Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/8, 2022 kl. 13:52, av TureTutt

Anna och Benny – kontraktet

Del 1 av 4 i serien Anna skaffar sig en älskare

Anna och Benny har varit gifta i snart tjugo år. Sexet börjar kanske bli lite trist och oinspirerat, men han har sina fantasier att fly till och hon har …

ANNA TAR SIG EN ÄLSKARE

Det här är en novell på temat ”cuckold”, dvs den handlar om en man som går igång på fantasier om att hans fru har sex med andra som är bättre på att tillfredsställa henne än han själv – och om en gift kvinna som låter sig förföras av en annan man och upptäcker att han är bättre och mera spännande än den hon har hemma.
Men den innehåller en del tvistar som förhoppningsvis lyfter storyn lite grann ur den vanliga otrohetsgenren.
Tre delar är redan skrivna, så de torde publiceras ganska tätt inpå varann. Sen får vi se om det blir fler …

Novellserien har tidigare varit publicerad på en annan sida. Här presenteras den i lätt redigerad form.

Mycket läsnöje!

TT

– – – – –

KAPITEL 1

Anna är gift med Benny, de har två barn, två tjejer. De har varit gifta i snart tjugo år och har ett på många sätt bra äktenskap. Anna är nöjd med sitt liv, eller var det åtminstone tills för en tid sedan. I takt med att barnen växt upp och inte längre är lika beroende av hennes omvårdnad har Anna insett att hon och hennes man kanske inte står varandra så nära längre.
De har fortfarande sex då och då, även om det inte är lika ofta som i början. Sexet är väl okej, men när hon försöker tänka efter kan hon inte erinra sig när hon senast verkligen, verkligen njöt av ett samlag med sin man. Hon försökte intala sig att sex inte var så viktigt för henne, men hon var inte helt säker på om hon riktigt trodde sig själv.

Benny har på sistone fördjupat sig mer och mer i sitt jobb och Anna tycker att han inte tillbringar tillräckligt mycket tid med henne och deras barn. Dessutom sitter han ofta vid sin dator också när han är hemma. När hon frågar vad han gör vid datorn, får hon ofta ganska vaga svar.
Vad hon inte vet – men kanske anar – är att han har börjat porrsurfa ganska regelbundet och intensivt. Han höll det på en måttlig nivå till först men efter att han hittat och blivit fascinerad av cuckold-historier, har han varit fast i vad som närmast kunde kallas ett beroende. Det är nånting med det temat som inte upphör att egga honom och han tänker sig allt oftare att det är honom och hans Anna som historierna handlar om – och Annas hemliga älskare. Det har gått så långt att Benny numera hellre sitter framför datorn och porrsurfar och läser sexnoveller än försöker initiera sex med sin fru.
Anna å sin sida har återknutit kontakten med en del av sina väninnor som hon inte riktigt hann med när hon var upptagen med att fostra två barn. Då och då är hon ute på tjejkvällar och hon förvånar sig ibland över hur en del av hennes väninnor – också de gifta – beter sig, speciellt när de fått lite sprit i kroppen.

– – –

Benny har inte många vänner, men William är en av dem, kanske den enda riktigt goda vännen. De är ett lite udda par men har hängt ihop sedan de var små. Redan från början var det skillnad mellan dem. William var alltid den sportiga och den charmiga, den som alla tjejer gillade. Även om Benny inte var någon nörd direkt, så kände han sig ändå alltid i det avseendet liksom i skuggan av sin vän.
Faktum är att det antagligen var vänskapen med William som gjorde att Benny fick sin Anna. I själva verket hade hon, som alla andra snygga tjejer, varit mera intresserad av William inledningsvis, men just då råkade det sig så att William var inne i ett av sina få lite mera långvariga förhållanden och han ville inte riskera det genom att inleda ett sidoförhållande med Anna. Så då gick det som det gick och Anna och Benny blev ett par.

Under årens gång hade vänskapen mellan Benny och William bestått, även om skillnaden mellan dem hade blivit allt större och tydligare. William hade fortsatt att träna och såg idag om möjligt ännu mer attraktiv ut än för tolv, femton år sedan medan Benny delvis hade låtit sin kropp förfalla. Han såg inte illa ut, men hade ändå inte det där lilla extra som William hade.
Fortfarande hade William lätt att få tjejer men hade inte ännu hittat någon att binda sig vid. Vid snart fyrtio års ålder kunde det kanske börja bli dags.
William hade också rykte om sig att tillfredsställa sina kvinnor. Till sin hjälp hade han också ett verktyg som var betydligt större än det Benny hade att arbeta med, det hade den senare noterat många gånger under åren när de duschat eller badat bastu tillsammans eller av någon orsak delat rum. William var heller inte den som gömde undan sitt vapen utan snarare visade han stolt upp det i tajta byxor. Ännu en orsak för Benny att vara avundsjuk på sin vän.

En kväll, när Benny kanske hade fått i sig nån öl för mycket och omdömet var lite suddigt, berättade han för William om sina fantasier om hur Anna hade sex med andra män bakom hans rygg och hur det hade gått så långt så att han blev mera upphetsad av dessa fantasier än av Anna själv.
William fick först ett lite svårtydbart uttryck i ansiktet när han lyssnade. Han stelnade liksom till nästan som om han var på sin vakt. Men efterhand som han lyssnade vidare på det Benny sa, återkom småningom hans vanliga självsäkra uttryck.
– Vet du hur sjukt det låter? sa han efter en stund. Här har du en vrålsexig kvinna som är din, och hon tänder dig inte tillräckligt. I stället går du igång på tanken att andra ska knulla henne!
Han skrattade, i Bennys tycke nästan lite onödigt rått. Så blev han allvarlig igen.
– Men faktum är att det är en ganska vanlig fantasi, har jag förstått. Du är inte ensam om att tänka så. Cuckold-sajterna är populära. Det är nåt med svartsjuka och förnedring som gör att vissa män går igång på det. Men att du var sån … där ser man … man känner inte alltid ens sina närmaste vänner.

De utvecklade det inte längre den kvällen, men några dagar senare, när de träffades på nytt, tog William upp tråden.
– Du … jag har tänkt lite mer på det du sa om dina fantasier om Anna. Jag vet att det till viss del var alkoholen som talade, men jag antar att det ligger ganska mycket sanning bakom det ändå?
Benny nickade och medgav att det numera var nästan det enda han tänkte på när det gällde sex.
– Vad skulle du göra om det hände på riktigt? Ifall Anna skulle knulla andra män?
– Det vet jag inte riktigt … men lilla hjärnan tycker om tanken i alla fall, sa Benny något självironiskt och kastade menande en blick ner mot sitt eget skrev.
– Haha … och för dig är det ju faktiskt en ganska liten hjärna där nere … men den kan säkert ha stor påverkan ändå. För min del – och det vet du ju – är min nedre hjärna både stor och kompetent. Det är kanske en av orsakerna till att du möjligen till och med kommer att gilla det jag föreslår.

Benny undrade lite vart det här skulle leda.
– Du har ett förslag, säger du? På vad då?
– Det beror på … Vill du att dina fantasier blir verklighet? Eller nöjer du dig med fantasierna? Innan du svarar, så ska du veta att det inte alltid är så att verkligheten motsvarar fantasierna – smärtan över den andras otrohet kan vara större än man egentligen vill. Och när det väl är gjort så är det omöjligt att få det ogjort. Men jag antar att du läst tillräckligt många cuckold-noveller för att ha stött på en hel del sådana historier också, där mannen i fråga ganska snart bittert ångrat att han låtit sina fantasier bli till verklighet?
Benny nickade. Han hade läst noveller med det temat i alla dess variationer. Och de historier som gjort honom mest upphetsad var just de där mannen bittert ångrat sig efteråt. Oftast var scenariot i hans favoritnoveller det att mannens tidigare så älskande och älskvärda hustru efterhand förändrats och brytt sig mindre och mindre om honom och förnedrat honom på alla upptänkliga sätt och till sist kanske lämnat honom för att hon hittat en man – eller flera – som klarade av att ge henne det som hennes make inte var kapabel till.

– Så, vad säger du? frågade William efter att Benny suttit tyst en stund försjunken i tankar.
– Vad föreslår du alltså rent konkret?
– Jag föreslår att du låter mig förföra Anna och ta henne ifrån dig.
Leendet i hans ansikte var i Bennys tycke onödigt kaxigt.
– Va? Tar henne ifrån mig?
– Ja, inte så att ni skiljer er – om hon inte själv kommer fram till det i något skede förstås – men så att hon är min till kropp, själ och hjärta.
– Och det menar du att du skulle lyckas med så där bara?
– Nä, inte så där bara … men under rätt förutsättningar, tror jag att det kunde lyckas. Åtminstone är jag beredd att ge det ett ordentligt försök. Och lyckas jag inte, så är det kanske inte så farligt. Då har du kvar både din fru och dina fantasier.
– Och om du lyckas …
– Haha, jag ser hur du redan brottas med ovissheten om du vill att jag ska lyckas eller inte! En del av dig vill att din fru ska visa sig vara trogen och lojal mot dig, sin man som hon lovat älska i nöd och lust, medan en annan del av dig hoppas att hon ska bedra dig och villigt ge sig åt en annan man. Har jag inte rätt?
Benny visste att William hade rätt, men han var inte riktigt beredd att erkänna det ännu.
– Du, din arroganta jävel!
– Så, så, det var inte jag som startade dina fantasier.
Benny insåg att han hade rätt. Men han var ändå inte beredd att medge det. Han reste sig med ännu några svordomar och gick sedan sin väg.

– – –

Ett par dagar senare hade han samlat sig, tänkt över saken, runkat till ytterligare några cuckold-noveller … och tog något moloket åter kontakt med sin vän William.
– Hej, vad kan jag hjälpa dig med?
Benny retade sig lite på Williams nästan överdrivet glättiga tonläge. Han misstänkte att han mycket väl visste vad saken gällde.
– Jo, det där vi pratade om …
– Jaha, vilket då? (Som om han inte visste!)
– Anna.
– Ja, vad är det med Anna, frågade William med en lite retsam ton.
– Det där vi pratade om …
– Ja-a …
– Jag vill att du gör det?
– Gör vad då?
Benny suckade. Han skulle alltså bli tvungen att gå hela vägen själv och stava det med stora bokstäver.
– Jag vill att du förför min fru och får henne att bedra mig med dig bakom ryggen på mig!
Okej, nu hade han sagt det. Frågan var om han faktiskt menade det…
– Haha, jag visste väl det! … Men det måste bli på mina villkor, fortsatte han efter en stund.
– Vad menar du?
– Vi behöver göra upp ett kontrakt så att du inte kan säga efteråt att du inte ville det.
– Men … Anna …
– … kommer förstås inte att se det … om du inte gör nåt så att jag blir tvungen att visa det för henne förstås …
En kort stunds tystnad …
– Okej, när ska jag skriva på?

De träffades ett par dagar senare. William hade formulerat ett kontrakt i två exemplar – ett för dem var – som de båda skulle datera och underteckna. Det gick i korthet ut på att Benny gav William fria händer att förföra ”Bennys lagvigda hustru Anna” – William hade alltid varit lite svag för högtidliga formuleringar.
William lovade i kontraktet att inte i något skede bruka våld eller tvång gentemot Anna för att uppnå sitt mål. Användning av droger var heller inte tillåtet, annat än alkohol i måttlig mängd. Benny lovade i sin tur att inte på något sätt försöka hindra processen, även i det fall han i något skede skulle komma att ångra sig.

Enligt kontraktet hade William också rätt att debitera Benny för alla utgifter han hade när det gällde att förföra Anna. Det protesterade Benny först emot, men han gav med sig efter att William helt enkelt förklarat att det var Bennys fantasier de förverkligade, så då var det inte mer än rätt att det också var han som stod för notan. Dessutom sa han att han inte var säker på om han skulle komma att skicka alla notor till Benny – vissa saker kanske han inte behövde känna till …
Benny lovade i kontraktet också att aldrig ifrågasätta Annas förändrade tider och intressen, inte heller hennes förändrade klädstil. William förklarade att han tänkte se till att Anna började klä sig en hel del mer utmanande än förr. Han gillade tanken på att Anna klädde upp sig sexigt hemma och sedan försvann ut på dejt med honom – men givetvis utan att berätta för Benny att hon skulle på dejt.
Anna hade ett kreditkort som var kopplat till Bennys bankkonto. De hade ordnat med det mest för säkerhets skull. Det här kortet tänkte William se till att Anna maxade på allehanda klädinköp. Och Benny fick givetvis lova att aldrig ifrågasätta det heller.

Slutligen förklarade kontraktet att Benny inte hade rätt att vare sig motsätta sig eller ifrågasätta eventuella kroppsåtgärder som Anna, av eget initiativ eller på Williams förslag, bestämde sig för att vidta. I stället skulle han utan att tveka bekosta allt sådant. Det som gick under beteckningen ”kroppsåtgärder” fanns det även några exempel på. Det var allt från bröstförstoringar, fettsugningar och ansiktslyftningar till piercingar och tatueringar samt vaxning och blekning av intima områden på kroppen.

Benny protesterade och tyckte att det var alldeles för detaljerat och dessutom tvivlade han på att Anna nånsin skulle gå med på nåt sånt – inte den Anna han kände i alla fall.
William förklarade att det här bara var för alla eventualiteter och inget som skulle komma att hända snabbt – om alls – men han ville ha det med i kontraktet redan nu så att Benny inte skulle hitta orsaker att protestera sedan, ifall det blev aktuellt. Benny gav med sig …
I ett tillägg till kontraktet, som om William kommit på det senare – men antagligen bara för att göra det extra tydligt hur långt hans befogenheter skulle komma att sträcka sig – sades att William dessutom har full frihet att introducera Anna till andra partners, både manliga och kvinnliga, som hon kunde – om hon så själv önskade – engagera sig sexuellt med.

Benny läste noggrant igenom kontraktet en andra gång – med nästan smärtsamt stånd hela tiden – och efter att de ytterligare diskuterat några av punkterna skrev han slutligen under båda kontrakten och daterade med dagens datum. Brett leende skrev också William under.

(Fortsättning följer)

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Harlan

Bra tema, ser fram mot flera i samma anda med vackra naiva fruar med former som blir förförda

12/9, 2022 kl. 11:11

#1

MalmöLars

Det ska bli intressant att följa Annas utveckling och Bennys förfall

9/8, 2022 kl. 14:22