Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/5, 2022 kl. 23:42, av Kyrre

Mixed bastu.

Nu skall jag berätta om några händelser som utspelade sig för ett tag sedan. Vi har varit gifta nu i många år och nu är vi runt 35år, hustrun min är ju lite yngre. 
Vårt samliv hade gått i slentrian och i väl inrutade mönster, varvid vårt samliv hade mattats av från det erotiskt fulladdade älskogsnätterna vi haft från början. Hustrun ser ju förvånansvärt bra ut och attraktiv och många erotiska blickar från helt främmande män har hon fått.
Hon är ju inte direkt mager men har sina kurvor på rätta ställena så man kan nog säga utan att skryta att hon har en sexig utstrålning. De främmande karlarnas blickar på henne har stört mig i början men nu har man ju vant sig vid detta. Men hade satt mina fantasier i gång att det vore kul att se någon komma riktigt nära och eventuellt även skulle förföra min hustru. Samt att jag skulle kunna se deras knullande i smyg.
En gång när vi älskade tog jag mod till mig och frågade henne: “Vill du älska med några främmande karlar?” När jag knullade min hustru bakifrån, småbet och smekte hennes underbara nacke. Hon var alldeles tokig av kåthet när jag pumpade hårdare och hårdare in i hennes nu kåta, blöta, mottagliga, krävande o ljuvliga sköte. Jag kände att nu var Nilla nära orgasmen och då frågade jag igen:” Vill du min älskade knulla med några främmande karlar om du fick lov av mig? “Hon skakade på huvudet, jag slutade tvärt med mina juck i fittan, då gnydde hon högt och ville att jag skulle fortsätta och knulla hårt med kuken. Jag körde in kuken fram o tillbaka några gånger och tog en paus igen. Då upprepade jag frågan igen och hon skakade återigen på huvudet. Så fortsatte vi lekarna tills hon inte längre kunde motstå frågan och svarade gnyende. “ Ja det är klart jag vill ha extra kuk! Knulla mig nu hårt!” Då fortsatte jag knulla henne bakifrån så hårt och fort jag kunde. Nu fick Nilla orgasm efter orgasm tills jag inte längre kunde hålla mig. Jag tömde ylande hela sperma lasten långt inne i hennes svällda darrande och skakande kropp och in fittans botten. 
Det dröjde väl ungefär ett år från denna händelse när det råkade komma ett läge när dessa främmande karlar kunde komma in i händelsernas centrum. 
Vi hade tillsammans varit och haft en helkväll på en restaurang. Under kvällen hade vi inmundigat en hel del vin, och det var nog därför jag vågade sätta planerna i verksamhet och förverkliga drömmarna. När nu hustrun i älskogens berusning lovat att älska med någon helt främmande man, hade vi aldrig efteråt diskuterat detta ämne. Nilla trodde nog att jag bara skojade, men jag hade fastnat för drömmen och många gånger hade detta hjälpt mig att få orgasm när vi älskade.
Som jag berättat var vi och hade trevligt och hade druckit ganska mycket vin under kvällen.
I restaurangen blev vi bekanta och pratade med några unga pojkar, de var i vår stad på spelturné. De var mycket uppspelta och glada för de hade vunnit sin turnering och firade nu sin seger.
Kvällen förlöpte med dans, musik och massor av vin. Jag var alltid då och då och pratade med grabbarna, de var ju glada och trevliga. De var i 18-19års åldern, och var riktiga unga friska och muskulösa killar. De var mycket intresserade av att hitta tjejer för att kvällen skulle vara fullständigt bra, de enda de hade dansat med under kvällen var min fru. Jag peppade grabbarna med att säga att denna stad var full med kåta knullvilliga brudar. Under kvällen steg stämningen och då blev grabbarna ganska stökiga och högljudda. De var på riktigt festprisse humör och det tog inte länge innan de blev utslängda från lokalen.
Samtidigt som de blev utkastade sade Nilla att hon kände sig redo att gå hem och när vi var på väg hem stötte vi på killarna igen. 
Vi pratade med dom ett tag, de var ledsna att kvällen hade slutat på detta sätt. Då sade jag att de kunde ju komma hem till oss och fortsätta kvällen, för vi hade lite vin och öl kvar.
De tyckte det var en bra ide och när inte hustrun heller hade någonting mot detta så slog vi följe hem till oss.
Ungdomarna fyra stycken välbyggda killar, Tapani, Janne, Anders och Pelle. När vi kom in i vårt hus bjöd vi alla på husets vin. Vi satt och småpratade och drack lite mera vin och var ganska berusade allihop när Nilla sade att nu ville hon gå och bada bastu.
Jag gick och satte igång bastuaggregatet, Nilla skulle vara och bytta till lättsammare kläder medan jag och Janne var ute och pratade en stund. När vi var därute med Janne så sade han att det hade varit förbannat skönt att få knulla med ett riktigt luder. 
Då kom jag på riktigt förbjudna tankar! Jag frågade Janne som män emellan vad han tyckte om min hustru?.. Han svarade lite blygt att hon var då verkligen söt och sexig hustru.
Sedan frågade jag om Nilla verkligen var en sexig kvinna fast hon är så mycket äldre än han var. Janne sade att alla grabbarna hade ju dansat med henne just för att hon utstrålade en dragningskraft på alla män med sina kurvor på rätta ställena. Jag berättade för Janne att det var en himla tur att man hade en så fantastisk bra hustru, för hon var ett riktigt odjur i sänghalmen.. 
Janne blev mycket intresserad av det han hörde mig berätta, det hade gått lite slentrian i vårat förhållande och Nilla var inte så intresserad av sex som tidigare. 
Vi snackade en stund till om lite av varje innan vi gick in igen. Nilla hade redan klätt om till badrock, som var nästan genomskinlig och riktigt sexig, grabbarna tittade upphetsat på henne.
Vi drack upp vad vi hade i glasen innan vi skull och basta och nog var det ett berusat gäng inte minst Nilla. Nilla sade att nu var det dags för henne att gå och basta och bad mig komma med.
Jag sade att jag kommer alldeles strax, när jag hade tömt öl bägaren. Hustrun gick mot bastun
och hon var ganska ostadig på benen, beklagade att hon hade blivit så hemskt berusad. När jag drack ur bägaren frågade jag killarna om de skulle komma och bada bastu. De tyckte det var en bra ide och frågade om de skull bada efter oss! Då tänkte jag överraska hustrun och sade åt killarna att de kunde ju komma och bada tillsammans med oss! 
Vi hade vant oss från barnsben att alla badar tillsammans, men det var ju en överraskning för frun!..
Pojkarna blev ju alldeles eld och lågor, vilket man förstod, för nu skulle de ju kunna se min hustru, som de hade trånat efter hela kvällen och alldeles naken!.
Vi gick till bastukammaren och jag klädde fort av mig och gick in i bastun och satte mig bredvid Nilla. Hon satt på laven med benen brett isär och såg ganska berusad ut. Jag satte genast igång och smekte hennes bröst och venusberget för att förbereda henne på en överraskning! Hon tycktes gilla smekningarna för hon bredde ut benen ännu mer så att jag kunde komma åt hennes nu kåtblöta fitta, några fingrar slank in lätt. Med de andra fingrarna smekte jag hennes ömma klitoris och hon skakade till och verkade nu vara nära en första orgasm. Hon sade att det var skönt och bad mig fortsätta smekaningarna när det hördes ljud från bastukammaren men det hörde nog inte Nilla. jag fortsatte smekningarna av hennes kåta kön och sade att pojkarna skulle också komma och bada.
Då Nilla förstod vad som var på gång försökte hon neka dem, just då öppnades bastudörren framför oss. Där satt vi rakt framför killarna i en rätt syndig ställning, med mina fingrar djupt inne i hennes fitta, med hennes ben brett isär rakt mot grabbarnas ögon. Vilken syn för grabbarna och Nillas förvånade ansiktsdrag. Nilla drog snabbt ihop benen och mina fingrar lämnade de kåta, heta området snabbt. Hon var så överraskad och blyg att hon inte kunde förmå att protestera mot att badgästerna kom in, grabbarna satte sig på lavarna på bägge sidor om oss. 
Nillas ansikte avslöjade hennes djupa betänklighet över hennes situation när hon förstod vilken skamlig position hon hade haft och delvis hade kvar rakt framför de hormonstinna killarna. Samtidigt som hon visade de allra heligaste ställena åt de samtidigt ganska överraskade och främmande kåtansiktena. Redan då stod grabbarnas kukar alldeles styva och blåa märkte jag och även Nilla för hennes ansikte blev alldeles rött av rodnad. 
Jag låtsade inte bry mig om detta utan låtsads som om ingenting hade hänt. Det var dödstyst i bastun grabbarna och Nilla var tysta och begrundande. Nilla hade nu försökt täcka sina stora sexiga bröst med händerna och knipit ihop benen efter min behandling. 
Men jag visste att hon var alldeles nära att sprängas av kåthet efter den avbrutna orgasmens vågor. 
Pojkarnas stakar stod hela tiden riktade högt mot taket utan att någon av dem försökte gömma dem under händerna!. Janne som satt närmast Nilla hade ett riktigt stort och nu nästan blåsvart organ som det ryckte och pulserade i små knyckandes. Där satt Nilla mellan Janne och mig hon kunde snart inte slita blicken från Jannes stora hingstkuk, och hon försökte titta runt på de andra men återkom alltid med blicken mot den stolta springaren. Jag trodde nog att Nilla ville smita ut från bastuns kåtbockar med stenhårda lemmar, för hon ville nog inte längre sitta naken med grabbarna stirrandes på henne. Där satt hon nu i bastuvärmen med mig och fyra muskulösa killar med hårda kukar som pekade mot taket. Nu var jag tvungen och bryta tystnaden och frågade killarna om bastun kändes bra?.. Pojkarna berömde bastuvärmen och Janne berömde även den fantastiska utsmyckningen i bastun. Nilla blev alldeles röd av rodnad i ansiktet och de andra grabbarna småskrattade åt det spända läget. De började studera Nillas djuvliga erotiska kropp med hungriga och kåta ögon! Det var säkert många grabbars önskedröm att få sitta i bastun med en sådan skönhet i närheten, och nu hade deras dröm blivit sann!…
Jag låtsades inte se hur grabbarnas intresse för Nillas kropp stegrades och pratade med grabbarna om lite av varje. När vi hade suttit i bastun på detta vis ett bra tag, sa jag snabbt och överraskande att jag skulle hämta något drickbart till oss alla! Innan Nilla han säga eller göra någonting hade jag redan slunkit ut ur bastun och lämnat hustrun sittandes mellan de kvinnosugna killarna. Det var bara något jag hittade på för att kunna överraska hustrun mer.
Ropade in till bastun att jag skulle snart vara tillbaka. Men jag hade ju helt andra planer, klädde snabbt på mig och stod och lyssnade mot bastun..
Från bastun hördes killarnas röster när de frågade Nilla om någonting, hon svarade med låg röst. Nilla kom inte efter mig som jag först befarade. Hon ville nog stanna kvar på bastulaven för att inte behöva visa sina intimare ställen som var skyddade för insyn när hon knep igen benen. Hon trodde nog att jag skulle komma snabbt tillbaka, så att hon skulle vänta på mig och sedan i skydd av mig gå ut. Men jag hade nu planerat någonting annat“¦ Det hade gått några minuter när jag ropade att: “longdrinken var slut och att jag ska hämta mer från bensinmacken i närheten. Det tar ju ett tag så njut av bastuvärmen tillsammans med min hustru”.. När jag hade sagt detta så stängde jag dörren till bastukammaren och sprang ut till våran gårdsplan, där man kan se in i bastukammaren och bastun. Nilla skrek någonting efter mig men jag låtsades inte höra!..
Jag ville ju se hur händelserna förlöpte mellan Nilla och grabbarna inne i bastun, nu när jag hade försvunnit som skyddsbarriär för kvinnan.
Inte hade jag tänkt fara och hämta några drinkar från macken inte, för nu kunde i bästa fall önskedrömmen slå in. Hustrun skulle få smaka på lite främmande kuk, om nu killarna skulle vara modiga nog i deras kåthet som jag hoppades. Hur rätt hade jag inte, de överraskade mina drömmar med råge med sin råhet.
Om jag hade vetat vad som komma skulle hade jag nog tänkt efter minst två gånger innan jag hade lämnat min älskade i deras händer.
När jag försiktigt smög mig nära bastufönstret och smygtittade in, det hade nog bara gått några minut efter att jag stängt dörren. 
Pojkarna satt där med Nilla mellan sig. Man såg att Nilla var berusad och förundrad hur jag hade lyckat få henne sittande naken ensam med fyra okända killar. Där satt hon naken med fyra kåta muskelknippen utan att hon hade en tråd på kroppen, grabbarnas kåta kukar ryckte av kåthet. Deras kukar stod stolta, suktande, blåsvarta och väntade på att få bestiga ett venusberg så småningom, nu när hustruns beskyddare hade avlägsnat sig.
Anders och Pelle satt på ena sidan och Janne och Tapani på Nillas andra sida. Nilla tittade bekymrat runt, märke hur hon tittade på alla de seniga ståndaktiga stå kukarna i närheten. Hon tittade runt och stannade med blicken turvis på kukarna och killarna och hon svalde saliven som bildads i munnen av spänning och förvåning. Vad kan det ha varit för tankar som for i hustruns skalle?.. 
Jag var säker på att hustrun skämdes och snabbt ville ut ur bastun, då började det hända saker i bastun. Janne som hade varit mest pratsam av muskelknippena och mest var efter kvinnor, vred sig mot Nilla och började smeka hennes nacke och axel. Nilla sade någonting och försökte med andra handen stöta bort Jannes smekande händer, medan hon med andra handen försökte skydda sina stora bröst. Janne flyttade då snabbt andra handen på Nillas barm och försökte få fingrarna runt hennes vänstra bröst. Nillas motstånd var fruktlöst för hennes hud var alldeles glatt av svett.
Jannes fingrar fick nu grepp om bröstet och började nu kramas och smeka hennes bröst och dess nu ganska styva bröstvårtor. Såg att Nilla sade någonting och hon försökte verkligen kämpa emot den bestämda behandlingen. Men sedan började den på andra sidan Nilla sittandes Pelle komma med i leken, han körde sträckte raskt handen mellan de hårt ihopknipna benen. Han gjorde detta så snabbt att handen var redan djupt nere i skrevet innan Nilla förstod att göra motstånd. Nilla försökte ställa sig upp men det försvårade bara hennes situation eftersom Pelles hand då fläktes ännu närmare och rakt in i fittans blygd. Hon försökte knipa igen benen ännu hårdare men det var för sent, Pelles hand och fingrar var i fittan och hölls kvar.
Handen började nu smeka fittan trots hustruns nu hårdnackade motstånd. Nu hade Nilla glömt bort att skydda brösten, för nu kände den bredvidsittande pojken med fingrarna de allra heligaste ställena medan de andra såg på.. Nilla försökte nu med bägge händer slita bort Pelles hand bort från fittans omgivningar. Janne började nu klämma och smeka med bägge händerna på Nillas nu helt oskyddade bröst.
Denna syn, rå och erotisk var nu nästan för mycket för mig. Kuken stod nu alldeles som stenhård när jag åsåg händelserna i bastun. 
Ungdomarna hade nu verkligen tagit tillfället iakt medan jag var frånvarande, nu såg jag att Janne drog bort Nillas händer så att Pelle fick fritt fram. Janne sa någonting så att både Anders och Tapani skulle ta aktiv del i lekarna. De flyttade sig på bägge sidor om Nillas ben och tog varsamt men bestämt tag i hennes ben. Nilla var nu fullt upptagen med att komma ut ur Pelles handgripliga smekande av venusberget. Hon försökte knipa ihop benen men detta var nu lönlöst. För nu var hon fast i muskulösa killars armar, pojkarna lyfte med milt våld hennes ben högt och brett. Så att Nillas fitta nu var helt vidöppen med hela härligheten bar framför Pelles ansikte. Nu försökte min älskling återigen att kämpa emot men hon var helt kraftlös mot muskelknippenas krafter, hon satt som i ett skruvstäd. Pelle tittade först en stund och smekte därefter hennes blygdläppar som nu var blöta av svett och kåta fittsafter. Hon hade ju redan tidigare varit rejält blöt när jag smekte henne nästan intill orgasm. Jag såg att blygläpparna var alldeles uppsvällda och därvid visade upp en kuk längtande vidöppen fitta. Pelle stötte in ett finger i Nillas nu helt vidöppna fitta och började försiktigt fingerknulla henne. Nilla försökte förmå Pelle att sluta men nu var det för sent, Pelle fortsatte med att fingerknulla henne. Han flyttade ett finger till vid den andra och körde in dem i fittan. Hennes ansikte avslöjade att detta hade en gynnsam effekt för nu stängde hon ögonen och började svagt gunga med. Men hon hade inte gett upp motståndet helt, hon försökte säga till Pelle att sluta, men det var nog dömt att misslyckas! 
När Pelle hade runkat henne ett tag ändrade Pelle taktik och förflyttade sitt ansikte mellan benen på Nilla. Nu skulle han slicka en kvinnas kåta fitta tills hon skulle skrika som en hora efter kuk. Pelle berömde Nilla för att hon hade en sån skön trång och kåt fitta. Vilken syndig hora till kvinna hon var!… Nu såg man bara Pelles rytmiska huvud röras, med tungan ut och in och runt slickandes. Nu började den smekande och slickande behandlingen verka på hustrun, för nu hade hon slutat kämpa emot, hon gnydde och skakade när hennes kåthet stegrades.
Pojkarna var alldeles som jag förväntat mig att de skulle vara.
Kåta och trånande efter kåt fitta, unga män som när de fått fingrarna i en hora inte släpper fingrarna från henne.
Anders och Tapani höll fortfarande hustruns ben brett särade och lyfte dem ännu högre så att hustrun fotsulor snart snuddade taket. 
Hon hamnade helt på rygg å bastulaven eftersom grabbarna hela tiden försökte lyfta och breda henne.. 
Janne hade redan slutat att låsa hennes armar och händer, istället flyttade hon hennes ena hand runt hans nu stenhårda lem. Och tvingade Nilla runka honom, genom att pressa hennes fingrar runt kuken. Han tvingade henne en stund och släppte los hennes hand men den fortsatte att runka honom i alla fall, hennes nu kåtsimmiga ögon njöt av att se på kuken som hon runkade.
Nu var min älskling helt i kåtbockarnas händer utan motstånd, när begären hade tagit över allt förstånd och motstånd nedbrutet.
Mina planer och drömmar förverkligades nu framför mina egna ögon. 
Pelle lyfte upp huvudet från Nillas venusberg och tog tag i kuken och styrde med fast hand den mot fittöppningen.
Pojkarna höll fortfarande fast Nillas ben när Pelle stötte kuken hårt och våldsamt in i hustruns fitta på en gång rakt ner i botten, bara roten och testiklarna hängde utanför.
Jag hörde hur hustrun ylade till när kuken borrade sig in i hennes kåta fitta och sedan började knulla henne med snabba, djupa och hårda tag. Nu ylade, vred, ålade och skrek hustrun min som aldrig förr, jag hade aldrig hört henne yla, vrida och skaka när vi hade älskat!..
Pelle knullade henne hårt och ökade nu ännu mer på takten, när Tapani och Anders släppte hustruns ben fria. De blev kvar i de uppåt sträckta ställningen och den kåta slynan försökte i sträcka dem ännu högre upp så att kuken skulle kunna komma ännu djupare in i hennes krävande fittas botten. 
Janne hade nu fritagit sin blålila stora kuk från hustruns runkande fingrar och förde den mot Nillas röda mun och varma läppar. Han tog fast i hennes nacke och körde in den rejäla kuken i munnen. Nu tystnade hustruns ylande och blev bara ett tyst gnyende, när hon nu fick någonting annat att suga på.
Vilken fröjd för mina och killarnas ögon att se henne bli knullad i två hål samtidigt av muskulösa killar! Nu ökades takten och jag såg hur hustrun fick en rejäl orgasm i händerna på hårt behandlande, uthålliga och stenhårda killar.
Nu kunde inte pojkarna hålla sig längre utan nu såg jag att det strömmade ut sperma från Nillas mungipor när Janne tömde sin spermalast i strupen på Nilla. Pelle tömde säden djupt in i hennes fitta, Pelle drog ut kuken ur min hustrus fitta samtidigt som Jannes sperma rann utmed Nillas mungipor.
Där låg hustrun med benen brett isär, trött och skakandes i efterdyningarnas orgasm efter att ha blivit närgånget behandlad av fyra killar och knullad i både fitta och mun. Hon låg där alldeles naken mittemellan fyra muskulösa killar och sperman från Pelles tömning och fittsafterna flödandes på bastulaven.
Efter att hon återhämtat sig och vilat sig en stund efter den hårda älskogen gick hon ut ur bastun. Hennes ansikte som hade en avslöjande min, en blandning av att skämmas, förnedring och tillfredställda begär. Hon hade nu äntligen fått den av mig startade orgasmen på ett sätt som hon aldrig hade kunnat drömma om.
Nilla gick från bastun snabbt och jag trodde hon skulle kunna smita från uppvaktningen och kunna sätta sig i säkerhet utom räckhåll för de fyra lejonen. 
Hon ville nog snabbt få slut på denna behandling snabbt och smärtfritt. Nilla hade hamnat i händerna på fyra helt främmande män som utan nåd utnyttjade henne för sina hämningslösa sexuella begär. Som hon aldrig hade trott skulle hända och som hon inte trodde sig kunna njuta av, trots att hon först hade motsatt sig behandlingen hade hon njutit som aldrig förr.
Men det var inte slut på eskapaderna ännu, pojkarna var inte helt tillfredställda ännu, några hade ju inte fått knulla horan ännu.
Så när Nilla steg ut ur bastun så tog Janne fast henne runt midjan och hindrade henne att fly från bastukammaren. Han och Nilla försvann ur min åsyn med de andra i bakhasorna. Jag förflyttade mig snabbt till det andra fönstret, vid tvättstugan/omklädningsrummet.
Därinne såg jag Nilla stå i duschen med pojkarna omkring sig. Såg nu killarnas smekande händer överallt på hennes nu ömma kropp. Hustrun försökte snärja sig från grabbarnas behandling men det var ju hopplöst. Nu var hon helt i händerna på fyra kåta otillfredsställda muskulösa män. De smekte henne överallt: fittan, anus, bröst, nacke och ben mm.
Anders och Tapani var de som trånade efter fitta mest för de hade inte fått njuta av horans fitta ännu. De var de som tog och visade vägen för nya upptåg. De förde hustrun in i omklädningsrummet, (nu var jag tvungen och byta fönster och observationsplats) och då kunde jag klart höra vad de sade. Nilla bad nu pojkarna att sluta med sina förehavanden, enär mannen skulle komma tillbaka alldeles snart. Janne sa att han har nog inte hunnit till macken ännu, och de gjorde ju bara som mannen sa att vi skulle njuta av bastu ångan och hustrun.
Hur rätt hade inte Janne med sina välvalda ord. Jag var verkligen kåt, när jag följde den kåta och ibland perversa teatern, vars huvudroll var min hustrus. Hustruns roll hade nu bytts från
Prydlig hemmafru till en horaktig kvinna, som ville ha gruppsex med många killar och verkligen hör och synbart njöt av handlingen. 
Nu hade man satt ner Nilla i soffan där Anders och Tapani smekte och kramade henne.
Anders hade nu bresat ut hennes ben och slickade min hustrus plaskvåta och kåta fitta för glatta livet. Samtidigt som Tapani försökte få Nilla att suga och runka hans kuk. Hustrun försökte med svag röst protestera men röste avslöjade att Anders tunga gjorde henne gott. Samtidigt som Tapanis kuk efter hårt arbete hamnade in i halsen på den storknande Nilla.
Hon sög av hjärtans lust på den enorma kuken som åkte in och ut i munnen på henne. Hon hade stängt ögonen medan hennes kinder avslöjade att hon nu sög frenetiskt på hingstkuken, nu var motståndet helt borta, hon njöt av tunga och kuk.
Snart fick Anders nog av att slicka fitta, så han drog Nilla på knä framför soffan och körde bakifrån in kuken millimeter för millimeter in i fittan. Han började nu knulla Nilla i hennes favorit ställning, där hon är som sexigast. 
Nillas välsvarvade rumpa, fast och rätt så stor hängde med i Anders snabba knullande av hennes fitta. Tapani hade lyckats hänga med och hustrun fortsatte med att suga hans kuk samtidigt.
Det hördes ganska väl muskelknippenas suck och stön, Anders mage som klatschade mot Nillas rumpa när de knullade hårt och taktfast. Man såg fittsafterna flöda från de knullandes organ. Samtidigt som man hörde Nilla gny och gnälla dämpat av kukens närvaro i munnen.
Anders ökade på takten och man såg att han borrade kuken extra djupt när han släppte av sin laddning i orgasm ylande och bölande. Nu började Nilla horan också närma sig orgasm och försökte krama sina fingrar hårt i soffan samtidigt som hela hennes kropp åmade sig och skakade. Anders drog ut sin spermadrypande kuk och Tapani steg farm bakom hennes arsle som var högt uppe i vädret. Han styrde sin sprängkåta, styva, blålila batong i hustruns av Anders spermafyllda hål. Knullandet fortsatte med oförminskad fart och hårdhet. Nilla höll sig krampaktigt fast i soffan och var snart mitt i en orgasm igen, när Tapani knullade ännu hårdare och snabbare. 
Nu steg Pelle in framför Nilla och styrde in sin kuk i horans mun. Hustrun hade nu inget motstånd mot denna behandling. Hon hade nu helt tagit an sin roll som gruppsex knullande hora, och försökte tillfredställa alla fyrakillarnas önskemål. Verkligen att detta hände framför mina egna ögon. 
Jag var tvungen att runka lite för att inte förgås av kåthet inför denna åsyn av knullande främlingar i min hustrus kropp. Medan jag åsåg detta skådespel i smyg. Nu hade jag sprutat sperma själv också, för jag hade aldrig sett något så perverst och kåthetsframkallande saker.
Det var precis som man tittade på någon riktigt hård porrfilm med hustrun i huvudrollen som riktig hora.
Snart ökade pojkarna takten och tömde sina laster samtidigt i min hustrus fitta och mun.
De drog sig ur min hustru samtidigt som hustrun ramlade ner på mage i soffan alldeles borta i orgasmer och tillfredställelse efter att ha blivit knullad av två muskelknippen efter varandra.
Jag hade aldrig sett min hustru så trött och spermafylld tidigare som hon nu låg helt utmattad på soffan med benen brett isär och den tjocka sperman rinnande ur fittan.
Allt hade ju varit bra om det hade stannat vid detta men föreställningen fortsatte och styrde mot en riktning som jag inte hade velat. Under tiden hade Janne varit ute och hämtat någonting.
Han kom tillbaka med en burk av något slag som han hade hittat i vårt hus. 
Janne hade hämtat ett glas vatten åt Nilla som tacksamt tog emot glaset. Han hade också med sig en burk med glidmedel och en kamera. Nilla låg fortfarande i soffan helt utpumpad efter eskapaderna med alla killarna.
Janne tog bort glaset från hustrun och tog fram kameran. Han skulle dokumentera den fantastiska älskarinnan med vår kamera så att mannen skulle ha något att minnas från bastukvällen och aktiviteterna under kvällen. 
Nilla försökte lönlöst neka till fotograferingen, men hon var så slut att hon inte kunde göra något. Janne tog ett foto när Nilla låg bredbent i soffan med sperman rinnandes ut från den svullna fittan. Sedan gav han kameran till Tapani som var närmast och sedan sate han sig nära min hustru och började smeka hennes rumpa och rygg. “Din man hade alldeles rätt när han sade att du var ett riktigt odjur i sängen” sa Janne och fortsatte: “Vi har aldrig tidigare träffat en sådan fantastisk kvinna som du” medan han smekte hustruns bak. Hustrun svarade ingenting “¦ Hon fortsatte att ligga och vila i efterdyningarna, lite berusad och trött efter allt hon hade varit med om. 
Nu tog Janne fram burken med glidmedel, han doppade ett finger djupt i burken och lade ifrån sig burken. 
Hans fingrar var alldeles täckta av den vita krämen när han överraskande frågade Nilla:” Har du och din man prövat på analsex någon gång?”. Nilla skakade på huvudet och skull just vända på sig när Janne vinkade Anders till sig för att få hjälp.
Anders förstod snabbt vad som skulle göras och lade händerna på Nillas rygg och låste därmed Nillas kropp mot soffan så att hon inte kund vända sig. 
Hustrun förstod inte ännu vad som komma skulle, men jag anade vad som skulle hända härnäst. “ Vi gör din man en tjänst och inviger dig i kunskaperna hur man ska gå tillväga”. Janne flyttade vänstra handen på hustruns stjärt och försökte sära på skinkorna. Hustruns anus såg så trång och oskuldsfull ut sa Janne!.. Nu vaknade hustrun till och började göra våldsamt motstånd när Janne började trycka in den välinsmorda fingret i hennes anus. Jag såg hur den sakta trängde in millimeter för millimeter i den trånga öppningen. Fingret hade nästan glidit halvvägs in när hustrun bad att de skulle sluta med fingret. Janne försökte lära hustrun att ta det lugnt och koppla av och njuta, samtidigt som Tapani skulle ta bilder. Han tog riktiga närbilder av fingret halvvägs in i arslet. När Nilla försökte göra motstånd så hjälpte hon bara fingret att komma längre in och snart var den helt inne helt och hållet.
Nilla kved och bad att Janne skulle ta bort fingret från hennes anus, men Janne började nu föra fingret fram och tillbaka mellan hennes skinkor. Nu kom resten av gänget närmare för att se detta som det inte hade sett tidigare.
Janne bad Tapani hämta något som var “bättre lämpat och lite längre” och blinkade menande åt Tapani. Tapani gick för att fixa detta hjälpmedel medan fingerknullade Nillas bakre hål.. 
Pelle pressade sin hand under magen på Nilla och ned till hennes fitta och började fingerknulla henne. Killarnas fingrar gjorde sitt jobb och motståndet mot detta upphörde och byttes mot lustfyllda gnyenden. Hennes bakdel började vänja sig vid fingret som rördes in och ut, medan hennes klitoris behandlades varsamt av Pelles fingrar. Hon verkade nu börja njuta av behandlingen när Tapani kom tillbaka.
Han hade med sig två stora morötter i händerna. De var lite större än normala kukar och betydligt längre. Hon råkade se dessa och hennes ögon blev vidöppna av skräck. Hon behövde inte tänka länge innan hon förstod vad dessa skull användas till. Hon sade ingenting men hennes ögon lyste av skräck.
Janne drog försiktigt ut fingret från hustruns bak och tog den andra moroten i handen. Han bad männen vända Nilla på rygg. De handlade blixtsnabbt och nu låg hustrun på rygg i soffan. De vred Nillas ben isär så at fittan syntes vidöppen efter kvällens övningar. Nilla försökte resa sig men det var omöjligt eftersom benen var låsta i den ställningen. Hennes rumpa låg nu på soffans kant när Pelle och Anders höll hustruns ben brett isär och högt.
Hustrun följde förskräckt Jannes närmande av benens mötespunkt och venusberget, med en stor morot i handen. Han placerade morotens spetsiga ände mellan blygdläpparna, smekte med moroten klitoris några gånger innan han började föra in moroten i den nu efter allt knullande helt röda fittan. Moroten slank in i fittan med ett smakande ljud. Den hade snar t kommit halvvägs in i fittan och hustrun hade nu en tio centimeter snabbt tjocknande morot inne. Tapani tog bilder av detta bisarra belägenhet.
Hustrun andades tungt när Janne fortsatte att akta köra in den stora moroten som vidgade fittan ännu mer. Snart flåsade och kved Nilla högt när hela moroten var i botten. 
Vilken hemsk syn. Nu syntes bara roten på den tjocka moroten i den maximalt uttänjda fittans mitt. Hustruns ansikte var ansträngt av plågorna från den uttänjda fittan och kanske också av njutning. Något så stort och tjockt hade aldrig varit inne i hustruns fitta, för min kuk var betydligt mindre än denna jättemorot.
Men hustruns lidelser var inte ännu till ända. Nu tog Janne fram den andra moroten och smorde in denna med glidmedel. Den i fittan vilande moroten verkade hålla sig på plats trots att Janne inte höll den på plats mer. Den nu insmorde moroten tog han med sig mellan Nillas utspärrade ben och började nu röra på den i fittan varande moroten. Ut och in for den sakta, Nillas ögon var nu stängda och hon rörde sig i takt med morotens rörelser hon gnydde svagt av lust. 
Sedan drog Janne ut moroten från fittan nästan helt. Efter detta fick leken en ny vändning igen. Jag var på väg att stoppa killarna framfart, men jag insåg att jag hade nog ingen chans att stoppa dessa muskulösa herrar. Så det var bara att följa med i spelets gång. Nu tog Janne den andra moroten mot anushålet samtidigt som han höll den andra moroten på plats halvväggs inne i fittan. Janne började nu sakta pressa in moroten i Nillas trånga insmorda hål. 
Hustrun började kämpade hårt emot men Janne var fast besluten att köra in även denna morot på plats. Jag såg hur morotens spets banade väg in i hustruns anal öppning. Centimeter för centimeter lyckades Janne tvinga in den insmorda moroten medan analöppningen vidgades maximalt. Hustrun åmade och gnydde hela tiden.. Nu var moroten nästan halvvägs in i chokladhålet, men det var inte tillräckligt för Janne. Han pressade och juckade moroten längre och längre in, hans ansikte var alldeles simmigt av kåthet och ansträngning. 
Nu hade moroten nästan drunknat in i arslet helt och hållet nu nästan 19 centimeter djupt i analen. Jag märkte att det blixtrade när Tapani tog några närbilder av detta bisarra sexuella förnedring av min hustru. Hade aldrig set något liknande hända med min hustru annat än i någon grotesk hårdporrfilm. Och nu hade min hustru huvudrollen i detta som hände framför ögonen på mig när jag smygtittade på lekarna.
Jag borde ha gått in och räddat min hustru från dessa hänsynslösa och groteska erotiska laddade muskelknippen. .
Nu började Janne runka försiktigt med moroten i anushålet och den i fittan. Snart var dom lika djup inne i respektive trånga hål. Hustrun försökte streta emot men nu orkade hon inte med detta längre. Dessa stora kukar hade låst hennes rörelser och hon kunde inte röra sig mycket.
Det var en helt konstig syn, utav de två morötterna syntes bara en liten del när de fördes fram och tillbaka mellan hennes ben. 
Såväl fittan och anushålet var nu maximalt uttänjt, mellangården var nästan helt inkrympt av dessa morötters påverkan.
Jannes runkar takt stegrades efterhand och hustruns gnyende och hennes ansikte var eldrött av plågor och av kåthet. Nu stegrades runkartakten och Nillas gnyende byttes nu mot ylande och steg i styrka. Man såg hur fittan och anushålet utvidgades och drogs ihop med takten på runkandet av hennes tidigare så hemliga och oskuldsfulla skatter. 
Framför mina ögon togs hustruns oskuld från analhålet med mycket hårda metoder, min framtvingade sexlek hade nog gått för långt.
Hustrun hade nu börjat skaka som av frossa, hon kved och bölade högt under Jannes hårda behandling. När hon trots allt fick en sådan härlig orgasm, som jag aldrig hade sett henne tidigare få. Hennes kropp skakade länge efter att hon hade nått klimax. Janne drog nu ut morötterna från Nillas nu ömma kön och anus håligheter. 
Jag såg hur morötterna glänste av glidmedel och kroppsvätskorna. Hustrun låg på rygg i soffan och var helt borta i sjunde himlen.. 
Pojkarna hade nu släppt hennes ben fria. Men pojkarna hade inte ännu blivit helt tillfredställda 
Janne tog nu tag i hustrun och vände henne så at hon blev knästående på soffan och styrde sedan in sin nu stenhårda kuk bakifrån in i Nillas arsle, samtidigt som han deklamerade att nu skall vi pojkar njuta av och känn hur denna prakthoras anus smakar.
Nu kunde inte Nilla sätta emot någonting utan fann sig helt underdånig efter hennes tidigare råa behandling. Hon lät Janne köra in kuken i hennes arsle utan några protester.
Så hörde vi att Janne var nära när han började bröla och sprutade sperman in i Nillas bak. Då kom Anders fort fram och fortsatte med att knulla min hustru i baken, han körde med långa hårda drag och snart var han också sprutfärdig och tömde sin sperma inne i Nilla. 
Därefter var Tapani snabbt på plats med kuken i analhålet och körde i den så förut helt oerfarna och oanvända hustruns bakre hål. När Tapani knullade min hustru kom Janne och Anders turvis framför min hustrus mun och stoppade de sperma och knullsås slemmiga kukarna i min hustrus mun. När så Tapani också sköt in sin spermaladdning verkade nu grabbarna ganska tillfredställda. Hela tiden knullandet hade pågått hade någon tagit bilder på huvudpersonen Nilla och de uthålliga männens kukar som växlat. 
De gav Nilla något att dricka medan hon ännu låg ganska utmattad och stel på soffan. Killarna klädde raskt på sig och avlägsnade sig från vårt hus. 
De var säkert ängsliga att jag snart skulle dyka upp och upptäcka vad som hade skett i huset.
När killarna hade gått gick jag in i huset till min hustru och började smeka henne. Hon berättade vad som hade hänt. Jag berättade min egen del av historien och att jag hade nästan planerat detta från början, men att jag inte i min vildaste fantasi hade trott att det skulle ha gått så långt.
Jag talade naturligtvis inte om för henne att jag hade följt allting i smyg. Hon hade nog inte förstått hur jag kunde ha låtit allt detta ske.
Hon var lite kluven inför allt som hade skett. Å ena sidan var hon sur över att jag lämnade henne i fyra vilda främmande mäns makt. Men å andra sidan måste hon erkänna att det hade varit en fantastisk njutning förutom behandlingen med morötterna.
Vi började så smått även nu älska tillsammans och även knulla i röven, vilka nu grabbarna nu invigt och tagit oskulden. 
Hustrun erkände senare att ett av hennes drömmar hade faktiskt att knulla med några killar samtidigt. Och att hon nog ville göra det någon gång med mig och några killar tillsammans.
Jag var riktigt glad att hon inte tog någon skada av allt hårt knullande, och att hon nu var villig att göra det även i framtiden. Min planering hade ju varit framgångsrik när hon hade fått sina drömmar uppfyllda. 
Men då fick vi en chock, några dagar senare kom Nilla på att de hade ju tagit foton med våran kamera, när de hade knullat henne som värst. Jag skull föra filmen på framkallning i nästa stad för att slippa allt skvaller mm. Men då fick jag nästa chock, det fanns ju ingen film kvar i kameran. Pojkarna hed tagit med filmen som var i kameran. 
Det var en pärs för oss och särskilt för Nilla. Någonstans ute på vift i landet fanns nu filmrullen med ett fyrtiotal mycket närgångna bilder på min hustru knullandes med fyra olika killar och även med morötter inne i hålen.
Vi var ledsna och förskräckta i månader innan filmen kom tillbaka framkallade och med papperskopior och några förstoringar också. Senare kom det även en check på femtusen kronor som ersättning för allt! De hade visat bilderna för några bildsamlare som hade betalat pengar för bilderna. 
Så något gott hade det ju med sig, bilderna skulle inte komma på avvägar utan att vi skulle få bestämma vad som skulle hända med dom. 
Älska ofta och med flera så mår man bättre sa hustrun

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.