Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/6, 2022 kl. 19:21, av mx55

EMMA 2 Del 11: En första gång för allt

Del 11 av 15 i serien EMMA Ett sexuellt galet sommarlov

Utan att tveka följde Emma med Miranda ner på knä. De två tjejerna log mot varandra innan Emma tog tag i sin lillebrors kuk. Kvällen var ung och framför dem låg timmar av hett syskonsex. Timmar där det fanns tid att testa en massa nya grejer.

Ännu en gång har det tagit allt för lång tid att skriva det här. Det är ett långt avsnitt som tagit mycket tid att redigera. Men någon gång måste man ta ett steg tillbaka och säga att det får vara klart. Livet är rätt stressigt och tufft just nu men jag hoppas kunna komma med nästa avsnitt snabbare än de två senaste.

I sann YouTube-anda ber jag dig lämna ett like och skriva en kommentar. Det går tyvärr inte att följa mig och det finns ingen klocka att ringa i. Älskar att få både positiv och negativ feedback så tveka inte att skriva några rader. Det hade varit kul med lite fler livstecken från er läsare. ;)

Förresten vill jag vara tråkig och påminna om att inget av detta har hänt i verkligheten. Även om platserna är riktiga så är alla eventuella likheter med riktiga personer bara en olycklig slump. Kom också ihåg att detta är porr, skrivet att underhålla och upphetsa. Den ska inte ses som en måttstock på verkligheten. Den typ av sex som beskrivs här är överdriven och knappast troligt att tonåringar i åldern femton till arton år ägnar sig åt. Det ska också påpekas att incest, i de flesta fall, inte är något roligt eller positivt. I många fall kan de lämna psykologiska ärr för resten av livet. Självklara saker som ändå måste upprepas ibland, utifall att någon glömmer bort det.

- - -

Emma höll om Miranda i flera sekunder innan hon släppte taget om henne. Så fort hon släppt greppet så böjde hon sig framåt och gav henne en puss på munnen. Miranda särade på sina läppar och sög in den blonda tjejens tunga i en blöt kyss.
– Du är fan den bästa storasystern att dela pojkvän med, sa hon när de släppt taget om varandra.
– Tack, svarade Emma roat. Men det är nog få systrar som har sin bror som pojkvän.
– Äh. Var inte så säker, svarade Miranda henne.
– Se bara på oss.

Emma svarade med ett gapskratt och böjde sig fram och slöt sin lillebrors klasskamrat och flickvän i sin famn. Sedan kysstes de igen. ”Varför har jag varit så svartsjuk på den här fantastiska, och kanske lite för berusade, tjejen?” tänkte hon. Klart de kunde dela på Filip. Hon hade ju tyckt att hon var söt redan första gången de sågs. Hade hon inte tillochmed redan då fantiserat om det som händ de senaste dagarna? Hon såg fram emot att få dela honom med henne.

Därför följde hon utan att tveka med Miranda ner på knä. De två tjejerna såg leende på varandra innan Emma tog in sin lillebrors halvstyva kuk i munnen. Efter några slickningar runt hans ollon så lämnade hon över den till Miranda som genast gjorde samma sak. 

Emma visste inte hur lång tid de stod på knä och turades om att suga Filips kuk. Hon såg dock i ögonvrån hur Hannes och de två bröderna stod en bit bort och tittade på. När Emy var tillbaka ställde också hon sig och såg på medan de två tjejerna långsamt tog hand om den unga killen. Hon log mot Hannes och satte sig sedan på golvet framför honom.

Hannes såg på henne och satte sin, vid det här laget, ganska hårda kuk mot hennes läppar. Lydigt öppnade hon munnen och snart hade han börjat att munknulla henne. Han stod med händerna runt hennes huvud och stötte in och ut i hennes mun. Ibland stötte han förbi gomseglet men försökte inte att trycka sig längre in.

Bredvid dem stod Tim och Oliver och såg på medan deras syster tog emot Hannes. De kollade även i riktning mot bokhyllan där Miranda och Emma fortfarande turades om att suga Filip. När Hannes såg deras blickar drog han sig ur Emy och puttade henne mot dem. Direkt tog hon tag i sina bröders kukar och började runka dem. Sedan böjde hon sig över Olivers kuk och tog honom i munnen. Några drag senare var det dags för Tim och efter det gick hon tillbaka till Hannes.

Medan Emy fortsatte att, i tur och ordning, suga sina bröders och Hannes kukar så hade Miranda lagt sig på det stora matbordet. Filip hade ställt sig mellan hennes ben och höll precis på att styra in kuken i henne. Rummet fylldes av ljudet av Mirandas korta flämtning så fort hon kände hur han kom in i henne och började röra sig.

Nedanför bordet satt Emma och såg på hur hennes brors kuk i hög fart rörde sig i den bulliga fittan. Hon kunde tydligt se hur den åkte in och ut i den spermafyllda tunneln och tog snabbt tag om kukroten när han var på väg ut. Filip stannade förvånat till och kände direkt hur Emma satte munnen runt honom. När hon slickat av all sperma från hans kuk började han att återigen röra sig i Miranda.

På andra sidan matbordet stod nu Emy på alla fyra framför kakelugnen och tog emot Hannes. Emma såg snabbt bort på dem och såg hur hans kuk rörde sig snabbt och hårt i hennes bakre öppning. Samtidigt så turades henne äldre bröder om att knulla hennes mun. Hon skänkte en snabb tanke till hur skönt Emy måste ha det. Hon älskade verkligen att ta sin storebror där bak och vad hon kunde höra på Emys gnyenden så gjorde hon också det.

Hon reste sig upp och la sig med överkroppen över bordet och försökte nå Mirandas bröst. Istället kände hon Filips hand över sin rumpa och sedan hur han pressade in två fingrar i den. Han började att pulla henne i samma takt som han knullade Miranda och snart hade han även ökat till tre fingrar. Efter att ha stått på detta vis i ett par minuter drog han sick ur Miranda och bytte plats.

Emma stönade till när hon kände sin lillebrors kuk penetrera ringmuskeln. Det gick lätt för honom att komma in och snart var han uppe i en ganska hög takt. Samtidigt hade Miranda flyttat sig något på bordet så att hon låg framför Emma. Hon böjde sig framåt så att hon fick hennes fitta i ansiktet och började genast slicka henne. Ganska snart flyttade Miranda på sig så att hon låg med rumpan fritt mot bordskanten. När Filip fick se detta så drog han sig ur Emma och gick istället fram till henne. 

Han stannade upp framför den mörkhåriga tjejen och mötte hennes blick. Han såg in i de mörka ögonen och gav henne ett leende. Hon svarade med att se upp i hans ansikte. Hon blinkade hastigt till innan hon log mjukt. 

De såg in i varandras ögon i ett par sekund till innan Filip lyfte blicken och såg sig runt i rummet. På golvet stod Emy fortfarande på alla fyra med hans storebror bakom sig. Han såg kort på scenen och lät blicken glida från de två bröderna, över den smala tjejen och upp mot Hannes. Han nickade mot sin storebror som gav honom en tumme upp från där han stod. Sedan såg Filip det han sökte.

Med några snabba steg var han borta vid marmorbordet. Han tog tag i flaskan med glidmedel och gick sedan direkt tillbaka till matbordet. Väl där började han att vant att jobba in vätskan i Mirandas bakre öppning. Det var första gången han smörjt in någon med det silikonbaserade glidmedlet men han tyckte inte att det kändes mycket annorlunda mot det vanliga, vattenbaserade. Den stora skillnaden var att det fastnade direkt. Det tog inte lång tid för honom att kunna föra in två fingrar i Mirandas anal. Så fort han var klar så lyfte han upp hennes smalben över sina axlar och direkt efteråt så förde han in sin kuk i henne. 

Emma stod bredvid och såg på hur hennes lillebror började röra kuken i Miranda. Hon såg på hennes öppna, lite bulliga, fitta och satte sin tumme över hennes klitoris. Direkt så började att låta den försiktigt spela över den känsliga punkten. Snart satte hon också in sitt pek och långfinger i Mirandas trånga fitta och började pulla henne. Så fort hennes hand kom hela vägen in slog hon till med tummen mot klitoris. Samtidigt stod Filip kvar och pumpade sin kuk i hennes rövhål.

Medan Filip och Emma tog hand om Miranda så hade killarna på andra sidan bordet bytt plats. Nu var det Tim som stod och stötte sin kuk i Emys anal samtidigt som Hannes och Oliver turades om att fylla hennes mun. De stannade dock upp när de hörde hur Miranda kom med ett doft morrande som övergick till ett pipande gnyende läte. Så fort deras syster tystnat så bytte Oliver och Tim plats och snart så var de tre killarna tillbaka i att knulla Emy med samma rytm som förut.

Så fort Miranda kommit ner från sin orgasm så satte sig Emma upp på matbordet och lutade sig bakåt. Hon låg och strök över Mirandas arm och bröst en stund medan Filip tog lite tid för att lugna ner sig. Efter ett par minuter kände han sig dock redo igen. Han lyfte upp Emmas ben och styrde in sin kuk i hennes anal. Så fort Hannes såg detta så reste hans sig från sin plats på golvet framför Emy och gick bort till sina yngre syskon.

– Hej lillasyster, sa han kort och fick ett leende till svar.
– Redo att för mer kuk?
Hon svarade genom att ge honom ett leende och sedan nicka snabbt. 
– Stoppa om vi gör något som inte känns bra, sa han sedan och Emma svarade med en till nickning.

Hon visste inte var hennes röst tagit vägen men så fort hon såg Hannes och mötte hans blick förstod hon att han haft något planerat för henne och att han nu tyckte att det var dags. Därför följde hon tyst med när han flyttade henne åt sidan på bordet. Hon låg nu med huvudet lutat mot kanten samtidigt som hennes fitta var lätt åtkomlig för de som stod på andra sidan. Hon tänkte att om han valde att trycka upp hennes ben som förra gången så skulle alla hennes öppningar vara tillgängliga. Tanken fick det att gå en rysning genom kroppen.

Istället kände hon hur ett par remmar spändes runt hennes smalben och hur de sedan särades. När hon särat på benen så mycket som hon kunde hörde hon två klick och när hon sedan prövande drog i benen så insåg hon att hon satt fast. Hon log fortfarande brett när hennes storebror la ner hennes armar bredvid henne på bordet och satte fast dem med den svarta tejpen. Sedan såg hon honom gå bort mot lådan med leksakerna som nu stod på en stol bredvid bordet.

När han var tillbaka så höll han upp något som Emma tyckte liknade en ball gag, bara det att det inte fanns något där bollen brukade vara. Istället var det bara ett runt hål. Det tog henne inte lång stund att förstå vad tingesten var till för och hon nickade. 
– Du kommer inte kunna prata så om det blir obekvämt så är det bara att knacka, hörde hon Hannes viska mjukt i hennes öra. 

Hon svarade med att nicka och öppnade sedan munnen så stort hon kunde. När ringen var inne så bet hon tag i metallen och kände nästan genast hur hennes mun började fyllas med saliv. Hon hade inte räknat med att det skulle bli svårt att svälja ner den men insåg också direkt att det var en av finesserna. Hon försökte att andas lugnt och väntade spänt på vad som skulle hända.

– Då var det dags för efterrätt, hörde hon Hannes ropa ut i rummet. 
Hon hörde skratt och glada rop från de två bröderna och nervösa skratt från de två tjejerna.
– Är du ok älskling, hörde hon sedan Filips mjuka röst i sitt öra.
Återigen så nickade hon. Strax därefter kände hon sin lillebrors kuk tränga in i hennes blottade fitta. Innan hon slöt ögonen såg hon hur hennes storebror kom mot hennes ansikte med sin stenhårda kuk.

Det tog inte lång stund innan hon helt hade tappat kollen på vilken kille som knullade henne och vart. Hennes fitta och mun fylldes ständigt med olika kukar och hon kunde inte göra annat än att ta emot. Samtidigt hörde hon ljuden av hur Emy och Miranda låg bredvid henne och kysstes. Helt plötsligt kände hon också hur ett par fingrar trycktes in i henne och sedan hur någon började slicka över hennes klitoris. Hon hann tänka att det var Emys fnittrande röst hon hörde innan en kuk återigen tog plats mellan hennes ben.

Hannes stod och såg på hur Tim knullade hans lillasyster. Han hade bara kört några få drag i henne innan han ställt sig och tittat. Han var övertygad om att han inte skulle kunna hålla sig länge om han fortsatt att röra sig i hennes hals. Dessutom var det ju det här han ville. Han hade länge velat se hur flera män tog för sig av den sextonåriga oskyldigt söta tjej som var hans slampiga lillasyster. Dock önskade han att de skulle varit fler.

När han såg Emy sätta sig mellan hennes ben var han dock nära att spruta utan att ens röra sig själv. Det var fantastiskt att se hur hans nya kk satt och slickade hans fastbundna systers fitta. Han kunde just där och då inte förstå hur han kunde vara så lyckligt lottad att han fick uppleva allt det här. Emma, Emy, Miranda och såklart allt han gjorde tillsammans med Filip. Hans lillebror som just nu tog plats mellan sin storasysters ben och satte in sin kuk. Samtidigt såg han Miranda trycka sin fitta mot Emmas ansikte. Sekunden senare såg han hur Emma dunkade handflatan mot bordet. Tre gånger dunkade hon till.

Genast puttade han bort Miranda och spände loss leksaken som satt fast i Emmas mun.
– Hur är det? frågade han oroligt.
– Det är ok, sa hon efter att ha hostat till något. 
Hon hade fått hjälp att sätta sig upp något.
– Börjar bli jobbigt att ha den där saken i munnen bara och jag kan inte slicka.
Hannes skrattade tyst som svar innan han försiktigt la ner sin systers huvud mot bordskanten igen. Efter en kort nickning så ställde sig Miranda vid hennes ansikte och pressade sin fitta mot hennes mun. På andra sidan bordet satte sig Emy återigen mellan hennes ben.

De fyra killarna såg på medan Emy pullade och slickade Emmas fitta. Hon började med att trycka in tre fingrar i henne men snart ökade till fyra. Hon tryckte dem hårt uppåt samtidigt som två fingrar rörde sig i hennes anal. När Emy dessutom satte tungan mot Emmas klitoris så trodde hon att hon skulle explodera.
– Uuhmmee, mmmeeemme. Hördes hennes dova stönande.
Miranda hade fortfarande sin fitta hårt tryckt över Emmas ansikte och trotts Emys behandling så gjorde hon allt för att fortsätta att slicka henne.

– Aaaammeeehää, stönade hon dock till så fort hon kände hur Emy tryckte in ett femte finger i henne.
Hon fick allt svårare att slicka Miranda i takt med att hon kände hur Emy vred ihop sin hand inuti henne. 
– Aaaarghhee! Fortsatte hon att skrika när hon kände Emys första knytnävesstöt.
Hon hade dragit bak huvudet så att det nästan slog i bordskanten. Nu kände hon hur Mirandas fitta återigen trycktes över hennes mun.
– Har någon sagt att du får sluta slicka? väste hon.
– Bara för att syrran fistar dig så betyder det inte att du får sluta. Ok?
Emma svarade med att försöka nicka.
– Okej? skrek Miranda till så att alla i rummet ryckte till.
– Mmuummeee, pressade Emma fram samtidigt som fittan täckte hennes mun.
– Tänkte väl det.
Sedan kände hon hur Emy tryckte handen i henne igen. 

Emma kände tre hårda stötar i sig och allt igenom så fortsatte hon att slicka över Mirandas fitta. Hon kände att hon började få kramp och om de inte bröt snart skulle hon behöva säga ifrån. Även om Hannes älskade den dominanta sidan som Miranda ibland släppte fram så var han rädd att det höll på att gå över styr. Om de fortsatte skulle han bli tvungen att ropa gul för att kolla hur Emma mådde. Han mötte Filips oroliga blick som sa att han kände samma sak.

Precis då så exploderade hon. Efter de hårda stötarna så hade Emy tillslut satt tungan mot hennes klitoris och hon kände hur hennes kropp formligen exploderade. Samtidigt som det svartnade för hennes ögon hade hon en förnimmelse av att det forsade vätska runt Emys hand och ut ur hennes fitta. Samtidigt kände hon hur Miranda äntligen backade bort från henne och hur hon kunde dra in ett djupt andetag genom munnen.

När hon kom till sans igen så visste hon inte om hon skrikit eller ens hur lång tid det gått sedan hon kom.
– Hur mår du? frågade Miranda oroligt.
– Jag är ok, tror jag.

Hon kände hur två par armar lyfte upp henne och hur hon sattes i den stora fåtöljen. 
– Är du ok? hörde hon Hannes viska.
Hon nickade.
– På riktigt? Hörde hon sin underbara lillebror sedan säga mjukt.
Hon pressade sig hårt mot honom och höll honom tätt intill sig. Samtidigt kände hon hur Hannes strök sina fingrar längst hennes svettiga panna.
– Vill du ta en paus? frågade han.
– Eller ska vi sluta helt?
– En liten paus bara, suckade hon och slog upp ögonen.

Framför henne stod Hannes och räckte fram ett stort glas vatten men också ett glas med en rosa drink. Hon svepte vattnet och tog sedan två stora klunkar av den beska drycken.
– Tack, sa hon sedan.

– Är du säker på att du är ok? frågade Miranda igen.
– Gick jag över gränsen?
– Lite, svarade Emma och pressade fram ett leende.
– Men det är ok. 
Sedan vinkade hon henne mot sig och gav henne en snabb puss. 
– Det är ok. 
Miranda nickade som svar och gav henne ett snabbt leende.

Hon satt i sin lillebrors knä och kände hur hans halvhårda kuk låg pressad mot hennes mage. Hon tog en klunk till av sin gin och tonic och sedan kysste hon honom. Hon ställde försiktigt ner det tomma glaset på golvet innan hon kysste honom igen.
– Oavsett allt vi gör nu vill jag ha dig själv också, viskade hon i hans öra.
– Jag vill sova och vakna med dig. Precis som i morse.
Han nickade och de kysstes igen.
– Och jag vill vara med dig, viskade han sedan i hennes öra.

De fortsatte att kyssa varandra och snart var deras läppar och munnar över deras halsar och ner på axlarna. Emma suckade till när Filip böjde sig fram och slöt hennes ena bröstvårta i munnen.
– Aaahee, skrek hon till när han bet i den.
De kysstes igen och med ett snabbt grepp reste hon sig upp och styrde in hans kuk i sig.

Samtidigt som hon började rida Filip såg hon i ögonvrån hur Oliver och Tim lyfte upp Miranda på bordet och hur den yngre brodern snabbt ställde sig mellan hennes ben.
”Hoppas att Emy är lika hårdhänt,” tänkte hon och kunde inte låta bli att fnissa rått. Sedan kysste hon sin lillebror ännu en gång och fortsatte att rida honom.

Miranda spärrade snabbt upp ögonen när hon kände hur Oliver tryckte sig in i henne. Han började snabbt att röra sig i hennes fitta med ett stadigt tempo. Samtidigt ställde sig Tim framför hennes ansikte och tryckte in sin kuk i hennes mun. De båda bröderna rörde sig med medelsnabba rörelser från båda ändarna i sin yngsta lillasyster. De såg båda ner över hennes kropp. På det söta ansiktet, på den smått rundande magen och på de stora brösten som rörde sig i takt med deras stötar.

Bredvid dem stod Emy. Hon hade lutat sig mot matbordet och höll nu emot medan Hannes i snabb takt stötte sin kuk i hennes anal. Trotts den hårda påsättningen så lyckades hon emellanåt böja sig fram och ta sin systers bröstvårta i munnen. Hon kände hur hon ryckte till när hon gav henne ett försiktigt bett. Sedan bet hon till hårt med tänderna runt bröstvårtan.

Miranda vred ihop ansiktet och halvblundade när hon kände smärtan fortplanta sig från hennes högra bröstvårta. Någon sekund senare kände hon hur Emy nöp till och drog i båda vårtorna samtidigt. Hon ökade trycket runt dem samtidigt som Tim stötte i henne.

Bakom stod Hannes och såg på skådespelet framför sig. Han såg på de båda bröderna som rörde sina kukar i sin lillasyster och på hur hennes storasyster sög på hennes bröst. 
– Gillar du när din syster drar dig i brösten? frågade han lugnt.
Han såg hur hon var på väg att öppna munnen. Hon avbröts dock av Emy som återigen drog till i hennes bröstvårtor. 
– Iiiiheeeää, kved hon till.
– Hon älskar det, svarade Emy.
– Mist gör du Mirre?
– Mmmmhee, suckade Miranda samtidigt som henens syster återigen nöp till i bröstvårtorna.

Hannes gick bort till lådan och rotade runt en kort stund för att sedan återvända till bordet. I handen höll han en svart kedja som han smånervöst lindade runt sina armar.
– Miranda, sa han sedan i en ton som fick alla att stanna upp.
Även Filip och Emma slutade med sitt ridande i fåtöljen.
– Är du säker på att du gillar smärta över brösten? På riktigt?
– Ja, svarade hon. Älskar när hon biter mig. Vadå?

Emma reste sig från sin lillebrors knä och satte sig på armstödet. Hon funderade spänt på vad hennes storebror tänkt utsätta Miranda för. Hade det inte varit för hur hon nyss behandlat henne så hade hon nog tyckt att hon var allt för ung för hans lekar. Men tydligen inte.

– Vet du vad det här är? frågade han och visade den svarta kedjan som han snurrat runt sin ena arm.
– Nä, svarade Miranda och skakade på huvudet.

Hon låg kvar på bordet men vridit sig så att hennes huvud inte längre hängde från bordsskivan. Hon såg upp på den halvlånga kedjan med sina svarta länkar. I ändarna såg hon något som hon tyckte såg ut som de klämmor hon använt när de labbat med el på NO:n. Dock såg dessa ut att vara släta, snarare än taggiga. Dessutom antog hon att de knappast ledde någon el.
– Man sätter dem på brösten? frågade hon osäkert. 
Det kändes ändå som ett rimligt svar med tanke på allt, tänkte hon.
– Precis, svarade Hannes. 
– Kolla.
Han lät henne känna över de små klämmorna och över skruven som användes för att spänna dem.
– Säg till om det gör för ont. Ok?
Hon nickade.
– Lova att du säger till, sa han allvarligt. 
– Knacka tre gånger i bordet om du vill ta en paus eller fem gånger om du tycker vi går för långt och vill sluta direkt. Ok?
Hon nickade igen. 

– Är hon ok? viskade Emma i Filips öra. Hon började nästan bli orolig för tjejen.
– Tror det, svarade Filip och reste sig och gick bort till bordet.
Han böjde sig ner och satte sina läppar mot Mirandas öra.
– Är du ok med det här?
Hon svarade med en snabb nickning och sedan så pussades de.

Hannes la försiktigt ner Miranda på bordet. Hon kände sig både nervös och spänd i kroppen och Hannes ord om att stoppa med olika signaler hade bara gjort henne ännu mer spänd. 
– Om du säger Nej eller Sluta så lyssnar vi såklart, sa Hannes när han såg hennes nervösa uttryck.
– Knackningarna är bara om du till exempel har en kuk i munnen och därför inte kan säga något, fortsatte han.
– Annars så lyssnar vi såklart.
Hon nickade.
– Beredd?
Hon nickade igen.

Hannes ställde sig mellan hennes ben och böjde sig framåt. Med ett snabbt klick satte han fast den lilla klämman över den vänstra bröstvårtan och Miranda flämtade till något när hon kände hur det nöp till. Sedan kände hon hur även den andra bröstvårtan sattes fast. 
– Känns det ok? frågade han henne med lugn och låg röst efter att han ställt sig upp igen
Miranda svarade honom med en kort nickning.
– Ja, sa hon sedan för att visa att allt var ok.
– Kan jag spänna åt hårdare? frågade han.
Hon spärrade upp ögonen något men gav ännu en nickning som svar.

Hannes böjde sig framåt igen och skruvade försiktigt på de skruvar som satt på de båda klämmorna. Han började med att nästan bara snudda vid dem så att han kunde se hur hon reagerade. När det såg ut som att hon var ok med det ökade trycket så snurrade han lite till på de svarta, knappliknande, skruvhuvudena.
– Ahe, flämtade hon till och lämnade munnen vidöppen.
– Allt ok? frågade han.
– Jo, svarade hon tyst.
– Klarar du mer?
– Lite kanske.

Hannes skruvade ytterligare en liten bit på de båda knapparna och såg hur Miranda svarade med en grimas. Han höll skruven mellan tummen och pekfingret och när han gjorde ännu en liten skruvande rörelse så flämtade hon till igen.
– Aarghe! skrek hon till.
– För mycket?
– Näe. Lite till.
Hannes blev lite förvånad över svaret men ökade ännu lite till på trycket.
– Ååhhääe.

Mirandas stön avslutades med en lång suck. Hon låg på bordet och andades i långa darrande andetag. Hon gillade att känna den hastiga smärtan som kom när Emy drog och vred i hennes bröstvårtor, men det här var något helt annat. Trycket var inte mycket hårdare än vad Emy brukade utsätta henne för, men det här gången gick det inte över. Hon kände hur den hårda smärtan långsamt övergick i en molande känsla som fyllde hennes bröst och nästan gick som strålar genom kroppen. Hon kände en rysning och darrade till.
– Är du ok? frågade Hannes igen. 
– Jo. Det är bra, svarade hon flämtande.
– Hur känns det? det var Emy som frågade.
– Som. Jag vet inte. Det gör ont men är samtidigt som en skön lugnande känsla. 

Hannes såg ner i den unga tjejens ansikte och mötte hennes blick. Hon såg upp och gav honom ett snabbt leende. Han log tillbaka och lät sedan blicken glida från det söta ansiktet och ner mot de stora brösten. Han kunde tydligt se hur de spetsiga bröstvårtorna stack fram vid toppen av klämmorna. Han tyckte att det nästan lyste om dem. Från brösten löpte sedan kedjan ner över magen, över naveln och sedan upp mot det andra bröstet igen. När han lät blicken glida lite längre ner såg han hur hennes fitta öppnat sig något och att hennes klitoris var ordentligt svullen.

Alla i rummet stod nu runt bordet och såg på henne. Hon låg alldeles stilla och blundade samtidigt som bröst och mage reste sig i takt med de långa andetagen. Försiktigt strök Hannes med högerhandens pek- och långfinger längst med kedjan och sedan ner över venusberget. När han kom fram till hennes fitta satte han fingrarna hårt mot klitoris. Hon skakade till och gnydde högljutt. 
– Ngyyaaee!

Hannes tog genast bort fingrarna och iakttog henne i någon sekund. När hon inte bad honom att sluta tog han tag i sin kuk och satte sitt ollon mellan hennes blygdläppar. Han drog ollonet över klitoris innan han med en hård stöt tryckte sig in i henne.
– Aaaaaaaaaeeeee, fullkomligt skrek hon ut när hon kände hur han fyllde henne.
Hannes drog sig ur och stannade upp.
– Gör det ont?
– Nej, nej, flämtade hon.
– Fortsätt.

– Aaaaee. Aaaee. Aaaee, skrek hon i takt med hans stötar.
Doft kunde hon höra sina egna skrik och stönande och tänkte att hon nog aldrig varit såhär högljudd tidigare. Hon låg på rygg på den hårda, vita bordsskivan och kände hur Hannes kuk vid varje stöt gled mot hennes klitoris. 

Filip stod bredvid sin syster och såg på scenen framför sig. På bordet låg hans flickvän, eller vad hon nu var (han var inte säker), och blev knullad av hans storebror. Han såg över hennes kropp. På de svarta nyporna som klämde över hennes bröst, längst med hennes armar som låg rakt mot bordskivan och på hennes händer vars handflator hon pressade hårt mot bordet. Hannes hade lagt upp hennes fötter över sina axlar och han stod framåtlutad så att hans kuk gled in i henne snett uppifrån. När han försökte möta hennes blick så såg han hur hon blundade.

Han vände sig om mot Emma och böjde sig mot henne. De möttes snabbt i en hastig kyss innan han flyttade sig till bordets långsida där han ställde sig framför Miranda. Hon blundade fortfarande men så fort hon kände hans ollon mot sina läppar så öppnade hon munnen och tog emot honom.

Hannes mötte sin lillebrors blick och gav honom ett stort leende och en tumme upp. Filip svarade honom på samma vis och tillsammans började de att stöta i den fantastiska tjej som låg framför dem. Mirandas höga stön tystnade nu något av Filips kuk som till hälften försvann in i hennes mun. Han rörde sig inte lika hårt och djupt som han gjorde i Emma utan lät ungefär halva kuken stanna i henne. Efter några drag så drog han sig ur.

Under tiden hade Tim och Oliver gått runt bordet och ställt sig bakom Emy och Emma. De båda tjejerna hade kysst varandra och sedan böjt sig framåt mot bordet. För stunden stod Emma och tog emot Tim allt medan Emy blev knullad av Oliver. Rummet fylldes av ljuden från kropparna som slog emot varandra, de två tjejernas stön, killarnas flämtande och Mirandas gnyenden som ibland tystades av Filips kuk.

Han såg upp från Mirandas kropp och mötte för en kort stund Tims blick. De nickade kort mot varandra innan Filip drog sig ur Mirandas mun och bytte plats med honom.
– Hej älskling, viskade han i Emmas öra innan han styrde upp kuken i henne.
– Åheeehee, stönade hon högt när hon kände hur hennes lillebror började att röra sig i henne.

Han stod bakom sin storasyster och stötte sin kuk i lugna stötar i hennes fitta. Framför henne såg han hur Hannes drog sig ur Miranda och hur han ersattes av Oliver. Hannes å sin sida gick bort till bokhyllan och öppnade en ny flaska med öl. Sedan satte han sig på den utdragna stolen och vilade. Strax därefter drog sig också Filip sig ur Emma och satte sig i fåtöljen. Emma såg efter honom innan hon följde efter och satte sig på armstödet.

Emy stod kvar på sin plats och såg på hur Oliver knullade deras lillasyster. Hon gick bort till Tims ände av bordet och så fort han dragit ur sin kuk ur Mirandas mun så puttade hon bort honom. Han svarade med att gå runt bordet och så fort Oliver såg detta så drog han sig ur Miranda och lät sin storebror ta över.

När Emy såg hur Tim tog plats mellan Mirandas ben så ställde hon sig med sin fitta pressad mot hennes ansikte. Så fort den unga tjejen började att slicka henne så la hennes äldsta bror upp hennes ben över sina axlar och tryckte in sin kuk i hennes bakre öppning. Hannes satt och såg på hur Emy tryckte sitt underliv mot sin systers ansikte. Han såg det långa, svarta håret som hängde mot golvet, på de runda klämbeklädda brösten och konturerna av den öppna fittan. 

Han reste sig så att han bättre kunde se på trion. Emy tryckte sig inte fullt lika hårt mot Mirandas mun som Miranda gjort mot Emma. Han stod precis bredvid dem och när han tittade neråt kunde han tydligt se hur Miranda gjorde sitt bästa för att i snabb takt slicka över sin systers klitoris. När han tittade upp så mötte han Olivers blick. Han stod också stilla och bara såg på det som hände.

Efter att stått och sett på i ytterligare någon minut så vände han sin blick mot sina egna syskon. Han såg hur Filip satt med ryggen pressad mot fåtöljens ryggstöd och sedan på sin systers blonda hår som hängde i ett rufsigt svall vid sidan av hans bakhuvud. När han gick bort mot kakelugnen såg han hur Emma satt med sina smalben vid sidan av Filips och hur hon med små rörelser reste sig upp och ner på hans kuk samtidigt som han gjorde små rörelser i henne.

Han såg på hur de satt och höll hårt om varandra allt medan deras underliv möttes. De kysste varandra och snart så utvecklades kyssandet till ett djupt hångel. På andra sidan rummet såg han hur Emy nu böjde sig över Miranda och hur hon satte sina fingrar över de små skruvarna. 
– Aaaarghh! skrek hon till och samtidigt ökade Tim farten på sina rörelser i hennes anal.
När sedan Oliver tryckte till med sitt pek och långfinger över hennes klitoris och började att röra dem över den så exploderade hon.
– Aaaaaaaaaa-heeee!
– Jaaaaaaa!

Emma och Filip avbröt sin lugna ritt och såg bort mot bordet där Miranda skakade nästan okontrollerat. Så fort hon verkade komma ner från orgasmen stod Hannes bredvid henne redo att lyfta bort bröstklämmorna. Sedan räckte han henne ett glas cola. 
– Hur mår du?

Till att börja med så kunde Miranda knappt svara honom. Hon bara satt på bordet och andades tungt. Hannes såg ner mot hennes bröstkorg och såg de hårda, spetsiga och röda bröstvårtorna.
– Gör det ont?
– Nä. Eller lite, svarade hon efter ytterligare några andetag.
– Så häftigt bara.
– Så du gillade det?
– Ja, svarade hon och nickade ivrigt.
– Det gjorde ont och jag var nära orgasm hela tiden. Så när någon äntligen tryckte till klittan så bara lyfte jag. Tror det var största orgasmen jag fått.

Hannes log mot henne och vände sedan blicken mot sina egna syskon igen. Emma hade återigen börjat rida Filip. De var inte lika intima med varandra nu. Hannes såg hur hon satt en bit bort från Filips överkropp och höll sina händer över hans axlar.

Under tiden hade Tim gått bort till bokhyllan och blandat vodka och Fanta Exotic i ett glas. Han gav nu den orangea drycken till Miranda som tacksamt tog emot den. Hon hostade till när hon svalde och kände den starka spritsmaken.
– För starkt? skrattade Tim.
– Nejdå. Eller lite, svarade hon med ett leende innan hon tog ännu en klunk.
Sedan ställde hon ner glaset på bordet och lutade sig bakåt och särade återigen på benen. Bredvid dem hade Oliver redan tryckt in sin kuk i Emys fitta.

– Får jag vara med? frågade Hannes med låg röst efter att han gått bort till fåtöljen.
Emma stannade upp i sina rörelser och vände huvudet bakåt så att hon kunde möta hans blick. Med ett leende sa hon sedan
– Klart du får storebror.
– Men långsamt just nu, la hon till i vad som nästan var en viskning.

Hannes ställde sig bakom Emma och satte prövande sitt pekfinger mot hennes anal. Den var fortfarande ordentligt insmord och hans finger gled utan problem in i henne. Så fort han dragit ut fingret satte han därför sitt ollon mot öppningen och tryckte sig snabbt in.
– Myyeehee, gnällde hon till när hon kände sin storebrors kuk penetrera ringmuskeln.

De fyra andra i rummets blickar vreds omedelbart bort till fåtöljen när de hörde ljudet. När de nu fick se hur de tre andra syskonen satt i samma fåtölj så drog sig de båda bröderna ur sina systrar och började gå mot soffan. Miranda reste sig på darrande ben från bordet och stod i ett par sekunder kvar och såg på de tre syskonen. Hon såg Filips bakhuvud och Emmas blonda hårsvall där hon låg med ansiktet pressat mot sin lillebrors axel. Bakom henne såg hon hur Hannes stod halvt lutad över hennes rygg. Med tanke på de dova gnyendena så tänkte Miranda att killarna tog det lugnare än de brukade.

Hon tog tag i sitt glas och tömde det resterande innehållet innan hon gick bort till soffan. Emy var redan upptagen med att slicka och suga på de båda killarnas kukar men så fort Miranda kom dit så slutade hon.

Miranda lät blicken glida över sina två bröder och satte sig efter ett par sekunder i Olivers knä. Utan några svårigheter sjönk hon ner på kuken och började genast att rida honom. Hennes kropp slog emot hans medan hon hävde sig upp och ner längst med hans överkropp. Samtidigt så gjorde han sitt bästa för att stöta i henne underifrån.

De hann inte rida så i mycket mer än halvminut innan hon kände hur Tim kröp upp över hennes rygg. Han la sig nästan helt på henne och hon kände genast hur hon i det närmsta satt fast mellan dem. Sedan började han att lirka in sin kuk mellan hennes skinkor och in hennes bakre öppning. Det tog några tiotals sekunder innan han lyckades men när den väl var på plats så började de två killarna att långsamt röra sig i henne.

Emma kände hur varje nerv i kroppen spändes av vetskapen att hon tog emot sina två bröder. Den lugna dubbelmackan var precis det hon behövde. Filips kärlek och Hannes omtanke spred sig i hennes kropp för varje stöt de gjorde i henne. Hon var övertygad om att hon just då var den lyckligaste systern i världen. Att hon fick ha dessa fantastiska killars kukar i sig. 

Hon gnydde och flämtade om vartannat men låg i övrigt stilla och blundade mot Filips axel. När hennes bröder stannade upp för några sekunder så öppnade hon sina ögon och fick se hur Miranda fick samma behandling på soffan mitt emot henne. Hon såg hur femtonåringens bröder med små rörelser stötte sina kukar i henne. Hon tyckte att det såg trångt ut. Hon såg också hur Emy satt bredvid och smekte sig själv.
– Kan vi köra snabbare? frågade Hannes i hennes öra.
– Snart, suckade hon som svar.

Hon satt och kände hur hennes bröder långsamt rörde sig i henne samtidigt som hon såg hur Mirandas tog emot sina. Emy hade särat brett på benen och mötte nu hennes blick samtidigt som hon förde tre av högerhandens fingrar i sin fitta och två av vänsterhandens i sin anal. 
– Lite snabbare nu, suckade Emma fram och kände direkt hur killarna ökade på takten.
Hon slöt ögonen igen och tryckte sig mot sin lillebrors axel. Hon kände hur killarna turades om att fylla hennes bägge hål och fokuserade på känslan hon kände när de båda kukarna gled in och ut i henne. När de sedan började att röra sig i gemensamma stötar stannade allt upp runt henne.

– Aaaaarrghheee! skrek hon ut i rummet.
I en halv sekund lyckades hon hålla ögonen öppna innan det svartnade framför dem. 
– Jaaaaahheee! Faaaahhnee! skrek hon sedan samtidigt som killarna gjorde några sista stötar. När hon tittade upp igen så hade Hannes dragit sig ur henne och hon satt kvar på sin lillebrors lätt slaknande kuk.
– Sprutade ni, frågade hon förvirrat.
– Nästan, skrattade Filip som svar.
– Förvånad att inte ni inte gjorde det, svarade hon och log.

Hon reste sig upp och gick med bultande hjärta bort mot drickan. Hon fyllde ett glas med cola och sänkte det i två stora klunkar. Sedan fyllde hon ett till och gick sedan ut ur rummet. I köket drog hon till sig lite hushållspapper och torkade snabbt av sig i ansiktet. Därefter fyllde hon ett halvliters glas med vatten och drack det långsamt. Att halvt sådant senare och hon började känna att hon var i lite mer kontroll över sin kropp igen. Hon tänkte att det trotts allt var första gången hon kombinerat så här mycket sex med så här mycket alkohol. Sedan lyfte hon upp ett av snapsglasen från köksbänken och fyllde botten med limejuicen. Hon satte resten av glasen mellan ena handens fingrar och medan hon balanserade dem, sitt eget glas och flaskan med juice så gick hon tillbaka in i biblioteket.

När hon kom in såg hon hur Miranda nu satt med ryggen mot Oliver och tog emot honom där bak samtidigt som Tim stötte i hennes fitta. Bredvid satt Emy och fick Filips kuk i sin fitta medan Hannes pumpade sin grova kuk i hennes anal. 

Emma satte ner glasen och juicen bredvid all annan dricka och fyllde sedan upp sitt glas med vodka. Hon höjde det i en tyst skål mot de två dubbelmackorna och svepte sedan drycken i ett snabbt drag. Efter att hon ställt ner glaset i bokhyllan så gick hon bort över golvet och satte sig på marmorbordet. Smått frånvarande började hon att smeka sig själv samtidigt som hon såg på hur de fyra killarna stötte sina kukar i de två systrarna.

Plötsligt mötte hon Mirandas blick och de log båda mot varandra.
– Vill du prova mina bröder? flämtade den mörkhåriga tjejen fram.
Emma log igen mot henne och nickade.
– Vad säger ni? frågade Miranda sedan när de två killarna stannat upp i henne.
– Vill ni knulla henne? Hennes bröder har redan knullat mig och Emy så det är väl inte mer än rättvist. Eller hur?
De båda killarna skrattade till och började sedan att lösgöra sig från sina platser. 

Tim var först med att resa sig upp och så fort han gjort det så hjälpte han Miranda upp på fötter. Oliver satt kvar på soffan och andades i korta flämtande andetag.
– Orkar ni direkt? frågade Emma med ett snett leende.
– En sekund bara, flämtade Oliver fram och reste sig upp.

Båda två gick bort till bokhyllan och blandade varsin grogg. Under tiden satt Emma kvar och kollade på hur hennes bröder outtröttligt fortsatte att sätta på Emy.
– De är fan galna, flämtade Miranda när hon satte sig bredvid henne.
– Jag vet. Fattar inte hur de orkar.
– Inte jag heller. Men de tar pauser ibland i alla fall, svarade Miranda med ett fniss och böjde sig emot henne.
De båda tjejerna kysste varandra och snart kände Emma hur Mirandas hand letade sig in mellan hennes ben.
– De är inte som dina bröder men tänkte att du borde prova. Nu när du delar med dig och så, viskade hon sedan och skrattade.
– Det är svårt att slå Filip och Hannes, slog Emma fast och satte sitt pek- och långfinger över Mirandas klitoris.
– Ingen slår vår pojkvän, viskade Miranda med ett fniss.
– Tack för att jag får dela honom med dig.

– Tack själv, svarade Emma och log mot den söta tjejen,
– Vi får dela honom tillsammans någon gång.
Sedan böjde hon sig mot henne och viskade.
– Och jag vill ha dig ensam också.

När de två bröderna långsamt druckit hälften av sina glas med vodka och cola så gick de tillbaka till den stora hörnsoffan. När de var tillbaka satt Filip och Hannes i varsin ände av den del av soffan som vätte mot husets kortsida och mellan dem halvlåg Emy. På bordet låg Miranda på rygg med Emmas ansikte mellan sina ben. Den blonda tjejen slickade snabbt över hennes klitoris samtidigt som hon lät tre fingrar i snabb takt röra sig i den dyblöta fittan. Så fort han kom fram till bordet ställde sig Oliver bakom henne och gled snabbt in. 
– Mmmueeehhee, gnydde hon till mellan Mirandas ben allt medan Oliver började att knulla henne. 
Samtidigt gick Tim bort till Miranda och satte sin kuk mot hennes mun. Hans ollon han inte ens nudda hennes läppar innan hon öppnade den och lät honom komma in i henne.

De övriga tre satt stilla och såg på. Filip och Hannes gjorde sitt bästa för att inte röra vid sig själva medan Emy förstrött fingrade på sin svullna fitta. När Emma reste sitt ansikte från Mirandas fitta och frågade om de inte skulle knulla henne istället så reste de tre sig dock från soffan och gick bort till bokhyllan.
– Klart vi ska, svarade Tim och drog sig ur sin systers mun.
– Eller hur Oliver? frågade han sedan.
Oliver nickade och drog sig sedan ur Emma. han satte sig ner i soffan och snart följde Emma efter och satte sig i hans knä. När hon fått hans kuk i sig så väntade hon in Tim. Snart var också han där och långsamt började han att få sin kuk på plats. 

Det tog några försök innan de två killarna kunde komma in i den korta, smala tjejen. Emma kände hur de rörde sig i små ryckiga rörelser och hur kanske bara en fjärde- eller tredjedel av deras skaft faktiskt nådde in i henne. Det förstörde inte upplevelsen på något vis, den var bara annorlunda från det hon haft tidigare. Annorlunda än Filips långsmala eller Hannes grova kuk, som ändå var längre än dessa två. Sedan hade hon ju Alexanders gigantiska kuk eller Williams som var ännu smalare än Filips och kanske bara centimetern längre än Tims.

Miranda hade gått och satt sig bredvid Filip och satt nu och runkade honom samtidigt som de såg bort mot de två killarna och Emma. Hon böjde sig framåt över honom och satte sina läppar runt hans ollon och började suga. Hon kände hur han med ett lätt tryck satte sina händer över hennes huvud och försökte därför att ta honom djupare. Hon hade sett hur han och Hannes knullat Emmas hals och var osäker på om hon ville att de skulle göra samma med henne. Men lite längre ville hon i alla fall försöka att ta honom.

Hannes satt bredvid Emy och kastade snabbt en blick åt hennes håll. Just innan hon skulle titta tillbaka så vände han blicken ut över soffbordet och bort till den andra änden av soffan. Han såg på hur de två bröderna Green samtidigt fyllde Emmas fitta och röv och på hur lilla Miranda satt och sög av hans lillebror. Sedan vände han sig mot Emy och mötte henens djupa, mörka blick. Han såg hur hon sprack upp i ett leende som hon snabbt dolde genom att titta ner mot golvet.
– Jävlar vilken fest det blev, sa hon sedan.
Hannes svarade bara med ett leende tillbaka och sedan bredde han ut sina armar och slöt den spinkiga emo-tjejen i dem. Han hörde henne fnittra till mot hans öra innan hennes mun sökte hans och de kysstes.

Miranda hade under tiden lyckats få in två tredjedelar av Filips kuk i munnen och kände hur den allt mer retade hennes kräkreflex. När hon kände att hon inte klarade mer så reste hon sig upp och satte ena knät bredvid honom i soffan. Precis som hon var på väg att häva sig upp över honom så såg hon bort mot Emma som fortsatt fick Olivers och Tims kukar i sig. Hon brast ut i ett skratt och klättrade direkt ner från Filip. Sedan lutade hon sig mot hans öra och viskade.

Filip höjde blicken och såg också han bort mot trion. Tim hade lagt sig ner över soffan och Emma hade klättrat upp på honom. Hon låg pressad mot hans kropp medan Oliver hade sin kuk begravd i hennes analöppning. Miranda och Filip satt och såg hur de två kukarna stötte i den blonda tjejen och lyssnade på de gnyende ljuden som kom från henne.

Filip reste sig upp och gick bort mot dem. När han kom fram till sin storasyster så såg han hur hon låg pressad mellan de två kropparna och hur hon tittade rakt fram emellan dem. Hennes ansikte vreds i olika grimaser och trotts att hon inte lät lika mycket som hon brukade så tyckte Filip att det såg ut som att hon ändå gillade det. I några sekunder stod han mest och såg på innan han själv klättrade upp på soffan.

Han ställde sig med sina ben runt Tims huvud och sänkte sin kuk mot Emmas mun. När hon tittade upp såg hon först förvånad ut men sedan mötte hon hans blick och skrattade till. Hon tänkte hastigt att det här var något hon hade förväntat sig av Hannes och inte av honom. Men såklart så öppnade hon munnen och tog emot den tredje kuken.

Miranda reste sig och såg i ögonvrån hur hennes storasyster la sig ner på soffan samtidigt som hon drog med sig Hannes. Hon blandade sig ännu en grogg och satte sig i fåtöljen. Medan hon sippade på drycken så såg hon hur Hannes långsamt rörde sig i Emy samtidigt som hon saxat hennes fötter över hans skinkor och höll honom fast. De rörde sig mot varandra i mjuka rörelser samtidigt som de fortsatte att kyssa varandra.

På den andra delen av soffan kunde hon se Filips ryggparti. Han stod på knä så att Emma kunde suga hans kuk samtidigt som Tim och Oliver fortsatte att röra sig i henne. Tim låg underst och när hon såg ner mellan Filips ben kunde hon se hur han ansträngt grimaserade i takt med stötarna han gjorde uppåt. Oliver såg också rätt ansträngd och svettig ut där han stod ovanför Emma och, medan han höll sig uppe med raka armar mot soffan, rörde sig långsamt i den blonda tjejens anal.

Miranda ställde ner sitt glas på fåtöljens armstöd och kände försiktigt över sina ömmande bröstvårtor. Det hade varit häftigt att få klämmorna över dem men samtidigt oväntat. Var det så här vuxna hade sex? Hon hade sett porrfilmer men inte så många där de använde leksaker. Det var Emy som först bett henne att slå henne med ridpiskan. ”Gjorde andra också det?” Det var ju knappast som att hon kunde fråga sina kompisar heller. De som haft sex pratade mest om killar som kom alldeles för snabbt eller inte ens fick upp den. En av hennes kompisars storasystrar hade, i och för sig, erkänt att hon legat med en man i trettioårsåldern. Han hade inte kommit snabbt och hade han varit nervös så var det nog mest för att han låg med en tjej som var ungefär hälften så gammal som honom. Men inte heller hon hade nämnt något om bröstklämmor eller remmar. 

Vad kompisen däremot hade berättat om var att hon och den äldre mannen haft analsex. De andra i gänget hade verkat äcklade. Dels av att hon, som bara var sjutton, låg med en så pass mycket äldre man, men också att hon tog den där bak. Just där och då hade Miranda inte tänkt så mycket på det. Det var innan hon själv haft sex. 

Sedan hon började hade hon alltså legat med fyra killar och tre tjejer. Hon hade testat att piska sin storasyster och nyss hade hon haft hårda klämmor runt sina bröstvårtor. Hon hade haft sina bröders kukar i alla sina öppningar och nyss sett hur Emma tagit emot tre killar samtidigt. För Miranda kändes det ganska naturligt. Om man nu hade analsex och sedan hade sex med två killar samtidigt så borde det väl innebära att de körde in sina kukar i både fitta och röv samtidigt? Eller?

Hon väcktes ur sina tankar av Filip som plötsligt satte sig på armstödet bredvid henne. Han lyfte upp hennes glas och tog en stor klunk. 
– Ey! halvskrek hon roat.
– Den där var faktiskt mitt.
– Förlåt älskling, svarade han och log. Sedan gav han henne en snabb puss.
– Jag fixar en ny.

På soffan låg Emy och Hannes och var helt inne i deras egen värld. De hade bara ögon för varandra och märkte inte hur Oliver tillslut dragit sig ur Emma och hur hon klivit av Tim. Hon såg snabbt mot sin storebrors håll och gick sedan bort till andra änden av rummet och fyllde första bästa tomma glas med vin. 

Hannes fortsatte att röra sig med mjuka stötar i Emy samtidigt som hon mötte hans underliv med sina egna. Deras läppar mötte varandra i små snabba kyssar som ibland ledde till korta sessioner av hångel. Hannes kände hur Emys händer snabbt och mjukt gled över hans rygg och ner mot hans rumpa innan de gled tillbaka uppåt igen. Han reste sig lätt på armbågarna och såg ner i de fantastiska mörka ögonen. Medan han fortsatte att röra sig i henne lät han sitt pekfinger glida över hennes svettiga panna och strök undan hennes rosafärgade lugg. Håret kändes hårt mot hanns fingrar när han strök undan det och sedan flyttade händerna så att han rörde dem genom de färgade slingorna. Emy såg upp i hans leende ansikte och log tillbaka. När hon sedan kände hur hans rörelser blev allt ryckigare så drog hon honom mot sig. Hon tryckte sina ben allt hårdare mot hans rumpa och höll honom i ett fast grepp med sina händer över hans rygg. Samtidigt som hon kände hur han började att fylla hennes fitta med säd så kysste hon honom igen.

– Hej, sa hon med ett brett leende ansikte så fort hon såg honom öppna sina ögon.
– Hej själv, svarade han och böjde sig ner och gav henne en puss.
– Jag måste nog …, började hon och fnissade lätt.
– Absolut, svarade han och drog sig ur henne. 
Sedan reste han sig upp och räckte henne en hand så att hon kunde komma upp ur soffan. Tillsammans gick de sedan ut ur rummet.

– Är du ok? frågade Filip när han återigen satte sig på fåtöljens armstöd
– Jodå, svarade Miranda och tog emot glaset med den orangea drickan som han räckte henne.
– Vill du gå iväg och vara ensam lite? frågade han innan han smuttade på sin egen dryck.
– Näe, svarade hon och skakade på huvudet.
– Det är kul, sa hon sedan och gav honom en puss.
– Jag lovar, fortsatte hon sedan när hon mötte Filips, inte helt övertygade, blick.

Hon ställde återigen ifrån sig sitt dricksglas och vände sig emot killen som tydligen nu var hennes pojkvän. Hon slöt handen runt hans halvstyva kuk och började att försiktigt runka den. Hon såg upp i hans ansikte och såg hur han slutit ögonen och blundade allt medan hon fortsatte att röra sin hand över hans skaft. Hon böjde sig framåt och lät tungan glida längst med det innan hon tog hans ollon i munnen. 
– Vänta lite, sa han med en suck när hon börjat att röra sig i snabba drag över honom.
Hon släppte taget och log osäkert. 

Efter att han ställt ifrån sig sitt glas reste han sig från armstödet och satte sig på knä på golvet med sitt ansikte mellan hennes ben. Han särade försiktigt på blygdläpparna och satte prövande sin tunga mot hennes klitoris. När han på riktigt började slicka och pulla henne svarade hon med ett stön samtidigt som hon tryckte ner sina båda händers fingrar i hans hårbotten.

Emma hade gått tillbaka till soffan och satt sig ner med sitt vinglas. Hon såg sig runt i rummet och blev förvånad av att inte kunna se Hannes och Emy någonstans. ”Undrar vart de tog vägen då?” tänkte hon och lutade sig bakåt. Hon satt med särade ben och pillade förstrött över sin fitta. Hon hade ingen ordentlig koll på hur länge de hållit på men tyckte oavsett att det var skönt att få vila sig och pusta ut i några minuter. Hon såg bort mot Fåtöljen där Filip slickade Miranda och sedan på hur han reste sig upp till stående. 

Så fort han ställt sig upp så tog hon ett lätt grepp runt hans kuk och började att suga på den. Det tog dock inte lång stund innan han backade bort från henne och visade att han ville att hon skulle resa sig upp. Så fort hon stod upp så slöt han henne i sina armar och efter en lång, hård kram så kysste han henne. Sedan satte han sig i fåtöljen och snart hade hon följt efter och satt sig i hans knä. Hon satte sig med ansiktet mot honom och efter ännu en kyss så började hon att långsamt rida.


Efter att snabbt ha sköljt av sig och spolat ur all sperma ur sitt underliv så kom Emy ut ur duschen. Hon hade plockat åt sig en ren handduk från badrumsskåpet och mötte nu Hannes som satt i den gula tygsoffan. Han såg upp på henne och kunde inte låta bli att le lite. 

Han hade aldrig gillat att komma i någon så varje gång han gjorde det kändes det som att han behövde ha en anledning. Som när han fyllde sin lillasyster med incestsperma eller pumpade den femtonåriga Mirandas livmoder full med sin säd. Men nu hade han kommit i Emy och det hade känts … Han visste inte riktigt vad han kände men det kändes, ja, bra. 

Han reste sig upp från soffan och gav henne en kram. Hennes kropp luktade lätt av Emmas duschtvål och han kunde inte låta bli att tänka på det innan han kysste henne.
– Ska vi? sa han frågande och tittade mot hans rum.
Hon log mot honom och kysste honom sedan igen.
– Nä. Vi går ner till de andra. Jag vill mysa mer med dig Hannes men ikväll vill jag ha kul.
Han nickade som svar och de kysstes ännu en gång.
– Blir du besviken? frågade hon i ett halvt roat, halvt seriöst tonfall när de släppt varandra.
– Nej, svarade han.
– Inte alls. Jag brukar inte men … Alltså. Jag vet inte.
Hon log emot honom och kysste honom igen.
– Inte jag heller. Men vi tar reda på det senare. Ok?
Han nickade och följde efter när hon började gå mot trappan.

Emma stod i köket och hörde på väggklockans taktfasta tickande. Minutvisaren stod mellan sexan och sjuan medan timvisaren visade strax efter tio. ”Halv elva”, tänkte hon och rös till. Det var skönt att det var tyst men samtidigt lite märkligt. Dessutom kändes det kallt att gå runt svettig och naken. Hon undrade vad de andra höll på med. När hon lämnat biblioteket så hade Tim och Oliver suttit vid matbordet och lojt sippat på varsin öl. Hon visste inte vart Hannes och Emy höll hus och de enda som hade sex var Miranda och Filip, även om de såg ut som att de ville vara ensamma. ”Var kvällen på väg att ta slut nu?” tänkte hon och fyllde ett stort glas med vatten. Efter att hon långsamt tömt glaset så fyllde hon det igen till hälften och drack även upp det. Sedan tog hon ner en stor saftkanna från skåpet och fyllde även den. 

Hon höll hårt i handtaget och började försiktigt att gå tillbaka in till rummet. I hallen mötte hon Emy och Hannes som just då kom ner för trappan.
– Hej, sa hon.
– Vart tog ni vägen?
– Var bara tvungen att duscha av mig lite, sa Emy och log kort. Direkt efteråt så tittade hon snabbt ner i golvet.
– Ah. Ok, svarade Emma och fortsatte att gå genom den mörka hallen. 

Innan hon gick in genom den öppna biblioteksdörren så såg hon bakåt mot Hannes och Emy. De både kom tätt efter henne och hon kunde se hur Emy strök sin hand över Hannes lår och mot hans halvstyva kuk. Innan de gick in i biblioteket så gav Hannes henne en snabb puss.

När de kom in i rummet drogs deras blickar direkt till fåtöljen där Filip och Miranda tidigare suttit. Miranda satt fortfarande kvar i Filips knä men medan de varit borta hade Oliver också tagit plats bakom henne. Han stod lutad över fåtöljen och rörde sig i ryckiga stötar i sin lillasysters anal samtidigt som Filip stötte i hennes fitta. Bakom dem hade Tim ställt sig så att Miranda kunde ta honom i munnen. 

Emma gick bort till bokhyllan och ställde ner vattenkannan innan hon gick bort till Emy och Hannes som stod kvar på golvet innanför dörren. Emy hade satt sig på knä och var upptagen med att ta Hannes kuk i munnen. Emma satte sig bredvid henne och fick snart sin storebrors kuk riktad mot sig. Hon öppnade munnen och tog genast emot honom hela vägen ner i halsen.
– Det där ser verkligen coolt ut, sa Emy lågt när Hannes dragit sig ur sin systers hals.
– Ska jag lära henne storebror? frågade Emma oskyldigt.
– Om du tror att du kan det så, svarade han och satte sin kuk mot Emys läppar.

Han rörde sig några drag i hennes mun men var noga med att inte gå får långt in i henne. När han drog sig ur tog Emma snabbt Emys plats och återigen började han knulla sin lillasysters hals. 

Trettio sekunder senare drog han sig ur hennes mun. I någon sekund satt hon kvar på golvet och andades innan hon reste sig upp till stående. Så fort hon var uppe så räckte hon sin hand till Emy som tog den och själv reste sig upp. 

Tillsammans gick de bort till matbordet där Emma hjälpte Emy ner på bordsskivan. Hon ställde sig med ansiktet mellan hennes ben och drog med fingret längst med den svarta randen av könshår innan hon tillslut nådde fram till klittan. Hon satte tungan mot den lilla knappen och började slicka. Hon lät tungan glida mellan blygdläpparna och upp över den känsliga punkten innan hon återigen lät tungan gå neråt. 

När hon slickat så en stund så började hon att föra två av sina fingrar in och ut i den tighta fittan. Samtidigt så kände hon hur någon ställde sig bakom henne och pressade ett finger mot hennes analöppning. När det utan problem gled in så satte han istället sitt ollon mot öppningen. Hon backade undan lite från bordet och fick svanka ordentligt för att kuken skulle kunna glida in men när den väl var på plats och började att röra sig i henne kände hon hur hennes bror lutade sig över henne. Hon kände hans andedräkt mot örat innan han viskade
– Din röv är så jävla skön lillasyster.
Hon stannade upp i sitt slickande och medan hon kände hur kuken började att röra sig allt fortare i henne så stönade hon tillbaka.
– Du knullar mig så skönt storebror. Fyll min jävla inceströv med din sköna kuk.

Det blev allt svårare för henne att slicka Emy i takt med att Hannes ökade hastigheten på sina stötar. Han var snart uppe i den vanliga hastigheten som han och Filip brukade knulla henne i och hon fick hålla hårt emot bordet för att inte slå sig mot det. 
– Aaahaa, aaaha, aaahhaa, skrek hon ut i takt med de hårda stötarna.
– Här, hörde hon plötsligt sin lillebror säga.
När hon tittade upp såg hon honom stå med den svarta ball gagen dinglandes framför hennes ansikte.

Hannes stannade upp med sina rörelser och såg på medan hans lillebror försökte få bollen på plats i deras systers mun. När han inte lyckades riktigt så gick han fram till dem och hjälpte snabbt till att få den på plats. Därefter ställde han sig bakom henne igen och tryckte snabbt in kuken i hennes väntande bakre öppning.
– Hmmpfff, hmmpfff, uuummmeee, mumlade hon bakom den svarta bollen allt medan han fortsatte att knulla henne.

Så fort Hannes återupptagit påsättningen av deras syster så hade Filip gått bort till Emy och satt sin kuk mot hennes fitta. Hon hade satt sig upp på bordet och satt nu på kanten med sina ben brett särade. Hon hade växlat några ord med sina syskon som just nu satt på varsin stol och drack vatten. Så fort Filip närmade sig henne hade hon dock lagt sig ner på rygg tagit emot hans långsmala kuk.

Så fort han började röra sig i henne så reste sig Tim upp och gick till den andra sidan av bordet. Med lite hjälp av Filip så lyckades de få till det så att Emy låg med sitt huvud lätt lutat mot bordskanten så att han kunde trycka in sin kuk i hennes mun. Tillsammans stod de två killarna nu och knullade hennes fitta och mun med hårda stötar. Samtidigt hade Miranda ställt sig på alla fyra på golvet där hon nu tog Olivers kuk i fittan. 

Rummet fylldes snabbt av ljudet av sex. De flämtande andetagen, gnyendena och av stönen. Emmas dämpade skrik blandades med ljuden av hennes och Hannes kroppar som hårt slogs emot varandra. Det plaskade lätt i Mirandas fitta medan hennes bror rörde sig i den men det överröstades dock av ljudet från Emys kropp som gled över det stora matbordet.

Plötsligt drog sig Hannes ur Emma och ställde sig bredvid Tim. Så fort han dragit kuken ur sin systers mun så riktade Hannes sin mot hennes ansikte men möttes av en kraftig huvudskakning. Emma hade under tiden ställt sig upp och börjat dra av sig anordningen som hållit bollen på plats i hennes mun. Hannes hjälpte henne snabbt av den och tryckte sedan på hennes axlar för att signalera att hon skulle sätta sig på golvet. Så fort hon satt ner så öppnade hon munnen och tog emot honom. 

Så fort han drog sig ur hennes hals så gick han bort till Emy som nu villigt öppnade munnen för honom. Försiktigt började han att mata in kuken i henne, men så fort han kände hur han slog mot kräkreflexen så drog han sig ur och lät henne andas. 

På andra sidan bordet hade Filip drag sig ur Emy och istället satt sig på knä på golvet. Han hade gett Miranda en snabb puss på pannan innan han ställt sig med kuken framför hennes ansikte. Hon hade öppnat munnen och stod nu och tog emot honom i munnen samtidigt som Oliver fortsatte att stöta i henne bakifrån. 

Istället för att låta Emy ligga kvar på bordet så hjälpte Emma och Hannes ner henne på golvet. Hon satte sig på knä och började genast att runka Hannes kuk. 
– Du fixar det här, sa Emma uppmuntrande så fort Emy öppnade munnen för att ta emot Hannes kuk.
– Andas djupt nu.
Hannes pressade på med kuken men så fort han nådde bak till svalget så hostade Emy till och han drog sig genast ut igen.
– Ingen fara, sa han lugnande.
– Vill du sluta?
– Nejdå, svarade hon men hostade ändå till.

– Ok, sa Emma.
– Andas igen och försök slappna av.
Hon såg hur Emy nickade och sedan tog tag i kuken igen.
– Tror det blir bättre om du är den som styr. Ta så mycket av kuken som du kan. Vänd upp när det blir jobbigt.
– Ok, svarade Emy och nickade igen. Sedan tog hon tag runt skaftet och satte munnen över ollonet.

Emma hörde hur hon drog ett djupt andetag genom näsborrarna innan hon började pressa på med munnen över kuken. När den kommit en bit ner så hörde hon är Emy hostade till och såg sedan hur hon drog ur kuken.
– Du är så duktig, mumlade Hannes ovanifrån.
– Vist är hon storebror? sa Emma med ett leende och böjde sig fram emot Emy.
– Du fixar det här, sa hon sedan och gav henne en snabb puss.

Borta på soffan satt Miranda i Olivers knä och fick återigen tre kukar i sig. Samtidigt som hon red sin yngre storebror så stod hennes äldre och pumpade i hennes röv. Vid sidan av dem stod Filip och hon hade vridit sitt ansikte så att hon kunde ta honom i munnen. Hannes såg bort mot dem och tyckte att det var något nästan djuriskt tillfredställande i att se en så pass ung tjej ta så mycket kuk. Nästan lika hett som att se hans lillasyster göra det. Han hoppades att få se henne göra det fler gånger.

De båda bröderna stötte hårt sina kukar i henne medan Filip stod och juckade mot hennes ansikte. Hon försökte att hålla huvudet så still som möjligt så att han skulle kunna köra kuken i hennes mun. Ibland så var hon dock tvungen att dra sig undan för att andas. Hennes små stön och gnyenden hördes hela vägen bort till Hannes där han stod och väntade på att Emy skulle göra ett nytt försök att ta honom ner i halsen.

För stunden så var hon upptagen med att runka och slicka honom. Han såg ner mot henne när hon försiktigt tog halva kuken i munnen några vändor innan hon återigen drog ut den.
– Vill du försöka igen? frågade Emma med en viskning.

Emy svarade med en nickning och tog återigen hälften av Hannes kuk i munnen. När hon tagit ut den igen så drog hon in ett djupt andetag och satte sedan läpparna runt ollonet och började pressa på. När Hannes kände hur hon ryckte till lite så drog han sig direkt ut ur henne igen.
– Är det ok? frågade han.
– Vi kan försöka senare om du vill.
– Nejdå, svarade hon.
– Jag vill försöka igen.

Hannes nickade och höll fram sin kuk mot henne. Ännu en gång så drog hon ett djupt andetag innan hon satte munnen över skaftet och böjde sig framåt. När hon kände hur han stötte i reflexen så fortsatte hon bara att röra sig framåt. Hennes kropp skakade till och det vattnades i ögonen men tillslut så slog hon ändå nästan i hans blygdben. Långsamt drog hon sig tillbaka och när kuken väl var ute ur munnen började hon hosta.

Emy böjde sig framåt och hostade till hårt och spottade sedan ut en blandning av saliv och slem. När hon sedan hulkade till reste sig Emma snabbt i jakt på något att fånga vad mer som kunde tänkas komma upp.
– Behöver du …? frågade Hannes oroligt.
– Nejdå, viskade hon fram samtidigt som hon började att andas i djupa, men snabba stötar.
– Lite vatten bara.
Emma var snabbt framme vid henne med ett stort glas.
– Drick långsamt, sa hon lugnt och strök Emy genom det färgglada håret.

– Wow, sa Emy sedan när hon sakta druckit upp hälften av vattnet.
– Fan vad coolt!
– Du var jätteduktig, sa Emma med ett leende.
– Extremt bra jobbat för första gången, fyllde Hannes i.

Den långa emotjejen log mot dem bägge och reste sig upp och omfamnade både Emma och Hannes i en gemensam kram. När hon släppt greppet om dem drog Emma henne till sig och gav henne en kyss. När deras läppar lämnat varandra vred Hannes henne till sig och gjorde samma sak.
– Shit, sa Emy sedan och tog ännu en klunk av vattnet.

Emma kollade bort mot soffan där de två bröderna fortfarande dubbelmackade sin yngsta lillasyster. Filip satt dock bredvid dem med huvudet lutat bakåt.
– Sover du? frågade hon när hon ställt sig framför honom.
– Nej, svarade han med ett roat leende.
– Vilar bara lite.

Emma svarade med ett lätt skratt och satte sig sedan rakt ner i sin lillebrors knä. Hon böjde sig fram över honom och gnuggade leende sin nästa mot hans, sedan gav hon honom en snabb puss. Filip svarade med att trycka henne hårt emot sig och snart så var de upptagna i ett vilt hånglande. Emma kände hur hon gled runt på sin lillebrors hårda kuk och stannade kort upp och lyfte på sig. Hon tog ett hårt tag runt den och styrde sedan upp den i sig.

Hannes hade sett hur Emma gått bort mot soffan och så fort han försäkrat sig om att Emy mådde bra så hade han följt efter. När hon nu satt med sin lillebror i sig så satte han sin hand mot hennes rygg och tryckte henne framåt. Hon svarade direkt och bara sekunderna senare hade han styrt in sin kuk i sin lillasysters bakre öppning och börjat stöta i henne.
– Åååhee, suckade hon högt så fort hon kände hur de började att röra sig i henne.
– Du är en sån’ jävla slampa Emma, hörde hon sin storebror väsa mot hennes öra.
– Jahaa, jaaahhaaahee, stönade hon.
– Jag är din incestslampa Hannes, svarade hon när hon kände hur killarna stannade upp i henne.
– Dubbelmacka er knullsyster!

– Ni älskar att dubbla er syster va? frågade plötsligt Emy som satt sig på den andra änden av soffan.
– Ja, svarade Filip och Hannes nästan samtidigt.
– Ni vet att vissa tycker att det är sjukt va? fortsatte hon.

Varken Hannes eller Filip svarade något på Emys fråga. Istället så ökade de takten på sina rörelser allt medan rummet fylldes av Emmas gnyenden och skrik.
– Det är för att de aldrig har provat, sa dock Tim från sin plats bakom Miranda.

I någon minut så fortsatte de fyra bröderna att dubbla sina systrar. Hannes och Filip rörde sig i snabba, hårda stötar inne i Emma medan Tim och Oliver gjorde långsamma stötar i Miranda. Efter en stund så drog sig dock Tim ur henne och gick bort mot de andra tre. Emma, som sett det hela i ögonvrån, tänkte först att han skulle ta hand om Emy eller möjligen bytas av med Hannes men istället stod han plötsligt med sin kuk framför hennes ansikte. Hon såg kort upp på honom och gav honom ett leende. Sedan öppnade hon munnen och tog emot kuken som nyss varit i Mirandas anal.

Så fort Tim dragit sig ur så reste sig Miranda upp. Hon böjde sig snabbt framåt och tog sin bror i munnen men efter bara några snabba drag så reste hon sig igen och gick iväg mot bokhyllan. Medan hans syster var borta så tog Oliver chansen att få lite välbehövlig vila. Han kunde inte minnas att han någonsin knullat så här hårt eller, för den delen, länge. Han antog att det var alkoholen i kombination med de många pauserna som gjorde att han inte sprutat ännu. Hans huvud kändes allmänt snurrigt och ibland kände han det som att det flöt någon slags tjutande ljud mellan öronen. Han reste sig också han och hällde upp ett stort glas vatten.

På soffan hade Miranda satt sig bredvid Emy och de höll nu hårt om varandra. Emy klättrade över Miranda och satte sig i hennes knä. Sedan böjde de sig mot varandra och kysstes. 
– Vill du inte knulla istället? frågade Miranda sin syster som just böjt sig fram för att ta hennes bröstvårta i munnen.
– Vem?
– Tim? svarade hon och pekade samtidigt.
Han hade precis dragit sig ur Emmas mun och satt nu i soffan
– Tim?! ropade Emy med ansiktet vänt mot honom.
– Orkar du ta mig i röven?
– Klart jag gör, svarade han. 
– Kan jag få lite vatten bara? 
– Vist, svarade Oliver som fortfarande stod vid bokhyllan.

Så fort Tim tagit emot sitt vattenglas så sänkte han det i fyra långsamma klunkar. Sedan sköt han in sig mot ryggstödet och höll upp sin kuk mot sin lillasyster. Emy gick fram till honom och tog först halva kuken i munnen innan hon klättrade upp på soffan och vände sig om. Med ryggen mot sin storebror så sjönk hon ner på hans kuk och började att rida.

Efter att Tim lämnat dem så hade Hannes och Filip saktat ner på dubblandet av Emma. Nu drog sig Hannes helt ur henne och kollade åt sidan. Bredvid dem satt Emy med fötterna i soffan och reste sig upp och ner på sin äldsta storebrors kuk. Hannes såg hur hennes analöppning greppade runt skaftet medan hennes fitta låg helt öppen under den svarta, smala randen av hår.

Han ställde sig upp i soffan och riktade sin kuk mot Emmas ansikte. Hon öppnade genast munnen och såg till att slicka sin storebror helt ren innan han gick ner på golvet igen. Ett par sekunder senare stod han mellan Emys ben och riktade in sin kuk mot hennes vidöppna fitta.
– Jaaaahheee, suckade hon när hon kände Hannes kuk pressas in i henne.

Emma reste sig av Filip och ställde sig för att titta på medan hennes storebror och Tim dubblade Emy. Hon såg hur Tims kuk gjorde snabba korta stötar i hennes anal samtidigt som hennes storebror pumpade henne i lite hårdare stötar i fittan. Plötsligt såg hon också hur Filip reste sig upp och ställde sig med sin kuk ovanför Emys ansikte. Hennes mun var redan öppen och Emma hörde hur flämtande andetag kom från den. Den korthåriga tjejen vände sig lätt mot Filip och snart så hade hon lite mindre än hans halva längd i munnen. 

Emma gick iväg från soffgruppen och bort till bokhyllan. Efter att ha lyft upp vinkartongen och känt att den var tom så blandade hon till sig en Gin och Tonic och återvände till soffan. Under tiden hon varit borta hade Miranda satt sig i Olivers knä och red honom nu på samma sätt som Emy gjort på Tim. Hon såg på hur hans kuk rörde sig i den långhåriga, lite mulliga tjejens bakre öppning samtidigt som den bulliga fittan låg fint särad framför henne. De stora brösten hängde lätt neråt och studsade i takt med stötarna. 

Emma stannade upp med sitt glas halvvägs till munnen och försökte ta in scenen framför sig. Till vänster såg hon hur Emy fick sin röv och fitta fylld av Tim och Hannes medan Filip rörde sig i hennes mun. Till höger om dem satt Miranda och red outtröttligt på Olivers kuk. Utan förvarning såg hon dock hur Hannes drog sig ur Emys fitta och gick bort till Miranda. Så fort Filip märkte det så drog också han sig ur och satte sitt ollon mot sin klasskompis läppar.

Miranda öppnade munnen och skulle precis stöna till när Filip körde in sin kuk. Några sekunder tidigare hade Hannes glidit in i hennes fitta och tillsammans fyllde de nu alla tre henne i mjuka stötar. Bredvid satt Emy kvar med Tim inuti sig, även om Emma tyckte at det inte såg ut som att de rörde sig särskilt mycket.

De tre killarnba fortsatte att röra sig i Miranda i några minuter innan Filip och Hannes nästan samtidigt drog sig ur henne. Strax var de tillbaka vid Emy som stönade till så fort Hannes glid upp i henne. Snart hade hon dock munnen full av Filips kuk igen.

De två bröderna pumpade Emys mun och Fitta samtidigt som hennes storebror fortsatte att röra sig i hennes röv. Emma såg hur hans rörelser var korta och ryckiga samtidigt som Hannes rörde sig i långa hårda stötar. Ibland såg det ut som att Tim bara satt still under sin syster för att sedan börja göra juckande rörelser mot henne igen.

Efter några minuter så signalerade han dock att han ville att Emy skulle kliva av. Hannes drog sig snabbt ur henne och Filip gjorde en halv sekund senare samma sak. Så fort Hannes stod på golvet så räckte han sin hand mot Emy som tog emot den och fick på så vis hjälp att resa sig upp och koma ner på golvet.

Tim satt kvar på soffan och försökte att få kontroll på andningen. Hans hårda kuk såg smått röd ut och hans ollon var täckt av försats. Det syntes att han gjorde allt för att lugna ner sig. Samtidigt så reste sig Miranda av Oliver som såg ut att vara i lite bättre skick. 

– Åheä, hörde de plötsligt från Tims håll.
Emma såg hur han försökte klämma åt runt kuken för att inte spruta men det var uppenbart att han inte skulle lyckas. Hon antog att hon inte skulle bli överraskad men det fladdrade ändå till lite i magen när hon såg hur Oliver snabbt kastade sig över kuken och tog den i munnen. Två sekunder senare hörde de alla hur Tim kved till och såg hur hans ansikte vreds i en grimas samtidigt som han fyllde sin lillebrors mun med säd.

– Vadå? Har ni aldrig sett två killar som …? frågade Oliver när han satt sig upp igen.
– Jo, svarade Hannes och de två systrarna i mun på varandra.
– Nä, mumlade dock Emma och Filip.
– Nu har ni, svarade Tim road och reste sig upp.

– Så är er storebror helt ute nu då? frågade Emma skojelakt och vände sig mot Emy och Miranda.
– Nejdå, svarade Miranda.
– Han behöver bara se sina systrar leka lite så står den nog snart igen, fortsatte hon med ett fniss. 
Sedan så böjde hon sig framåt och tog Emys ena bröstvårta mellan tänderna.

Emma skrattade och flyttade sig till armstödet för att ge Miranda och Emy plats på hennes sida av soffan. På andra sidan satt Tim och Oliver medan Filip satt sig på marmorskivan. Hannes hade gått iväg från soffan och stod just nu vid matbordet och letade efter sin ölflaska.
– Kan du hämta en till oss också är du snäll? frågade Oliver när Hannes tillslut gav upp och knäckte en av de sista flaskorna.
– Sure, svarade han och öppnade de två sista flaskorna Heiniken.
– Kan jag få en vodka? frågade Miranda. 
– Och lite mer glidmedel och kanske piskan? tillade hon.

Emy stod nu på knä i soffan och vilade armbågarna mot dess ryggstöd. Samtidigt satt Miranda bakom henne och förde två fingrar in och ut i hennes bakre öppning. 
– Vad tänkte du när du fick Tim att spruta? frågade hon med hård ton.
– Hur ska han nu kunna knulla oss?
– Va? Jag?

”Klatsch!”, lät det genom rummet när Miranda slog till sin storasyster över ena skinkan.
– Ehmmhee, stönade hon till strax efter att handen fallit mot henne.
– Jag.
”Klatsch!”, lät det igen.
– Och kanske bollen också, sa Miranda sedan och fnissade.
– Vill inte höra några ursäkter.

Hannes hade precis ställt ner drickat framför de tre syskonen. Han vände sig om och började osäkert att gå över golvet till den stol där lådan med hans leksaker stod. 
– Är du verkligen ok med det här? frågade han Emy när han sedan ställde ner lådan på bordet bredvid Miranda.
– Ja. Helt ok, svarade Emy lugnt och försökte ge Hannes ett leende.
Han satte sig ner på soffan och vände sig mot henne.
– Är du helt säker? viskade han sedan.
– Jag tror inte jag litar på henne.
– Helt säker, svarade hon med en viskning.
– Jag knackar annars.
– Ok, svarade han och gav henne en puss.
Sedan spände han fast den runda leksaken i hennes mun.

Så fort de var klara så reste han sig upp och satte sig på marmorskivan. Han såg på hur Miranda sprutade ut mer glidmedel i Emys analöppning och började pressa på med ett tredje och snart ett fjärde finger.

Under tiden hade Filip gått runt bordet och ställt sig bredvid sin storasyster. Hon hade tagit hans kuk i sin hand och runkade den nu förstrött medan hon såg på vad Miranda gjorde.
– Vill du knulla din lillasyster i röven Filip? frågade hon plötsligt.
– Knulla vår delade flickvän?
– Va? frågade Filip förvirrat.
– Du vill sitta på hans kuk va? frågade Miranda lugnt.
– Rida din lillebrors kuk med din röv?

Emma skrattade till och mötte Hannes blick. När han gav henne en nickning så reste hon sig upp och gav plats åt sin lillebror på soffan. Sedan tog hon emot lite glidmedel från Miranda och smörjde lätt in hans kuk innan hon satte sig på den.
– Fatta, sa Miranda och skrattade till.
– Jag delar pojkvän med hans storasyster. 
Sedan reste hon sig på lätt ostadiga ben och gick fram till Emma och Filip. Hon böjde sig över dem och kysste Emma som drog henne emot sig.

När de hånglat i någon halvminut så reste sig femtonåringen och gick tillbaka till sin storasyster. Hon tog tag i piskan och rullade ut den.
– Jag kunde också haft min brors kuk i röven nu, sa hon lugnt.
– Men du fick honom att spruta.
Sedan höjde hon piskan och snärtade till hårt över Emys skinkor.

– Vill du dubbelmackas Emma? frågade Miranda.
– Du vill alltid dubbelmackas va?
Emma nickade.
– Vad väntar du på Hannes? sa Miranda efter att ha sett Emmas svar.
Han tittade snabbt mot Emy som också hon nickade. Sedan gick han bort till sina syskon och riktade in kuken mot sin systers fitta.

– Åååhhaaaee, aaahhhee, iiiheee, suckade hon medan hennes bröder lugnt började att röra sig i henne.
– Jag hade också kunnat få en dubbelmacka nu, väste Miranda.
– Men det får jag inte!
Sedan lyfte hon piskan igen och slog tre snabba rapp.
– Uhmmee, uhhmmeee, uhhmeeee, hördes från Emy genom bollen.

Hannes och Filip rörde sig långsamt i Emma så att de alla skulle kunna höra vad Miranda hittade på härnäst. Emma och Hannes kunde se hur hon nu la ifrån sig piskan och återigen började att röra sina fingrar i sin storasysters bakre öppning. Hon fick lätt in både tre och fyra fingrar i henne. 

Emy fortsatte att gny och stöna i takt med sin systers rörelser. Precis som tidigare så misstänkte Hannes att hon gnydde och skrek lite högre än vad hon behövde bara för att förhöja effekten genom den svarta bollen. Inte honom emot. Även om han fortfarande kände sig smått obekväm så var det samtidigt otroligt upphetsande att se denna sida hos Miranda.

Han såg bort mot deras bröder och såg att de nu satt och såg uppmärksamt på vad deras systrar gjorde. Deras kukar stod åter hårda men ingen av dem rörde dem. De höll sina händer hårt runt sina ölflaskor och följde ljudlöst skådespelet.

Hannes flyttade tillbaka fokuset till sina egna syskon där han och Filip nästan helt slutat att röra sig i Emma. Han började att långsamt öka takten något men drog sig sedan snart ur. Det kändes som att alla tre ville se vad som hände bredvid dem på soffan.

– Uääeemmee, hördes plötsligt i ett djupt stön från Emy.
När Hannes tittade dit såg han hur Miranda nu hade inne alla fem fingrar i hennes anal och hur hon långsamt rörde dem i henne. Så vitt han kunde se så hade hon lagt högerhandens pek- och lillfinger under lång- och ringfingrarna. Samtidigt som hon satte tummen under de fyra övriga fingrarna så vred hon handen inuti öppningen.

Ju längre tid hon rörde handen i sin syster desto mer böjde hon sina fingrar. Emma hade hört Alice berätta om att hon sett henne göra det här. Den där första gången hon kommit på Emy och Miranda med att ha sex. Det kändes som evigheter sedan som hon stått i sitt rum och lyssnat på Alice nervösa berättelse om hur hon haft trekant med de två systrarna. 

– Maaaaheeeuu.
Emma rycktes ur sina tankar när hon hörde Emys gnällande ljud. När hon tittade mot henne såg hon hur Miranda nu fått in hela knytnäven i sin storasyster och hur hennes underarm försvann in i henne.
– Något du vill testa? hörde hon sin storebror fråga lågt.
– Nej, svarade hon kort och möttes av ett leende.

– Du gillar att ha röven helt fylld va? frågade Miranda.
– Mmmaaaee, stönade Emy fram genom bollen.
– Va? frågade Miranda och slog till henne hårt med vänsterhanden.
– Maaaaaeee, svarade hon och nickade samtidigt.
– Då kanske du vill fyllas med lite kuk då? Eller hur? 
Återigen nickade hon som svar.

De tre syskonen Johanson såg hur Miranda drog ur sin hand ur Emys bakre öppning. Både Emma och Filip spärrade upp ögonen när de såg den stora öppningen som långsamt började slutas. Innan den han stängas helt så tryckte Miranda upp fyra fingrar igen och började att röra dem i henne.

Efter att hon stött i sin systers öppning i ytterligare några sekunder så tog hon tag runt hennes midja och började böja henne till stående. Emy följde genast med upp och lät sig ledas bort till sina bröder som istället för att sitta bredvid vararandra nu lagt sig ner på soffan.
– Är du redo? frågade Miranda med en mjuk viskning.
Emy svarade med en nickning och backade mot soffan.

Hannes tänkte att han nog var den första av syskonen att förstå vad det var som skulle hända. Han antog att det han såg framför sig skulle kunna beskrivas som att de bägge bröderna låg skavfötters på soffan. Dock hade de särat på sina ben så att deras rakade kukar nu gled mot varandra. Hannes såg hur de bägge runkade dem lätt tills de stannade med förhudarna helt nerdragna. 

Miranda sprutade lite mer glidmedel i Emys analöppning innan hon vände henne om så att hon stod med ryggen mot soffan. Hon ställde sig upp och gav sin syster en hand så att hon kunde klättra upp och sedan, med brett särade ben, glida ner mot deras bröder.

De båda killarna höll sina kukar hårt tryckta mot varandra medan de såg hur deras syster långsamt gled längst med soffans ryggstöd. Samtidigt stod Miranda böjd över dem och höll Emy under armarna och styrde på så vis hastigheten. Det tog några försök och lyftningar innan de hittade rätt och Emy tillslut fick hennes bröder i sin bakre öppning.

Hannes hade bara sett detta hända en gång tidigare och då hade det varit med en kille. Han hade varit på en hemmafest där det manliga värdparet tillslut trätt upp en yngre man över deras båda kukar. Han hade i stort sett suttit still medan de i nästan omärkbara stötar rört sig upp i honom. 
– Har ni gjort det här förut? frågade han.
– Jo, svarade Tim.
– En gång.
– Häftigt, svarade han och nickade.

Hannes, Emma och Filip såg på medan Emy långsamt började att rida på de två kukarna. Hon satt med benen brett särade och med fotsulorna ner i soffan. Med små rörelser försökte hon att höja och sänka sig över killarna utan att de skulle glida ur henne. Ovanför stod Miranda och lyfte henne försiktigt i armarna.

Bortsett från de stön och gnyenden som Emy lyckades pressa fram så var rummet tyst. Efter ett par minuter så slutade Miranda att försöka lyfta Emy och lät henne sitta still på de bägge skaften. Samtidigt gjorde bröderna minimala försök att röra sig och det hela verkade nu handla mer om att hålla Emy uppfylld. 

De satt så i någon minut och Hannes undrade om de snart skulle låta henne kliva av, eller om hon rentav skulle göra det själv. Istället såg han hur Miranda började att pressa in tre fingrar i Emys fitta.
– Det finns visst lite plats över, sa hon med ett skratt och tittade mot Hannes.
Han svarade först med att skaka på huvudet men reste sig ändå från bordet och gick fram till de fyra syskonen.
– Är du helt ok? frågade han bestämt och såg in i Emys ansikte.
När hon nickade så böjde han sig framåt och började att spänna av henne ball gagen.
– Ååååheee, suckade hon så fort hon fick den ur sig.
– Så … jävla … full.
– Kan du ta mer?
Med ett leende sökte hon Hannes blick innan hon nickade.

De båda bröderna låg mitt på soffan och Emy hade därför fått lite plats som hon kunde luta sig bakåt innan hennes rygg nådde ryggstödet. Hon fick nu hjälp av Miranda att pressa sig hårt mot detta. Samtidigt så klev Hannes upp på knä mellan hennes särade ben och försökte rikta in sig. Han gled över och runt fittan några gånger innan han tillslut hittade rätt och kunde glida in i henne.
– Jaaaaaheeeaaee! skrek hon ut i rummet samtidigt som Hannes i långsamma drag började att röra sig i henne.

Miranda gick över till Emma och Filip och satte sig bredvid dem.
– Ni är fan galna, viskade Emma imponerat.
– Jag vet, svara de Miranda med ett skratt.
– Det är väl det som är roligt?
– Eller är det för mycket? la hon sedan oroligt till.

– Nejdå. Oväntat bara tror jag, sa Filip osäkert.
– Jo, svarade hon.
– Jag var sjukt förvånad när jag såg det hända första gången, faktiskt.

De satt tysta och såg på medan Hannes fortsatte att pumpa Emys fitta. Han rörde sig långsamt så att inte någon av de andra kukarna skulle glida ur henne. De två bröderna låg i stort sett stilla och bara njöt av känslan från den tighta röven och från Hannes rörelser i fittan ovanför dem.

– Något du vill göra? frågade tillslut Filip.
– Nej. Eller kanske, svarade hon.
– Men tror inte det får plats.
Emma och Filip skrattade nervös och fortsatte att följa skådespelet.
– Men hon har aldrig haft tre förut, sa Miranda efter en stund.
– Eller fyra.

Filip såg ut som att han skulle säga något men sedan ryckte han bara på axlarna och med ett skratt så reste han sig sedan upp. Han ställde sig bredvid trion i soffan och höll fram sin kuk. Det tog lite tid innan Emy såg honom men när hon väl gjorde det så vände hon sitt ansikte mot honom och öppnade munnen.

Det var inte mycket av kuken som Filip kunde få in i hennes mun men det lila som han fick in räckte. Trotts att han vilat en del under kvällen så var det längesedan han sprutat och han hade flera gånger känt att det varit nära. När han nu stod och småjuckade med sin kuk i Emys mun, samtidigt som hon tog emot tre andra kukar, så kunde han inte hålla emot längre. Bara någon minut efter att hon börjat suga honom så stönade han till och backade iväg från henne. Han drog några sista runktag och några sekunder senare så sprutade han flera långa strålar med sperma över hennes ansikte.

Hannes hade varit klar att spruta nästan samtidigt som han såg hur hans lillebror kört in kuken i Emys mun. Nu när han såg hur han sprutade över henne så pressades han snabbt över gränsen och så fort hans lillebror hoppat ner på golvet så drog han sig ur och tog ett steg bakåt. Han hann knappt dra tag i sin kuk innan han sköt iväg det första sprutet. Det landade rakt över hennes mage och över venusberget. Han riktade kuken uppåt så att nästa tre strålar landade över hennes bröst och upp mot ansiktet. Så fort han var klar så drog han tag i henne och lyfte av henne från kukarna som fyllde upp henne där bak.

Hon ställde sig snabbt på knä och började i tur och ordning runka och suga på sina bröders kukar. Hon försökte att ta dem så djupt ner hon kunde och hon kände hur de flera gånger retade hennes kräkreflex, men utan att komma förbi den. 

Efter ungefär tre minuter så drog sig tillslut Oliver ur henne och efter ytterligare tio sekunders hårt runkande så kom han över hennes ansikte och hår. 

Tim å sin sida var inte redo att spruta riktigt ännu och efter att hon sugit honom ytterligare någon minut så vände han henne om och puttade ner henne mot soffan. Hon ställde sig med armbågarna mot soffdynorna och svankade så mycket som hon kunde med rumpan.

– Åhhhee, stönade hon till när hon kände hur hennes äldsta bror körde upp sin kuk i hennes fitta.
Han höll sig fast runt hennes smala midja och pumpade henne så hårt han kunde. Om det inte vore för att Hannes var så trött och att alkoholen började att ta ut sin rätt så trodde han att han hade kunnat få fram ett sprut till, när han såg det. 

Efter några minuter så drog sig Tim ur henne och med ett hårt tag runt kuken så sprutade han två korta strålar över hennes rygg. 

– Shit, sa Emy efter att hon pustat ut en stund.
– Jävlar. Wow, fortsatte hon.
– Det var …

Hon såg upp mot Hannes och mötte hans blick. Sedan såg hon mot Miranda.
– Din lilla jävla satans …, sedan började hon gapskratta.
– Du är fan helt sjuk.
– Hon har aldrig haft fyra, imiterade hon.
– Nu har du det, svarade Miranda och gick fram till sin storasyster.
– Ja. Nu har jag det.

De såg fundersamt på varandra innan Emy tillslut lutade sig ner mot Miranda och gav henne en snabb puss. 
– Vi kanske kan kramas senare? sa hon och backade.
– Jag behöver nog duscha. Men ge Miranda en ordentlig omgång när jag är borta. Ok?
Miranda svarade med att räcka ut tungan åt sin syster. 

Ingen utav killarna verkade dock vara intresserade av att fortsätta ha sex. Deras kukar stod nu halvslaka och åtminstone Tim och Oliver kände en viss värk efter allt stötande och av den hårda avslutningen. 

Hannes såg sig om i rummet och följde sedan efter Emy upp på övervåningen.
– Mår du bra? Frågade han precis innan hon skulle gå in i badrummet.
– Skitbra! svarade hon med ett skratt.
Sedan böjde hon sig fram mot honom och gav honom en kladdig puss.
– Bästa kvällen med bästa killen, sa hon sedan med ett snett leende. Ett leende som hon dessutom lyckades hålla kvar.

På nedervåningen hade Tim och Oliver precis ställt sig vid bokhyllan och plockat upp snapsglasen.
– Något att fylla dem här med? frågade Tim rätt ut i luften.
– Ta lite limejuice, svarade Emma och gick bort mot dem.
Hon tog fram tre glas och fyllde botten med juicen och hällde över vodkan.
– Vill ni också ha? frågade hon sedan Miranda och Filip som satt kvar på soffan.
– Äh. Vafan? Varför inte? svarade Filip och kom också han bort till de andra. Tätt efter sig följde Miranda.

– Skål för sommarens bästa incestgrillfest! sa Emma högt efter att hon fyllt allas glas.
– Skål, ekade resten av gänget och sänkte sina glas.
Både Miranda och Filip hostade till ordentligt medan de övriga tre grimaserade något.
– Ja, sa Oliver några sekunder senare.
– Vilken jäkla fest ni fixade.
– Var mest Hannes och Emy som fixade tror jag, svarade Emma.
– Men det blev sjukt bra och jag gör gärna om det.
– Vi också. Eller? sa Oliver och kollade mot Tim.
– Klart vi vill, svarade han och skrattade.


Hannes hade varit inne på sitt rum och dragit på sig ett par mjukisbyxor och en hoodie. När han nu kom ner såg han dock hur det resterande gänget fortfarande var nakna. De sippade, under tystnad, på varsina drinkar och tycktes alla vara upptagna med att, var för sig, processa kvällen.
– Någon som vill ha korv? frågade han ut i rummet.
– Inget mer av den vara för mig, svarade Miranda och började fnissa hysteriskt.
– Jag menade från grillen.
– Fattar jag väl.
– Ja tack, svarade samtidigt Emma lite lojt.
– Behövs nog.

Efter allt sex och all sprit så kände hon att hon nästan höll på att somna där hon satt i soffan. Hon skakade lätt på huvudet i ett försök att få huvudet att klarna något. Lite mat och en hel del vatten hade nog varit en bra idé, tänkte hon och reste sig upp och gick mot köket.

Det ringde i öronen av kökets tystnad och till att börja med stod hon bara still vid diskbänken och försökte få ordning på sig själv. Hon kunde knappt föreställa sig hur Emy kände sig just nu. Själv hade hon varit ganska utmattad redan innan den sista dubbelmackan och hon var glad över att den varit så kort och lätt.

Hon tog ner ännu ett dricksglas och fyllde det med vatten. Efter att hon druckit två glas så gick hon ut i vardagsrummet och hämtade den stora saftkannan som hon fyllde på. Sedan öppnade hon frysen och började rota runt i den nedersta lådan. ”Hade inte Hannes sagt något om glass,” tänkte hon och hittade samtidigt den stora GB-boxen. Hon suckade lätt när hon insåg att den var så gott som tom. Den innehöll bara tre Piggelinpinnar. Med ett lätt leende klättrade hon ännu en gång upp på en stol för att nå den översta hyllan i skåpet. Därifrån plockade hon ner tre stycken whiskyglas som hon visste att hennes föräldrar aldrig använde. Hon tog dem och glassarna i ena handen och vattnet i den andra. Sedan gick hon tillbaka till de andra.

När hon var tillbaka så satte hon sig bredvid Filip och Miranda och räckte dem varsina isglassar och glas. 
– Här, sa hon så fort hon satt sig ner.
Glasens bottnar var fyllda av vodka och i denna stod isglassarna upp och ner. Hon tog tag i sin glass och sög lätt på den. Efter viss tveksamhet såg hon hur de andra två gjorde lika dant. De grimaserade lätt när de kände smaken men fortsatte sedan med att doppa glassen igen.

– Så vi delar pojkvän nu då? sa Emma efter en stund och såg mot Miranda.
– Japp, svarade hon.
– Om du vill alltså?
– Klart jag vill, svarade Emma och böjde sig mot den fantastiskt söta tjejen och kysste henne.
– Vad säger du lillebror, fortsatte hon sedan när deras läppar lämnat varandra.
– Är du ok med att dela flickvänner?
– Väldigt ok, svarade han med ett skratt och kysste sin storasyster.

De kröp ihop tätt intill varandra och drog en filt över sig. De var alla nakna men ingen gjorde något sexuellt. De bara satt där och njöt av närheten. På andra sidan rummet satt Tim och Oliver och drack varsitt glas Cola i total tystnad.

– Är det någon som orkar mat? hördes plötsligt Hannes ropa från uteplatsen.
– Vist, mumlade Filip och reste sig upp.

Han, Miranda, Hannes och Emma hjälptes sedan åt att bära in de grillade korvarna såväl som att fixa fram korvbröd, ketchup, senap och bostongurka. Emma lyckades till och med skaka fram lite rostad lök ur ett av skafferierna.
– Fan vad nice, sa Tim tillslut när han satt och mumsade på en hot dog.
– Precis vad som behövdes.

– Fy fan vad kallt det är, morrade dock Emy så fort hon kom in i rummet.
Hon hade på sig Hannes stora morgonrock som hon nu drog tätt runt sig.
– Hur fixar ni att sitta här nakna?
– Venne’, svarade Oliver utan att tugga hur korven.
– Har inte tänkt på kylan bara.

Dörren ut till uteplatsen stod fortfarande på glänt medan Hannes sprang ut och in för att hämta mer korv från grillen.
– Ja. Man skulle valt ett varmare land att födas i, suckade han när han tillslut kom in och slog igen dörren bakom sig.
– Det finns mer glöd om ni vill att jag lägger på mer senare, sa han sedan och satte sig på stolen bredvid Emys.

– Ja. Varmare land hade ju varit något, sa Tim tankfullt.
– Fast en kan ju tycka att vi skulle klara kylan bättre. Eller så fick vi inte farsans svennegener utan mammas engelska.
– Är er mamma från England? frågade Emma snabbt.
Hon hade precis fyllt ett glas med cola (och bara lite vodka) och var precis på väg tillbaka till Filip och Miranda igen.
– Nä. Men morfar. Hon klippte alla band dit redan innan vi föddes, svarade Tim henne.
– Men morfar ville åtminstone att vi skulle ha engelska namn så …
Han ryckte på axlarna.
– Så det är därför ni heter som ni gör? frågade hon.
– Precis, svarade han.
– Timothy, Oliver, Emy and Miranda, fyllde Emy i med en utpräglad västsvensk accent.
– Men vi har aldrig mött någon engelsk släkt. Bara morfar och han har bott i Göteborg sedan någon gång på sextiotalet, sa Tim sedan.

Emma och Hannes nickade. 
– Alltså. Förlåt, började Hannes sedan.
– Men hur började ni allt det här egentligen? frågade han lite prövande.
– Har alltid velat fråga men inte riktigt vågat.
– Men nu när vi snackar familj? sa Tim och skrattade.
– Typ.

– Tja. Asså. Jag och Oliver lekte väl som killar gör mest och undersökte varandra och sådär. Sedan när vi insåg att vi båda gillade killar så blev det mer undersökande tills vi låg på riktigt.
– Var det efter ni flyttade till Vara? frågade Emma.
– Nä. Det var några år innan. Men det blev mer när vi blev tvungna att dela rum och var singlar, svarade han och skrattade till.
– Åh, svarade Hannes. 
– Och Emy och Miranda?
– Emy kom på oss någon gång i höstas men lovade att inte berätta något. Och ja …
– Sedan såg jag dem en gång till och blev kåt och frågade om jag fick vara med typ, fyllde hon i tittade sedan ner i golvet.
– Sedan så hörde jag Mirre smeka sig själv en kväll och så blev det att vi gjorde det samtidigt och tittade på varandra och sedan så låg vi, fortsatte hon.
– Och så introducerade du henne? frågade Hannes.
– Nej. Det var mer en olyckshändelse, svarade Emy.
– Hon kom på oss några gånger och en eftermiddag satte hon sig och såg på och så. Ja.
Hon ryckte på axlarna.

– Ni verkar inte så försiktiga, sa Filip och mötte Mirandas blick.
– Nä. Vi är väl inte det, svarade Oliver som hittills suttit tyst.
– Ganska idiotiskt egentligen antar jag.

– Men ni då? frågade Emy efter att de suttit tysta en stund.
– Pandemin antar jag, svarade Emma och började sedan berätta om eftermiddagen när allt började.

– Wow! svarade Emy när hon var klar.
– Och du är säker på att du inte har tänkt något innan? frågade hon.
– Nej! svarade Emma bestämt.
– Nu älskar jag ju verkligen Filip och det är fantastiskt att ha sex med Hannes. Men innan dess hade jag aldrig kunnat tänka mig att ha sex med någon av dem.

– Men du då? frågade Miranda och vände sig mot Filip.
– Var det första gången?
– Nej. Alltså. Jag hade haft sex innan, började han.
– Och jag hade aldrig tänkt på Emma som sexig eller så. Det fanns liksom inte.

– Durå? frågade Tim och kollade mot Hannes.
– Fantiserat om dina syskon?
– Jo. Det har jag väl.
– Va? frågade Emma förvånat.
– Ja, svarade Hannes.
– Klart jag har. En snygg tjej som snackar om hur hon ”stannar kvar hos sin klasskompis för att hon ville bli av med oskulden till någon av hennes kompisar”, som snackar med morsan om hur nice det är att ha analsex och som knullar med både killar och tjejer så att hela väggen skakar? Klart jag fantiserade! Vadå?
– Så du hörde mig och Oskar eller Alice och typ fantiserade om vad vi gjorde? Svarade hon och försökte låta stabil på rösten samtidigt som hon mötte Hannes blick.
– Inte när ni höll på kanske, svarade han med ett leende.
– Men du är snygg och snackar sex och så stod du med munnen vid min kuk och …
Han stannade plötsligt upp i sitt berusade babblande och mötte sin systers blick. 

I några sekunder satt Emma knäpptyst och alldeles stilla. Sedan reste hon sig upp och lämnade rummet.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

mx55

Hej! Utifall att någon tittar förbi här så ville jag bara berätta att nya avsnitt är på gång.

12/8, 2022 kl. 22:50

#1

mx55

Bucky: Stort tack för kommentaren. Kul att du gillar den och att du gillar Emmas sätt mot sina bröder. Du får ta pauser när du läser, jobba på uthålligheten ;) eller bara njuta två gånger. :D

12/7, 2022 kl. 16:24