Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/6, 2022 kl. 20:57, av LX

Del 7 Stranden

Del 7 av 17 i serien Villig studentska

Jojje och Fredrik sluter fred och tar med Lena till stranden.

Stranden

Jojje stannade sin moppe utanför kompisens hus vid garaget. Han behöll hjälmen på huvudet och knackade. Fredrik meckade alltid lite vid den här tiden. Ett vanedjur. Så kompisen kunde inte undvika honom. Omedelbart när dörren öppnades satte Jojje foten i vägen så Fredrik inte kunde stänga den.

"Du, jag ville bara kolla hur du mådde och be om ursäkt. Det var inte meningen att slå så hårt!"
"Fan är du sjuk i huvet!"...Fredrik kämpade för att stänga. Men Jojje var som vanligt långt starkare.
"Lyssna nu. Jag flippade jag vet. Jag kände mig sviken. Du gick bakom ryggen på mig.", Jojje tittade in i ett blått svullet öga. Det var väl inte så farligt tyckte han och log.

"Fan är du kär i den där horan eller?"...käftade Fredrik halvt bakom garagedörren. Rösten hade ett sting av panik i sig men till slut gav han upp och släppte in honom. Anton kände ingen större irritation växa av kommentaren då han var beredd på att Fredrik skulle säga nåt sånt. Så han fortsatte lugnt att prata väl inne.
"Nej, klart jag inte är. Jag var bara. Jag vet inte jag fick för mig att hon var min. Min egen fuckdoll. Man frågar innan man lånar en moppe, eller en fuckdoll va?"...han tog av sig hjälmen och skrattade.

Ett korkat persontypiskt skratt som oftast smittade av sig på kompisen. Jojje gick fram till Fredriks moppe och kollade på den en bra stund. Det var inte första gången dom hade kommit ihop sig och bråkat om en grej. Redan i sandlådan hade resultatet av deras gräl resulterat i blodvite. På Fredrik då alltså. Men Fredrik kom alltid tillbaka som hans polare. Man måste be snällt om ursäkt bara. Sandlådebröder. Det var var dom var.

"Så då har du inget emot att jag knullar på henne då ibland?", tvekande röst. Jojje lyssnade och hukade sig för att kolla mopedens motordelar som glänste nyputsade. Han tvekade också och pannan rynkade sig hårt medan han höll ryggen mot Fredrik. Han lät vänlig på rösten när han väl svarade.
"Jag vet inte. Jag tycker vi delar på henne men jag vill veta när du gör det. Deal?"...
"Fan alltså, antingen är du ihop med slynan eller så är hon fri att knullas?"...Fredrik lugnade sig lite efter hand men lät ytterst frågande.
"Bestäm dig va?"
"Hon vill inte. Jag vill inte egentligen. Vara ihop alltså. Hon tycker jag är en liten unge."...han vände sig om och flinade igen. Skämtet fick Fredrik att skratta. Det tog Jojje som tecken på att det var lugnt mellan dom igen. Sandlådebröder, den grejen. Nästa steg var att ge honom en present. Låta honom låna sandspaden en stund, bjuda på godis, mucka med nån som han inte gillade eller i det här fallet kanske göra nåt kul med Lena.

"Okej, deal vi delar. Vi hittade ju henne på bussen tillsammans.", Fredrik funderade en stund om han skulle berätta om Lenas stilige pojkvän. Om att det var därför hon släppte in honom häromdagen. Hur han pressade henne. Hur hon älskade det.
"Klart. Hon väntar i sin säng. I raffset."
"Va?", Fredrik skrattade igen.
"Jag lovar. Om du känner för det alltså?"
"Jo... men jag skulle på stranden med Anton och Micke sen.
"Lugnt, vi drar dit. Ska bara hämta henne. Vi kan ses där."...
"Haha...det blir en surprise för dom."
"För Lena med."...de skrattade högt. Sen berättade Fredrik hela historien om Harald som aldrig knullat med Lena trots att de dejtat i en månad och visade smygfotot han tagit av universitetskillen. Det var bara för roligt...

Fredrik log med sitt blåöga när Anton till sist körde iväg på sin moppe och försvann uppför smågatan. Alltid skönt när man var kompisar igen.

---

Jojje hade hjälmen i handen när han sprang uppför trapporna till Lenas lägenhet. Han stannade till när han upptäckte att grannen, en gammal gubbe i rullstol, hade parkerat sig utanför hennes dörr. Det såg nästan ut som om han precis hade haft örat mot brevinkastet.
"Aaa..men tjena.", muttrade ynglingen och ställde sig framför och förväntade sig att gubben skrämt skulle rulla tillbaka in i hissen.

"Jaså det är du.", muttrade den gamle mannen istället ganska bryskt tillbaka. Ja, det är jag som är herr Grönman från våningen ovanpå. Jag är ganska nära att anmäla er för allt ljud och oväsen.", bakom de tjocka glasögonen plirade en sur min. Jojje suckade:
"Jag har ingen aning vad du pratar om."
"Är det den här lilla saken som för sånt liv va? Har nog sett henne. Fy satan vilka pattar...men skitsamma, inga oväsen här inte. Det finns folk som löser korsord på eftermiddagen vet du."...gubben sken plötsligt upp i ett skratt.

Anton uppskattade humorn och log. Nyfiken gubbfan tänkte han.
"Jo, men vi ska vara lite tystare. Ursäkta.", som på ett infall ringde han på dörren tre och en halv gånger, som en signal han hade kommit överens med Lena. Man hörde några snabba klickande steg och hur dörren öppnades snabbt.

Gubben tappade hakan när Lena i klädd raffset, hela stuket med svart genomskinlig spetspushup och porriga halvt sönderslitna fishnet-strumpor och stilettklackar öppnade. Hon flämtade till skrämt när hon såg herr Grönman stirra upp och ned på henne med gapande mun. Blicken fixerade sig dock snart på de otroligt små stringtrosorna hon hade.
"Oj, ursäkta jag trodde.", hon tittade stint på Jojje som inte kunde hålla sig för skratt."
"Det var inte meningen. Han dök bara upp.", Jojje slängde igen dörren snabbt bakom sig med en smäll.

"Vadå han gillade dig.", Jojje tryckte upp Lena mot väggen och kysste henne med en hand direkt mellan hennes lår.
"V..vill du igen då, vad sa Fredrik?"
"Du är sugen på två va? Som du tjatar!"...Jojje flinade och gned handen sakta över den svarta stringtrosan.
"Han sa att det var lugnt. Vet att han ska fråga mig först nu. Vad säger du?"
"J..ja."

"Bra byt om. Vi drar till stranden istället."...Jojje tystnade för det hördes fyra knackningar. Han skrattade till högt.
"Herr Grönman på våningen ovanför. Han tycker du stönar för högt."
"Va?"...
"Det är lugnt. Vi har en bostadsrätt."...förklarade Jojje.
Lena tänkte efter. Var det inte en Grönman eller nåt som var Haralds klient? De blå ögonen fick ett oroligt skimmer.
"Stöna då?"...Anton gled ner handen i hennes trosa och kände hennes lilla nytrimmade buske strävt i handen.
"Men?"...Lena blundade och flämtade till när Jojjes fingrar smekte skåran sakta upp och ner.
"Stöna."...Anton tryckte in två fingrar och började pulla henne samtidigt som han sög på hennes hals.
Lena upplät ett litet falskt stön. Anton slutade och tittade på henne sen böjde han henne hårt fram ner mot brevinkastet med ett grepp bakom nacken. Andra handen daskade sen till klatschande över hennes skinkor så att hon gnydde till.

"Jä..jävla oväsen!"..hördes ett glatt klagande läte från andra sidan. Men sen kom fler steg. Kanske grannar på väg hem. Anton tittade i brevlådan och såg en familj komma hem bärandes på matkassar. Gubben Grönman hade säkert därför rullat iväg in i hissen för att fly fältet.

"Byt om. Nåt sexigt till stranden va.", han ryckte på axlarna.
"Kan vi inte stanna här, jag vill inte liksom..."
"Ses offentligt?", muttrade gymnasiekillen fnysande.
"Jaja, ta solbrillor. Nu...om du inte lyder så får du inte mer. Sen ringer vi din lille Harald."
"Okej.", Lena vände sig sakta. När hon hade ryggen mot honom log hon rodnades. Hon hade hajat till när han nämnt killen hon dejtade ibland. Det var spännande med dom här maktspelen. Hon brydde sig inte om Harald så jättemycket men något kändes upphetsande med att Jojje hade Harald som påtryckning. Hon undrade vad den torftige Harald skulle säga om han visste vad hon höll på med här, bakom hans rygg så att säga.
"Klä dig slampigt. Solbrillor ok?", kommenderade Jojje från köket medan han drack lite cocacola från hennes kyl.
"Ja, okej."...mjuk röst.

Lena kom ut med ett litet tajt linne, ett par jeanshorts kortklippta och sandaler plus svarta solbrillor. Hon bar håret lite annorlunda. Jojje drack mer cola, tittade på hennes långa solbrända lår och urringning och slängde igen kyldörren bakom sig. Hon bar en röd bikini under det kunde man se under det tunna vita linnet.
"Fan vad snygg du är."

-----

Micke, Anton och Fredrik låg på handdukar på sandstranden och spelade kort. Fredriks moppe stod närmare gatan in mot stadsbebyggelsen där det växte gräs. Han hade insisterat på att de skulle bada en bit bort från badställets brygga och kiosk och de andra hade inte opponerat sig så mycket fast det var lite av en omväg om man ville köpa glass eller nåt. Det var skoldag egentligen och eftersom plugget hade börjat så det var knappt folk. Platsen hade också lite sanddyner omkring så den var faktiskt till hälften skymd. Det stod nån husvagn längre bort och nån tant solade på andra sidan.

Anton tittade upp förvånat från bridgehanden när han hörde Jojjes moppe och armbågade Micke glatt några gånger när han såg vem som satt bakom på den lilla sadeln.
"Det är Lena, hon har kommit tillbaka!"...Fredrik pekade och ställde sig upp och skrattade.

Jojje flinade och parkerade borta vid Fredriks moppe. Lena vred huvudet och tycktes haja till när hon såg de tre killarna från videokvällen. Hon stod kvar osäkert medan Jojje gick fram till handukarna.
"Tjena. Läget?"...sa han och försökte att inte skratta åt deras miner.

Anton log med hela sitt väsen så förväntansfullt att hans långa kropp kastade sig upp i stående från handuken. Micke mer nervöst reste sig långsamt när den 22 åriga "äldre" kvinnan hade dykt upp. Jojje visslade och vinkade med handen. Lena som stod kvar vid moppen tvekade. Men svarade till slut på visslingen och promenerade dit.
"Hej.", hälsade hon och ställde sig bredvid honom med korsade armar under bysten.
Jojje strök armen om hennes midja.

"Hur gick det med ögat Fredrik?"...
"Det här det kändes knappt."...Fredrik blev nästan lite rörd. "Strippa ner.", sa han sen hårt men med ett leende. Jojjes hand gled ner för att klämma hennes jeanshortsrumpa framför dom andra samtidigt vilket fick hennes mun att öppna sig.

Havet låg fint och lugnt bakom dom det var en varm sensommardag och solen glittrade på vågorna. Som vanligt doftade det lite tång. Av någon anledning så tänkte Lena flyktigt på när hon hade gått en strandpromenad med Harald för några veckor sedan. Gymnasiekillens hand greppade hårdare, sen smeksamt över hennes röv, sen in klämmandes halvt smeksamt mellan låren bakifrån.

Hon såg in i Mickes glasartat dumma leende, Fredriks lysande lite elaka ögon och Antons upphetsade kåtblick genom solglasögonen medan hon sakta drog linnet ovanför huvudet och skakade ut håret igen när det var av. Gymnasiekillarna stirrade på de välinpackade stora runda brösten i den röda bikinitoppen. Hon log snett och knäppte upp jeanshortsen för att dra ner dom och trampa ur dom.
"Okej, visst."...

"Har ni en ledig plats?"...Micke flyttade på sig och nickade mot sin handduk i mitten. Lena gled förbi och satte sig på den med blicken ut mot havet. Hon korsade smalbenen och stödde sig på händerna.
"Blev det en bra film?"...hon tittade upp och plirade lite med blicken.
"Du ska få en kopia sen.", sa Anton och armbågade Mickes smala armar med ett fniss.

Micke vars blick också naglat sig fast vid Lenas sexiga kropp hoppade till när Fredrik kastade en burk sololja mot honom. Han plockade upp den snabbt från marken och vände på den för att läsa. Lena tittade också på den.
"Nej den här.", Jojje tog upp en annan flaska olja som de hade köpt i sexbutiken nere i centrum innan kvällen för filminspelningen, men som aldrig kom till användning. De bytade...

Micke flyttade Lenas hår när han knäböjde bakom hennes rygg och började skaka flaskan som en ketchupflaska. Ett sprutande, pruttande ljud hördes när den trögflytande vätskan träffade henne på axeln och ryggen. Lena höjde ett ögonbryn och suckade med ett vagt leende. Sedan började den 16 årige ynglingen sakta masserande gnida in oljan över hennes rygg bakom henne. Fredrik vinkade till sig flaskan medan Micke sakta lät sina händer glida ner mot Lenas korsrygg, runda höfterna och sen tillbaka upp mot axlarna igen.

Fredrik gick ner på ett knä och riktade flaskan mot Lenas nyckelben. En stor klick skvätte ut med ett ännu högre pruttande ljud. Det rann sakta mot hennes klyfta.
"Klä av henne.", föreslog Anton och kände sin kuk snabbt växa i badbyxorna. Micke drog snabbt i bh-snöret bakom henne. Lena kände hur brösten blottades när tyget föll ner och tittade själv ner på dom. Fredrik ryckte till sig toppen med en snabb rörelse vilket fick dom att dallra till. De lätt rosa vårtgårdarna var hårt styva. Anton visslade sarkastiskt. Micke fortsatte sen ner mot bikinitrosan och slet till i snöret på ena sidan höften. Men tyget dröjde sig förstås kvar, utom på ena sidan av skinkan även om man kunde skymta lite blonda korta pubeshår.

Lena smekte sig själv på kinden förläget och lät sedan blicken bakom solglasögonen snegla mot Antons stora paket och där dröjde den sig kvar. Fredrik började nu lugnt och nästan sensuellt sakta kramandes att massera in oljan över hennes solbrända bröst som hela tiden hävde sig när hon andades. Oljan bildade ett rinnande geléaktigt fettigt lager över huden som glänste starkt reflekterande i solen. Händerna gled snabbare, fingrarna snuddade över de styva vårtorna. Micke tog över och klämde upp dom bakifrån med ett fascinerat flin. Det var nästan halt när han greppade dom eller kupande dom i händerna.

Hon lutade huvudet bakåt över hans magra axel medan han lekte. Både andning och puls hade ökat gradvis så att hon flämtade något. Under tiden gled Mickes och Fredriks händer sakta över hennes lår och ben upp och ner. Alla farhågor om att någon skulle kunna gå förbi överraskande hade hon glömt. Många händer gled över den smidigt inoljade solbrända huden nu.

---

Under tiden hade Lenas självförmodade pojkvän Harald ålat sig upp över dynen och lagt sig i position. Man kunde se hans slingrande avtryck på marken efter honom som ett långt spår. Försiktigt lyfte han huvudet tills glasögonen var över den havsdoftande sanden för att spana.

Lena hade precis fått ställa sig i doggy på alla fyra över handduken medan en välhängd kille knullade henne hårt och snabbt bakifrån så pass stötande att skinkorna dallrade till bakom den olje-skinande svanken. Brösten gungade hårt ovanför en annan yngling som log fascinerat med smajlet upp till öronen där han låg under Lena. Hans händer knådade dom girigt klämmandes under henne. Hon hade en lätt förnedrad rynka mellan ögonbrynen och blundade ansträngt medan hon munknullades av två tre killar som turades om att stå framför henne samtidigt. Sperma rann redan sakta i droppar över solglasögonens mörka glasytor.

Harald kunde höra hennes upphetsade gnyende stön öka i takt och de hostande ljuden när hon fick ta dom i halsen. De skrattade. Kallade henne saker. Fula saker.

Harald slet genast fram ståndet ur sina shorts och började masturbera som en vansinnig av synen.

-----

Bakom mopedernas och cyklarnas skuggor stod under tiden en lätt undrande Jojje och betraktade honom från betryggande avstånd. Gymnasiebusen skakade hånfullt på huvudet.
"Ja jag säger då det. Tssk, tssk!"...sen sparade han bilderna på Harald i mobilen.

---

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

LX

Tack igen, Sillen! (bugar och bockar)

18/6, 2022 kl. 14:29

#1

sillen

Härligt med en fortsättning! Hoppas nästa del kommer snart!

14/6, 2022 kl. 00:06