Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/9, 2009 kl. 19:40, av Blyerts

Skrivarkursen 2

Del 2 av 11 i serien Skrivarkursen

Mod, hänsynslöshet och kärlek är de verktyg Tina använder för att dra Albert ur sin sorg!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

45 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Mats R


Blyerts!
Detta har blivit min absoluta favoritnovell! Snälla - låt oss få några ytterligare avsnitt! Du får inte sluta förrän Tina och Albert blivit föräldrar (till tvillingar?)! Jag undrar hur många gånger jag kommer att läsa om de två första avsnitten innan du hinner publicera trean. Men vill du sticka emellan med Boel så är det också O.K. !!

TACK Blyerts!
Mats

21/9, 2009 kl. 10:49

#1

Nils

Du hittar de fina det fina mellan två parter som nyss träffats.Inte något pang på rödbetan utan mjukt & skönt som det ska vara.Efter som båda känner för varann något extra så vårdar de det ömt när orgasmen kommer att det är något för livet & framtiden.De har båda blivit brända på olika sätt när nu lusten kommer till varann så kommer ivern att utforska sina lustzoner till 100% med mersmak. MVH: N. ( Ursäkta att jag påminner om Boel som jobbar inom vården den har ju kommit längre i handlingen & alla som läst den väntar på en eventuell upplösning.Tack. N.)

21/9, 2009 kl. 09:53