Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/3, 2022 kl. 22:09, av blåögd

Villaghettots okrönta drottning?

Del 1 av 4 i serien Ode till Bubbel

"Helvet... åhhh..."

Hennes efterlängtade orgasm hade äntligen slutit sitt grepp om henne när det otänkbara hände. Det som inte fick ske. Njutningen och paniken frontalkrockade inom henne. Resultatet? Läs vidare i denna stillsamma Ode till Bubbel.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Huldran

Nu har jag återigen läst denna första del av serien. Jag kunde inte låta bli, tidpunkten passade också... Och kommit till insikt om, att det ibland är svårt att motstå naturens begär - utan att ens behöva fantisera. Erotisk, sinnlig njutning är några ord i sammanhanget.

Tack, //Huldran.



28/5, 2022 kl. 00:53

#6

Huldran

Ja, detta var en fin start. En berättelse att få sluta sina ögon och fantisera till.

Tack, //Huldran.

24/4, 2022 kl. 12:16

#5

Maximus

Wow, vilken öppning. Så eggande!

17/4, 2022 kl. 22:40

#4

TheTenderPoet

Välskrivet och upphettande! Gillar hur du bygger upp stämningen långsamt.

1/4, 2022 kl. 11:49

#3

Hailey

Underbar och välskriven. Ser fram emot fortsättningen.

1/4, 2022 kl. 11:16

#2

John

Riktigt, riktigt bra. :)

30/3, 2022 kl. 09:06

#1

RuterEss

Vill likt Gert Åke Fylking utbrista ... ÄNTLIGEN!!! En ny novell från dig. Och en lovande start på en serie dessutom. Tack för en bubblande och pirrande start på dagen :-)

30/3, 2022 kl. 06:25