Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/10, 2022 kl. 10:12, av TheTenderPoet

Min chef kom på mig

Satt själv i personalrummet och fikade samtidigt som jag skrev på en erotisk novell på mobilen. Var så inne i den att jag inte märkte att min chef kom in. Ser nog väldigt chockad och ertappad ut när jag upptäcker henne. Hon skämtar om det.


Det började med en ren tillfällighet egentligen. Jag satt själv i personalrummet på jobbet för en gångs skull. Skulle jobba lite extra så jag tog en paus när mitt egentliga pass var slut och innan mitt extra skulle börja. Passade på att skriva lite på en erotisk novell. Tänkte att om jag skriver på mobilen kan jag lätt maskera vad jag håller på med om nån dyker upp. 

Blir så engagerad att jag inte märker att det kommer in någon. Från ingenstans dyker min chef upp med en kopp kaffe. Jag rycker till och stoppar snabbt ner mobilen. Hon hinner inte se något men jag ser uppenbart ertappad och skuldmedveten ut. Jag har ju rast så rent arbetsmoraliskt har jag inget att skämmas för. Hon retas lite med mig. Gissar på älskarinna, homosexuell hemlig relation, eller spelmissbruk  

Dagen efter visar hon mig en av mina noveller på en sajt för sådana  Jag blir fruktansvärt förvånad och chockad över att hon kunnat lista ut det. Det borde inte gå. Jag är nog en öppen bok, stammar och blir högröd. 

- Men, hur?!! Det borde inte vara möjligt. 

- Det är alltså du. Ursäkta men du ser så tydligt avslöjad ut. Det var något i stilen och sättet att uttrycka sig på som gjorde att jag bara gissade helt enkelt. 

- Förlåt, jag vet inte vad jag ska säga. 

- Du har inget att be om förlåtelse för. Jag tycker det var en fantastisk novell säger hon. Trodde inte att det dolde sig en sån erotiker bland min personal. Så om du inte misstycker tänker jag läsa fler av dina noveller om kvällarna. Min man är borta långa perioder så jag kan behöva fantisera lite. 

Jag skrattar till nervöst och säger:

- Skönt att du tar det så. Jag skulle bara bli glad om du läste dem. Har aldrig vetat om någon läsare av dem personligen innan. Alla är ju anonyma när de kommenterar på sajten. Du är den förste. 

- Tack, jag känner mig utvald. Så länge du inte skriver på arbetstid är det bara bra att du har en hobby som ger dig något, säger hon med ett illmarigt leende. 

Det konstiga var att några veckor tidigare vaknade jag upp med bara slutet av en dröm. Min chefs ansikte precis efter att det hade gått för henne. Så där lyckligt lättad. Men jag hade inget minne av hur vi hamnade där.

Hon är egentligen en sexig kvinna med sympatiskt utseende men att hon är min chef har nog gjort att jag knappt märkt det. Hon är lika lång som mig. Ganska stor byst. Rödblond med ett leende som förvandlar hennes ansikte och lyser upp det. Hon har en medryckande energi omkring sig. Alltid fart runt henne.  

En dag ber hon mig att komma in på hennes kontor och stänga dörren efter mig. 

- Du får tänka på vilka signaler du ger när du går omkring och är klädd så där. Det är risk att någon kollega förgriper sig. Att vara så läcker och bjuda ut sig så där då får man faktiskt skylla sig själv. 

Hon ser helt allvarlig ut. Det här känns obehagligt likt sånt som kvinnor fått höra. Sen brister hon ut i ett gapskratt. 

- Förlåt att jag skojar med dig. Du går självklart klädd hur du vill. Och förlåt om jag säger det men du är faktiskt läcker. 

- Tack, blev lite bestört där ett tag. 

- Jag ville säga två saker. Dels att det kunde vara kul för dig som singel att höra att det är flera kvinnor här på avdelningen som är tända på dig. Den andra saken är...är att...hrrm...jag skulle gilla om du skrev... en novell...en...erotisk novell...om dig och mig. 

- Oj det var överraskande att höra. Både om mina kollegor, trodde inte riktigt det. Och det…om vilken typ av novell du vill läsa. 

Hon slår urskuldande ut med armarna: 

- Du får verkligen säga till om du tycker att jag gick för långt nu. Minsta lilla känsla av övergrepp så backar jag direkt. 

- Nej inte alls, vi har ju byggt upp den här spänningen ömsesidigt ett tag. Får lite prestationskramp vid den tanken men jag tror ändå att jag själv skulle gilla att skriva en sån.
 
- Ja för det är ju inte otrohet att fantisera. 

- Nej fantisera kan vi ju. 

Hon böjer sig bakåt i kontorsstolen och snurrar lite lojt på den från sida till sida och fyrar av ett fräckt leende: 

- Jag har läst ganska många av dina noveller och jag tycker VÄLDIGT mycket om dem. De gör mig upphetsad. 

- Tack, kul att höra. 

- Är det något du skulle vilja uppleva i verkligheten också det där med att bli förförd av en kvinna som är äldre än dig.

- Om de är så fräscha som min chef t ex har jag inget emot det. 

- Hi hi, smickrare där. Men vi kan ju fantisera som sagt var.
 
Det är ju upphetsande att veta att min chef vill fantisera sexuellt om oss. Pirret i magen. 

Det tar sin tid att skriva den, jag vill att den ska vara riktigt bra. Jag tvekar om hur porrig den ska vara. Får riktig skrivkramp. 

Hon frågar nån vecka senare och jag svarar att: 

- Det går trögt. Jag vet ju t ex inte hur du ser ut egentligen så jag får hitta på. 

- Skulle det hjälpa om du får lite hjälp på vägen genom att jag skickar lite nakenbilder på mig. Men du måste lova att aldrig visa dem för någon annan. 

- Oh det vore trevligt. Och självklart ska jag inte visa dem för någon. 

- Hoppas du inte blir bortskrämd. 

- Det kan jag inte tänka mig. 

- Jag skickar dem till din mobil. 

- Det ser jag fram emot. 

Jag väntar och en kväll när jag är hemma får jag SMS från henne: 

- Är du ensam just nu så jag kan skicka bilderna utan att någon ser dem. 

- Helt själv. 

- Ok, då kommer de som bilaga snart. 

Några minuter senare dyker de upp. Jag sparar ner dem och raderar dem direkt från sms-meddelanden. Det är med darrande händer jag tar fram bilderna. Gud vad läcker hon är! Hon har en negligé på bilderna som hon öppnat. Stora tunga bröst, naturligt mogna. Ett ärr på magen efter blindtarm eller kejsarsnitt men det stör inte. En blond buske som inte kan dölja en vackert formad fitta. På en bild har hon vänt ryggen åt kameran och lyft upp negligén. Fin rund rumpa, breda höfter. På ännu en bild har hon böjt sig fram och visar två sexiga blygdläppar som visar sig mellan låren. Bilderna och tanken på att skriva om oss tar andan ur mig. Jag kan knappt fatta att min chef skickar dem. 

Jag skickar ett uppskattande mess och tackar för de sexiga bilderna. 

Nu blir jag inspirerad och skriver klart på tre kvällar. Det är en långsamt uppbyggd berättelse om min chef och mig. Med andra namn och de yttre förutsättningarna lätt ändrade så jag inte lämnar ut oss. Vi flirtar med varandra, mycket antydningar. Attraktionen växer. Hon får veta att hennes man varit otrogen, det avgör för hennes del. Och vi blir av yttre omständigheter tvingade till en situation där det lättare blir fysisk kontakt. När det väl börjar hända saker mellan oss stegras intensiteten långsamt, sedan accelererande. Mot slutet exploderar vi i ett crescendo av lust och kättja. 

Jag lägger upp novellen på en sajt för erotiknoveller och tillåter att den blir inläst. Jag väntar tills jag ser att den är färdiginläst innan jag meddelar min chef. Jag ber henne kolla en kväll efter jobbet när det passar att jag visar henne novellen. Hon svarar att det blir bra nästa kväll på hennes kontor. 

Det brukar vara samma sak varje gång när jag ska på date. Att jag måste hålla mig sysselsatt hela tiden för att inte gå i bitar av den där mixen av upphetsning och nervositet. Även om vi inte kommit överrens om en date känns det som det. Så...jag håller mig sysselsatt. Spelar TV-spel, springer en runda. Läser i en thriller. Har nämligen en halvledig dag. Så jag har alldeles för mycket tid att tänka på min chef och mig. Till slut är det dags att göra mig iordning och gå till jobbet. Fast i ett helt annat ärende än i normala fall. 

Vi kramar om varandra lite nervöst skrattande. Sätter oss i varsin stol intill varandra. Jag har med en bluetoothhögtalare som jag kopplar till mobilen och sätter igång novellen. Hand i hand sitter vi. Vet inte var det kommer ifrån, helt plötsligt känns allt skört. Som att själva luften är sårbar. Börjar tänka för mycket. Vad hon egentligen vill. Att hon kanske bara vill sitta här hand i hand och att det är där gränsen går och att jag skulle förstöra allt om jag gjorde nåt. Sitter så ett tag. En närhet och intimitet växer fram. Vet inte hur det går till till men plötsligt är vår andning i synk. Oerhörd samhörighetskänsla. Som om något utanför oss själva sammankopplar oss, att våra själar kysser varandra. Börjar fingerflirta. Först bara lite trevande och avvaktande, bara det är upphetsande nog, som att vi har en aura av växande  kättja omkring oss. Vi fortsätter att fingerflirta. Kysser henne snabbt på halsen eller örat då och då. 

Nu börjar det hända saker i novellen. Hon säger lågt och hest: 

- Vilken underbar novell. Du vet hur man hetsar upp mig. 

- Jag är väldigt glad att min novell har samma effekt på dig som du haft på mig. 

Hör att min röst är lika påverkad som hennes. 

- Inte bara din novell utan hela du. 

- Oj tack! 

Vi fortsätter lyssna. Hör att hon andas häftigare, känner den varma utstrålningen från hennes kropp. När det börjar bli kroppskontakt mellan våra alter egon i novellen vänder hon sig mot mig och ser väldigt tänd ut, hon säger försiktigt:

- Vill du smeka din chefs bröst kanske? 

- Det har jag längtat efter. Så nu blir det äntligen. 

- Min man har varit otrogen så nu gör det inget om jag också är det eller…det vore t o m lite gott med en hämnd. 

Det känns som en lättnad. Hade haft lite problem annars tror jag. 

Jag sticker in handen under hennes blus och knäpper upp behån i ryggen. Håller bara om hennes massiva bröst och känner den härliga tyngden. Börjar smeka med långa drag. Hon stönar. I novellen är de också inne på bröstdelen. Hon ber mig höja ljudet lite eftersom vi kanske börjar låta lite sen. Det verkar lovande. Jag höjer ljudet och nu tar jag lite initiativ. Går fram och lyfter upp henne på hennes skrivbord det står på en liten upphöjning så när hon sitter där kan jag enkelt komma åt hennes bröst. Ber henne sträcka upp armarna. Och drar av henne blusen. Nu tar jag hand om hennes bröst på riktigt. Jag smeker dem på ett dyrkande sätt, slickar med långa drag, med alltmer fokus på vårtgårdar och bröstvårtor. Växlar mellan att slicka runt vårtorna och trycka med tungspetsen på vårtgårdarna och cirkla runt vårtan. Många - inte alla - kvinnor gillar det. Min chef älskar det. Jag hör det på hennes lyckliga suckar. 

Nu har mitt alter ego i berättelsen börjat slicka sin chefs fitta. Hon säger: 

- Oh vad härligt det låter. Vill du ge mig det också. Din bröstbehandling har redan hetsat upp mig rejält. 

Hon tar mig om nacken och särar på läpparna sedan är det några minuters grovhångel innan hon ber mig ta av mig kläderna. Hon drar av sig byxor och trosor och sätter sig på katedern igen. Herregud vilken inbjudande syn! Hon tittar nyfiket på min kuk som är stenhård. Jag går fram och ner på henne. Det är en egen doft hon har, barrskog och nåt annat. Den hetsar upp mig ännu mer. Synen av hennes vackra fitta. 

Hon är sjöblöt märker jag. Smakar på hennes safter. Går systematiskt till väga på det sätt som verkar ge kvinnor mest njutning. Slickar och särar på hennes vackra blygdläppar. Talar om för henne att jag tycker att de är det. Hon tittar förvånat ner på mig, tydligen inte van att höra det. När jag slickar henne rister hon till och har svårt att sitta still. Det blir lite svårt att slicka men jag gör så gott jag kan och det räcker tydligen om jag ska döma efter hennes kvidanden. Nu gick det för dem i novellen. Och det faktumet hetsar upp oss ännu mer. 

Jag känner att det är dags att fokusera ordentligt på clitoris och gör det. Fladdrar direkt på med tungan, lätt och snabbt. Hon är helt stilla nu för att jag inte ska tappa flödet. Hon darrar och kvider. Jag sticker in två fingrar och knullar henne med dem samtidigt. Det är samtidigt som de i novellen är lite före och mannen penetrerar kvinnan bakifrån. Hon skriker till mellan stönen: 

- Åh vilka gottegrisar! Det vill jag…ah…att…vi gör…sen. 

Känner hur nära hon är. Hon skakar tätare och tätare och kommer med ett skrik och en spasm. När hon vilat nån minut säger hon: 

- Nu vill jag att du tar mig bakifrån som i novellen. 

Hon vänder upp sin vackra rumpa och jag fattar tag i höfterna. Leker lite med ollonet i fittmynningen. Hon vrider sig och tar sedan tag med handen om kuken och stöter resolut bakåt med rumpan så att jag tränger in. Åh vad skön hon är. Äntligen är jag i henne. Det känns som om kuken alltid vetat att den borde dit. In i hennes fitta, kramas om av den. Vi är så ivriga båda två att det tar en stund att hamna i synk. Först är det fumligt hetsknull. Den rytm vi sedan hittar är perfekt. Det är ett stadigt, intensivt inledningsknull. 

I novellen knullar de som besatta och jag inbillar mig att det höjer vår upphetsning för nu ökar vi tempot och jag hoppas verkligen att ingen är kvar på jobbet för då skulle ingen kunna undgå att märka oss. Svetten rinner nerför min panna. Och jag tänker: ”här står jag och knullar min chef bakifrån på hennes kontor, ett svettigt hämndknull mot hennes otrogna man”. När det går för dem i novellen har vi nästan hunnit ifatt dem. Jag säger att jag är nära och börjar göra en ansats att dra mig ur då hindrar hon mig och stönar att det är OK om jag kommer i henne. Hon börjar hjälpa sig själv med handen. Väntar in henne så att vi ska komma samtidigt. Håller igen. När hon verkar nära släpper jag på och håller på det sista tills hon börjar skaka då släpper jag allt och skjuter vrålande kaskad på kaskad upp i henne. Hon krampar och gnyr och skrattar lättat. 

Vi tar oss darrande upp och håller om varandra. Kysser och kramar och smeker. Hon tar tag i mitt ansikte och ser mig i ögonen: 

- Du jag är väldigt glad att min man var otrogen och att det här blev av. 

- Jag med, ända sedan du kom på mig har jag varit ett nervöst vilddjur med uppdämd kåthet. Det var riktigt gott det här men det är inte slut än va?!

- Det hoppas jag inte! 

- Sätt dig ner på min kontorsstol säger hon och föser milt ner mig. 

Hon runkar mig snabbt hård igen och glider ner i mitt knä och på min påle. Aaaaah vad gott. Jag kan tänka mig många sätt att knulla min chef på och vi har bara börjat utforska varandra. 

Vända så här mot varandra kan vi växla mellan att rida och hångla och det gör vi. Varvar fin och sensuell ömhet med rå och djurisk passion. Vi tar tid för båda. Det känns som ett väldigt helt sex. Vi viskar uppskattande saker i varandras öra och kysser världen vacker. Detta erotiska knull är att boosta och levla upp själva livet. 

Känner hennes mjuka bröst och hårda bröstvårtor mot mitt bröst när hon rider mig. Gillar det. Vi knullar varierat och dynamiskt även om det mest är hon som gör jobbet när hon rider mig. Hennes fitta kramar om min kuk och masserar den vid varje stöt. Ser hennes särade läppar och hör hennes flämtande och stön nära mitt öra. Hennes andedräkt är varm. Jag smeker henne längs med ryggen och fortsätter mot höfter och skinkor. Hon ber mig fortsätta massera hennes skinkor. Det gör jag så gärna. Kysser henne vid sidan av halsen och nafsar i örsnibben. Hon suckar lyckligt. Vi stannar ett tag och bara kysser varandra sedan börjar hon rida igen. 

Detta knull är en långsam väg mot det oundvikliga. När hon börjar flämta och hyperventilera vet jag att det är dags att släppa på kontrollen. Håller inte igen min njutning. Börjar motjucka trots att det är svårt sittande. Vi ser varandra i ögonen och jag ser varje gång hon sjunker ner på mig hur det fladdrar till i blicken. Vi är andfådda och varma. Hon rider sig snabbare och snabbare till orgasmen och det går med ett tjut för henne. Hennes intensiva orgasmkramper är det sista jag behöver för att skjuta av min laddning. Det drar ända från ryggraden när det går för mig. Hon sjunker ihop och vi kramar om varandra, smeker varandra över ryggen. 

- Gud, det var gott! Viskar hon tätt intill mig. 

- Ja, jag behövde det här inser jag nu. 

Hon reser sig upp från mitt knä och tar mig i händerna och drar mig upp och säger: 

- Du, en av mina sexdrömmar har länge varit att knulla i en trappa och vi har ju en här på jobbet. Tror du att vi nån gång…

- Ja och nu är ju också en gång, säger jag och ler. 

Min nedre kompanjon har redan börjat göra sig redo för den uppgiften. 

- Det var som fan! Du är på gång igen…ja då så. 

Hon tar mig i handen och vi går ut till spiraltrappan som leder både upp och ner från den våning vi är på. Hon går upp några trappsteg och sätter ena foten några trappsteg upp så jag har full insyn i hennes härliga lurvfitta. Den blänker av våra safter. Bara den tanken gör mig ännu hårdare. Att jag har varit där och att jag ska dit igen. Hon ser sig om över axeln och säger: 

- Kom nu min hingst och bestig din chef. Knulla mig! 

Jag går snabbt fram och smeker henne, täcker hennes nacke och rygg med snabba lätta kyssar innan jag kliver ner några trappsteg så jag kommer åt. Jag glider in så naturligt och hon välkomnar min kuk med stön och motjuck. Jag känner redan att min kuk gjort sig hemmastadd i hennes fitta. Jag stöter så bäckenet liksom gör en liten vridning uppåt och mot mig vid varje juck. Det verkar oftast vara skönast för kvinnan så här bakifrån. Hon säger åt mig att knulla hårdare och tar tag hårdare i räcket. Ökar takten och tränger djupt in med varje stöt. Ibland kör jag bara med ollonet precis i fittmynningen, några snabba juck och så djupt igen. 

Hon håller sig i räcket medan jag pumpar ut och in i henne. Hon är riktigt blöt. Jag hör ett plaskande ljud från våra kön. Det är så gott detta. Vi är förmodligen inne på sista omgången. Den är just så utdragen som den brukar vara när man kommit några gånger. Hela trappan skakar och det sjunger i metallen när vi knullar. Hon kvider så sexigt under tiden. Jag smeker henne nu på slutet och hon ber mig fortsätta. Inte jättelätt att komma åt men det går. Njuter av varje drag, känner mig redan så underbart genomknullad. Nu är vi inne på bonusrundan. När jag precis tänker förvarna känner jag att hon börjar skaka till, oftare och oftare. Men hon kommer så plötsligt att jag inte hinner. Hon håller min kuk gisslan med orgasmkramper. När de klingat ut ber hon mig fortsätta lite till med både smekandet och knullandet. Clittan är svullen och jag smeker den försiktigt men snabbt och fortsätter knulla. Känner orgasmen byggas upp och plötsligt explodera rakt upp i henne och hon kommer ytterligare en gång. 

När vi hämtat oss lite klär vi på oss, larmar på och går hem tillsammans. Vi ska åt samma håll. Det är skönt och avslappnat mellan oss. Innan vi drar åt varsitt håll hånglar vi länge innan vi motvilligt drar oss isär. Går hem med den där härliga känslan. Lätt dunkande i kuken och känselminnen i huden överallt. 

 

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

TheTenderPoet

Tack själv för responsen RuterEss!

12/10, 2022 kl. 21:59

#3

RuterEss

Ha ha! Känner igen mig så otroligt i ingången till novellen. Sitter ofta med mobilen (men med ryggen mot väggen för att förhindra att någon tittar över min axel) och skriver, på raster eller när helst jag får en minut över.

Novellen då? En härlig fantasi om en fantasi som blir verklighet, och man kan gissa att det blev fler sena sexiga pass på jobbet.

Tack!

6/10, 2022 kl. 12:23

#2

TheTenderPoet

Tack! Ingen planerad fortsättning. Har så många andra halvfärdiga som vore kul att avsluta. De flesta i andra serier.

4/10, 2022 kl. 04:48

#1

MalmöLars

Härligt, fortsättning följer?

3/10, 2022 kl. 15:49