Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/9, 2009 kl. 19:20, av Kid

I det lugnaste vatten - Del 1

Del 1 av 3 i serien I det lugnaste vatten..

Petra är övertygad om att Marcus är på gränsen av ointresserad av andra kvinnor än hon.
Hon skulle få en chock om hon visste sanningen.

I det lugnaste vatten..  Del 1  
 
Marcus har precis duschat och torkar sin kropp torr med badhandduken. Han ställer sig framför spegeln och kammar sig. Han stannar upp och beskådar sin kropp. Han ser en normalbyggd man i sina bästa år. Han har kort ljust hår och blåa oskyldiga ögon. Han önskar att han haft en bättre tränad kropp men han är för lat för det.
- Du duger, säger han till spegelbilden.
Han sneglar ner på sin kuk som hänger slappt mellan benen. Längden är väl någonstans strax över normallängd, gissar han, men däremot är den ordentligt grov.
- Du däremot, är helt ok, säger han till sin livskamrat.
Han rycker till när någon bankar på dörren.
- Marcus! Det är Nina, dotter till Petra, Marcus sambo, som ropar. Är du inte klar snart? Jag måste få duscha nu. Jag ska åka snart.
- Ett ögonblick bara, svarar han och tar på sig morgonrocken innan han öppnar dörren.
Han återgår till spegeln för att kamma sig.
- Du är ju värre än ett fruntimmer ju, säger Nina bakom ryggen på honom.  
 
Marcus vänder sig om för att bemöta påståendet, men vänder sig förskräckt tillbaka.
- Nina, för helvete, du är ju naken, säger han.
- Jag brukar duscha naken, svarar hon. Duschar du med kläderna på?
- Ha, ha, ha, väldigt roligt, svarar han med rodnad i ansiktet. Du vet vad jag menar
- Vänd dig om, viskar hon förföriskt, så får du se en ung fräsch 17-årig kvinnokropp. Jag vet att du vill, men törs du?
Nina fnittrar då hon ser hans rodnad sprida sig i ansiktet.
- Jag är inte intresserad av barnkroppar.
- Va! Är det här en barnkropp? Vänd dig om, får du se. Nina är väldigt förnärmad.
- Nej då, jag skojar bara med dig. Du är en vacker kvinna.
Nina tar ett steg närmare Marcus. Hon står tätt bakom honom och stoppar plötsligt in handen innanför hans morgonrock. Plötsligt greppar hon hans kuk och smeker.
 
- Fick du stånd när du såg min kropp?  
- Nina, vad gör du, ta bort din hand, säger Marcus och tar tag i hennes arm.
- Släpp mig, annars ropar jag på mamma, svarar Nina.
- MAM…..börjar hon ropa.
- Okey, okey, vädjar Marcus och tar bort sin hand.
Nina vet att Marcus är undergiven och att mamma är den som bestämmer. Om mamma blir arg, lyder Marcus. Det har hon sett många gånger.
- Vilken stor kuk du har, viskar Nina och runkar honom. Sträck bak din hand.
Nina  tar tag i hans bakåtsträckta hand och för den upp mellan sina ben.
- Känn vilken härlig mus jag har, viskar hon. Smek mig.
Marcus har inget val än att smeka henne. Kuken styvnar i hennes hand. Hon runkar honom sakta och försiktigt medan kuken blir allt hårdare och större. Samtidigt kan han inte låta bli att smeka ett finger mellan hennes blygdläppar. Han smeker henne lika försiktigt som hon runkar honom. Ett stön kommer från henne då fingret glider in.
- Snälla Nina, vi måste sluta nu, vädjar Marcus. Mamma kan komma in när som helst.
- En liten stund till, stönar hon och pressar sig mot fingret.  
 
Hon runkar honom snabbare. Marcus känner att han närmar sig utlösning.
- Jag visste väl att du är kåt på mig, säger hon och tar bort handen.
- Det är väl klart att man blir kåt då du runkar mig, viskar han.
- Du blev kåt av att bara se min kropp, eller hur, säger hon.
- Jag såg inte din kropp, svarar han. Jag är inte intresserad av din kropp. 
- Är det därför som du fortfarande smeker mig, viskar hon.
Först då upptäcker Marcus att han fortfarande smeker fingret i hennes fitta. Han tar skyndsamt bort handen från hennes sköte och går mot dörren. När han ska stänga dörren kan han inte låta bli att titta på henne. Hon står vänd mot honom och visar upp sin nakna kropp. Ett leende ligger över hennes ansikte.
- Du är skitläcker, men säg inte till mamma att jag har sagt det, viskar han.
- Tack Marcus, viskar hon tillbaka. Jag tycker om dig också. Det här måste vi göra om.  
 
När han kommer in i sovrummet, sätter han sig ner på sängen. Nina är så lik sin mor Petra, både i utseende och sätt. Ingen av dem verkar känna till ordet blyghet eller skamkänsla. Båda två har ingenting emot att gå väldigt lättklädda. När Nina ska duscha, går hon bara i trosor mellan sitt rum och badrummet. Det stör henne inte att Marcus ser henne, trots att han inte är hennes pappa. Ibland får han för sig att Nina klär sig lättklädd bara för att retas med honom. Han ler då han tänker på henne. Nina är ett riktigt rivjärn då hon blir arg, men hon kan också vara otroligt rolig och underhållande. Han älskar henne verkligen, men på en pappa – dotter basis, åtminstone till nu. Det förhållandet har fått en ordentlig törn. I fortsättningen kommer han att se Nina som den vackra kvinna hon är. Han är chockat över hennes beteende. Hon har aldrig varit så framfusig som nu. Innerst inne blev han ordentligt kåt på henne men det vill han inte erkänna för henne. Han släpper sina tankar och tar på sig kläderna. Han väntar en stund så kuken får lägga sig, innan han trycker in den innanför byxorna. Han och Petra ska på fest i kväll och Nina ska övernatta hos en kompis.  
 
Under tiden står Nina i duschen och tänker på vad som har hänt. Hon är själv förvånad över sitt tilltag. Hon handlade utan att tänka då hon greppade hans kuk och smekte honom. Nu i efterhand är hon glad att hon gjorde så.
- Nu vet jag att du inte kan säga nej till mig, viskar hon tyst och smeker sig själv. Jag kan göra som jag vill och det tänker jag utnyttja.
Medan hon pratar för sig själv, smeker hon sig till en orgasm. Med ett leende på läpparna duschar hon klart och går till sitt rum för att ta på sig kläder. Under hela tiden är hennes tankar hos Marcus. Händelsen i badrummet har satt djupa spår i hennes tankar. Hon kan inte få Marcus eller hans kuk, ur sina tankar.
- Jag längtar till nästa gång, säger hon och ler.  
 
När hon är klar att gå, går hon fram till badrumsdörren och ropar hej då till mamma som står i duschen. Sedan går hon in i köket för att säga hej då till Marcus. När hon kramar om honom, pressar hon sitt underliv mot hans kuk. Hon kan inte låta bli att retas med honom. Hon gnider sig mot honom och smeker fingrarna genom hans hår i nacken.
- Åh älskling, viskar hon i hans öra. Kyss mig.
- Nej, är du tokig, viskar han förskräckt tillbaka. Tänk om Petra ser oss.
Hon gnider sitt underliv mot hans kuk som styvnar. Det känner hon tydligt. Hon bryter kramen och smeker handen över hans kuk.
- Jag  älskar dig också, viskar hon och ler.  
 
Marcus är nästan i chock. Så här har hon aldrig betett sig tidigare. När han tar ett steg tillbaka, skrattar hon gott och tar bort sin hand. Han står och tittar efter henne då hon går ut ur huset. Han följer henne med ögonen då hon går på uppfarten, ut mot vägen. Hon är riktigt läcker, tänker han då han ser hennes välsvarvade ben som försvinner under den korta kjolen. Han är rädd för att detta bara är en början på någonting han inte kommer att kunna kontrollera. Han blir irriterad på sig själv när han känner att han reagerar. Han sitter i köket och dricker en öl när han hör Petra kommer ut från badrummet. Han dricker ur ölen och går ut i hallen. Han tittar på Petra, som står framför hallspegeln, iklädd morgonrock och målar sig. Hennes mörka hår ligger välkammat ner mot axlarna. Han ser lite av hennes runda fina bröst när hon böjer sig fram för att se bättre i spegeln. Hennes sexiga stjärt putar ut och får Marcus kuk att reagera. Hennes vackra ben är de enda han inte riktigt ser, men han vet att de är välformade och vältränade. Det vet han av erfarenhet. Petra är dominant och har klämt fast honom många gånger mellan sina starka ben. Kuken styvnar allt mer då han drömmande ser hennes nakna kropp framför sig.  
 
När hon är klar, tittar hon upp på Marcus genom spegelbilden.
- Vad tittar du på, frågar hon och ler.
- På dig, älskling, svarar han. Du är så vacker.
- Kom hit, säger hon i en bestämmande ton.
Han går fram till henne med frågande blick.
- Ställ dig på knä!
Han lyder omedelbart och ställer sig på knä, bredvid henne. Hon vrider sig mot honom och knyter upp skärpet i morgonrocken.
- Jag har en överraskning åt dig, säger hon och öppnar på morgonrocken. Hon sätter upp ena foten på en stol och smeker handen över skötet.
- Vad tycks, frågar hon.
- Du har rakat dig, konstaterar han. Wow, vad sexigt!
- Känn så mjuk den är, säger hon.  
 
Han höjer handen för att smeka henne men den blir genast bortknuffad.
- Inte med handen, dummer, säger hon och griper tag i hans hår.
Hon drar in huvudet mellan benen och pressar munnen mot fittan
- Känn efter med tungan. Han smeker tungan över de lena blygdläpparna. Tungan glider in i hennes heta innandöme och smeker ömt.
- När vi kommer hem i natt ska du får göra rätt för dig. Då ska du få slicka mig länge. Så det är lika bra att du inte dricker dig för full.
Hon står kvar en stund och njuter av tungan innan hon knuffar undan huvudet.
- Slå upp en drink åt mig medan jag klär på mig, säger hon och går in i sovrummet.  
 
Marcus går in i köket och slår upp var sin drink. När hon kommer in i köket, tittar han på henne med en beundran i blicken. Hon har på sig en blus som stramar runt de fylliga brösten. Den korta kjolen visar upp det mesta av de välformade låren.
- Vad du är vacker, suckar han.
- Tack älskling, svarar hon. Skål, ikväll ska vi ha trevligt.
- Det ska vi, svarar han.
- Se till att roa dig nu, uppmanar hon. Sitt inte och glo hela tiden som du brukar. Ibland kan man tro att du inte vågar ta i kvinnor, eftersom du dansar så lite.
- Ikväll ska jag dansa, svarar han.
- Se till att göra det då, svarar hon. Det är inte roligt för mig om jag måste oroa mig för dig hela tiden.
- Det behöver du inte, svarar han. Jag kommer att roa mig.
- Det säger du varje gång, suckar hon. Kom nu, så går vi. Glöm inte påsen med flaskorna.  
 
Marcus är nöjd med kvällen. Allt har gått enligt planerna. Som ett rovdjur har han spanat in sitt offer under lång tid. Hon bor bara några hus ifrån dem. Hon heter Jenny och är en 27-årig skönhet. Hennes långa ljusa hår, stora bröst och mycket sexiga stjärt gör henne till en attraktiv kvinna. Nu har han lyckats manipulera så hon sitter bredvid honom i bordet. Steg ett har lyckats över förväntan. Petra sitter snett mitt emot honom och märker ingenting. Hon njuter av den uppmärksamhet hon får av andra män. Under kvällen har han närmat sig Jenny försiktigt. Det börjar med en diskret smekning över hennes knä under bordet. Drinkarna hon dricker under kvällen får henne att mjukna upp. Från början stelnar hon till när hon känner handen mot sitt knä, men nu fnittrar hon bara när han lägger sin hand över knäet. När Petra går upp och dansar, passar han på.
- Får jag bjuda dig på en drink, frågar han och smeker handen en bit ovanför hennes knä.
- Ja, för sjutton, svarar hon. Du är inte lite fräck du.
- Du är alldeles för vacker för att jag ska kunna låta bli dig, viskar han och flyttar upp handen ytterligare en bit.  
 
Till sin glädje tar hon inte bort handen. Han höjer sitt glas och skålar med henne. När hon svarar på skålen och höjer glaset mot munnen, smeker han upp handen mellan hennes ben.
- Nej, ta bort handen, viskar hon.
- Snälla, låt mig få smeka dig, viskar han tillbaka. Du är så vacker. Du får mitt hjärta att slå dubbelslag.
- Du tar då i så det räcker, skrattar hon.
- Det gör jag inte, svarar han. Du är den vackraste kvinnan jag har sett.
- Vad tycker Petra om det, frågar hon.
- Du säger väl ingenting, vädjar han. Hon är vacker men inte lika vacker som du.
- Jag säger ingenting, svarar hon.
Under samtalet smeker han handen över hennes fitta. Han känner att trosan är fuktig. Han håller ett vakande öga mot dansgolvet så inte Petra ska se honom. Han smeker fingret mellan blygdläpparna. Det är bara trosan som hindrar fingret från att glida in.
- Nu räcker det väl, viskar hon med kåt röst.
- Dansar du med mig, frågar han.
- Gärna det, svarar hon.  
 
Han tar henne i handen och går upp på golvet för att dansa. Han för henne in i hörnet där det är som mörkast. Han lyfter på blicken och ser Petra dansa med Gustav, en gemensam bekant. Han har handen under hennes kjol. Du tror inte jag vet, tänker han, men fortsätt du, så fortsätter jag med mitt. Marcus drar in Jenny mot sin kropp och smeker handen under hennes kjol, över stjärten
- Nej. vad gör du, frågar hon förskräckt.
- Lugn, det är ingen som ser oss, viskar han och kysser henne på halsen.
De hinner inte dansa länge förrän musiken tystnar. Han stannar upp i den mörka hörnan och smeker hennes lår. När hon gör en ansats att bryta omfamningen, håller han kvar henne.
- Ska vi inte dansa nästa låt också, viskar han.
- Det kan vi väl, viskar hon till svar.
Medan han håller ett öga på Petra, smeker han handen upp mellan hennes ben. Ett stön kommer från Jennys mun. Han fångar in hennes läppar och kysser henne. Kyssen är hetsig och intensiv. Hon svarar på kyssen med samma hetsiga iver. När musiken startar upp igen, tar han bort handen och avbryter kyssen.  
 
Han för henne diskret mot hallen. Han noterar att Petra fortsätter att dansa med Gustav. Hon håller armarna runt hans hals och tar emot hans smekningar. Han ler då han konstaterar att lyset i rummet har minskat i styrka. Nu smeker och kysser varje par varandra som är uppe och dansar. Plötsligt stannar han upp och tar Jenny i handen. Han går med snabba steg ut från rummet och söker efter en enskild plats.
- Vart ska vi, frågar hon.
- Kom, svarar han och öppnar första bästa dörr.
Han drar in henne i rummet och stänger dörren efter sig. Han pressar upp henne mot väggen och kysser henne. Hon lägger armarna runt hans hals och kysser honom tillbaka. Marcus är ordentligt kåt. Han drar upp hennes kjol ovanför midjan och smeker in handen innanför trosan. När han smeker handen över hennes sköte, känner han hur våt hon är. Han pressar in två fingrar och smeker intensivt.
- Åhhhåååå, stönar hon när fingrarna skänker henne njutning.  
 
Han pumpar fingrarna fram och tillbaka medan kyssen blir allt hetsigare. Det ömmar i läpparna av den hetsiga kyssen men han kan inte få för sig att sluta kyssa henne. Han njuter av hennes mjuka läppar och smekande tunga. Hennes stön blir allt högre då hon närmar sig orgasm. Då bryter han kyssen och ställer sig på knä. Han tar av henne trosorna och slänger dem på golvet. Med stor iver borrar han in ansiktet mellan hennes ben och slickar henne. Tungan virvlar in i hennes heta tunnel och slickar i sig av hennes safter som rinner rikligt ner i hans mun. Hon lägger handen på hans huvud och pressar munnen mot sin våta källa.  
- Åh, guuud, så skönt, stönar hon. Du vet hur man slickar.
Tacka fan för det, tänker han. Så mycket som jag får slicka Petra. Han smeker tungan över klitoris. Jenny, som är kåt av alla smekningar hon fått av Marcus vid bordet, orkar inte hålla emot. Hon pressar sig hårt mot munnen och stönar högt ut sin njutning när orgasmen rasar i hennes underliv. I våg efter våg sköljer orgasmen genom hennes kropp. Benen darrar då orgasmen tar ut sin kraft.  
 
Marcus är för kåt för att dra ut på det. Han ställer sig upp och sliter ner sina byxor. Med en välriktad stöt, tränger han in i hennes innersta. Jenny skriker ut sin njutning då den grova kuken plöjer sig in. Han lägger händerna under hennes stjärt och lyfter upp henne. Han pressar henne mot väggen och knullar henne hårt. Jenny slår sina ben runt hans midja och pressar sig mot den anstormande kuken.
- Åh guuud, vilken kuk, stönar hon. Jag tror jag dör.
Han kysser henne på nytt medan han knullar henne hårt mot väggen. All den upphetsning som byggts upp under kvällen kommer ut efter bara någon minut. Han stöter hårt in i hennes kramande fitta och känner hur det drar ihop sig. Han tränger sig djupt in och sprutar in sin säd, om och om igen. När hon känner hans heta strålar, kommer hon i en våldsam orgasm. Hon klänger sig fast vid hans kropp och skriker ut sin åtrå. Skriket drunknar i den hetsiga kyssen.  
 
När åtrån sakta drar sig tillbaka, står han kvar med kuken inbäddad i hennes varma, våta fitta. Han glider sakta fram och tillbaka och njuter av hennes trånga kärleksnäste.
- Jag har aldrig känt något liknande, suckar hon. Det var underbart.
- Jag vill träffa dig igen, viskar han och kysser henne. 
- När då, frågar hon efter kyssen.
- Kanske redan i kväll, svarar han.
- Du är inte klok, fnittrar hon. Det är första gången jag är otrogen.
- Men inte sista gången, svarar han, för vi ska träffas så ofta som möjligt. 
- Jaaaaa, viskar hon och kramar hans kuk med sina blygdläppar.  
 
Han drar sig ur och lyfter ner henne på golvet. Han tar upp hennes trosor och torkar av sin kuk.
- Det är mina trosor!
- Jag vet, gumman, men vi har inget annat att ta till. Du kan väl gå utan trosor. Det är ingen som ser det. Du kommer att älska det.
- Hur kan jag komma i kontakt med dig, frågar han.
- Ring mig på mobilen, svarar hon. Här får du mitt nummer.
- Vänta, säger han och tar fram sin mobil.
Han slår in hennes nummer i telefonboken men skriver ett helt annat namn, utifall Petra tittar i mobilen. Jenny torkar av sig med sina trosor och slänger dem under sängen. Innan de smyger tillbaka, kysser de varandra igen.
- Jag smiter iväg till badrummet, viskar hon. Vi ses sedan.
- Det gör vi, svarar han och smeker handen över henne stjärt.  Fan, vad sexig du är.  
 
Under tiden Marcus älskar med Jenny, dansar Petra med Gustav. Hon njuter av hans händer som smeker hennes bara stjärt. Hon har nämligen inga trosor på sig. Det har hon inte berättat för Marcus. Hon vill inte göra honom upprörd, men hon älskar att gå utan trosor, speciellt på en sådan här fest, där hon vet att hon kommer att bli smekt under dansen. Så har det alltid varit på de fester som hålls inom bostadsområdet. När spriten går in, går vettet ut, heter det ju.
- Vad sexigt, Petra, att du går utan trosor, viskar Gustav. Marcus är en lycklig man.
- Det vet jag att han är, svarar hon självsäkert. Det är jag också.
- Kan vi inte gå för oss själva en stund, viskar han upphetsad medan handen smeker hennes stjärt.
- Vart ska vi gå, frågar hon.
- Vi går ut, säger han. Det finns alltid någon plats.
- Okey, det gör vi, svarar Petra som börjar bli kåt av hans smekningar.
Hon tittar sig omkring så inte Marcus ska se att hon går ut med Gustav, men hon ser inte till honom .
- Han är väl som vanligt ute och vandrar runt för att få tiden att gå, suckar hon.  
 
Gustav går med bestämda steg runt hörnet på huset. Där, på kortsidan av huset, står en gäststuga.
- Jag får en känsla av att du har varit här förut, säger Petra.
- Jag känner dem som har festen, svarar han. Jag har varit här många gånger.
Han kikar in i ett fönster och ser efter så ingen annan har kommit på samma idé. Det finns ingen där, så han öppnar dörren och drar in henne i stugan. Hon hinner knappt komma in förrän han kysser henne och smeker handen upp mellan hennes lår. Hon kysser honom tillbaka och låter honom hållas en stund.
- Kom, säger hon och går till sängen och sätter sig.
Han följer efter henne till sängen. Hon tar honom i handen och drar ner honom på knä mellan sina ben. Hon drar upp kjolen och blottar sin rakade fitta.
- Inte ett hårstrå, suckar han och slickar över hennes sköte.
Hon lägger handen på hans huvud och pressar hans mun mot fittan. Hon tittar ner på honom och ler. Det är fördelen med äldre män. De uppskattar att älska med en yngre kvinna och anstränger sig till det yttersta för att göra rätt för sig. Då kanske de får komma till igen.  
 
Åtrån stiger i hennes kropp när tungan glider in och smeker henne. Hon smeker en hand över hans huvud och njuter av tungan. Han slickar henne intensivt. När tungan glider upp till klitoris, trycker han in två fingrar i hennes våta fitta. Han smeker hårt med fingrarna medan tungan smeker den lilla knappen. Petra är ordentligt kåt och känner att orgasmen närmar sig. Hon särar ytterligare på benen och pressar munnen mot fittan. Hon skriker ut sin vällust då underlivet drar ihop sig. Med handen pressar hon munnen mot fittan medan åtrån sköljer genom hennes kropp. Han slickar henne intensivt och förlänger njutningen så länge som möjligt. Hon smeker en hand genom hans hår då orgasmen sakta avtar. 
- Nu måste jag få knulla dig, vädjar han och ställer sig upp.
Petra snurrar runt och ställer sig på knä med stjärten mot honom. Han viker upp kjolen och greppar sin hårda kuk. Han smeker ollonet längs stjärtskåran, ner till kärleksnästet. I en kraftig stöt, tränger han in i hennes fitta.
- Ååååaaa, så skönt, stönar Petra när hon fylls med hård, varm kuk.  
 
Han knullar henne lugnt och försiktigt. Han glider sakta fram och tillbaka och njuter av hennes kramande fitta. Han håller ett stadigt tag i hennes höfter medan han knullar henne.
- Det är underbart, stönar Petra, men nu får du sätta fart, innan de saknar oss.
Han ökar takten och knullar henne hårdare. Med hårda stötar tar han sig allt närmare en utlösning. Petra möter honom med motjuck varje gång han glider in. Hon känner hur det börjar dra ihop sig i underlivet. Hon gungar bakåt mot den anstormande kuken och kramar runt hans stake med sina våta läppar. När han smeker en hand ner mellan hennes ben och fångar in hennes klitoris med sina fingrar, kokar åtrån över för Petra. Hon pressar sig mot hans kuk och skriker ut sin njutning då orgasmen kommer med fart.  
 
Hon kramar hårt runt staken medan orgasmen håller hennes underliv i ett stadigt grepp. Gustav stöter hårt några gånger innan han pressar in sin kuk och sprutar in sin säd. Han bölar som en tjur medan han pressar sig mot henne och tömmer sig, om och om igen. När han har tömt sig, drar sig ur och placerar en kyss på hennes ena skinka.
- Du är ljuvlig, viskar han och smeker med handen över den andra skinkan.
- Finns det någonstans man kan tvätta sig, frågar Petra som i tankarna redan är på väg in.
- Det finns en toalett med tvättställ, svarar Gustav.
Petra ställer sig upp och går till toaletten. Hon tvättar sig snabbt och skyndar sig ut till Gustav som står och väntar på sin tur. Några minuter senare går de tillbaka till huset igen.  
 
Marcus går diskret tillbaka till bordet och slår upp en drink. Han tittar sig omkring men ser inte Petra någonstans. 15 minuter senare ser han henne komma in i sällskap med Gustav.
- Var har du varit, frågar han när hon kommer till bordet.
- Jag har varit ute och letat efter dig, svarar hon och sätter sig bredvid honom.
- Förlåt, jag har bara varit ute en kort stund för en nypa luft, svarar han.
Han lägger handen på hennes ben och smeker sakta uppåt. Han böjer sig fram och kysser henne försiktigt. Hon svarar på kyssen samtidigt som hon tar tag i hans hand och stoppar dess väg upp för låret. Hon vill inte att han ska få reda på att hon är utan trosor, inte än i alla fall. 
- Ska vi dansa, älskling, frågar hon.
- Det gör vi, svarar han
Han har inte dåligt samvete för att han har älskat med Jenny. Petra är inte sämre hon. Det vet han med säkerhet. Han har sett henne många gånger gå iväg med andra män. Han drar in henne i sin famn och kysser henne.
- Jag älskar dig, viskar han ödmjukt.
- Jag älskar dig också, svarar hon och kryper in i hans famn.  
 
Festen fortsätter med oförminskad fart, likaså dansen. Marcus dansar några danser innan han sätter sig ner igen. Han följer Petras förehavanden på dansgolvet. Hon älskar att dansa och sitter nästa aldrig ner. Det finns inte en karl som inte smeker hennes stjärt eller bröst, men hon tycks inte misströsta. Samtidigt kommer Jenny och sätter sig bredvid honom med en suck.
- Herregud, det går inte att dansa utan att de ska smeka en, suckar hon.
- Du är en vacker kvinna, säger Marcus och ler. Alla karlar vill ha dig. Det är väl inte så farligt om de vill smeka dig?
- Jag har ju inga trosor på mig, tack vare dig, viskar hon.
- Har du inte, skojar han och smeker handen uppför hennes lår.
- Som om du inte visste det, svarar hon och ler. Jag vill inte att de ska upptäcka att jag är utan trosor.
- Äh, låt dem smeka din stjärt, så blir de nöjda, säger Marcus och lägger handen över hennes sköte.
Han kramar försiktigt och smeker ett finger mellan hennes blygdläppar.
- Har du inte fått nog, frågar hon.
- Inte en chans, svarar han och smeker in ett finger. 
- Inte nu när vi sitter vid bordet, viskar hon.
- Jag vill ha dig igen, svarar han. Gå till samma rum, så kommer jag strax efter.
- Din kuk har fullständigt förvridit mitt huvud, viskar hon och smeker handen över hans stake innan hon reser sig upp och lämnar rummet.  
 
Han sitter kvar i någon minut innan han smyger sig tillbaka till rummet där Jenny väntar. När han kommer in sitter hon på sängen och väntar. Medan han går fram till henne, spänner han upp bältet i byxorna. Han ställer sig framför henne och smeker en hand över hennes kind.
- Du är så vacker, viskar han och kysser henne.
Kyssen är mjuk och försiktig. När han rätar på sig efter kyssen, drar han ner byxorna och kalsongerna. Han greppar sin grova kuk och smeker ollonet över läpparna. Jenny gapar och tar emot honom. Han griper tag i hennes hår och trycker försiktigt ner munnen över kuken. Hon smeker tungan längs skaftet medan kuken glider allt djupare ner i svalget. Munnen glider upp och ner över skaftet. Han hjälper till och trycker ner hennes mun så hela kuken är inne i munnen. Hon har problem med grovleken och försöker lyfta på huvudet men han håller fast hennes huvud och njuter av värmen från hennes mun.  
 
Sakta börjar han munknulla henne. Han drar ut hela kuken så bara ollonet är kvar i munnen, innan han glider in med hela staken igen. Han känner hur det drar ihop sig runt pungen och ökar takten.  Hennes mun tar på nytt emot hela kuken. Han håller kvar hennes mun över staken när utlösningen kommer. När första strålen kommer, försöker hon dra tillbaka huvudet men han håller kvar henne med ett stadigt grepp i håret. Stråle efter stråle pumpas in i hennes varma mun. Hon har inget annat val än att svälja. Han håller kvar hennes mun efter han har tömt sig och börjar glida fram och tillbaka. När kuken börjar styvna igen, släpper han taget om hennes hår. Hon fortsätter att suga honom men den här gången tar hon inte hela kuken i munnen. När hon glider ner med munnen över skaftet, lägger han en hand på hennes huvud. Hon förstår gesten och tar emot hela kuken i sin mun. Han känner hur åtrån på nytt stiger i kroppen och drar sig ur.  
- Ta av dig kjolen, säger han.  
 
Hon drar ner den lilla dragkedjan och knäpper upp en knapp. Hon lägger sig på rygg och lyfter på stjärten. Han drar ner kjolen längs benen och slänger den på golvet. Med händerna särar han på hennes ben och beskådar hennes våta sköte. Han ställer sig på knä och kysser hennes lår på sin väg upp till kärleksgrottan. Hon är sjöblöt i fittan. Han slickar i sig av de safter som rinner ur henne. Tungan söker sig till klitoris medan tre fingrar tränger sig in i den våta grottan.
- Ahaaaa, stönar hon när hon blir uttöjd av fingrarna.
Med kraft smeker han fingrarna fram och tillbaka medan tungan smeker hårt över den lilla knappen. Hon lyfter på höften mot fingrarna och stönar högt ut sin njutning. Det tar inte lång stund innan hon kommer i en kraftig orgasm. Fingrarna pumpar fram och tillbaka och håller igång hennes orgasm länge. Plötsligt drar han ut sina fingrar och lägger sig tillrätta mellan hennes ben. Med en stöt tränger han sig in i hennes heta sköte.  
- Oh guuud, stönar hon och lägger upp sina ben på hans höfter.
- Knäpp upp blusen, stönar han. Jag vill se dina bröst.  
 
Med ivriga fingrar knäpper hon upp knapparna och sliter isär sin blus. Hennes runda fina bröst behöver ingen bh för att stå rätt ut. Medan han suger på hennes ena bröst, knullar han henne hårt. Kuken borrar sig in i hennes våta inre med oförminskad kraft.
- Herregud, vad läcker du är, stönar Marcus. 
- Gud, så skönt, jag älskar din kuk, stönar hon till svar.
Marcus ler för sig själv. Nu vet han att han har henne när han vill. Han ökar takten och kraften i stötarna. Hon kramar med benen över hans höfter och skriker ut sin njutning. Han suger in nästa bröstvårta i munnen och suger hårt. Jenny stönar av smärta, blandad med vild åtrå. Hon kan inte komma på att hon någonsin har varit så här kåt. Hela hennes kropp sjuder av en stark och het åtrå. Det pirrar i hela kroppen på henne. Det är näst intill outhärdligt men ända så fruktansvärt skönt. Hon lyfter på höften och pressar sig mot den grova kuken som fyller henne till max.
- Åh guuud, stönar hon när underlivet drar ihop sig.  
 
Från tårna, upp till underlivet sveper det en eld av åtrå. Hon biter sig i läppen för att inte vråla ut sin njutning när orgasmen kommer med våldsam kraft. Marcus ökar takten och stöter hårt några gånger in i hennes kramande fitta. Pungen drar ihop sig och slungar ut sin säd genom kuken och in i hennes heta källa. Han pressar sig hårt mot hennes fitta och kysser henne våldsamt för att inte vråla ut sin njutning. Tillsammans klänger de sig fast vid varandra, då den våldsamma utlösningen håller deras kroppar i ett stadigt grepp. Han pumpar in sin heta säd, djupt in i hennes våta grotta och känner hur hon kramar honom på de sista dropparna. När åtrån sakta drar sig tillbaka, ligger han kvar över henne, oförmögen att röra på sig.
- Jag har aldrig varit med om liknande, viskar hon.
- Du är en drömkvinna, Jenny, viskar Marcus. Jag avundas din man.
- Det är inte i närheten, då vi älskar med varandra, suckar hon. Jag älskar min man och njuter mycket tillsammans med honom, men inte som detta. Det är helt otroligt.
Han kysser henne ömt medan han ligger kvar över henne.
- Nu måste vi röra på oss, säger Marcus, men jag vill träffa dig fler gånger.
- Ring mig, svarar hon. Finns det bara en möjlighet, så ska vi träffas.  
 
När de äntligen stiger upp ur sängen, torkar de sig med trosan de lämnade kvar. Den här gången följs de åt till badrummet. De lyckas smita in tillsammans för att tvätta av sig. Efter tvätten kysser och smeker de varandra länge innan de inser att de måste gå ut till de andra.
- Det är inte värt att någon ser oss komma ut tillsammans från badrummet, viskar Marcus. Stäng fönstret efter mig.
Han öppnar fönstret och tittar ut, innan han hoppar ut på gräsmattan. Jenny stänger fönster och går tillbaka till dansgolvet. Hon har ett saligt leende på läpparna när hon tänker på vad hon nyss har upplevt.
- Hoppas han ringer snart, viskar hon till sig själv.
När Marcus kommer in, sätter han sig vid bordet. Han sveper med blicken över dansgolvet och ser Jenny dansa med en man som har handen under kjolen. Hon verkar inte det minsta irriterad över handen som smeker henne, tvärtom så verkar hon njuta. Han vet också med säkerhet att det inte är Jennys man som smeker henne. Hon har tänt till ordentligt, tänker Marcus och ler.  
 
Marcus smeker med blicken över rummet och konstaterar att många gäster har åkt hem. Blicken stannar vid ett bord längst in i rummet. Petra sitter i Johnnys knä, med ryggen mot Marcus. Johnnys ena hand smeker upp och ner över hennes rygg. På stolen bredvid Petra och Johnny sitter Kent, men han är alldeles för full för att märka Johnnys andra hand som smeker långt upp mellan Petras ben. Med fingertopparna smeker han hennes blygdläppar. Det ilar en vällust genom Petras kropp. Hon särar lätt på benen för att ge handen plats.
- Vad snygg du är, Petra, säger Johnny. Kan inte vi träffas någon gång?
- Vad ska vi då göra, frågar hon skämtsamt.
- Vi ska nog hitta på någonting, svarar han och glider in med två fingrar.  
 
Petra tittar på Kent men han märker ingenting. Han har fullt sjå att hålla sig vaken. Hon njuter av fingrarna som sakta smeker fram och tillbaka. Hon kysser Johnny på halsen och smeker med tungan över hans hals. Åtrån stiger i hennes kropp medan fingrarna smeker henne. Plötsligt får hon en oro i kroppen. Hon upphör med kyssarna och vrider sakta på huvudet. Hon ser Marcus sitta vid bordet och titta på henne. Fan också, tänker hon och vänder tillbaka huvudet. Varför kan han inte roa sig som andra män, tänker hon irriterad. Måste han sitta vid bordet hela tiden. I sina tankar skäller hon på Marcus. Det är mest för att bedöva sin egen skamkänsla.
- Nu måste jag gå, säger Petra men reser sig inte.
- Måste du det, frågar Johnny medan han smeker hennes fitta.
- Ja, nu får du sluta, viskar hon i hans öra, innan jag får en orgasm vid bordet.  
 
Han vrider på ansiktet och fångar in hennes läppar med sin mun. Kyssen är öm och försiktig, lika försiktiga som fingrarna som smeker långt in i hennes heta källa. Petra svarar på kyssen med samma ömhet. Hon stönar lätt när vällusten stegrar sig. Plötsligt kommer hon ihåg Marcus som sitter och tittar på henne. Hon avbryter kyssen och tar bort hans hand.
- Jag vill träffa dig, viskar Johnny.
- Vi får se, svarar Petra. Ring mig.
Hon böjer sig ner och ger honom en kort kyss innan hon går tillbaka till bordet.
- Du sitter som vanligt vid bordet, säger Petra och sätter sig.
- Du sitter som vanligt inte vid bordet, svarar Marcus.
- Vad menar du med det, frågar hon och spänner ögonen i honom.
- Ska vi tacka för oss och gå hem, svarar han och reser sig upp.
15 minuter senare går de hand i hand, hem till sig.  
 
När de kommer hem, går de direkt till sovrummet. Petra sätter sig på sängen medan Marcus tar av sig kläderna.
- Kom hit, säger hon när han är naken.
Han går fram och ställer sig framför henne. Hon smeker handen över kuken som reagerar direkt. Hon greppar försiktigt runt staken och runkar honom. Kuken reser sig i sin praktfulla längd, eller rättare sagt, sin grovlek. Hon studerar kärlekstaven medan hon runkar honom. Hon slickar med tungan över ollonet och känner hur det rycker i den. När kuken står hård upp mot magen, släpper hon greppet och tittar upp på honom.
- Klä av mig, säger hon.
Han ställer sig på knä och knäpper upp knapparna i blusen. Han smeker av henne plagget samtidigt som han smeker med tungan över hennes ena bröst. Han suger in bröstvårtan försiktigt i munnen och smeker med tungan över vårtan. Det ilar en vällust genom hennes kropp. Hon smeker handen i hans nacke och njuter av tungan.
- Du har inte klätt av mig än, viskar hon.  
 
Han avbryter smekningarna och drar ner dragkedjan i kjolen. Sakta drar han ner hennes kjol. Hon lyfter på stjärten för att underlätta avtagandet. 
- Du har inga trosor på dig, konstaterar han.
- Nej, jag har inte det, svarar hon lugnt.
- Har du inte haft det på hela kvällen?
- Nej, det har jag inte. Jag tycker om att gå utan trosor.
- Då förstår jag varför alla karlarna är intresserade av att smeka dig under kjolen.
Petra sätter handen under hans haka och lyfter på huvudet så hon får ögonkontakt.
- Är du svartsjuk, frågar hon och ler.
- Nej, har jag anledning att vara det, svarar han.
- Inte det minsta, svarar hon. Slicka mig nu, jag är kåt.  
 
Han sänker huvudet och kysser hennes lår, på väg upp till hennes kärleksnäste. Han smeker med tungan över hennes blygdläppar. Petra lägger sig ner på rygg och njuter av hans smekningar. Han slickar sig allt djupare in i hennes heta källa. Tungan virvlar djupt inne i den våta värmen och orsakar vågor av vällust i Petras kropp. Han smeker hennes inre väggar med stor känslighet. Allt eftersom åtrån stiger i hennes kropp, lyfter hon på höften och pressar sig mot munnen. Marcus vet hur han ska slicka för att hon ska tända ordentligt. Hennes åtrå stegras i en väldig fart Hon griper tag i hans hår och sliter munnen mot fittan då orgasmen stormar fram i hennes underliv. Hennes grepp om håret hårdnar i takt med att kraften i orgasmen ökar. Hon skriker ut sin njutning när åtrån håller hennes kropp i ett stadigt grepp.
- Ingen kan slicka som du, suckar hon när orgasmen sakta drar dig tillbaka.  
 
Marcus lägger sig över hennes och glider in i hennes kokande gryta. Han kysser henne intensivt medan han knullar henne hårt. Med kraft driver han in sin grova påle. Petra lägger upp sina fötter på hans höfter och njuter. En åtrå, stark som nordanvinden, sveper genom hennes kropp. Hon stönar ut sin njutning och lyfter sig mot kuken som obarmhärtigt tränger sin in. Han kysser sig ner mot hennes bröst. Medan han stöter in sin kuk med kraft, suger han hårt på hennes bröstvårta. Han vet att hon vill ha det hårt, ibland nästan våldsamt. Därför driver han på sin kärlekstav som pumpar fram och tillbaka med en aldrig sinande styrka. Orgasmen slår till med våldsam kraft. Hon pressar hårt med benen runt hans höfter när orgasmen sliter i hennes underliv. Ett vrål kommer från hennes strupe när åtrån når sin topp. Han stöter hårt in i hennes våta grotta några gånger till innan han tränger sig in och stannar upp med kuken djupt inne i hennes kärleksgrotta. I stråle efter stråle sprutar han in sin heta säd och stämmer upp i åtråns starka vrål. Han pressar sig hårt mot henne medan utlösningen varar. De kysser varandra med en kärlek de bara känner för varandra. Han ligger kvar över henne och njuter medan pulsen sakta sjunker.  
 
När han lyfter på höften för att glida ur, pressar hon tillbaka honom med sina ben. Han sjunker tillbaka över hennes kropp och kysser henne. De ligger länge och njuter av varandras sällskap. Deras tungor brottas kärleksfullt med varandra. Marcus njuter av samhörigheten och kan ligga kvar hur länge som helst.
- Hade du trevligt på festen, frågar hon plötsligt.
- Javisst, svarar han. Jag hade mycket trevligt. Hade du roligt?
- Jag har alltid roligt, svarar hon, men jag är osäker på hur du hade det. Dansade du någon gång med någon annan än mig?
- Ja, jag var uppe och dansade, svarar han. Du behöver inte oroa dig.
- Om det inte vore för att du knullar så underbart, så skulle jag tro att du inte är intresserad av kvinnor.
- Det är jag, skrattar han. Jag är väldigt intresserad av dig, till exempel.
- Det verkar så, skrattar hon och ler. Du älskar som en gud.
- Ska vi duscha tillsammans, frågar han.
- Det kanske vi ska, svarar hon och sätter händerna på hans axlar. Men det är inte dags för det nu. 
Hon pressar ner honom mellan sina ben. Hon lägger händerna på hans huvud och pressar hans mun mot fittan.
- Det är bra att du inte intresserar dig för andra kvinnor, stönar hon när hon känner hans tunga smeka sig in. Du tillhör bara mig.
- Javisst älskling, svarar han och slickar henne vidare.         
 
Forts. följer

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

lp521813

Ruskigt upphetsande och trovärdig på nåt sätt (eller är det önsketänkande?)
Du skriver bra!

3/3, 2012 kl. 22:08

#1

Nils

Härligt med fester.Det är ett + med sådana fester som tjejerna är utan trosor så lätt att komma till godsakerna. Men styvdottern verkar vara sin lik & det är ju kul det verkar som det helt grönt med mer än lite peting hon vill nog gärna ha något som stramar åt musen.Med 2 så lika tjejer inom husetsväggar så kan det nog uppstå en del härliga saker för alla parter.En trekant en ofrivillig sådan med lite reps hjälp kan det bli en återkommande sak när lusten blir för stark. MVH. A.

15/9, 2009 kl. 09:51