Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/3, 2022 kl. 10:13, av TureTutt

Sanna spelar in en film

Del 3 av 4 i serien Sanna och hennes morbror

Det här är tredje delen av historien om Sanna och hennes morbror, där de äntligen spelar in den specialdesignade filmen som ska locka Sannas lärare Bertel. Men kommer han nånsin att få se den?

DEL 3
Det lönar sig att läsa de två första delarna för att förstå vad som hänt och händer.
Mycket läsnöje,
TT
 
Sanna och hennes morbror ligger i sängen och gosar efter dagens tredje knull. Det första hade de fem minuter efter att Sannas mamma hade lämnat lägenheten i morse. Hon hade haft ärende in till stan och erbjudit sig att skjutsa Sanna. Förstås hade hon fått för sig att komma upp en sväng till lägenheten också eftersom hon tyckte det var så länge sen hon träffat sin bror och ännu längre sen hon sett hur han har det i sin lägenhet.
Tack och lov hade Sanna hunnit sända ett meddelande från telefonen till morbror Kaj så han var förberedd. Annars kanske han i värsta fall hade mött dem i dörren med ståfräs. Det hade varit lite svårt att bortförklara.

Väl inne i morbrors lägenhet hade Sannas mamma tagit en evighet på sig att titta och fråga och undra ... och Sanna hade suttit på kåta nålar i väntan på att hennes mamma skulle förstå att ge sig av och lämna dem i fred. Hon kunde inte hålla sig utan skickade ett meddelande till morbror Kajs telefon: ”Kan du inte få iväg henne! Jag är kååååt och vill KNULLA!!!”

Kaj hade just då lagt ifrån sig telefonen och när den plingade till, hade Sannas mamma tittat på den och Sanna hann redan desperat tänka att hon kommer att läsa det och se vem som sänt ... Tack och lov var morbror Kaj snabb och tog upp telefonen, men utan att läsa meddelandet.
– Ska du inte kolla vem det är från? Det kanske är nåt viktigt, undrade Sannas mamma.
– Ja, gör det, tänkte Sanna, för det är jävligt viktigt! Och så gör du som det står ...

Kaj läste meddelandet men som tur var hade han ryggen mot sin syster när han gjorde det, så hon såg varken hans ansiktsuttryck eller det som växte frampå hans mjukisbyxor. Innan de kom hade Kaj suttit och smårunkat till några bildserier de tagit för några veckor sedan och inte brytt sig om att ta på några kallingar under byxorna, så hans lem hade ganska fritt expansionsutrymme.
Han gav ifrån sig ett ljud som låg nånstans mellan ett stön och ett nervöst skratt. Hans syster undrade om nåt var fel, men han skyllde på att det var en kompis som sänt ett lustigt meddelande. Sanna fnittrade till och hennes mamma tittade lite konstigt på henne också.

När Sannas mamma äntligen lämnat dem kastade sig Sanna i famnen på sin morbror.
– Äntligen! Jag vill ha kuk! Din kuk!
– Du din jäkla nymfoman! Du kunde ställt till det ordentligt där.
– Förlåt, sa Sanna och lade huvudet på sned. Jag visste inte att hon tänkte komma med upp och jag har längtat hela morgonen efter dig och din kuk så det var så jobbigt att vara så nära och ändå bli tvungen att vänta.

Morbror Kaj log.
– Har jag sagt att jag älskar dig, min snuskiga tonårsälskarinna?!
– Jo, det har du kanske nån gång ... men inte tillräckligt ofta.

De kysstes intensivt och smekte samtidigt så gott det gick av varandra kläderna. För dagens första knull kom de inte längre än till vardagsrumsgolvet. Efter att hon sugit hans kuk ännu hårdare, ville Sanna bli tagen bakifrån och han gjorde henne så gärna till viljes. Doggy style gillade de båda eftersom hans kuk kom åt vissa sköna punkter inne i henne på det sättet. Och han tyckte också det var väldigt upphetsande att se hennes tunga tonårspattar gunga i takt med att deras kroppar rörde sig.
Eftersom de båda gillade omväxling hade de utforskat en massa olika ställningar.

– Senare idag kan du väl knulla mig i rumpan igen? Jag har förberett mig och har också med en stjärtplugg som jag tänkte sätta in om en stund.

Efter en enkel lunch övergick de till sin session med analsex. Den passade de på att filma. Man kunde aldrig veta när man kunde ha nytta av en sådan trevlig filmsnutt. Kaj hade kostat på sig flera kameror så han kunde fånga akten ur flera vinklar samtidigt och klippa ihop det sedan.
Han funderade på om de kanske borde anlita nån annan som kunde sköta en handkamera och krypa tätt inpå och ta närbilder. Eller kanske att han skulle sköta kameran och nån annan skulle knulla Sanna. Kanske flera män! Några gangbang-scener kanske.
Han blev kåt bara han tänkte på det. Sanna som porrfilmsstjärna – världsberömd som 16-åring!
Fast det gick förstås inte för sig. Och dessutom var han inte säker på om han ville dela med sig av henne. Inte ännu i alla fall.

Han insåg nånstans i sitt undermedvetna att även om hon sa att han alltid skulle vara hennes ”Lover number one” så kanske det inte skulle vara för evigt ändå. En dag skulle hon dra vidare. Det fanns för mycket värld att upptäcka, för mycket sex att uppleva, för många kukar att rida – och vem vet, kanske för många fittor att utforska också – för att hon i längden skulle nöja sig bara med honom.
Redan nu vill hon ju ha sin lärare. Och Kaj vet att han lovat hjälpa henne med det. De skulle spela in en specialfilm åt honom senare, en i skolmiljö.

Stackars Bertel. Kaj tycker nästan synd om honom. Han verkar vara en schysst kille, duktig lärare, en bra familjefar. Inte nån av de där kletiga tafsarna man läser om, som inte kan hålla sina fingrar och kukar i styr utan absolut måste ta för sig av nån av sina elever, utnyttja deras oskyldiga nyvaknade intresse för sex ...

Han insåg plötsligt att han själv var en av dem. Han hade haft sex med sin egen systerdotter i nästan två år. Men Sanna var så mycket kvinna redan. En nyfiken tonåring i en mogen kvinnas kropp. Det var en magisk kombination, som Kaj villigt erkände att han inte kunde få nog av.
Han skulle göra vad som helst för henne, för att få fortsätta känna det han kände med henne. Han kände sig ung igen, han kände sig viril och åtråvärd på ett sätt som han inte mindes att någon annan kvinna fått honom att känna sig. Om priset för att få behålla henne som sin alldeles speciella älskarinna var att hjälpa henne att förföra andra som hon utsåg till offer – eller lyckliga vinnare kanske snarare – så var han beredd att betala det priset.

Filmen till Bertel spelade de in i vad som var så lik en skolmiljö de lyckades åstadkomma. De hade hittat en gammaldags pulpet på ett loppis och ett vanligt bord fick tjäna som kateder.
Den här gången var Sanna varken Sandy eller Sanna, utan nånting mitt emellan. Ingen peruk, och sminkningen inte lika avancerad som den Sandy brukade ha, men ändå betydligt mera smink än Sanna vanligtvis hade. Hennes klädsel var vad hon kanske kunde tänkas ha i skolan, men med vissa viktiga skillnader. I vanliga fall hade hon alltid behåer som mera dämpade det intryck hennes stora bröst gav. Nu hade hon en behå som lyfte lite och liksom samlade ihop brösten, men högre upp hade de en sensuell spets, som skymtade bara hon knäppte upp några knappar på sin skjorta.

I början av filmen var skjortan sedesamt knäppt nästan ända upp, för att efterhand bli uppknäppt knapp för knapp. Läraren i filmen, som förstås spelades av Kaj eftersom de än så länge inte hade blandat i någon annan, gjorde sig täta ärenden till Sannas pulpet – och för varje besök var en knapp till uppknäppt. Så småningom var skjortan så öppen att man genom spetsen anade ett par styva bröstvårtor. I det skedet tittade Sanna upp mot sin lärare som stod snett bakom henne – och tittade därmed rakt in i kameran – tog tag i hans händer och förde dem till sina bröst.
– Du vet väl om att du är min favoritlärare? Ingen annan skulle få göra så här med mig. Och ingen annan skulle få göra det du snart ska göra.
– Vad ska jag snart göra? Kaj lyckades ganska bra med att låta lite osäker.
– Du ska först slicka och kyssa min tonårsfitta och berätta hur mycket du älskar att göra det och sen ska du knulla mig på din kateder hårdare och mer passionerat än du nånsin älskat med din fru.

Hela upplägget med storyn i filmen och det att både Sanna och Kaj tänkte på vad det skulle innebära om det nånsin skulle ske i verkligheten, gjorde att de hade ett extra skönt knull där på katederbordet.
Sanna tänkte på hur det skulle kännas om det verkligen var hennes lärare Bertel som hon hade sex med och Kaj tänkte på hur det skulle kännas att se på eller filma när hans älskade Sanna hade sex med en annan man. För Sanna del gjorde tanken henne ännu lite kåtare. Kaj blev också tänd, men kände samtidigt en bitter bismak av svartsjuka inför det som kanske skulle komma att ske och han nästan grät för varje gång han stötte in sin kuk i hennes blöta men ändå fortfarande så skönt trånga fitta.

Det blev i alla fall bra film, det var de överens om när de såg igenom lite grann efteråt. Och nu låg de alltså i sängen och gosade efter att ha spelat in vad de båda visste med sig var en väldigt läcker och lockande scen.
– Tror du han kommer att gilla den?
– Men Sanna, är du verkligen säker på att vi ska låta honom se den.
– Varför inte? Det var väl därför vi spelade in den?
– Jo, men, jag vet inte. Det känns så definitivt – och så avslöjande. Tänk om han anmäler oss?

Det hade Sanna inte tänkt på, det fick hon erkänna. Han kanske inte alls skulle reagera som hon hoppades. Han kanske inte ens ville ha henne, när det kom till kritan. Även om hon bestämt tyckte att han kastade allt mera lystna blickar på henne i klassen, speciellt efter att morbror Kaj bett honom tänka på Sandy när han såg Sanna i skolan. Det verkade ha haft en viss effekt i alla fall.
Men tänk om han trots allt var en sån där helylle-trogen man som aldrig kunde tänka sig att var otrogen mot sin fru!

Sanna hade sett Bertels fru vid ett par tillfällen. Söt, javisst, kanske. Men inte mycket till bröst att skryta med om man ska vara ärlig. Sanna litade helt till sin kropp och den magi den utövade. Men om det inte bet på Bertel då?
– Kanske bäst vi väntar lite med det i alla fall, sa hon till slut. Jag får kanske försöka flirta lite lätt med honom först och testa honom liksom. Och du får chatta mera med honom och försöka känna honom på pulsen.

Kaj drog en suck av lättnad. Han hade varit skeptisk till skolfilmen från första stund, även om temat i sig attraherade honom. Men att designa den speciellt med tanke på Bertel ... det var på nåt sätt så tydligt och definitivt. Han var medveten om att Sanna antagligen skulle övertala honom nångång i framtiden att visa den för Bertel, men han var glad att han inte behövde göra det nu. Inte ännu. Tids nog, men inte nu ...

 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.