Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/2, 2022 kl. 00:13, av TureTutt

Sanna och Bertel

Del 2 av 4 i serien Sanna och hennes morbror

Berättelsen om den välutvecklade 16-åriga Sanna fortsätter. Vi rör oss mestadels i nutid men gör då och då flashbacks till när Sanna och hennes morbror blev älskare.

 

I det här avsnittet dyker också Sannas mattelärare Bertel upp och spelar en större roll än han kanske själv förväntat sig. Och mitt i allt finns också den mystiska Sandy ...


Mycket nöje! TT


_ _ _
 

Bertel kunde inte tro sin ögon. På hans dataskärm dansade en oerhört sexig och kurvig ung kvinna som så enormt mycket liknade Sanna i hans klass. Till och med namnet påminde, Sandy. Men Sandy var minst 18 år och väldigt snyggt sminkad och hårfärgen var en annan. Sanna i hans klass var bara 16 och klädde sig alltid väldigt alldagligt.

Han anade ändå att hon under de oftast ganska bylsiga kläderna antagligen hade en fin kropp som var välutvecklad för hennes ålder. Och en förlupen kommentar han råkat höra av Sannas gympalärare, hade bekräftat det han misstänkte: ”Nästan synd att gömma en så snygg kropp...”

Vackert ansikte och ett fint leende hade Sanna i alla fall. Hennes dubbelgångare på skärmen hade samma sorts fina leende som Sanna. Och vilken kropp som satt ihop med leendet! Wow! Stora och fasta bröst som gungade precis lagom mycket under det tunna linnet när hon rörde sig sensuellt till musiken. Och hennes rumpa i de tajta shortsen ... mmm, läckert.

Klockan var mycket och Bertel visste att han borde gå och lägga sig. Han hade morgonlektioner nästa dag, med Sannas klass faktiskt. Han hade äntligen blivit klar med de sista förberedelserna och hade egentligen varit färdig för sängen, när han kom ihåg den länk han hade fått av en person han börjat chatta med på en sajt nyligen.

Sajten var gjord för anonymitet, men nybörjare som han var på sånt så hade han avslöjat lite mer om sig själv än han kanske borde gjort, så det hade slunkit ur honom att han var lärare och vilka årskurser han hade ... och en gång tidigare när de chattat hade han visst berättat i vilken stad han bodde också. Eftersom det inte fanns många skolor i hans relativt lilla stad så var det inte svårt för hans chattkompis att sätta ihop ett och ett.
"Då kan jag tänka mig att du gillar den här tjejen ... vem vet, hon kanske påminner om nån elev i nån av dina klasser ... ;)" hade hans chattkompis skrivit och bifogat en länk.

Bertel hade länge klarat av att hålla nyfikenheten i schack, men han bara måste kolla länken som hastigast innan han gick och la sig.
Det var nästan en timme sedan, konstaterade han nu. Hur många gånger han sett det drygt fem minuter långa klippet med den dansande Sandy visste han inte, men det måste varit rätt många gånger förstod han nu.
Bara en gång till, sen måste jag gå och lägga mig. Bertel grävde åter fram kuken som han just stoppat undan och började runka den långsamt i takt med att han såg hur Sandy leende dansade runt på hans skärm och lät honom njuta av sin underbara kropp.

Hon behöll kläderna på hela klippet, men det gjorde Bertel inget. Han hörde till dem som tyckte det var minst lika sexigt att inte visa allt utan lämna kvar lite till fantasin. Samtidigt kunde han inte låta bli att undra hur hon skulle se ut helnaken ... ridande på hans kuk där han satt på sin stol bakom katedern efter dagens sista lektion...
Oj, varifrån kom det där?!

Ju fler gånger han såg klippet, desto mer flöt Sandy ihop med Sanna i hans klass. Nej, nu fick han skärpa sig! Han hade aldrig fantiserat om nån av sina elever tidigare.
Hur ska jag kunna bete mig som vanligt i klassen i morgon, tänkte han. Hur ska jag kunna se Sanna i ögonen utan att samtidigt se Sandy?

Bertel var inte den som nånsin tog risken att på något sätt flirta med sina elever, även om det minsann fanns de i hans klasser i högstadiet och gymnasiet som mer eller mindre bjöd ut sig. Det sätt som en del av tjejerna klädde sig ... tja, vad skulle man säga ... Bertel hade liksom de andra av hans kolleger sett sin beskärda del av tonårsbröst i push up-behåer under tajta, urringade t-shirts, fina, fasta rumpor i jeans eller leggings, kameltåer i varierande förpackning, pyttesmå, eller halvt genomskinliga trosor under så korta kjolar att det var omöjligt att sitta i pulpeterna utan att visa trosorna för läraren eller vem som helst som ville titta.

Bertel hade som sagt sett både det ena och det andra under sina år som lärare, men aldrig låtit sig förföras eller provoceras. Det gick rykten om andra lärare som inte riktigt kunnat hålla fingrarna i styr och också om att det fanns tjejer i skolan som inte hade nånting emot att gå längre än till bara lite flirtande.

Och i förra veckan fick Bertel höra att det skulle existera en rankinglista över vilka som var de sexigaste lärarna. Det som överraskade honom var att han själv enligt samma rykte låg rätt högt upp på den listan. Han visste med sig att han såg rätt okej ut, lång och någorlunda slank, inte vältränad men inte heller helt förfallen. Ingen tendens till tunnhårighet ännu, han hade tydligen goda hårgener. Men att han ändå, som snart 40-årig småbarnsfar, skulle placera sig högt på en sådan lista var väl inget han tänkt sig. Lite grann boostade det trots allt hans självförtroende, det fick han medge.

Han somnade så småningom med ett leende på läpparnas och drömde om Sanna/Sandy.
 

– Tror du han sett filmen du sände? frågade Sanna ivrigt av sin morbror.
Hennes morbror, som samtidigt var hennes älskare sedan ett par år, hade berättat att han via en chatt kommit i kontakt med vad som troligen var hennes favoritlärare i skolan. Bertel hette han och hon hade honom i matte. Sanna var duktig i matte, men hon passade ändå alltid på att ställa frågor till sin lärare som gjorde att han med jämna mellanrum hade ärende till hennes pulpet.
Hon gillade hur han doftade, men framför allt hur han tog henne och hennes frågor på allvar.

Han var en bra lärare med ett genuint intresse för sina elever. Det kunde ha varit tillräckligt för Sanna, om det bara inte var för det faktum att de senaste snart två årens sexuella lekar tillsammans med hennes älskare och morbror hade fått henne att vilja ha mer än så. Inte av vem som helst, men av vissa utvalda. Inga av de jämnåriga killarna väckte hennes intresse det minsta och av alla lärarna i skolan var det bara två som hon var det minsta sexuellt intresserad av. Den ena var Bertel.

Efter att Kaj och Bertel hade chattat en tid och Kaj hade lyckats lirka ur honom tillräckligt många personliga detaljer – utan att själv avslöja speciellt mycket – och de till Sannas påtagliga förtjusning hade insett att det troligen är matematiklärare Bertel Hansson de fått kontakt med, hade Sanna och hennes morbror kommit överens om att han skulle skicka en länk till en fil på en server där de hade laddat upp en del av det material de producerat de senaste åren.

Det fanns mycket snuskigare saker på servern, men det fick bli till senare.
Den videosnutt de sände till den som de var ganska säkra på var Bertel var visserligen sexig men på inget sätt oanständig – om man inte tyckte att en sensuellt dansande sexig kropp i tajta kläder var oanständigt förstås.

Och så var det ju inte egentligen Sanna på filmsnutten utan hennes alter ego, 19-åriga Sandy. Sanna var själv alltid lika förvånad hur stor skillnad klädsel, smink och peruk kunde göra. Det var knappt så hon kände igen sig själv på bilderna.

Igår kväll hade de sänt länken.

Sanna hade försökt iaktta Bertel idag i skolan. Visst hade han haft lite svårt att se henne i ögonen, samtidigt som hans blickar hela tiden verkade söka sig till henne? Eller kanske hon bara inbillade sig.
 

Sanna längtade till helgen då hon igen skulle hälsa på sin morbror. Inne i veckorna kunde de sällan träffas. Hon hade skola och han jobb. Men de flesta helger lyckades de hitta tid för varandra. Hennes mamma var visserligen glad över att hennes bror och hennes dotter kom så bra överens, men ibland tyckte hon att besöken till morbror blev nästan besvärande många.

Hon hade ingen aning om att de hade en sexuell relation, hennes begränsade fantasi räckte inte till för att hon skulle kunna tänka sig det. Hon var bara rädd att hennes bror skulle tröttna på att ha en tonårstjej hängande där stup i kvarten. Och hon skulle sannerligen kunna vara hemma och göra lite nytta också emellanåt på helgerna.

Nåja, egentligen borde hon kanske inte klaga. Sanna var rätt duktig på att hjälpa till i hushållet inne i veckorna, då hon var hemma. Säkert duktigare än många andra tonåringar, tänkte hon. Sanna var en bra tjej, hon hade lyckats bra med att uppfostra henne.

Hon skulle bara veta att denna tonårstjejs söta mun oftast var tätt sluten kring sin morbrors kuk bara minuterna efter att hon kommit innanför dörren till hans lägenhet, dit hon ofta tog sin tillflykt redan på fredag kväll, allra senast lördag, de allra flesta helger.

– Åh, vad jag har saknat dig, min älskade kukälskling!
– Men jag då, har du inte saknat mig?
– Jovisst, men inte lika mycket som din kuk. Ge nu min fitta vad den saknat hela veckan. Kuk, kuk, kuk. Knulla mig, morbror!

Om Sannas mamma skulle kunnat höra sin ordentliga, oskyldiga och smått pryda dotter – det var alltså hennes mammas bild av henne – skulle hon inte tro sina öron.
Och hon skulle inte heller tro sina ögon om hon såg hur hennes dotter klädde sig när hon var på besök hos sin morbror.

Sanna såg fram emot nästa helg när de hade kommit överens om att spela in en specialvideo designad för Bertel, kanske i skolmiljö ... de hade inte riktigt bestämt sig ännu för upplägget.
I väntan på det fick hon chatta eller facetima med sin morbror och göra upp planer.

Just nu diskuterade de alltså om Kaj trodde att Bertel hade sett videon som fanns på den länk han sänt. De väntade båda på att den de trodde var Bertel skulle dyka upp på chattsidan där han och morbror Kaj hade fått kontakt. Bara Kaj fick mjölka honom lite, så skulle de snart vara klokare.

Om Bertel var den ena läraren som väckte Sannas intresse i skolan, så var den andra hennes gympalärare Beatrice. Hon var en vältränad 35-åring med en smidig men ändå smått kurvig kropp. Sanna använde aldrig tajta träningskläder på gympan, men när de nångång var och simmade från skolan var det svårt att dölja kroppen. Och duscha skulle man ju också.

Sanna hade en dag i simhallen känt Beatrice utforskande blick. Deras blickar hade mötts och det snabba leende Sanna hade fått var både varmt och på något sätt inbjudande. Det var för övrigt samma dag som Bertel råkat höra kommentaren från Beatrice om att det var synd att gömma undan en sådan fin kropp.

Bertel anade att Beatrice var lesbisk eller bisexuell. Vad han visste, var hon ogift men hade levt med både män och kvinnor. Inte för att han brydde sig egentligen vad hans kollegor hade för sig, han hade fullt sjå att hålla skeppet flytande på hemmaplan med fru och fyra barn mellan 13 och 5 år. Hans tid och energi gick nästan helt åt till jobb och familj.

Sanna kände också till Beatrice bisexualitet och hon tyckte det var spännande. Andra kvinnor var något hon inte utforskat speciellt mycket ännu, men sin vana trogen var hon beredd att testa på allt. Tillsammans med morbror Kaj hade hon sett på de flesta typer av porr vid det här laget och hon hade på senare tid fascinerats av filmer med bisexuella inslag. Både sådana där två tjejer tillfredsställde varandra, antingen ensamma eller med en man inblandad, och sådana där killarna var bisexuella.

Av nån anledning gillade hon att se män suga kuk. Hon frågade sin morbror om han skulle kunna tänka sig att göra det ifall de nångång hade en trekant med nån.
– Kanske det, om sammanhanget var det rätta.
– Skulle du suga Bertels kuk om han blev min älskare?
– Vadå älskare? Jag är väl din älskare?
– Det är klart, fåntratt. Du kommer alltid att vara min Lover number one. Men varför nöja sig med en, när världen är full av kukar, haha.
– Men din Bertel är väl lyckligt gift och har barn om jag förstått det rätt?
– Ja, men han har inte mig. Och så länge han saknar mig och min kropp är hans liv inte fullkomligt. Han vet det bara inte ännu.

Sanna log det där leendet, när hon sa det, som hennes morbror Kaj hade så svårt att motstå.

Ville Sanna förföra sin mattelärare och få honom att riskera både sitt äktenskap och sin karriär så skulle han göra sitt bästa för att hjälpa henne. Han hade ingen orsak att tro att hon inte skulle lyckas heller. Det var nånting med Sanna som gjorde att man trillade dit. Själv hade han i alla fall gjort det totalt nästan från första kuktaget i duschen den gången för snart två år sedan. Och han hade inte ångrat sig en sekund sedan dess.Visst hade det känts lite konstigt att vara på middag hemma hos syrran första gången efter att han och Sanna hade blivit ett par – för det var så han såg det, de var ett par även om de inte bodde ihop och även om de inte kunde vara det officiellt.

Under syrrans vakande öga fick de försöka bete sig som vanligt. Kaj hade trott att det skulle bli svårt men eftersom Sanna betedde sig som om inget speciellt hänt så tog det inte länge förrän Kaj också kände sig lugn. Syrrans vanliga fråga om han inte hittat någon ännu, var förstås lite svårare än vanligt att svara sanningsenligt på, men han mumlade nåt om att det kanske var nåt på gång och hon lät nöja sig med det. Samtidigt som han svamlade fram sitt svar, kände han Sannas fot mot sitt ben under bordet.

– Hoppas hon är snygg. Om du visar mig en bild på henne så kan jag säga vad jag tycker. Jag har god smak och vet precis vad som skulle passa dig.

Samtidigt som hon sa det lät Sanna sin fot arbeta sig allt högre upp längs hans ben.

– Haha, Sanna, jag tror nog vi ska låta Kaj välja sina flickvänner själv.

– Men jag har god smak och jag är säker på att han skulle gilla allt jag föreslår.
När hon sa det tittade hon sin morbror menande i ögonen. Ingen annan än de två förstod undertonen i det budskapet.

Kaj tänkte på de foton han tagit av Sanna ett par dagar tidigare när hon hade hälsat på. Undrar vad hans syster skulle säga om hon såg dem?
– Det här är min nya flickvän, är hon inte sexig?
Han log för sig själv när han tänkte vilken reaktion det skulle ge.

Hon hade dykt upp hemma hos honom en eftermiddag och föreslagit att de skulle gå och shoppa.
– Men har inte du skola nu?
– Kanske det, men jag kände för att shoppa med dig i stället. Ska jag vara din sexiga älskarinna behöver jag lite nya snygga kläder. Vi kan börja underifrån.

Det hade slutat med att han hade köpt henne ett par uppsättningar snygga underkläder och några sexiga strumpor till det. Väl tillbaka i lägenheten hade hon poserat med dem på och han hade tagit minst ett par hundra bilder innan de slutligen förenades i en passionerad sexakt efter att ha kåtat upp varandra i ett par timmar.
– Har du nån garderob jag kan börja använda som min?
– Va?
– Jag kan väl inte börja ta hem mina sexkläder heller?! Mamma skulle ju gå i taket för mindre. Speciellt med tanke på de porriga utstyrslar jag tänkt du skulle förse mig med framöver.

Det var då de börjat bygga upp Sannas nya garderob, som nu ett par år senare bestod av allt från stiliga aftonklänningar och snygga pumps till raffiga korsetter, halvt genomskinliga klubbklänningar, porriga nätstrumpor och tuffa boots.

I den studio Kaj hade byggt upp i sin lägenhet fanns även ett ordentligt sminkbord och flera olika peruker i olika nyanser för att förvandla Sanna till Sandy.
Tanken var att den vanliga Sanna och den sexiga Sandy skulle hållas isär, men nu hade Sannas plötsliga intresse för sin lärare gjort att de valt att ta den lite riskabla beslutet att delvis låta dem smälta samman. Kaj var länge skeptisk till tanken och försökte övertyga Sanna om vilken risk det innebar, men han lät sig övertalas mot bättre vetande. Hennes lena mun och skönt kramande fitta var goda förhandlare.

Nu satt han och väntade på att Bertel – eller berra82 som han kallade sig i chattrummet – skulle logga in. Samtidigt hade han Sanna med sig i en videochatt på skärmen. Hon satt hemma i sitt rum och hade bara på sig ett tunt nattlinne, så Kaj kunde tydligt se de mjuka kullarna och bröstvårtorna.

Nu dök berra82 äntligen upp i chattrummet.
– Tjena berra!
– Tjena Lufsen!
– Gillade du länken jag sände?
– Wow! Verkligen! Tack!
– Haha, du verkar gilla dans ;)
– Det var väl mera dansösen jag gillade :)
– Det kan jag förstå. Liknade hon kanske nån du känner?
Där var den kritiska frågan. Skulle han våga svara sanningsenligt. Kaj och Sanna väntade båda andlöst. Svaret dröjde ...

– Jo, faktiskt. Tänkte man bort sminket och håret så liknade hon rätt mycket en tjej i en av mina klasser.
– Gillar du henne?
– Hon är trevlig. En duktig elev.
– Är hon sexig?

Svaret dröjde...

– Det vet jag inte. Kanske. Jag antar att hon skulle vara det om hon skulle klä sig som hon Sandy du skickade.
– Skulle du vilja att hon gjorde det?

Åter en paus.

– Kanske det ...
– Kan du lova mig en sak?
– Det beror på?
– Lova mig att i kväll när du igen tittar på Sandy som dansar för dig, föreställ dig då att det är din elev i klassen. Vad heter hon?

Bertel tvekade länge om han skulle svara sant eller inte.
– Hon heter Sanna.

Bingo! Sanna och Kaj log mot varandra över skärmarna.
– Lova att du i kväll runkar till Sandy och föreställer dig att det är Sanna.

Bertel lät bli att berätta att han redan gjort det en gång.
– Okej, jag lovar.
– Kan du lova mig en annan sak också?
– Kanske ...
– Inga kanske här :)
– Okej
– I morgon i skolan, när du har lektion med Sanna, tänk dig att det är Sandy som sitter där. Lova mig det.
– Okej
– Tack! Godnatt. Ha en skön stund med Sandy/Sanna. Och i morgon samma tid vill jag ha en rapport ;)

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Hailey

Nu är du "skyldig" oss en fortsättning.

26/2, 2022 kl. 19:00

#2

MalmöLars

Intressant, ska bli trevligt att följa utvecklingen

26/2, 2022 kl. 10:58

#1

mx55

Åh. Men du kan ju inte sluta här :D
Älskar att du har en story! Texten flyter bra och jag blir jättenyfiken på att läsa fortsättningen.

26/2, 2022 kl. 09:29