Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/6, 2022 kl. 23:20, av Jossan_mylf

Amatörinspelning för Fia

Om ni inte läst novellen Bjuder ut mig på mataffären, läs den så förstår ni varför det börjar som det gör.

Det ekade av de svarta klackarna, när de mötte den stenbelagda marken. Det kändes lite konstigt, att gå på gågatan med Nils filmandes mig. Han höll sitt löfte och filmade bara min kropp och inte ansiktet, däremot helfigur bakifrån. 

På mig hade jag en kort tight grå pennkjol med slits över vänster lår, en ljusblå figursydd blus, ett par svarta högklackade pumps och stora solglasögon, mitt blonda hår fick hänga fritt. Kameran fångade mina ben, rumpa och bröst så hela kroppen fick komma med. Som avslutning gick jag in i en port. 

Efter filmandet på stan, åkte vi hem till honom, det pirrade i magen för jag hade inte en aning vilka som skulle vara där. Nils hade ordnat allt, betalade 10000 kr för att jag skulle ställa upp som amatörporrskådis. Men utan att behöva visa hela ansiktet, vi hade kommit överens om att använda mask för överdelen av ansiktet, en sådan där maskeradmask som täcker allt runt ögonen men jag kan se ut. 

Hemma hos Nils var jag rejält pirrig, för vilka män hade han fixat, jag visste att det skulle vara två, men inte vilka eller hur de skulle vara. Bara att han sagt att de skulle göra mig kåt och knäsvag, men inte varför. Jag förberedde mig genom att sätta in en plugg i baken, tänkte att om Nils menade allvar och gör som vi sagt, då blir det mycket kuk. Nils bjöd på lite bubbel när jag satt och väntade, han själv satte ihop kamerautrustningen, Det var en soffa, en bred dubbelsäng utan gavlar och ett bastant skrivbord, på skrivbordet stod en skål med kondomer, där allt skulle hända. Där jag skulle leka porrskådis med två män, helt okända män. Han testade ljuset, jag satt i soffan och kände hur varmt det blev, oups, kommer bli svettigt. Så ringde det på dörren. 

- Gå du och öppna, det är ändå i dig de ska in, sa Nils och blinkade mot mig. 

Jag gick och öppnade, jag blev lite förvånad, utanför stod två unga män, nog lite yngre än min ålder, runt 25, vältränade, en var ljushyad den andre mörkhyad, båda klädda i tight t-shirt och shorts. Såg hur deras armar var väl tatuerade, något som jag har lite svårt för, men nu gjorde det mig nyfiken, rakade huvuden. Vi hälsade, Johan och Kalle, de fick en lätt kram, ville ju klämma lite på dem, tänkte jag. De hade en svag skånsk touch på sin dialekt. Vi kom in till Nils, som dukat upp varsin drink, vi satte oss och sippade på drinken, småpratade lite, det var lite stelt, för inte var dag jag pratar med två män som strax ska knulla skiten ur mig, på film också. 

 

I takt med att drinken gick ned släppte det stela och vi hade ganska trevligt, men sexet fanns i mitt bakhuvud hela tiden, inte som något pressande utan mer som något jag såg fram emot. De var roliga och trevliga, såg bra ut, som två riktiga hunkar faktiskt. Var riktigt nyfiken på hur deras kukar skulle vara, men Nils hade sagt att han valt med omsorg, så fick väl lite på honom. Vi gick igenom lite ytligt vad Nils ville att scenen skulle ge, hur den skulle gå till, inte i detalj men på ett ungefär, jag blev riktigt kåt på fantasierna som kom upp i mitt huvud vid samtalet. Jag såg även hur killarna gillade vad Nils presenterade för dem, de log och jag kunde verkligen se hur de genom att titta på mig, min kropp tänkte ut hur det skulle vara och knulla mig på det sätt Nils ville. 

 

- Ska vi börja, sa Nils, vi alla nickade och höll med. Nu ville jag inte vänta mer, kände mig pirrig och faktiskt lite kåt. Kanske för att jag blivit lite lagom lullig, inte så det märktes men jag kände det när jag ställde mig upp. 

- Ska bara kila och fixa till mig, sa jag och gick iväg på toa, tog ut pluggen för den behövdes inte mer. 

Gick ut till studion igen, tog på mig ögonmasken, fixade till den så håret kom utanför så gott det gick, kollade mig i spegeln, så ok ut, ingen skulle känna igen mig och masken satt bra på mig. 

Direkt när jag kom in vid möblerna i studion var kameran och filmade mig. 

- Hej, sa Nils, Jag svarade och han tecknade att jag skulle gå fram till framför soffan. Jag snurrade för honom, såg att det var två kameror plus den han höll i handen. Satte mig ned i soffan, benen korsade jag. 

- Så, Välkommen, Sa Nils.

- Tack, sa jag och log. 

- Vem har vi här, presentera dig?

- Heter Fia, (påhittat namn), är 31 år gammal. 

- Varför har du kommit hit?

- För att ha sex.

- Hur då, vad gillar du?

- Jag gillar lite hårda tag. 

- Hur menar du?

- T.ex. lite smisk på min bak, dragen i håret, sådant. 

- Har du haft många partners?

- Ja, lite, eller några kanske. 

- När hade du sex senast och med vem?

- Igår, med en man jag träffat på en parkeringsplats.

- Så du är en liten kåt slyna?

- Ja, verkligen. 

- Brukar du träffa män på parkeringsplatser?

- Det händer, när jag är riktigt kåt.

- Vad mer gillar du, suga och ta kuken djupt?

- Jo, ibland fixar jag det. 

- Analt.

- Älskar det. 

- Jaha, det var intressant, varför då?

- Gillar den förbjudna känslan, och att det finns lite smärta i det. 

- Gillar du grova kukar? 

- Ja

- I baken?

- Så långt har jag inte träffat på någon kuk som jag velat skulle ta mig i baken som jag inte klarat av, lite envis där. 

- Har du prövat sex på flera?

- Lite.

- Gillar du det?

- Det är hett, om killarna kan klara av det.

- Då tror jag du blir nöjd idag.

 

- Får vi se din kropp, ställ dig upp! Jag reste mig upp, snurrade ett varv. 

- Visa den smiskvänliga rumpan då. Drog upp min kjol, med ryggen mot kameran, visade upp ett par svarta lätt genomskinliga hipstertrosor. 

- Böj dig framåt och smiska den, jag lydde och gav min rumpa en rejäl smisk. 

Samtidigt hade Johan och Kalle kommit i i studion och stod bakom kameran, helt nakna, de runkade sina kukar, oups, oj då tänkte jag när jag såg dem, nej inte direkt besviken, tvärt om. De hade huvudmasker på sig de också, så de inte skulle kännas igen. Med bara öppet för ögon, mun och näsa. Satte mig igen i soffan. 

- Är du redo? Jag nickade mot kameran. Nils visade till Johan och Kalle att gå fram. De gick och ställde sig bakom soffan, på vardera sida om mig. Kukarna i lagom höjd ovanför ryggstödet. Jag kunde inte hålla mig utan tog tag i den ena kuken, lite trevande och runkade den. 

- Vad tror du, frågade Nils?

- Perfekta, sa jag och log mot kameran.   

- Men, bara så du vet Fia, ditt stoppord är rött så då lämnar jag över till er. 

 

Jag vände mig om så jag kunde slicka på kuken, den var rejäl, drog tillbaka förhuden, ett lila väl markerat ollon pekade på mig, så jag bara måste slicka på det. Det var Johans kuk, ljushyade mannen. Jag sög lite på ollonet, innan jag lämnade det och vände mig mot Kalle, hans mörka kuk gav en stark kontrast till mitt blonda hår och min ljusa hy, även om jag var ganska solbränd. Jag smekte hans kuk, hans ollon var lite mindre än Johans men kuken vara grövre. Ja båda kukarna var riktigt grova, jag bara njöt av tanken på hur det skulle kännas att bli fylld av dem. Så sätter jag mig så jag kan runka båda kukarna, ler in mot kameran. 

- Nöjd, frågar Nils.

- Verkligen, säger jag och runkar kukarna så de blir hårdare. 

Jag vänder mig mot Johan igen, låter kuken glida in i munnen denna gång, djupt in, han greppar om mitt hår och håller mig kvar, kuken långt in i munnen, släpper så jag kan få luft och jag börjar suga på hans kuk, runkar samtidigt Kalles kuk med handen. Böjer mig över till Kalle och suger in hans kuk, suger den ett tag innan jag släpper ut den. 

 

Johan går runt soffan och tar tag i min arm och reser mig upp, så går vi fram till dubbelsängen, han föser ner mig i den så jag hamnar på knä, sedan ned på alla fyra, Kalle kommer fram bakom mig, drar upp kjolen så den hamnar runt midjan, trycker ned baken så jag särar mycket på benen, svankar för honom, mina svarta trosor skär in mellan skinkorna. Johan kliver upp i sängen, ställer sig framför mig så jag tvingas upp från alla fyra, han håller kuken i handen, gnider den mot mina kinder innan jag kan fånga den med munnen och suga in den. Han greppar hårt om mitt bakhuvud, juckar in i min mun, först lite försiktigt sedan lite hårdare, kuken glider djupt in, jag klöks, han låter kuken glida ut, saliven hänger runt ollonet, han gnider den kladdiga kuken mot mina kinder, slår kuken mot kinden, innan jag låter mig suga på kuken igen. Kalle smeker min bak, greppar om rumpan hårt, smiskar den ena röd, så den svider, andra handen glider in och smeker mig mellan benen, pressar in tyget från trosorna i min fitta lite, jag är så blöt, hans finger glider in bredvid trosan, drar ut det, visar upp det för Johan och kameran.

- Kolla vad våt fiaslynan är. Ger mig ett par hårda smiskar med andra handen samtidigt, så jag stönar till. 

Kalle kommer upp i sängen vid mitt ansikte så jag vänder mig mot honom, hans kuk glider utmed min kladdiga kind, in i munnen, han knullar min mun sakta, samtidigt ger han mig ett par lätta örfilar med handen, jag njuter så vilket hörs även om jag har en svart kuk i munnen. 

 

Johan står bredvid och väntar men efter ett tag går han runt och tar tag i min arm så jag bara har att följa honom, ned på golvet där jag hamnar på knä. Både Johan och Kalle står bredvid mig. Jag får suga på först den ena kuken, sedan den andre, djupt in i munnen, båda visar tydligt att de vill bestämma takten och djupet, jag får snällt följa med, jag ömsom blundar och tittar, ibland ser jag hur Nils med kameran flashar förbi. Kukarna tvingar sig in djupt, så saliven flödar och det blir kladdigt när de drar ut dem. Jag växlar mellan kukarna, de för mitt huvud mellan dem, den som inte får sin kuk sugen runkar jag, och när jag inte är tillräckligt lydig får jag en lätt örfil för att vakna. När jag suger på Johans kuk, sträcker sig kalle ned med handen innanför min blus, ned till bröstet och smeker mig utan på bhn. Först lite trevande, sedan hittar han innanför bhn och nyper hårt i bröstvårtan. Jag stönar till, munnen fylld med kuk. 

- Ut med tungan, säger Johan och slår sin kuk mot min tunga, håller andra handen om mitt hår, hårt i en tofs. Kalle knäpper upp min blus så han kommer åt att ta fram mitt bröst, böjer sig ned och slickar, suger på det, nafsar, först lite lätt sedan hårdare. Johan låter sin kuk fulla min mun, drar ut den, ger mig två örfilar innan jag får kuken in i munnen igen. De byts av så Kalle får sin kuk sugen och Johan börjar leka med mina bröst, c-kupa som jag har så han har lite att suga och slicka på. Han går upp bakom mig, håller om båda brösten, bara det ena är utanför bhn, sedan tar han tag i blusen, jag hinner se hur Nils riktar sin kamera, innan Johan drar sönder knapparna i blusen, så de yr iväg när han river upp blusen. Nils fångar allt på film. Jag vänder mig mot kameran, knäpper upp muddarna vid handlederna, sakta, flämtar, tittar in i kameran, ler, innan jag låter blusen falla till golvet. 

 

Johans hand kommer till min mun, jag suger in två fingrar, leker med dem. Kalle drar ned bhbanden så båda brösten hoppar ur bhn. Han knäpper upp bhn och släpper den på golvet. Johans kuk glider utmed munnen, så jag kan slicka på den, sedan trycker han in den hårt i munnen, jag klöks men klarar mig från att kräkas. Han håller kvar länge, känner min näsa mot hans hud, sätter mina händer vid hans höft och pressar, men han står lätt kvar. Sedan släpper han och jag far bort från honom, så jag slår till Nils när han filmar. Det blir ett naturligt avbrott i scenen, jag ställer mig upp, Johan frågar om allt är bra. Jag bara nickar och ler mot honom. 

- Perfekt, säger jag. 

Nils har börjat filma igen, min kjol har glidit ned så den täcker min bak, jag knäpper upp den och låter den falla till golvet. Har bara mina svarta, lätt genomskinliga hipstertrosor och min svarta högklackade pumps på mig. Nils verkligen zoomar in mig. 

Kalle drar mig till sängen igen, jag tar plats på alla fyra, han står på golvet framför mig så jag kan suga hans kuk. Johan kommer upp bakom mig, tar tag om mina trosor, håller hårt i den, drar dem upp, så de skär in mellan skinkorna, andra handen smiskar han min rumpa med. Hårt, flera gånger, det svider och känner hur varmt det blir. Kuken i munnen knullar mig, jag har bara blivit en knulldocka för dem. Så känner jag kuken mellan benen, hur den med lite assistans får trosorna lite åt sidan, så ollonet kan glida in i mig, jag trycker ut kuken ur munnen och stönar högt. Han trycker ihop trosorna, håller i dem så han kan börja knulla mig hårt bakifrån. 

- Äntligen kuk i mig, stönar jag fram, innan Kalles kuk fyller min mun. 

 

Känner mig lite, utlämnad, en kåt slyna när jag står mellan dem, en kuk i fittan och en i munnen. Johan samlar ihop mitt hår i handen, trycker huvudet mot Kalles kuk, så kuken glider djupare in i munnen. Sedan drar han bort mig från Kalles kuk, låter sin hand glida fram och leka med min mun, kuken knullandes mig fortfarande, hårt, jag stönar högt, känner hur brösten gungar av hans stötar in i mig. Sedan låter han Kalle få glida in med kuken i min mun igen. Med kuken djupt i munnen, ser jag hur Nils kommer fram med kameran, jag har knappt tänkt på det innan, men känslan av den nakna linsen, filmandes mig, gör mig än kåtare, jag låter min ena hand glida ned och smeka mig, samtidigt som jag har två kukar i mig, jag kan bara inte hålla mig utan kommer skönt. Bara lite svårt att skrika med en grov svart kuk i min mun. Kalle drog sig undan och Johan tog tag om mitt hår, hårt, började knulla mig hårdare, jag njöt, så skönt, stönade högt. Innan han ganska abrupt drog sig ur mig. Bara för att de skulle byta plats. Kalle tog en kondom ut skålen, kom upp bakom mig i sängen, han drog ned mina trosor, jag hjälpte honom så de kom av åtminstone mitt ena ben, de hängde i knävecket på andra benet. Kalle tränger direkt in i mig, hårt, börjar knulla mig riktigt hårt direkt, jag stönar, Johan står först och tittar på, innan han vill att jag ska suga på kuken, jag drar av kondomen från hans kuk. De knullar mig från varsitt håll ett tag, innan de båda drar sig ur mig. Nils kommer fram till mig, med sin kuk i handen, jag suger in den i munnen, samtidigt som jag ser hur Johan och Kalle gått bort och tar en zipp av en drink. 

- Är det bra, frågar Nils. Jag spottar ut hans kuk.

- Ja, otroligt skönt. 

- Det blir en skitbra scen detta, svara Nils innan Johan kommer fram till mig, Nils tar upp kameran igen och filmar när Johan bjuder mig på en drink. 

 

Jag står på knä i sängen, tar ett par klunkar av drinken, en kall god GT fick jag. Johan står vid min sida, hans hand smeker utanpå min rumpa, in mellan skinkorna, kommer fram till analen, låter ett finger glida runt den innan han trycker in sitt långfinger i min bak, jag svankar lite så han kommer åt lättare. Stönar lätt. Vi möts i en kladdig kyss, han andra hand håller hårt om mitt hår. 

- Är det inte snart dags att ni knullar denna slynan lite riktigt, säger jag lekfullt och ler mot Johan och sedan mot kameran, jag ser hur Kalle står en bit bort och sakta runkar sin hårda kuk. Johan smiskar hårt till mig på baken, tittar på mig, spottar mig i ansiktet, ger mig en lite hårdare örfil än innan. 

- Du menar att du vill ha kuk, hårt, säger han med en otroligt hård ton. 

- Ja, vad tror du, säger jag uppstudsigt. 

Han låter sin hand smeka ut sin saliv på min kind, ger mig en örfil igen, för runt handen och drar mig hårt i håret, nedåt så jag böjer bak huvudet. Kalle kommer fram och ger min bak ett par riktigt hårda smiskar, sedan låter han sina fingrar glida utmed min mage, upp till brösten, nyper i dem, ger dem ett par hårda smällar med öppen hand. Jag stönar. Samtidigt med andra handen sätter han på en kondom på sin kuk. 

 

Han slår undan mina ben, så jag trillar i sängen och hamnar på sidan, kliver upp bredvid mig och tar bryskt i mina ben så jag hamnar på rygg, benen bänder han upp så jag gresar och har knäna vid mina bröst, trosorna hänger kvar i ena knävecket och mina fötter med de svarta högklackade pumpsen står rakt upp. Johan ställer sig vid mitt huvud och tar tag om fötterna så mina ben är rejält uppböjda, Kalle står vid min fitta, håller kuken i handen, spottar ned på min fitta, gnider ut saliven innan han trycker in den hårt i min fitta. 

- Ahhh, stönar jag högt. 

Kalle knullar mig hårt, verkligen dunkar in kuken i min fitta, jag stönar högt, Johans pung vilar på min panna och han försöker få mig att suga kuken. Vilket blir lite svårt. Så Johan drar i mig och Kalle trycker mig till kanten så mitt huvud hänger utanför sängkanten, då kan Johans kuk glida in i min mun och samtidigt som Kalle knullar min fitta kan jag suga på kuken. Med huvudet hängande utanför sängen kan Johan knulla min mun, han kommer djupt in i munnen, svalget så jag klöks, han drar snabbt ut kuken med mycket saliv hängandes runt den och i en sträng till min mun, han gnider ut kladdet i mitt ansikte innan han trycker in kuken i munnen igen, jag hade precis hunnit flämta färdigt. Jag har svårt för att veta vart jag ska placera mina händer, jag försöker både lugna Kalle i sitt knullande, samtidigt som jag försöker lätta på Johans knullande av min mun, tror att Nils får med mitt problem, även om det tydligt märks på mina stön hur jag njuter. 

 

Lika plötsligt som de startade drar sig båda ur mig och lämnar mig liggandes, flämtandes på sängen, jag reser mig upp på armarna, tittar rakt in i kameran och ler, slickar mig om mina kladdiga läppar och pussar mot den. Johan kommer fram till mig, med en kondom i ena handen och kuken i andra, han placerar kondomen på toppen på ollonet och för kuken mot min mun, jag hjälper till med munnen så kondomen rullas på kuken. Han drar mig ned i sängen lite så jag kan ligga helt i sängen, böjer bak mina ben igen och placerar sin kuk vid min fitta och tränger in i mig, jag stönar högt, han knullar mig sakta, länga juck, sedan snabbar, hårdare och häver sig över mig riktigt hårt, verkligen hårt och snabbt pressar in kuken i mig. Mina stön blir höga och lite väl ljusa, mina armar smeker utmed sidan på hans kropp. Så lugnar han ned sig, drar ut kuken, vi båda flämtar, han håller mina ben kvar böjda upp på min överkropp, han får en flaska av Kalle och häller lite glidmedel på min bak, smörjer in runt min bak, låter ett finger smeka min bak, glider in i min bak, ett finger, två fingra, tre fingrar juckar han med i min bak. Jag ligger spänt väntandes, på det jag längtat efter. 

Kalle lägger sig bredvid mig med sin kuk vid mitt huvud så jag kan greppa om den och suga på dess ollon. 

 

Så, byter Johan sina fingrar mot sin kuk, jag känner hans ollon mot min bak, försöker slappna av, svårare än vad jag tänkt, känner hur hans grova ollon pressar mot min bak, känner hur jag sakta öppnar mig och...

- Ahhh, skriker jag ut när hans ollon kommit innanför min ringmuskel. Han håller kuken stilla lite, innan han fortsätter pressa in den i min bak. Min fria hand håller emot på hans mage så han inte ska pressa in för snabbt. 

- Va, var det kuk i röven du ville ha? frågar Johan. 

- Ja, stönar jag fram. 

Så drar han ut den lite, innan han trycker in den igen, lite hårdare. 

- Så här? 

- Ja, stönar jag, samtidigt som jag håller hårt i Kalles kuk och slickar på ollonet. 

- Bra slyna, säger Johan. Så börjar han sakta knulla min bak, jag känner hur det stramar av hans grova kuk i mig, smärtan finns där, hela tiden men det är den jag älskar kommer jag på, känner hur jag älskar just detta, blir så otroligt kåt av det, en kuk i min bak. Johan slår undan min hand på hans mage, så han kan trycka sig in lite hårdare.

- Ahhj, stönar jag och spottar ut Kalles kuk, Johan ler mot mig, säger.

- Bara förbered dig fiaslyna. 

I takt med Johans knullande av min bak suger jag Kalles kuk, stönar, suger lite, stönar suger lite. 

 

Han drar ut kuken, som lämnar ett oskönt tomrum i baken, drar av kondomen och kliver upp och sätter sig gränsle vid mina bröst, spottar mellan mina bröst, lägger kuken där och klämmer brösten runt kuken och gnider kuken. Jag försöker nå ollonet med tungan men lyckas inte. Efter ett kort tag kliver han av, då står Kalle bredvid sängen och drar upp mig på knä, trycker mig framåt så jag hamnar på alla fyra, smiskar till rumpan. 

- Svanka, säger han bryskt och spottar mellan skinkorna, kliver upp bakom mig och pressar in kuken i min bak. Han håller mig hårt om höfterna så jag håller mig stilla när kuken sakta sjunker in djupt i min bak. Så börjar han långsamt knulla mig bakifrån. Jag stönar högt, han står på huk och pressar kuken in, drar ut den, pressar in i mig, jag står kvar på alla fyra. Jag ser Johan stå borta vid bordet vi satt vid, han dricker lite vatten och tittar på oss medan Kalle knullar min röv. Sedan kommer Johan fram till oss, i handen har han ett brett läderhalsband, som han fäster runt min hals, i det hänger två kedjor som han drar i, så jag följer med honom på alla fyra så Kalles kuk trillar ur min bak. 

 

Jag kryper efter Johan, ned på golvet, Nils filmar vår färd i studion. Johan drar i halsbandet så jag ställer mig upp, han drar mig till sig, greppar hårt i mitt hår, böjer bak huvudet, jag står på tå i mina högklackade pumps. 

- Är du med på lite hårdare tag? Jag nickar. Han ger mig två snabba örfilar och spottar mig samtidigt i ansiktet igen. 

- Vänta lite, jag måste flytta kamerorna, säger Nils plötsligt. Vi står kvar när Nils flyttar sina två fasta kameror, samtidigt småpratar Johan och jag lite, han kollar att jag är ok och att jag verkligen gillar det vi gör. 

- Känn på min fitta, säger jag bara och ler mot honom. hans finger smeker mig och känner hur kåt jag är. 

- Nu, säger Nils efter ett tag.

Johan trycker ned mig över skrivbordet, så jag ligger på mage över det och står med raklånga ben. Han fäster kedjorna i halsbandet i skrivbordet så jag precis kan vrida på huvudet, min haka är vid kanten på skrivbordet. Sedan tar han mina två armar och drar ut åt vardera sidan och spänner fast de också så jag inte kan resa på mig. Han ställer sig bakom mig och trycker hårt in kuken i min fitta, börjar hårt knulla mig direkt, jag trycks mot skrivbordet, stönar högt av varje stöt. Kalle kommer fram och pressar in en dildo i min mun som han spänner fast med en rem runt nacken vilket gör att jag får svårt att stöna högt, bara flämta ljudligt. Sedan knullar de mig om vartannat, ibland i baken, ibland i fittan, men jag får ingen vila alls utan båda knullar mig stenhårt. Känslan av att vara deras knulldocka är så skön, även om de knullar mig hårt, så hårt att det gör aningens ont njuter jag av det. 

 

När de är nöjda kopplar de loss mig, drar upp mig ståendes, de lossar på remmen runt nacken så jag kan spotta ut dildon. Jag får en drink till som jag glatt dricker upp, under tiden jag dricker min drink ändrar Nils om kamerorna igen.  Sedan för de mig vidare till soffan, där sitter Kalle redan och runkar sin kuk sakta, i andra handen har han en kondom som han placerar på ollonet. Jag fattar vinken och går ned på knä mellan hans ben och suger hans kuk, samtidigt rullas kondomen på kuken. När jag fått på kondomen med munnen drar Kalle mig till sig, vi kysser varandra och jag grenslar honom, för kuken till min fitta och glider ned över den, slänger med huvudet och stönar högt. Börjar sakta rida hans kuk, så skönt att få bestämma takten, ser hur Johan står en bit bort.

- Kom ta mig i röven, säger jag till honom. 

Han kommer fram till oss, ger min rumpa ett par smiskar, den är väldigt röd och varm. 

- Vill du ha min kuk i röven igen, säger han. 

- Ja, kom ta mig, jag lägger mig över Kalle, så Johan får lätt att komma åt. Johans kuk glider lätt in i min bak så jag är dubbelt spetsad av dem. 

- Äntligen, stönar jag fram. 

De hittar snabbt och vant en skön takt i sitt knullande av mig, jag ligger och njuter av deras kukar. Jag njuter så otroligt av två kukar i mig, har alltid gjort. Bara älskar det, vilket både Johan som Kalle märker väl då jag relativt snabbt kommer i en riktigt stark orgasm, min bak klämmer åt kring Johans kuk. 

 

Johan drar sig ur min bak och drar upp mig ståendes, jag ler mot honom, helt mjuk i benen. Han vänder mig om, tvingar ned mig på Kalle igen, Kalle håller kuken i handen, siktar in den på min bak så jag kan sätta mig på den, den fyller upp min röv så skönt när jag sitter ned på Kalle. Johan drar upp mina ben, så jag gresar rejält, kommer med sin kuk och försöker pressa in den i min bak också, detta var inte alls något vi talat om tidigare. Jag flämtar, håller andan, men andas ut och försöker att slappna av, när hans ollon är inne i min bak samtidigt med Kalles hela kuk kan jag inte hålla mig. 

- Rött, stönar jag fram, direkt drar sig Johan ur mig. 

- Är du ok, frågar han. 

- Ja då, blev bara lite väl mycket med båda i baken, säger jag till honom och ler. 

Han drar av kondomen, trär på en ny och glider sedan snabbt in i min fitta. Sedan börjar han hårt knulla min fitta och Kalle trycker sig upp i min bak. jag njuter men inte alls lika mycket som före min starka orgasm. De knullar mig inte lika länge i denna ställning som förra ställningen, jag märker att de börjar mattas av lite. 

Johan drar sig ur, drar av kondomen och drar mig upp från Kalles kuk. 

 

Johan trycker ned mig på knä så jag kan suga hans kuk, Kalle kommer upp bredvid så jag kan suga på den också. Suger om vartannat på kukarna, den andre står och runkar, märker hur Johan är närmst att komma, vänder mig helt mot honom och ser hur sperman sprutar ut ur kuken, precis innan jag känner kladdet på kinden, hakan. Så suger jag in hans kuk i munnen, så den blir ren från sperma. Vänder mig mot Kalle som också runkar sin kuk, strax efteråt sprutar han också ned mitt ansikte, Kalle sprutar väldigt mycket mer än Johan, jag blir rejält kladdig i hela ansiktet, även utanpå ögonmasken och i pannan. Så slickar jag rent hans kuk också, innan jag ler mot kameran med en kuk vid varje kind. 

-Vänta lite, säger Nils och stoppar kamerorna.

Han kommer fram med sin kuk i handen, uppenbart vill han bli avsugen, så jag börjar suga hans kuk. 

- Du är inte tillräckligt kladdig, säger han när jag suger honom. 

Ganska snabbt backar han lite och runkar kuken så den sprutar mig i ansiktet, med en tredje kuks sperma i ansiktet är jag riktigt kladdig. Johan och Kalle kommer fram och står vid min sida och Nils för avslutningsbilderna med mitt rejält kladdiga ansikte. 

 

- Toppen, säger Nils nöjt när han stänger av kamerorna. 

Jag får en handduk, går bort till en spegel som finns i ena sidan av rummet, ser hur kladdig jag är och ser även hur röd min rumpa är, båda skinkorna är rejält röda, torkar ansiktet med handduken och går bort till bordet där vi satt före inspelningen. Johan och Kalle sitter redan där och dricker varsin kall öl, jag får en också. Vi pratar lite, alla tre helt nakna. 

- Alltså, säger jag efter en kort stund. 

- Detta var nog bland det häftigaste jag gjort sexmässigt, sedan ler jag mot både Johan och Kalle. 

- Du var en skön brud att knulla, säger Johan. 

- Ja, verkligen helt härlig, får vi göra om, fyllde Kalle i. 

- Jag ska bara klippa färdigt den sedan får vi se hur det blev, avslutar Nils innan vi tar ett dopp i hans pool, helt nakna......... 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

LX

Trevlig, hoppas det kommer forts.. :)

13/6, 2022 kl. 16:32