Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/9, 2009 kl. 16:42, av Kid

I det lugnaste vatten - Del 2

Del 2 av 3 i serien I det lugnaste vatten..

Marcus njuter av sina erövringar i smyg men det kan blir för mycket ibland. Speciellt då det är Petras dotter det gäller.

I det lugnaste vatten.. Del 2  
 
Det har gått två veckor sedan Marcus förförde Jenny på festen. Han sitter i vardagsrummet och drömmer. De har precis ätit middag och städat undan. Någonstans i huset är Petra men det intresserar honom inte just nu. Hans tankar är hos Jenny. De har träffats två gånger sedan festen. Den sista gången var i eftermiddags. Han hade lite att göra på jobbet och kände sig rastlös. Då beslöt han sig för att ringa Jenny.
- Hej Jenny, vad gör du, är hans hälsningsfras.
- Inget speciellt, svarar hon. Hur så?
- Jag vill träffa dig.
- Okey, när då?
- Jag kan vara hos dig om 20 minuter.
- Är du inte på jobbet?
- Jo, men jag tar ledigt i eftermiddag.
- Du är välkommen, svarar hon glatt.
25 minuter senare ligger de nakna tillsammans i dubbelsängen.  
 
Marcus störs i sina tankar när det ringer på dörren, men han går inte upp för att öppna. Han hör hur Petra öppnar dörren och hälsar hjärtligt på Andrea. Han slappnar av och återgår i sina tankar till Jenny. Han ser framför sig hur han håller överkroppen uppe med hjälp av sina armar. Han studerar hennes ansikte medan han driver in sin grova kuk i henne sköte. Jenny ligger under honom och vrider sig i vällust. Hon kramar hans stake med sina blygdläppar och lyfter sig mot honom. Han ökar farten och kraften. Kuken pumpar sig in med kraft och skickar Jenny över åtråns höga kant. Hon lyfter sitt sköte mot hans kuk och skriker ut sin vällust när orgasmen exploderar i hennes underliv. Han fortsätter att knulla henne under hela hennes orgasm. När hon rasar ihop under honom trycker han sig in i hennes våta inre och håller den kvar. Han sätter sig på sina vader mellan hennes ben medan kuken vilar djupt inne i den varma grottan. Han smeker händerna över hennes lår medan hon ligger still och hämtar sig.  
 
Fingrarna smeker sig upp till hennes klitoris. Han smeker den känsliga knappen medan kuken vilar djup inne i värmen. Han känner hur hon kramar hans stake. Han smeker hårdare över klitoris. Jenny stönar och lyfter höften mot kuken. Han ställer sig upp på knä och njuter när Jenny lyfter och sänker sig över den hårda kuken. Åtrån stiger i hennes kropp. Hon ökar takten och lyfter sig allt snabbare mot honom. Då backar han och drar ut sin krigare.
- Nej, inte nu, protesterar hon.
- Vänd dig om och ställ dig på alla fyra, svarar han.
Hon snurrar runt och ställer sig enligt hans önskan. Två fingrar glider in i hennes våta fitta och smeker. Han känner genast hennes kramar runt fingrarna. När han drar ut dem, suckar hon uppgivet men stönar högt av njutning när kuken på nytt tränger sig in i hennes heta källa. Han smeker händerna över hennes skinkor medan hon trycker sig bakåt. Han står helt still och låter henne sköta jobbet. Hon glider fram och tillbaka över kuken i lugn takt. Hon stelnar till när hon känner ett finger som smeker runt stjärthålet, men säger ingenting.  
 
Sakta pressar han in hela fingret i stjärten. Han klappar henne lätt på skinkan med den lediga handen medan fingret smeker fram och tillbaka i det bakre hålet.
- Sätt fart, gumman viskar han.
Jenny ökar farten och gungar snabbt över den grova kuken medan fingret smeker i långsammare takt. Hon har aldrig haft ett finger, och än mindre en kuk, i sin stjärt men känner hur åtrån stiger i raketfart på grund av den dubbla smekningen. Det tar inte lång stund innan Jenny skriker ut sin njutning när hon på nytt känner sammandragningarna i underlivet. Hon pressar sig hårt bakåt mot kuken. Hennes ben skakar av ansträngning då orgasmen stormar fram. Marcus drar ut fingret och griper tag i hennes höfter. Han knullar henne hårt och snabbt. Orgasmen som var i avtagande, ökar i styrka. Hon vilar huvudet mot kudden och stönar ut sin åtrå när han pressar in sin kuk och sprutar in sin heta säd. I stråle efter stråle, besprutar han hennes inre väggar. Under tiden glider kuken fram och tillbaka i lugn takt.  
 
Marcus vaknar upp från sina tankar när han hör glada skratt från köket. Han tittar ner på sin kuk som är hård som sten. Just i detta tillfälle önskar han att han var hos Jenny, så han fick släcka sin kåthet. Hans tankar på henne har gjort honom kåt igen. Nästa gång ska jag knulla henne i stjärten, tänker han. Hon är helt i mina händer och går med på vad som helst. I tre timmar stannade han hos henne. Under hela den tiden lämnade de aldrig sängen. Jenny, som från början var lite avvaktande, är nu den som driver på att träffas. Därför inser han att han måste ta det lugnt ett tag. Han vill inte att det kommer ut att de träffar varandra. Jenny är en vacker och fantastisk tjej, men det är Petra han älskar och vill dela sitt liv med. Han tänker inte sluta träffa henne, bara låta det gå längre mellan träffarna. Han sitter kvar till dess kärleksstaven har lagt sig. Då kommer han ihåg att Petra hälsade på Andrea.  
 
Han ler då han tänker på Andrea. Det är en mycket blyg tjej. Hon är hur snygg som helst men har aldrig haft ett förhållande, under den tid han har känt henne. Andrea är lite av en dubbelnatur, det vet Marcus. Han har älskat med henne två gånger. Hon är som sagt mycket blyg men har man väl lyckats tända henne, så är hon riktigt het i sängen. Han tänker på deras möten och blir genast kåt. Det finns en anledning till att han inte jagar efter Andrea. Hon är Petras bästa vän. På grund av sin blyghet, skyddar Petra henne lite extra. Den som sårar Andrea, sårar också Petra och det vågar inte Marcus äventyra. Men han kan inte helt låta bli henne. Så fort han får tillfälle, passar han på. Han trycker ner den halvstyva kuken och går in i köket.  
 
- Hej älskling, säger Petra. Det är Andrea som hälsar på.
Andrea vänder sig om och hälsar på Marcus. Hon tittar på honom med sina runda, vackra ögon. Deras ögon möts för ett kort ögonblick men hon hinner uppfatta hans uppskattande blick och rodnar. Han smeker sin blick över hennes kropp och tycker om det han ser.
- Hej Andrea, hur mår du, frågar han.
- Tack bra, svarar hon.
Hon reser sig upp från stolen och går fram för att ge honom en kram. Han kramar henne tillbaka och känner en ljuvlig doft som kittlar i näsan. Hennes små toppiga bröst pressas mot hans bröstkort. När hon går tillbaka till stolen studerar han hennes snygga ben och sexiga stjärt i smyg. Hennes lätta klädsel, en kort kjol och en topp som just så pass döljer hennes bröst, påverkar honom. Han sätter sig ner på stolen bredvid henne.
- Vill du ha kaffe, frågar Petra.
- Ja tack, svarar Marcus.  
 
När Petra går upp för att hämta en kopp kaffe, passar han på och lägger en hand på Andreas lår. Han smeker handen snabbt under hennes kjol. Handen hinner upp till ljumsken innan Andrea reagerar. Hon lägger sin hand på hans arm och ber med sina ögon att låta bli. Han smeker handen över hennes sköte och kramar till innan han tar tillbaka handen. Andrea andas ut men känner hur safterna rinner till. Den korta smekningen har fått henne att reagera. Det finns ingen som tänder henne som Marcus. Bara han vidrör henne, så reagerar hon. Om han bara inte var tillsammans med Petra, tänker Andrea och suckar inom sig.  
 
De sitter ett tag och pratar då telefonen plötsligt ringer. Marcus reser sig upp för att svara.
- Om det är mamma som ringer, så är jag inte hemma, säger Petra. Hon slutar aldrig att prata. Marcus går ut i hallen och svarar. Naturligtvis är det Petras mamma.
- Hej Edna, svarar han. Javisst, hon är hemma. Ett ögonblick, bara.
Han lägger ner luren och går in i köket.
- Din mamma vill prata med dig, säger han oskyldigt till Petra.
- Jag var inte hemma, sa jag ju, väser Petra och spänner ögonen i honom.
- Åh förlåt, älskling, det hörde jag inte. viskar han till svar.
Han hörde mycket väl vad Petra sa, men han struntar i det. Han har lärt sig genom åren att se oskyldig ut. På så vis har han klarat sig bra. Just nu passar det att hon pratar länge i telefon. Då får han mer tid att ägnat sig åt Andrea. Han ställer sig bakom hennes stol och lägger händerna på hennes axlar.
- Det var länge sedan, viskar han och smeker händerna över hennes bröst.  
 
- Nej, viskar Andrea men vågar inte göra något så Petra ska höra.
Marcus smeker händerna under toppen och kramar hennes bröst. Han nyper lätt i bröstvårtorna och kysser henne på halsen.
- Snälla, viskar hon och ryser i hela kroppen av hans smekningar.
Han fortsätter sina smekningar en stund. Han masserar hennes bröstvårtor så de styvnar ordentligt. Andrea blundar och njuter. Hon protesterar inte längre. Han söker hennes läppar med sin mun och kysser henne. Kyssen är försiktig och sänder ljuva ilningar genom hennes underliv. Det ömmar i brösten av hans intensiva smekningar men hon njuter enormt. Under tiden han kysser henne, drar han ner gylfen och tar ut den styva kuken. När han avbryter kyssen och smekningarna och rätar på ryggen, har hon den grova kuken i ögonhöjd.
- Nej, flämtar hon och stirrar på staken.  
 
Han smeker ollonet över hennes läppar. Han är viktig med att inte tvinga sig in. Hon måste vilja det själv, även om hon inte tycker om tillfället. Andrea särar på läpparna och smeker med tungan över ollonet. Han glider försiktigt in i hennes mun. Han stannar inte upp förrän hela kuken vilar inne i hennes varma mun. Han glider fram och tillbaka och njuter av hennes tunga som smeker längs skaftet. Situationen gör att han blir extra kåt. Det bultar längs skaftet av uppdämd åtrå. Mycket snart kommer han att fyra av en salva. När han stannar upp med sina rörelser, fortsätter hon att suga av honom. Tungan smeker längs skaftet. Han känner att utlösningen är väldigt nära. Då drar han ut kuken ur henne mun.
- Ställ dig upp, viskar han i hennes öra.  
 
Hon reser sig sakta och mycket förvånad upp. Hon blir chockad när hon inser vad han tänker göra men säger ingenting. Det vågar hon inte. Petra sitter bara 10 meter därifrån och pratar med sin mamma. Han lägger en hand på hennes rygg och pressar henne försiktigt över bordet.
- Nej, upprepar hon tyst utan att egentligen mena det.
Han drar undan hennes trosa och smeker med fingrarna mellan blygdläpparna. Hon biter sig i läppen när två fingrar glider in och smeker fram och tillbaka. Åtrån skjuter i höjden. Hon kramar fingrarna med blygdläpparna och håller tillbaka ett stön av njutning. Han drar tillbaka fingrarna och stoppar dem i munnen. Andrea ler då hon ser hur han slickar sina fingrar rena. Sedan sätter han ollonet till öppningen och glider sakta in i värmen. Marcus stannar upp och njuter av fittan som kramar hans kuk. Han är fruktansvärt kåt. Dels av att knulla med Andrea men också av vetskapen om att de kan bli upptäckta när som helst.  
 
Han känner hur det drar ihop sig i pungen. Han smeker ner en hand mellan hennes ben och smeker hennes känsliga knapp med fingrarna samtidigt som han ökar takten. Kuken pumpar fram och tillbaka med kraft och fingret smeker hårt över klitoris. Andrea känner hur orgasmen sätter fart. Hon stöder sig mot bordet och biter sig i läppen för att inte skrika ut sin njutning. Nu spelar det ingen roll om Petra har pratat klart för nu stormar orgasmen fram i hennes underliv. Marcus trycker in sin grova kuk till botten och spyr ut sin säd. I omgångar pumpar han in sin säd i hennes kramande fitta. Han har lika svårt att hålla igen sin njutning. Det känns ända från tårna när staken pumpar in sin säd. När han äntligen har tömt sig, drar han sig ur och drar tillbaka trosan på plats. Han drar upp henne ståendes och kysser henne.
- När kan vi träffas, viskar han i hennes öra.
- Jag vet inte, svarar hon och ler.  
 
Han smeker hennes kind och kysser henne igen då han ser hennes glittrande ögon. Det finns ingen som har så vackra ögon som Andrea, tycker han. Andrea går till badrummet medan Marcus stoppar in kuken i byxorna och sätter sig ner med en suck. När hon kommer tillbaka från badrummet, är hon samma blyga tjej. Han reser sig upp och går ut i hallen. Petra ger honom en ilsken blick. Han vet varför. Det är hans fel att hon sitter fast i telefon med sin mamma. Han ställer sig på knä framför henne. Petra särar genast på benen. Han kysser hennes lår och smeker med tungan upp till ljumsken. Han smeker henne en stund och avslutar med att slicka på trosan, över skötet. Han kysser henne på halsen medan handen smeker hennes lår. Petra smeker in sina fingrar i hans nackhår och njuter. Han smeker en hand över fittan och kramar ömt.
- Jag ska hjälpa dig, älskling, viskar han i hennes öra och reser sig upp.  
 
Petra, som är kåt av hans smekningar, tittar förvånad efter honom. Han öppnar ytterdörren och ringer på klockan. Petra tittar på honom och funderar om han har förlorat förståndet. Han ringer ytterligare en gång och pekar på telefonen. Då faller 10-öringen ner för Petra. Nu vet hon vad han tänker på. - Mamma, det ringer på dörren och Marcus har gått ut. Jag måste gå och öppna. Vi får höras igen en annan gång. Ja, just det. Hej då. Marcus ringer en tredje gång innan Petra med ett leende lägger på luren.
- Du är ett geni, säger Petra och ler. Varför har du inte kommit på det tidigare?
- Ja, säg det, svarar han och ler.  
 
- Vad menar du med att kåta upp mig så där, frågar hon. Kom hit och avsluta.
- Gärna älskling, men du har främmande, svarar han.
- Hon kan vara med, säger hon utmanande. Orkar du med två kvinnor?
- Andrea, ropar Marcus. Vill du älska med mig?
- Nej tack, kommer det direkt från Andrea.
- Vad synd, säger han och tittar ledsamt på Petra.
- Det tycker du inte alls, svarar Petra. Du är ju rädd för kvinnor. Du klarar dig den här gången, bara för att du hjälpte mig med mamma.
Petra tittar misstänksamt på honom när hon går in i köket. Han andas ut och skyndar sig in i badrummet.  
 
Det går några dagar utan att Marcus har något äventyr. Nina fortsätter att fresta honom genom att gå halvnaken i huset. Sedan hon runkade honom i badrummet och tvingade honom att smeka henne, ser han på Nina med andra ögon. Han vet att hon är förbjuden frukt. Om Petra kommer på honom med henne, skulle han få ett helvete på jorden. Samtidigt blir han mer och mer kåt på henne, då hon frestar honom. Marcus ligger på sängen och läser. Det är lördag eftermiddag och Petra, som arbetar som sjuksköterska, arbetar hela helgen. Hon arbetar mellan klockan 14.00 och 22.00. Nina är hos sin pappa i helgen, så Marcus är ensam. Han sänker boken och funderar på om han ska ringa till Andrea. I samma ögonblick öppnas dörren och stängs med en smäll.
- Din jävla kärring, hör han Nina muttra. Du kan dra åt helvete!
- Hej Nina, kommer du hem, frågar han då hon kommer till sovrumsdörren.
- Jag ska aldrig mer bo hos pappa, säger hon och lägger sig bredvid Marcus.
- Vad är de som har hänt, frågar han. Är du ovän med pappa?  
 
Hon lägger sitt huvud mot hans axel och berättar att orsaken till ilskan gäller pappas nya kvinna, Stina. Hon kan inte med henne och nu hade de blivit ordentligt ovänner. Pappa var inte hemma så grälet urartade fullständigt. Nina lämnade huset med sin handväska, innehållande pengar och mobil. Resten lämnade hon kvar.
- Jag tänker inte besöka pappa igen så länge han bor ihop med Stina, konstaterar hon.
- Okey, svarar han diplomatiskt. Du får gärna stanna här.  
- Du är snäll du, säger Nina och smeker handen ner till hans lår.  
 
Han känner hennes hand men säger ingenting. Han brottas med sitt samvete om att älska med Nina och risken att hamna i skärselden, om Petra kommer på honom. Under tiden spänner hon försiktigt upp bältet och drar ner gylfen i byxorna.
- Nina, du får inte, säger han.
- Vad är det jag inte får, frågar hon och lägger handen på kuken.
- Det här kommer inte att gå bra, viskar han. 
Hon tittar på den grova kuken som hela tiden växer i hennes hand.
- Vilken stor kuk du har, säger hon och runkar honom.
- Tack…..tror jag, suckar han.
Han vet att det är fel men kan inte bryta. Hon runkar ju bara mig. Det är ju inte så farligt, försöker han övertyga sig själv om.  
 
Plötsligt glider hon ner med huvudet och tar kuken i munnen. Han drar in luft i lungorna och håller andan. Hennes virvlande tunga sätter fart på hans åtrå. När hon dessutom runkar honom samtidigt har han ingen motståndskraft. Munnen glider upp och ner över staken. Tungan som smeker längs skaftet orsakar en våldsam åtrå. När hon smeker med försiktiga fingrar över pungen, känner han hur det drar ihop sig. Han lyfter på höften och stönar ut ett varnande ord, innan han sprutar in i hennes mun. Hon tar emot hans säd och runkar honom genom hela utlösningen. Stråle efter stråle pumpas in i hennes mun. Hon fortsätter att suga honom sedan han tömt sig. Det tar inte lång stund innan den står igen.
- Du ska inte kunna suga kuk så här, suckar han.
- Tyckte du om det, frågar hon glatt.
- Otroligt, men du är för ung för kunna sånt här. 
- Jag är 17 år, fräser hon till. Varför är du är så fixerad vid ålder?  
 
När hon ställer sig upp och börjar ta av sig kläderna blir han orolig.
- Vad gör du, frågar han.
- Som du ser, så tar jag av mig kläderna, svarar hon, som om hon pratar med ett barn.
- Var…varför det, stammar han.
- Det är otroligt vilka dumma frågor du ställer, suckar hon. Ta av dig kläderna.
Nina hjälper honom med avklädningen genom att dra av honom byxor och kalsonger som redan ligger halvvägs nere på låret. Det har redan gått för långt, tänker han och tar av sig tröjan. Hon har sugit av mig så hon har redan en hållhake på mig, fortsätter tankarna medan han tar av sig. Han kan inte låta bli att beundra hennes kropp. Kuken styvnar bara av att se på henne. När hon ser hans reaktion, sätter hon sig på hans bröst. Hon kysser honom och viskar:
- Du är kåt på mig, eller hur?
Han tittar in i hennes frågande ögon och inser att hon är alldeles för lik sin mor. Så länge man ger dem rätt svar och gör som de vill, så är de underbara, men utmana dem inte.
- Det vet du att jag är.
Han ger henne det svar hon vill ha. Dessutom är det ju sant. Hon sätter sig grensle över hans ansikte och sänker sig mot munnen.
- Slicka mig, säger hon med bestämd röst.
Det var det jag visste, tänker han. Hon är likadan som sin mor. Hon kräver lydnad, det kommer hennes kommande pojkvänner att få uppleva.  
 
Han smeker hennes blygdläppar försiktigt med tungan. Fram och tillbaka glider tungan längs hennes blygdläppar innan den glider in i vätan. Han smeker henne långt in i hennes innersta och njuter av smaken från henne. Nu slickar han henne ivrigare. Han lägger allt sitt kunnande i att ge henne njutning.
- Ååhååå guuud, stönar hon när tungan smeker henne.
Hon har aldrig känt så här när någon slickat henne förut. Tungan virvlar omkring och sätter hennes sköte i brand. Hon känner hur orgasmen startar upp och pressar sig mot munnen. Orgasmen sveper genom hennes underliv och orsakar ljuvliga strömmar av het åtrå. Han slickar i sig av hennes safter som rinner rikligt ner i munnen. Nina sitter leende kvar och njuter. Hon tittar ner på honom och ser hur mycket han njuter av att slicka henne. Hon lyfter på höften och flyttar sig sakta bakåt. När hon sitter över hans lår, smeker hon handen över kuken. Hon greppar den och runkar honom sakta.
- Nina, du är hur underbar som helst, men jag kan inte älska med dig, vädjar han. Om Petra får reda på det, dödar hon mig. Det måste du förstå, eller hur?
Som svar lyfter hon på stjärten och sjunker ner över kuken.  
 
- Åh herregud, mitt liv är slut, suckar han. Han känner hennes trånga fitta som kramar runt hans stake. Han kan inte hjälpa det men han njuter enormt. Hon rider honom sakta. Hon blundar för ett ögonblick när åtrån stiger i rasande fart 
- Åhhh, sååå sköönt, stönar hon. Jag har aldrig känt det så här.
Hon fortsätter att rida honom långsamt. Hon kramar hans stake och stönar ut sin njutning. Marcus är en slagen man. Hennes kramande fitta sätter fart på hans åtrå. Han stöter uppåt med kuken och smeker händerna över hennes bröst. Hon lyfter på höften och låter han knulla sköta takten.
- Åh Marcus, det är så skönt, viskar hon, Så otroligt skönt.
Marcus är bortom all räddning. Han har glömt vem han knullar med. Allt han känner är hennes kramande fitta. Hon möter honom varje gång han stöter uppåt. När orgasmen kommer, så kommer den med kraft. Nina sjunker ner på kuken och skriker ut sin njutning när underlivet drar ihop sig. Han orkar inte hålla tillbaka utan sprutar in i hennes heta sköte. Stråle efter stråle pumpar in i hennes trånga fitta och Marcus njuter enormt. Nina sitter kvar över kuken och skälver i hela kroppen av njutning. Efter en stund kliver hon upp ur sängen och lämnar rummet med kläderna i famnen.   
 
När hon kommer tillbaka är hon klädd. Hon sätter sig bredvid honom på sängen och smeker kuken. Hon böjer sig ner och tar hans kuk i munnen. På nytt får han uppleva hennes skicklighet på att suga kuk. Det tar inte lång stund innan den står igen. Hon avbryter avsugningen och runkar honom sakta.
- Vi kommer att ha det mycket skönt tillsammans i framtiden, eller hur?
Nina tittar på honom med frågande ögon.
- Ja, jag antar det, suckar han till svar.
- Nu måste jag gå, säger hon och smeker hans kuk med handen. Jag sticker till Frida. Du har aldrig sett mig, när mamma kommer hem. Om hon anar något, så kramar hon sanningen ur dig, det vet du, eller hur?
- Ja, det är nog bäst så, svarar han och rodnar. Ska du lämna mig så här?  
 
Marcus syftar på den styva kuken som vilar i hennes hand. Hon runkar honom allt intensivare. Med ett leende böjer hon sig ner och avslutar det hon påbörjade. Hon smeker tungan över ollonet innan hon tar hela kuken i munnen. Hon smeker honom med tungan och runkar honom samtidigt. Han känner sammandragningarna i pungen och varnar henne. När han sprutar in sin säd, lyfter han på stjärten och pressar sig in. I stråle efter stråle, pumpar han in sin säd och hon tar lugnt emot. Hon suger honom genom hela utlösningen.
- Du är helt otrolig, suckar han.
- Nu sticker jag, säger hon. Jag ringer till mamma senare och berättar varför jag inte är hos pappa. Hon böjer sig ner och kysser honom innan hon lämnar rummet. Nina är på väg till sin kompis Frida. På vägen dit tänker hon på Marcus.
- Nu har jag dig, skrattar hon och skyndar på stegen.  
 
Vid halv elvatiden kommer Petra hem från jobbet. Marcus har städat bort alla spår av dagens aktiviteter. Han har lagt sig och läser en bok när hon kommer in i sovrummet.
- Hej älskling, hur har dagen varit, fråga han.
- Jo tack, stressigt som vanligt, svarar hon och tar av sig kläderna.
Marcus ligger och tittar på när hon tar av sig. Han älskar hennes kropp. Hon känner hans blickar och tittar upp. Hon står naken vid sängen och tittar på honom. Hon ler då hon ser hur hans kuk styvnar i byxorna, bara av att se på henne. Hon smeker handen mellan benen och säger:
- Ta av dig kläderna och kom hit.
Han lägger bort boken och tar snabbt av sig kläderna. Naken kryper han över till hennes sida. I samma ögonblick ringer det på dörren.
- Vem kommer så här sent på kvällen, säger Petra och tar på sig morgonrocken.  
 
- Hej Kurt, säger Petra förvånad. Är det du som kommer? Har det hänt Nina någonting?
Kurt är Ninas pappa. Petra blir nervös då han dyker upp så sent på kvällen.
- Nej då, skyndar han sig att säga. Nina mår nog bra. Hon är förbannad men mår bra, tror jag.
- Kan du förklara det här lite tydligare, frågar Petra. Jag fattar inte vad du pratar om.
- Nina och Stina är ovänner igen, suckar Kurt och sätter sig vid köksbordet. Den här gången är det alvarligare än någonsin. Nina har stuckit hemifrån medan jag var ute och handlade. Jag tänkte kanske att hon var här. Jag vill prata med henne.
- När hände det här?
- Några timmar sedan.
- Varför kommer du först nu?
- Därför att jag har tagit hand om Stina, svarar han lugnt. Jag har bett henne flytta tillbaka till lägenheten hon hade då vi träffades. Vi har ju kvar den som en övernattningslägenhet i stan.
- Har du bett henne flytta? Har du gjort slut med henne?  
 
- Nej, det har jag inte, men om hon inte kan acceptera Nina, så har vi ingen framtid tillsammans, svarar han. Jag har förklarat för henne att ingen kommer före Nina. Hon är min dotter, mitt allt.
- Jag vet det, svarar Petra och ler. Jag vet också att Nina älskar dig lika mycket tillbaka.
- Hon är alltså inte här, frågar han uppgivet.
- Har du ringt hennes mobil, frågar Petra och tar sin mobil.
- Nej, suckar han. Jag ville träffa henne personligen och förklara. 
Nina svarar på första signalen.
- Hej mamma, jag har precis tänkt ringa dig, säger hon.
- Jag har besök av en mycket orolig pappa som inte har en aning om var du är, säger Petra.
Det blir tyst i luren ett kort ögonblick.
- Förlåt, jag borde ha ringt honom, svarar hon. Får jag prata med honom?
Petra håller ut mobilen mot Kurt. Han reser sig upp och går emot henne. Han ser hennes bröst genom en glipa i morgonrocken och känner hur det pirrar till i underlivet. Han tar emot mobilen och ställer sig tätt mot Petras kropp.
- Hej älskling, säger han och kysser Petra på halsen.  
 
Petra blir förvånad över hans tilltag. Han har aldrig varit så framfusig tidigare. Hon känner igen hans doft som retar näsan och ryser av kyssen på halsen. Hon står kvar och låter honom hållas. Medan Kurt pratar med sin dotter, kysser han Petra på halsen. Han drar isär hennes morgonrock och suger in en bröstvårta i munnen medan Nina förklarar vad som hänt. 
- Kan vi träffas i morgon och prata ut om det här, frågar Kurt. Du behöver inte träffa Stina. Det lovar jag dig.
- Javisst, vi träffas i morgon, svarar Nina.
- Då ringer jag dig, säger Kurt. Jag älskar dig, Nina.
- Jag älskar dig också, pappa, svarar hon. Förlåt att jag inte ringde. Vi ses i morgon.  
 
Kurt lägger mobilen på bänken och drar isär morgonrocken ytterligare.
- Vad sysslar du med, frågar Petra och ler.
- Du är så vacker, Petra, säger han och kysser hennes bröst. Då och då, stannar jag upp i mitt liv och tänker på dig. Vi hade mycket trevligt tillsammans.
- Det hade vi, svarar Petra och ryser av hans försiktiga smekningar.
Han kysser sig ner över magen och står till slut på knä framför henne. Han smeker händerna över hennes stjärt medan tungan fortsätter sin färd ner till hennes lår. Petra är mycket förvånad över hans uppträdande men också mycket kåt. Hon särar på benen och smeker handen över hans hår. Hon stönar när tungan smeker hennes blygdläppar. Han slickar underbart, det vet hon. Det är hon som har lärt honom. Hon tittar ner på honom när tungan glider in i hennes våta grotta. Hon smeker handen över hans huvud och njuter av tungan som smeker hennes inre så underbart. Åtrån stiger i hennes kropp då ett finger glider in i hennes fitta och tungan smeker över hennes klitoris. Det tar inte långt stund innan orgasmen sveper genom hennes underliv. Hon biter ihop för att inte skrika högt då njutningen är som störst. Det vill hon bespara Marcus.  
 
Kurt ställer sig upp och tar av henne morgonrocken. Han lyfter upp henne i sina armar och lägger henne försiktigt på köksbordet. Med stor iver spänner han upp bältet och låter byxor och kalsonger falla till golvet. Han smeker ollonet fram och tillbaka mellan blygdläpparna innan han försiktigt glider in i den våta värmen. Han knullar henne lugnt och försiktigt. Hon lägger upp benen på hans höfter och njuter av hans härliga kuk. Deras läppar möts i en lika försiktig kyss. Tungorna brottas kärleksfullt med varandra medan kuken glider fram och tillbaka i hennes kramande sköte. Petra lyfter sig mot kuken varje gång den glider in i henne. Kyssen blir allt hetsigare ju närmare målet de kommer. Han ökar takten och knullar henne hårdare. Han känner att han närmar sig och stöter hårt in i hennes heta källa. Petra pressar sig mot den anstormande kuken. Hon lyfter på stjärten och pressar med benen över höften då orgasmen kommer. Hon kysser honom hetsigt och stönar i hans mun då orgasmen stormar genom hennes underliv. Han trycker in sin stake och håller den intryckt medan han pumpar in sin säd i hennes fitta.
- Åh gud, så skönt, stönar han då han sprutar in sin varma säd, om och om igen.  
 
- Jag har längtat så mycket efter det här, viskar han i hennes öra.
- Har du, frågar hon förvånad.
- Du skulle bara veta, suckar han. Snälla, säg att jag får träffa dig igen.
- Jag kan inte lova någonting, men det är väl inte omöjligt, svarar hon. Ring mig på jobbet.
Under tiden de pratar med varandra, glider han fram och tillbaka i hennes våta fitta. Kuken är fortfarande hård. Han kysser henne ömt och ökar takten. Petra svarar med att kyssa honom intensivare tillbaka. Han ökar takten och knulla henne hårt. När det drar ihop sig, trycker han in sin kuk och kysser henne våldsamt. Hon kramar med benen runt hans höft och stönar tyst ut sin njutning när hon får sin orgasm. I våg efter våg spolar orgasmen genom hennes underliv. Hon kysser honom hetsigt medan orgasmen håller hennes kropp i ett stadigt grepp.  
- Herregud, den finns ingen som du, suckar Kurt.
- Jag vill säga det här, så det inte finns några missförstånd mellan oss, börjar Petra. Det finns ingen annan man i mitt liv än Marcus. Jag älskar honom oerhört mycket. Det här är bara sex, ingenting annat.
- Jag vet, svarar han. Det är lugnt. Men vi kommer väl att träffas?
- Det kommer vi säkert, svarar hon och kysser honom igen.
Hon spärrar upp ögonen då han börjar röra på sig igen. Hon känner hur kuken styvnar inuti henne.
- Du är ju omättlig, skrattar hon tyst.
- Om det är något vi hade gemensamt så var det sexet, säger han.
- Det har du  rätt i, viskar hon. Du är underbar att älska med.
- Jag kan hålla på hur länge som helst, när det gäller dig, säger han.
- Jag ska komma ihåg det, nästa gång vi ses, svarar Petra.  
 
Petra kramar till med benen då kuken är hård som en sten. Hon vill ha hela staken i sig och kramar runt skaftet. De ligger en bra stunda och kysser varandra innan de gemensamt tar sig till finalen. Petra kysser honom för att dämpa stönet då de båda får sin orgasm samtidigt. Han ligger kvar och kysser henne medan pulsen går ner.
- Nu måste du gå, viskar Petra.
- Det ska jag, svarar han. Jag ringer dig mycket snart igen, på jobbet.
15 minuter senare sitter Petra ensam i köket. Hon måste hämta sig innan hon går in till Marcus. Hon tänker på att hon har älskat med Kurt medan Marcus ligger i sängen. Hon ler när hon inser hur ivrig Kurt är på att få älska med henne. Nu har hon en älskare hon kan träffa när det passar henne.
- Kan det bli bättre än så, konstaterar hon leendes.  
 
Hon går till badrummet och tvättar sig innan hon återvänder till sovrummet. Marcus har släckt och ligger ombäddad med ryggen mot dörren. Hon stannar upp och tittar på honom. Hon kan inte riktigt avgöra om han släckt för att han är trött eller för att han är tjurig. Eftersom hon har fått tillräckligt med sex tillsammans med Kurt, orkar hon inte ta reda på vilket som gäller. Hon kryper ner under täcket och sluter sina ögon.  
 
Marcus sover däremot inte. Nyfikenheten blev för stor, så han smög upp och kikade in i köket. Han såg dem tillsammans på köksbordet. Trots att han inte tyckte om vad han såg, blev han kåt. När han kommer tillbaka till sängen, släcker han och vänder ryggen mot dörren. Han vill inte visa Petra att han blir kåt av att se henne älska med andra. Den glädjen ska hon inte få. Han smeker handen över den hårda kuken och suckar. Jag ska egentligen inte klaga, tänker han. Det är inte länge sedan jag och Nina älskade med varandra. Han kryper ihop under täcket för att sova. Hur ska jag få ner den här, tänker han och smeker handen över kuken. Jag tror det är dags för ett besök hos Jenny, fortsätter tankarna. Under natten drömmer han om hur han driver in sin grova kuk i Jennys våta fitta, om och om igen.    
 
Forts. följer

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nils

Du är för härlig.Vem kan undgå att bli sprängkåt.Att knulla väninnan medan sambon har telefonUtan att hon oponerar sej det att leka med elden.Att sedan dottern är go att suga knulla är väl inte så konstigt hon är ju ung &trång.Det verkar till att bli 4kant vad det lider om det blir av & när allt är tillfäligheter i kåthetens tecken men nog skulle vara kul att vara i den sitsen att ta chansen & se vart det barka. MVH. n.

17/9, 2009 kl. 19:55