kuk sakta slinka ur hennes mun samtidigt som hon slickade den ren och nästan torr.
Medan jag stod och småryste och skakade av välbehag frigjorde hon sig från resten av sina kläder och lade sig på sängen med benen brett isär och böjda knän.
- Kom nu min unge älskare, sade hon med den där låga, dova kåta rösten som fick min kuk att stå hårdare än någonsin annars. Tant Linnea behöver knullas.
Jag fick av mig kläderna och kröp upp mellan hennes ben.
- Vänta lite, sade hon och stökade upp lite kuddar och filtar bakom sig så hon kom att bli halvsittande. Vilken syn… Fittan vidöppen och välkomnande och brösten med vårtorna bara en decimeter ifrån fittan. Jag fick svårt att välja helt plötsligt. Knulla brösten eller fittan?
- In i fittan med dig, sade hon som om att hon läst mina tankar.
Jag slutade tveka och bottnade i fittan med en enda stöt.
Jag stönade högt.
Linnea stönade högt.
Vi såg in i varandras ögon och sedan började jag knulla på riktigt. Först ett långsamt tempo med långa drag, från ollon till rot. Linnea smekte sin klitoris medan jag hanterade brösten så som hon ville ha det. Mina juck blev långsamt snabbare och hårdare och hennes motjuck var perfekt tajmade. Vi hade en rytm som man får med någon man tycker mycket om och knullar ofta med. Hennes andhämtning ökar och klittan masseras snabbare. Jag ökar takten och små sörplande ljud undslipper fittan nu och då.
Vi kommer tillsammans i en kaskad av kroppsvätskor. Hon får en fontänorgasm samtidigt som jag drar ut kuken och sprutar som en brandslang över hennes bröst. Vi stönar, kvider och rycker okontrollerat i våra orgasmer. Det känns som att tid och rum inte existerar längre, det är bara jag och Linnea och ögonblicket.
När vi kommit till lite sans igen ler vi mot varandra och kommer överens om att sängen är av bra kvalité och madrassen är det heller inget fel på. Jag läger mig jämte Linnea och tittar in i hennes gråblå ögon.
Det var nog där och då som jag insåg och erkände för mig själv, att ja, jag var faktiskt djupt och innerligt förälskad i Linnea. Jag sög på den mentala karamellen en stund, och sedan säger jag åt henne:
- Jag älskar dig, Linnea. Jag är inte bara kär i dig, utan jag verkligen älskar dig.
Hon tittar mig djupt i ögonen och lägger ömt sin hand på min kind. Hon ligger så en liten stund innan hon säger:
- Det kommer du över. Låt oss bara njuta av varandra för nu, och så ser vi vad du tycker om ett år när flickorna i skolan slagit klorna i dig.
Jag känner hur det vrider runt lite i magen när hon säger det, men jag svarar inte. Jag tillvaratar vårt ögonblick och skattar det högt. Än idag är det nog ett av de finaste och intimaste ögonblicken i mitt liv. När jag kom till insikt.
Jag lägger armen om henne och hennes bröst hamnar på min bröstkorg och mage. Jag kramar om henne ganska hårt och släpper sedan motvilligt efter lite. Hon håller om mig och ger mig en fjäderlätt kyss på halsen.
Vi ligger så en stund i intim tystnad och bara njuter av varandra.
Så hörs genom det öppna fönstret långt bort det omisskännliga ljudet av en Victor 230 blandat med sommarens fåglar och andra ljud.
- Nu kommer gubben, säger hon lojt. Vi får nog kliva upp nu.
Motvilligt reser vi oss ur sängen och med några sista desperata tafsanden får vi sedan på oss kläderna. Linnea tar sina trosor och torkar sig i skrevet innan hon drar på sig långkjolen igen.
- Det är lite syndigt skönt att gå naken under kjolen säger hon med ett skälmskt leende.
Jag ler tillbaka och säger:
- Det vore ju trevligt om du gjorde det till en vana över helgerna. Det blir ju lite lättare att komma till menar jag, sade jag med ett kaxigt flin. Hon skrattade bara lite och skakade på huvudet åt min ungdomliga kaxighet och arrogans.
- Det kanske jag gör, svarade hon sedan med ett lika kaxigt och aningen skälmskt flin.

Vi gick i köket och hon började koka kaffe på vedspisen. Det var så Gunnar ville ha det.
Gubben kom in och vi pratade alla tre där runt köksbordet om gården och sysslorna som skulle utföras, om vad som förväntades av mig och dem och så vidare. Under hela samtalet var jag dock mest fokuserad på Linneas bröst som hon sin vana trogen lät vila på bordskanten.
När gubben fikat klart och vi tagit i hand ännu en gång var det dags för mig att åka hem för att återkomma på lördag morgon. Han försvann sedan ut för kvällssysslorna på gården. Jag och Linnea pratade lite till vid köksbordet innan jag reste mig.

När jag stod där i farstun i akt att öppna dörren och gå, så vänder jag mig mot henne och säger:
- Jag menar vad jag säger, Linnea. Jag älskar dig. Av hela mitt hjärta.
Hon ler och svarar:
- Så säger du väl till både Asta och Gördis med. Och så skrattar hon lite. Och vad med alla de vackra unga flickorna i skolan? Du älskar säkerligen alla dem med.
Jag blir helt ställd, vad menade hon? Så jag frågar henne. Hon svarar:
- Vi har alla sett hur du glor och ganar efter både Asta och Gördis också, inte bara efter mig. Du vet, vi kvinnor pratar med varandra. Sedan ler hon lite illmarigt och slugt innan hon säger:
- Seså. Iväg med sig nu innan det skymmer. Du har en bra bit att köra.

Jag vandrar över gårdsplanen till min moped med hennes ord snurrande i mitt huvud. Vad menade hon? Gördis var liknande Linnea i kroppen så det var ju inte konstigt jag glodde efter henne, men Asta…. Min farmor! Hon var förvisso skitsnygg för att vara 66, såg inte en dag äldre ut än kanske 45, bra mycket fräschare än många av polarnas morsor i den åldern. Men det var ju min farmor för fan! Fast… I ärlighetens namn så hade jag faktiskt spanat in henne med. Det var trots allt hon som fick mig att börja uppskatta äldre kvinnor och se bortom siffrorna som angav hur många somrar de sett. De var alla vackra, ståtliga, välutrustade rejäla bondmoror, med sina starka armar och händer, som kunde både lyfta en i håret när man gjort rackartyg, som dela ut de mest mjuka och varma kramarna man kunde fantisera om. Ja, och Linnea kunde ju mer än bara kramas…
Jag fick ingen sinnesro. Vad pratade kärringarna om? Och var? Och när?

En plan började ta form i mitt kåta huvud. Den cirkulerade runt en viss bastu…

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

trekkie

På grund av vissa tekniska detaljer har jag fått modifiera originalet en aning, och det har tyvärr påverkat den kronologiska aspekten något. Men nej, det är inte samma.

31/1, 2022 kl. 19:14

#1

Segemale

Känns som samma som 1:an???

31/1, 2022 kl. 16:57