Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/9, 2009 kl. 16:26, av Kid

I det lugnaste vatten - Del 3

Del 3 av 3 i serien I det lugnaste vatten..

Marcus inser att träffarna med Nina måste ta slut och beslutar sig för att prata med henne. Det får han snart ångra.

                                            I det lugnaste vatten.. Del 3  
 
Under dagarna som går, tänker Marcus på kvällen då han älskade med Nina. Det var fullständigt underbart men ofattbart dumt. Han inser att det inte får upprepas. Dels för att hon är Petras dotter och dels för att hon är så ung. Han bestämmer sig för att prata med henne vid första bästa tillfälle. Tillfället kommer redan samma kväll. Petra ligger på sängen och läser en bok  medan Marcus sitter i köket och läser dagstidningen då Nina kommer in i köket.
- Nina, jag vill prata med dig, viskar Marcus. Det som hände mellan oss den kvällen du kom hem och var arg på din pappas sambo, det får aldrig hända igen. Det var underbart att älska med dig men det är så fel. Petra strimlar mig med kökskniven om det kommer fram. Det får aldrig hända igen och vi får aldrig prata om det igen. Är vi överens?  
 
Nina tittar på honom med stora runda ögon. Hon säger ingenting. Marcus försöker hitta en reaktion men blicken är helt nollställd. Hon vänder sig om och lämnar köket utan en kommentar.
- Jag hatar när hon gör så där, muttrar han. Jag vet ju inte vad hon tyckte. Är vi överens?
Med en suck återgår han till tidningen. När de har lagt sig för kvällen, ligger Petra och Marcus och kelar. Kuken styvnar alltmer eftersom hon smeker honom. När den är hård som en sten, kysser Petra honom igen och önskar honom god natt. Så där gör hon då och då. Ibland väcker hon honom mitt i natten och vill älska men det händer lika ofta att han får sova hela natten med ett rejält stånd. Det är en sorts markering som visar vem som bestämmer. En gång har han beklagat sig men det gör han inte om. Hon upprepade samma procedur 4 nätter i rad. På kvällarna fick han tillfredställa henne med sin tunga. Själv blev han helt utan. Då han slutligen efter 4 nätter bad om ursäkt, upphörde demonstrationen och han fick sitt livs knull. Ordningen var återställd i hemmet.  
 
Han vaknar direkt han känner en hand som smeker kuken. Jasså, tänker han, hon vill älska i natt. Marcus har blivit en mästare i att dölja sina reaktioner. Han vet att så snart han vaknar, är det han som får arbeta medan Petra ligger still och njuter. Därför döljer han att han har vaknat, så länge som det bara är möjligt. En orolig känsla kommer över honom då handen runkar honom. Han hinner inte funder länge på saken innan en varm mun glider ner över staken. Då vet han att det inte är Petra. Han slår förskräckt upp ögonen och ser att det är Nina som suger av honom. Han vrider förskräckt på huvudet och ser ryggtavlan på Petra som fortfarande sover. Han är nästan i chock. Han vill inte tänka på vad som händer om Petra vaknar. Trots chocken så njuter han av avsugningen. Det är första gången han önskar att kuken ska slakna men den önskan slår inte in. Det står hårdare än någonsin. Han stirrar på nytt förskräckt på Petra, som fortfarande sover. Hans hjärta slår dubbelslag samtidigt som han aldrig har varit så kåt någon gång.  
 
Plötsligt lägger sig Nina över honom i en 69:a. Hon pressar fittan mot munnen och gnider fram och tillbaka. Marcus vågar inte annat än att lyda. Han smeker in sin tunga in i hennes sjöblöta kärleksgrotta. Han lägger ner all sin skicklighet i att tillfredsställa henne. Det är enda sättet att bli av med henne. Samtidigt suger hon honom så skönt. Tungan slickar längs skaftet och ner till pungen. Hon smeker kulorna med tungan med försiktiga rörelser. Marcus njuter enormt, trots hans utsatta läge. Omedvetet lyfter han på höften för att komma närmare hennes mun med kuken. Hon svarar med att ta hela staken i munnen. Det drar ihop sig för Marcus. Han är väldigt nära en utlösning. Nina närmar sig också. Marcus skickliga tunga startar upp hennes åtrå. Hon pressar sig mot munnen då underlivet drar ihop sig. Hon runkar honom snabbt med handen. Den andra handen smeker pungen. Då tungan smeker ollonet, orkar han inte stå emot.  
 
Han pressar in kuken i munnen, men Nina parerar och tar bort munnen.  Hon runkar honom hårt och lyfter på överkroppen. Han pressar sin mun mot hennes våta fitta då kuken spyr ut sin säd över hans kropp. Hon kramar med handen runt pungen. En smärta blandat med en våldsam åtrå sprids i hans kropp då säden pumpar ut över hans eget bröst. Samtidigt kommer Nina. Hon pressar sig hårt mot munnen och biter sig i läppen för att inte skrika ut sin njutning. Det rinner safter in i hans mun som han sväljer begärligt medan han upplever en av sina kraftigaste utlösningar. Hon kramar pungen med handen till dess han har tömt sig. Då tar hon bort handen och lyfter upp överkroppen ytterligare. Hon gnider sin våta fitta över hans mun och näsa. Han följer efter med sin tunga och slickar i sig av hennes ljuvliga safter. Plötsligt ställer hon sig upp på golvet men sätter sig genast över hans lår. Hon smeker handen över hans kuk som reagerar direkt. Marcus förstår att hon inte är nöjd ännu. Han tittar desperat på Petra som fortfarande tycks sova. Den här blandningen av skräck och njutning har han inte upplevt tidigare.  
 
När kuken styvnar, griper hon runt skaftet och runkar snabbt. Det finns inte en chans att stå emot den åtrå han nu känner. Nina ägnar honom inte en blick. Hon är djup koncentrerad på staken som växer i sin hand. Hon runkar honom länge innan hon grenslar honom och sjunker ner över hans kuk. På nytt vänder han sig förskräckt mot Petra. Nina rider honom sakta och försiktigt. Hennes försiktiga rörelser gör att sängen inte gungar. Marcus vågar inte röra på sig. Han ligger stilla och njuter medan hon rider honom. Nina, som älskar hans grova kuk, njuter enormt. Hon kramar runt hans hårda kuk när hon sakta gungar upp och ner. Helst skulle hon vilja rida honom hårt men det vågar hon inte. Hon är trots allt rädd att mamma ska vakna, men den rädslan visar hon inte för honom. Plötsligt drar det ihop sig i underlivet då orgasmen sätter fart. Hon ökar takten lite grann innan hon sjunker ner över den grova kuken medan orgasmen sköljer genom hennes underliv. Hon biter ihop för att inte vråla ut sin åtrå. När orgasmen är över, lyfter hon på stjärten och kliver av hans ståtliga stake. Marcus har ännu inte fått utlösning så den står hårt upp mot magen. Hon smeker med fingrarna längs skaftet och ser hur det rycker i kuken. Sedan lämnar hon rummet lika plötsligt som hon kom. Kvar ligger Marcus, på nytt lurad på en utlösning. Han kliver upp och smyger tyst till badrummet. Trots en tvätt och en kall dusch efteråt, vill den inte riktigt lägga sig.  
 
När samma procedur upprepas natten efter, förstår han att hon har ett budskap. Hon accepterar inte att han säger nej till henne.
- Herregud, så lik sin mor hon är, viskar han tyst till sig själv när han sitter i köket. Jag måste prata med henne.
Han hittar henne på sitt rum, liggandes på sängen. Han sätter sig försiktigt på sängkanten.
- Jo Nina, du har nog missuppfattat mig, börjar han. Jag menar bara att när vi träffas så måste vi vara mycket försiktiga så inte Petra kommer på oss.
Medan han fortsätter att förklara sig, lägger hon handen på hans kuk och kramar. Hon drar ner gylfen och tar fram hans stolthet i det fria. Marcus tittar förskräckt mot dörren och vardagsrummet där Petra sitter medan Nina runkar honom. Nu vågar han inte protestera.
- Ta av mig trosorna och slicka mig, viskar hon.
- Va? Nu? Nej men snälla Nina….börjar han men tystnar då hon sätter naglarna i kuken och trycker till.  
 
Han vänder sig mot henne och drar upp hennes kjol. Han sväljer tungt när han ser hennes läckra kropp. De tunna trosorna sitter hårt runt stjärten och hennes sköte. Fingrarna darrar när han sakta drar dem av henne. Nina särar på benen, släpper greppet om kuken och griper tag i hans hår. Hon drar ner huvudet mellan sina ben och pressar hans mun mot fittan. Genast börjar han slicka henne. Hon har älskat med många killar men inget är som att älska med Marcus. Hon kommer aldrig att släppa sitt grepp om honom. Hon älskar hans underbara tunga. Fittan flödar av safter då han slickar henne. Även Nina inser faran att Petra ska höra dem. Hon avbryter hans slickande och viskar:
- Skynda dig och knulla mig.
Marcus orkar inte tänka efter. Han vet att det inte lönar sig att protestera. Dessutom är han alldeles för kåt. Han lägger sig tillrätta mellan hennes ben och tränger sig in. Gud, vilken underbar känsla, tänker han och knullar henne hårt. Han stöter in sin grova kuk i hennes trånga fitta. En ljuvligare känsla finns inte än när kuken plöjer sig in i hennes våta sköte. Det sveper en åtrå genom hans underliv när hon kramar runt hans kuk.  
 
Han behöver inte mycket innan han känner att han närmar sig. Han ökar takten och stöter hårdare in i hennes heta källa. Nina kommer redan i en våldsam orgasm. Hon pressar sig mot honom och stönar tyst när orgasmen sliter i hennes underliv. Han känner hur pungen drar ihop sig i kramper innan han fyrar av sin salut. Han trycker in sin kuk och tömmer sin säd, om och om igen. Han håller den intryckt under hela utlösningen. När han har tömt sig, drar han sig ur, men Nina lägger upp sina ben på hans höfter och pressar honom tillbaka.
- När jag vill och du tjafsar inte, frågar hon och tittar honom i ögonen.
- Ja, ja, vi är överens, svarar han.
Hon kysser honom intensivt innan hon släpper loss sitt grepp med benen. Han ställer sig upp och skyndar sig till badrummet. Medan han tvättar sig, tänker han på vad som har hänt. Nu är det inte bara Petra han måste lyda. Nu kommer Nina att bestämma över honom också. Han suckar tungt och tvättar sig noga så inte Petra ska upptäcka någonting. När han är klar, stannar han upp och tänker efter.
- Å andra sidan får jag knulla en ung kåt tjej på 17 år medan Petra sitter bara en bit ifrån. Kan man få en bättre kick.
Med ett leende lämnar han badrummet och gör Petra sällskap framför tv´n.  
 
Några veckor senare, en fredag eftermiddag, är Petra och Marcus ute och handlar. De har precis stuvat in 4 kassor med mat i bagaget på bilen.
- Kom, jag ska se på lite kläder, innan vi åker hem, säger Petra.
- Måste vi göra det nu, vädjar han.
- Annars skulle jag väl inte sagt det, får han till svar.
- Hm, muttrar han.
- Vi ska ju på fest i morgon, har du glömt det, frågar hon glatt.
- Nej, det har jag inte glömt, men jag visste inte att inträdeskravet var nya kläder, svarar han.
Med en suck följer han efter henne. De går in i ett stort varuhus.
- Kan vi åtminstone gå och fika först, frågar han.
- Det kan vi göra, svarar hon och styr stegen mot restaurangen.
På väg mot restaurangen får Marcus syn på en kvinna. Det är Jenny som är ute och handlar. Hon går runt och tittar på kläder. Marcus känner hur kuken sväller då han ser henne. Nu är det länge sedan vi träffades, tänker han.
- Jag måste på toaletten, säger han när de sätter sig ner för att fika. Jag kommer strax.  
 
Han går med bestämda steg mot klädesavdelningen. Han sveper runt med blicken och söker efter Jenny. När han får syn henne, ringer han upp henne på mobilen.
- Hej, det är Marcus, säger han när hon svarar. Jag är på samma affär som du. Vet du var provhytterna är?
- Javisst, svarar hon förvånad. Hur så?
- Kom till hytten längst in mot väggen, svarar han och lägger på.
Kuken sväller då han får syn på henne. Hon har en sexig gångstil. Kuken styvnar ytterligare då han sveper med blicken över hennes kropp. När hon får syn på honom, lyfter hon handen och vinkar.
- Inte visste jag att du handlar på damavdelningen, säger Jenny och skrattar.
Han drar inte henne i hytten och kysser henne hetsigt. Hon svarar på kyssen med intensiv hetta. Han smeker handen längs hennes lår, upp under kjolen.
- Nej, inte här, viskar hon förskräckt.
- Jo, just precis här, svarar han. I fortsättningen kommer vi att knulla på många spännande platser. - Du är inte klok, viskar hon och särar på benen.  
 
Hon lägger armarna runt hans hals och kysser honom hetsigt. Marcus har ont om tid, så han vilar inte på hanen. Han ställer sig på knä och drar av henne trosorna. Han borrar in tungan mellan hennes ben och slickar henne snabbt och intensivt.
- Åh, gud, så skönt, stönar hon. Hon särar ytterligare på benen och ger honom plats. Tungan smeker djupt inne i hennes innersta gömmor. Han slickar i sig av de safter som rinner rikligt ur hennes fitta. På väg upp från knästående, befriar han sin stridskamrat som är hård som en sten. Han vänder på henne och pressar henne framåt.
- Kan vi göra det här, frågar hon ängsligt.
- Vi kan och vi ska, svarar han och drar upp kjolen över hennes stjärt.
Han smeker med handen över hennes våta fitta innan han sätter ollonet mot springan och tränger sig in.
- Ahhhaaaaaa, stönar Jenny och pressar sig mot den underbart grova kuken.
Marcus sätter händerna på hennes höfter och börjar knulla henne hårt. Han stöter med kraft in i hennes heta grotta. Jennys åtrå skjuter i höjden på en gång. Hon gungar i takt bakåt mot den anstormande kuken och kramar hårt med sina blygdläppar.  
 
- Ooooiiiiiii, tjuter hon när orgasmen sätter fart.
Hon kan inte riktigt hålla tyst när orgasmen sveper genom underlivet. Hon stöter vilt bakåt och tjuter till varje gång den går i botten.
- Ja, ja, ja, stönar hon. Mer, mer, mer!
Marcus ler åt hennes hängivenhet. Hon är verkligen härlig att knulla med. Det börjar dra ihop sig för honom när dörren till provhytten öppnas. I dörren står en kvinna och stirrar på dem. Hon har en uniform på sig som visar att hon arbetar i butiken. Det är en vacker kvinna i övre medelåldern.
- Titta så kåt hon är, viskar Marcus. Kom in och stäng dörren.
Som i trans tar hon ett steg till så dörren stängs bakom henne. Jenny är för kåt för att se henne. Han tar kvinnan i handen och drar henne närmare. Han drar sig ur och lägger hennes hand på sin kuk. Automatsikt sluter hon handen runt den grova kuken. Jenny tittar upp och ser en okänd kvinna smeka Marcus kuk. Hon vet inte vad hon ska ta sig till så hon står kvar och avvaktar. När han lägger handen på kvinnans stjärt, är det som om hon vaknar till.
- Nej, säger hon lugnt och släpper kuken.
Hon står kvar och tittar på medan han styr in kuken i Jennys heta källa.  
 
Marcus drar henne till sig och kysser den okända kvinnan. Han kramar hennes stjärt innan hon bryter kyssen och tar ett steg mot dörren. Hon tittar på Marcus och ler innan hon försvinner in i butiken igen. Nu koncentrerar han sig på Jenny. Han stöter hårt in i hennes kärleksnäste. Med hårda, bestämda tag, tar han sig till utlösning. Han pressar in sin kuk i hennes hårt kramande fitta och drar upp henne ståendes. Han kysser henne hetsigt medan han sprutar in sin säd, djupt in i hennes heta sköte.
- Du är inte klok, suckar Jenny och ler. Vem var kvinnan?
- Inte en aning, svarar han. Du, jag måste rusa. Petra sitter och väntar på mig i restaurangen.
- Är hon här, frågar Jenny förskräckt.
- Javisst, svarar han. Varför tror du jag överhuvud taget är i den här butiken?
- Du är inte lite fräck, säger hon och ler.
- Jag ringer dig senare, säger han och kysser henne. Det här ska vi prova fler gånger.
- Okey, svarar hon och kysser honom tillbaka.  
 
På väg tillbaka till restaurangen och Petra, ser han butiksbiträdet som var inne i provhytten. Hon lägger upp varor i hyllorna. När hon böjer sig ner och plockar upp varorna, visar hon upp ett par välsvarvade ben och en sexig stjärt som kjolen spänner över. Han går fram till henne och lägger handen på hennes stjärt. Hon rycker till och vänder sig om. Hon ler när hon ser vem det är.
- Arbetar du här, frågar han och smeker hennes ena bröst.
- Ja, svarar hon och föser undan handen
- Du har smekt min kuk, säger han och lägger tillbaka handen över hennes bröst. Jag vill träffa dig. Han nyper lätt i ena bröstvårtan som styvnar. Hon har fina runda bröst som han smeker ömt.
- Kan jag komma på måndag, frågar han. Jag måste få träffa dig.
- Kom efter lunch, säger kvinnan. Då är jag  ensam här.
- Då säger vi det, svarar han. Jag heter Marcus.
- Jag heter Anna, svarar hon och ler. 
Marcus skyndar sig upp till Petra.
- Satan, vilken kö det var till toaletterna, säger han när han sätter sig ner.
- Varför gick du in i butiken då det finns toaletter här, frågar hon och nickar mot dörren.
- Har du sett på fan, säger han. Den såg jag inte.
- Du är hopplös, suckar Petra och ler, men du är åtminstone bara min.
- Det vet du att jag är, svarar han och tar ett bett ur bullen.  
 
Efter fikat följer han henne motvilligt tillbaka till butiken. Medan Petra tittar på kjolar, ser han att Anna är på väg mot dem.
- Hej Petra, säger Anna när hon kommer fram till dem.
- Hej Anna, svarar Petra glatt. Det här är min man, Marcus.
Hon vänder sig lika glatt till Marcus och säger:
- Det här är Anna. Det är henne jag köper mina kläder av.
- Hej, säger Marcus och ler. Du måste vara en rik kvinna.
- Dumma dig inte, säger Petra  och slår honom på armen.
- Bry dig inte om honom, säger hon till Anna. Han försöker bara vara roligt.
- Du kan gå till en butik som intresserar dig, fortsätter Petra till Marcus. Anna hjälper mig. Vi ses vid bilen om en halv timme.
- Ok, säger Marcus och ler. Trevligt att träffas, säger han till Anna och går.
- Så det där är den knähund du pratar om, som bara intresserar sig för dig, frågar Anna och tittar efter honom.
- Just precis, kvittrar Petra till svar.
- Han ser mycket bra ut, säger Anna. Man kanske ska provköra honom.
- Haha, skrattar Petra. Om du får honom mellan dina ben, så har du min tillåtelse.  
 
Tack för de orden, tänker Anna men säger högt:
- Nej, du har säkert rätt. Det finns väl ingen chans.
Hon går fram till Petra och kramar om henne.
- Jag har den perfekta kjolen till dig, säger Anna, men jag har ínte packat upp den än. Vi går till lagret.
- Är den dyr, frågar Petra på väg mot lagret.
- Den är värd var enda krona, svarar hon. 
- Det är det jag är rädd för, suckar Petra.
Anna tar fram kjolen och lägger den i Petras händer.
- Känn vilket underbart tyg, säger hon och ställer sig på knä framför Petra.
Medan Petra beundrar den vackra kjolen, tar Anna av henne kjolen och trosorna. Petra rycker till då hon känner våta kyssar på sina lår. Hon tittar ner på Anna och ler.
- Du missar inte ett tillfälle du, säger Petra.
- Inte så gärna, svarar Anna och tänker på Marcus.  
 
Petra tar på sig kjolen och tittar sig i spegeln. Den sitter perfekt på hennes kropp. Anna står på knä bredvid henne.
- Den sitter perfekt på dig, säger hon. Visst är den snygg? 
Medan Anna pratar, smeker hon handen över Petras lår, under kjolen. Med fingertopparna smeker hon hennes blygdläppar försiktigt. När Anna skjuter upp kjolen och kysser henne på låret, säger Petra:
- Ok, jag tar den. Men jag vill ta av den innan du fortsätter, så du inte smutsar ner den. Jag ska ha den på festen i morgon.
- Skynda dig då, säger Anna otåligt. Vi har bara en halv timme på oss.
- Det är den tiden jag sa till Marcus, säger Petra och lägger undan kjolen. Hur länge det dröjer i verkligheten är en helt annan tid.
- Då så, säger Anna och ler och kysser sig sakta upp mellan Petras ben.
Petra smeker handen genom Annas hår och stönar då tungan smeker sig in mellan blygdläpparna. - Sedan ska jag smaka på dig, stönar Petra och särar ytterligare på benen.  
 
Dagen efter, på lördagen, är de bjudna på fest hos deras vänner, Greger och Lena. Ytterligare ett par, som de inte känner, är bjudna. De heter Göran och Vanja. De har precis ätit middag och stämningen är på topp. De flesta hjälps åt till att städa undan. Petra och Greger sitter kvar vid bordet.
- Smakade det bra, frågar Greger och lägger handen diskret  på hennes knä.
- Mycket bra, svarar Petra och låtsas inte om handen.
Hon sitter med lätt särade ben och känner hur handen sakta avancerar upp mellan hennes ben. När handen lägger sig över skötet, särar hon ytterligare på benen och tittar leende på Greger. Hon ser hans förvånade min då han upptäcker att hon inte har några trosor på sig. Han smeker försiktigt med fingret mellan hennes blygläppar. Fingret glider in en bit och smeker innan han tar bort handen och stoppar fingret i munnen.
- Smakar det bra, upprepar hon frågan.
- Underbart, svarar han. Jag vill ha mycket mer.
- Vi får se, svarar hon och ler. Det kanske blir ett nattmål.
- Om jag kan hålla mig så länge, svarar Greger och kramar om henne. Den här festen börjar bra, tänker Petra då hon reser sig från bordet.  
 
Festen har pågått några timmar då Lena och Marcus möts i hallen.
- Marcus, säger hon och kramar om honom. Vad roligt att ni kom. Varför ska det ta så lång tid mellan gångerna vi ses.
Han drar in henne i sin famn och kramar om henne.
- Det är ditt fel, viskar han i hennes öra och kysser henne på halsen.
- Är det mitt fel, undrar hon förvånad. Varför det?
- Kom, säger han och tar hennes hand.
Han går in i ett sovrum och stänger dörren efter dem. Han föser henne mot väggen och kysser henne.
- Marcus, flämtar hon efter kyssen.
- Varje gång jag ser dig, gör mitt hjärta ett extra skutt, säger han och kysser henne på halsen, varje gång jag ser dina bröst vill jag smeka dem, varje gång jag ser din sexiga stjärt, vill jag krama den och varje gång jag ser din ben, vill jag smeka dina lår. Du är så vacker, Lena. Jag kan inte låta bli dig.
- Åh, herregud, suckar hon då hon känner hans händer på sina bröst och stjärt. Är det så illa?  
 
Han smeker sin hand under kjolen och smeker hennes lår samtidigt som han kysser henne. Kyssen är het och krävande. Lena, som är försiktigt i början, kysser nu honom lika hett tillbaka. När han smeker handen innanför trosorna, blir hon orolig.
- Jag vet inte, viskar hon men tystas med en kyss.
Med den andra handen tar han fram sin hårda och grova kuk. Han tar Lenas hand och lägger den på sitt stånd. Hon kramar runt kuken och suckar då hon känner grovleken. Hon protesterar inte då han smeker in två fingrar i fittan. Fingrarna dansar fram och tillbaka medan Lena runkar honom. Under tiden blir kyssen allt hetsigare. Plötsligt bryter Marcus kyssen. Han ställer sig på knä och tar av henne trosorna.  
 
Lena blir tveksam men innan hon har bestämt sig, känner hon hans tunga glida in i hennes våta grotta.
- Åh guud, stönar hon och smeker handen över hans hår. Jaaaaaaaaaaa!
Nu är Lena förlorad. Han slickar henne intensivt. Tungan smeker djupt in i hennes heta källa. Safter rinner rikligt ner i hans mun. När han avbryter slickandet, reser sig upp och lyfter upp henne i sina armar, protester hon inte. Hon kysser honom på väg till sängen. Det är ont om tid, så det blir inga finesser. Han lägger henne på rygg i sängen, drar upp hennes kjol över midjan och tränger in i en enda stöt.
- Åhhhaaa, stönar Lena då den grova kuken vidgar henne.  
 
Marcus intar sin favoritställning. Han ligger över Lena och håller upp sin överkropp med händerna. Med kraft pumpar han in sin grova kuk i Lenas heta grotta. Hon har aldrig njutit så enormt som nu. Hela hennes underliv kokar av het åtrå. Hon kramar med händerna på överkastet då orgasmen stormar fram. Hon lyfter sig hetsigt upp mot den grova kuken som gör det så skönt för henne. Hon möter honom med motjuck och stönar allt högre för varje gång han tränger in. Han kysser henne för att inte hon ska höras ut till de andra. Han känner hur det drar ihop sig runt pungen. Med kraft stöter han in sin kuk några gånger innan han trycker in den och sprutar in sin varma säd. Han lägger sig ner över henne och kysser henne intensivt medan han tömmer sig, om och om igen.  
 
Lena kramar sina armar runt halsen på honom och stönar högt in i hans mun då orgasmen når sin höjdpunkt. Hon kramar hans stolta riddare på den sista droppen innan hon rasar ihop på sängen.
- Det var det underbaraste jag har upplevt någon gång, suckar hon.
- Det blir fler gånger, svarar Marcus. Vi kommer att träffas fler gånger.
- Nu måste vi skynda oss tillbaka till de andra, viskar hon.
Han kysser henne ömt innan han drar sig ur och reser sig upp. Lena skyndar sig in i badrummet medan Marcus går in i köket. När han hör Lena komma ut från badrummet, går han in och tvättar sig. När han på nytt sitter i vardagsrummet har inte Petra märkt att han varit borta en stund.  
 
Festen fortsätter med oförminskad fart. Drinkarna serveras i snabb takt och ökar på festligheten. Petra står i köket när Greger kommer in. Han går fram till henne och omfamnar henne bakifrån. Han kysser henne på halsen och smeker handen under kjolen. Han smeker hennes lår och vidare upp mellan benen. Fingrarna smeker hennes blygdläppar. Ett finger glider in i hennes heta grotta. Petra protesterar inte utan njuter av smekningarna.
- Petra, jag vill ha dig, följ mig upp på övervåningen, viskar han i hennes öra.
- Jag trodde du aldrig skulle fråga, viskar hon tillbaka. Gå du, så kommer jag om ett ögonblick. Petra har aldrig och kommer aldrig att säga nej till sex. Hon njuter av det och utnyttjar varje chans hon får. Vad Marcus tycker om det, funderar hon inte på. Hon går sakta uppför trappen utan att kolla om Marcus ser henne. Hon går in i sovrummet där dörren står på glänt. Han sitter naken på sängen och väntar på henne. Hon tar av sig kjolen och blusen och lägger sig lika naken på sängen.
- Kom, säger hon och smeker handen över sin rakade fitta.  
 
Greger kryper in mellan hennes ben och sänker munnen till hennes kärleksgrotta. Han slickar henne ivrigt. Tungan glider in i hennes heta källa och smeker hennes inre. Petra känner att hon närmar sig en orgasm. Hans tunga smeker henne så skönt. När tungan smeker över klitoris, startar den upp en våg av åtrå som sveper genom Petras underliv. Hon lyfter på stjärten och möter fingrarna som glider in i hennes heta gömma. Fingrarna smeker henne snabbt medan tungan slickar hårt över hennes känsliga knapp. Hon pressar fittan mot munnen då orgasmen startar upp. Safter sprutar in i hans mun då orgasmen sveper fram, om och om igen. Han smeker hennes kärleksgrotta under hela orgasmen. När hon slappnar av, upphör han med smekningarna och sätter sig på knä mellan hennes ben. Han smeker handen över hennes fitta och säger:
- Vänd dig om. Jag vill ta dig bakifrån.  
 
Petra snurrar runt och ställer sig förväntansfullt på knä. Han smeker med händerna över hennes skinkor innan han glider in i hennes heta, våta gömma. När hela kuken vilar i hennes inre, stannar han upp och njuter av hennes kramande fitta.
- Du är så härlig, viskar han och smeker hennes stjärt.
- Sätt fart nu, svarar hon och pressar sig mot kuken.
Han griper tag i hennes höfter och glider fram och tillbaka.
- Sätt fart, stönar hon. Vi har inte så gott om tid.
Han ökar genast takten och knullar henne hårdare. Hon gungar bakåt och möter honom varje gång han tränger in. Hon blundar när hon njuter och märker inte när dörren öppnas och Göran kommer in. Han tittar mot Greger som nickar på huvudet och ger honom sitt godkännande. Han tar av sig kläderna och går sakta fram mot sängen. Nu upptäcker Petra honom och vänder sin blick mot honom.
- Är det ok, frågar Göran försiktigt.
- Ja, kom du, svarar hon leende.
Han ställer sig på knä framför Petra som genast öppnar munnen och tar emot honom.  
 
Göran munknullar henne sakta och njuter av hennes smekande tunga medan Greger knullar henne allt hårdare. Han stöter hårt in i henne och njuter av hennes kramar. Nu står hon still då Göran munknullar henne. Hon smeker med tungan längs skaftet när hela kuken glider in i hennes mun. Petra känner hur det drar ihop sig och pressar sig mot Greger.  Han är väldigt nära en utlösning och knullar henne så hårt och snabbt han bara kan. Greger och Petra kommer samtidigt. De pressar sig mot varandra och stönar ut sin njutning. Göran drar ut sin kuk ur hennes mun medan orgasmen varar. Han ser hur hon skälver i kroppen av njutning då hon känner Gregers heta strålar pumpa in i hennes kärleksnäste.  
 
Petra hinner inte mer än lägga sig på rygg i sängen innan Göran är över henne. Han tränger sig in och knullar henne med kraft. Hon lägger upp benen på hans rygg och skriker ut sin njutning då orgasmen på nytt sätter fart. Som en kolv i en motor pumpar kuken hetsigt in och ut i hennes våta fitta. Göran grymtar när det drar ihop sig runt pungen. Han knullar henne nästan våldsamt när han trycker sig in och stönar ut sin njutning. Petra kommer lika hetsigt. Hon kramar hårt med benen runt hans höft då underlivet drar ihop sig i kramper. Göran sitter i ett skruvstäd medan han pumpar in sin säd. De kysser varandra hetsigt under hela orgasmen. Hennes ben glider ner på sängen då krafterna tryter.  
 
Göran ligger kvar en kort stund och njuter innan han drar sig ur med en suck.
- Du är en fantastisk kvinna, säger Göran.
- Det är hon verkligen, fyller Greger på med och smeker hennes ena bröst. Helt fantastiskt.
Petra svarar inte. Hon ligger kvar med ett fåning flin över ansiktet och pustar ut. Göran samlar ihop sina kläder och går till badrummet medan Greger och Petra ligger kvar och njuter tillsammans. De kysser varandra medan pulsen sakta går ner.
- Jag måste få träffa dig fler gånger, säger Greger.
- Vi kommer säkert att träffas, svarar hon och kysser honom, men nu vill jag till ett tvättställ.
Greger hör hur badrumsdörren öppnas och stängs och förstår att Göran är klar.
- Kom, säger han, så ska jag tvätta dig.
- Det får du gärna, svarar hon och reser sig upp.  
 
Marcus ser först Göran och sedan Greger och Petra komma ner från övervåningen. Han visar inte med en min vad han känner. När Petra sätter sig bredvid Marcus, blinkar hon med ögat och ler. Han visar inte att han har sett blinkningen.
- Ska vi inte ha ett par stadiga nu, frågar Greger glatt och syftar på en drink.
- Jag tycker om att få några stadiga i mig, svarar Petra.
Samtliga i rummet skrattar gott, utom Marcus. Petra smeker en hand på hans lår och ger honom en kort kyss.
- Jag älskar dig, viskar hon
Marcus möter hennes blick och ler.  
 
Det är sent när Marcus och Petra sitter i en taxi, på väg hem. Hon lutar huvudet mot hans axel och smeker sin hand över hans kuk. Att kuken styvnar allt mer kan bero på att han tänker på Lena. Det irriterar honom att han inte lyckades få henne för sig själv en gång till. Marcus har ett rejält stånd och föser undan hennes hand men den kommer omedelbart tillbaka. Den här gången smeker hon hårdare för att visa att hon gör som hon behagar. Marcus suckar och ger upp. Han lutar sig tillbaka och njuter av bilturen och Petras hand. En halvtimme senare sitter hon på sängen i sovrummet.
- Jag är så trött, säger Petra. Du får klä av mig.
- Du är väl utarbetad, kan han inte låt bli att säga då han står på knä framför henne och klär av henne.
- Jag orkar inte käfta med dig nu, svarar hon irriterad. Du visste vad du gav dig in på. Jag har aldrig ljugit för dig. Sluta upp med att uppträda som en barnunge.
Marcus svarar inte av den enkla anledningen att hon har rätt. Hon har hela tiden spelat med öppna kort. När han är klar med avklädningen, kryper hon ihop under täcket och somnar. Han tittar på henne och suckar.
- Där for chansen till att få älska, säger han med en suck.
Han tar av sig kläderna och lägger sig i sängen.  
 
I det ögonblicket hör han ytterdörren öppnas och stängas. Det är Nina som kommer smygandes hem på natten. Om möjligt, styvnar kuken ytterligare. Han tänker på upplevelserna med Nina och blir kåt. Han tittar en sista gång på Petra för att konstatera att hon verkligen sover, innan han tar på sig morgonrocken och lämnar sovrummet. När han kommer in i Ninas sovrum, sitter hon vid datorn. Allt hon har på sig är trosor.
- Sover inte du, frågar hon och vänder sig mot honom.
- Nej, jag kan inte slappna av, svarar han och går fram till henne.
Hon knyter upp skärpet i morgonrocken och smeker handen över hans kuk.
- Är det den här som håller dig vaken, frågar hon och runkar honom sakta.
- Det kan man säga, svarar han och stönar av njutning.  
 
Hon böjer sig fram och tar honom i munnen. När den glider in i den varma munnen, stönar han högt av åtrå.
- Vem fan försöker jag lura egentligen, stönar han. Det är det här jag vill uppleva med dig.
- Vad bra att du inser det, så slipper vi allt tjafs, säger hon och avbryter avsugningen.
- Ja, ja, säger han och drar ner munnen över kuken igen.
Han glider sakta fram och tillbaka medan hon smeker skaftet med sin tunga. När tungan smeker runt ollonet, greppar hon skaftet och runkar honom. Hon ökar takten väsentligt. Åtrån stiger i hans kropp. Han känner att han snabbt närma sig en utlösning. Det drar ihop sig runt pungen när den sätter fart.  
 
Han pressar in sin kuk i hennes mun och sprutar. Han ryser i hela kroppen av välbehag då hon suger honom under hela tömningen. När han har tömt sig, reser hon sig upp. Hon tar av sig trosorna och lägger sig naken på sängen.
- Kom hit, säger hon bestämt
- Sådan mor, sådan dotter, säger han och ler.
Han närmar sig sakta sängen medan han beundrar hennes kropp. Kuken står som ett hammarskaft, upp mot magen när han ställer sig på knä mellan hennes ben. Han kysser sig upp mellan hennes ben. Tungan glider in i hennes heta källa. Han slickar i sig av de safter han lärt sig att tycka om. När tungan smeker klitoris, lyfter hon på stjärten och pressar sig mot munnen.
- Så härligt, stönar hon.  
 
Han avslutar slickandet och kryper upp över henne. Han riktar in sin grova kuk och pressar sig in. En underbar åtrå sveper genom hans kropp då kuken sakta glider in i hennes våta fitta. Hon sätter fötterna mot madrassen och pressar sig mot honom. Han knullar henne med bestämda tag medan hon kramar honom med sina våta blygdläppar. Han slickar med bred tungan över hennes härliga bröst. Bröstvårtan styvnar av smekningen. Han suger in den i munnen och spelar med tungspetsen över toppen. Nina njuter enormt av den grova kuken som orsakar en sådan åtrå i hennes kropp. Hon stöter upp med höften och stönar ut sin njutning. Hon har aldrig upplevt nåt liknande med sina jämnåriga. En kraft, starkare än någonsin, sveper genom hennes kropp när orgasmen sätter fart. Hon klänger sig fast vid hans kropp och kysser honom glupskt.  
 
Marcus närmar sig en utlösning. Han lyfter upp överkroppen med sina armar och knullar henne med full kraft. Orgasmen sveper genom hennes kropp i en aldrig sinande ström. Hon pressar sig mot honom då underlivet på nytt krampa runt den grova kuken. Marcus närmar sig en utlösning. Kuken pumpar obarmhärtigt in i henne heta grotta. Han pressar sig slutgiltigt in och sprutar in sin säd. Om och om igen, pumpas säden in i hennes innersta. De biter ihop för att inte vråla ut sin njutning. Han ligger kvar över henne och njuter. Han känner hur hon kramar runt staken.
- Jag antar att mamma sover, viskar hon, men vad betyder det här att du kommer frivilligt?
- Det betyder att jag har fullständigt förlorat förståndet, svarar han.
- Härligt, svarar hon och lägger upp sina ben på hans höfter.
Det kommer att ta ytterligare någon timme innan han åter ligger i sin säng.    
 
Han ligger och tänker på vad det här kommer att få för konsekvenser i framtiden. Han kommer inte att sluta träffa andra kvinnor. Inte så länge Petra knullar med andra män. Han vet också att det är fullständigt vansinnigt att älska med Nina, men han kan inte låta bli henne. Nu har han fått smak på henne och spänningen i att bli upptäckt ger honom den extra kick han inte vill vara utan. Han kryper ihop under täcket och somnar med ett leende på läpparna. Han vaknar på morgonen av en hand som runkar honom. Nu känner han igen Petras hand. Han ligger kvar och njuter utan att visa att han är vaken. Han kan inte låta bli att stöna då hon grenslar honom och sjunker ner över den grova kuken.
- Om du öppnar ögonen, så ska jag kompensera dig för att du inte fick älska i natt, säger Petra och börjar rida honom sakta.
- Åhh, god morgon älskling, svarar Marcus och öppnar ögonen.      
 
SLUT  

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Johan

Hmmm inte riktigt din normala standard... mest bara en massa knull utan den känsla som alltid annars finns i dina stories, saknar smärtan mellan parterna. Skulle lyfta om Petra fick reda på vad hennes knähund gör...

27/9, 2009 kl. 11:32

#1

Nils

Det är härligt att läsa om dina eskapader men med lite bilder & ljud skulle det bli riktigt på topp.Men är det slut nu det är ju så många tjejer som bara är påbörjade & bara fått ett knull eller inte fått något alls.Det är klart att man ska sluta med flaggan i topp men ANNA är ju ett oprövat knull som tycker om Petra som kan betyda ett härlig trekant eller hur. Med Nina som grädde på moset alltså tre tjejer som får dela på en kuk det vore något att avsluta med.

23/9, 2009 kl. 11:16