Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/2, 2022 kl. 10:26, av Deeds69

Sambons dotter...

Del 1 av 4 i serien Sambons dotter

Sambons 17åriga dotter retas med sin styvfar...

Sambons 17-åriga dotter, Elin, hade börjat bli en riktig kvinna, vilket jag hade svårt att låta bli att lägga märke till. Rumpan hade blivit riktigt rund, och de fasta brösten, som hon ofta gick omkring med utan bh under tunna toppar här hemma, var på väg att anta sin mammas storlek. Jag är övertygad om att hon hade lagt märke till mina diskreta blickar, för på senare tid hade hon böjt sig lite extra, både mot mig och vänd från mig. Ibland var det svårt att inte styvna till i byxorna av synen.

En lördag när Anna, min sambo, var på teater med en väninna hörde jag hur Elin gick till badrummet och att hon satte på duschen. Jag satt i soffan med kvällens första öl och kunde inte riktigt låta bli att föreställa mig hur hon stod där i duschen och tvålade in sin kurviga tonårskropp. Trots att hon ett tag gått omkring utmanande hade jag aldrig sett henne utan kläder. Inte ens en skymt av brösten. Jag kände hur det började växa i kalsongerna, så jag försökte slå bort alla tankar på Elin i duschen. Efter en blick på min tomma ölburk bestämde jag mig för att jag behövde en ny. När jag var på väg genom hallen mot köket och passerade badrummet såg jag att hon lämnat dörren på glänt. Garanterat för att hon ville att jag skulle se. När jag kastade en blick in och fick se genom glaset i duschkabinen hur hon tvålade in sin kurviga kropp kunde jag inte låta bli att stanna upp och titta. Hon schamponerade sitt hår, och då guppade de där stora fasta brösten på ett väldigt sensuellt sätt. Jag kände hur kuken ställde sig i givakt och handen letade sig ner i byxorna. Där stod jag med handen på min hårda kuk, medan sambons tonårsdotter sköljde sitt hår och fortsatte med att tvåla in sin kropp. På sättet hon smekte tvålen över sina bröst verkade det nästan som att hon anade att jag tittade och ville visa upp sig. Snart hade hennes hand letat sig neråt, och jag kunde se hur hon med sin sexiga rumpa vänd mot mig började smeka sig mellan benen. Jag hörde hur hennes andning ökade till njutningsfulla stön, och nu kunde jag inte hålla mig längre. Mina mjukisbyxor och kalsonger åkte snabbt ner till fötterna, och mitt smekande av kuken blev till upphetsat runkande. Snart hörde jag hur hennes stön ökade och hur hon kom med ett lustfyllt gnyende. Detta blev helt enkelt för mycket för mig, och jag kände att jag var på väg att komma jag också. Jag ville ju inte spruta på väggen, så i mina försök att förhindra detta lyckades jag snubbla på byxor och kalsonger och ramlade rätt in i badrumsdörren och vidare ner på badrumsgolvet. Där låg jag med byxorna vid fötterna och mitt hårda stånd som pekade rätt upp när sambons dotter öppnade duschkabinen.

"Vafan gör du, snuskgubbe? Spionerar du på mig i duschen? Och runkar… "

Hon drog snabbt till sig en handduk som hon svepte runt sig innan jag hann se nåt.

"Ehhh… förlåt…" var allt jag lyckades mumla fram.

"Vad tror du mamma skulle säga om hon visste att du var ett sånt pervo som stod och runkade när han tittade på sin 17-åriga styvdotter när hon duschar?"

"Ehhh… Hon behöver väl inte få veta… Det bara råkade hända", lyckades jag mumla fram.

"Jag borde egentligen berätta för henne. Men kanske kan jag hålla tyst. Men då får du göra nåt för mig."

"Vad som helst. Men säg bara inget till henne."

"Ok. Gå och sätt dig i soffan igen så jag kan duscha klart", sa hon och sköt mig ut ur badrummet medan jag försökte skyla min kuk som nu hade slaknat av skammen att blivit påkommen. Dörren drogs igen med en smäll och denna gången låste hon också. Jag hörde duschen gå igång, och jag gick och satte mig i soffan igen. Efter en stund hörde jag badrumsdörren öppnas och fotsteg i riktning mot Elins rum. Några minuter senare ropade hon på mig att jag skulle komma. När jag kom in i hennes rum såg jag att hon hade fått på sig jeans och en tjockare tröja som dolde det mesta av formerna. Hon måste sett besvikelsen i mina ögon, för hon började skratta rått och sa:

"Du trodde väl ändå inte att du skulle få knulla mig? Det hade ju varit en belöning för dig så kåt som du måste va efter att ha runkat till mig i duschen. Nä, jag är fortfarande oskuld, och det ska inte din gubbkuk få ändra på."

"Nä, jag bara…", hann jag börja innan hon avbröt mig.

"Tyst. Du ska klä av dig", sa hon och satte sig i sin skrivbordsstol.

"Men…"

"Inga men… Vill du att jag ska berätta för mamma vilken snuskgubbe du är? Klä av dig nu."

Jag drog av mig först tröjan, och sen byxorna, och stod där framför henne i bara boxer.

"Allt", sa hon. "Kuken ska vädras också. Du är väl inte blyg? Haha!"

Sakta och lite generat drog jag av även kalsongerna. Visst hade hon nyss sett min kuk, och dessutom när den var hård som ett spett. Men tidigare hade jag alltid varit noga med att inte visa mig naken inför henne.

"Blev du kåt av att titta på mig i duschen? ", frågade hon.

Jag svarade inte, men jag kände att en rodnad spred sig på kinderna.

"Det såg jag nog allt att du blev med det ståndet du hade. Det måste vara jobbigt att du blev avbruten. Men nu ska du få avsluta det du började med. Om du vill att jag ska hålla tyst får du stå där och runka när jag tittar på. Jag vill se dig spruta. Jag har aldrig sett det i verkligheten. Bara på film."

"Men…", försökte jag protestera.

"Sätt igång…"

Det hela var väldigt pinsamt, men jag kände att jag var tvungen att göra som hon sa. Jag ville ju inte att hennes mamma skulle få veta. Jag tog kuken i handen och började sakta runka den. Inte mycket hände.

"Du kan ju tänka på mig i duschen", flinade hon.

Jag tänkte att det kan väl inte skada, så jag började föreställa mig hur jag sett henne tvåla in sina bröst, och hur hon hade smekt sig till orgasm. Snart stod kuken lika hårt som innan.

"Oj, då. Blev du så kåt av att tänka på mig?, sa hon med ett leende." Hur mycket hann du se? "

"När du tvättade håret, och hur du tvålade in kroppen."

"Vad såg du mer då? Jag vet ju att du såg mer."

"Hur du smekte dig själv", mumlade jag.

"Var det smekandet som gjorde dig så kåt? Vill du vet vad jag tänkte på när jag gjorde det?"

Jag svarade inte, men hon verkade inte ta nån notis om det, utan vände sig och öppnade sin laptop. På skärmen fanns en film pausad som hon satte igång. Filmen visade en ung, blond och kurvig tjej, som påminde om Elin.

"Ser du att vi är lite lika? Det var därför jag tittade på den. Det blir lättare att fantisera om att det är jag i filmen."

Jag såg hur tjejen i filmen blev knullad av två välutrustade killar. En kille tog henne bakifrån samtidigt som hon sög den andra. Snart la de henne på rygg och bytte plats. Killen som nu knullad henne började stöna, drog ut sin kuk och runkade ut sin sats så den sprutade över hennes mage och bröst, och strax efter kom den andra killen i stora kaskader över ansiktet. Att se den här tjejen som var så pass lik Elin bli knullad av två killar samtidigt som jag stod och runkade framför henne blev för mycket. Så samtidigt som den sista killen kom så sprutade jag vad som kändes som mitt livs största sats rätt ut på Elins golv.

"Mmm… Ett riktigt porrfilmssprut sa hon gillande. Men nu får du ta och torka upp det där och sen gå ut ur mitt rum. Jag vill inte ha dig här mer."

Jag drog på mina kläder, gick och hämtade papper och en blöt handduk, och torkade upp min sats. Såhär efteråt kände jag mig väldigt generad.

När återvänt till soffan såg jag att jag hade fått ett mess från Anna. Det stod att hon skulle ta ett glas vin eller två med sin väninna efter teatern, och att jag inte skulle vänta uppe, för det kunde bli lite sent. Skamsen som jag kände mig tänkte jag att jag lika gärna kunde gå och lägga mig eftersom det skulle kännas lite pinsamt om Elin kom ut igen. Jag måste ha slumrat till i sängen, för jag vaknade av att telefonen pep till jämte mig. Det var väl Anna igen tänkte jag, men blev förvånad över att det var ett mess från Elin. 'Tänkte att du kanske ville ha den här. Jag kollade in den en gång till ;)', stod det, och sen en länk. När jag tryckte på länken dök filmen hon hade visat upp på telefonen. Jag kunde inte låta bli att kolla på den eftersom jag bara sett en liten del innan. Precis när den första killen skulle tränga in i tjejen hörde jag ytterdörren öppnas. Jag fumlade med telefonen för att snabbt få bort filmen från skärmen.

"Hej, mamma", ljöd Elins röst strax innan sovrumsdörren tyst öppnades.

"Jaså, är du vaken?", sa Anna. "Jag ska bara tvätta mig och borsta tänderna så kommer jag och gör dig sällskap sen."

Jag hörde henne gå in i badrummet, och strax efter pep det till i telefonen igen. Ytterligare ett mess från Elin. Och den här gången hade hon bifogat en film. När jag öppnade den så såg jag mig själv på skärmen. I hennes rum. Runkande min hårda kuk… 'Jag spelade in det här ifall du skulle få för dig nåt ;)', skrev hon. Shit hon hade mig verkligen fast. Nu gällde det att vara snäll mot henne.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Mangan

Härligt start ser fram emot fortsättningen

26/2, 2022 kl. 13:18

#4

Deeds69

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

25/2, 2022 kl. 13:46

#3

Deeds69

Sorry för det där med avsaknad av radbrytning. Dokumentet jag skrev i hade det, och slarvigt nog tog jag för givet att det hängde med. Ska försöka fixa det så snart jag hinner. Och jag ska se till att de följande delarna (3 till) ska bli mer läsbara.

25/2, 2022 kl. 13:44

#2

go4it666

Spännande berättelse men nästan oläsbar då den inte har radbryt och stycken

25/2, 2022 kl. 13:23

#1

Dajola

du måste dela upp novellen i stycken om du vill få folk att läsa och gilla berättelsen.

25/2, 2022 kl. 10:30