Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/3, 2022 kl. 10:13, av Deeds69

Äntligen...

Del 4 av 4 i serien Sambons dotter

Ska styvfar äntligen få vad han vill...?

Elin fortsatte att retas och egga mig de kommande veckorna, jag kunde inte låta bli att kåtas upp trots att hon var min sambos 17-åriga dotter. Samtidigt hade jag och hennes mamma, Anna, vårt förhållandes bästa sex. Ofta, länge och skönt. Att jag brukade fantisera om Elin under tiden hade Anna självklart inte en aning om.

Elins retande hade blivit mer intensivt efter att jag i smyg sett på när hon och hennes kille hade sex. Jag tror att hon tände på att veta att jag sett dem. Nu hade hon börjat stryka brösten mot mig när hon kom åt, hennes hand kunde ofta komma åt min kuk utanpå byxorna. Och som innan när hennes mamma inte var hemma gick hon alltid omkring i tajt topp utan bh, eller enbart bh och stringtrosor. Jag hade ju svårt att låta bli att titta, och det syntes att hon njöt av det. Då och då hände det även att hon kunde krypa upp tätt intill mig när jag satt i soffan, se till att brösten trycktes mot mig, och sen lika plötsligt flyga upp och försvinna in på sitt rum.

Nuförtiden hade hon alltid dörren lite öppen när hon duschade och hennes mamma inte var hemma. Jag brukade kika in lite men nu stod hon alltid med ryggen utåt, så det enda jag såg var rumpan. Så jag hade inte runkar när jag kikar mer än den där första gången. 

En lördag när hennes mamma åter hade jouren och var borta hela dygnet var hon extra retfull. Det började på förmiddagen när jag stod och bryggde kaffe och hon kom ut i köket i trosor och utan bh. Brösten skyllde hon med bara armen. Hon gick till kylen, öppnade den och stod och tittade in en stund. Sen stängde hon och gick med vickade rumpa tillbaka till sitt rum. Snart hörde jag hennes stön och förstod att hon låg och onanerade. Efter ett tag kom hon ut igen. Denna gången med bh på. Hon kröp upp jämte mig i soffan, och jag kunde inte undgå att se att hennes ljusgrå trosor hade en våt fläck i skrevet. Hon satt och visade roliga grejer på telefonen, och hela tiden stötte hennes bröst emot mig, eller så råkade hon nudda mig på kuken. Snart var hon tillbaka på sitt rum igen. Sådär höll det på ett par timmar, och jag måste erkänna att jag blev jävligt kåt av det hon gjorde. När hon återigen kom ut ur sitt rum såg jag att hon var helt naken men höll en handduk framför sig så att jag inte såg nåt. Däremot var ju hela baksidan fri, och jag njöt av utsikten när jag kollade in henne bakifrån. Givetvis fattade hon att jag tittade, för plötsligt så 'tappade' hon handduken. "Oj, då", sa hon och böjde sig framåt för att ta upp den. Och då fick jag ju se lite mer. Hon fortsatte in i badrummet och snart hörde jag vattnet strimla. Kåt som hon hade gjort mig kunde jag inte hålla mig borta från dörren. Återigen stod hon med ryggen mot mig, men handen åkte ner i byxorna. Snart åkte både byxor och kalsonger av, och kuken stod hård i min hand. Plötsligt bestämde jag mig. Hon hade ju eggat mig så länge nu, och hon hade ju hållit tyst om när hon kom på mig med att smygtitta så jag drog av mig tröjan också. Helt naken smög jag in i badrummet och fram till duschkabinen. Så tyst jag kunde öppnade jag dörren. Hon ryckte till när jag klev in och la mina händer runt hennes bröst, med ståndet pressat mot hennes rumpa. 

"Vad gör du?", frågade hon. "Sluta." Hon började vrida sig för att komma loss, men jag höll fast henne. Jag förde upp ena handen bakifrån mellan benen, och kände hur våt hon var. Två fingrar började knulla henne och snart ökade andningen. Jag vände henne om och kysste henne medan jag smekte klittan. Snart kände jag hennes hand runt mitt kön, och samtidigt som hon runkade mig så gick det för henne. Jag vände henne igen, och bakifrån tryckte jag äntligen in min kuk i henne. Hon var så trång, men samtidigt så blöt så jag gled in utan besvär. Däremot hade jag besvär med att hålla mig. Det tog inte lång tid innan jag var tvungen att dra mig ut, och jag sprutade på hennes stjärt. Jag drog ner henne på knä och tryckte in kuken i hennes mun så att hon fick suga den ren. Det verkade som att hon redan hade fått smak för sperma för hon slickade glupsk i sig resterna. Jag drog upp henne på benen igen, torkade snabbt av oss med hennes handduk och var in henne i hennes rum. Hon hamnade i sin säng och jag särade på hennes ben. Äntligen fick jag smaka på hennes våta tonårsfitta som jag trånat efter i flera veckor. Jag slickade henne till orgasm, och hennes safter smakade underbart.

"Jag vill suga", stönade hon, och jag var inte sen att göra henne till viljes.

"Knulla dig med dildon samtidigt", befallde jag, och hon plockade fram den ur lådan. Där stod hon på alla fyra och knullade sig med en stor dildo samtidigt som hon sög min kuk. Synen av detta var bland det sexigaste jag nånsin sett. Men nu ville jag knulla henne igen, så jag vände över henne på rygg och särade omilt på hennes ben. Jag lät ollonet smeka hennes klitta och nosa lite i öppningen innan jag tryckte in kuken i sin hela längd. Där stannade jag upp och låg och kysste henne en stund. Hon hade en het mun och en tunga som skrek efter mer. Jag började knulla henne lite sakta och snart ökade jag takten. 

"Hårdare… Hårdare…", flåsade hon fram, och jag var inte sen att lyda. Jag la en kudde under rumpan på henne så jag kom in djupare. När jag fuktade ett finger med hennes safter och lät det glida in i hennes stjärt stönade hon högt. Hon började smeka sig själv samtidigt och snart kom hon med höga stön. Nu kunde jag inte hålla mig längre så jag drog ut kuken ur henne och flyttade mig uppåt hennes ansikte där jag tryckte in den i hennes mun. Hon sög lika härligt som den där första kvällen. Snart släppte jag ut min sats, och jag såg att var mer än hon kunde hålla kvar. Sperma rann i två strängar ur mungiporna, men allt hon hade kvar i munnen svalde hon glupskt. Vi låg i hennes säng och pustade ut ett tag och hon smekte sig själv till orgasm medan jag tittade på. Efter den dagen delade vi ofta säng när hennes mamma inte var hemma. 

 

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

En väldigt trevlig serie.

3/2 kl. 01:24

#1

Lillabella2

Vilket sött avslut

3/3, 2022 kl. 22:30