Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/3, 2022 kl. 10:22, av RuterEss

Coitus, ergo sum

Del 4 av 4 i serien Hologram av dig

Vad är verkligt? Vad är falskt ... en villfarelse ... en hägring? Och hur vet man egentligen skillnaden?

Till dig som eventuellt inte läst de andra delarna vill jag bara berätta att allt börjar i NOVELLEN "Hologram av dig" som är skriven av Hailey.

(1) För er som redan läst "Likt en sovande Törnrosa", innan jag ändrade slutet, saxar jag in det nya slutet på den novellen här.

(2) Titeln är inte, så vitt jag vet, korrekt latin. Jag tror ni kommer att fatta.


 

"Timothy. Min egen Sir Tim.


Jag är ledsen för att jag inte har hört av mig på ett tag, det har varit rejält körigt. Jag är på Rendahiri och bevakar en helt otrolig arkeologisk utgrävning. Hoppas kunna återvända till Jorden om ett par veckor. Och ja, jag saknar dig.... väldigt mycket!


//Hailey


 

En vecka blev två. Två veckor blev till tre, och nu började det bli jobbigt. Jag kunde ju starta mig själv, men vågade inte eftersom jag inte lyckats ändra programmeringen så att jag även kunde släcka ner. Detta var det fortfarande bara Hailey som kunde. Och jag vågade inte lämna datorn ifall något skulle krascha medan jag var ute. Jag var med andra ord fången i den här "burken".


Hade det funnits väggar så hade jag definitivt klättrat på dem. Destruktiva tankar började krypa fram ur skuggorna. Vem var jag? Egentligen? Sir Tim? Eller Timothy? Gränserna hade minst sagt blivit otydliga. VAD var jag? En levande människa? Knappast. Men jag var inte död heller. Någonstans där emellan. Limbo. En programvara. Ettor och nollor.


Men OM jag nu fanns så var frågan VAD jag var. Människa? Vålnad? Leksak? Sexleksak rentav? Jag frustade till av skratt. Var det frukten av alla mina ansträngningar att få fortsätta existera. En sexleksak? Fast ändå inte. En leksak känner inte. Och det är heller inga känslor inblandade hos användaren. Och jag vågade nog säga säkert att Hailey kände. Och så var jag tillbaka på ruta ett. Fanns jag över huvud taget? På det viset snurrade tankarna hela den veckan.


Då slog det mig. Jag hade läst det för länge sedan, i en kurs i filosofi, och vid det tillfället undrat vad jag rimligen skulle kunna ha för nytta av det. Men nu framstod allt så plötsligt glasklart. Descartes! Hans tes "Cogito, ergo sum" som betyder "Jag tänker, alltså finns jag". Jag tänker! Det betyder att jag finns! Jag vet att jag lever, existerar, just för att jag tänker!


Hjärtat slog som en hammare och det gick runt i huvudet av den plötsliga insikten. Extas var vad det var. Ren och skär extas. Vips var all dysterhet borta och jag kände att jag inte ville vänta en sekund längre än nödvändigt på att Hailey skulle återvända från sin utgrävning. Jag måste göra i ordning ett riktigt välkomnande

Vart efter som jag planerade så sjönk betydelsen av Descartes ord in ännu djupare. Existensen bevisades inte bara via den medvetna tanken. Även den medvetna handlingen och den kroppsliga förnimmelsen kunde tjäna som bevis för existens. Och vilken medveten handling skänkte fler, och starkare kroppsliga förnimmelser, än sex?


 

Dagarna fladdrade nu förbi i en rasande fart. Planeringen för hennes hemkomst flöt på och jag hade en del idéer, för många rent av, som jag längtade efter att prova tillsammans med henne, när det kom ännu ett mail.


 

"Timothy. Sir Tim.


Jag skickar detta mail innan jag går ombord pä transportskeppet, så jag vet inte när du får det, OM du ens får det. Det är torsdag den fjärde augusti idag jag räknar med att vi landar på jorden den artonde. Jag är med andra ord hemma på fredagen.


Längtar så efter min egen Sir Tim. :-*


// Hailey "


 

Den artonde? Det var ju igår. Hon var med andra ord redan hemma. Jag log för mig själv. Om hon bara visste vad jag förberett för henne. Då skulle hon vara här på ett ögonblick. Men samtidigt brukade hon ju själv säga att "Den som väntar på något gott ... ", så jag kunde nog viga ytterligare en dag till förberedelser. Samma kväll mailade jag henne.


" Hailey.

I morgon kväll. Huset på stranden. Jag vill att du har håret flätat och att du tar på din röda kimono. I övrigt får du ta på dig vad du vill ... eller ingenting alls.


// Sir Tim "


 

Nästa kväll satt jag, precis som förra gången, i det mörkaste hörnet av rummet, klädd i endast mina skönaste svarta jeans, och väntade. Jag hade förberett rep och handbojor, tajlor i taket som repen löpte igenom, så att allt skulle gå lätt och smidigt. Dessutom hade jag benspridaren, floggern, olja, tvål, ett handfat med vatten, ett par latexfria kondomer, glidmedel och lite olika frukter, vilka skulle spela en nog så viktig roll, utplacerade på ett rullbord bredvid mig.


Prick klockan 20:00 kom hon in. Håret var flätat precis som jag begärt och hon hade den röda kimonon med skorpionmotivet på sig. I övrigt verkade hon inte ha något mer. Benen var bara. Fötterna också. Sakta skred hon över golvet mot den punkt där det var som ljusast, och det bättre ljuset såg jag att hon hade någon sorts handskar på sig.


- Du kan stanna där Hailey.

- Sir?

- Stanna där du är. Och vänd dig mot sängen.

- Ja Sir.


Hon stannade, vände sig som jag sagt, och stod nu så att jag såg henne snett bakifrån.


- Bra.


Jag reste mig och gick sakta fram till henne. I handen hade jag ett par solglasögon som jag, med hjälp av ett svart tygstycke, gjort om. De skulle fungera som ögonbindel, men man slapp trassla med nackbandet. Kanske skulle de trilla av, jag visste inte säkert, men om de gjorde det så var det inte hela världen. Jag ställde mig tätt bakom henne och placerade dem över hennes ögon. Samtidigt talade jag till henne med låg röst.


- Idag firar vi inte bara att din hemkomst ...


Jag sträckte mig runt henne och lossade knuten i kimonons skärp.


- ... vi firar även att vi lever ... att vi finns.

- Sir?


Med händerna drog jag kimonon bakåt, strök avsiktligt med tyget över hennes bröstvårtor, som omedelbart styvnade, lirkade den sedan över hennes axlar och lät den falla till golvet.


Hjärtat hoppade över ett slag när jag såg att handskarna, som var i ett nätmaterial, gick långt upp på överarmarna, något jag kände igen från en bild jag en gång skickat till henne. Jag fick lov att svälja snabbt för att samla ihop mig innan jag fortsatte.


- Varje medveten tanke ...


Jag tog hennes vänstra handled, spände ett handfängsel runt den och fäste den i ett av repen som hängde ner ifrån taket.


- ... varje medveten handling ...


Jag tog hennes högra handled och gjorde likadant med den.


- ... varje medvetet val ...


Jag samlade ihop repändarna och drog i dem så att hennes armar, via taljorna i taket, spändes snett uppåt utåt, och gjorde fast. Sedan tog jag fram benspridaren och böjde mig ner.


- ... och varje kroppslig förnimmelse ...


Med en lätt beröring med handfatorna flyttade jag isär hennes ben och spände sedan fast fotlederna vid den sjuttio centimeter långa stången. Som hon stod uppställd nu så var det nätt och jämnt att hon nådde ner till golvet. Hon fick nästan stå på tå.


- ... är ett bevis på att vi lever ... att vi finns till.


 

Jag ställde mig upp. Lät fingertopparna följa konturen av hennes vänsterben upp till skinkan. Stående bakom henne tog jag fram oljan som hade en lätt doft av lavendel.


- Du minns säkerhetsorden?

- Ja Sir.

- Och du lovar att använda dem?


Jag ville inte ha en upprepning likt det som hände förra gången.


- Ja Sir.

- Bra. Jag har tagt ett av dina sinnen ... synen ... enbart för att förstärka dina övriga.


Jag tog lite olja på fingret och höll det under hennes näsa.


- Lukt.


Jag hörde hur hon drog in oljans doft genom näsan.


- Känseln ... som kan innfatta Beröring.


Med rikliga mängder olja på händerna smorde jag in hennes båda armar, axlarna och ryggen. Sedan tog jag mer olja och fortsatte med magen och upp över brösten, masserade dem, klämde och drog i de styva bröstvårtorna, innan jag fortsatte neråt över magen igen, ner över venusberget, ljumskarna, men inte längre.


Hailey grymtade till missnöjt när jag inte fortsatte hela vägen in mot mitten. Jag daskade till henne lite lätt på skinkan med hanflatan.


- Lugn. Du skall nog få ditt. Nu fortsätter vi. Beröring.


Med ännu mer olja började jag nu, nerifrån och upp, smörja in hennes ben. Först det vänstra. Sedan det högra. Väl uppe smorde jag noga in hennes skinkor, och när jag lät fingrarna leta sig in i stjärtskåran stötte de plötsligt emot något hårt.


Jag särade på dem för att se bättre. Något metalliskt glimmande där inne och dolde hennes rosett.


- Jag ser att du valde att ta något mer än kimonon.

- Ja Sir.

- Handskarna ... smakfullt. Pluggen? Förutseende. Ska jag tolka den som en inbjudan?

- Tack Sir. Ja Sir.

- Tacka mig inte ännu. Var sak har sin tid. En förnimmelse i taget. Det var beröring. Nu kommer vi till ...


I samma sekund greppade jag floggern och gav henne ett väl avvägt rapp över högra skinkan. Hon ryckte till med ett högt stön.


- ... Smärta.


Jag lät henne hämta sig lite från överraskningen. Sedan landade jag ett precis lika hårt rapp på den vänstra.


- Känner du?


Jag rappade till en gång till.


-Ja Sir.


Ännu en snärt från floggern. Hennes andning var snabbare nu och höfterna rörde sig sakta, skruvande.


- Känner du hur smärtan letar sig in i din kropp. Svider, strålar, hettar ...


Jag gick runt till hennes framsida. Slog ett slag på vardera bröstet.


- ... hur livet sjuder i dig. Tar emot mina slag. Kanske till och med välkomnar dem?


Jag gick in riktigt nära, med munnen tätt intill hennes vänstra öra.


- Känner du? Känner du livet?

- Ja ... Sir.


Hennes svar kom stötvis. Flåsande. Jag lade en hand på hennes bröstkorg ... kände dess hävning ... och hennes bultande hjärta där innanför.


- Vill du känna mer?


Hon drog efter luft och svalde innan hon svarade mig.


- Ja Sir.


Jag tog ett snabbt steg tillbaka samtidigt som ett rapp föll över hennes vänstra höft, och under tiden jag gick runt henne fick den högra ett, båda skinkorna var sitt och till sist ett hårt rapp som egentligen bara snuddade vid hennes venusberg.


- Mmmaaahhh!!!


Hennes skrik kom lika plötsligt som ofrivilligt. Det sista slaget hade uppenbarligen träffat hårdare än hon förväntat, i vart fall från mig, något hon aldrig skulle erkänna, men jag beslöt i alla fall att det räckte nu. Dessutom berättade en snabb blick mellan hennes ben allt jag behövde veta.


De yttre blygdläpparna hade delat sig och släppt fram de inre, som nu glimmande fuktiga och svullna. Hon var mer än redo för nästa steg. Jag lade undan floggern och gick och tvättade händerna. Olja på fingrarna skulle förstöra allt. När jag torkat händerna hämtade jag fruktfatet och ställde mig framför henne.

Det var inte bara hennes kön som var fuktigt. Hela hon glimmande av små svettpärlor på huden. Jag böjde mig fram, kysste lätt hennes hals och viskade sedan i hennes öra.


- Nästa steg. Smak. Gapa.


Utan att svara öppnade hon munnen. Först tog jag en klyfta grapefrukt, bröt den på mitten och strök den längs hennes läppar, innan jag stoppade den i hennes mun.


- Beskt.


Sedan tog jag en citronklyfta och gjorde samma sak.


- Surt.


Hon grimaserade.


- Beskt och surt är inga smaker vi tänker oss som angenäma. Ändå rinner det till i munnen som om man blivit bjuden på något riktigt läckert.


Nästa bit frukt var en klyfta nektarin, så fullmogen att saften dröp om den. Hon tog emot den och tuggade eftertänksamt.


- Sött. Nektarin är en av de sötaste frukterna vi har. Känner du?

- Ja Sir.

- Men det är en smak som fattas.


Jag placerade högerhanden mellan hennes ben. Safterna från hennes sköte spred sig nästan omedelbart över mina fingrar, blygdläpparna öppnade sig och lät lång- och ringfingret glida in utan något som helst motstånd. Jag krökte dem, kände den svullna skrovliga ytan på hennes inres främre vägg, och började gnida. Först i stora cirklar, men snart hårt och snabbt, ut och in, så att hennes safter slaskade, nästan skvätte, mot min handflata. Haileys andning blev allt häftigare och sedan började hon gunga huvudet från sida till sida under låga stön. Hon var ännu en gång nära att komma, men jag drog, trots hennes protester, fingrarna ur henne.


- Sir?!?

- Var sak har sin tid Hailey. Var sak har sin tid ...


Jag lyfte handen till hennes ansikte och lade de blöta fingrarna mot hennes läppar. Hon öppnade munnen och sög försiktigt in dem.


- Känner du den ...


Jag drog ut fingrarna, pullade henne lite snabbt och lät henne åter igen smaka.


- ... den sista smaken ... salt.


Sedan drog jag ut fingrarna, lutade mig fram och kysste henne. Hennes mun smakade av hennes egna safter och hon besvarade hetsigt kyssen med öppen mun och mötte min tunga i en virvlande dans. Ännu en gång lät jag mina fingrar glida in i henne. Ännu en gång bearbetade jag hennes främre slidvägg med fingertopparna och ännu en gång lyfte jag henne på böjda fingrar mot den hägrande orgasmen ... bara för att åter igen sluta innan hon nått dit.


-SIR!!!


Haileys utrop var en blandning av besvikelse, desperation och irritation.


- Vill du ha mer Hailey?


Jag masserade hårt hennes drypande våta yttre könsdelar samtidigt som jag talade.


- Ja ... Sir.

- Vill du komma?

- Mmmm ... Ja ... Sir.

- Be mig.

- Låt mig ... få komma ... Sir.


Jag kunde känna hur hon, så gott det nu gick, tryckte sitt underliv mot min hand. Jag lutade mig fram mot hennes vänsteröra och viskade.


- Be snällt.

- Mmmååååhhh ... snälla ... låt mig ... komma.

- Låt mig få komma ... ?

- Oooaaaahhh! Snälla! Låt mig få komma ... Sir.

- MmHmm?


Hennes andhämtning var grund och ryckig, och orden kom med korta pauser emellan.


- Snälla ... låt mig få komma ... Sir.

- Lugn, viskade jag. Du ska, ...


Med min vänstra hand kvar mellan hennes ben gick jag runt henne ...


- ... men jag bestämmer när ...


... och gav henne en hård klatsch med högra handflatan på hennes vänstra skinka.


- ... och hur.


Jag fortsatte massera hennes sköte samtidigt som jag nu lät högerhandens fingrar leta sig ner längs stjärtskåran tills de hittade pluggen. Med två fingrar runt "ankaret" började jag sakta dra ut den.


Det gick lite trögt. Den hade ju suttit i en bra stund, så glidmedlet hade hunnit torka till lite, men med lite lirkande började den ge med sig. Jag drog ut den tills den var nästan halvvägs. Där lät jag den sitta, och gick sedan bort och slackade repen till armarna lite, innan jag gick och hämtade rullbordet.

Väl tillbaka drog jag varsamt ut pluggen helt, tvättade av den och lade den på bordet, innan jag tog rikligt med olja på vänsterhandens fingrar och strök ut den längs stjärtskåran. Med ytterligare lite olja på fingrarna tryckte jag varsamt mot hennes rosett och nästan omedelbart gled två av dem in. Hon var redo.


Snabbt knäppte jag upp gylfen, hasade ner jeansen en bit, tog ut kuken och runkade upp den halvsvällda lemmen till fullt stånd, rullade på en av kondomerna och smorde in mig med glidmedlet. Sedan ställde jag mig tätt bakom henne. Hon var ju aningen kortare än mig, och med benen brett isär, så det var egentligen bara att knäa lite, rikta in sig mot analöppningen, räta på benen igen för att öka trycket, vänta och låta tyngdlagen göra jobbet.


Det tog inte många sekunder så kunde jag känna hur hennes anal öppnade upp och släppte in mig, samtidigt som hon hälsade mig välkommen med ett långdraget ...


- Mmmmmmmmm.


Sakta, sakta gled min kuk in i hennes anus och snart var jag inne i henne ända till roten. Där stod jag bara stilla. Helt stilla. Lyssnade på hennes andhämtning. Kände hur hennes muskler pulserade. Jag skulle inte knulla henne. Inte nu. Jag hade en annan plan.


Varligt, utan att röra mig för mycket, ställde jag mig på benspridaren för att fixera hennes fötter i golvet. Så tog jag ett stadigt tag om hennes höft med vänsterhanden samtidigt som jag sköt hennes överkropp ifrån mig, för att sedan låta högerhanden leta sig neråt över hennes framsida, brösten, magen, venusberget.


Mina fingertoppar sökte hennes savande sköte, pressade sig ner i springan och delade de svullna blygdläpparna. När jag nådde den huvklädda knoppen, och lät ett finger glida ner på dess vardera sida, gick det som en skälvning genom hela hennes väsen. En skälvning av anspänning, förväntan och iver. Anspänningen som kom av att vara helt utelämnad, förväntan på ett närmande klimax och ivern att få ge genom att ta emot.


Jag böjde mig fram och kysste hennes högra skulderblad samtidigt som jag med fingrarna runkade hennes klitoris genom dess kappa. Hailey stönade och flåsade, och gjorde allt för att kunna röra sig, men jag höll henne fast, uppträdd på min bultande kuk. Hennes safter flödade över mina fingrar och skakningarna blev allt kraftigare.


Till slut kunde jag inte hålla hennes höft stilla längre utan flyttade upp vänsterhanden, tog tag om hennes fläta och hjälpte henne jucka mot mig samtidigt som jag fortsatte gnugga hennes klitta med oförminskad kraft. Ett djuriskt, nästan morrande, läte började stiga ur hennes strupe innan hennes underliv knöt sig runt mig.


-MmmmmaaaaaaooooOOOOO! FUCK!!!


I det sista utropet stötte hon sig hårt bakåt tre gånger och stod sedan stilla, blick stilla och flåsade, medan orgasmen och kramperna runt min kuk sakta avtog.


 

Jag lutade mig fram och viskade i hennes öra.


- Håller jag vad jag lovar?

- Yes Sir. Thank you Sir.


Precis som tidigare gånger hade Hailey slagit om till engelska. Det gjorde mig inget. Tvärt om. Det var ett tecken på att jag gjorde det bra.


- Vill du ha mer, frågade jag.

- Yes Sir. Please Sir, flåsade hon.

- Kan jag göra vad jag vill med dig?

- Yes Sir. What ever you want Sir.


Jag drog mig försiktigt ur henne, hämtade analpluggen, smorde in den och tryckte den varsamt tillbaka på sin plats. Sedan slet jag av kondomen, tvättade av mig ordentligt och drog upp jeansen, innan jag gick tillbaka till henne. Försiktigt lade jag en hand på vardera höft. Hon putade, så gott det nu gick, med rumpan och väntade, rentav förväntade sig att bli penetrerad.


Men inte nu. I stället kysste jag min väg nerför hennes rygg samtidigt som jag gick ned på knä bakom henne, lade en kyss på vardera skinka och lät högerhanden leta sig in mellan hennes ben, där hennes sköte välkomnade mig, blött varmt och svullet. Jag vände mig om, backade med huvudet före in mellan låren, stödde mig på armarna bakom mig, sträckte mig upp och smakade hennes väta med min tunga.


Jag hörde tydligt hur hon drog ett djupt andetag och hur hon skiftade vikten så att hon, i stället för att stå framåtlutad, nu lutade sig bakåt och därmed underlättade för mig att komma åt. Som tack för hjälpen slöt jag mina läppar runt hennes svullna kön och sög, mumsade och slickade.


Stönen där uppifrån blev allt högre och hennes safter flödade in i min mun. Jag spetsade tungan och trängde lite djupare in i henne vilket omedelbart fick henne att börja rulla med höfterna och gnida sig mot mitt ansikte. Hennes andning blev allt häftigare och hennes ryckga rörelser med höfterna avslöjade att ännu en orgasm var i antågande. Jag avbröt min behandling och såg på henne. En frustrerad rynka framträdde i hennes panna.


- Vill du komma?

- Ja Sir. Snälla Sir.


Jag flyttade min vänstra stödjehand, trädde in den mellan hennes ben, placerade den mot hennes korsrygge och tryckte henne mot min mun. När min tunga, spetsig och hård, träffade klitoris var det som om det gått en stöt genom henne. Ju mer den fladdrade mot den svullna knoppen, desto mer ryckte det i henne. Till slut stod hon bara och skakade.


- Åååååhhh! Jaaaa! Siiiiir!!! Knulla miiiiig!!!


Utan att säga något rättade jag in mig under henne så att jag hade ett lår på vardera axel. Sedan sa jag ...


- Ta tag i repen och håll dig fast.


... och utan att vänta på svar började jag resa mig upp. Så fort jag kommit upp i någorlunda upprättstående så hasade jag, med benspridaren vilande på mina axlar, ner mina jeans, lirkade ut kuken och gned den upp och ner i springan. Den hade slaknat något under ansträngningen, men styvnade snabbt när den kom i kontakt med hennes våta och varma.


Ett litet steg framåt, samtidigt som jag lät hennes ben glida ner så att knävecken hamnade över mina armar, räckte för att jag skulle sjunka in till roten i hennes välkomnande grotta. Efter ytterligare ett steg framåt, och med händerna stadigt på hennes skinkor, började jag sakta men bestämt knulla henne. Hailey, som reda haft minst två orgasmer, började jämra sig stöna och flåsa. Huvudet hängde bakåt och slängde fram och tillbaka i samma takt som jag gungade henne över min kuk. Taktfast stötte jag in i henne, nyttjade naturlagarna så att hon vid varje stöt gungade lite ifrån mig, bara för att återvända och möta ännu en.


Hennes bultande inre, svullet varmt och blött, började åter dra ihop sig inför ännu ett klimax. Ljuden som kom ur hennes strupe blev allt gällare och till slut reste hon upp huvudet. Det kändes som om hon kunde se mig genom ögonbindeln när hon väste.


- Kom Sir. Ta mig. Knulla mig Sir. Kom i mig.


Hennes eggande ord drev mig fram till gränsen. Ursinnigt, med varenda nerv i min lem skoningslöst stimulerad av hennes krampande fitta, rammade jag henne ytterligare några gånger innan ilningen i mellangården talade om att det var dags. Mitt vrål blandades med hennes när orgasmen formligen slet oss båda i stycken. Vibrerande i hela mitt väsen stod jag där, oförmögen att göra något annat än att bara hålla henne och mig själv uppe. Hennes fitta pulserade och kramade om min kuk och hennes huvud hängde slappt bakåt.


- Hailey, viskade jag.


Inget svar.


- Hailey, sa jag lite högre.


Hon vred på huvudet.


- Sir?

- Är du okej?

- Mer än okej.

- Bra. Jag kommer sätta ner dig nu. Tror du att du kan stå upp?

- Ja, det tror jag.


 

Försiktigt lät jag hennes högra ben glida av min vänsterarm och ner mot golvet. Hon fick fotfäste, och jag skulle precis släppa ner hennes andra ben när jag kände hur hon knep med sitt underliv över toppen på min kuk, som fortfarande var kvar i henne. Jag höll kvar hennes ben, tog ett steg framåt för att grensla benspridaren, och gled på det viset in i henne igen.


- Mmmmm ...


Hon spann som en katt.


- ... Sir. Mera.

- Tål du mera då, retades jag.

- MmHmm. Mycket. Men du kanske inte orkar.


Tanken hade snuddat mitt sinne. Jag kanske behövde vila. Men när hon rörde sig runt mig, knep åt runt mitt ollon, kände jag hur jag var på väg att svälla igen.


- Orkar? Vi får väl se ...


Med de orden stötte jag in i henne. En enda. Hårt. Hailey stönade högt.


- ... jag orkar nog. Men orkar Du ta emot mig?


Ytterligare en hård stöt.


- Aaaaahhh!!! Jag orkar Sir. Jag orkar ta emot dig. Orkar ta emot din kuk.


Hon behövde inte säga mer. Ännu en gång började jag knulla henne. Hårt och taktfast lät jag min kuk löpa in och ut ur henne, spetsa henne. Hennes safter, blandade med mina, bildade ett skum som segt och sakta droppade ner på golvet.


- Orkar du?

-Ja Sir. Jag orkar.


Jag höjde tempot. Pressade på ännu hårdare. Pumpade in min styva påle.


- Orkar du? morrade jag.

- Mmmm. Aaaahhh!!! Ja! Jag orkar!


Tempot var rasande nu. En sista ansträngning. Upploppet. Hennes inre smet åt om mitt skaft, masserade mitt ollon, pulserade. Ursinnigt knullade jag henne, som om det var det sista jag gjorde, och ljuden från henne blev bara högre och högre.


- Aaaaahhhh!!!

- Fått nog?

- Nej ... Sir.


Orden kom ett och ett i takt med mina stötar.


- Mera?

- Ja ... Sir ... Mera.


Gång på gång på gång tryckte jag mig in, bottnade i henne.


- Säkert?

- Aaaahhh! ... JA! ... Mmmm! ... Säkert! ... Knulla ... mig!


Med ytterliger några, näst intill desperata, stötar nådde vi målet exakt samtidigt. Hennes skrik ...


- JAAAAAAAAHHHHH!!! .... GUUUUUD!!! .... ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH!!!


....samtidigt som hennes underliv drog åt som ett skruvstäd runt mig och fick mig att, för andra gången den kvällen, komma långt där inne i henne.


 

För ett ögonblick, precis som den gången för nästan två månade sedan, hängde hon slapp i mina armar, vilket gjorde mig lite orolig. Jag måste se efter om hon var vid medvetande. Snabbt tog jag av henne "glasögonen" och kastade dem på golvet. Genast lyfte hon på huvudet och mötte min blick. De stålgrå ögonen glittrade mot mig och jag drog en suck av lättnad.


- Blev du orolig?

- Vad tror du? fnös jag. Tror du att du kan stå stadigt om jag släpper ner dig?


Eftertänksamt, och nästan lite retfullt, gned hon sig mot mig.


- Nej, Hailey. Inte mer nu på en stund.


Med spelat missnöje svarade hon.


- Okej. Nej, det är ingen fara. Du kan sätta ner mig.


Varsamt släppte jag ner hennes ben på golvet, såg till att hon hade balansen, och böjde mig sedan ner och lossade hennes fotleder. Så rätade jag på mig och lossade hennes händer. Jag frågade inte om hon kunde gå utan svepte helt sonika upp henne i mina armar och bar henne till sängen, lade ner henne och lade mig sedan bredvid.


 

Där låg vi. Sida vid sida. Tysta. Så, efter en liten stund, kände jag ett par fingertoppar som helt lätt snuddade vid min höft.


- Hailey? Är det något fel?

- Nej. Jag var bara tvungen att känna efter.

- Känna efter?

- Om du var där. Jag har varit borta så länge. Jag visste inte ... . Var inte säker på ... . Jag menar ... rymdresor är ju trots allt inte helt riskfria. Går något galet i warpspeed så går det galet ordentligt. Jag var inte säker på att jag skulle få se dig igen ...


Hon rullade över på sida och lade en hand på min bröstkorg. Lekte lite med hårstråna.


- ... och jag har längtat så.


Hon blev tyst igen. Låg bara och andades lugnt. Så drog hon ett djupt andetag, hävde sig upp så att hon låg med armen över min bröstkorg, och såg på mig.


- Men vad var det där om?

- Vad då?

- Allt det där om sinnesförnimmelser ... fira att vi finns. Det?


Jag fick samla tankarna lite innan jag svarade.


- Det var bara något dumt som satte sig i mitt huvud medan du var borta.

- Vad då för något?

- Tvivel.

- Tvivel?

- På min existens.

- Men ... du finns ju. Du är ju här nu. Hos mig.

- Ja, nu ja. Men då. Du var inte här då. Ingen annan vet att jag är här. Ingen annan ser mig. Bara du. Om du inte ser mig ... finns jag då? Du anar inte hur tankarna snurrade innan jag kom på det.

- Kom på vad?

- Beviset för att jag finns. "Cogito, ergo sum".

- Aaahhh! Descartes. "Jag tänker, alltså finns jag".

- Precis. Sedan kom jag på att det inte bara är tanken som bevisar det. Även sinnesintrycken är ett bevis för vår existens.


Hailey lutade sig bakåt lite så att hon fick handen fri, sträckte den ner till min slaka lem, grep om den och runkade den lite försiktig medan hon fortfarande såg mig i ögonen.


- Så ... Tim? Tvivlar du fortfarande? Vill du känna ännu mer att du lever?


Min kuk fylldes sakta i hennes hand, och utan att invänta mitt svar vände hon sig om och omslöt mig med sina läppar. Jag kunde inte annat än sucka av vällust när hennes mun färdades ner över mitt skaft. Och det kändes ännu bättre när hon sugande började sin färd upp igen och sedan släppte min kuk med ett smackande och såg på mig.


- Känns det bra? Känner du att du lever?

- MmHmm.


Ännu en gång kände jag hennes sugande mun omsluta mig, sluka mig, leka lite med piercingen. Och ännu en gång släppte hon mig med ett "smack". Denna gång bara för att snabbt sätta sig grensle över mig och sjunka ner över mitt nu bultande stånd. Sakta red hon mig. Med slutna ögon och händerna i mitt brösthår. Sakta upp. Sakta ner. Gång på gång. Som om hon ville känna varje millimeter av min lem, dess varje veck och blodåder, inuti sig. Sedan lade hon sig framåt. Stilla.

Jag slog armarna om henne, tog spjärn med fötterna, och började röra mig in och ut i henne. Först sakta. Sedan allt fortare med händerna på hennes skinkor. Hailey trädde in armarna under min nacke, borrade in näsan under min käklinje och suckade av njutning innan hon viskade.


- Knulla mig Tim. Jag har längtat så efter att du skall knulla mig.


Snabbt slog jag armarna om henne igen och vände runt oss så att jag hamnade överst. Sedan reste jag mig upp på knä, trädde armarna under hennes knäveck och lade mig sedan framåt igen, med en hand på vardera sidan om henne, så att hon nu låg vidöppen och försvarslös under mig, siktade och rände kuken in till botten av hennes fitta.


- Ooohhh! Tim! Jaaa!


Hennes utrop blev startskottet. I en lagom rytm började jag pumpa in i henne. Safterna vid hennes öppning slaskade, ackompanierade av ljudet av hud som möter blöt hud, varje gång min pung slog mot hennes underliv. Hailey flåsade och stönade allt högre, och verkade närma sig den väntande orgasmen med stormsteg. I ett försök att dra ut på det lite, och minska trycket mot kitoris, reste jag upp överkroppen, tog tag om hennes vrister och särade haennes ben rakt ut åt sidorna. I en gungande rörelse började jag sedan röra min in och ut i henne. Jag nådde visserligen inte in lika långt, men ställningen gav desto mer stimulans mot g-punkten.

 

Hailey, som verkade sakna min kropp mot sin klitta, sträckte ner en hand och började gnugga sig själv frenetiskt. Till slut verkade hon bli otålig och väste ...

 

- Tim. Jag vill att du knullar mig Tim. Jag vill bli KNULLAD!!!

 

Snabbt drog jag ihop hennes ben och placerade dem på mina axlar, lade mig åter framåt, med henne dubbelvikt under mig, och gav henne precis det hon bett om ... knullade henne ursinnigt. Hennes inre blev allt trängre, kramade om mig hårdare, masserade min kuk, som nu verkade svälla ännu mer, bli ännu längre, och till sist brast det.


- ÅÅÅÅÅHHHH!!!! JAAAAAAA!!!! TIIIIIM!!!! KOOOOMMMMMM!!!!


Hennes rop kom i exakt samma ögonblick som det svartnade för mina ögon. Som i fjärran kunde jag förnimma mig själv, liggande raklång över henne, med min kuk fortfarande krampande inuti henne, min höfters rörelser emot henne. Snabbt kom jag till sans, kramade om henne och vände oss runt.


Så låg hon där ovanpå mig igen, men helt stilla den här gången, med både min slaknande kuk och min sperma glidande ur sig. Plötsligt frågade hon.


- Vad heter knulla på latin?

- Jag tror inte dom hade ett sådant ord för det. Inget som är allmänt känt i alla fall. Men samlag heter "Coitus" har jag för mig.

- Coitus, ergo sum. Jag knullar, alltså finns jag.

- Jag tror inte det blir rätt översatt.

- Näe. Men det blir roligt, fnissade Hailey.


Vi skrattade båda så att hon studsade ovanpå min mage. Sedan sansade hon sig lite och frågade.


- Men om man säger "Jag älskar, alltså finns jag". Vad skulle det bli på latin?

- Jag vet faktiskt inte. Men det räcker bra på svenska för min del.


 

*****

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

RuterEss

Hej zarina! Du har så rätt. Det är inte korrekt översatt. Futuo är ett av av orden som kom upp som förslag. Irrumabo var ett annat. Båda "dödar" själva vitsen i titeln, så körde på att behålla den felaktiga. Dessutom inbillar jag mig att fler känner till ordet "coitus" samband med sex från uttrycket "coitus interruptus".

Hoppas du hade behållning av den den ändå, trots mitt fusk med latinet :-)

29/3, 2022 kl. 18:44

#5

zarina

Inte expert på latin, men skulle tro att ordet du söker är "futuo". Fast det låter ju inte likt cogito, så då blir det inte lika kul :)

29/3, 2022 kl. 17:27

#4

RuterEss

Tack Elsa_ug! Dina ord värmer. Vad roligt att du gillade den.

Få dig på fall? Hmmm. Jag skriver inte primärt för att förföra, utan skriver i första hand för mig själv. Testar tankar och idéer. Om det sedan inspirerar läsaren, precis som jag får inspiration i de noveller jag läser här, så kan ingen vara gladare än jag :-)

29/3, 2022 kl. 06:18

#3

Elsa_ug

Du är duktig! Tänk om du var min man och jag fick veta om din skrivkonst. Bara det kan få mej på fall!!

29/3, 2022 kl. 05:28

#2

RuterEss

Tack Hailey! Dina ord värmer :-)

15/3, 2022 kl. 13:46

#1

Hailey

Helt underbar, som dina noveller alltid är. Sensuella, pirrande - och välskrivna.

10/3, 2022 kl. 11:44