Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/5, 2022 kl. 21:38, av TheTenderPoet

Sara på Östermalm

Del 3 av 3 i serien Allt för damerna

Jag får ett nytt uppdrag av Aurora. Nästa kund vill att jag ska spela hantverkare och hon vill ha action direkt. Sköter jag mig där kan det bli fler uppdrag.

 

Bara några dagar efter mitt senaste uppdrag erbjuder Aurora ett nytt. Eller egentligen 2. Jag får se två bilder av kvinnor. En äldre piffig ladylik elegant kvinna och en ung  kvinna . Den yngre ser lite försiktig och blyg ut. 

Aurora säger att mitt första uppdrag är att jag ska till en lägenhet på Östermalm och träffa den äldre kvinnan där. Jag ska vara beredd på action direkt. Den här kvinnan vill gå rakt på sak. Inget förspel. Jag ska ta för mig. Inte riktigt som jag brukar vilja ha det men allt för kunden. 

Så sagt och gjort. På överenskommen tid går jag in i en trappuppgång på Östermalm, konsekvent jugendstil överallt. Glömmer nästan bort mitt uppdrag medan jag beundrar de arkitektoniska detaljerna. 

Ordern var att jag skulle vara klädd i hantverkarkläder när jag träffar kunden. Spela med i hantverkargrejen. Ringer på och dörren öppnas ganska snabbt. Det är en trevlig syn. Hon är fortfarande vacker Sara, men måste ha varit oemotståndlig som ung. Lång och slank. Mycket svag antydan av parfym. Hon ser mig i ögonen och ler svagt: 

- Du måste vara rörmokaren. Vad bra att du kom, jag behöver hjälp med några saker. 

Hon ger ett bestämt intryck när hon visar vägen ut till köket. Sara har en aura av självsäkert lugn. Hon ser på mig uppifrån och ner, granskande och säger: 

- Du får duga till det jag behöver. Jag har några rör och håligheter som behöver tas om hand. Hoppas du har de verktyg du behöver. 

- Tror jag har vad som krävs, verktyg och fingerfärdighet. 

- Jag ser det, litar helt på din yrkeskompetens när det gäller vad som behöver åtgärdas, säger hon och sneglar mot min bula med ett snett leende. Det gäller att du inte slarvar utan tar ditt jobb på allvar. 

Hela situationen tänder mig. Att hon är lite bossig är inget jag skulle uppskattat i vanliga fall men jag märker att jag tänder på det. 

Hon ser förbluffande välbehållen ut på några meters håll. Hon har en tunn kjol med väldigt hög slits. Muskulösa ben.  En urringad blus som avslöjar små nätta bröst innanför. 

Sara vänder sig mot köksvasken och säger att det verkar vara lite stopp i rören under vasken. Och undrar om jag kan kolla. Jag böjer mig ner och knackar lite på rören som jag inbillar mig att en yrkesman skulle gjort. Hon står precis intill. Sara säger något så jag tittar upp och min blick hamnar precis på…jag får helt enkelt full insyn mellan hennes ben, hon står brett isär och kjolen är tunn och släpper igenom ljus. Inga trosor. Jag ser en lurvig fitta med breda blygdläppar. Eftersom det är mitt jobb och liksom förutbestämt vad som ska hända tar jag en ordentlig titt. Det är en härlig syn. 

Jag reser mig upp och tar tag i hennes höfter: 

- Jo jag såg något som verkade lite försummat. Något som borde tas om hand, så om damen tillåter? 

Jag lyfter upp henne på köksbänken och drar upp hennes kjol. Hon har en het blick i ögonen. Andas snabbare. Jag drar med handen utanpå fittan, den är mycket blöt. Säger: 

- Här är ju något för en yrkesman. Det är lite blött här. Kanske något som läcker. Det kanske borde åtgärdas? 

- Det borde nog det, säger hon med grötig röst. 

Drar några tag utanpå innan jag sticker in två fingrar och känner efter. Hon är plaskvåt och ganska trång. Oh där vill jag in med kuken sen men först ska jag pulla och slicka henne. Jag masserar lite inledande med stora drag över hela busken innan jag sticker in två fingrar och börjar fingerpulla henne. Hon kvider och flämtar. Säger: 

- Jo det här måste jag ta om hand om ordentligt. 

Jag fingerknullar henne ett tag innan jag går ner på henne. Burrar in ansiktet i härligheten och letar mig fram med tungspetsen för att hitta den perfekta njutningen för just  henne. Med tanke på att hon ville ha rakt på enligt instruktionerna så går jag ganska snabbt direkt på klittan och hon gillar det. Hon stönar högt och utdraget. Det går ovanligt snabbt, hon darrar i hela kroppen med tätare och tätare intervall innan hon kommer med ett skri och skakar till kraftigt. Hon kramar med låren runt mitt huvud, för ett ögonblick får jag inte luft men hon släpper snabbt. Jag reser mig upp. 

- Så då har vi nog första fasen åtgärdad säger jag som den hantverkare jag låtsas vara. 

- Ja tack det var skickligt gjort. Jag uppskattar ditt hantverkskunnande. Men nu vill jag se dina verktyg, speciellt ett verktyg. 

Hon knäpper upp knapparna i overallen och fiskar fram min ganska hårda kuk. 

- Jag måste nog inspektera ditt verktyg på nära håll för att se till att det fungerar som det ska. 

Långsamt drar hon några runktag och ser att min kuk snabbt blir hård. Hon tittar fascinerat på den och smeker kuken längs med hela skaftet. Säger: 

- Vad fin och ståtlig den är med sina ådror. Så hård! 

Hon går ner på knä och slickar prövande på ollonet och drar  med tungspetsen längs med hela kukskaftet. Hon suger några tag innan hon leker lite med kuken, dunsar den mot utsidan av sina kinder. Det ser sexigt ut. Hon tittar upp och spänner kåtblicken i mig. 

- Jag älskar kukar. Och nu ska jag ge mig hän åt din. 

Och det gör hon verkligen. Hon har tränat upp det här till perfektion. jag är salig när hon leder mig genom intensiv njutning. Hon slickar, nafsar, suger hårt och mjukt om vartannat. Känner att jag närmar mig och säger det. Då tar hon bara ett hårdare tag om roten och suger intensivt medan hon leker med pungen. Hon har inte en tanke på att släppa min kuk. Det går med en explosion och hon sväljer varje pumpande kaskad. Jag skakar till och hon klappar mig på rumpan. 

- Såja! Nu när tant mjölkat av dig tror jag ditt verktyg blir perfekt om du undersöker mitt rör. Ska bara göra det iordning först. 

Hon slickar kuken ren och suger den fort hård igen. 

- Oh han levererar, säger hon och beordrar mig ner på en stol. 

Med sin hand för hon min stolte på plats medan hon sjunker ner på den. Hon ber mig sitta still så ska hon rida in mig säger hon. Inte särskilt trång egentligen tror jag men det känns som att hon kramar med fittmusklerna. Så hon upplevs som underbart trång. 

- Nu ska min unge hantverkare bara sitta still så ska tant knulla skiten ur dig. 

Det bevisar hon snabbt genom att rida mig hårt och intensivt. Sara studsar nästan upp och ner på min kuk. Jag tar ett rejält tag om hennes lår och rumpa. Vilket vilddjur hon är! 

Känner hur skönt hon kramar om min kuk. Det fortplantas ut till resten av kroppen. Själv hade jag velat ha mer ömhet under sex men det är ett jobb och detta är vad Sara vill ha,  då ger jag henne det. På det här sättet tror jag att det tar längre tid för mig att komma. 

Stolen rör på sig under hennes vilda ritt och vårt knullande gör att något i ett glasskåp intill börjar skallra. Jag sneglar lite oroligt däråt men min heta kund, mitt vilddjur, bara sitter still några sekunder, ler snett och viskar i mitt öra.

- Ingen fara baby, det är bara saker. Nu knullar vi. 

Sen börjar hon igen. Om möjligt ännu hetsigare. Jag njuter av hur hon masserar min kuk med sin fitta. Hennes uppenbara kåthet är upphetsande i sig. Grannarna börjar knacka i taket, Saras golv. Det är väl stolens dunkande i golvet. Jag ser väl lite chockad ut men Sara bara ler och säger: 

- Strunta i dem.

- ÄR NI AVUNDSSJUKA FÖR ATT VI KNULLAR? skriker hon åt dem en stund senare. 

Jag skäms lite och det syns väl. 

- Skäms rörmokaren nu? frågar hon lite retfullt. 

- Bara lite. Mest njuter jag av kåttanten i mitt knä. 

- Rätt svar unge man. En kåt tant är vad jag är. Och nu har du snaaaaaart …gett mig…min…a-a-an-draaaa…mmm…orGAAASMMM!

Hon faller ihop i min famn medan hon låter våg efter våg i orgasm skölja genom henne. Hon väntar bara tills hon slutat rycka sedan stiger hon av och runkar mig en halv minut tills jag också kommer. Hon riktar in kuken så att sperman målar hennes bröst vita. Hon ser mig i ögonen och frågar: 

- Det är väl för mycket begärt att rörmokaren ska ta hand om tant en gång till, ingår det i servicen? 

Hon tar tag i en pelare och vänder upp häcken. Svänger lite med rumpan och banne mig men hennes lurviga fitta bakifrån är mycket inbjudande och snart står min kuk igen. Jag går fram och låter den nosa lite bara mellan hennes yttre blygdläppar. Oh jag vill tränga in. Hon är mycket våt och beredd. 

- Var inte så blyg unge man! Jag är redo. Oh tack, det gjorde gott i tantfittan. 

Det sista sa hon medan jag trängde in i hennes underbara och våta fitta. Jag tar tag i hennes höfter och börjar pumpa. Hetsigare än jag brukar, ändå med ett tempo som kan ökas senare. Sara stönar högt och rullar så skönt med bäckenet, små små rullningar som hittar nya sätt att behandla min kuk på. Mina in-och-ut-stötar och hennes höftrullande gör att vi får spiralliknande knullrörelse. En ny upplevelse, inte alls oangenäm. 

Det är så porrigt med detta råknull och Saras stön och flämtningar. Detta långsamma stegrande av lusten. Vi ökar takten hela tiden. Det börjar bli svårt att synka med Saras vridrörelser så vi kör på ut och in i ett vansinnigt tempo. Vi frustar och flämtar. Sara gnyr hackigt och börjar rycka sedan kommer hon med ett tjut. Jag är stilla medan hon krampar med fittmusklerna men det räcker för att jag också ska komma med en kaskad av varm sperma rakt upp i henne. Hon vänder sig om och drar med fingrarna över mitt bröst. 

- Tack du har levererat väl. Du kan din sak. Jag blir en återkommande kund. Jag ändrar mig nog om nästa uppdrag. Vänta dig ett erbjudande snart. Du får se om du tycker det är för kinky. Hon ler hemlighetsfullt. 

När jag klär på mig sticker hon ner några tusenlappar i min bröstficka och klappar mig på baken. 

- Jag hoppas vi ses igen! 

- Jag med heting! 

Går därifrån med en tillfredsställd känsla och samtidigt lite tomhet över det affärsmässiga i det hela. 

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TheTenderPoet

Verkar ha missat att kommentera och tacka för responsen här. Slarvigt! Tack ska ni ha båda två.

1/10, 2022 kl. 16:41

#2

MalmöLars

Full rulle, härligt

6/5, 2022 kl. 20:08

#1

go4it666

Där var det action!
Jag gillar den här serien om det lite förbjudna i affärsmässig sex fast där kvinnor är kund.
Ser fram mot fortsättningen

5/5, 2022 kl. 08:54