Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/3, 2022 kl. 23:44, av mx55

EMMA 2 Del 8: Anden ur flaskan

Del 8 av 15 i serien EMMA Ett sexuellt galet sommarlov

”Du kan aldrig gissa vad som hänt idag?” Jodå. Det var lätt att gissa. De hade haft sex alla fyra. I månader hade Emma vetat att Miranda och Emy hade sex. Äntligen hade hon släppt in dem i hennes incestuösa sexliv. Men Alice hade annat att tänka på.

Då är vi alltså inne på det åttonde avsnittet i denna andra säsong av serien om Emma, hennes två bröder och deras kompisar. Totalt sett är denna säsong planerad att bli tolv delar lång. Men allt är inte färdigskrivet ännu, så det skulle kunna ändras. Ville mest bara berätta att vi inte är klara ännu. Det finns en hel del kvar som kan hända.

Men innan vi kommer dit är det, som sagt, dags för den åttonde delen. Som alltid vill jag tacka alla er som återkommer till varje avsnitt. Det är för er jag skriver! Jag blir alltid jätteglad av kommentarer och tummar.

Alla tidigare avsnitt finns såklart på min profil.

- - -

> Förlåt att jag är så jävla dryg. Försöker verkligen att bete mig.

> Ok.
> Det märks inte.

> Jag veeeet. Förlåt.

> Jag fattar. Men om du skulle bli svartsjuk kanske du skulle slagit till först. Typ som när jag låg i en datorskrubb i en vecka.

> Jag hade faktiskt tänkt att göra det.

> Så varför gjorde du inte det då?
> För att din blonda kompis är hetare än jag?

> Nääee. Kanske för att jag bara sköt det framför mig eller något.
> Var så kul att träffa Emma och ja …

> Well. Sucks to be you then. You snooze you lose.

Alice hade skickat det första meddelandet strax efter att hon kommit hem på onsdagskvällen. Hon hade sagt ”Hej” till sin mamma, svarat undvikande på frågorna om hur det varit hos Emma och sedan gått raka vägen in på sitt rum. Nu låg hon på sängen och växlade frustrerat mellan samma tre appar på sin telefon. Från Instagram, via TikTok och in på Tumblr. Ingen verkade uppdatera något som fick henne att släppa sina tankar på Emy.

> Så tänker du göra något åt det då?

Det, i Alice tycke, rätt spydiga meddelandet hade, enligt Snapchat, anlänt klockan 20:42. ”Göra åt vaddå?”, tänkte hon. Att Emmas storebror satte på och smiskade hennes förälskelse sedan flera år? Vad kunde hon göra åt det?

> Jag skulle kunna fråga om du ville bryta mot reglerna och komma över på den där fikan, skrev hon efter att ha tänkt på det en kvart. ”Var det något hon kunde göra?”
> Det låter jättemysigt!
> Jag säger till Miranda att jag är trött men får morsan att tro att jag hänger med dem.
> Sedan så går jag över till dig. Ok?

> Absolut. Jag säger till Emma att något annat dykt upp.
> Fast de lär ju fatta, la hon till efter att ha tänkt på det en stund.

> Hahaha. Ja. Men låt dem fundera lite.
Alice svarade med att skicka iväg ett ansikte som räckte ut tungan.

- - -

Alice var nästan alltid ensam hemma på dagarna. Hennes mamma åkte iväg strax efter sex för att hinna till jobbet på Dafgårds i Källby. Där stod hon och lagade lasagne, köttbullar, schnitzel och annan färdigmat. Under vårterminen hade Alice varvat skolmaten hon hämtat från Allé med smått misslyckade färdigportioner från Fabriksbutiken.
– Vad är det för fel på den här då? frågade Emy.
De hade spenderat morgonen i Alice säng och satt nu i köket med bara varsin stor t-shirt från ridklubben på sig. 
– Tydligen är det för ojämnt lager av vit sås.
– Åh, suckade Emy.
– Hatar när det händer. Man ser så ful ut i ansiktet då.

Alice skrattade till så att hon satte i halsen. Någonstans hade hon också en förnimmelse av att en liten bit vegetarisk lasagne kom utflygande ur hennes mun. ”Sexigt värre i så fall”, tänkte hon och försökte sluta hosta och börja andas normalt igen.
– Fast jag vill inte ha någon vit sås någonstans i så fall, sa hon när hon efter nästan en minut fick ordning på sig själv.

– Jag fattar inte det där, sa Emy tankfullt.
– Vadå? Att inte gilla killar?
– Att bara gilla ett kön överhuvudtaget? Vem bryr sig om det är en kille, en tjej eller en ickebinär? Om man klickar så klickar man?
– Sant, svarade Alice. 
– Jag kan bara inte se mig själv klicka med någon av manligt kön, bara. Och jag har träffat för få transpersoner för att ha hunnit ta reda på om jag klickar med någon. 
– Hm. Men ändå.
Alice ryckte på axlarna.
– Jag vet. Det är hiskligt omodernt, men sådan är jag.
Emy svarade med ett fniss som hon avslutade med att titta ner i bordet.
– Varför tittar du ner varje gång du ler?
– Jag vet inte. Det har bara blivit så.
– Synd. För du är söt när du gör det.
I en halv sekund lyckades Emy hålla huvudet uppe medan hon log. Sedan böjde hon ner det över bordskivan igen.

Så fort de var klara med maten gick de in på Alice rum igen. De hann precis stänga dörren bakom sig innan de drog t-shirtarna över huvudet och kastade sig på sängen igen. Omedelbart hamnade Alice mellan Emys ben.
– Värst vad snabb du blev våt.
– Det hann inte torka ut medan vi åt.
Alice skrattade till och tryckte genast in tre fingrar i henne. Hon älskade att höra Emys stön och se upp i hennes ansikte medan hon slickade henne. Hennes korta hår som fladdrade i de rosa, blå och svarta slingorna och den sidkammade luggen som klibbade mot hennes panna. Idag var den tillbaka till att vara mörkt grön. Det var Alice favorit.

 - - -

> Du kan aldrig gissa vad som hänt här idag?

Alice tänkte att hon mycket väl kunde gissa vad som hänt i Emmas hus under dagen, men hon hade verkligen inte tid att svara just nu. Klockan var halv sju och hennes mamma hade kommit hem för lite mindre än två timmar sedan. Varken Alice eller Emy hade tänkt på att de borde ha varit ute ur lägenheten så det blev en viss uppståndelse när Alice mamma, Sara, mött två halvnakna tonårstjejer i vardagsrummet.
– Eh. Hej? hade hon sagt.
– Skulle inte du vara hos Emma?
– Jo. Fast jag och Emy bestämde oss för att hänga här istället.
Sara hade sett bort mot den mörkhåriga tjejen och tänkt att det var något vagt bekant med henne.
– Rider inte ni tillsammans?
– Jo. Precis, svarade Alice.
– Så hur gick vi från ”hänga hos Emma” till ”ha en kompis från stallet över”?
– För att Emy är storasyster till Filips kompis och hon brukar vara med hos Emma.
– Ok. Och så ville ni …, hon såg på sin dotter och hennes väns klädsel, eller snarare brist på den samma, och fortsatte.
– Vara lite för er själva?
– Typ så.
– Ok. Men om ni ska vara utanför ditt rum kanske ni skulle ta på något på underkroppen också? sa hon. 
– Jag ser nästan tofsen på dig. Igen!

Alice kinder blev ungefär lika röda som hennes hår. Hon reste sig blixtsnabbt. Sedan drog hon med all kraft hon hade i t-shirtens tyg, i ett försök att dölja henne. Emy följde efter i lika snabb takt.
– Fy fan, kved Alice.
– Igen? Frågade Emy.
– Ja. Hon kom på mig och Emma en gång. Fast det var värre.
– Hurdå värre?
– Typ som i ”på soffan med hennes mun i min ’tofs’”-värre.
– Oh, svarade Emy och började fnissa hysteriskt.
– Jobbigt.
– Eh. Ja.

De hade tagit på sig sina kläder och Alice hade följt med Emy hem. Även om det var någon timme kvar tills att syskonen skulle ha kommit hem så smög hon in till sitt rum. Hon brydde sig inte ens om att gå in i lägenheten. Från baksidan var det lätt för henne att klättra upp till sitt fönster och öppna det utifrån.
– Jag ställde upp det innan jag drog, sa hon som svar på Alice frågande blick.
– Riktigt så dåliga tror jag inte de här husen är trotts allt, tillade hon. 


– Alice! ropade hennes mamma när hon återigen var innanför dörren. 
– Ja, suckade hon och ställde upp skorna på skostället.
”Skulle hon få skäll nu?”
– Tommas ringde igen och frågade om du ville komma förbi någon gång.
Alice var inte riktigt beredd på de orden men nickade för att visa att hon lyssnade.
– Jag har ju sagt att jag ska köra dig dit i evigheter nu men det blir ju aldrig av.
– För att du inte vill träffa honom?
– För att jag inte vill träffa henne, suckade hon med eftertryck. 
– Förlåt. Det borde inte komma i vägen för er men …
– Du kunde ju släppa av mig vid busshållplatsen?
– Jo. Men det skulle … kännas … ja.
– Hur som helst, fortsatte hon.
– Eftersom att du ändå är ute och far och smittotalen har gått ner så mycket så tänkte jag att du ju kan ta tåget dit när du känner för det. Jag skrev nyss till honom och berättade det.

Alice stod still på hallmattan och hade inte tittat på sin mamma ännu. Under tiden de pratade hade hon dragit av sig jackan och just nu höll hon på att hänga upp den på sin krok. Nu tittade hon upp och försökte möta hennes blick.
– Seriöst? Som i typ nu?
– Om du vill.

Alice kastade en blick på väggklockan och rusade sedan in på sitt rum. Tio minuter senare var ryggsäcken packad med det viktigaste i klädväg. Necessären låg redan packad med allt det nödvändiga sedan långt innan pandemin. 
– Jag drar då! skrek hon medan hon drog åt sig ytterkläderna hon nyss tagit av sig.
– Redan?
– Ja. Om det är ok?
– Klart det är älskling. När är du tillbaka?
– Imorgon eller på lördag tror jag. Vill mest säga hej typ, men inte stanna så länge. 
– Jag vill inte hänga där och störa om de har några planer, fortsatte hon.
Hennes mamma nickade. Sedan kramades de om varandra hårt.
– Var försiktig nu och dra inte med dig någon skit hem.
– Jag ska. Jag lovar.

Alice sprang ner till stationen och hann precis med tåget som avgick mot Uddevalla. Hon betalade med Swish medan kontrollanten frustrerat väntade och påpekade att man var tvungen att ha köpt biljett innan man gick ombord. Hon bad om ursäkt och visade honom sedan sin mobilskärm. När de var framme i den lilla hålan Öxnered klev hon av och tog mötande tåg mot Göteborg. Det var inte den här vägen som hon brukade åka men det var den som först dykt upp i Västtrafiks app och så länge den tog henne till Göteborgs Central så var hon nöjd. 

Väl på centralen så sprang hon ner i ”pissetunneln”, men istället för att gå in i Nordstan’ så tog hon trapporna upp till bussarna och Grön Express mot Mölnlycke. Hon fick vänta lite vid bussterminalen men efter några minuter så satt hon på den buss som tog henne upp i det villaområde där hennes pappa och hans nya familj bodde. 

Det var först när hon klev av som hon kom på att hon glömt att höra av sig och säga att hon skulle komma. Hon ryckte på axlarna och gick upp för trappan till det vita huset och stack in sin nyckel i låset. Hon vred om och hoppades på att någon skulle vara hemma.
– Vem …? hörde hon sin plastmammas frågande röst i hallen.
– Alice?? Kommer du?
– Hej, svarade hon lite blygt.
– Förlåt att jag glömde säga till att jag skulle komma. Ni ska ingen stans va?

– Nejdå! Klart vi inte ska. Kom in!
De gav varandra en hård kram och Alice var rädd att pappas nya fru skulle börja gråta.
– Vad händer? Hörde hon sin halvbror ropa från övervåningen.
– Alice är här.
– Va? E hon?
Nästa sak Alice kände var hur hennes tolvåriga halvbror Edvin flög mot henne i sådan fart att hon nästan slogs till marken. Trots att han var fem år yngre än henne så var han nästan tio centimeter längre.
– Fan. Så du våga dig hit? sa han sedan på sin Göteborgska.
– Jo. Mamma hade tänkt köra mig i evigheter men kom på att det var enklare om jag tog tåget, svarade hon och såg i ögonvrån hur hennes plastmamma bet ihop käkarna. 
– Tommas är ute med Nallen men han kommer nog snart, sa hon när hon märkte att Alice tittade på henne.
– Ah. Jag kastar upp väskan på rummet så länge då. Eller ni kanske hyrt ut det till en insmugglad norrman?
– Ne. Men jag tror Nallen dumpade ett gäng döda katter där i april, svarade Edvin henne sarkastiskt.
– Jävla skithund! morrade Alice i skämtsam ton. Just precis då öppnades ytterdörren och sagda enorma labrador kom flygande mot henne.

De hade suttit uppe och pratat tills långt efter midnatt. Även om det alltid kändes som att inget hänt så fanns det ändå en hel del att prata om när man inte setts på nästan fem månader. Tillslut konstaterade dock båda föräldrarna att de faktiskt var tvungna att orka upp till sina jobb och gick därför och la sig. Alice var också hon ganska trött och gick in på sitt rum. Väl i sängen kom hon på att hon aldrig svarade Emma.

> Jo jag kan gissa. Men berätta allt!
> Förlåt att jag är så seg på att svara förresten. Är i Göteborg.

- - -

Första gången Emma vaknade visade klockan på telefonens låsskärm 06:23. Med ett stön konstaterade hon att detta var alldeles för tidigt och vände sig om igen. Nästa gång hon vaknade var det av att någon satte sig på hennes säng.
– God morgon sömntuta, hörde hon sin lillebror säga.
– Uhm. Vad är klockan, svarade hon fortfarande halvt sovande. 
– Fem över nio typ, svarade han.
– Är alla här?
– Nej. Är bara Emy och Miranda så de tar Epan. Skulle precis åka så de är väl här om någon timme.
– Okej, svarade hon och vände sig mot väggen.

Filip la sig ner på sängen och la ena armen runt sin storasyster. Han låg stilla på sängkanten och lyssnade på hennes djupa andetag. Egentligen hade han hoppats på att hon skulle varit lite mer vaken. Han själv hade vaknat runt åtta och klätt på sig innan han gått ner i köket. Där hade han ätit frukost med Erik och Elisabet innan han, precis efter att de åkt till jobbet, gjort iordning en till macka till sig själv samt två stycken till Emma. Tillsammans med två muggar kaffe stod de nu på en bricka på hennes skrivbord. 

Försiktigt lyfte han på hennes täcke och makade sig en liten bit längre in på sängen innan han drog täcket över dem bägge. Han drog in doften av hennes sömnvarma kropp genom näsborrarna och andades ut med ett leende. Det kittlade i magen varje gång han kände den. 

Så fort han lagt sig bekvämt la han återigen sin arm runt henne. Han kände den varma, nakna huden under hans fingrar och strök med dem över hennes mage och upp mot brösten. Han drog tillbaka handen mot magen och höll den där medan han gosade in sig med ansiktet mot hennes nacke och hår. Han önskade att han kunde somna om bredvid henne men visste att han var för pigg och rastlös. Dessutom var han ju där för att väcka henne. 
– Emma, viskade han.
– Du borde vakna nu.
– Eemmm, morrade hon tillbaka.

Han låg kvar med armen om henne och lyssnade på hennes andetag. Utan att tänka på det så rörde han med sina fingrar i cirklar runt hennes navel och över magen. Ännu en gång började han närma sig hennes bröst, men så fort han insåg det la han tillbaka handen på hennes mage. 
– Emma, viskade han igen.
– Huumhee, suckade hon tillbaka och la sin hand över hans.

Det var inte många minuter som han klarade att ligga kvar bakom henne utan att göra något. Han tänkte att han borde krångla sig ur sängen och komma tillbaka lite senare. Han drog därför bort handen från hennes mage och började långsamt att resa sig upp.
– Nej, hörde han Emma gnälla. 
– Gå inte.
Han la sig tillrätta bakom henne igen och lät handen lägga sig på hennes mage. 
– Emma, viskade han igen.
– Snart, svarade hon honom och la sin arm över hans.

Fjäderlätt började han att stryka med sina fingertoppar över hennes mage. Han kom inte åt att flytta sin arm utan drog mest med fingrarna i böjande rörelser. Det var nästan som att han långsamt låg och kliade en katt. 
– Huuuhm, suckade hon tyst.
Sedan rörde hon lite på sig och drog upp Filips hand mot ena bröstet. 

Filip kände den nakna kullen under handen och började återigen stryka med sina fingertoppar. Han började att röra pekfingret över bröstvårtan och lät det sedan glida i en cirkel längst med vårtgården men utan att röra själva toppen. 
– Huuhe, suckade Emma i en utandning.

Under tiden som han fortsatte att stryka med fingrarna runt och över hennes bröst kunde han känna hur hennes bröstvårta blev allt styvare. Han hade velat vända över henne på rygg och ta den i munnen men nöjde sig istället med att böja sig fram och kyssa henne i nacken. Han nafsade till lätt samtidigt som han klämde åt runt bröstet.
– Ååååhhee, svarade Emma med en suck och la upp sitt ena ben över hans.

Filip kände hur Emma tryckte sin rumpa mot hans skrev och hur hon långsamt började att gnida den mot honom. Hans kuk hade börjat bli hård redan när han känt hennes doft och styvnat till ordentligt när han börjat smeka hennes bröst. Nu trycktes den fast innanför jeansen av hans systers gnidande. Han tyckte faktiskt att det var lite obekvämt. Ändå pressade han sig lite närmare henne och svarade på hennes gnidande rörelser. 
– Mmhh, suckade de båda nästan samtidigt när han började röra sig.

Emma gned nu inte bara sin underkropp mot Filips utan lät också sitt ben stryka längst med hans. När hon släppte greppet om hans hand lät han den ganska snabbt glida över magen och ner mellan hennes lår. Väl där strök han med pek- och långfingret över springan mellan hennes blygdläppar. Han kände hur våt hon var.
– Mmmhhee, suckade hon.
– Jag sover.
Filip drog genast bort handen från sin systers fitta och la den på hennes mage igen ”sovande människor vill inte ha te”, tänkte han och försökte lugna ner andningen.
– Inte så, mumlade Emma och satte tillbaka hans hand mellan benen igen.

Så fort hans hand återigen var på plats så förde han in två fingrar i henne. Hon gnydde tyst i takt med hans rörelser samtidigt som hon fortsatte att gnida sig mot honom. Efter bara någon minuts pullande drog han dock ut sina fingrar och la handen att vila mot hennes mage igen.
– Hmmpff, mumlade hon missnöjt och försökte dra tillbaka hans hand till fittan igen.

Filip drog sig ett par centimeter bakåt så att hans skrev inte längre låg helt pressat mot henne. Sedan började han att krångla sig ur jeansen. Det var inte helt lätt att få upp skärpet och knapparna med den smått domnade vänsterhanden men tillslut fick han upp tillräckligt många knappar för att han skulle kunna rulla ner jeansen till knäna. Återigen tryckte han sig mot Emmas rumpa och gned kuken mot henne. Strax efteråt satte han handen mot fittan igen och började röra med pek- och långfingrarna över hennes klitoris. Hon svarade med att återigen gnida sig mot honom samtidigt som hon suckad belåtet. Filip kände hur kuken glid fram och tillbaka mellan hennes skinkor allt medan hon fortsatte att gnida sig emot honom. Han kände det som att han skulle kunna spruta nästan när som helst. 

Därför backade han undan lite igen så att hans kuk kunde vila några sekunder. Sedan började han istället att röra den fram och tillbaka mellan benen så att den gled längst med Emmas blygdläppar.
– Mmmyyhee, gnydde hon när hon kände dess rörelser.
Filip stannade kort upp och med handen styrde han sitt ollon mot den väntande fittan.
– Jaaaahhee, hördes Emma sucka när han gled in. 
– Mmmhiiii. Guuuhd. Fiiilip, fortsatte hon.

Han började att knulla henne i mjuka rörelser. Efter några minuter drog han sig ur och satte sig upp på sängen.
– Nej. Vart ska du? frågade hon med ett klagande gnyende.
Täcket hade glidit av dem båda när han rest sig upp. Han vände sig om och gav henne ett brett leende.
– Hej, sa hon när hon såg honom.
– God morgon sötnos, svarade han.
– Morgon själv, svarade hon med ett fnitter.
Samtidigt som de pratade så tog Filip av sig sin t-shirt och drog av sig jeansen. När han var helt naken la sig Emma på rygg och särade inbjudande sina ben mot honom.
– Kom, viskade hon.

Han böjde sig ner över henne och gav henne en snabb puss. Emma öppnade munnen och sög in hans tunga och snart virvlade de runt i ett våldsamt hångel. Hon drog i hans armar tills han tillslut la sig tillrätta mellan hennes ben och återigen körde in kuken i henne.
– Jaaaaahhhee, suckade hon när hon ännu en gång kände hur han fyllde henne.

Så fort han började att röra sig i henne slöt hon armar och ben runt honom och höll honom i ett hårt och fast grepp. Inget skulle låta honom få lämna henne nu. Hela hennes kropp fylldes av känslan av att ha honom liggandes hårt och tungt pressad mot sig och av hans sköna fantastiska kuk som han långsamt fortsatte att röra inuti henne. När de inte kysstes så växlade hon mellan att sucka, gny och stöna i takt med de mjuka rörelserna.
– Jaaah, jaaah, jaaaah, stönade hon fram. Hon kände att hon började närma sig.

Filip kände igen stönen och pressade sig själv lite hårdare mot Emmas kropp. Han ökade hastigheten på sina stötar och hörde hur Emma svarade honom med allt tätare och kortare gnyenden. Precis när han kände hennes första darrande rörelser stannade han upp och sprutade henne full med sperma. Han fortsatte att knulla henne genom deras gemensamma orgasm och slutade inte att stöta i henne förrän han kände att de sista dropparna lämnat honom. 

I ett par minuter låg de kvar med sina kroppar hårt tryckta mot varandra. Filip kände hur hans kuk långsamt slaknade inuti henne och hur han tillslut började glida runt lite på deras svettiga kroppar. Han rullade därför av men la sig tillrätta tätt intill henne. Med ena foten fiskade han upp täcket, som han med en spark fick upp till huvudändan. Sedan krånglade de sig båda in under det.

När Hannes en kvart senare knackade lätt på dörren och öppnade den en glipa, möttes han av synen av två sovande, hopslingrade tonåringar. Rummet luktade av sex och det rådde igen tvekan om vad hans två yngre syskon haft för sig under morgonen. Han log lätt när han tänkte på hur fantastiskt söta de såg ut där de låg tillsammans. Han gick försiktigt fram mot sängen och puttade lätt på Filip.
– Ni kanske ska vakna nu, sa han tyst.
– Tror tjejerna är här om typ en kvart.
Filip ryckte till lätt och satte sig upp. Täcket följde med honom och Hannes blick drog sig mot hans systers nakna överkropp. Han kände direkt hur kuken började resa sig när han såg hennes nakna bröst. 
– Hannes. Inte nu, sa Emma sömnigt när hon såg vart hennes storebror riktat sin uppmärksamhet. Det här var inte ett tillfälle när hon ville tänka på honom.
Han nickade och vände sig bort.
– Ni borde nog se till att duscha och göra iordning er.
¬– Yes, svarade Filip.
– Vi kommer.

– Varför kan vi inte alltid vakna såhär? frågade Emma när Hannes stängt dörren om dem igen.
– Jag vet inte, suckade Filip.
– För att livet är komplicerat antar jag.
– Jag hatar att livet är komplicerat, svarade hon med ett frustande och reste sig upp.
Tillsammans gick de sedan till duschen.

- - - 

Miranda satt framåtlutad och rotade runt bland allt skräp på bilens golv. Hon var på jakt efter ett kassettband att trycka in i den antika bilstereon. Så fort någon fick för sig att stoppa i ett band så fastnade det. För att kunna lyssna på radio igen var man tvungen att trycka in en skruvmejsel för att dra ut det. Förra gången de åkt i epan hade Emy velat lyssna på Rockklassiker och den kassett som suttit i hade hårdhänt förpassats till golvet.

– Det är ju ändå bara en massa dansband, muttrade Emy åt sin systers försök att hitta rätt.
– Inte det här, svarade Miranda och visade upp ett helsvart kassettband som hon tryckte in genom luckan. Hon fick pressa ordentligt förbi den gamla fjädringen.

”Blupp, blupp, blupp”, hördes det på hög volym från den stora högtalaren som var placerad rakt bakom dem.
”Device is connected”, kom sedan ett meddelande när Miranda äntligen lyckats para ihop sin telefon med den kassettformade bluethooth-addapptern. Strax efter fylldes bilen av de dånande gitarrerna och syntslingan i Liliacs tolkning av ”Rainbow in the dark”. Miranda försökte sig på att, på skoj, headbanga till musiken innan hon försvann i sångerskans hesa röst. 
– Sänk lite! skrek Emy.
– Men det är så bra! skrek Miranda tillbaka men sänkte ändå volymen lite från sin telefon.

– Så vad hände igår då? frågade Emy när låten tagit slut och Miranda äntligen sänkt volymen ytterligare.
– Tja. Tror de fattade att du var hos Alice.
Emy skrattade till.
– Vad tyckte de om det då?
– De sa inte så mycket om det faktiskt.
– Inte?
– Nej. 
Emy satt tyst en stund. 

– Men vad gjorde ni? Hur var det att bara var du och Filip?
– Det funkade. Vi försökte ta en promenad typ men det var för kallt.
– Ok? sa Emy frågande.
– Och Hannes och Emma sa inget om att vi var borta? Frågade inget?
Miranda skakade på huvudet och Emy svarade med en ofrivillig suck.
– Vadå?
– Hade typ hoppats att de skulle bry sig eller något.
– Att Hannes skulle bli svartsjuk?
– Nä. Eller kanske, svarade hon sin lillasyster och fortsatte sedan.
– Liksom. I början trodde han ju att jag bara var där för Alice, så hade nästan velat att han skulle bli orolig att jag försvann med henne, eller något.
De tystnade igen.

¬¬– Alltså, svarade Miranda dröjande.
– Vi snackade inte riktigt om att du var borta.
– Så ingen sa något?
Miranda ryckte på axlarna.
– Jag och Filip tog en promenad men orkade inte gå så vi tog ett bad och så gick vi in.
– Så ni träffade inte ens Hannes och Emma då?
– Jo, svarade hon dröjande.
– Men …
– Men vadå?
Emy kollade snabbt mot henne.
– Äh. Vi liksom …
Miranda tystnade igen.
– Vadå? Vad hände?
– Vi råkade träffa dem när vi kom in från badet.
– Åh, svarade Emy och fnissade till.
– Inga handdukar?
– Nä. Fast de hade inte heller några kläder.
– Va?! utbrast Emy och tittade återigen åt sin lillasysters håll.
– Vadå inga kläder?
– Nä, svarade Miranda och började fnissa nästan hysteriskt.
– Emma stod på alla fyra på soffan och Hannes …

Vad Emy än väntat sig att få höra om gårdagen så var det inte det här. Hon spärrade upp ögonen och munnen i förvåning och vände sig mot Miranda.
– Knullade de?
– Vägen! skrek Miranda istället för att svara.

De var nästan ensamma på den lilla vägen som slingrade sig mellan alla fälten och bondgårdarna som låg mellan Vara och Arentorp. Det hade gått åtminstone tio minuter sedan de senast mötte en bil. Samtidigt som Emy kollat bort hade hon vridit till ratten och nu hade de glidit över på vänster sida och var på väg mot diket som separerade asfalten från åkerlandskapet. Emy ställde sig på bromsen och vred ratten så att de blev stående på körbanan.
– Shit! skrek hon sedan.

De satt tysta och andades en stund. Trotts den låga hastigheten så kändes det ändå läskigt.
– Shit, mumlade Emy igen.
– Förlåt, sa hon sedan.
– Varför sa du inget igår? När jag inte körde bil?
Miranda ryckte på axlarna.
– Var fortfarande lite förvirrad tror jag. 
– Okej, svarade hon och försökte lugna ner sig.
– Förstår det.

Emy tystnade i några sekunder och fortsatte sedan.
– Så Hannes knullade sin lillasyster? 
Miranda nickade.
– Och sen’ då? Vad hände?
– Ja. Alltså. Vi snackade lite och så …
Miranda flackade lite med blicken och rodnade.
– Låg ni med varandra? Alla fyra?
Miranda nickade igen och började sedan berätta om gårdagseftermiddagen.

–  Jävlar, sa Emy när Miranda berättat färdigt.
–  Och Hannes som sa att han inte ville tänka på sina syskon och sex när jag frågade honom.
–  Va? Frågade du honom om han och Emma …?
–  Nej! Klart jag inte gjorde. Mer om hur han kände inför att Emma och Filip fick ligga men inte han.
– Han tänkte säkert på hur han och Filip knullade Emma, sa Miranda. 
– Säkert, svarade Emy. 

De avbröts av den ilskna tutan från en mötande bil. Emy tittade upp och möttes av dess argt blinkande helljus. Några sekunder senare svängde den mötande bilen ut i fel körfält och passerade dem i låg fart samtidigt som föraren ilsket tutade åt dem. De följde bilen med blicken och när den var i höjd med dem kunde de tydligt se förarens ilskna ansikte och hyttande näve. 

Lätt skamsen svängde Emy över på rätt sida av vägen och började köra vidare mot Arentorp. Det var inte förrän de var igenom samhället och ute på vägen mot Kvänum som Emy bröt tystnaden.
– Egentligen så är det ju perfekt.
– Hurdå? svarade Miranda och såg mot henne.
– Ja. Nu är inget hemligt längre. Vi kan ha hur mycket sex som helst.
– Jo. Fast. Jag vet inte.
– Vadå?
– Alltså, svarade Miranda osäkert.
– Det har liksom, känts så normalt med Filip. Att det bara är vi. Inga syskonorgier och …, fortsatte hon med låg röst. 
– Hm, svarade Emy tankfullt och blev sedan tyst i några sekunder.
– Men var det inte skönt då? Gillade du inte när de DP:ade dig?
– Jo. Det var skitskönt. Och Emma är grym på att slicka.
– Filip också, fortsatte hon någon sekund senare och rodnade.
– Dåså? Vad är det då för fel med att fortsätta?
– Jag vet inte. Bara det att …
– Slappna av Mirre. Det är bara sex. Ok?
– Och visst. Incestprylen är väl rätt galen men det är ju det som är kul. Eller hur? fortsatte hon innan hon tog satts och fortsatte.
– Jag saknar faktiskt att ligga med Oliver och Tim och med dig.
– Saknar dig också, svarade Miranda tyst.
– Så vi kanske kan fixa lite tid själva nu då? föreslog Emy.
– Eller se om vi kan ha en trekant med Alice igen? Fortsatte hon.
Miranda fnissade lite och svarade.
– Alla fyra med Emma?
– Absolut! Om Alice skulle gå med på det, svarade Emy.
– Det var fantastiskt att vara med henne igen.
Miranda svarade ännu en genom att nicka men förblev tyst.

Den gamla ombyggda Volvon kämpade sig vidare över slätten och så småningom var de igenom Kvänum och på väg mot Öttum och familjen Johanssons hus.
– Fast jag fattar vad du menar lite, sa Emy tillslut.
– Vadå?
– Ja. Det där med Filip, svarade hon och tystnade. Sedan fortsatte hon igen.
– Hade det inte varit för allt det här hade jag nog velat vara själv med Alice. Hade lätt kunnat se mig dejta henne.
– Hm, svarade Miranda och nickade.
– Jag hade velat bli riktigt kär i Filip. Bara vi.
– Fast det går väl att vara tillsammans på riktigt och ändå ha sex med andra? sa Emy tankfullt.
– Jo. Men inte med Filip.
– Nä. Inte om han och Emma är kära på riktigt såklart.
– Nä, svarade Miranda med en suck och skakade på huvudet.

- - -

Emma och Filip hade duschat tillsammans och hon hade fått ännu en laddning av sin lillebrors sperma i sin fitta, efter att han tagit henne bakifrån under det rinnande vattnet. När de båda systrarnas epa svängde in på grusplanen satt de två och Hannes i köket. Tjejerna klev ur bilen och direkt upp till ytterdörren och öppnade utan att knacka på. 
– Hallå, hörde de tre syskonen Emy ropa.
– Inne i köket! ropade Hannes tillbaka och snart satt också de vid bordet. De hade fått varsin macka framför sig.

– Så vad händer idag då? frågade Emy.
– Inget planerat tror jag, svarade Emma.
– Tänkte gå ut i gymmet lite och kanske bada om det slutar regna, fortsatte hon sedan.
– Ok, svarade hon och såg mot Hannes som ryckte på axlarna.
– Ingen aning. Men vi kan säkert hitta på något.
Filip tittade upp på sin storebror och gav honom ett leende. Miranda som såg detta började fnissa lite tyst och snart skrattade alla fem ett ganska nervöst skratt.
– Det är ok, sa Emma. 
– Jag klarar mig. Ha kul ni så går jag till gymmet. 
– Vi kan väl ses vid lunch och kanske göra något annat sedan? avslutade hon.
– Vist. Låter bra, svarade Emy och reste sig från bordet. 

Hannes reste sig också han och följde efter henne ut ur köket och upp på övervåningen. Ungefär en halvminut senare svepte Emma det sista av sitt te och lämnade också hon köket. När hon kommit upp för trappan gick hon direkt in på sitt rum och hämtade sina träningskläder. När hon gick ut genom ytterdörren satt Miranda och Filip fortfarande kvar vid köksbordet.

– Jag vet inte om jag vill idag, sa Miranda tvekande.
Filip svarade med en nickning.
– Förstår. Det blev lite galet igår.
– Lite? svarade hon och skrattade.
– Ok. Ganska mycket galet. Ångrar du dig?
– Nej, svarade hon.
– Det gör jag nog inte. Men jag gillade när det bara var vi. 
Han nickade.
– Jag gillar det också.
– Säkert? Så du tycker inte att det är trist att ligga ensam med mig nu?
– Nejdå. Klart jag inte gör, försäkrade Filip.
– Jag älskar att ligga helt vanligt med dig. Gruppsex är liksom bara ett plus, sa han och insåg att han lät ungefär som hans storasyster brukade göra.
– Okej. Jag också, svarade hon och log sitt söta, sneda leende. 
Filip log tillbaka och kände det som att kunde smälta ihop till en hög på golvet.
– Men jag kan inte sluta vara med Emma.
– Jag förstår, svarade hon och tog ett djupt andetag.
– Jag kan nog inte sluta ligga med Emy och Tim och Oliver heller, tror jag.
– Så allt är lugnt då? frågade Filip.
– Jo, svarade hon.
– Vi ligger med varandra och med våra syskon. Det som händer, händer, sa han.
– Precis, fyllde hon i. 

De gick upp till övervåningen och in på hans rum. Efter att ha tittat på varandra i några sekunder omfamnade de varandra i en hård kram och kysstes.
– Fan. Jag ville verkligen bli ihop med dig, sa Miranda sedan och suckade.
– Och jag med dig, svarade han.
– Men du är ju kär i din storasyster. Eller hur?
– Jo, svarade han och titta ner i golvet.
– Men vi kan aldrig bli ett par på riktigt.
– Nä, svarade hon.
– Ni kan väl inte det.
– Så? frågade han.
– Det som händer, händer, svarade hon och de båda fnissade lite generat. Sedan satte de sig i fåtöljerna och körde igång Mario Kart.

- - -

Emy gick upp för trappan på darrande ben. Hon hade velat få allt småpratande överstökat så fort som möjligt och hade bara blivit frustrerad över att behöva diskutera dagsplanerna med Emma och Filip. När hon klev upp på trappavsatsen dunkade hjärtat hårt i bröstet och hennes andning kändes flämtande. Hon förstod inte varför hon helt plötsligt blivit så här nervös.

– Så tror du han knullar henne i röven nu? frågade hon rakt ut när de kommit in på Hannes rum. 
Hon hade redan i bilen bestämt sig för att bara berätta att hon visste, men hade inte varit säker på om hon skulle våga.
– Va?
– Din lillebror. Tror du han tar Miranda där bak?
– Alltså. Jag vill inte …
– Nähe? Avbröt hon.
– Du vill inte tänka på hur din lillebror knullar min lillasyster, men att du dubbelmacka er syster med honom. Det går bra?
Hannes höjde på ögonbrynen i chock.
– Oh, sa han sedan.
– Okej.
– Det är lugnt Hannes, sa hon.
– Mirre berättade om vad ni gjorde igår. Synd att jag inte fick var med bara.
– Nä. Du var väl med Alice va?
– Mm-hm, svarade hon.
– Det var också jävligt hett. Inte samma som att ha två bröders kukar i röv och fitta samtidigt bara.
Hannes skrattade.

– Så du vill känna våra kukar i dig? frågade han sedan.
Emy log kort.
– Mmm. Enligt Miranda var ni jäkligt bra på det.
Hannes svarade med att le lite generat. 
– Gillade du det? Att få knulla min lillasysters röv?
– Berättade hon att Tim och Oliver brukar göra samma sak? fortsatte hon utan att låta honom svara.
¬– Hon brukar slicka mig samtidigt. 

Hannes hade stått still mitt på golvet och sett på henne medan hon pratade. Han hade sett på det rufsiga färgglada håret, vars lugg idag var neonrosa och på det söta ansiktet med den tunna silverringen i nästan. Hans blick hade vandrat ner över överkroppen som doldes av en svart, tjock hoodie och längst med de smala benen. Under tiden hade hans kuk börjat hårdna innanför hans jeans och när hon nu tog en paus för att hämta andan gick han fram till henne och gav henne en snabb kyss.

Emy öppnade munnen och besvarade kyssen. Efteråt såg de på varandra och fnissade båda till i ett nervöst skratt. Hannes förde långsamt händerna över hennes axlar och ner över bröstkorgen där han fick tag i tröjans dragkedja. Snabbt drog han ner den och hjälpte sedan till att putta den bakåt ner över hennes armar. Hon hade på sig ett tight och kort svart linne som visade en liten bit av magen. Hon lyfte upp armarna i luften och hjälpte på så vis honom att dra det av henne. Han lät sina fingrar stryka längst med kanterna på de små, nästan obefintliga, brösten och mot silverringen i den högra bröstvårtan. 

När han släppte henne drog hon själv ner de svarta träningsbyxor som hon var iklädd i och sparkade sedan av sig de vita strumporna så att hon stod helt naken framför honom.
– Tror du jag behöver smisk för att jag tänder på att knulla syskon?
Hannes svarade med ett kort skrockande innan han gick förbi henne och bort mot skrivbordet. När han vände sig tillbaka mot rummet hade Emy redan krupit upp på sängen och ställt sig på alla fyra med rumpan riktad mot sängens långsida.
– Brukar du smiska Emma också? frågade hon med huvudet böjt snett mot honom.
Han svarade med en huvudskakning och tog några steg närmare henne.
– Synd. Mirre brukar smiska mig med mitt ridspö.

Till sin förvåning insåg Hannes att han inte alls ville höra om vad Emy gjorde med sina syskon, eller berätta om vad han gjorde med sina. Inte nu i alla fall. Han ville knulla och även om hon kanske gick igång på att prata om deras syskon, så var det inget som han, för stunden, gick igång på. Därför vände han sig igen mot skrivbordet och rotade runt ett varv till i lådan.
– Men binder du henne då? pratade hon vidare.
– Jag skulle vilja se det. Lilla söta blonda Emma fastbunden med sin storebrors kuk intryckt i röven.
”Jo. Det var en het syn”, tänkte han. Det var ofta han tänkte på att han skulle vilja ha en bild på just det. Men det gick såklart inte. Han skulle aldrig kunna filma henne med hans kuk djupt ner i halsen eller med hennes bröders kukar upptryckta i sina båda öppningar.

Emy tystnade och skrattade till när Hannes återigen vände sig mot henne. I handen höll han en svart ball gag som hon storögt tittade på innan hon mötte hans blick. Han gick bort till sängen och kröp upp över henne och sate bollen mot hennes läppar. Lydigt öppnade hon munnen och när silikonkulan satt ordentligt spände han fast remmen runt nacken. Sedan drog han av sig alla sina kläder och ställde sig bakom henne.

Det hördes bara ett dovt gnyende när Hannes hårt och i ett enda drag tryckte upp kuken i hennes såphala fitta. Han stod på golvet och höll sig fast i hennes höfter medan han med hårda stötar rörde sin kuk i henne. Emy låg med sin överkropp tryckt mot sina underarmar och gungade fram och tillbaka i takt med de hårda stötarna. Hannes kunde höra hur hon stönade och vrålade bakom silikonbollen. Han antog att hon tog i lite extra för att ge bilden av någon som försökte säga något, men inte kunde. 

Efter några minuters knullande drog han sig ur och spände loss bollen.
– Jävlar! skrek hon ut i rummet.
– Fy fan vad häftigt.

Hon kröp av sängen och satte sig direkt på knä framför honom och tog hans kuk i munnen. Hon hulkade till lite när Hannes pressade sig in och nådde till svalget. Han backade därför någon centimeter innan han började att röra sig lite lugnare i hennes mun.

- - -

Det hade tagit en halvtimme för Emma att köra igenom sitt pass. Ytterligare några övningar senare bestämde hon sig för att ge upp för dagen. Hon var svettig men iskall när hon klev ut på grusplanen som låg precis utanför tomtens trädgård. 

Huttrande gick hon längst med garagets långsida tills hon kom upp till det runda buskage som dolde familjens badtunna. Hon var tacksam mot den person som höjt temperaturen till fyrtio grader. När hon öppnade locket så möttes hon av doften från klor och ånga från det varma vattnet. Hon körde igång bubblorna och drog av sig alla sina kläder. Sedan gled hon ner i tunnan, lutade huvudet bakåt och blundade.

– Fy fan vad kallt det är!
Som i en dvala kunde Emma höra rösterna som kom emot henne. De kändes både nära och långt borta samtidigt. Det var en tjej som hade skrikit till.
– Jag vet, hörde hon sin storebror sucka.
– Ja! Vad hände med solen? Det här ska ändå kallas sommar. 
”Det är Emy”, tänkte Emma och lät sig fortsatt vaggas i det varma, bubblande vattnet.
– Det var varmt i juni, sa Hannes retsamt.
– Antar att de svenska vädergudarna tyckte att det fick räcka då, svarade hon.
– Jävla skitland, morrade hon sedan till.
¬¬– Ja, sa Hannes med en suck.
¬¬– Det är ju nästan så att man önskar att man fötts någonstans där det är varmare.
– Verkligen, svarade Emy.

När de kom fram såg de omedelbart att badtunnan redan var upptagen. Emma låg med huvudet mot den lilla öppningen i buskaget och hennes långa, blonda hår låg utsläppt längst med sidan av det uppblåsbara badet.
– Hej, sa Hannes efter att han harklat sig.
Emma ryckte till lite och satte sig upp. Sedan vände hon sig mot honom.
– Hej, svarade hon och lät blicken glida mellan de två personerna som väckt henne.

Båda två hade varsitt badlakan virat runt sig. Emma gled snabbt med blicken över Emys överkropp och konstaterade att hon inte såg några axelband. 
– Får vi plats hos dig, lillasyster? frågade Hannes.

Emma hade varit på väg att svara något om att hon satt naken efter träningen och att om hon bara fick ett par minuter så kunde de få hoppa i. Men så hade Hannes sagt lillasyster. Det flöt inte ens särskilt bra ihop i meningen, tänkte hon. ”Vad var hans plan?”
– Såklart får ni det storebror. Det finns väl alltid plats till dig? svarade hon därför med ett snett leende.
Hannes kunde inte låta bli att skratta lite.
– Schyst. Tack! sa Emy som tydligen missat den konstiga frågan och svaret.

Emma försökte att inte stirra när Hannes och Emy drog av sig handdukarna men det var svårt att inte låta blicken glida över den långa tjejens smala kropp. Emmas blick stannade kort över det piercade bröstet och över den smala randen av svart hår på det annars kala venusberget. Sedan såg hon mot hennes storebror och på hans halvslaka kuk som hängde mot trädäcket. 
– Så vad har ni gjort idag? frågade hon sedan när de båda satt sig i vattnet.
– Knullat, svarade Emy med ett skratt. Du?

Emy och Hannes satt mitt emot Emma och hon mötte snabbt bägges blickar. Hon hade egentligen tänkt att ta lite paus från sexet nu när hon hade chansen. Hon hade inte varit det minsta kåt när hon satt sig i badet. Bara slutkörd. Samtidigt tänkte hon att det hade varit konstigt om det inte pirrade lite i fittan när hon nu såg sin nakna storebror. Sedan insåg hon att det antagligen borde varit tvärt om. Att hon i det närmsta borde blivit äcklad av att se sin storebrors kuk. 

– Tränat. Blir ju lite paus från sex idag.
– Jasså? sa Hannes frågande.
– Du låg ju med lillebror i morse.
– Jo. I och för sig, svarade Emma och rodnade.

De satt tysta i några sekunder innan Emma fortsatte.
– Så du vet allt nu då?
¬– Japp. Och Filip måste vara en lycklig kille, svarade Emy på frågan
– Jodå, svarade Hannes.
– Det är han nog.
– Ja. Först får han knulla sin söta storasyster och så går han direkt till min lillasyster och sätter på henne, svarade Emy spydigt och fortsatte.
¬– Har ni legat några andra dagar också?
– Jo, svarade Emma dröjande.
– Det har vi väl.
– Så varje gång ni varit nyduschade när vi kommit hit så har ni inte varit nyvakna, utan nyknlullade, sa Emy med ett skratt.
– Eh. Typ, svarade Emma förläget och tittade rodnande ner i vattnet.
Hon hade inte förväntat sig att hon skulle bli så generad över det, som hon blev. Men att höra någon helt utomstående prata om henne och Filip kändes konstigt.

Emma hade knappt lagt märke till hur Emy långsamt flyttat sig närmre men helt plötsligt satt hon alldeles intill henne. Emma kände hur hon la sin hand över hennes lår och hur hon började att smeka henne upp mot fittan. Samtidigt kände hon en till hand stryka över hennes ben från andra sidan. När hon tittade upp mötte hon sin storebrors kåta blick. 

Hon särade på benen och gav på så vis fritt tillträde till sitt sköte. Det tog inte lång stund innan hon kände hur två par fingrar började att stryka längst med hennes blygdläppar och upp över klitoris. Hon trodde att det var hennes storebror som var den första att köra in sina fingrar i hennes, vid det här laget, ganska våta fitta.

Emma gnydde tyst i takt med fingrarna som gled in och ut i henne. Vid det här laget hade de ökats till tre och de var lätt böjda uppåt så att de pressades mot magen. 
– Myyy, nngyyee, kved hon i takt med det lugna men taktfasta pullandet.

Under tiden gled det andra paret händer över hennes ben och upp längst med magen och mot brösten. Emma stönade kort till när hon kände hur någon drog till i hennes bröstvårtor. Samtidigt böjde sig Emy över hennes ansikte och kysste henne. Så fort de släppt varandra puttade Emy henne mot Hannes som mötte hennes läppar.

Emma blev förvånad över kyssen. Vad hon kunde minnas så var det den andra, eller kanske tredje, gången som de kysstes. Hon och Filip hånglade nästan hur mycket som helst men hon hade aldrig tänkt sig Hanes som någon man kysser. Ändå satt hon här och kände hur hennes storebrors tunga brottades med hennes egen. När de väl släppte greppet om varandra hasade han sig uppåt längst med ryggstödet tills att han satt på badtunnans kant.

Emma såg på honom och på hans kuk som pekade rakt uppåt. Hon böjde sig fram över den och tog ett lätt grepp om den innan hon utan vidare omsvep svalde den. Hon kände hur Hannes tryckte hennes huvud ner över honom och bara ett par sekunder senare hade hon tagit hans kuk hela vägen ner i halsen. 
– Wow, utbrast Emy när hon såg hur långt ner Emma kunde ta honom.
Strax efteråt fylldes den lilla uteplatsen av ljuden av kuken som rörde sig i Emmas hals.
– Gör du samma? frågade Emma när hon fått chansen att andas i några sekunder.
– Nä, svarade Emy och skakade på huvudet.
– Du får lära henne, storebror, sa Emma i sin docksöta röst innan hon satte munnen runt hans kuk igen.

Hannes skrattade till. Han hade också tänkt att han borde lära Emy att ta honom långt ner i halsen. Han tyckte att det fint att han och hans lillasyster tänkte likadant och undrade om Emma kanske hade lust att visa hur det skulle göras på riktigt.
– Vill du visa hur man gör då, lillasyster?
– Hurdå storebror?
– Lägg dig med huvudet mot kanten bara.
– Såhär?

Emma lutade huvudet bakåt så att det låg rakt över den uppblåsbara badtunnans hårda kant. 
– Precis så, svarade han och ställde sig bredbent över henne.
Sedan sjönk han ner mot hennes mun och när han riktat in sig rätt öppnade hon sina läppar och gapade så stort som hon kunde. Efter ett kort ögonblick var kuken hela vägen nere i henne igen.

Med uppspärrade ögon satt Emy och såg på hur Hannes kuk rörde sig i hans lillasysters strupe. Det var som att en bula bildades där inne samtidigt som kuken trycktes in för att sedan försvinna när den drogs ur.
– Ugh, ugh, ugh, ugh, ugh, hördes det i kluckande ljud från Emmas hals allt medan han fortsatte att röra sig i henne.

Efter ungefär en halvminuts knullande drog han sig tillslut ur henne. Emy såg hur slemsträngar och saliv följde med kuken upp ur halsen.
– Fy fan vad jag älskar din jävla kuk storebror, väste Emma fram innan hon hostade till.
– Är det där verkligen skönt? frågade Emy.
– Det är skithäftigt, svarade Emma.
– Så hårt och rått. Älskar det!
Emy svarade med en nickning.
¬– Ska vi gå in? frågade Hannes när de båda tystnade.

De reste sig upp ur det varma vattnet och drog huttrande sina handdukar runt sig. De gick längst med husets baksida, upp på altanen och sedan in genom dörren som ledde in i biblioteket. När de väl kommit in satte de sig tätt intill varandra och drog en tjock grå filt över sig. 
– Eh, ja, sa Hannes tvekande.
– Japp, svarade Emma.
Emy å sin sida svarade bara med ett kort fnissande. Sedan lutade hon sig fram mot Emma och kysste henne.

Kort därefter besvarade Emma kyssen för att sedan lägga henne ner på soffan. De båda tjejerna låg ner och gned sina kroppar emot varandra samtidigt som deras tungor lekfullt dansade i varandras munnar. Plötsligt kände Emma hur Emys händer nått över hennes rumpa och hur de klämde över hennes skinkor. Hon svarade med att resa sig upp och sedan svänga runt sin kropp så att hon hamnade med sin fitta över Emys ansikte. Strax därefter var de båda upptagna med att slicka och fingra varandra.

Just då var det många känslor och tankar som gled genom Emmas kropp. Tjejen under henne visste vad hon gjorde och slickade och pullade fantastiskt skönt. Samtidigt så var det ju Emy, Alice stora crush. Hon tyckte att Emy var snygg med sitt svarta, korta hår som alltid var färgat i olika slingor. Å andra sidan hade hon aldrig haft några sexuella känslor för henne. Nu slickade hon hennes fitta och bredvid hade hon sin storebror som satt och tittade på. 

De två tjejerna fortsatte att tillfredsställa varandra i några minuter innan Emma reste sig upp. Hon satte sig med benen särade runt Emys huvud och tryckte sin fitta neråt mot hennes ansikte. Så fort Emma kände hur Emy i snabba rörelser började slicka över hennes klitoris såg hon hur Hannes reste sig upp på knä och siktade in sin kuk mot Emys fitta.

Hon kände hur Emy ryckte till så fort han tryckte in kuken i henne. I någon sekund slutade hon att röra tungan över Emmas klitoris, men så fort Hannes började komma upp i taktfasta rörelser så återupptog hon slickandet av hennes fitta. Så som Emma satt kunde hon tydligt se hur hennes storebrors kuk hårt pumpade Emys tighta fitta. 

Efter en stund så klev Emma av Emys ansikte. Hon satte sig på marmorbordet som stod framför den stora hörnsoffan som tog upp den bortre änden av det stora rummet. Vid den andra kortsidan stod den bokhylla som gav rummet sitt namn och bredvid den, mellan de två dörrarna som ledde till hallen och ut på uteplatsen, stod ett stort vitt matsalsbord. Mellan bordet och soffgruppen stod en mörk fåtölj framför en liten kakelugn med glasruta. Emma brukade gilla att sitta ihopkrupen där under kalla vinterdagar. Senaste gången hon varit i stolen hade hon dock haft armar och ben hoptejpade samtidigt som hon tagit emot sina bröder i alla hål. 

Nu satt hon på den marmorskiva som hennes mamma köpt när hon flyttat hemifrån och såg på hur hennes storebror knullade en spinkig emotjej på föräldrarnas stora hörnsoffa. ”Livet är fan bra sjukt ändå”, tänkte hon och började att föra sitt pek- och långfinger ut och in i sin sjöblöta fitta. 

Efter att ha pullat sig i några minuter reste hon sig upp från bordet och ställde sig på knä på soffdelen som stod mot rummets kortsida. Hon lutade underarmarna mot toppen av ryggstödet och svankade ordentligt. Så fort Hannes såg hur hon ställt sig så drog han sig ur Emy och gick bort till henne. Han la sina händer runt hennes höfter och styrde sedan in kuken i sin lillasysters väntande inre. 

Emma gnydde till så fort hon kände hur han började röra sig i henne. Det tog inte lång stund innan han började att stöta i henne med fasta, hårda och snabba stötar. Hon blundade och gnydde medan hon tog emot den fantastiska kuken. Hon älskade att bli knullad av honom.

Hon vaknade upp ur sin sexdvala av att en annan person ställde sig bredvid henne. Hon kände hur en kropp ströks mot hennes egen och såg åt vänster där hon mötte Emys blick. De båda tjejerna log mot varandra innan de böjde sig framåt och kysstes. Strax därefter kände Emma hur Hannes drog sig ur henne och ett par sekunder senare såg hon hur Emys ansikte drogs ihop när han ändrade henne.

I nästan en kvart stod Hannes och bytte mellan de två tjejerna. Han såg hur hans lillasysters blonda hår klibbade fast sig av svett längst med hennes rygg och på hur Emys hud knottrade sig i den kyliga vinden från den öppna dörren. När han efter några hårda stötar drog sig ur henne så bad han de båda tjejerna att vänta en liten stund innan han lämnade rummet.
– Vad tror du han gör? frågade Emy.
– Hämtar glid, antagligen, svarade Emma.

De båda tjejerna fnissade till och kysste varandra igen. Några sekunder senare hade de lagt sig ner på soffan och var ännu en gång hopslingrade i en sextionia. Emma kände hur Emy lät ett finger glida över hennes analöppning och svarade med att göra samma sak.

När Hannes kom tillbaka in i rummet möttes han av synen av de två tjejerna som låg och slickade varandra. Han satte sig ner vid sidan av dem och såg på hur Emys tunga slickade över Emmas klitoris och på hur hennes långfinger pressades mot analöppningen. Han böjde sig fram över dem bägge och öppnade korken på flaskan som han hämtat från sitt rum.

Emma suckade till när hon kände den klibbiga vätskan rinna ner mellan hennes skinkor. Sedan gnydde hon till när hon kände hur ett finger började att röra sig i den trånga öppningen. Hon kunde inte avgöra om det var Emy eller Hannes som pullade henne och hon brydde sig inte mycket heller. Hon gnydde i takt med den slickande tungan och fingrets rörelser.

De sköna rörelserna fick henne dock att helt tappa fokus på att slicka Emy. Det var inte riktigt som att hon klagade dock. Hon låg på soffan och såg på hur Hannes långsamt rörde tre fingrar i sin lillasysters rövhål samtidigt som hon själv lät tungan fladdra över hennes klitoris. Hon tyckte att detta var mer än hett. Trotts att ingen rörde vid henne trodde hon att hon snart skulle komma av bara tanken på det som hände ovanför henne.

Hon såg hur Hannes drog ur sina fingrar och på hur han snabbt drog några runktag på sin kuk. Sedan satte han sina smalben och knän bredvid hennes huvud och böjde sig framåt över hennes ansikte. Hon stirrade rakt upp och såg hur han styrde sin kuk mot sin lillasysters rövhål och pressade sig in i det. Hon låg på rygg och såg hur hans grova kuk började röra sig i snabb takt. Som hypnotiserad höll hon blicken fäst på hans pung som svängde i takt med stötarna. 

Emma hade helt tappat fokus på tjejen som låg under henne. Hon stirrade rakt fram och tog emot sig så gott hon kunde allt medan hennes storebror pumpade hennes anal allt hårdare. Hon stönade, skrek och gnydde om vartannat i takt med de hårda stötarna. När hon sedan kände hur en tunga pressades mot hennes klitoris trodde hon att hon skulle explodera.
– Jaaaaa!! Faaaanhee! skrek hon ut i rumet.
– Gaaaaargghhhhaeee!!
Sedan kände hon hur hennes fitta började pulsera och kort därefter hur hon sprutade.

Safterna forsade i en hård stråle ut ur henne och ner på soffan, och Emy som låg nedanför. Hon blev först chockad över att få vätska över sig men förstod ganska omedelbart vad det var som hände. Hon hörde hur Emma fortsatte att frusta ovanför henne och såg hur Hannes fortsatte att knulla henne. För stunden bestämde hon sig för att inte slicka något mer.

- - -

Filip och Miranda hade suttit i varsin fåtölj hela förmidagen. De hade skrattat och retat varandra medan de kört igenom de olika banorna i tv-spelet. Det enda som saknades var något att äta. Popcorn, chips, läsk eller kanske tillochmed lunch. 

Därför reste de sig upp från sina platser och gick tillsammans ut ur rummet. När de kom ner för trappan hörde de genast de höga ljuden från biblioteket. Filip kände mycket väl igen ljudet av hur hans syster fick orgasm. Trotts att han tänkte att han bara borde låta det vara och, som planerat, gå mot köket så kunde han inte låta bli att låta nyfikenheten ta över. Med Miranda tätt bakom sig gläntade han svagt på dörren och tittade in.

På soffan stod Emma fortfarande på alla fyra. Hannes fortsatte alltjämt att röra sig i hennes analöppning samtidigt som Emy låg på rygg under syskonparet. Även om det inte syntes från dörren hade hon nu börjat att smeka sig själv.
– Ska vi gå in? hörde Filip Miranda viska i hans öra.
– Va? svarade han lika tyst.
– Är du säker? Vi kanske borde ta det lugnt.
– Det som händer, händer, viskade hon tillbaka och gav honom en puss i nacken.
Som svar vände sig Filip om och kysste henne. När de släppte varandra öppnade de försiktigt dörren och klev in.

– Wow, sa Miranda rakt ut i rummet.
– Får vi också vara med?
Hannes såg mot henne och skrattade till.
– Klart ni får. Eller hur?
Ingen av de två tjejerna gav något svar men Emma tänkte att hennes plan om att ha en dag utan galet sex nu helt gått om intet. Inte för att hon tänkte klaga. Inte för stunden i alla fall.

När hon lyfte blicken och långsamt försökte vrida huvudet så hon skulle kunna se något annat än soffans hörn, såg hon hur Filip och Miranda var på väg emot henne. De hade båda kastat av sig sina kläder och hon log när hon såg dem komma gående hand i hand. Sedan så snörpt magen ihop sig något. ”Skulle hon aldrig vänja sig vid att se dem?”, tänkte hon och blundade.

När hon tittade upp igen så såg hon hur hennes lillebror ställt sig på knä framför henne. Hon öppnade munnen och genast så stötte han sig framåt så att hans ollon gled in mellan hennes läppar. Efter några omgångar lyckades han hitta en ställning där han kunde stå och få in hela sin längd i henne. Så fort han började att röra sig i hennes hals började Hannes att återigen knulla hennes rövhål.

Miranda hade satt sig på knä nedanför sin storasysters fitta och lät nu fingrarna spela över hennes rakade blygdläppar. Hon förde snabbt in två fingrar i henne och började att pulla henne i hårda stötar. Emy gnydde högljutt i takt med sin lillasysters rörelser. Det tog inte lång stund innan hon ökade till tre och sedan fyra.
– Nnggyyyheee, Iiiieeeehhe, aaaaarggh, stötte hon fram allt medan Miranda stötte sin hand mot hennes blygd. För varje gång som hennes fingrar nått hela vägen in slog handflatan mot hennes klitoris.
– Aaaaahhhrgh, nyyyynghee, aaaaaaarghheeaa!! skrek och gnydde hon om vartannat.

Under tiden hade Filip fortsatt att stöta i sin storasysters mun och hals. Med jämna mellanrum hade han dragit sig ur för att ge henne några sekunder att hämta andan. Nästa gång han drog ur kuken ur henne så satte Miranda sin hand över den och började runka. Sedan böjde han den neråt mot Emys fitta.

Det blev ganska bökigt att få till det och i slutändan fick Emma resa sig från att stå på alla fyra. Filip satte sig på knä och siktade in kuken mot Emys öppning samtidigt som Emma tog stöd mot hans överkropp. På detta vis kunde Hannes fortfarande stöta i henne samtidigt som Filip fick tillgång till Emys öppning. Efter några mjuka försök så började de två killarna att röra sig med halvsnabba stötar.

Det var ganska bökigt och knöligt och blev därför inte särskilt skönt för någon av dem. Filip kunde se rakt in i Emmas ögon och såg hur hon flackade med blicken. Samtidigt kände han att det var svårt att stöta i Emy och på samma gång ta emot sin systers tyngd mot sin överkropp. Han drog sig därför ur och tog emot så att Emma kunde gå ner på alla fyra igen.
– Jag behöver paus, frustade hon så fort hon var nere och Hannes drog sig genast ur henne.

Emma hade stått på alla fyra och i olika omgångar tagit emot kuk i sin anal i nästan tjugo minuter nu. Hennes ben var smått ömma men framförallt så kände hon en lätt svidande känsla vid hennes bakre öppning. Vid det här laget hade i stort sett allt glidmedel torkat in. Med andra ord så var det dags att ta det lite lugnt ett tag. Hon gick därför bort mot fåtöljen och vred den så att hon kunde se soffan, innan hon satte sig. 

Hannes halvlåg nu på knä med ansiktet mellan Emys ben. Han förde tre fingrar i hennes analöppning samtidigt som han slickade över hennes klitta. Samtidigt stod Miranda på knä på golvet och runkade hans kuk. Med tanke på vart den nyss varit så ville hon inte ta den i munnen men hon förde långsamt hans förhud fram och tillbaka. Med sin andra hand gjorde hon liknande rörelser på Filip som stod bredvid. 

När Hannes hade pullat Emy i några minuter reste han sig upp och satte upp hennes fötter över hans axlar. Han drog henne till sig så att hennes bakre öppning lutades snett uppåt och styrde sedan in kuken. Strax efteråt så tryckte Filip in sin kuk i hennes mun.

Emma såg hur Emy låg med böjd rygg och hur Hannes kuk pumpades in och ut i hennes rövhål. När hon tittade uppåt såg hon tjejens långsmala fotsulor som röra sig i takt med stötarna. Emma tyckte att det såg ut som om hon viftade med fötterna. Sekunderna senare kände hon hur Miranda särade på hennes ben och gled in med ansiktet mellan dem. Hon suckade till av njutning när hon kände hur hon började att slicka henne.

Alla i rummet ryckte till när de hörde ljudet av Emys klökande och sedan hostande.
– Lugn, sa Hannes och vände sig mot Filip.
– Det är inte Emma det här. Alla fixar inte att ta den så.
– Förlåt, mumlade Filip tyst och såg skamsen ut.
– Det är ok, sa Emy trotts att hon hostade till ännu en gång.
– Ni måste nog lära mig det där, tillade hon sedan.
– Klart vi ska, svarade Hannes med ett leende innan han körde in kuken i henne igen.

Filip sänkte sin kuk mot Emys läppar ännu en gång och lät sitt ollon villa mellan dem. Han kände hur Emy slickade och sög längst överdelen av skaftet och runt det känsliga huvudet. Efter någon minut så drog han sig dock ur och satte sig ner på soffan bredvid henne.

I någon minut satt han still och tog in synen av hur hans storebror knullade Emy och hans storasyster slickades av Miranda. Han satt och drog smått i sin kuk även om han försökte att låta bli. Just nu ville han vila upp sig en stund. Efter kanske tre minuter hade han dock hämtat andan tillräckligt för att vilja vara med igen. Han skulle precis resa sig och gå bort till Miranda när han såg hur hon reste sig från sin plats mellan Emmas ben och gick bort till honom.

Så fort hon kommit fram till soffan kastade hon sig om honom och kröp upp i hans knä. De kysstes och hånglade vilt med varandra medan Filips lem gnuggades mot hennes underliv. När Miranda känt skaftet gnidas mellan sina blygdläppar reste hon sig några centimeter och styrde sedan in honom i sig. 
– Ååhhe, suckade hon och började sedan att röra sig upp och ner över honom.

På den andra änden av soffan fortsatte Hannes att knulla Emys bakre öppning i hårda och långa stötar. Han såg ner i hennes söta ansikte och på det färgade håret som slängdes runt i takt med hans rörelser. Han gled med blicken över den sprayade luggen och ner mot hennes slutna ögon. Han önskade så att han kunde få möta hennes blick. 

Rummet var uppfyllt av ljuden från de två knullande paren. Emma satt med fingrarna mellan benen och såg på hur Miranda studsade upp och ner på Filips kuk samtidigt som Hannes sänkte sin i Emys röv. Efter att ha tagit in synen i någon minut reste hon sig upp och gick bort till sin lillebror och satte sig nedanför honom. Försiktigt lät hon sina fingrar glida över hans lår och in mellan dem och fram till hans pung. Filip kände det som att han skulle spruta direkt när han kände sin systers fingrar snudda vid honom.

Emma drog undan fingrarna men blev ändå kvar, sittandes på knä. Hennes lår och smalben låg pressade mot varandra och hennes fötter låg synliga bakom henne. När Hannes en kort stund lyfte blicken från Emy fick han se sin syster sitta med rak rygg vid bordet. Han saktade ner på sina rörelser innan han tillslut drog sig ur och gick bort till henne. Emma såg på sin storebror när hon plötsligt hade hans kuk framför ansiktet. Sedan tittade hon mot Emy som låg kvar på soffan och hämtade andan.
¬– Är du ren där bak?

Emmy svarade inte först. Hon kände runt sitt av glidmedel nerkladdade rövhål och stack in ett finger. Jodå. Hon var ren. Hon hade spolat rent ordentligt på morgonen eftersom att hon utgick från att Hannes skulle vilja knulla henne där bak. Därför satte hon sig upp och nickade som svar.

Emma tycktes fundera i ett par sekunder innan hon tillslut tog kuken i munnen och började slicka på den. Hon tyckte inte att den smakade något särskilt och snart hade hon halva staken inne i munnen. Hannes stod först still och såg på den blonda tjejen som satt framför honom. Av alla grejer han trodde att hans slampiga syster skulle göra så var nog detta inte en av dem. Som belöning drog han henne emot sig och tryckte sig hela vägen ner i hennes hals. Efter knappt tio sekunder var han uppe i sitt vanliga snabba tempo.

Medan Hannes halsknullade sin syster hade Emy rest sig från sin ända av soffan och gått bort till Filip och Miranda. Hon la nu handen försiktigt över Mirandas rygg och hon slutade direkt att rida och någon sekund senare klev hon av honom.

Emy var just på väg att kliva upp på Filip när Miranda fick syn på glidmedelsflaskan som stod på marmorbordet. Hon sträckte sig efter den och innan Emy hunnit sätta sig så satte hon sitt pekfinger i skåran mellan hennes skinkor. 

Emy stannade upp och ställde sig framåtlutad så att hennes syster skulle komma åt att smörja in hennes rövhål. När det var lagom fyllt av hal vätska vände hon sig bakåt och satte sig långsamt ner över den yngre killens hårda kuk. Sedan satte hon fötterna i soffdynan, vid sidan av hans ben och började att rida.

Miranda såg först på hur Emy rörde sig upp och ner längst med Filips skaft. Hon lutade sig över den öppna fittan och skulle precis sätta in sitt pek- och långfinger när hon fick en annan idé
¬– Hannes? sa hon i en frågande ton och mötte hans blick när han drog sig ur Emmas mun.

Det behövdes inga fler ord. Han såg på den långa, smala tjejen som satt i Filips knä, med hans kuk inkörd i hennes anal. Han mötte hennes mörka ögon och kände som vanligt hur det kändes som att han skulle kunna sugas in, rakt ner i de mörka pupillerna. Sedan lät han blicken glida över brösten, längst med magen, över den svarta randen hår och ner till den öppna fittan. I några sekunder stod han och såg på kuken som rörde sig in i hennes bakre öppning. Sedan tog han två steg mot dem.

Emy gnydde och stönade till när hon kände hur den andra kuken gled in i hennes fitta. I ett drag bottnade han i henne och efter att både han och Filip hållit sig stilla i ett par sekunder så började han att snabbt röra sig i henne. Hans lillebror hängde omedelbart på och snart knullade de den artonåriga tjejen i snabba, hårda och synkade stötar. Hannes hann reflektera över att alla dubbelmackor med deras syster hade gjort dem väldigt samspelta. Han funderade på hur det skulle vara att hitta en helt utomstående tjej som de båda kunde ge sina kukar. ”Fast det räcker kanske med de här tre tjejerna för ett tag”, tänkte han sedan och ökade lite mer på takten och kände hur Filip såklart hängde på.

Emma och Miranda satt tätt hoptryckta på den andra soffdelen och såg på hur de båda killarna rörde sina kukar i Emys båda öppningar. De fingrade förstrött på sig själva medan de följde hur de båda kukarna i hög hastighet pumpade i henne. Tvekande lyfte Emma sin vänsterhand och la den över Mirandas lår. Den unga tjejen svarade med att lägga sin hand över hennes och sedan flytta dem mot hennes fitta. När Emma försiktigt strök sina fingrar över hennes blygdläppar kände hon direkt hur våt hon var. Utan problem kunde hon föra in tre fingrar men när hon försökte köra in ett fjärde blev det allt för trångt. 

Efter att de dubbelmackat Emy i lite mer än fem minuter så drog sig Hannes ur henne och satte sig på bordet. Någon halvminut senare signalerade Filip att han ville att Emy skulle resa sig från honom. Hon gick bort till de övriga två tjejerna och böjde sig mot Miranda. De båda systrarna öppnade sina munnar och möttes i en blöt kyss. Emy blev sittande i Mirandas knä och medan deras händer gled över varandras svettiga kroppar fortsatte deras tungor att vilt dansa med varandra. 

Emma såg på hur deras hånglande övergick till att deras händer söte sig till varandras sköten. Efter en kort stunds pullande la de sig ner på soffan i en sextionia och började att hårt stöta sina fingrar i varandras blöta fittor. I någon minut följde hon skådespelet innan hon gick bort till sin lillebror och kröp upp i hans knä.

– Jag äskar dig Filip, viskade hon i hans öra innan hon med van hand styrde upp hans kuk i sin fitta. Istället för att börjar häva sig upp och ner på honom så blev hon sittandes stilla med kuken inuti sig.
– Håll om mig, viskade hon.
Hon kände hur Filips armar slöts om henne och hur han tryckte henens kropp hårt emot sin egen. Hon låg med sin haka tryckt mot hans axel och sin kind hårt pressad mot hans. När han lättade på greppet igen reste hon sig något och gav honom en puss. Sedan satte hon återigen sina läppar mot hans öra.
– Jag är så galet kär i dig, viskade hon så tyst att bara han kunde höra det. Efteråt kysstes de igen.
– Storebror? sa hon sedan frågande med blicken riktad mot Hannes.

Oavsett hur trött Hannes var så fanns det ingen tvekan om vad han skulle svara. Han reste sig upp från bordet och tog tag i flaskan med glidmedel. Sedan gick han fram till sina yngre syskon och satte flaskan mot sin lillasysters analöppning. Sedan den där tisdagseftermiddagen i maj när han för första gången fick dubbelmacka henne, var det här bland det bästa han visste. Han trodde att de alla tre, eller åtminstone han och Emma, höll med om det. Det var inte bara att han hade sex med henne, eller att han fick ge henne en dubbel. Det var hela grejen. Att det var två bröder och deras syster. Två bröder, en yngre och en äldre som gemensamt knullade deras mellansyster. Oavsett vilka fantasier som Hannes hade haft så var det här långt över vad han ens kunnat föreställa sig.

– Jaaaaheee!! Jäääävvlaaaar! skrek Emma när hon kände hennes storebrors kuk pressas förbi ringmuskeln.
– Faaaaannhee!
– Knulla mig nu! Knulla er jävla knullsyster!

Hennes båda bröder började genast att hårt pumpa hennes båda hål med hårda stötar. Miranda och Emy hade under tiden satt sig upp och såg nu fascinerat på hur killarnas kukar i omgångar fyllde upp henne. För stunden alternerade de mellan att fylla henne så att när Hannes nästan var helt ute så stötte Filip sin kuk i botten på henne. Allt medan hon skrek, svor och stönade om vartannat.

Utan förvarning spände hon sin kropp och föll sedan framåt. Vant tog Filip emot henne och de båda killarna slutade att stöta i henne. När hon återkom från sin orgasm var det med ett stort leende.
– Ni är bäst, som alltid, sa hon sedan.
– Det är ok, sa hon sedan när Hannes långsamt började röra sig i henne. 
– Vila lite.

Hannes drog sig helt ur och satte sig på soffan bredvid Filip. På darrande ben reste sig sedan Emma upp och gick bort till de andra tjejerna. De slöt henne direkt i sina armar och började att ge henne blöta kyssar över hela hennes kropp. Emy drog hennes armar bakåt och helt plötsligt låg hon på rygg på soffan med Mirandas ansikte mellan sina ben och med Emys över ett av sina bröst. Hon blundade och njöt av behandlingen.

Killarna gjorde sitt bästa för att inte röra vid sig själva medan de såg på hur Miranda och Emy sög och slickade längst med Emmas kropp. Miranda hade tre fingrar uppkörda i hennes fitta samtidigt som hon slickade över klitoris. På samma gång kramade Emy om hennes vänstra bröst samtidigt som munnen låg pressad över det högra. Emma stönade och gnydde om vartannat och hon kände att hon snart skulle vara på väg mot ännu en orgasm.

Helt plötsligt kände hon hur Miranda slutade att slicka henne och drog ut sina fingrar.
– Nääee, gnydde hon besviket medan hon såg hur den långhåriga tjejen reste sig och gick bort till hennes bröder.

Miranda satte sig genast gränsle över Hannes ben och styrde upp hans kuk i hennes fitta. Filip var inte sen att fatta vinken och tog nu han tag i glidmedelsflaskan och började att låta vätskan ringla ner i sin klasskompis anal. En kort sekund tänkte han på att hennes bröder också gjort detta men slog genast bort tanken. Just nu var det han och Hannes som fick dubbla henne och det var det enda som spelade någon roll.

När han tyckte att hennes anal var tillräckligt hal så smörjde han snabbt in sig själv. Därefter satte han sitt ollon mot hennes öppning och pressade sig in. Några sekunder senare började han och Hannes att röra sig i henne. 

Till att börja med så rörde de sig långsamt och försiktigt men ju längre tiden gick desto mer hårdhänta kände de att de kunde bli. Det var inte tal om att sätta på henne lika hårt som de gjorde med Emma eller ens med Emy. Men som de nu satt kunde de knulla henne hårdare än de gjort under gårdagen. Miranda flämtade och gnydde i takt med att de rörde sig i henne med halvsnabba mjuka stötar. Hon blundade och höll sig hårt mot soffryggen och lät sig fyllas av de båda kukarna. Hon ville känna varenda känsla som spred sig i hennes öppningar och i resten av kroppen. Det här var något annat än att få kuk av sina bröder. Allt var fortfarande helt galet, men det var i alla fall inte hennes syskon som rörde sig i henne. 

– Åh, jag, suckade helt plötsligt Filip.
– Kom, nästan skrek Emma åt honom och han drog sig snabbt ur Miranda och gick bort till henne och Emy.

De båda tjejerna vände sig emot honom och satte sina kinder tätt emot varandra. Med vidöppna munnar såg de hur han drog ett par sista runktag innan han började skjuta ut sin sats. Den första strålen sköt han in i sin systers öppna mun medan den andra hamnade på Emys tunga. När nästa sprut kom hade de båda tjejerna stängt sina munnar och han sprutade därför ner deras ansikten med hans tjocka säd. När han sprutat klart öppnade tjejerna sina munnar igen och visade honom klumparna med sperma som nu låg på deras tungor. Sedan vände de sig mot varandra och kysstes. Om inte Filip nyss kommit hade han nog kunnat göra det igen, just då. Efter att de kysst varandra svalde de och öppnade återigen sina munnar. 

På andra sidan av soffan hade Hannes vält ner Miranda på rygg och de övriga fyra i rummet såg nu på hur han med hårda stötar fyllde hennes fitta med sin kuk. Han såg ner i hennes svettiga ansikte, på de öppna mörka ögonen som var nästan lika lätta att drunkna i som hennes storasysters och ner över hennes rodnande hals och de stora brösten. Kullarna hade flutit ut åt sidan och Hannes fick se hur de studsade allt medan han stötte i henne. Han lät sedan blicken glida ner över magen och ner mot den bulliga, rakade fittan. Det var hypnotiserande att se hur hans kuk i snabb hastighet åkte in och ut i den. 

Miranda var något trångare än sin storasyster och han kände hur fittan mjukt trycktes runt honom. Det var blött, varmt och alldeles fantastiskt. Egentligen föredrog han analsex men det hade varit ett misstag att försöka ta henne där bak. Han kände det som att hennes trånga fitta var som skapad för att ta hans kuk och han manade på sig själv att knulla henne fortare och hårdare. Han såg hur hon förde ner sin hand över klitoris och började smeka sig själv. Han ökade takten lite mer och hoppades att de skulle komma samtidigt. Han var egentligen inget fan av creampies men tanken att få fylla denna lilla femtonåring med hans varma sperma kändes otroligt het. Han antog att han borde skämmas när han tänkte på hur hon nyss slutat åttan och snart skulle börja nian. Men det var ändå denna tanke som fick honom att med ett hårt tryck bottna i henne och sedan släppa lös sin sats. 

När Miranda kände hur hennes fitta fylldes gjorde hon några sista hårda rörelser över klitoris och kände sedan hur kroppen skakade till. Hon saxade sina darrande ben runt Hannes och pressade honom hårt emot sig. Han rörde sig mjukt i henne och kände hur orgasmens efterdyningar rann ur honom. När hon väl släppte honom satte han sig bredvid.

Emma satt med sitt huvud lutat mot Filips axel samtidigt som han höll om henne med sin vänstra arm. Bredvid satt Emy uppkrupen med sina armar runt sina ben. Hannes å sin sida satt med armen runt Miranda.
– Eh, sa han lite urskuldande.
– Ja, fnissade Emma.
Sedan skrattade alla fem ett nervöst skratt innan det blev helt tyst igen.

– Alltså. Nu måste vi ha den där festen, sa tillslut Emy vilket möttes av ännu ett skratt.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Nightcare

Det blir bara bättre och bättre. Orgien är lös!
Men utan att det blir helt olverskådligt. Det är viktigt.

10/4, 2023 kl. 19:20

#1

Belar

Det blir en fest att se fram emot:)

26/3, 2022 kl. 17:59