Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/6, 2022 kl. 23:19, av TureTutt

Pling kap 13-15

Del 5 av 8 i serien Pling

Här kommer fortsättningen på novellserien om Gusten, Louise, deras barn och hennes älskare. Nu får man bland annat reda på lite mera om Williams och Saras speciella syskonrelation

Först en återkoppling till förra kapitlet som slutade så här:

Mot bättre vetande steg jag upp igen och smög fram till arbetsrummet. Jag lade örat mot dörren och försökte urskilja nåt. Det som hördes var det rytmiska ljudet av någon som hade sex. Det kunde kanske ha varit nåt annat också, om det inte ackompanjerats av vällustsstön. Jag lyckades till och med urskilja enstaka ord.

– Oooh, jaaa .... stor .... skön … kåt … pappa …

"Pappa?" Vad menade hon med det? Gjorde det henne extra upphetsad av att jag hade sett henne?

Plötsligt kände jag en hand på min axel. Jag ryckte förskräckt till.

– Ajabaja, det är fult att tjuvlyssna!

 

KAPITEL 13

Det var Louise som tydligen också vaknat. Men hon lät mera road än arg. Hon förvånade mig ytterligare med att lägga örat mot dörren och lyssna en stund.

– De verkar ha det skönt, sa hon med ett leende. Kom nu så går vi och lägger oss!

Fullkomligt förbluffad följde jag henne tillbaka till sovrummet.

När vi lagt oss förvånade Louise mig ännu en gång genom att lirka fram min snopp.

– Mmm, värst vad han är alert i kväll!

Hon tog min kuk i munnen och började ge mig en avsugning av bättre kvalitet än jag var van vid att hon gav mig – de gånger hon ens velat göra det, vill säga. Hon har tydligen övat, tänkte jag lite cyniskt. Nu får jag i alla fall lite nytta av det också. Så småningom övergick hon till att enbart runka mig.

– Blev du kåt av att höra hur våra barn knullade?

Igen en överraskning!

– Va ... jag vet inte, jag …

– Ingen orsak att förneka det uppenbara. Du är hård igen.

– Hur länge? Och har du känt till det?

– William och Sara? En tid …

– Har de hållit på en tid eller har du känt till det en tid?

– Du minns kanske vår diskussion om att de verkade kära i varann som tonåringar? Jag trodde faktiskt inte att det var nåt då, men tydligen har de haft svårt att hålla sig från varandra ända sedan de var 15 och 16. Men själv har jag bara vetat om det en tid.

Medan Louise berättade vad hon fått veta, fortsatte hon runka mig långsamt men bestämt. Efter en stund bad hon mig lägga mig på rygg och så red hon mig för andra gången samma kväll. Jag undrade så smått om min fru förvandlats till en nymfoman, men jag förundrade mig lika mycket över min egen kuk som hölls hård och alert trots att den redan tömt sig rejält för inte så länge sedan.
Louise fortsatte rida mig i takt med att hon berättade.
 

Sara hade kommit till henne för ett par månader sedan och avslöjat hennes och Williams hemlighet. När de var yngre, hade det mest varit bara smekningar och lite sund kroppsupptäckt. Lite petting på sin höjd, men inget riktigt sex. Det var tydligen lite skamligt för dem också och de hade flera gånger kommit överens om att de måste sluta med det de höll på med. De var syskon, och syskon hade inte sex med varandra. Det var bara det att det kändes så skönt!

Så länge de båda bodde hemma så gjorde de sitt bästa för att avhålla sig från varandra. Då och då blev det för svårt att hålla tankar och fingrar i styr och de hamnade i säng med varann igen. Men det var först nu i våras som de för första gången låg med varandra på riktigt.

William delade en studielägenhet med en kompis och en helg när kompisen var borta hade han och Sara träffats på stan mest av en händelse. Där hade hon undrat om han hade några planer för kvällen.

Sara hade den kvällen av någon anledning känt en så stor lust att gå ut och festa lite. Hon hade tröttnat på att hela tiden vara den högpresterande tjejen som aldrig tillät sig att släppa lös. Ensam ville hon inte gå, och ingen av de kompisar hon kunde tänka sig att fråga var lediga den helgen. Därför hade hon passat på när hon sprang på William. Hon bad honom komma ut med henne och hon föreslog också att de kunde låtsas att hon var hans flickvän. Han var inte speciellt svårövertalad.

De hade gått till ett populärt ställe som Sara hade hört nån av sina kompisar nämna. Men före det hade hon tagit med William på en shoppingtur. Först hade hon provat klänningar och han fick vara smakråd. Hon började med ett par ganska sedliga modeller som liknade det hon brukade kunna ha på sig de gånger hon klädde upp sig i klänning, vilket inte var så ofta. William berömde henne och sa att hon var snygg i klänningarna, men att hon skulle vara ännu snyggare i nåt annat. Så småningom förstod hon vad han ville.

Hon kände sig både fri och ovanligt vågad den här dagen, så hon fann sig så småningom provande och uppvisande betydligt kortare och sexigare klänningar än hon var van att ha på sig. Hon märkte också att Williams uppskattning ökade ju kortare och tajtare klänning hon hade. Det slutade med att hon köpte två klänningar som hon inte visste om hon nånsin skulle våga visa sig i. Men samtidigt hade hon beslutat sig för att släppa loss, så då fick det väl bära eller brista. 

Den ena klänningen hon köpte var en ärmlös sak som var tajt som ett fodral. Den var svart och i ett lite läderaktigt material men med partier av ett tunnare, halvtransparent material. Klänningen var så kort att den knappt täckte hennes rumpa. Om hon nånsin vågade ha den, så blev hon tvungen att vara väldigt noga med hur hon satt. Eller så fick hon skaffa sig väldigt snygga trosor, tänkte hon med ett litet leende. Upptill smet klänningen tätt om hennes bröst. Hennes yppiga kurvor framhävdes på ett sätt hon de aldrig gjorde med hennes vanliga klädstil. Skulle hon ha den klänningen fick hon så lov att skaffa en behå utan axelband … eller så kanske hon kunde gå helt utan. Tanken på att gå utan behå under en så tajt klänning, fick henne att känna en spännande ilning.

Den andra klänningen var djupblå och inte lika tajt. I stället var den helt bar på ryggen i en så djup skärning att Saras stjärtskåra nästan skymtade. Hon insåg att med den klänningen kunde hon i alla fall inte ha någon behå. Och de trosor hon valde till den fick så lov att vara väldigt lågt skurna eller pyttesmå. Hon fick så lov att ta en sväng via en underklädesaffär och förnya sig där också. Hon kunde lika gärna skaffa ett antal sexiga lårhöga strumpor också att ha till det svarta fodralet och kanske strumpbyxor till den andra … men hon fick i så fall så lov att försöka hitta strumpbyxor med låg midja om det inte skulle störa den djupa skärningen i ryggen.

Sara blev förtjust när hon lyckades hitta ett par ursnygga, finmaskiga nätstrumpbyxor som var låga i midjan och med en spetsrand upptill. Tillsammans med den djupblå klänningen skulle det vara en ultrasexig kombination. Det gjorde ingenting att lite av spetskanten skymtade där bak. Allra snyggast skulle det vara om hon bar dem utan trosor under och med de högklackade skor hon också just köpt.

Eftersom hon redan bestämt sig för att köpa strumpbyxorna, provade hon dem utan trosor under. När hon stod där i provhytten med inget annat än sina nya strumpbyxor och sina högklackade skor på sig, blev hon kåt bara av att se sin egen fitta skymta genom strumpbyxorna som inte hade någon skymmande förstärkning i grenen. Hon var glad att hon snyggat till sig där nere i morse. Det enda hår som fanns där var en liten söt tofs ovanför hela härligheten. Hon märkte att det glimmade till av fukt i skåran.

Hon stack ut huvudet genom provhyttens draperi och ropade diskret på William som gick och bar på hennes två klänningar. Hon bad att han skulle räcka henne den blå, och när hon tog emot klänningen såg hon till att han fick ordentlig insyn på hennes halvnakna kropp. Hon visste att han var kåt på henne. Just nu hade hon ingenting alls emot det. Tanken på att incest var nånting fel tryckte hon tillbaka nånstans långt ner i medvetandet. I stället bejakade hon den kåthet hon själv kände i situationen.
 

KAPITEL 14
Kvällen hade blivit fantastisk och natten ännu bättre. De hade ätit och druckit gott och dansat tätt intill varandra. De hade eggat upp varandra med små smekningar och både kärleksfulla och snuskiga kommentarer under hela kvällen. Hon hade påmint honom om att de skulle föreställa ett förälskat par. Faktum var att de inte behövde förställa sig. William visste redan att han var förälskad i sin syster och Sara lät sig åter en gång sugas med i den underbara känslan. Hon visste redan tidigt under kvällen att hon den här gången inte skulle hindra honom att gå så långt han ville. Hon ville själv. Hon ville ha sin bror. När de dansade hade hon känt hans hårda lem och medvetet tryckt sig mot den. Innan kvällen var slut var hon dyblöt och säker på att hela restaurangen kände hennes kåtdoft.

Vad som också överraskade henne var att hon gillade de blickar hon fått. Hon hade alltid avundats Emma och hennes självförtroende. Sara hade aldrig själv vågat visa upp sig på samma sätt. Det tog länge innan hon insåg att hon också hade en sexig kropp som killar antagligen skulle gilla. Ikväll hade hon verkligen fått det bekräftat. Hon njöt av alla blickar. Mest njöt hon ändå av Williams blickar. Och på tanken på vad hon skulle låta honom göra sen.

Klockan var närmare midnatt när de kom till William lägenhet. Genast de var innanför dörren förenades de i en intensiv kyss. Williams händer vandrade upp längs hennes lår och till hennes rumpa. Han smekte den över de sexiga strumpbyxorna. Hon njöt av att känna hans händer på sin kropp.

När de väl nådde sängen var det ingen tvekan om att de båda var inställda på total förening. Sara särade sina ben och lät Williams kuk tränga in i hennes längtans blöta fitta … och hon visste att det här inte var sista gången hon och WIlliam skulle ha sex – riktig kuk i fittan-sex och inte bara den avancerade petting de tidigare sysslat med. William var så upphetsad att han kom nästan genast han trängt in i henne. Å, vad han hade längtat efter att få betäcka sin underbara, älskade, sexiga syster! Han nästan grät av lycka när han kände tillfredsställelsens vågor i sitt kön.

– Förlåt, jag kunde inte hålla mig … är du … käkar du …
Hon kysste honom och höll om han huvud.
– Tack! Och det är lugnt älskling, jag käkar p-piller. Men nästa gång vill jag att du sprutar i min mun så jag får smaka dig igen.

Hon hade sugit av honom flera gånger under åren när de inte kunnat hålla sig ifrån varandra. Han hade också både slickat och pullat henne till otaliga orgasmer. Men hans kuk hade hon inte gett tillgång till sin fitta förrän nu. Och så skönt som det var, så undrade hon nästan varför hon inte tillåtit det tidigare.

Hon hade haft sex några gånger med ett par andra killar, dels en kille hon strulade med en tid och dels ett one-night-stand på en utlandsresa då hon tillåtit sig att släppa lös lite och blivit uppraggad i en bar. Inget av de samlagen hade varit särskilt minnesvärda. Men den första natten med William skulle hon minnas resten av sitt liv, det var hon säker på.

De älskade en gång till den natten innan de somnade i varandras famn. När de vaknade framåt förmiddagen, väckte de liv i varandras lustar med små lätta kyssar och smekningar som efterhand blev allt intensivare. De övergick i en 69:a där Sara nådde en intenvis orgasm under Williams dyrkande tunga och läppar. Känslan var så häftig att hon inte klarade av att samtidigt runka och suga honom till fulländning. Men det gjorde inget för honom. Då kunde han i stället bestiga henne igen och låta sin incestuösa kuk tränga in i Saras systrafitta och åter en gång tömma sig där.

Efter den insatsen somnade de igen. Så småningom vaknade de och gjorde en lätt lunch. Det dröjde inte länge innan de hamnade i säng igen. De lämnade knappt lägenheten på hela helgen och när söndagen började dra sig mot kväll och Williams rumskompis skulle återvända, var det en djupt tillfredsställd och genomknullad Sara som äntligen lyckades slita sig från sin kära bror och vandrade hemåt. Hon hoppades William skulle hinna vädra ut det mesta av knulldoften ur lägenheten innan kompisen dök upp.

 

Kapitel 15

William hade länge varit förälskad i sin syster och han visste att hon också hade nån sorts känslor för honom. Han hade älskat de gånger som de gjort något sexuellt tillsammans. Det störde honom inte att hon var hans syster – snarare gjorde det allting ännu mera spännande. Han var en flitig porrsurfare, och incestfilmer – framför allt med sex mellan syskon – var ofta hans favoriter. Det var också sånt de oftast tittat på tillsammans de gånger de suttit i hans rum och onanerat framför datorn.

Han gillade att ta på sin syster och smeka hennes fina kropp och kyssa henne och smeka henne till en orgasm, men nästan ännu mera gillade han att se på när hon tillfredsställde sig själv. Det var nästan så att något djuriskt framträdde i Sara när hon närmade sig orgasm. Som att hon blev en annan person. William älskade att se när ordentliga Sara förvandlades och blev ett sexuellt djur. Det var så han såg det: att det primitiva, sexuella djuret i Sara kom fram. Han visste att han skulle komma att längta till varje ny gång han fick möjlighet att se henne så.

Vad honom beträffade, så skulle han gärna ha fortsatt med deras sexuella äventyr betydligt oftare än vad det blev när de ännu båda bodde hemma. Men Sara drabbades alltid av nån sorts samvetskval och hon fick honom att säga att han också tyckte det var fel det de höll på med och att de egentligen inte borde göra det. Tack och lov var Sara inte så stark som hon kanske velat och hon återvände till hans säng med jämna mellanrum. Varje gång hon lämnade den, längtade William till nästa gång han fick en chans till sexuella äventyr med sin underbara syster.

William hade förstås sin äldre syster Emma också som han kunde ha fantiserat om. Och visst hände det att han gjorde det. Både om henne och hennes sexiga kompisar. Men de var på något sätt alldeles för tydliga med sin sexualitet, alldeles för flirtiga. Visst fascinerades han av alla läckra kroppar och fina bröst, men ännu mera fascinerades han av det faktum att han då och då lyckades locka fram det sexuella djuret i sin lillasyster som annars var en betydligt blygare flicka. Hans heta förhoppning var att han nån gång skulle lyckas locka fram det så helt att det inte gick och gömde sig igen.

Så länge de bodde hemma hade Sara alltid lagt en gräns vid full penetrering. Hon hade runkat och sugit av honom flera gånger och hon hade njutit när han slickat henne. Fingrar var okej, men sin kuk hade han inte fått stoppa i henne … förrän nu den här underbara natten när de gett sig helt till varandra.


William hade varit rädd att Sara ännu en gång skulle få kalla fötter och backa ur efter den fantastiska helg de haft. Men det som hänt mellan dem var så stort att det helt enkelt inte gick att gå tillbaka och låtsas som att det inte hänt. Ifall Sara överhuvudtaget ångrade sig, så visade hon det verkligen inte. I stället hade hon senare samma söndagskväll skickat ett meddelande där hon tackade för en fantastisk helg och sa att hon såg fram emot nästa gång de kunde träffas.

Efter det var det oftast hon som tog initiativ till sex. Ibland var det långa telefonsamtal som började som en helt vanlig konversation om vad som hänt på dagen, men slutade med värsta sexchatten där de antingen kom överens om att träffas nånstans eller – om det inte var möjligt – eggande varandra med bara ord.
Ibland var det bara korta meddelanden från henne. "Kåt!!!! Knulla?" Eller "Måste ha kuk!! Din?"
Williams telefon var snart full av bilder på Sara i olika stadier av avkläddhet. Varje gång hans telefon nu plingade till hoppades han att det var från Sara och att det var nån form av sexuell invit.

William älskade att ha sex med sin syster, men han såg det inte som något exklusivt. Han hade insett att han var en voyeur som gillade att se andra ha sex. Och han gillade tanken på att hans blyga, oskyldiga lillasyster skulle blomma ut sexuellt, tillsammans med honom men också tillsammans med andra. Han hade också gjort klart för henne att han inte hade nåt emot att hon knullade med andra. Att det snarare gjorde honom kåt att tänka på det. Deras relation var ju dessutom inte av den typen som de kunde flasha med offentligt direkt, så det var bara bra om hon syntes med andra killar också.

Sara hade varit tveksam till först. Hon var kär i sin bror, men insåg samtidigt att deras relation inte var något att bygga en framtid på. Hon insåg också att hon älskade sex. Så när William övertygade henne om att han inte hade något emot att hon hade sex också med andra, utan till och med uppmuntrade henne att knulla runt, så gav hon till slut efter och släppte lös det sexuella djuret inom sig.

Ganska snart var Sara på det klara med att hon älskade allt med sex. Allt från att sminka och klä upp sig sexigt och kolla i spegeln att hon såg tillräckligt inbjudande ut, till spelet med att hitta nästa knull och till själva sexet i alla dess former.

Hennes garderob genomgick en radikal förändring. Borta var alla trista och tråkiga kläder. Nästan alla hennes kläder hade numera funktionen att framhäva hennes kropp. William uppmuntrade henne att klä sig sexigt. Han älskade att ta med henne ut på stan en kväll och iaktta hur männen dreglade över hennes kropp. Det var också han som övertalat henne att göra ett antal piercingar och tatueringar. Det slutliga beviset på hennes förändring från tillbakadragen flicka till en medveten kvinna som tar för sig var orden "Love Sex" som hon låtit tatuera ovanför vulvan.

Den natt när hennes pappa råkade få syn på henne, hade hon haft tatueringen bara en vecka. Hon hade inte ens visat den för William då ännu; hon skulle just göra det när hennes pappa råkade komma ut samtidigt som hon var på väg till sin brors sovrum. Varför hon valde att visa upp sig så ogenerat för sin far mitt i natten, kunde hon inte förklara. Det var en spontan reaktion att i stället för att vända ryggen till och försöka smyga iväg, vända sig helt mot honom och nästan trotsigt visa upp sig. Senare, när hon tänkte på det, funderade hon att det kanske bara var ännu ett steg på vägen att komma ut ur den blyga puppan för att allt mera bli den exhibitionistiska, sextörstande varelse hon var på väg att utvecklas till.

Lite undrade hon också vad det eventuellt kunde få för följder att hennes pappa sett henne. Samtidigt var det nånting så underbart förbjudet över det hela, så när hon och William minuterna senare knullade kunde hon inte låta bli att tänka på att deras pappa kanske stod utanför dörren och tjuvlyssnade. Av någon anledning gjorde det henne bara kåtare.

 

(Fortsättning följer …)

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nasty Gross Squid

Välskriven serie, ser fram emot nästa del.

14/6, 2022 kl. 07:51