Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/9, 2009 kl. 08:37, av Sussi

Båtresan

Det började med en diskution om en skolavslutning på Utö. Men när jag upptäckte vad de gjort på min dator så tog det hus i helvete med allt vad det innebär.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

68 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Crilleman

Mycket bra skriven o härligt medryckande. ????????????

31/10, 2021 kl. 08:25

#6

ese

***** 5 stjärnor, mycket bra.

19/2, 2010 kl. 02:05

#5

santa62

Vilka härliga kvinnor som vågar ta för sig. Du skriver Underbara noveller men det är svårt att läsa hela för jag blir så kåt.

15/12, 2009 kl. 20:21

#4

nalle 6

Hej!
Ännu en god story. Ser gärna att du fortsätter i samma stil.
M V H

29/9, 2009 kl. 12:55

#3

svirre

Oh, dessa kåta mogna kvinnor.
De vet vad som är bäst i sängen.
Unga virila, som vet vad de ska ha sin mandom till.
Jag själv vet.
Har haft flera härliga skjut med äldre kvinnot, men morsan var ändå bäst
Svirre

23/9, 2009 kl. 20:00

#2

Nils

Hej.Jag ser att du bara fått min kommentar så du fär en till av mej.Det som började med ett intrång i din dator slutade på ett härligt sätt eller hur.Så jag hoppas du spinner vidare på ditt intresse för att hålla älskandet inom familjen som verkar vara ömsesidigt.Samtidigt så lär du upp din son till en fullgod hingst som kanske kommer hem med en blivade svärdotter som alla i familjen kan ha glädje av inom kort. MVH.

18/9, 2009 kl. 11:03

#1

Nils

Det var härligt uppkåtade.Hade gärna varit med på den seglatsen.Men något som jag tänkt på var sonen duktig med kuken i just din mus & kände du något extra för någon i din pulserande mus & var det din son som gjorde att det pirra extra i slidan på dej när du kom i en stormade orgasm.Och fick det bli så att du & din son stillade er lust i & utanför sängen när inte din man & hans pappa inte var till hands att stilla er lust.För han var väl inte ett surgat för en mogen man?En ung veril uthållig son som du kunde styra & lära för dina oande behov ett instick mellan benen när inte din man var tillgänlig.Men handen hjärtat är din man lika uthållig som din son? MVH.

18/9, 2009 kl. 10:47