Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/7, 2022 kl. 13:02, av buttpluggen

Från serie till verklighet

Del 1 av 6 i serien Kärlek & Anarki

Efter att ha sett TV-serien Kärlek & Anarki väljer vi att göra fiktion till verklighet. Med inspiration från serien utvecklas det snabbt till en upphetsande lek som ger spänning i vardagen.

Jag och min flickvän (som vi i denna novell väljer att kalla Erica) var hemma en helt vanlig vardag och hade precis ätit upp vår middag. Vi satte oss framför tv:n och funderade på vad vi skulle se nu när vi hade sett klart alla serier vi tidigare påbörjat på. Erica berättar då att hennes kollega tipsade om Kärlek & Anarki. Jag hade inte hört så mycket om den men tyckte det lät som en bra idé. Vi fastnade direkt och lyckades se två säsonger inom en veckas tid. Kunde inte låta bli att känna lite upphetsning under säsongerna och satt och hejade på Max och Sofie och deras lek med varandra. 

Tiden gick och vi hittade någon ny serie att kolla på som dock inte alls var lika bra. Jag kunde dock inte riktigt släppa tanken om Kärlek & Anarki och den upphetsning som den gav mig och som jag tyckte även kunde läsa av att Erica kände. En dag när jag står och lagar middag bestämmer jag mig att skriva en uppfallning på en lapp med samma röda färg som Max och Sofie hade skrivit med i serien. Tänker att jag börjar lite snällt för att se hur Erica reagerar och skriver "säg att du hatar vitlök under middagen". Jag la lappen vid hennes tallrik och tog sedan min och satte mig vid matbordet samtidigt som jag sa till Erica att middagen var klar. När hon går fram mot tallriken försöker jag följa henne lite diskret i ögonvrån. Ser hur hon stannar upp lite och läser på lappen som hon sedan knycklar ihop och lägger i fickan. Hon låtsas sedan som ingenting och går och sätter sig och vi äter på som vanligt. När tallrikarna nästan är helt tomma säger hon från ingenstans "gud vad jag hatar vitlök, tur att du inte hade i någon i maten". Jag kan inte låta bli att le nöjt och möter hennes blick som ser även den ser väldigt nöjd ut. 

Denna lek fortsätter och det som till en början var väldigt enkla och harmlösa uppmaningar börjar utvecklas till allt mer vågade utmaningar. En dag när jag gör mig redo för att gå till jobbet ser jag en lapp när jag går ut från duschen "runka på kontoret idag". Som vanligt när vi läser varandras lappar säger jag ingenting utan börjar i min tystnad planera hur jag ska utföra denna uppmaning. Jobbdagen blir rätt hektisk men jag har alltid en tanke i bakhuvudet på vad jag ska ge Erica för utmaning härnäst. Jag funderar på olika uppmaningar som gör mig allt mer och mer upphetsad. På eftermiddagen känner jag helt enkelt att jag måste utföra Ericas uppmaning. Jag går in på toaletten, drar ner byxorna och greppar tag i kukskaftet och börjar runka samtidigt som jag tänker på vilka uppmaningar Erica kan komma att utföra senare. Trots att jag är på jobbet så kommer jag ganska snabbt tack vare tankarna om de kommande utmaningarna för Erica. Jag går sedan tillbaka till min plats och vid detta tillfälle har jag bestämt mig för vad jag ska ge Erica i utmaning härnäst. 

När jag kommer hem frågar Erica mig hur min dag har varit. Jag svarar att det gick bra och jag lyckades hinna med alla de uppgifter jag skulle göra idag. Erica ler nöjt och säger "vad duktigt". Senare på kvällen ger jag sedan henne min utmaning "ha på det bustier-set som du har fått från mig under hela jobbdagen imorgon". När hon läser lappen ser jag hur hon funderar ett tag men sen verkar det som hon kommer på en passande outfit och ler sedan belåtet samtidigt som hon slänger lappen. 

Morgonen därpå är jag precis redo att gå iväg när hon börjar klä på sig. Jag ser hur hon tar på sig det svarta bustier-setet med strumpbandhållare och en ett närparti längs hela mittenpartiet på överdelen så man ser hennes snygga mage samt hennes klyfta mellan de perfekta brösten som man också ser ganska tydligt då matieralet i sort sett är genomskinligt. Hon stannar upp och frågar hur hon ser ut, jag kan inte annat säga "hur sexig som helst". Erica ler nöjt och fortsätter sedan ta på sig en svart kjol tillsammans med en passande skjorta. Väldigt snygg outfit även för en person som inte vad vad som döljer sig därunder, för det kan man inte ana om man inte vet. För mig som vet däremot så är outiften både snygg men även väldigt sexig. 

Denna gång är jobbdagen inte lika hektiskt, vilket är tur för jag har svårt att tänka på något annat än vad Erica har på sig i detta nu. Jag försöker se till så jobbdagen går så snabbt som möjligt och smiter lite tidigare just idag. Kommer hem före Erica men när hon sedan öppnar dörren går jag fram till henne och kysser henne direkt. Erica blir lite överraskad och säger "hej på dig också" när vi kysst klart. Jag svarar med att enbart kolla henne djupt i ögonen och hon ser nog hur upphetsad jag är för hon svarar med slänga av sig väskan och hångla upp mig intensivt. 

Vi går in i sovrummet där kjolen och skjortan åker av väldigt snabbt. Jag står och beundrar hur sexig flickvän jag har. Erica går då ner på knä och knäpper upp min gylf och släpper ut min kuk som nu är väldigt hård. Hon greppar tag i den och tar några runktag innan hon börjar suga av den. Erica vet exakt vad hon gör och är väldigt bra på att suga. Hon blandar med att ta in hela kuken i munnen med att slicka på ollonet samtidigt som hon tar några korta runktag. 

Efter en stund känner jag att det är min tur att ge henne njutning. Räcker ut min hand och signalerar att hon kan ställa sig upp. Jag vänder på henne och trycker min kropp mot henne samtidigt som jag kysser henne på halsen. Sedan går jag ner på knä och drar ner hennes trosor så hon enbart har bustier-setet kvar. Jag pussar henne på rumpan innan jag lägger henne på rygg på sängen och börjar slicka henne. Samtidigt som jag slickar hennes klitoris för jag in två fingrar i henne vilket möts av ett stön. Fullständigt älskar att slicka henne och höra hur hon stönar belåtet. Jag kollar upp mot henne och sträcker den hand som inte är inne i henne efter hennes bröst och smeker dem samtidigt som jag fortsätter slicka och pulla henne. 

Erica stönar ut "Jag vill ha dig i mig". Jag slutar upp med det jag gör och ge Erica ett par tunga kyssar innan jag lägger mig på rygg. Erica förstår vad jag vill och sätter sig gränsle över mig och för in min kuk i henne. Hon rider mig intensivt och jag blir så fruktansvärt kåt av att se henne göra det i hennes sexiga set samtdigt som hon njuter för fullt och drar sin fingrar genom håret. Då jag vet att hon gillar att jag stimulerar hennes anal under sex så för jag sakta in ett finger. Hon stönar högt och belåtet och ser om möjligt ännu kåtare ut när hon nästan skriker ut "du är så skööööön". 

Till slut så stönar Erica fram "jag kommer snart". Mitt i all upphetsning har jag nästan svårt att svara men får fram "kom". Hon stönar högt när jag märker att hon kommer vilket blir mer upphetsning än vad jag klarar av och kommer direkt efter. Hon faller utmattat över mig samtidigt som jag har kvar min hårda kuk i henne där jag känner att det är kladdigt och varmt. Vi båda behöver återhämta oss i några minuter efter att har varit fulla av upphetsning. Jag ligger och kramar om henne innan vi till slut har blivit återhämtade. Hon reser sig bort från mig så min kuk åker ut från henne samtidigt som hon säger med ett brett leende "jag gillar vår lek". 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Hurricane

Härlig berättelse. Hoppas på fortsättning inom kort.

11/8, 2022 kl. 08:33

#2

buttpluggen

Ska vi nog kunna fixa Ulfochannika, få se när dock. Håll utkik efter uppföljaren!

21/7, 2022 kl. 09:02

#1

Ulfochannika

Härlig berättelse. Hoppas på fler delar, där utmaningarna dessutom involverar andra personer…

18/7, 2022 kl. 17:25