Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/3, 2022 kl. 19:32, av Liberty

Två blir tre

Del 2 av 2 i serien Danne och Marie

Det kanske blir en serie av det här ändå.

Klockan var redan 18:26. Marie hade gjort en heldag på jobbet. Den hade bjudit på ett spännande äventyr när sessionen med Danne hade urartat till en sexakt av fina proportioner. Hon hade sugit av honom och de hade knullat i soffan. Det hade gjort de andra sessionerna under dagen betydligt enklare att hantera. 

Nu klev hon av bussen hemma i sitt kvarter. Det hade varit en bra dag men Marie inte helt nöjd ändå. Marie var fortfarande kåt. 

===============

Danne satt hemma med sin kompis Johan. De skulle en fotbollsmatch som började klockan 20:00. Men Danne kunde inte släppa tanken på Marie och besöket hos henne tidigare idag. Johan märkte uppenbarligen att något hade ändrats för han frågade.

"Hur är läget? Du känns gladare än på länge."

"Hehe, jo. Det var en...."

Danne han inte säga mer förrän telefonen plingade till. Det var sms-signalen. Ingen använder sms längre förutom försäljare och typ tidsbokningar, tänkte Danne när han plockade upp telefonen. Det var ett sms från Marie. 

"Jag funderar på om vi skulle boka in en privat session." stod det. 

Danne fattade direkt. 

"Okej. När?" svarade han. 

Det dröjde inte mer än några sekunder. 

"19:00?"

"Jag har en polare här nu." svarade han.

"Dumpa honom eller ta med honom. Det bestämmer du." stod det i meddelandet som kom direkt.. 

========

Marie kunde inte tro det. Skulle hon kanske kunna få till en dubbelmacka ikväll?  Det hela patient-terapeut-spektrumet var bortblåst. Hon ville ha mer. 

=======

Danne funderade på saken. Skulle han berätta för Johan? Det skulle kunna bli bra. De hade ju funderat på det tidigare. Ett par sekunders övervägandet räckte. 

"Du, Johan. Hör på här."

Danne berättade allt. Johan lyssnade med stora ögon.. Danne sms'ade Marie och fick en adress. 

=======

En halvtimme senare klev de av bussen vid den hållplats närmast Maries lägenhet. Båda två var kåta. Marie hade instruerat killarna att inte ha några kalsonger på sig. Det skulle bara ta onödig tid, hade hon skriit. Dörren var olåst när de kom fram till lägenheten. 

======

Marie låg på sin säng och hörde dörren öppnas, stängas och låsas. Hon var naken, så när som på ett par stringtrosor. Hon hade funderat på att ta fram en dildo, men hon valde att plåga sig själv och sin kåthet och lät bara tanken leka fritt med vad som skulle kunna hända. När hon såg killarna komma in i sovrummet skakade hon nästan av kåthet. 

“Ta av er byxorna” sa hon.
“Det här är Johan” sa Danne samtidigt som han lät tröjan och byxorna falla till golvet. 

Johan hade redan tagit av sig sina kläder och gick fram till Marie. Han kysste henne ömt. Deras tungor lekte och Marie sög lite på hans. Han lät sin tunga glida in och ut ur hennes mun, samtidigt som Danne placerade sig mellan hennes ben och drog trosan åt sidan. Hans tunga lekte med Maries klitoris utan att han nuddade henne någon annanstans. Hon stönade, kåtheten höll på att explodera i henne. 

Johan tog bort tungan och mötte hennes blick. Marie smekte hans kuk. “Får jag smaka?”
Johan nickade och kom närmare. Danne fortsatte att slicka hennes klitoris. Då och då lät han tungan glida ner mellan hennes blygdläppar och in i henne. Han älskade att slicka fitta och det märkte Marie, som släppte Johans kuk med munnen.
“Åh, fortsätt. Fortsätt. Jag kommer…” stönade hon. “Jag kommer….!”

Johans kuk letade sig tillbaka in i hennes mun och han ökade tempot. Då kunde hon inte hålla emot längre. Då sköljde orgasmen genom henne som en tsunami. Danne greppade hennes höfter och höll nere hennes skakande kropp. Hon skulle inte komma undan och orgasmen fortsatte i våg efter våg. 

När hon hade återhämtat sig märkte Marie hur killarna väntade. De väntade på att hon skulle vara redo. Det var hon.
“Knulla mig nu.” sa hon.

Danne la sig så långt uppe på sängen som möjligt, huvudet nuddade nästan sänggaveln. Maries fitta sjönk ner över honom. Sakta men säkert kände hon hans kuk fylla henne. Johan såg lite besviken ut, men ställde sig vid hennes ansikte igen. Hon sög och red samtidigt. Efter någon minut flög djävulen i Danne.
“Johan, hon har ett hål tlil….”
Marie mötte Dannes blick snabbt. Han nickade. Hon log samtidigt som hon pekade på ett sängbord. Johan följde riktningen med hennes blick och öppnade lådan. Glidmedel. 

Han smörjde in hennes hål och sin kuk. Sedan tryckte han försiktigt sitt ollon mot hennes hål samtidigt som Danne fortsatte att knulla hennes fitta. Hon stönade….
“Aaaah, så skönt…. Försiktigt.” 

Johan fick in hela kuken i henne. Han hade inte lika stor kuk som Danne. Men en kuk i stjärnen är en kuk i stjärten och det tog en stund innan Marie hade anpassat sig. Johan ökade takten. Danne ökade takten.
“Ja..Ja..aaa” stönade Marie. Efter någon minut kände hon nästa orgasm skölja över henne. 
Johan kunde inte hålla emot. Han ökade tempot. Mer. Mer. Snabbare.
Hårdare. Marie skrek av njutning. 
“Jag kommer…!”

Stråle efter stråle sköt in i hennes rumpa. Danne saktade ner sitt tempo lite för att låta de två uppleva ögonblicket. Johan drog sig ur efter någon minut och satte sig bredvid de två. Danne ökade tempot igen.
“Var ska jag komma?” fick han fram när han kände att han började vara nära.
“I min stjärt….”

Danne tvekade. Han mötte Johans blick. Johan nickade.
Ja vad fan, man lever bara en gång, tänkte Danne.

Han reste sig. Marie sträckte rumpan i vädret och särade på skinkorna med sina händer. Det rann lite sperma ur henne. Here goes nothing, tänkte Danne. Försiktigt tryckte han in sin penis i henne och kände värmen. Han ökade takten. Vad som var där brydde han sig inte om längre, han hade kunnat tränga in utan glidmedel. Marie älskade det.
“Det…här…har…jag…väntat…på…” stönade hon i takt med hans stötar.

Danne ökade takten. Snabbare. Snabbare.
Han smiskade henne. Hon stönade. 
Han kände orgasmen komma igenom honom, från ljumskarna in genom pungen och snart sköt han sin sats där Johan nyss hade gjort samma sak. Det var som om det aldrig ville ta slut. Trots att de hade knullat tidigare idag var det som om han var full av en sjö med sperma som behövde komma ut. Och det gjorde den. Det rann ur henne när han var klar. 

Några minuter passerade där de bara låg i sängen och andades ut. Marie tog till orda först.
“Det här blev ju en bra dag. Du får gärna vara med fler gånger. Var det Johan du hette?” log hon mot Johan. Han log. Danne skrattade. 
“Vi bokade aldrig någon ny tid förut, va?” sa Danne till Marie. 

De betydligt yngre killarna log mot varandra.
“Nej, vi gjorde visst inte det. Det känns som att ett gruppsamtal kanske är på sin plats nu.” sa hon.
“Ja, det verkar så.” sa Johan.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.