Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/9, 2022 kl. 13:10, av Mystical Lust

Den dekadenta superstjärnan

Jag och min kompis blir superstjärnan Pastelles personliga tjänarinnor. Det blev mycket hetare än jag trott var möjligt.

Måndag

 

Kära dagbok:

Du vet de där stora fina husen som ligger instängda bakom stora järngrindar, de där med tomter med stora gräsplaner och fontäner, de där man alltid velat se in i? Nu i sommar har jag fått chansen och jag blev inte besviken. Det hela började med att jag sökte ett sommarjobb i servicebranschen, du vet ju att folk skriker efter arbetskraft inom vissa branscher, men tydligen är det svårt att hitta nåt ändå. Jag har ju inte skrivit i dig på ett bra tag och det är för att jag har varit så upptagen med jobbet. Ja, jag har ju egentligen bara varit hemma på helgerna och de har varit fulla av aktiviteter de också. Hursomhelst började det hela strax efter studenten när jag och Mia låg ute på gräsmattan och läste jobbannonser. Mia hade ringat in en annons som jag sett tidigare men som krävde att man bodde på plats i veckorna och bara var hemma på helgerna. Hon höll upp den och jag ryckte på axlarna för att visa att jag var med på förslaget.

Redan nästa dag blev vi uppringda och bjöds in på en intervju. Jag stirrade häpet på det stora fina huset bakom den tunga utsirade järngrinden medan vi leddes upp till huset av en man i betjäntkläder. Vi visades in i ett stort rum med parkettgolv och fick träffa en bister kvinna i såna där kläder som kallas French Maid i Halloweensammanhang. Vi var förstås inte ensamma utan med oss i rummet fanns fyra andra unga tjejer som verkade lika nervösa som vi var. Det delades ut kläder i samma stil som den bistra kvinnan bar, men av ett mycket billigare tyg och mindre pråliga. Vi bytte om och jag noterade att de andra tjejerna var otroligt vältränade och vackra. Deras blonda hår glänste på ett sätt som mitt bruna vågiga hår bara kunde drömma om och Mia grimaserade illa när hon insåg att de sökte samma jobb som vi.

Efter några minuter öppnades dörren och in klev en kvinna i stora solglasögon och ridkläder. Mia puttade till mig i revbenen och jag rätade på ryggen. Kvinnan stegade fram till oss där vi ställts upp på rad och betraktade oss noga innan hon vandrade vidare till nästa kandidat. Hon stannade framför mig.

-Namn och ålder, frågade kvinnan nonchalant.

-Emma Nilsson, 17 år, svarade jag snabbt och så tydligt jag kunde.

-Bra, sa kvinnan och inspekterade mig noga.

-Mia Svensson, svarade Mia när hon fick samma fråga.

-Ålder, sa kvinnan barskt.

-17 år jag med, sa Mia och rodnade medan kvinnan prövande klämde på Mias bröst.

-Känns det här obekvämt, frågade kvinnan och smekte Mias tuttar.

-Nej… sa Mia undvikande.

-Känns det bra, frågade kvinnan och Mia nickade.

 

Jag bet ihop när kvinnan tog ett steg tillbaka och prövande klämde på mina bröst innan hon knäppte upp min uniform och blottade mina spetsiga små bröst.

-Så sött, har du nåt emot att jag blottar dina bröst? Är du för pryd för jobbet, frågade kvinnan och såg på mig.

-Nej, det är okej, sa jag men rodnade djupt.

-Bra, pryda tjänarinnor passar inte här i huset, sa kvinnan och gick vidare.

 

Efter nära 20 minuters utfrågning och inspektion gick kvinnan ut ur rummet och den bistra kvinnan i uniformen stegade fram och ställde sig mitt på golvet.

-Är det nån som vill dra tillbaka sin ansökan, frågade hon och en av de andra tjejerna räckte upp handen.

-Jag känner mig inte bekväm med det här, sa tjejen.

-Då tackar jag för intresset och följer dig ut, sa kvinnan och gick ut ur rummet med tjejen.

 

Nästan en halvtimme gick innan den bistra kvinnan kom tillbaka och klappade i händerna på ett sånt där glädjelöst uppmanande sätt. Hon pekade på de tre resterande blondinerna och vinkade dem till sig.

-Ni tre får jobb som hustjänarinnor. Ni kan gå ut i korridoren och ta andra dörren till höger så väntar er nya chef där, sa kvinnan och pekade på dörren.

-Jävlar… viskade Mia tyst.

-Ni två blir miss Whitebox personliga tjänarinnor, sa kvinnan utan att tappa farten av Mias kommentar och pekade på oss.

-Vi? Kläckte jag ur mig.

-Ja, ni två. Följ med mig så ska jag hjälpa er i ordning, sa kvinnan och föste ut oss ur rummet.

 

Vi leddes upp på övervåningen, in i ett litet rum med en soffa, två stora sängar, ett bord och en läslampa. Kvinnan visade på två armbandsur och en silverklocka.

-Den här klockan använder miss Whitebox när ni är i samma rum och de här armbanden är precis som klockan fast de används när ni inte är i samma rum. Hur som helst, när ni blir kallade ska ni släppa allt och skynda er till miss Whitebox rum som ligger precis här bredvid, sa kvinnan och pekade på en nästan osynlig liten dörr.

-Och då kommer vi rusande för att…? Frågade Mia.

-Det beror på, miss Whitebox väntar sig att ni är flexibla. Det var därför hon valde er och inte de osnutna blondinerna. Till en början följer ni bara med mig och ser på vad jag gör, men sen är tanken att ni ska ta över, sa kvinnan och la sig på en av sängarna.

-Bor vi här alla tre, frågade jag.

-Ni får dela säng, sa kvinnan ointresserat och bläddrade i en skvallertidning.

-Fan, Emma, vet du vem det är? Det är ju Pastelle Whitebox, sångerskan, sa Mia och jag hajade till.

-Ja, fan, du har rätt, det måste det vara, sa jag när jag insåg att vi just blivit assistenter åt en av världens kändaste stjärnor.

 

Vi visades runt i huset, kära dagbok och första dagen gick utan några som helst problem. Vi fick stå med vid bordet och servera Pastelle och hjälpa henne med kläderna innan hon gick och la sig på kvällen, men det var ju inte särskilt svårt.

 

Tisdag

Kära dagbok, jag tror det var en tisdag som vi började jobba på riktigt. Jag och Mia hade trängts i den lilla sängen hela natten och den bistra kvinnan, fröken Olinda, övervakade oss noga när vi duschade och hjälpte oss med sminket och håret så att vi såg ut som äkta tjänarinnor åt en superstjärna. Jag måste erkänna att jag såg rätt bra ut efteråt och Mia var som vanligt nästan oemotståndlig. Vi betjänade Pastelle vid frukosten och hjälpte sen fröken Olinda att ge henne en lång oljemassage. Både fröken Olinda och Pastelle var nakna vid massagen men jag och Mia behöll underkläderna på. Pastelles kropp var nästan lika sexig som hennes image och hon var sötare än socker med sina stora ögon och fylliga läppar. När vi hjälpte henne på med en morgonrock efter massagen blev jag nästan lite besviken. Jag hade velat se mer av hennes kropp. Senare på eftermiddagen skulle Pastelle ha en tv-intervju så vi fick assistera när hon duschade av sig oljan från massagen. Den här gången måste vi förstås vara nakna, precis som Olinda, men mitt jobb var att hålla i duschgelflaskan medan Mia tvättade Pastelles hår. Olinda tvålade in och duschade av Pastelles vackra kropp. Olindas stora bröst gneds mot Pastelles medan hon tvålade in henne på ryggen och jag blev faktiskt ganska förvånad när Olinda gick ner på knä och tvättade Pastelle mellan benen och skinkorna. Pastelle stönade oblygt när Olinda tvättade hennes sköte och jag kände hur jag blev allt mer upphetsad av synen. Jag såg på Mia och såg att hennes bröstvårtor var alldeles styva och tackade min lyckliga stjärna för att jag inte var ensam. Efter intervjun serverade vi vid middagen och sen spelade vi kort innan vi gick och la oss.

 

Onsdag

Kära dagbok, jag kunde inte glömma synen från duschen och jag drömde att jag var naken i duschen med Pastelle. Jag vaknade av att jag var rejält kåt och när jag kände sängen röra sig förstod jag varför. Mia låg med ryggen mot mig men jag var helt säker på att hon onanerade. Det hela gjorde mig så kåt att jag inte kunde hålla mig. Jag lät ena handen glida ner mellan benen och började smeka mig. Jag vet inte om Mia hörde mig men jag hörde tydligt när hon kom för det pressade mig över gränsen. Vi låtsades sova ett bra tag efter våra ”hemliga” orgasmer och när vi ”vaknade” låtsades vi som ingenting hade hänt. Det pep till från våra armband och vi föstes in i Pastelles rum i bara nattlinnena. Pastelle satt i sängen och Olinda skyndade in i badrummet medan hon sa åt oss att massera Pastelle. Jag och Mia gjorde vårt bästa att massera stjärnan medan Olinda tappade upp ett varmt bad. Olinda kom tillbaka och klädde av sig naken. Med en dömande blick på oss började hon att gnida sina stora bröst mot Pastelles rygg. Pastelle suckade av njutning och jag och Mia fick nöja oss med att ge henne en fotmassage medan Olinda satt naken på Pastelles mage och gned brösten över framsidan av hennes kropp.

Efter massagen ledde vi in Pastelle i badrummet där det rykande varma badet väntade. Jag och Mia klädde av oss nakna och hjälpte Pastelle i badkaret. Hon satte sig mellan oss och vi hjälpte henne att tvåla in sig. Jag njöt av att känna Pastelles tunga tuttar under händerna och Mia smekte hennes mage medan hon tvättade hennes hår. Pastelle la huvudet på badkarskanten så snart schampot var ursköljt och la upp fötterna på andra sidan på badkarskanten. Olinda gick ner på knä på golvet, böjde på huvudet och började kyssa Pastelles fötter. Olinda kysste tårna och slickade fotsulorna medan Pastelle suckade av njutning. Jag kände Pastelles ena hand treva sig fram över min kropp och snart tog hon för sig av mina bröst innan hon trevande letade sig ner till min fitta. Jag hörde hur Pastelle njöt av att smeka min unga kropp och såg i ögonvrån att hon tafsade lika skönt på Mia. Olinda sög på Pastelles tår medan hon upphetsat onanerade och snart började även Pastelle att onanera där i badkaret. Jag kände hur hon la en hand på mitt huvud och förde den till sin ena bröstvårta. Jag öppnade munnen och sög in den i munnen. På andra sidan sög Mia på det andra bröstet medan superstjärnan onanerade. Olinda sög på stjärnans tår med en upphetsad blick och Pastelle verkade gilla det. Med vattnet skvalpande över magen smekte sig Pastelle till orgasm medan Mia och jag sög och slickade på hennes bröstvårtor. När orgasmen hade ebbat ut reste sig Pastelle ur badkaret och lät oss torka henne innan vi klädde på henne.

Förmiddagen fortsatte med intervjuer och inspelningar och jag och Mia var ständigt vid Pastelles sida för att passa upp på henne. Jag måste erkänna att jag blev rejält kåt av att se megastjärnan onanera och framför allt att få suga på hennes bröst. Jag tyckte mig fortfarande känna smaken av hennes bröstvårta i munnen och fittan var rejält våt när jag serverade middagen. Jag led mig igenom dagen och försökte att inte tänka på hur nödkåt jag var. Uniformtrosorna tycktes klämma åt på precis fel ställen och jag blev allt mer upphetsad ju längre jag fick fantisera om hur badet kunde ha fortsatt. Jag stod prydligt vid ena väggen med ostbrickan i handen medan Mia dukade av Pastelles tallrik och bestick och jag såg Mia böja sig fram för att rensa undan på bordet när nåt otroligt hände. Pastelle la helt fräckt handen på Mias rumpa och började klämma på den. Mia stönade till men försökte dölja hur kåt hon blev. Pastelle drog upp Mias korta kjol och smekte hennes skinkor medan Mia fick ögonkontakt med mig på andra sidan rummet. Hon gav mig en nästan febrig blick av upphetsning och jag insåg att hon hade gått runt och varit lika kåt som jag hela dagen. Hennes ögon utstrålade ett lidande som både ropade på hjälp och bad om att Pastelle inte skulle sluta med det hon gjorde. Pastelle slutade dock snart och skickade bort Mia att ställa sig bredvid mig. Både jag och Mia bet ihop käkarna för att hålla oss presentabla men jag såg blodkärlen pulsera i Mias tinningar.

Senare på kvällen hjälpte vi Olinda att klä av Pastelle och ta på henne nattlinnet. Vi stod vid sängens fotända och höll i de prydligt hopvikta kläderna medan vi såg på när Pastelle kröp i säng. Hon knäppte med fingrarna och särade på benen och Olinda la sig lydigt mellan hennes ben, drog trosorna åt sidan och började slicka hennes fitta. Pastelle läste igenom manuset till en reklamfilm hon skulle filma dagen efter medan Olinda slickade henne allt djupare. Snart la Pastelle ifrån sig texten och lät Olinda slicka henne till orgasm.

När jag senare på kvällen låg i den lilla sängen som jag delade med Mia var jag så våt mellan benen att jag var rädd att lakanet skulle bli förstört. Att jag lyssnade till Mias plågade andhämtning och lätt upphetsade andetag gjorde inte saken bättre.

-Mia, kan du inte heller sova, viskade jag försiktigt.

-Näpp, klarvaken, svarade Mia tyst.

-Fan, det vi såg idag… började jag.

-Jag vet, jag vet, det var helt sjukt, viskade Mia.

-Så fort jag blundar ser jag det framför mig, sa jag hjälplöst.

-Jag kan inte heller glömma det, fick Mia fram.

-Tyckte du att det var obehagligt, frågade jag försynt.

-Tvärtom, sa Mia.

-Jag såg att du blev kåt under middagen när hon tafsade, sa jag tyst.

-Ja, vad hade du blivit? Det och hela badet, jag kan inte glömma hennes bröst, sa Mia desperat.

-Jag vet… Jo, jag… Jag har varit upphetsad hela dan, sa jag.

-Ja, jag… Jag har varit  kåt sen badet, erkände Mia.

-Jag med. Det har nästan gjort ont så kåt jag var, sa jag.

-”Var?” sa Mia.

-Ja, ”är” då, svarade jag tyst.

-Är du fortfarande lika kåt, frågade Mia tyst.

-Ja, jag är så sjukt kåt att det kan du inte tro, sa jag.

-Samma här, jag måste ha sex, sa Mia och vände sig mot mig.

-Mia… ska vi verkligen… mumlade jag medan jag vände mig om men stoppades av att Mias läppar pressades mot mina.

-Emma, mumlade Mia medan hon kysste mig.

 

Jag mötte hennes kyss med en iver jag aldrig känt och inom några sekunder hånglade vi flåsande av kåthet medan vi smekte av varandra kläderna. Mia dök ner mot mina bröst och började genast suga på dem medan jag smekte hennes ena bröstvårta. Fittan fullkomligt dröp av safter när Mias mun och tunga ivrigt tog för sig av mitt bröst. Jag kände hur hennes fingrar trängde in i min våta fitta och jag stönade till när hon började pulla mig.

-Jag kommer, Mia, jag kommer, flåsade jag och kom över Mias fingrar.

-Emma, snälla… bad Mia efter att min orgasm hade ebbat ut.

 

Jag nickade och började suga på hennes tuttar. Mia njöt i fulla drag och jag kände hur hon onanerade medan jag kysste hennes bröstvårtor. Mia satt över mina ben och jag reste mig upp till sittande och la benen i kors under hennes rumpa. Hon la ena armen om mig och tryckte sina stora bröst mot mitt ansikte medan hon onanerade. Jag kände hennes knogar gnida mot min fitta och begravde ansiktet mellan hennes bröst medan jag själv började smeka mig. Våra händer möttes och snart bytte de plats så att vi smekte varandra. Det tog inte lång tid innan Mia kom över mina fingrar och av en ren impuls stack jag mina kladdiga fingrar i munnen. Med ens var kåtheten tillbaka, starkare än nånsin och jag la mig på rygg med benen i vädret. Mia dök ner mellan mina ben och slickade min fitta med en iver jag aldrig tidigare skådat. Det var första gången jag hade en annan tjejs tunga i fittan och jag hade aldrig kunnat drömma om hur härligt det skulle vara. Mia slickade skönt och sexigt och snart kom jag med ett kvävt tjut. Mia såg på mig och vi bytte plats. Jag sträckte ut tungan och hade väl aldrig anat hur härligt en fitta kan smaka. Jag lapade och lapade långt in i Mias fitta medan Mia kastade med huvudet av kåthet och smekte sina tunga tuttar. Fittsmaken gjorde mig ännu kåtare och jag började onanera medan jag svalde så mycket av den härliga väskan jag kunde. Mia kom snart och jag kände smaken av orgasm medan hon smekte mitt hår. Jag såg upp och mötte Mias blick. Hon var fortfarande kåt. Vi la oss bredvid varann i sängen och la armarna om varann. Jag kände Mia sära på benen och jag la mitt ena ben mellan hennes. Jag kände Mias våta fitta lägga sig mot mitt lår och började själv jucka mot hennes lår. Frustande av kåthet gned vi fittorna mot varandras ben medan vi hånglade vilt med varann. Mitt lår dröp av Mias safter och jag njöt av hennes kåta kyssar. Tillsammans närmade vi oss vårt klimax och kom i en gemensam orgasm medan vi förenades i en djup kyss.

Plötsligt hörde min kåtrusiga hjärna ett klappande ljud och jag såg upp. I dörröppningen stod Pastelle och applåderade med sitt vanliga värdiga leende på läpparna. Mia och jag rodnade och vi såg oss omkring. I den andra sängen satt Olinda bredbent och onanerade till oss och Pastelle satte sig i vår säng.

-Duktiga flickor, sa hon och tog ett fast grepp om mitt nackhår.

 

En blick på Mia sa mig att Pastelle hade henne i samma grepp i andra handen. Krypande på alla fyra som två hundar leddes vi fram till den andra sängen och Pastelle tryckte in våra ansikten mellan Olindas ben. Olinda slog benen om våra huvuden och utan att tveka en sekund började jag slicka hennes fitta. Mias tunga trängdes med mig i fittan och det dröjde inte förrän vi kände Olindas orgasm skölja över henne. Vi slickade henne genom orgasmen tills Pastelle reste oss upp till knäsittande och pressade våra ansikten mot varandra. Jag och Mia kysste lydigt varandras fittdoftande munnar och efter några minuter fick vi varsin klapp på huvudet och leddes tillbaka till vår säng. Jag somnade med huvudet fullt av förvirrade tankar.

 

Torsdag

Kära dagbok, dagen började minst sagt underligt. Klockan var runt åtta när det kändes som att larmet gick. Det pep och ringde på våra armbandsenheter och vi skyndade in i Pastelles rum. Pastelle var redan påklädd och på väg in på toaletten när vi kom in. Hon räckte mig ett par nätstrumpor och Mia ett par spetstrosor medan Olinda klädde av henne morgonrocken och hjälpte henne ner på toaletten. Pastelle satte sig bredbent på toaletten och kissade länge innan hon med en suck knäppte med fingrarna och reste sig upp. Olinda nickade och satte sig på knä framför den bredbent stående Pastelle. Det glänste i Olindas nattsvarta uniform när hon började slicka Pastelles fitta ren. Pastelle log mot oss medan Olinda slickade henne ren och när Pastelle var nöjd klev hon helt enkelt över Olinda och vinkade med sig oss in i rummet. Jag och Mia antecknade snabbt dagens schema och markerade noga de event som Pastelle ville ha oss extra uppmärksamma på. Hon klev sen in i duschen och jag och Mia följde med henne och tvålade in henne. Pastelle tog oblygt för sig av Mias stora bröst och sög nöjt på dem medan Mia, sin träning trogen, fortsatte att tvätta henne. Pastelle nöjde sig med att klämma på min rumpa innan hon lät Olinda torka henne. Mia och jag tog chansen att klä på oss våra french maid uniformer, men förvånades över att vi fått dem utbytta mot några i ett finare tyg.

 

Förmiddagen var fylld av möten och när det var dags för lunch gav vi oss ut i trädgården där ett bord fyllt av läckerheter stod uppdukat. Framför bordet på gräsmattan stod en av de andra tjejerna som varit med under vår intervju. Tjejen var helt naken och sminkad som en billig slampa från mellersta USA. Hon dansade en dans som var meningen att vara sexig, men hon gjorde det inte särskilt bra. Pastelle satte sig vid bordet och det var då min hjärna hann ikapp mina ögon för på bordet låg en naken tjej, den andra tjejen som varit med på intervjun. Tjejen låg raklång och Pastelles lunch hade dukats upp på hennes kropp. På magen låg ett antal sushibitar och över brösten hade man ringlat en rödaktig sås. Pastelle tog för sig av maten medan jag och Mia stod bredvid hållande i en skål jordgubbar och en ishink med en flaska champagne i. Pastelle doppade sina sushibitar i en liten skål soja som satts ner i tjejens mun och titt som tätt slickade hon i sig sås från tjejens bröst. Tjejen var högröd i ansiktet men rörde sig inte under måltiden. När sushin var slut vinkade Pastelle fram mig och jag höll fram skålen med jordgubbar. Noga valde Pastelle ut en jordgubbe, särade på tjejens ben och tryckte in den i hennes fitta. Tjejen stönade till medan Pastelle grävde ut jordgubben igen och stoppade den i munnen. Pastelle åt nästa jordgubbe på samma sätt, jordgubben skulle droppas i en ung sexig fitta innan Pastelle behagade svälja den. Nästa jordgubbe stoppade hon i Olindas mun. Olinda tuggade på jordgubben och Pastelle gapade stort så att Olinda kunde spotta ner den färdigtuggade jordgubben i hennes mun. Med en nöjd suck svalde Pastelle jordgubben och stack in nästa i tjejens fitta innan hon stack den i min mun. Jag kände jordgubbssmaken blandas med smaken av en kåt slida innan jag tuggade på jordgubben medan Pastelle väntande gapande. Jag tryckte min mun mot hennes och våra tungor hjälptes åt att föra över den tuggade jordgubben i hennes mun. Trots den sjuka situationen var det den hetaste kyss jag nånsin fått. Pastelle var kåtheten personifierad och det brände i mitt mellangärde av åtrå medan jag såg hur Mia tuggade nästa jordgubbe åt Pastelle och matade henne på samma sätt. Mias ögon utstrålade samma kåthet som jag kände i skrevet och när skålen var tom var det nästan sorgligt att lunchen var slut.

-Ni diskar, sa Olinda och pekade på den nakna tjejen på bordet medan hon hjälpte Pastelle upp.

-Ja, Olinda, sa Mia och såg sig om efter en trasa.

-Med tungorna, sa Olinda medan hon ledde iväg Pastelle upp till huset.

 

Jag och Mia såg på varandra men till slut började jag att slicka tjejens bröst rena från sås medan Olinda slickade hennes fitta ren från jordgubbssaft. Sakta men säkert fick vi bort allt och skyndade oss upp till huset där vi skulle assistera Pastelle vid en photoshooting. Vid middagen vinkade Pastelle fram Mia och mig så att vi stod på varsin sida av hennes högsäte. Hennes hand gled ner mellan mina ben och hon grävde sig in i min fitta med fingrarna. På andra sidan hade hon fingrarna djupt inne i Mias slida och hor började smeka och pulla oss medan hon tuggade ur munnen. När Pastelle öppnade munnen klev Olinda fram, tog en tugga mat, tuggade den och lät den glida in i Pastelles mun. Jag stönade nu högt och det gjorde Mia med. Pastelles fingrar var otroligt skickliga och hon pullade oss nonchalant till orgasm efter orgasm medan hon med Olindas hjälp åt upp maten. Så snart Olinda klappade i händerna för att visa att vårt skift var slut, föll både jag och Mia darrande till golvet med efterorgasmerna sköljande genom våra kroppar.

På kvällen gick vi och la oss lika kåta som kvällen innan och precis som kvällen innan låg jag och Mia med varandra innan vi somnade.

 

Fredag

 

Kära dagbok, du tror mig nog inte, men det kändes lite ledsamt att veta att vi skulle behöva åka hem över helgen. Vid klockan sju stod vi redan påklädda och klara utanför Pastelles dörr och klev in så snart hon kallade på oss. Vi kom in redan innan Olinda hade klätt på sig, så det var vi som fick se den härliga synen. Pastelle låg naken på rygg i sängen och onanerade med en grov dildo. Hon vinkade till sig oss och lyfte benen. Först fattade jag och Mia tag i Pastelles fotleder och stödde upp henne medan hon onanerade, men tydligen var det fel eftersom hon knäppte med fingrarna och pekade på sina fötter. Mia chansade och tog hennes tår i munnen. Pastelle stönade till av njutning och jag tog den andra foten i varsamma händer och började suga på tårna. Pastelle gnydde till av kåthet och jag kände hur kåt jag blev av att få slicka megastjärnans fötter. Pastelles tår var små och sött rundade och smakade lika ljuvligt som en flaska nykoka fläderblomssaft. Mia slickade och sög allt mer ivrigt och jag insåg att hon var rejält kåt på Pastelles tår. Snart kände även jag hur det rann mellan benen och jag kände bröstvårtorna styvna till medan jag sög på tårna. Alltför snart gick det för Pastelle och Mia och jag kördes ut i korridoren, nödkåta och dana. När Olinda öppnade dörren för att gå med Pastelle till det första mötet, stod jag och Mia och hånglade vilt mot en vägg. Vi rodnade till hårfästena och rätade på ryggarna, generade av att ha blivit ertappade.

Dagen fortskred enligt samma mall som torsdagen. Pastelle åt mat upplagd på en naken tjej, lät mig och Mia tugga åt henne och sen stannade hon faktiskt kvar och såg på medan vi ”diskade” efter maten. Jag gjorde mitt bästa för att fokusera på jobbet medan Pastelle spelade in andrastämman på sin nya låt, trots att jag var rejält upphetsad. Jag önskade att vi skulle få stanna över middagen så att vi kunde få känna Pastelles sköna fingrar i fittorna igen. Efter inspelningen fick jag och Mia dock följa med Pastelle ner till hennes privata idrottsanläggning där hon sprang en mil på löparbanan innan hon drypande av svett satte sig på bänken bredvid oss. Pastelle tryckte på en knapp på sitt armband och vinkade med oss upp mot huset. På vägen möttes vi av de två tjejerna som intervjuats tillsammans med oss. Pastelle vinkade med sig dem och ledde oss alla fyra till ett duschrum där hon klädde av sig naken. Svettpärlorna glittrade på hennes hud men hon gick inte in i duschen utan ställde sig bredbent mitt på golvet. Jag och Mia bytte en blick och dök genast in mellan Pastelles ben. Jag begravde tungan i hennes fitta och kände att Mia gjorde likadant fast bakifrån. Våra tungor letade sig in i Pastelles fitta och tillsammans tungknullade vi henne till orgasm innan vi började slicka henne ren av svett. De två andra tjejerna slickade blygt Pastelles rygg och mage och när jag och Mia var klara med underlivet, slickade vi varsitt bröst rent. Med gemensamma krafter lyckades vi fyra slicka Pastelle ren över hela kroppen och jag såg upphetsat på Mia som var lika kåt som jag när jag höll andan och hoppades. Men jag hoppades förgäves, för så snart vi var klara kom Olinda in och meddelade att det var dags att åka hem för helgen. Vi bytte snabbt om och en bil körde oss till tågstationen där vi bordade tåget hem.

 

Helg

Kära dagbok, du kan inte tro vilken trist helg det har varit. Jag var på fest, raggade upp två killar och knullade dem. Det var det gamla vanliga, in och ut, klara på tre sekunder. Det enda jag kunde tänka på var att åka tillbaka till Pastelle på måndag.

 

Måndag

Kära dagbok, äntligen är jag tillbaka på jobbet. Det första jag la märke till var att Mia och jag hade nya uniformer. Det var french maid-kläder fast med hål för brösten. Jag började lägga märke till ett mönster. Pastelle blev kåt med ungefär tre timmars mellanrum. Ibland räckte det med att klämma lite på tuttar, men hon behövde ha sex flera gånger om dagen. Nu när vi hade en veckas erfarenhet och inte sagt upp oss, började Pastelle släppa på tyglarna, något jag trott var omöjligt. Under lunchen lät hon Olinda mata henne medan hon satt i trädgården med två nakna tjejer framför sig på bordet. De båda tjejerna låg och slickade varandra i en 69:a och Pastelle hade lagt upp båda fötterna på bordet och satt nu bredbent och onanerade till tjejernas sexakt medan Olinda spottade tuggad melon i hennes mun. Mia såg på mig med en lidande min och jag insåg att hon hade haft en lika hemsk helg som jag. Jag hade varit kåt ända sen vi slickade Pastelle ren efter duschen så när Mia tog initiativet att böja sig fram och slicka Pastelles fötter, var jag inte sen att hänga på. Pastelle tjöt högt av kåthet när vi tog hennes tår i munnen och kom snart i en kraftig orgasm. Jag log nöjt när jag hörde tjutet och fittan dröp av safter, nu skulle vi säkert belönas…

En brännande smärta slet mig från mina dagdrömmar och jag hörde Mia tjuta till. Bakom oss stod Olinda med en käpp som hon hade smällt till oss över rumporna med.

-Mia och Emma, hur understår ni er att ta för er av Pastelles läckra tår, röt Olinda.

-Hon gillade det ju, protesterade Mia.

-Det hör inte hit. Det är Pastelle som bestämmer, sa Olinda och gick ilsket upp mot huset.

-Hon är bara svartsjuk, sa Mia tyst och jag höll tyst med.

 

Nån kvart senare satt både jag och Mia upphängda i varsin anordning som höll ut armar och ben åt sidorna. Med hjälp av ett bälte hängde vi nästan upprätt i luften. Olinda gick fram till oss och gav oss varsin hård örfil innan hon åter gick runt oss. Jag skrek till när det första piskrappet föll över min rumpa. Mia stönade till av smärta när det blev hennes tur. Det smärtade till i blygdläpparna när Olinda satte dem fulla av klädnypor Jag sneglade på Mia som hade en klädnypa i varje bröstvårta och nu bet ihop för att inte visa någon reaktion. Jag kände hur det klämde till om bröstvårtorna och hur piskan åter dansade över rumpan, medan Mia vägrade röra en min. Olinda gick över till Mia och hennes piska föll över rumpan åtskilliga gånger och jag såg hur det retade henne att Mia vägrade skrika. Olinda bet ihop käkarna och började piska Mia över brösten. Jag snyftade till i min ställning och genast kände jag en tröstande hand på ryggen. Pastelle kramade om mig och smekte mig över brösten och magen tills jag slutat snyfta. Mia hängde nu utmattat i sin ställning och Olinda fortsatte att bearbeta min rumpa med piskan. Jag snyftade till och Pastelle tog mig i famnen medan Olinda delade ut ännu ett par snärtar. Jag kände hur Pastelle tog fram sitt ena bröst och förde det till min mun. Jag sög tacksamt på det tröstande bröstet medan Olinda smiskade mig med bara handen och på nåt underligt sätt blev jag både kåt och förnedrad av behandlingen. Det var tydligt att det var Mias påhitt att suga på tårna för det var hon som fick det hårdaste straffet. Men när Olinda spände på sig en strapon och började straffknulla Mia tyckte även Pastelle att det gick för långt. Hon lät Mia suga på sitt bröst medan Olinda knullade Mia hårt i fittan. Mia stönade högt och jag väntade mig att hon skulle börja gråta, men Mia skrek äntligen och det var inte av smärta utan hon skrek ut en enorm orgasm.

De två tjejerna som varit med under vår intervju bar upp mig och Mia till huset, bäddade ner oss i våran säng och smörjde våra piskmärken med en illaluktande salva. Vi somnade i varandras armar och vaknade först nästa morgon och märkte att smärtan var borta.

 

Tisdag

Kära dagbok, vi kallades in till Pastelle som vanligt och insåg att Olinda inte var där. Pastelle ledde oss bort genom trånga korridorer tills vi kom in i ett rumt med en enda säng i. I sängen stod Olinda fjättrad på alla fyra och med en munkavle stramande i mungiporna. Pastelle visade på en strapondildo och lyfte Olindas kjol över rumpan. Olinda bar inga trosor och Mia fick en elak glimt i blicken medan hon spände på sig straponen. Mia klättrade upp i sängen, ställde sig bakom Olinda, tog ett fast tag om hennes bröst och stötte in strappen i hennes fitta. Olinda tjöt till av förnedring och Mia började knulla henne allt snabbare. Olinda försökte svära åt Mia som knullade henne hårt och vred om hennes bröst medan hon skrek fula ord. Plötsligt kom Olinda i en stor fontänorgasm och det blev min tur. Jag tog ett fast tag i Olindas hår och stötte in strappen i hennes analöppning. Olinda skrek fula ord åt mig men jag hörde hur kåt hon blev så jag drog hårt i hennes hår medan jag knullade henne till ännu en orgasm. Pastelle klappade två gånger i händerna och vi fnös högt när vi lämnade Olinda med en sista dask på rumpan.

 

Onsdag

Kära dagbok, jag måste bara berätta att jag och Mia var Pastelles underhållning idag vid lunchen. Vi älskade med varandra på bordet medan Pastelle åt. Pastelle… den kvinnan har fler armar än en bläckfisk och mer lust än ett gäng amerikanska footballskaptener. Hon smeker och klämmer överallt och man blir bara kåtare och kåtare, så det var inte konstigt att både jag och Mia fick orgasm på orgasm medan vi slickade varandra. Vid middagen sköt hon helt enkelt maten åt sidan, bad Mia lägga sig på bordet framför henne och slickade hennes fitta tills Mia bönade och bad om att hon knappt orkade komma mer. Men det räckte inte för Pastelle. Hon bad mig helt enkelt att byta plats med Mia och började slicka mig till orgasm efter orgasm. Till slut lät hon mig gå på rast på vingliga ben, men hennes ansikte utstrålade missnöje.

På kvällen kom Pastelle in i vårt rum och tog Olinda i nackskinnet. Jag har aldrig sett henne så arg förr. Hon skrek högt och slängde fram ett papper åt Olinda. Det visade sig att Olinda försökt avskeda Mia och mig, men Pastelle hade upptäckt det och efter 15 minuters bråk fick Olinda packa sina väskor och gå.

 

Torsdag

Pastelle var otröstlig idag. Hon har tillbringat hela dagen i sängen med Mia och mig. Både jag och Mia har slickat fitta och sugit tutte så mycket att vi knappt vet vad vi heter längre. Tyvärr är vi inte särskilt uthålliga och Pastelle var tvungen att kalla in två andra tjejer som inte heller de kunde mätta hennes aptit.

 

Fredag

Idag åkte vi hem och Pastelle var allt annat än glad över det. Jag tror nästan att hon surade för vi hade hela dagen ledig.

 

Helg

Det var en trist helg. Jag och Mia knullade en hel del både med varandra och okända män som vi raggade upp på pizzerian vid macken, men det gick inte upp mot Pastelle.

 

Måndag

Kära dagbok, idag var det uthållighetsträning på jobbet. Pastelle hade beställt två stolar med spännen som vi fick sätta oss i. Hon spände fast oss och vred på en knapp. Ur stolarnas sits dök det upp en dildo som började glida in och ut ur våra fittor. Vi satt vända mot varann och snart gick det för oss. Pastelle släppte oss dock inte. I flera timmar satt vi fastspända i stolarna och blev knullade av gummikuken. I flera timmar skrek vi ut orgasm efter orgasm tills vi bars in till våra sängar.

 

Tisdag

Idag har vi suttit i stolarna i åtta timmar.

 

Fredag

Kära dagbok, vi har inte gjort annat än att bli maskinknullade hela den här veckan. Idag fick vi möra och konstiga i huvudet äntligen åka hem och vila ut.

 

Helg

Kära dagbok, helgen har varit en plåga. Jag har varit kåt ända sen jag kom hem. Jag har onanerat oavbrutet och kan ändå inte hålla mig i mer än nån timme. Mia ringde och berättade att det var precis likadant för henne. Jag längtar till på måndag när vi åker tillbaka till jobbet.

 

Måndag

Kära dagbok, idag kom vi tillbaka till huset. Jag och Mia tog en snabbis medan vi bytte om men jag var fortfarande nödkåt när det var dags att kila in till Pastelle. Jag brann i fittan av längtan efter att få suga på hennes tår.

 

När vi kom in i Pastelles rum tappade vi nästan hakan av det vi såg. Pastelle låg naken mitt i sängen med armar och ben åt alla håll. Mellan benen hade hon en tjej i 18-årsåldern som låg naken och saxade henne. De våta fittorna klafsade mot varann och en annan ung tjej stod på alla fyra i sängen och slickade de blöta könen. Hela sängen var full av nakna tjejer i min och Mias ålder. Två tjejer sög på Pastelles tuttar och hon smekte och klämde på två silikonbystade blondiner som onanerade medan de smekte varandras fittor sittande på huk över Pastelles ansikte. Två mörkhyade tjejer gned sina fittor mot Pastelles knän medan de stönade högt och två tjejer red Pastelles tår medan de hånglade med varandra. Vid sängens fotända satt tre tjejer med ryggarna mot sängen och andades ansträngt medan de lutade sina trötta huvuden mot varsin kudde. På mattan på golvet låg två tjejer och slickade varann medan de väntade på sin tur. De två blondinerna kom i en gemensam fontänorgasm över Pastelles ansikte medan hon slickade deras fittor. Hon knäppte med fingrarna och tre tjejer som stått vid sidan av sängen och onanerat, kom fram och smekte sig till fontänorgasmer som duschade silikonblondinernas tuttar. Pastelle slickade och sög tills tuttarna var rena och slickade sen de tre fontänorgasmtjejerna till varsin ytterligare orgasm. Jag och Mia såg med stora ögon på hur Pastelle outtröttligt gav tjejerna orgasmer tills den sista sjönk ner på golvet, utmattad av njutning.

Pastelle knäppte med fingrarna.

-Mer, nästa, sa hon men ingen lyckades resa sig upp.

-Snälla fröken, en liten paus, bad en tjej.

-Jag är kåt! Jag vill ha mina tjänarinnor! Ingen av er går upp mot dem, era lata jävlar, och de kommer inte förrän på måndag, gormade Pastelle.

-Det är måndag idag, sa jag och steg leende fram.

-Emma, Mia, jag trodde det var söndag! Jag som har gjort allt för att klara mig utan er, sa Pastelle och sken upp.

 

Mia och jag kryssade fram mellan nakna utmattade sexbomber och deras pölar av orgasmsafter som glänste på golvet. Utan ett ord la vi oss bredvid Pastelle och hon kysste oss båda länge och väl. Vi hånglade med varandra alla tre innan Mia och jag började suga på Pastelles bröst. Pastelle smekte våra hår och onanerade medan vi sög på bröstvårtorna. Jag och Mia kysste varandra medan vi hjälptes åt att slicka Pastelles våta fitta. Pastelle smekte sina egna stora bröst och slickade upphetsat på dem tills hon äntligen kom i en skön orgasm. Mia och jag hånglade med Pastelle tills hon inte kunde hålla sig längre. Hon tog Mias ena bröst i munnen och lät mig ta det andra. Vi sög på Mias tuttar medan vi onanerade åt varann och snart kom jag i en efterlängtad orgasm. Pastelle spände på sig en stor strapon och la Mia på rygg i sängen. Försiktigt tryckte hon in strappen i Mias fitta och började knulla henne. Jag la armarna om Pastelle bakifrån och kysste henne djupt medan jag smekte hennes bröst. Jag la överkroppen mot Pastelles rygg och hittade snart rätt rytm. Med gemensamma krafter knullade vi Mia som tjöt av njutning medan Pastelle smekte hennes bröst. Jag kände kåtheten återvända, reste mig upp och satte mig i Mias ansikte vänd mot Pastelle. Pastelle och jag hånglade upphetsat medan Mia slickade min fitta och klämde på Pastelles tuttar. Snart gled jag fram och Mias tunga gled in mellan mina skinkor. Jag Pastelle smekte min renrakade mus medan Mia slickade mig i stjärten. Just som jag trodde att det inte kunde bli skönare kysste Pastelle mig. Jag kysste tillbaka och hon förde sakta in Mias ena fot mellan våra munnar. Smaken av Mias härliga tår spred sig i min mun och jag blev som galen av den. Pastelle och jag hjälptes åt att slicka Mias båda fötter medan vi tungkysste varann. Mias tunga gled långt in i min stjärt och orgasmen var ett faktum. Jag tjöt ut min kåthet och Mia kom nån sekund efter mig, triggad av mina tjut. Pastelle puttade ner oss i sängen, la sig mellan oss åt andra hållet, och gav oss varsin fot att slicka på. Hon började onanera med båda händerna medan vi sög på hennes tår och med ett högt orgasmskrik föll superstjärnan äntligen ner på sängen, utmattad av sexuell ansträngning.

-Mina härliga kåta knulldockor, ni är bäst, mös Pastelle.

-Jag klarar mig inte utan dig, gnydde jag och kände hur fittan värkte av åtrå.

-Jag måste ha mer sex, kved Mia.

-Älsklingar, jag är utmattad, men vi fixar det, sa Pastelle och knäppte i händerna.

 

Med ens stod en grupp på 20 tjejer runt sängen. Jag och Mia låg på varsin sida av Pastelle och höll om henne medan händer och tungor milt började ge oss njutning alla tre. Tjejerna smekte och slickade mig över hela kroppen och jag hånglade ömt med Mia och Pastelle medan vi lättjefullt lät de sexiga tjejerna tävla om vem som kunde göra det skönast för oss.

 

Och där lämnar vi huset.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

John

Förutom att det är lustfyllt, fartfyllt och kvinnlig njutning på hög nivå så är det första klass på skrivandet. Verkligen mycket bra!

23/9, 2022 kl. 16:32

#1

Lillabella2

Dina noveller är något helt annat, så fantastiskt fint och sexigt

23/9, 2022 kl. 00:27