Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/5, 2022 kl. 13:34, av Kyrre

Lite bastumys

Om unga Sofia, och vad hon får uppleva när mamma och pappa åker utomlands.

Sofia hade känt Leffe och Eva i hela sitt liv, de var nära vänner till hennes föräldrar och de umgicks ofta. De har en son som är fyra år äldre än henne som hon praktiskt taget växte upp tillsammans med, men han låg i lumpen nu.

Hon var lite sur för att inte mamma och pappa litade på henne nu när de skulle åka utomlands en vecka, hon var ju ändå 16 år och borde få klara sig hemma själv… men hennes hönsmorsa ville inte riskera några vilda föräldrafria fester så hon skulle få bo hemma hos Leffe och Eva. Det hade hon i och för sig inget emot, hon kände dem utan och innan och trivdes hos dem. Dessutom blev hon alltid lite pirrig i närheten av Leffe och gillade att fantisera om honom. Kanske var det på grund av att det var så väldigt förbjudet… hennes föräldrars bästisar, lika gamla som dem… och dessutom var ju Leffe gift. Men fantasier kunde inte skada… och sådana hade hon gott om.

Fantasierna om Leffe hade börjat för ett par år sedan. Hon hade gått hem till dem för att låna några tv-spel av deras son och som vanligt hade hon klivit på utan att knacka. Det var ju hennes andra familj och kändes helt naturligt, hon var alltid välkommen där. Hon hade gått uppför trappen för att gå till sonens rum och hört något inifrån Leffes och Evas sovrum när hon gick förbi. Dörren stod litegrann på glänt och precis innan hon sade "hej" såg hon att det var en porrfilm på TV:n. Leffe låg på sängen framför med ett präktigt stånd och runkade. Hon blev stående som förstenad, rodnaden brände på kinderna men hon kunde inte sluta titta. Hennes blick hade vandrat mellan porrfilmen och Leffes hårda, grova kuk, och hon hade blivit alldeles blöt mellan benen. Hon hade stått kvar ända tills Leffe med några sista kraftiga drag över kuken stönade till och sprutade rätt ut. Hon hade stått kvar, som förstenad, en stund innan hon tyst hade gått därifrån. Så här i efterhand misstänkte hon att Leffe vetat om att hon stått där…

Efter den händelsen tyckte hon att Leffe börjat se på henne på ett annat sätt. Eller så var det hon som såg honom med nya (kåta) ögon. Varje sommar åkte de två familjerna på semester tillsammans och när de låg och solade brukade Leffe titta på hennes kropp när ingen annan såg. Blickarna hade varit brännande heta och hon hade inte gjort något för att skyla sig i sin minimala bikini.

Nu skulle hon alltså bo där i en vecka, i sonens rum. Hon tog bara med lite kläder, resten kunde hon låna där. Första kvällen grillade de ute på altanen, spelade Alfapet och hade trevligt. Hon gick och lade sig ganska tidigt… av en alldeles speciell orsak… Hon visste var deras son hade sina porrtidningar gömda. I hennes hem fanns inga sådana. Hon låste in sig och plockade fram ett par stycken, bläddrade i dem och blev allt kåtare. Medan hon smekte sin blöta fitta till orgasm så fantiserade hon om Leffe och att bli knullad av hans kuk. Hon somnade utmattad med kladdiga fingrar.

Dagen efter var hon hos sina kompisar på dagen, de gick på stan och kollade på kläder och pratade killar. Hon tyckte inte det var så jättekul att prata killar med polarna eftersom de bara var intresserade av småpojkar, i deras egen ålder… de tyckte inte hon var vidare intressant. Men hon lyssnade och deltog i pratet ändå, för att vara en i gänget.

När hon kom hem undrade Eva om de skulle gå och basta. De hade byggt en stor bastu i källaren och den utnyttjades flitigt även av Sofias familj. Hon tyckte om att basta och de gick ner i källaren och satte igång värmeelementet. Utanför bastun fanns ett stort duschrum och utanför det var det ett litet rum med stolar, tidningar, ett litet kylskåp med kall dricka och speglar… ett litet relaxrum. De sjönk ner i varsin stol med en kall dricka och pratade en stund medan de väntade på att bastun skulle bli varm. Eva var ungdomlig av sig, mycket roligare att prata med än Sofias egen mamma. Dessutom var hon snygg och sexig. Sofia brukade titta på Evas kropp i smyg, hon blev tänd av att tänka på att Leffe knullade med Eva.

När bastun blivit varm klädde de av sig, tog en dusch och gick in i bastun. Eva satte sig på den översta bänken men Sofia satte sig nederst, hon ville inte ha det för varmt. De pratade om ditt och datt… Eva var så lätt att prata med. Det var Eva som först hade fått veta när Sofia hade förlorat oskulden till en blyg och tafflig kille i skolan. Eva hade hjälpt henne skaffa p-piller också, hennes egen mamma skulle väl få slag om hon fick reda på att hennes lilla Sofia hade sex. Fast inte ens Eva visste att hennes son och Sofia hade kladdat en del på varann ute i lekstugan när de var yngre. Det var ju förstås aldrig något samlag då, utan bara nyfikenhet och lite tafatt tafsande.

När de suttit i bastun en stund hörde Sofia plötsligt att duschen sattes på. "Jaha, tar Leffe en dusch nu", tänkte hon förstrött och fortsatte prata med Eva. Duschen tystnade och sekunden efter öppnades bastudörren och Leffe kom in. Sofia satte sig förskräckt upp och försökte skyla sig lite, men Eva satt bara kvar och pratade på. Sofia kunde inte hjälpa att det gick en elektrisk stöt genom henne när hon såg att Leffes kuk var halvstyv. Hon kände sig osäker på vad hon skulle göra… gå ut ur bastun eller sitta kvar? Hon satt kvar.

Leffe satte sig på bänken ovanför henne, så nära att hans ben snuddade vid hennes arm. Det fanns massor av plats kvar på bänken, men han satte sig ändå så nära henne. Han sträckte ut ena benet så att det hängde ner till hennes bänk, gjorde inget för att dölja sin växande kuk. "Herregud, vad ska Eva säga", tänkte hon oroligt, men hon ville inte gå för situationen kåtade upp henne något oerhört.

Snart var Leffes kuk stenhård och hon kunde inte låta bli att titta på den, trots att hon visste att Eva såg. När hennes blick ännu en gång fastnade på den hårda kuken så tog Leffe plötsligt tag om sin kuk och sa med grötig röst, "vill du smaka?" Hon drog hastigt efter andan och hon visste att hon borde gå ut därifrån nu, hon vågade inte titta upp på Eva… men hon kände hur hennes fitta blev riktigt blöt. "Kom igen nu gumman, smaka på kuken, jag vet att du vill det", lockade Leffe och makade fram baken på bänken så att kuken kom närmare. Sofia tittade upp på Eva med en generad och ursäktande blick, men Eva bara log mot henne, gjorde en gest mot Leffe och sa "gör det du". Hon kände sig alldeles förvirrad, det här kunde inte hända, drömde hon?

Hon tittade på kuken igen som var väldigt nära hennes ansikte nu… hon särade automatiskt lite på läpparna och benen när hon såg det stora rosa ollonet som strävade mot henne. Leffe höll fortfarande ett tag med ena handen om kuken och runkade den sakta, nu tog han den andra handen och lade bakom Sofias huvud och förde sakta hennes ansikte mot kuken. Hennes hjärna skrek "nej", men hennes fitta skrek "ja"… och när kuken nuddade hennes läppar gav hon efter och lät den glida in i hennes mun. Hon gav ifrån sig ett halvkvävt stön när hon kände den ådriga kuken glida in i munnen. Leffes grepp om hennes huvud hårdnade och han tog tag i hennes hår och förde hennes huvud upp och ner över sin kuk, ibland så långt ner att den slog i svalget och gav henne kväljningsreflexer. Hon blev vansinnigt kåt och sög allt hårdare, ställde sig på knä framför honom och sög hans goda kuk. Hon såg i ögonvrån att Eva satt med särade ben, tittade på dem och smekte sin blöta fitta, Sofia stönade och kåtheten lyste ur ögonen. Hon slöt ögonen och sög kuken… det här var en riktig kuk, inte som de småpojkar hon varit med tidigare! "Jag visste väl att du skulle gilla kuk", sa Leffe med hes röst…

Plötsligt kände hon Evas händer på sin stjärt, de särade på hennes skinkor och så kände hon Evas varma tunga glida längs hennes fitta. Hon putade villigt med baken, sög kuken allt fortare och hårdare och stönade. Eva körde in tungan i hennes fitta och lät den sedan glida upp till hennes stjärthål. Sofia kände fittsaften rinna efter låren, hon var galen av kåthet. När Eva körde in ett par fingrar i hennes fitta samtidigt som hon slickade hennes stjärthål så skrek hon rakt ut (fast skriket blev förstås dämpat av att hon hade Leffes stora kuk i munnen) och kroppen spändes i en skön orgasm. Leffe lät henne höja huvudet från kuken och Eva satte sig bredvid Leffe, mötte Sofias blick, höll fast den och stoppade sina fingrar, som nyss varit inne i Sofias plaskvåta fitta, i munnen och sög av dem all fittsaft. Sofias kåthet lade sig inte, hon ville ha mer. "Gör samma sak för Eva nu", sa Leffe och förde hennes huvud närmare Evas fitta. Sofia stretade emot och tvekade… slicka en fitta??? Det hade hon aldrig gjort, hon hade aldrig ens tänkt tanken och visste inte om hon ville. Eva särade villigt på benen och blottade sin våta fitta framför Sofias ansikte. Leffe kände hur Sofia stretade emot men tryckte bestämt dit hennes ansikte, "såja, slicka fittan nu Sofia", sa han, "du kommer gilla det också".

Sofia gav fittan en lätt puss… hon visste inte ens hur man skulle göra. Eva lutade huvudet bakåt och tryckte in Sofias ansikte i sin fitta. Det luktade kåthet och Sofia blev alldeles blöt i ansiktet, hon blev allt kåtare. "In med din tunga i hennes fitta nu", manade Leffe som satt bredvid och tittade på, samtidigt som han runkade sin kuk med ena handen. Sofia lät försiktigt tungspetsen nudda Evas fitta, Eva stönade till och detta tände Sofia ytterligare och hon stack in tungan så långt hon kunde i Evas fitta. Leffe hade rätt, hon gillade det här också… hon slickade hela fittan, sög på Evas klitta, slickade i sig av fittsaften, knullade henne med tungan. Eva stönade och knådade sina bröst.

Leffe gick ner bakom Sofia och hon kände hur hans hand gled in mellan hennes ben. Utan att sluta slicka Evas fitta särade hon på benen och putade med baken så att Leffe skulle komma åt. Hon längtade så efter kuk att det värkte i henne, hon hoppades så att hon äntligen skulle få bli knullad av hans grova kuk.

Leffe smekte hennes fitta lite, körde in ett par fingrar i fittan och sedan kände hon hans kukhuvud i fittans öppning, hon putade ännu mer med baken för att hjälpa kuken in i hennes bultande längtande fitta. Efter att ha retat henne lite med kuken i fittans mynning tog Leffe tag i hennes höfter och stötte hårt in kuken ända till roten. Sofia gav ifrån sig ett kvävt "mmmmfgphfmmm" i Evas fitta och slickade den ännu intensivare samtidigt som hon körde in två fingrar i Evas blöta, kåta hål. Hon hade aldrig haft en så här stor kuk i sig, det var helt underbart att bli knullad av den! Det gjorde nästan ont när den stötte i botten på henne, men samtidigt var den så skönt att det nästan gick för henne igen. Leffe knullade henne hårt medan Sofia slickade fitta för allt vad hon var värd, hennes kladdiga fingrar åkte in och ut ur Evas fitta allt fortare och hårdare. Plötsligt drog sig Leffe ur henne och hon putade desperat med baken för att få mer kuk… Hon behövde inte vänta länge, men denna gång tryckte kukhuvudet på mot hennes stjärthål. Hon stelnade till och fingerknullandet av Eva stannade upp lite. Kuken var så blöt och hal efter att ha varit i fittan att den gled iväg ett par gånger innan Leffe med ett bestämt tag tvingade in den i hennes trånga stjärthål. Det gjorde ont så hon gnydde till, Leffe stannade upp och var alldeles stilla tills han såg Sofia börja fingerknulla hans fru igen. Det var en helt underbar syn, här stod han med sin kuk i lilla Sofias trånga stjärthål medan hon slickade hans hustrus fitta. Det var tur att han var stilla annars hade det nog gått för honom, han lugnade ner sig lite. Eva stönade allt högre och han såg att hon var på väg att komma snart. När Sofias stjärthål vant sig lite vid hans grova kuk trängde han den djupare in, Sofia gnydde lite men mötte samtidigt kuken med sin stjärt. 
Det var så underbart skönt att känna hennes trånga stjärtmuskel klämma hårt runt kuken, han stönade högt och kunde inte hålla sig ifrån att stöta in kuken ända in… han var bara tvungen att få knulla den här stjärten. Sofia skrek kvävt och stannade upp en sekund, men han kunde inte hindra sig, han hade tappat kontrollen helt och började knulla hennes stjärt hårt. Eva manade på Sofia att slicka hennes fitta mer och snart var Sofia igång igen. Det gjorde brännande ont i stjärten på Sofia, men samtidigt var det det skönaste hon varit med om, hon var så kåt att kåtheten i sig gjorde ont. 

Leffe fortsatte knulla hennes stjärt och lät samtidigt en hand stimulera hennes klitoris, Sofia blev galen och gjorde kraftiga motjuck samtidigt som hon sög på Evas klitta som om den skulle kunna lossna. Leffe såg Sofia köra in hela fyra fingrar i sin frus vidöppna fitta och hur hon sedan drog ut fingrarna och körde in två fingrar i sin frus stjärthål. Han visste att hans fru skulle komma snart för hon älskade att få något inkört i stjärten. Sofia knullade Evas stjärthål med fingrarna och slickade henne hårt och desperat och till slut gav Eva ifrån sig allt högre stön som övergick i skrik och hennes kropp spändes upp i en båge när hon fick en våldsam orgasm. 
Evas stjärtmuskler knep så hårt om Sofias fingrar när det gick för henne att Sofia satt fast med fingrarna. Sofia slickade fittan lite försiktigare men fortsatte slicka ända tills sista darrningen i Evas kropp ebbat ut. Strax därefter började Sofia skaka i kroppen av återhållen orgasm och Leffe tog tag om båda hennes höfter för att kunna stöta in kuken riktigt hårt i hennes lilla stjärthål. Eva flyttade ner en bänk och smekte Sofias clitoris medan Leffe knullade henne. Sofia skrek högt "åhhhh, det gååår" innan hon fick en andra orgasm som var ännu starkare än den första. När Leffe kände Sofias stjärtmuskler rytmiskt dra ihop sig runt hans kuk så kändes det som att han ledde elektrisk ström, han kände hur kuken drog ihop sig för att spruta. Han drog ut kuken i sista stund och lät sperman spruta över Sofias stjärt, rygg och fitta… det kom till och med några droppar upp i hennes nacke. Det var en rejäl sats och han stönade högt när han sprutade sin sperma över sina bästa kompisars lilla dotter, gud vilken skön horunge att knulla!

När alla hämtat sig lite efter sina orgasmer tittade de på varann och började fnittra… snart brast de ut i gapskratt och Sofia fnittrade "det var så jävla skönt, det skönaste jag varit med om!". "Det kan bli fler gånger", sa Leffe och gav henne en snabb kyss

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.