Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/6, 2022 kl. 20:52, av TORAK

Det perversa ålderdomshemmet.

Del 2 av 2 i serien Det perversa ålderdomshemmet

Jens lär känna sin arbetskollega Anders bättre och Monika fortsätter i sina försök att få Jens att sluta på Solgläntan. Den här gången går hon till extrema åtgärder och Jens måste göra ett val som kan leda till upplevelser han aldrig varit med om.

Hallå där! dags för del 2.

Återigen, eventuella stavfel eller konstiga meningar jag har missat ber jag om ursäkt för.

Trevlig läsning

Mvh TORAK

 

Del två

 

Nästa dag slutade han tidigt och han åkte hem direkt. Så fort han kom hem lade han sig i sängen och somnade på en gång. Det hade både varit en ansträngande och seg natt. Han drömde om Sofia innan han vaknade av att mobilen ringde. Han tittade på klockan, hon var tre på eftermiddagen. ”Ja, hallå”, svarade han sömndrucket. ”Är det Jens? Anders här, väckte jag dig?” Jens gnuggade bort gruset från ögonen. ”Nä, har varit uppe i en timme minst”, ljög han men var i samma stund tvungen att kväva en gäspning.

”Jo jag hör det”, svarade Anders roat. ”Har du någonting för dig lite senare ikväll?” Jens tänkte efter. ”Jag tror inte det, hurså?” han hörde plötsligt en barnröst i bakgrunden. ”Jag har grabben här idag, vi tänkte käka något gott och kolla på film ikväll. Vill du komma över?” Jens blev överraskad. ”Har du en unge?” det hade Anders inte sagt någonting om under de veckor de jobbat tillsammans. ”David heter han, en liten rackarunge på åtta år. Vad säger du?”

”Klart jag kommer. Vilken tid?” de bestämde klockslag och Jens fick en vägbeskrivning. När han lagt på kände han sig pigg och gick och duschade. I duschen kunde han inte låta bli att tänka på Sofia och hans kuk blev hård av minnet från förgående natt. Han tog duschkräm i händerna och började runka medan han fantiserade om hennes sköna trånga fitta. Han runkade allt snabbare och sprutade efter en kort stund på insidan av duschkabinen.

När han hade duschat klart och tagit på sig gick han och slötittade på tv. Han började sms-a till sina vänner för att få reda på vad som hade hänt på festen. Tydligen hade det inte hänt mycket, så han blev ännu mer nöjd över det som hade hänt på jobbet. Han stängde av tv-n och började söka på nätet efter bilder på äldre kvinnor. Det fanns en hel del och Jens upptäckte att han gillade det han såg.

Det som han hade upplevt gjorde att han fått en annan syn på äldre kvinnor. De var vackra på sitt sätt, och även gamla tanter behövde också få kuk hade han själv fått erfara. Han surfade runt länge och upptäckte efter en ganska lång stund att klockan hade blivit mycket. ”Jävlar”, svor han till, han stängde av och skyndade sig ut till bilen. När han hade kommit halvvägs kom han på att han kanske skulle köpa med sig något.

Han svängde in på en mack och köpte lite snacks och godis. En halvtimme senare ringde han på dörren till Anders lägenhet. Anders öppnade och hälsade på honom. ”Tjena! välkommen in. Var det svårt att hitta?” Jens gick in och tog av sig. "Nä, inte så mycket, jag köpte med mig lite tilltugg”, sade han och visade upp påsen. ”Perfekt, det tar vi till filmen”, sade Anders och tog emot påsen. ”Var har du David då?” frågade Jens. ”Han är på sitt rum. David! ropade han. ”Jens har kommit nu.”

De hörde snabba fötter närma sig. En ljushårig glad pojke dök upp i hallen. ”David, det här är Jens, Jens, det här är David.” David gick fram till Jens och skakade hand. ”Du är sen”, sade han plötsligt och tittade på klockan som han hade runt handleden. ”En, två, tre, fyra, fem, sex, sju minuter.” Anders skrattade. ”Bry dig inte om honom, han är fixerad vid tid och klockor. Jag vet inte hur många han har på sitt rum.”

”Jag har fjorton stycken och fem av dem funkar”, berättade David stolt för dem. ”Nu när vi ändå talar om tid så är det dags att äta”, förkunnade Anders, så de gick till köket. ”Jag har dukat”, talade David om för Jens. ”Där brukar jag sitta och pappa brukar sitta där. Här får du sitta”, sade han och pekade på en stol. De hjälpte Anders att ta fram maten och satte sig sedan ned och började äta. De hade riktigt trevligt och pratade om allt möjligt. David hade många frågor som Jens försökte svara på så gott han kunde.

Nästan alla var om tid, hur lång tid tog det att köra hit? hur snabbt kan du springa hundra meter? hur gammal är du? hur gamla är din mamma och pappa? det bara fortsatte och fortsatte och Jens började bli irriterad. Anders kom till hans räddning till slut. ”Nu är det nog dags för filmen, eller vad säger ni?” både Jens och David blev glada, men av olika anledningar. Nu kanske han är tyst ett tag, tänkte Jens.

De hällde en del av snacksen och godiset i skålar och gick sedan till vardagsrummet. Anders satte igång filmen, det var Wall-e. Jens suckade inombords, det var väl inte riktigt en film han skulle ha valt själv men det var bara att hålla god min. När de tittat en trekvart gick Anders till köket för att fylla på mer i skålarna. Jens passade på att titta sig omkring medan han satt i soffan.

Han fick syn på flera ramar med fotografier i en bokhylla. I en av dem var det ett kort på David och en äldre kvinna som stod och kramades utanför ett hus. Jens gick upp och tittade närmare på kortet. Kvinnan var ganska vacker. Undrar hur det skulle vara att knulla henne, tänkte Jens medan han stod och tittade på det. ”Är det din farmor som är med på bilden?” frågade han David.

”Vilket?” undrade han. Han började skratta när Jens visade fotot. ”Näe, det är ju min mamma.” Jens blev förstummad, han tittade på kortet igen. Kvinnan måste ju vara över femtio. Verkar vara fler än jag som gillar äldre kvinnor, tänkte han. Han satte sig ned i soffan igen, han kunde inte låta bli att flina. ”Vad är det som är roligt?” frågade David. ”De sade något roligt i filmen.” David tittade misstänksamt på Jens. ”Vad då?”

Jävla unge och fråga hela tiden, hur ska jag få tyst på honom? tänkte han trött. Han kom på vad han skulle göra. Han tog av sig sin klocka och dinglade med den framför Davids ansikte. ”Vill du titta?” David sträckte handen mot klockan. Jens drog bort den. ”Bara om du är försiktig. Lovar du?”  David nickade ivrigt. ”Jag lovar”, sade han och Jens gav honom den. Anders kom tillbaka med skålarna. ”Här vare påfyllning!” hojtade han.

Han satte ned dem på bordet och frågade Jens om han ville gå ut till köket och ta en lättöl. Jens nickade och de gick ut till köket. De tog varsin lättöl och satte sig vid bordet. De pratade om allt möjligt och tiden flög iväg. Jens tog mod till sig och frågade om Davids mamma. ”Nä, hon är ute ur bilden, det tog slut för sju år sedan.” Jens kunde inte låta bli att fråga varför. ”Det var många som var emot vårt förhållande redan från början, både från min och hennes familj och vi blev själva förvånade när vi fick David.”

Han suckade, ”till slut orkade hon inte med det längre så hon lämnade mig och tog med David. Nu har jag honom när jag är ledig på helgerna och på semestern.” Anders stirrade ned i bordet när han var klar. Han hade förlorat sig i minnen. Jens led med honom. ”Du har ju tur som får träffa honom i alla fall”, var det enda han kom på att säga.

Anders tittade upp, ”ja, du har rätt, jag fick kämpa i fem år innan jag fick rätt att träffa honom, och det var bara på grund av att jag fick hjälp av inflytelserika personer.” Han suckade igen. ”Det är bäst vi går och tittar till honom. Det är tyst i vardagsrummet och det brukar inte vara ett bra tecken.”

De reste sig och gick dit. Det var ingen fara med David, tvärtom, han låg i soffan och sov. De flinade mot varandra. Han är söt när han väl är tyst, tänkte Jens. ”Hjälper du mig och ta bort täcket från hans säng?” frågade Anders medan han lyfte upp David. Jens följde efter och drog bort täcket när de kom in på rummet. De smög ut och stannade utanför dörren.

”Det är väl dags för mig också att åka hem och sova”, sade Jens och gäspade. Anders nickade och de gick till hallen. Jens tog på sig jackan och skorna. ”Tack för en trevlig kväll”, sade han och skakade hand med Anders. ”Kul att du kunde komma, vi syns imorgon.” Jens gick ut till bilen och körde iväg. När han hade kört i några minuter började han att svära.

Han tog upp mobilen och ringde upp Anders. ”Ja, det är Anders”, svarade han efter några signaler. ”Ja, tjena. Det är Jens. Du, jag glömde min klocka hos dig.” Anders skrattade. ”Jaså du lånade ut den? jag tar med mig den imorgon.” Jens tackade och önskade honom en god natt innan han lade på. När han kom hem gick han och lade sig. Innan han somnade funderade Jens på ifall han skulle berätta för Anders vad som hade hänt med Sofia. Han bestämde sig för att avvakta med det till han visste lite mer om Anders.

Nästa dag när han kom till jobbet träffade han Anders i omklädningsrummet. De hejade på varandra. ”Hej, kul att du kunde komma igår. David pratade om dig hela morgonen”, sade Anders medan han tog på sig tröjan. ”Det var jättetrevligt, kul att få träffa din grabb”, sade Jens och tog av sig sin. ”Jens”, sade Anders olustigt, ”vi letade efter din klocka men vi kunde inte hitta den. David fick dåligt samvete så han ville att du skulle få låna hans bästa klocka tills vi hittat din.”

Han tog fram en klocka ur fickan och gav den till Jens. Jens tittade på den och började sedan att skratta. Det var en Spidermanklocka. ”Den duger bra så länge:” Anders såg lättad ut. ”Tack, vi fortsätter att leta när jag kommer hem.” Anders gick ut och Jens klädde av sig och gick till duschen. När han var klar klädde han på sig och gick sedan till avdelningen. Förmiddagen flöt på snabbt och efter lunchen var det ganska lugnt. De flesta av gamlingarna brukade sova efter den.

Jens satt vid ett bord i avkopplingsrummet, som det kallades, och pratade med Oskar när Monika kom fram till dem. ”Följ med mig”, sade hon kort. ”Vart ska vi?” undrade Jens medan han reste sig upp. ”Jag har ett... specialuppdrag åt dig”, svarade hon kryptiskt och log. Shit, vad är det nu för jävelskap hon har hittat på? tänkte Jens nervöst medan de gick. Hon låste upp dörren till andra avdelningen och de gick vidare, han hejade på Maggan när de mötte henne i korridoren och Monika gav henne nycklarna och bad att hon skulle släppa ut Jens när de var färdiga. Till slut kom de fram till rummen och hon förde honom till rum nummer åtta.

Hon stannade utanför dörren och tittade strängt på honom. ”När vi kommer in gör du exakt som jag säger, annars kan du åka hem på en gång och glömma allt vad bidrag heter, förstått?” Jens nickade surt. Hon öppnade dörren och gick in, Jens följde efter men stannade tvärt när han fick syn på sängen. I den var det en naken kvinna som stod på knäna medan huvudet och överkroppen vilade mot täcket, hennes röv däremot svankade hon så högt hon kunde upp i luften.

”Jens, det här är Agnes, Agnes, det här är Jens.” Agnes vinkade glatt åt honom, Jens vinkade tafatt tillbaka, hissen verkade inte gå hela vägen upp på henne. ”Okej, vad är det frågan om?” undrade Jens. ”Agnes har tydligen inte tagit sin medicin i några dagar nu. Det är någon som har sagt till henne att hon inte behöver den, vilket hon gör eftersom hon annars får tvångstankar.” Det måste vara Sofia som har övertalat henne, tänkte Jens. ”Jaha, vilka tvångstankar får hon då?" undrade han för att få henne att tänka på något annat.

”Hon kan inte låta bli att stoppa upp saker i baken, hon har fört in en termometer och eftersom läkaren inte har börjat än och de kvinnliga vårdarna är så mesiga tänkte jag att du kunde hjälpa henne”, sade hon och log. Jens trodde inte sina öron. ”Så du vill att jag tar ut en termometer ur hennes röv?” hela idén var motbjudande. Hon gjorde en gest med ena handen mot dörren och med den andra mot Agnes rumpa. ”Det är bara att välja.”

Jens övervägde det hela. Han tittade på dörren och sedan på Agnes. Det var bara två veckor kvar. ”Okej, jag gör det.” Monika såg osäker ut, hon hade nog räknat med att han skulle vägra. Men så började hon och le igen. Vad är det som kommer nu då? tänkte Jens dystert. ”Jag måste förstås filma det hela så att jag kan visa att allt gått lagligt till.” Jens kände sig olustig, ”jaha, jo, det kan jag väl förstå”, svarade han fast han inte alls förstod.

Hon tog fram ett par långa latexhandskar och kastade dem till honom. Medan han började dra på sig dem gick Monika till nattduksbordet. Hon hämtade en liten skål, en handduk och en burk med vaselin och gick sedan till Jens som nästan hade fått på sig latexhandskarna. Hon ställde ned allt på sängen och inspekterade noga hans armar. ”Vad är det?” frågade hon och pekade på en upphöjning som buktade ut på den ena handsken. ”Det är en klocka”, svarade Jens.

”Den kan du inte ha på dig fattar du väl, den skulle bara göra det svårare. Ta av dig den.” Jens drog ned handsken och Monika tog av klockan. Hon drog upp handsken igen. Den räckte ända upp till armbågen på honom. Hon gav honom skålen. Han tittade ned i den. ”Vad är det här? raklödder eller?” frågade han förvånat innan han förstod vad hon ville. ”Vafan, ska jag raka henne också?” Monika flinade och nickade. ”Det gör det lättare att se, krångla inte nu”, sade hon och tog fram en rakhyvel ur fickan.

Jens tog motvilligt emot den. Lika bra att få det gjort, tänkte han och började gå mot sängen. ”Vänta, jag måste sätta igång filmkameran”, sade Monika och gick först fram till nattduksbordet där hon lade klockan, för att sedan gå till kameran som satt på en tripod. ”Var satte man igång den nu då?” mumlade hon. ”Aha, där.” Jens började gå mot Agnes som hela tiden hade legat still och väntat. ”Vänta!” ropade Monika. Han stelnade till.

”Action!” sade hon och gjorde en gest med handen. Jens tittade surt på henne. Hon började vifta med den. ”Kom igen, sätt fart. Vi har inte hela dagen på oss”, sade hon medan hon betraktade skärmen på kameran. Han suckade och gick med skålen och rakhyveln mot Agnes. Han ställde sig på knä i sängen bakom henne och tog lite raklödder med fingrarna på den vänstra handen. Han började smeta på löddret runt hennes rövhål, Agnes stönade till och tryckte röven mot hans hand.

”När du ändå håller på kan du ta könshåret också.” Jens tittade osäkert på Monika. ”Det blir mer hygieniskt då.” Jens kände sig nervös. ”Tänk om jag råkar göra henne illa när jag rakar?” frågade han oroligt. ”Larva dig inte, kom igen nu.” Jens kände sig olustig medan han tog mer raklödder från skålen. När han började smeta på det på Agnes blygdläppar stönade hon till ännu högre än förra gången.

När han smetat klart tog han handduken och torkade av raklöddret från handsken. När han tog upp rakhyveln med högerhanden märkte han att den darrade. Jens tog några djupa andetag och lyckades slappna av lite, sedan började han försiktigt att raka runt rövhålet. Han blev tvungen att dra skinkorna åt sidorna när han rakade för att komma åt ordentligt. Nu var det fittans tur, det sved i hans ögon på grund av svettdropparna som rann ned från pannan. Han lyfte på armarna och torkade bort svetten på sidorna av t-shirts ärmarna innan han fortsatte.

Jens rakade försiktigt, det var svårt att se och komma åt ordentligt, så när han var klar med blygdläpparna struntade han i venusberget och torkade bort raklöddret med handduken. Nu var det dags för finalen, han tittade på Monika för att få klartecken. Hon sade inget men nickade bakom kameran. Han suckade och lade händerna på Agnes skinkor. Hon lade snabbt sina egna händer på hans och drog isär skinkorna så han fick fri sikt till rövhålet.

Jens drog bort sina händer och tog upp burken med vaselin. Han tog en klick och smörjde in händerna och lade sedan sina pekfingrar och långfingrar på sidorna av analöppningen. Han började smörja in vaselinet runt om och när han lade pekfingret på själva rövhålet gnydde Agnes till och började smeka fittan med ena handen. Jens stannade upp. ”Fortsätt, låt henne hålla på, det hjälper henne att slappna av”, sade Monika med hes röst.

Han gjorde som hon sade och började långsamt trycka in pekfingret in i hennes rövhål. ”Åh, mer”, stönade Agnes och började smeka fittan mera intensivt. Fingret åkte in hela vägen utan problem men han kände inte någon termometer därinne. Han pressade in det andra pekfingret också och drog dem åt sidan för att kunna se in ordentligt. Han kunde inte se något. Han suckade och drog ut det vänstra pekfingret.

Det verkade inte bättre än att han var tvungen att stoppa in hela handen i hennes röv. Han tryckte in långfingret också och började föra dem in och ut för att smörja in ändtarmen ordentligt. Ringfingret följde med in efter en kort stund. Agnes verkade inte ha några problem med att ha tre fingrar i röven, tvärtom. Hon njöt som bara den och pullade fittan så häftigt att Jens var tvungen att flytta närmare och lägga armen runt hennes vänsterben eftersom hon inte kunde vara stilla med rumpan.

Jens tog också stöd med sitt lår mot hennes ben så att hennes rörelser begränsades ännu mer. Men vad han inte hade räknat med när han gjorde det var att hans kuk började gnidas mot Agnes ben, och den började styvna till. Han kunde inte hjälpa det, hela situationen var så härligt pervers och han tackade sin lyckliga stjärna att han stod med ryggen mot kameran och Monika så att de inte kunde se ståndet.

Han fortsatte och tryckte in lillfingret också, utan problem än en gång, tummen gick också någorlunda lätt att föra in. Men när det var resten av handen kvar blev det lite svårare. Jens pressade hårdare och hårdare, och med ett litet plopp, var hela handen inne i röven. ”Ooh, jaa”, stönade Agnes. Jens stönade också, fast i huvudet. Han kände sig frustrerad på grund av att han själv inte kunde runka utan fick nöja sig med att Agnes gned benet mot hans kuk.

Hm, om jag flyttar lite närmare kanske hennes hand gnider mot min kuk när hon pullar, tänkte han och började flytta sig framåt. ”Får du tag på den?” frågade Monika och avbröt hans tankar. ”Va? jaha. Nä, inte än, jag flyttar närmare så att jag kommer åt bättre”, ljög han snabbt. Monika sade inget mer. Jens ställde sig närmare, när Agnes hand rörde vid hans penis slutade hon att pulla men började om igen efter några sekunder.

Både Agnes och Jens njöt och han hade svårt att koncentrera sig på sin uppgift men han skärpte till sig efter kort stund och fortsatte pressa in handen ännu längre upp i hennes ändtarm. När han nästan hade kommit in en tredjedel av underarmen kände han termometern mot fingertopparna och han lyckades fånga in den mellan pekfingret och långfingret. När han långsamt började dra ut armen slutade hon plötsligt att smeka fittan och sträckte istället ut handen bakom ryggen och började famla med den vid rumpan.

Vad fan sysslar hon med? tänkte Jens. Han fick snabbt reda på svaret när hon hittade sitt mål. Hon hittade hans kuk, som gjorde så att byxan såg ut som ett tält, och började runka honom genom tyget på byxan. Jens flämtade till och höll på att komma med en gång, men lyckades hålla igen. Han flyttade närmare mot hennes fitta så att hon skulle komma åt bättre. ”Jucka med armen”, viskade hon så tyst att han knappt hörde det. Han gjorde som hon sade och hon började gny högre och högre.

”Vad håller ni på med?” frågade Monika misstänksamt. ”Jag känner den, men den håller på och glider iväg när jag försöker få ut den”, sade han och blev själv förvånad över att han kunde ljuga så bra under press. Agnes runkade hans kuk snabbare och snabbare, de andades båda tyngre och tyngre. Plötsligt tog hon fram den ur hans byxa och började gnida ollonet mot sina blygdläppar. Den här gången kunde inte Jens hålla sig utan sprutade sperman rakt på hennes fitta.

Det var svårt att låta bli att jucka men han tyckte att han lyckades ganska bra. Agnes smörjde in sperman med den andra handen och smekte sedan sin klitta tills hon också kom med ett långt utdraget stön. När hon kom så spände hon sig så mycket att han inte kunde dra ut armen, men efter att orgasmen hade ebbat ut slappnade hon av och han kunde långsamt dra ut den. Handen ploppade ut och termometern följde med även den.

Han lade ned den på sängen och tog upp handduken för att sedan snabbt torka bort sperman från hennes fitta. Och medan han torkade bort vaselinet som fanns på hennes rumpa passade han även på att stoppa in kuken innanför byxorna. ”Håll upp termometern så att jag kan filma den ordentligt”, sade Monika plötsligt. Jens höll upp den medan hon började trycka på en knapp. ”Bra, det räcker”, sade hon efter en stund.

Hon gick fram till honom och tog omilt tag i änden på den ena handsken och drog av den så att den blev ut och invänd. Hon gjorde likadant med den andra och slängde dem åt sidan. ”Det var allt, du kan gå. Jag stannar kvar och tar hand om resten”, sade hon ovänligt. Jens gick bort från sängen men stannade vid dörren och tittade på Monika och Agnes. Monika höll på att plocka undan sakerna men stannade upp när hon såg att han var kvar.

”Vill du göra det en gång till?” frågade hon och log. ”Du hade kanske lika roligt som jag?” sade hon och skrattade elakt. Det hade jag faktiskt din jävla bitch, tänkte han, men sade det inte utan gick bara ut därifrån istället. Han började gå och såg Maggan längre ned i korridoren. Han sprang ifatt och berättade att han var klar och bad henne öppna dörren till den andra sidan åt honom.

”Ja, det kan jag väl, du ställde ju upp för mig förut så det är väl det minsta jag kan göra”, sade hon och de började gå tillsammans. Hon tittade på honom. ”Hur är det? du är lite röd i ansiktet. Du håller väl inte på att få feber?” Jens skakade på huvudet. ”Nä, jag fick hjälpa Monika med en grej.” Hon tittade medlidsamt på honom. ”Håller hon fortfarande på att göra livet surt för dig? det är skamligt att hon kan hålla på så som hon gör. Det är ingen som vågar protestera för mycket, hon har för mycket makt. Men du ska veta Jens, att vi står bakom dig.”

Jens blev rörd, det var första gången han upplevde att så många människor ställde upp för honom. ”Tack, det känns skönt att veta det”, sade han och hans ögon tårades. De var framme vid dörren. Maggan tittade på honom och log. ”Kämpa på nu, det är mindre än halva tiden kvar”, sade hon och klappade honom på axeln. Hon låste upp och gick. Han stod där en stund med dörren på glänt, torkade sedan bort tårarna och gick in. Han gick till samlingsrummet där det satt några gamlingar och spelade kort. Han fick syn på Anders och Per som stod och pratade med varandra. Han släntrade över till dem. De hälsade på honom när han kom fram. ”Var har du varit? Oskar sa att Monika kom och tog med dig någonstans”, frågade Anders. Per skrockade, ”hon har väl inte hittat på något fuffens med dig? jag har hört att hon gillar unga pojkar”, sade han och de skrattade alla tre.

”Nä, hon hade hittat ännu ett skitgöra åt mig, men jag backade inte, jag vet att ni står bakom mig, det hjälper.” Anders lade handen på hans axel och kramade om den. ”Alltid”, sade han och Per nickade. De blev lite förlägna alla tre och Per försökte lätta upp stämningen. ”Äh, vad säger ni grabbar, ska vi ta en öl eller två efter jobbet? jag vet en rätt bra pub som ligger i Gamla stan.” Anders och Jens tittade på varandra. ”Ja, det låter väl trevligt”, sade Anders, ”jag är på.”

”Jag är också med”, sade Jens. . ”Bra, då syns vi vid omklädningsrummet när vi slutar”, sade Per och gick iväg. ”Vad tvingade Monika dig att göra?” frågade Anders. ”Äh, jag vill inte prata om det. Men jag kan säga att hon inte fick den reaktionen han var ute efter.” Anders flinade. ”Det är bra, kämpa på. Ska bli skönt att komma ut lite och ta en öl med polare. Nu är det inte lång tid kvar heller.” Jens tog upp armen för att titta på klockan. ”Men helvete också!” utbrast han. ”Vad är det?” undrade Anders.

”Tror du inte att jag glömde klockjäveln när jag hjälpte Monika? fan vad trött jag blir på mig själv.” Jens var arg på sig själv, Anders däremot tyckte det var riktigt roligt. ”Vad är det med dig och klockor egentligen? hyser du omedvetet någon stark motvilja emot dem eller?” Jens var inte lika road. ”Vafan, klart man blir senil när man jobbar med alla gamlingarna här.” Anders stod och flinade, Jens kunde inte låta bli att flina tillbaka. ”Flina lagom du, du har också blivit smittad. Har alltid tyckt att du är lite virrig.”

”Äh, kom med nu. Jag hjälper dig att leta”, sade Anders och de började gå därifrån. ”Den är på den andra avdelningen.” Anders tittade på honom. ”Jaså var det där du var, jag får väl öppna åt dig då.” De gick vidare och kom fram till dörren. ”Ska jag följa med och leta?” frågade Anders medan han låste upp den. ”Nä, det behövs inte, jag vet var den är”, svarade Jens. ”Jag väntar här så länge då”, sade Anders och lutade sig mot väggen. Jens gick in och ropade över axeln. ”Gör det, det här kommer att gå fort.” Han började springa i korridoren tills han kom fram till rummen där antagligen de flesta av gamlingarna låg och sov. Han gick lugnt förbi övervakningscentralen, det var ingen där vilket han tyckte var ganska konstigt och han träffade inte på någon annan personal heller. Var är alla? funderade han en stund innan kom fram till rätt dörr. Han stannade upp en stund och knackade sedan osäkert på dörren. Han hörde en röst säga något otydligt inne från rummet.

Jens öppnade dörren och gick in, där möttes han av en lika chockerande syn som första gången han kom in. Det var bara Agnes i rummet men hon låg i sängen med ett täcke över sig och med handlederna fastspända i sidoskydden som fanns på sängen. Måste vara Monika som har gjort det här, funderade han. Det är nog för att hon inte ska stoppa upp något igen innan medicinen börjar verka. ”Hej hej unga man, kommer du och hälsar på igen”, sade Agnes glatt. ”Ja, jo. Jag glömde min klocka”, sade han och gick till nattduksbordet där han tog upp klockan och satte fast den runt handleden. Han vände sig om och började gå mot dörren. ”Var det inte Jens du heter?” frågade hon när han nästan var framme. Jens stannade upp. ”Jo, det stämmer bra det”, svarade han. Han tvekade lite och gick sedan och ställde sig på den högra sidan av sängen och tittade ned på henne.

Jag ska bara kolla att remmarna inte sitter för hårt, intalade han sig själv. Hon tittade upp på honom och log. ”Du skulle inte kunna knyta upp en rem?” frågade hon oskyldigt. Jens tvekade. ”Så kanske vi snart kan ha lika trevligt som vi hade förut?” det räckte som övertalning, han kände hur kuken började styvna till. Han knöt bort remmen och hon tog snabbt bort den andra. Hon tittade upp på honom igen, och sedan på bulan som buktade ut på byxorna.

”Eller så har vi trevligt nu på en gång istället”, sade hon och drog bort täcket. Hon var naken och Jens tittade lystet på hennes kropp, brösten var fylliga med styva bröstvårtor och hennes nyrakade fitta glänste när hon särade på benen. Agnes böjde sig framåt och fällde ned sidoskyddet. Hon tog sedan tag i sidorna på hans byxa och drog ned den, kuken for upp och slog till honom på magen. ”Oj, den är hård som en batong”, kommenterade hon och började långsamt runka kuken. Jens flämtade till, det kändes som att hans penis skulle sprängas. Agnes hasade sig upp och tog stöd med hjälp av vänsterarmbågen mot sängen.

Hon närmade sig med sin mun mot hans kuk. Han rös till när han kände hennes heta andedräkt mot ollonet. Hon började smeka sin fitta och tittade samtidigt upp på honom med glansiga ögon. Han tittade ned på henne, hon var så nära med munnen, han pressade underlivet närmare så att ollonet nuddade hennes överläpp. Agnes backade undan med huvudet. ”Dagens ungdomar har inget tålamod”, sade hon och suckade men började sedan att le. Hon böjde sig framåt och började slicka på hans ollon, hennes tunga virvlade runt och Jens hade svårt att låta bli att komma på en gång. Hon tog tag i hans högra ben och drog i det så att han ställde sin högerfot på sängen. Hon höll om hans ben med vänsterarmen och började runka honom med högerhanden istället. Nu blev det lättare för henne att komma åt och hon började suga på ollonet.

Jens kunde inte låta bli att jucka med underlivet, den varma och blöta känslan runt kuken var så skön. Hon kunde inte ta kuken lika långt ned som Sofia men han klagade inte, han var nöjd ändå. Plötsligt tog hon ut kuken ur munnen. Hon lade sig ned på rygg så att hennes huvud hamnade utanför sängen. Hon började runka honom med vänsterhanden och med högerhanden drog hon ned honom så att hans pung hamnade ovanför hennes mun. Hon sträckte upp tungan och började slicka på den ena pungkulan. Hennes tunga började vispa runt och hon slickade hela pungen en stund innan hon plötsligt sög in den ena pungkulan in i munnen. Hon sög på den ett tag och släppte den sedan.

Hon hasade sig lite längre bak och började slicka honom på rövhålet. Jens stelnande till, han hade aldrig varit med om något liknande och visste inte riktigt vad han skulle tycka. Han lät henne fortsätta, men om hon skulle sticka in tungan eller fingret in i anuset skulle han avbryta. Hon fortsatte en stund men började sedan att slicka och suga på hans pung igen. Till slut kunde inte Jens låta bli att ta tag  runt hennes nacke och långsamt pressa ned kuken ned i hennes svalg. Agnes verkade inte ha något problem med det, tvärtom. Hon pressade med händerna mot hans skinkor så att hans lem åkte längre ned. Han började sakta att föra den in och ut och han ökade takten för varje gång han stötte ned den i hennes svalg medan saliv och försats rann ur hennes mun och över ansiktet.

Känslan var obeskrivlig och han kände hur hans pung hela tiden slog emot hennes näsa och överläpp. Till slut kunde han inte hålla sig så han drog sig ur hennes mun och sprutade över hennes ansikte och i hennes mun. Hon svalde sperman som hamnade i hennes mun och smackade lyckligt med läpparna. Hela hennes ansikte var kladdigt av sperma och saliv men det verkade hon inte bry sig om. Hon fångade med pekfingret upp lite sperma som rann nedför hennes kind och stoppade in det i munnen.

Hon sög pekfingret rent och vände sig sedan om i sängen så att det var hennes bakdel som hängde utanför istället. ”Nu är det din tur att använda tungan”, sade hon och fortsatte att fånga upp sperman med fingrarna för att sedan slicka dem rena. Jens var inte sen att lyda och började att slicka henne på insidan av låren. Agnes började gny lite när han närmade sig blygdläpparna och när han väl började slicka på dem sträckte hon ned en hand och masserade sin klitta.

Han förde in pekfingret in i hennes fitta, hon var riktigt blöt så han fortsatte att slicka henne och förde in långfingret också, det savade så mycket när han pullade henne att fittsafterna rann nedför hans handled och dränkte in den nya spidermanklockan. Hon stönade till njutningsfullt och började gnida fingrarna mot klittan snabbare. ”Mmm, slicka mig i röven”, bad hon stönande. Jens tvekade lite, men släppte sedan sina hämningar och gled ned tills han mun var i jämnhöjd med hennes anus. Hon lyfte plötsligt upp sina ben och höll fast dem med ena armen medan hon fortsatte att pulla klittan med den andra handen. Nu hade Jens inga problem med att komma åt ordentligt och han lade sina händer på hennes skinkor, han sträckte tveksamt ut sin tunga mot hennes rövhål. När han nuddade med tungspetsen kved hon till. ”Ohh, ja, mer”, uppmuntrad fortsatte han och började slicka på hennes anus med långsamma tungrörelser. ”Mm, precis så, bra. Tryck in tungan också”, flämtade hon. Jens var som i trans, han gjorde allt som hon sade till honom. Han pressade sakta in tungspetsen och sedan mer och mer av tungan.

Han började föra tungan ut och in i hennes rövhål i allt snabbare takt medan hon pullade sin fitta mer och mer intensivt och med ett högt långt stön kom hon och hela hennes kropp skakade så kraftigt att Jens var tvungen att backa undan med huvudet. När hennes orgasm hade ebbat ut ställde han sig upp och tog tag i hans penis som återigen var stenhård och förde den till hennes analöppning.

Han tittade upp och mötte Agnes blick, hon tittade förväntansfullt på honom mellan benen. Medan de fortfarande tittade på varandra lät han ollonet nosa vid rövhålet. Hon började jucka med sitt underliv så att rövhålet pressades mot hans kuk. Han backade undan och såg hur förvånad hon blev. ”Dagens gamlingar verkar inte ha så mycket tålamod heller”, sade han och suckade teatraliskt. ”Jaja. Jag fattar piken, tryck in kuken nu”, bad hon desperat. Jens flinade och gick fram till henne igen, han spottade ned i sin handflata och smörjde in kuken med saliven. Han lät sedan ollonet återigen nosa vid Agnes rövhål och började lugnt att trycka in den. De stönade båda till av välbehag när hennes ringmuskel slöt sig runt hans ollon. Han pressade försiktigt in centimeter efter centimeter in i hennes röv, känslan var otrolig, trångt, men ändå mjukt. När hela kuken var inne stannade han upp och njöt en kort stund innan han långsamt drog ut den.

Han upprepade det hela några gånger men Agnes, som hade njutit i början, tappade nu tålamodet. ”Öka takten, jag vill bli tagen hårt och brutalt i röven”, befallde hon. Jens var inte sen med att lyda och började jucka snabbare och snabbare. De började också stöna högre och högre. Jens tittade ned, det var så otroligt upphetsande att se hur kuken matades in och ut ur Agnes rövhål och han kände hur orgasmen började byggas upp inom honom och med ett gutturalt skrik sprutade han sperman djupt in i hennes anus och medan han sprutade kom också Agnes, som hela tiden hade pullat fittan, med ett högt stön.

Jens var helt slut och ramlade ned på Agnes, kuken slaknade och gled ur henne. De låg där och vilade och myste en stund. Till slut smiskade Agnes till honom på ena skinkan. ”Upp med dig slöfock, här kan du inte ligga hela dagen.”  Han reste sig snabbt upp. ”Helvete! Anders står ju och väntar på mig”, sade han och drog upp byxan. ”Då är det väl bäst att du skyndar dig”, sade hon och skrattade. Jens gick snabbt till dörren men vände sig om och tittade på henne.

Hon låg med skrevade ben och pullade fittan igen medan sperman rann ur hennes rövhål, ”är du säker på att du inte hinner med en omgång till?” retades hon. Jens tvekade, skulle han hinna? nej, han hade redan haft tur att det inte varit någon som kommit på dem och han vågade inte utmana ödet en gång till. ”En annan gång kanske”, sade han och medan Jens gick ut hörde han hur Agnes suckade missnöjt bakom honom. Han började gå tillbaka och när Jens kom till övervakningscentralen såg han både Maggan och Anders stå där.

Anders stod med ryggen mot honom så det var Maggan som såg honom först. ”Nämen titta, där kommer han ju”, sade hon lättat. Anders vände sig om, han såg lite arg ut, det verkade som om han hade skällt på henne för hon verkade tacksam över att han inte koncentrerade sig på henne längre. ”Ja, titta, där är du ju”, sade han och hans anletsdrag mjuknade. ”Hittade du den inte? jag väntade i nästan i en halvtimme innan jag kom hit.”

De gick därifrån medan Jens svarade. ”Nä, eller jo, jag hittade den, men den låg inte där jag hade lagt den från början, tanten hade gömt den och vägrade att berätta var hon hade lagt den. Jag fick leta hur länge som helst innan hon äntligen talade om var den var.” Anders tittade lite misstänksamt på honom. ”Är det därför du är så svettig?” Jens harklade sig och började knäcka med fingrarna. ”Ja, precis. Vad var det där mellan dig och Maggan?” frågade han för att byta samtalsämne.

”Äh, hon var inte där hon skulle vara, och det var inte första gången heller. Men nu tror jag hon förstår allvaret i det hela nu”, sade han bistert. Jens förstod varför han var avdelningschef, han var riktigt schysst men kunde säga till på skarpen om det behövdes. Jens respekt för Anders steg ytterligare upp ett snäpp. De kom fram till dörren och Anders hade låst upp den. ”Du Jens, vi slutar om en trekvart. Du kan smita iväg tidigare och duscha och vänta i personalrummet på mig och Per.”

Jens tittade förvånat på honom. ”Jaha? det var ju snällt, men varför då?” Anders log. ”Ja, dels beror det på att du inte ska åka på något mer skitgöra av Monika, och dels beror det på att du luktar.” Jens tittade oförstående på honom. ”Vadå luktar?” frågade han. ”Ja, svett och något annat... konstigt”, svarade Anders och tittade misstänksamt på honom. Det satte fart på Jens och han började gå mot omklädningsrummet. ”Jätteschysst”, ropade han över axeln. När han kom fram tog han av sig klockan och sedan kläderna som han slängde ned i tvättkorgen. Han tvålade in sig ordentligt i duschen och när han var klar gick han till personalrummet och tittade på tv tills Anders och Per kom och hämtade honom. Per körde först med sin bil och visade vägen. De kom fram utan problem men det var lite svårt att hitta parkeringsplatser till alla tre.

När de väl kom in på puben var klockan nästan halv fem och de var lite trötta alla tre. De beställde varsin öl och satte sig i ett bås. De satt och pratade och skämtade och någon timme senare kom också Mattias förbi. Jens satt där och funderade lite för sig själv medan de andra satt och pratade. Än en gång var han nöjd med sig själv. Återigen hade han lyckats stå emot Monikas försök att bli av med honom, och ännu än gång hade han fått knulla, det var faktiskt den bästa gången någonsin hittills.

Ingenting kunde bli bättre nu. Han hade rätt, det skulle bli betydligt sämre...

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

TORAK

Nästa del är inlagd för granskning så förhoppningsvis publiceras den snart.

Mvh TORAK

13/8, 2022 kl. 13:00

#1

Maxar

Väntar med spänning på en fortsättning :)

4/8, 2022 kl. 15:41