Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/8, 2022 kl. 10:58, av buttpluggen

Buttpluggen

Del 3 av 6 i serien Kärlek & Anarki

En middag med ett annat par med en hel del vin och ett nytt spel som vi testar renderar i att Erica blir upphetsad och vi testar därmed vår nya leksak. Men det visar sig sedan att det inte är det enda nya som Erica vill testa.

Veckodagarna hade passerat och det var dags för helg. Denna lördagen hade vi bjudit över ett annat par vi skulle bjuda på middag och det visade sig att det även blev en hel del vin som delades mellan oss fyra. När kvällen hade gått över till natt var de fortfarande kvar och en i sällskapet kom med idén att vi skulle göra en lek som de gjort tidigare och som de tyckte var kul. Det gick ut på att samtliga personer skrev olika egenskaper på lappar som vi sedan samlade ihop i en skål där vi alla skulle ta en lapp i taget och den egenskapen man fick var egenskaper man fick veta om sin "dejt" och därefter fick man bestämma om man skulle fortsätta träffa denna dejten eller inte. Då det både var positiva och negativa egenskaper kunde det till exempel bli så att man valt att fortsätta träffa dejten efter de två första egenskaperna "Omhändertagande" och "Rik", men man valde att inte träffa personerna mer när man fick veta den tredje egenskapen "Seriemördare". 
 

Vi märkte snabbt att många av oss hade skrivit flera sexrelaterade egenskaper. Erica (som vi väljer att kalla henne här) hade fått upp mot en tio lappar utan att dissa sin "dejt", bland annat hade hon fått veta att han var "Muskulös" samt "VD på ett börsbolag" men även att han hade en "stor kuk" och "älskar att ge oralsex". Dessa var föga förvånande att hon hade behållit men jag blev lite förvånad när hon valde att fortsätta när hon fick upp lappen där det stod "vill ha analsex minst en gång i månaden". Erica brukar visserligen älskar när jag på sistone brukar föra in ett finger i hennes anal under sex och vi hade även ganska nyligen införskaffat oss en buttplugg som dock ej har kommit till användning än, men Erica har tidigare sagt att hon har testat analsex en gång innan och att det inte alls var nice. Därav var min uppfattning att hon inte alls var sugen på att testa analsex igen, men nu hade hon kort konstaterat "ja men det är jag inte främmande för" innan hon meddelade oss andra att hon tänkte fortsätta träffa dejten i leken. Har även märkt under lekens gång att Erica börja använda ord som "knulla" och "kuk" vilket hon vanligtvis inte brukar göra utan brukar istället använda lite mildare uttryck. Jag märker att jag gillar hur hennes språkbruk förändras under kvällen. 
 

En av våra gäster säger att hon behöver låna toaletten och vi pausar därmed spelet en kort stund och jag och den manliga gästen kommer direkt in i en konversation medan Erica går till köket för att fixa något. Mitt i vår konversation kommer Erica tillbaka och sätter sig på sin stol bredvid mig och räcker fram en lapp. Vi hade haft så kul och trevligt att jag för ett par timmar hade glömt att jag väntade på nästa uppmaning från Erica i vår andra lek som vi hållit på med ett bra tag nu. Jag läser på lappen Använd buttpluggen på mig ikväll. Spelet vi spelade hade väckt en liten strimma upphetsning i mig allt efter att Erica gjort sina val, men nu blev den upphetsningen allt mer påtaglig. Resterande del av kvällen har jag allt mer svårt att fokusera på våra gäster samt spelet men som tur är så tar det inte lång tid innan våra gäster förkunnar att det börjar bli dags för dem att ge sig hemåt. 
 

Det tar inte många sekunder från det att vi stängt dörren efter dem till dess att jag och Erica har gått in i sovrummet och hångla upp varandra direkt. Jag för min hand över hennes rumpa och smeker retfullt ett finger ovanför hennes anal utanpå hennes byxor. Vi båda slänger snabbt av oss våra kläder och lägger oss i sängen och börja smeka varandras kroppar. Jag för min hand över hennes klitoris och stimulerar den med två fingrar en kort stund innan jag för in dess två fingrarna i hennes fitta. Det verkar som det inte bara är jag som blev upphetsad under kvällen för hon är genomblöt. Erica för sin hand över min stenhårda kuk och börja ta några runktag innan hon vrider på kroppen något så hennes rumpa kommer fram mer. Jag förstår vad hon vill och börjar röra min ena hand mot hennes rumpa och smeker och greppa tag om hennes runda och fasta rumpa. Sedan för jag återigen ett finger över hennes anal men denna gången är det inga kläder emellan. När mitt långfinger rör sig över hennes analöppning ger hon ifrån sig ett litet stön. 

"Jag är så kåt" stönar Erica fram och jag för därefter in toppen av mitt långfinger i hennes anal. Erica ger ifrån sig ett litet högre stön. Jag ger ett väldigt lätt tryck på långfingret som sakta men säkert letar sig allt längre in i Erica samtidigt som jag hånglar med Erica. Hon ger då och då ifrån sig stön medan hon samtidigt runkar av mig i en allt mer intensivare takt. När jag nästintill fått in halva mitt långfinger i Ericas anal frågar hon "ska vi inte ta fram vår leksak". Jag ler nöjt och för sakta ut långfingret innan jag hämtar vår buttplugg samt glidmedel som ligger i en byrålåda bredvid. Medan jag öppnar glidmedlet ställer sig Erica på alla fyra och jag tar glidmedel på mitt finger och smörjer in Ericas analöppning så gott jag kan och tar sedan en ny klick glidmedel och smörjer in hela mitt långfinger. Jag för sedan in mitt långfinger på nytt och kombinationen av glidmedel och mitt så kallade förarbete gör att hela mitt långfinger lätt glider in vilket gör att Erica stönar njutningsfullt. Jag börjar i ett sakta tempo att föra mitt finger in och ut men börjar ganska snabbt att öka tempot vilket gör att även Ericas stön ökar. 
 

Efter en kort stund drar jag ut mitt finger igen och det har blivit dags att inviga vår nya leksak. Man märker att Erica blir upphetsad av tanken av vad som komma skall och för andra gången ikväll stönar "jag är så kåååt". Jag säger ingenting utan tar upp glidmedlet på nytt och smörjer in buttpluggen så mycket jag kan. För den sedan mot Ericas anal och jag trycker den lite lätt mot öppningen. Jag behöver trycka på lite hårdare innan den sakta förs in i Ericas anal. Jag hinner bara föra den in och ut några gånger innan Erica säger "Åh jag vill ha dig i mig". Jag trycker in hela buttpluggen och lägger mig därefter på rygg bredvid Erica. Hon sätter sig gränsle över mig och för min kuk i hennes fitta som är otroligt våt. Erica inleder med att rida mig sakta men börjar ganska snabbt öka tempot samtidigt som hon lutar sig framåt och hångla mig intensivt. Jag sträcker mig med ena armen och når precis buttpluggen och trycker på lite lätt. Erica stönar högt när hon rider mig intensivt.
 

"Gillar du att jag ha kukar i båda hålen?" frågar jag henne. "Jag älskar det, sååå skönt" svarar hon. Hon reser sig upp igen och drar hennes händer genom sitt hår medan jag smeker hennes perfekta runda fylliga bröst samtidigt som hon fortsätter rida mig. Plötsligt så sakta Erica ner tempot och börja leta efter någonting under täcket. Hon hittar sedan en lapp som hon ger till mig samtidigt som hon har nöjt leende på läpparna och en busig blick. Ha analsex med mig läser jag på lappen. Jag blir väldigt förvånad då jag inte förstår hur hon har lyckats ta med sig lappen in och gömma den utan att jag märkt det. I några snabba millisekunder funderar jag, det var ju hon som gav mig en uppmaning senast och det är egentligen därmed min tur att ge Erica en uppmaning. Jag kommer dock snabbt fram till att jag kan ha överseende med att vi går emot reglerna i vår lek denna gången och svarar därmed kort "gärna". 
 

Erica kliver av mig och ställer sig på nytt på alla fyra. Jag för sakta ut buttpluggen och för sedan in min tumme istället. Tar dock snabbt ut den igen och sträcker mig igen efter glidmedlet som jag nu tar och smörjer in min stenhårda kuk. Jag tar rikligt med glidmedel för att underlätta så mycket som möjligt. Jag börjar föra min kuk mot Ericas analöppning och trycker lite lätt mot öppningen. Mitt kukskaft är klart större än buttpluggens skaft som smalnar av mot toppen och det är därmed svårt att få in min kuk i hennes anal. Erica märker att jag har lite problem och vrider därmed lite lätt på kroppen så hennes analöppning blir något större. Med lite tryck lyckas jag få in toppen av min kuk vilket gör att Erica stönar ifrån sig ett "Åh". Jag greppar tag om Ericas höfter med båda händerna och för min kuk sakta sakta allt längre in. I ett sakta tempo lyckas jag få in halva min kuk i hennes anal innan jag i samma sakta tempo börja föra ut den igen. Jag fortsätter med denna procedur några gånger att inlett sakta tempo för halva min kuk in och ut från Ericas anal. 
 

"Snabbare" säger Erica mellan stönen och jag börjar sakteligen öka tempot. "Hur känns det att ha min stora kuk i din anal" frågar jag och Erica svarar snabbt "Jag älskar det, sååå skönt." Hon stönar några fler gånger innan hon fyller på "men vill ha hela din kuk i mig". Jag är så fruktansvärt kåt av att för första gången testa analsex samt att höra att Erica älskar det. Sakta men säkert börjar jag öka takten och för varje tempohöjning kommer jag även allt längre in med min kuk. Erica börja stimulera sin klitoris och nu skriker hon nästan ut sina stön. Till slut lyckas få in hela min kuk och jag stannar då upp och lägger ett stort tryck mot Erica när min höft pressas mot hennes rumpa.


"Jag älskar din stora kuk i min anal" stönar hon fram för att på nytt bekräfta svaret på min fråga. Efter en kort paus fortsätter jag föra min kuk in och ut från Ericas anal. Det kommer ljus från när min höft stöter in i Erica rumpa varje gång hela min kuk är inne i hennes anal. Efter en kort stund stönar Erica att hon kommer komma. Detta gör att även jag börja nå mitt klimax. Samtidigt som Erica stönar ut sin orgasm fyller jag hennes anal med en stor sats. Jag pustar ut en kort sekund innan jag sakta för ut min kuk från henne och faller ner på rygg på sängen bredvid Erica. Hon lägger sin han på mitt bröst och ger mig en kyss och säger "det där var skönt, det får vi göra om". Jag är helt slut efter denna minst sagt upphetsande akt och kan bara nicka instämmande "det ska vi verkligen göra". 

 

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.