Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/6, 2022 kl. 23:20, av TheTenderPoet

Kvarsittning efter lektionen i sexualkunskap

Det var inte likt mig men jag hade dragits med när några andra killar i klassen hade fånat sig och stört lektionen. Skämdes lite. Efter lektionen bad lärarinnan Rut att få tala med mig. Bad mig stanna kvar ett tag. Undrade vad hon skulle säga.


Det här hände tredje året på gymnasiet. Vi hade sexualundervisning men några grabbar i klassen, och jag var tyvärr en av dem, började fåna oss så det blev inte så mycket koncentration. Jag skämdes lite efteråt att jag hade dragits med. Tyckte det var omoget och respektlöst mot Rut, lärarinnan. 

När lektionen är slut och vi går ut stannar lärarinnan mig, hon ser strängt på mig och ber mig komma tillbaka efter nästa lektion. 

- Hit? frågar jag lite spakt. 

- Ja, hit, säger hon kort. 

- OK, säger jag. 

- Kom tillbaka hit DIREKT efter nästa lektion, jag vill prata lite med dig, säger hon. 

Jag undrar vad hon kan vilja. Det var ju inte jag som började fåna mig. Visserligen hängde jag på men jag var ju inte direkt ledaren bland de som stört. Lite orättvist tyckte jag att det var. Men det kanske hade varit svårt att se vem som sagt och gjort vad i tumultet. 

Att hon var så läcker gjorde inte saken lättare. Hon hade ett lite fulsnyggt ansikte. Men hennes utseende växte ju mer man såg henne. Glöd i ögonen. Härligt leende. Stark utstrålning. Både breda höfter och axlar. Lång och yppig. Rörde sig smidigt. Åtsmitande kjol ner till knäna. Svarta strumpbyxor. Hon var riktigt het helt enkelt. Kändes inte bra att ha gjort bort mig inför henne. 

Hade väldigt svårt att koncentrera mig på lektionen medan jag väntade på att gå tillbaka till Rut. Men jag går direkt till Rut och klassrummet när lektionen, dagens sista, är slut.
 
Jag knackar på och hör att Rut ropar att jag ska komma in. Hon står lutad mot katedern och håller en pekpinne mellan händerna. Hon har tagit av sig dräktöverdelen som hon alltid brukar ha annars. Nu har hennes röda blus ett tufft jobb att hålla inne ett par mogna stolta bröst. Inte konstigt att hon dolt dem för oss hormonstinna pojkar. Hon visar med pekpinnen på en stol framför henne och ber mig sätta mig ner. 

- Är du nöjd med att det inte blev någon ordning på lektionen idag?

- Nej, förlåt, jag drogs liksom bara med, stammar jag. 

- Ni kunde ju faktiskt ha lärt er något nyttigt och användbart om sex idag, men nu blev det inte så. Tycker du illa om sex eftersom du var med och störde? 

- Nej, Gud nej, hur kan man det. 

- Bra att du insett det. Det är faktiskt en oerhörd livskraft. 

- Jo jag vet. Men det gör mig lite nervös, Jag är ganska oerfaren och jag är omgiven av flera läckra tjejer i klassen och så en urhet lärarinna. Jag kunde inte hantera det på rätt sätt. Jag ber om ursäkt. 

- Oj, det är inte så att du säger det bara för att smickra. 

- Nej jag är bara sanningsenlig. 

- Jo jag har ju sett hur många av killarna stirrat på mig och du också. Det bara lyser 'hormonstinna'  om er. Men du är lite annorlunda, du är lite gulligt blyg och ser...hur ska jag säga det...kåt men respektfull ut. 

Jag blir väldigt generad här. Rodnar och harklar mig. 

- Du var inte alls värst idag. Jag har kallat hit dig för att jag tror att det finns lite hopp om dig med rätt guidning och undervisning. Så om du inte tycker det är konstigt kan jag ge dig extra lektioner inom sexualkunskap. Vad säger du om det? Skrämmer jag bort dig nu?

- Oh nej. Jag kan inte säga nej till det. 

- Nej du skulle bara våga, då skulle jag säga till dina föräldrar. 

- Det ska du inte behöva säger jag nästan för snabbt. 

- Du förstår nog att detta skulle kunna misstolkas så officiellt ger jag dig extralektioner i kemi. 

- Absolut! säger jag. 

- Då så, då har vi en deal, säger hon och räcker fram handen. 

- Deal, säger jag och tar hennes hand. 

Vi bokar in några lektioner precis i anslutning till skoldagen. Den första bara några dagar senare och sedan med en veckas mellanrum. 

Jag tycker att hela situationen är både pinsam och upphetsande. Pinsamt att ha stört lektionen. Upphetsande att prata sex med en läcker lärarinna. Det var ju en typisk sexfantasi att bli förförd av ev sexig lärarinna men det var förmodligen bara det tänkte jag, en fantasi. 

Några dagar senare efter en vanlig lektion med henne räcker hon diskret en lapp med datum och tider. Extralektioner i kemi står det. ”Jag ser fram emot lektionerna. Säg till om det är något av förslagen som inte passar. Annars ses vi om några dagar”. 

Första lektion, inget som tyder på något annorlunda mer än stämningen. 

Hon har med sig manus för rollspel, hur man inte ska säga när man försöker närma sig en kvinna. Jag blir avsnoppad och får veta varför. Sedan rollspel där jag får improvisera. Det tar sin tid men jag lär mig att kallprata med en kvinna, lär mig ge komplimanger naturligt. Att alla är olika. Och framförallt, vill kvinnan också faller sig mycket naturligt. Allt detta första lektionen. Rut avslutar: 

- Du gör stora framsteg. Ursäkta om jag låter burdus men du har inte kallpratat med särskilt många tjejer va?

- Nej inte direkt. Jag är nog extremt blyg. Idag har jag lärt mig en hel del. 

- Nu får du i läxa att prata med några tjejer den här veckan. Mitt tips är att börja någon annanstans än i din skola. Det känns mindre riskfyllt tror jag. Deal?

- OK det blir en riktig utmaning men det behöver jag. 

Under veckan som går försöker jag men det blir så tafatt och nervöst det bara går. Går inte alls bra. Tills jag tänker att jag ska vara mer uppmärksam, vänta ut de som är öppna för samtal. Så jag ser mig omkring i busskurar, snabbköpskassor. Då hittar jag några öppningar och får vara med om helt vardagliga samtal som skulle låtit banala utifrån men som var ett gigantiskt steg för mig. Än så länge är målet att bara ha normalt samtal med kvinnor utan att se ut och låta som ett brunstigt djur. Jag lär mig att lyssna in dem och följa med i samtalsflödet. Att inte försöka tänka ut i förväg vad jag ska säga utan att följa med på hur pratet utvecklas.   

Nästa lektion berättar jag hur det gått, jag är nog excalterad när jag berättar. Hon ler och kommenterar de skilda resultaten. Även den här veckan är det också rollspel, hur man kan närma sig en  kvinna, flirt. Även manus på hur man inte ska göra och säga där jag blir avsnoppad. Lite förvirrande men jag lär mig. Jag får i läxa att våga flirta med kvinnor, med uppmaningen att inte vara för på.  Vi skiljs åt med en kram. 

Den här veckan testar jag vad hon bett mig om. Att våga ge komplimanger, småskämta och flirta. Det går oväntat bra. En del är inte alls öppna för det. Då släpper jag det bara. Andra blir uppriktigt förvånade, särskilt de som inte är uppenbara bombnedslag. De flesta har något vackert i sig som är värt en uppmuntran. Det är få som inte gillar att man försöker skämta. Att se hur ett äkta leende kan lysa upp en människa är magiskt. 

När vi träffas för nästa lektion berättar jag upprymt om mina erfarenheter. Flikar in lite positiva kommentarer om hennes klädsel och personlighet. Hon säger att jag lärt mig läxan väl och att hon är stolt över mina framsteg. 

Tredje lektionen innebär att se en sexfilm tillsammans. Porrfilm, hon kommenterar vad som är vad. Vad som är osannolikt och inte särskilt realistiskt. När hon kommenterar lutar hon sig mot mitt öra som att hon säger en hemlighet. Jag känner en hint av hennes parfym och hennes varma andedräkt mot mitt öra. 

-Det blir ju lite konstigt att peka på skärmen, vänta lite så ska jag hämta en manlig och en kvinnlig anatomisk modell. 

Hon går iväg och jag hör henne stöka runt i rummet bakom klassrummet. Hon kommer snart tillbaka och säger: 

- Konstigt, de var där nyss. Det är väl någon annan lärare som använder dem. 

- Vilken otur, men det är ju inget att göra nåt åt, säger jag. 

Hon ser lite fundersam ut ett tag, som att hon funderar, sedan ser hon lite lurig ut och säger: 

- Det finns ingen annan utväg än att jag visar dig i verkligheten istället. Vänta lite. 

Hon låser dörren och säger: 

- Det här stannar mellan oss, OK?

- Jo det klart. Vad hade du tänkt att...

- Ta det bara lugnt och lita på mig. Jag får helt enkelt visa på både dig och mig. Om du inte tycker jag går för långt? 

- Nej, det är bara...nytt och...spännande. 

- OK då gör vi så här, du tar av dig helt och hållet. Vi börjar så. Om du känner dig dum så tar jag också av mig det mesta. Fast det ÄR nog lika bra att jag gör det oavsett. 

Hon tar av sig allt utom trosor och behå. Situationen är upphetsande nog i sig. Och att få se henne så här avklädd är sexigt som tusan. Vet inte vad hon tycker om mitt stånd så jag håller händerna framför skrevet utanpå kalsongerna. Hon ler lite och säger: 

- Det där är inget att skämmas för. Det är bara din kropp som gör sig redo för sex. Ursäkta mig jag kommer nog inte åt här, kan du ta av dig kalsongerna också? 

Jag gör så och min unga alerta kuk studsar ut och upp. Hon harklar sig lite och får en konstig glans i ögonen. Hon tar pekpinnen och visar ollon, pungkulor, sädesledare och bitestiklar och förklarar vad jag redan känt. Hon berättar om detaljer i mannens anatomi. Hennes sakliga ton är märkligt nog tändande. När hon nuddar mig med pekpinnen blir jag ännu mer upphetsad. Hon tar tag med handen och drar förhuden över ollonet. Lite försats blir synlig på ollonets topp. Hon smetar försiktigt ut det över ollonet och det är himmelskt skönt. Hon säger: 

- Det där är försats och är ytterligare ett sätt som din kropp förbereder sig för sex på. Det är kroppens naturliga glidmedel. 

Mina svällkroppar och mitt ollon, ja hela mitt underliv är väldigt glad över uppmärksamheten från Rut. 

Blir fruktansvärt torr i halsen av upphetsningen. Frågar efter vatten, hon säger att det finns i det inre rummet. Dricker ur kranen och då ser jag de anatomiska modellerna fullt synliga på ett bord. För en halv sekund tänker jag: ”Hur kunde hon missa dem?!”. Jag är precis på väg att ropa till henne att ”här är de ju”. Men sen går det upp för mig. Hon kan knappast ha missat dem. Det var alltså planerat att ”inte hitta” modellerna utan vara tvungen att visa på oss själva. Hmm, det verkar lovande. Går tillbaka till henne naken och med ett megahårt stånd. Hon ler och säger: 

- Är du redo för en lektion i kvinnans anatomi? 

- Jag har nog aldrig tidigare varit så uppmärksam. Så kör! 

- Kom närmare och titta noga! 

Nu blir det en genomgång av olika mindre uppenbara erogena zoner - för en tonåring åtminstone. Jag lyssnar, ser och lär. 

Hon säger att vi ska hångla, att det är viktigt för våra kroppar, att de gör sig redo då, att jag får lära mig vad som händer i mig. Jag kan knappt vänta men har lärt mig att kontrollera mig. Så jag får min första riktiga närkontakt med Rut och det är magiskt. Som att jag är i en varm bubbla. Vi är lika långa nästan så vi har fin passform när vi kramar varandra. Hon ser på mig med en ny glans i ögonen och säger: 

- Kyss mig nu! Börja försiktigt och så småningom kör vi med tunga. 

Vi kysser varandra. Lite valhänt först från min sida. Men jag försöker att inte stressa utan att bara njuta av stunden. Läppar möts och skiljs och det är stort bara detta. Vi kramar och smeker varandra samtidigt, på rygg och axlar. Det är mjukt och fint med kyssandet. Sedan särar hon varsamt på mina läppar med sin tunga. Jag hänger på och våra tungor virvlar runt varandra. Hon smakar fortfarande lite kaffe sedan hon drack sist. Det blir om möjligt ännu hetare med tungor inblandade. 

Hon tar av sig behån och visar var och hur en kvinna vill få sina bröst behandlade och betonar att det givetvis finns variationer här. Hon ber mig känna på brösten. Jag väger dem högtidligt i händerna, smeker och knådar med darrande händer. Hon vägleder mig genom att tala om när det ska vara hårdare och lösare. Jag är i himlen. Det är första gången jag rör vid ett par kvinnobröst. Hon ber mig slicka på bröstvårtorna. Hon suckar och stönar och talar om när det är skönt för henne. Fascinerande att känna bröstvårtorna styvna när jag slickar dem. Hon stönar hest: 

- Du lär dig fort här. Har du tjuvtränat? 

- Oh nej. Det här är första kroppskontakten med en kvinna på det här sättet. 

Hon tar mig i handen och leder mig till katedern. Ber mig sätta mig på en stol framför medan hon hoppar upp och sätter sig på kanten av katedern. Jag har hennes fitta precis framför mitt ansikte nu. Känner en intensiv men angenäm kvinnlig doft. Hon särar på benen och visar allt. Lär mig om kvinnans underliv. Hon visar var inre och yttre blygdläppar sitter, var clitoris är, hela slidans anatomi. Hon visar hur känslig hon är på olika delar. Berättar ingående vad som händer vid penetration, cunnilingus, petting och onani. Hon säger med lätt darr på stämman: 

- Ge mig din hand så ska jag visa. Flytta dig ännu närmare också. 

- Ska jag verkligen få känna…?

- Jo, nu är det dags. Känn min fittpäls så mjuk den är.  Här är de yttre blygdläpparna. Känn de är redan hala. 

Det är högtidligt med den första kontakten med en kvinnas fitta. Det är så lent och halt. Sedan tar hon handen och ber mig känna med fingrarna utmed skåran. Det är blött och mjukt. Hon tar tag i handen och ber mig känna inne i fittan med två fingrar. Hon säger lågt: 

- Känn hur blött det är. Det är du som gjort fittan redo för äventyr. Om du skulle smekt eller slickat mig skulle du arbetat här. 

Hon visar olika sätt att tillfredsställa, alltifrån det lugnaste vanilj till mera hetsigt. Hon är upphetsad vad jag kan se men hon behåller ändå sitt undervisningsfokus. Märklig upplevelse. Men tändande. Hon visar olika sätt att närma sig Clitoris. Hon säger lågt med lite darr på rösten: 

- Nu kan du prova att smeka fittan själv. Känn dig fram och var uppmärksam på min reaktion. Det är så man lär sig bäst. 

Jag känner mig fram med fingrarna. Tror mig hitta fram efter några minuters fumlande. Ibland rättar hon till lite genom att dra fingrarna till rätt ställe. Det är sexigt att höra hennes kåtljud. 

- Där ja! En finger till så blir det ännu skönare. Aaah…du lär dig snabbt. 

LITE hade jag fuskat så att säga. Jag hade varit på bibblan och lånat några böcker, bl a om hur man slickar. Så nu tar jag själv initiativ och går ner på henne. Jag har fortfarande kvar fingrarna så jag ser vart jag ska med tungspetsen sedan. Men jag burrar lyckligt in ansiktet i hennes saftindränkta fittpäls. Hon ger till ett förvånat utrop. Jag börjar slicka med långa tag utmed hela skåran, in med tungspetsen i slidmynningen och tungknullar där ett tag innan jag återvänder dit där mina fingrar var nyss. Där blir min tunga en ytterst lätt fjäril som virvlar, darrar utan att slå sig ner. Fladdrar lagom fort. Hon stönar, rycker och gnyr: 

- Var har du lärt dig det där? Du gör det väldigt skönt för din fröken. Åååååh…fortsätt så…för guds skull ändra ingenting. 

Njuter i fulla drag av att ge njutning upptäcker jag. Att se och höra Rut så upphetsad tänder mig enormt. Jag är stenhård. Som om jag hade fått stål insprutat i kuken. Men när varken jag eller Rut rört den på ett tag är jag långt ifrån att komma även om jag är en sällsynt hormonladdad ung man. Trodde ärligt talat inte att man kunde bli så här kåt. Efter 10 minuters tungarbete tar Rut tag i mitt huvud och  börjar skaka lite smått i hela underlivet. Jag undrar om hon mår bra. Hon säger att det var länge sedan hon mådde så bra och ber mig för guds skull fortsätta. Hon rister till oftare och oftare nu. Hon trycker sin fitta mot mitt ansikte och jag fladdrar ännu snabbare med tungan. Hon gnyr hackande och har som spasmer med ett kvävt skri och blir sedan helt stilla. Hon vilar en halvminut och drar fingrarna genom mitt hår. Sedan tar hon mitt ansikte i sina händer och säger medan jag undrande tittar upp mot henne: 

- Du gjorde det verkligen skönt för din fröken. Var har du lärt dig att slicka? 

- Självstudier på bibblan. Har läst mig till det. Jag är glad att det stämde med verkligheten. 

- Där ser man. Vill du knulla din fröken nu? Vill du köra in din unga kuk i fröken Ruts fitta? 

- Det finns bara ett vettigt och rimligt svar på det. Och det är inte nej. 

Hon ställer sig upp och funderar lite, mumlar: 

- Undrar lite vilken ställning vi ska börja med?! 

BÖRJA med tänker jag. Det innebär ju att hon menar flera omgångar. Det var mer än vad jag vågade hoppas på. Hon funderar vidare: 

- Förresten, sätt dig ner på stolen där så börjar vi så istället. Vänta ett tag förresten. Jag måste fråga för säkerhets skull så att jag vet att du är med på det här. Är du helt säker på att du vill ha sex med din lärarinna?! 

Jag bara ler stort, varmt och inbjudande och gör ett tecken till att jag är redo. Sedan säger jag: 

- Jag kunde inte vara mer redo. Dessutom måste väl fröken se efter om jag lärt mig något om anatomin. Märker ju redan hur snabbt svällkropparna gör vad de ska. 

- Hi hi, det har du ju rätt i. Vad har vi här unge man? frågar hon och kysser mitt ollon. 

Det har jag inga problem med, hon går ömt igenom hela mitt underliv. Hon frågar och smeker. Jag svarar och flämtar. Till slut ser hon lystet på min kuk, lägger huvudet lite på sned och säger: 

- Skulle det vara ett övergrepp eller maktmissbruk om fröken Rut smakar lite på din kuk? 

- Nej, nej, nej, det skulle bara vara en ren bonus. 

- Jo jag tycker vi kan börja med det så kan du hålla på lite längre sedan. 

Hon slickar med tungspetsen över hela kuken och det är himmelskt. Jag blundar och njuter. Tar in hela upplevelsen med alla känselsinnen. Hon koncentrerar slickandet på ollonet ett tag innan hon med ett sörplande ljud slukar min påle. Det är också underbart skönt på ett utdraget sätt. Efter några minuters behandling signalerar jag att jag är på väg att komma. Hon drar ut kuken och runkar den tills jag kommer. Jag exploderar i ett vitt regn. Hon styr det mot sitt ansikte, en del hamnar i hennes gapande mun. Känner mig lättad och behagligt trött. Hon tar lite sperma på ett finger och smakar på det. Ler och fäster blicken i min. Bara hennes blick får mig tänd igen. Den hinner inte slakna helt innan den reser sig igen. 

- Där ser man. Ni unga män är fantastiska! Vad säger du? Ska vi fortsätta lektionen? 

- Jag vore galen om jag sa nej! Mig får du undervisa hur mycket du vill Rut. 

- Kom här, säger hon och sätter sig på katedern. Vill du knulla din lärarinna nu? 

- Det har jag varit nästan outhärdligt sugen på ett bra tag. 

- Då är det ju inget att tveka om. Jag har varit kåt på dig också unge man. Jag är glad att jag får lära upp dig. Lyft upp mina ben och lägg fötterna på dina axlar så kommer du åt bra. 

Jag går fram och super in hela scenen med ögonen. Hon drar inbjudande med fingrarna i fitthåret. Jag lägger upp hennes anklar på mina axlar och drar kuken med handen längs med hennes springa. Den är len och hal. Hon stönar. Lite fitthår hamnar ivägen, hon för det åt sidan. Jag smeker hennes ben. Hon ser vild ut i ögonen. Jag möter hennes blick samtidigt som jag tränger in i henne. Hennes läppar darrar till, det fladdrar till i ögonen. Min kuk har aldrig känt sig så välkommen. Hennes fitta tar hand om min hårde och jag stöter långsamt in och ut. Jag vill inte förlora ögonblicket. Blixtar av vällust sprider sig från kuken ut till hela kroppen. När jag håller upp hennes ben så här kommer jag åt att smeka dem under tiden vi knullar. 

Vilken tur jag har som blir utbildad i sex av en så het kvinna. Kan knappt fatta vad det är som händer mig. Jag fortsätter knulla och njuta. Hör på Ruts gnyenden att hon också njuter. Skulle inte varit nöjd annars. Ökar tempot lite till och hon protesterar inte. Tänker att det här är den bästa kvarsittning jag nånsin haft. Vi är smått andfådda och varma. Lusten och farten stegras lite undan för undan. Hon säger hest att det är OK om jag kommer i henne. Hon smeker sig samtidigt som vi knullar, säger att om det går kan mannen hjälpa till med det. I den här positionen är det svårt. Jag var rädd att komma för snabbt men nu när hon smeker fittan samtidigt är hon förbi mig. Hon darrar oftare och oftare och andas stötvis och hackigt samtidigt. Jag är själv mycket nära. Hon flämtar och skakar till kraftigt några gånger. Kramar runt kuken med musklerna i sig. Hon säger att jag ska vänta bara ett litet tag när hon kommit. Efter en halvminut ber hon mig fortsätta. Det tar inte många sekunder innan jag också kommer. Brölar och skjuter varma strålar av säd rakt upp i henne. Jag reser henne upp och kramar om henne stående. Kuken slappnar av och skrumpnar. 

Vi börjar kyssa varandra och snart har jag ett spett redo igen. 

- Hi hi, här har vi en ivrig elev. Det är väl bara att fortsätta lektionen. Vill du knulla din lärare bakifrån också? 

- Om jag vill?! 

Hon böjer upp baken och ställer sig lite bredbent, vickar inbjudande på höfterna, tar tag i katedern med händerna. Visar upp en redan blöt fitta. Det rinner lite av min sperma ur henne. Det är en lockande syn. Jag tar tag i hennes höfter och behöver inte direkt pressa mig in. Hon är redo. Stöter i ett enda drag in i botten av henne och stannar där bara några sekunder för att dra ut på det. Sedan börjar vi knulla. I den här positionen blir det mest jag som får jobba, vi skulle nog komma i osynk annars antar jag. Hon är desto mer högljudd. Det tänder mig märker jag. Hon låter som ett ivrigt men glatt vilddjur. Vi knullar länge sakta men sensuellt. 

- Knulla mig snabbare! 

Lyder den uppmaningen och ökar tempot. Hon blir ännu mer högljudd. Hade skolan fortfarande varit igång hade vi inte fått vara ifred. Våra ljud låter nog som att vi dödar djur här inne. 

- Ännu hårdare! Knulla din lärarinna bortom sans och vett! 

Lyder henne och katedern skrapar mot underlaget. Vi knullar hårt tills vi långsamt föst och knuffat katedern fram mot väggen med svarta tavlan. Där tar det stopp men inte vår aktivitet. Hon svankar och stönar, rullar svagt med bäckenet. Nu byggs det upp något kraftfullt inom mig som jag aldrig känt. Som en vulkan. Till slut kommer utbrottet och det väller rakt upp i henne. Käns som att det hämtas från ryggraden. Hon kommer strax efter med ett gällt skri. Hon darrar i benen och jag hjälper henne upp. 

Vi flämtar lyckligt och håller om varandra. Hånglar en stund innan vi återställer rummet. När vi kommer ut är det mörkt ute. Vi tar risken och stannar för att hångla några gånger innan vi ska åt olika håll. Det var inte sista gången lektionen. 

 

 

 

---

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

TheTenderPoet

Kul att höra! Tack Molina!

23/6, 2022 kl. 14:32

#3

Molina

Ovanligt välskriven med uppbyggnad och styckeindelning, lite långa på slutet men gillar novellen, du kan....

22/6, 2022 kl. 17:20

#2

TheTenderPoet

Tack! Inga fler delar planerade är jag rädd. Har så många andra halvfärdiga jag vill avsluta.

11/6, 2022 kl. 22:57

#1

MalmöLars

Hopps du fortsätter med lektionerna

11/6, 2022 kl. 15:26