Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/10, 2022 kl. 23:03, av mx55

Tillbaka till ruta ett

Del 15 av 15 i serien EMMA Ett sexuellt galet sommarlov

Sista avsnittet i serien om Emma och hennes bröder. Har du inte hängt med hittills så har du en lång och het serie framför dig. Vi andra kommer snart att få reda på hur allt slutar.

En läsare skrev och tackade för alla orgasmer hon fått, en annan skrev att hon aldrig tänkte nöja sig med något som inte gav karaktärerna lika mycket djup. Serien har liknats vid en tv-serie med mycket action och många karaktärer att lära känna. En hel del har skickat meddelanden och frågat varifrån jag får min inspiration. 

Jag vet inte. Jag minns inte hur länge jag lekt med fantasin om två bröder och deras mellansyster. Jag har försökt att skriva något om det förut men det har aldrig funkat. Sedan kom pandemin och allt föll bara på plats. Någonstans vid avsnitt tre, som skrevs i december 2020, så kastades hela säsong två, och stora delar av säsong ett, ut genom fönstret. De två första avsnitten skrevs i maj, innan vi riktigt fattade hur länge allt skulle hålla på, och det märks. 

Här kommer alltså det tjugofemte, och sista, avsnittet. Det är inte annat än att jag känner mig rätt sentimental. 

Hoppas ni kommer att gilla det.

 

Har du missat del fjorton kanske du vill läsa den först. Har du missat alla andra avsnitt så kanske du vill läsa del ett först. ;)

- - -

Emma och Alice satt på däck och stirrade ut över havet. Solens strålar speglade sig över de små krusningarna och en ljum vind blåste i deras ansikten. Emma tittade bort mot Alice och såg på medan hon långsamt tuggade i sig från den nyligen inköpta salladen. Under tågresan hade hon förbannat att hon inte ätit frukost, innan hon slumrat till. 

Emma såg ner i sin egen salladsskål och tog upp lite på gaffeln. Hon hade vaknat vid nio och städat iordning stugan innan hon väckt de båda sovande tjejerna. Hon hade försäkrat Lola om att hon inte behövde ta omvägen över Fredrikshamn och strax efter lunch hade de, alla tre, lämnat stugan. 

Hon såg hur Alice tog en klunk läsk och hörde sedan hur hon började vissla.
– Seriöst, frågade hon.
– Titanic?
– Vaddå? Vi är på en båt, svarade den rödhåriga tjejen.
– Sant, svarade Emma.
– Och?
– Titanic var också en båt, svarade Alice och försökte låta pedagogisk.
– Jo. Men den sjönk, svarade Emma henne.
– Men det var romantiskt, svarade Alice med ett leende.

– Speaking of, började Emma.
– Vad händer?
Alice ryckte på axlarna och såg ut att tänka.
– Jag vet inte. Vi snackade en hel del i natt. Vi ska ses igen. Men alltså …, hon tystnade.
– Vi vill typ satsa på det här. Se vad det kan bli. Är det konstigt?

Emma såg upp på sin bästa vän.
– Nej, svarade hon dröjande.
– Det är det väl inte. Det är ju knappast som att ni kan börja som typ kk:s och se vad som händer? Eller hur? sa hon och fortsatte.
– Ni bor i olika länder så om ni vill ses igen så är det väl rätt rimligt att bestämma vad ni vill.
– Precis, svarade Alice.
– Vi tänkte så också.

– Så när ses ni?
– Vet inte. Så fort gränsen är helt öppen eller något. Antar att jag får hälsa på henne i Köpenhamn. Jag bor ju fortfarande hemma.
Emma nickade.

De tystnade och försjunk återigen i sina egna tankar. Vattnet fortsatte att glida förbi nedanför relingen och Emma följde lojt skummet som bildades bakom den stora färjan. Hon bet sig i läppen och såg bort på Alice.
– Vad tänker du på? hörde Emma henne plötsligt fråga.
Hon tittade upp.
– Jag. Eller. Jag vet inte. Inget.
– Jo, sa Alice. 
– Du brukar inte vara så här tyst. Inte ens om du är trött.
– Hela helgen var en aning oväntad bara, svarade Emma lugnt.
– No shit? svarade Alice.
– Jag planerade knappast att …
– Att? frågade Emma.
Alice tystnade och tog satts.
– Jag planerade knappast att falla för din kompis.
– Så du föll för henne?
– Är inte det rätt uppenbart? svarade den rödhåriga tjejen.

Emma fnissade till. Sedan tystnade hon igen.
– Du undrar över oss?
Emma andades ut genom nästan.
– Nä. Eller. Alltså …
– Det är lugnt. Om du är cool så är vi cool. Lola vet att vi är med varandra och hon fattar att jag inte vill bli monogam. Jag har sagt att hon såklart får ligga med andra också men jag är osäker på om hon vill.
– Ok, svarade Emma.
– Men om det inte funkar för henne då?
– Då tar vi det då. Då snackar vi om det.
Emma nickade.
– Du blir inte av med mig Emma, sa Alice och mötte hennes blick.
– Inte än på ett tag i alla fall.
Emma svarade med ett lätt skratt och kände hur hon pustade ut.

– Det är helt galet vad fort ni föll alltså, sa hon sedan.
– Jag vet, svarade Alice och sken upp i ett leende. 
– Jag trodde att jag skulle försöka ligga på skoj och så bara. Wow!
Emma fnissade igen.
– Det var intressant att se.
– Hurdå?
– Från att du frågade om hon hade tjej och hur hon direkt frågade om du var kär i någon. Det var liksom så uppenbart att ni försökte få reda på om det var läge att bli intresserad.
Alice log och fnissade sedan till som svar.
– Var det så uppenbart?
– Ja, svarade Emma.
– Från ungefär fem minuter efter att ni träffades. Och speciellt när du sa att du kunde tänka dig att flytta in med henne.
– Det sa jag ju inte alls. Jag sa bara att jag hade kunnat göra samma sak om …
– Du ändrade dig till att säga det, avbröt Emma.
– Okej. Kanske. Än sen’? Är jag galen?
– Nej. Eller jo. Men man måste väl vara galen för att vara kär, eller något sånt’, sa Emma.
– Och då är det väl inte jättekonstigt att du fantiserar om framtiden, fortsatte hon.
De båda tjejerna skrattade till.

– Gör du det? Fantiserar om framtiden?
– Nej, svarade Emma.
– Jag försöker att tänka så lite som möjligt på den faktiskt. Det som händer, det händer, eller något i den stilen. 
– Mm, svarade Alice och nickade fundersamt.

– Du? sa hon sedan frågande.
– Är det ok om jag stannar kvar i Göteborg? 
– Det är klart. Vadå då?
– Tror jag måste hjälpa Tilde, svarade hon och suckade.
– Se till att hon får träffa Freja och så.
Emma såg mot henne och knyckte på nacken.
– Rimligt ändå antar jag.

– Men fixar du att komma hem och så?
– Antar det. Någon får väl hämta mig i Vara. Det värsta som kan hända är att det är Hannes.
– Men är du ok med det? frågade Alice lite oroligt.
– Jodå. Tror det, svarade Emma.
– Vi har faktiskt kunnat prata lite sedan förra veckan.
– Alltså. Att du faktiskt slog till honom? sa Alice imponerat.
– Ja. Du kan ju inte säga att han inte förtjänade det.
– Verkligen! Han hade fan förtjänat lite mer stryk än så, sa Alice och skrattade till.
– Sant, svarade Emma.
– Men det är ok nu. Och kanske pappa kan komma och hämta mig trotts allt.

Planen hade annars varit att Emma skulle ha sovit hos Alice. Sista tåget från Göteborg gick vid tiotiden på kvällen och hade anslutning med ett tåg från Herrljunga som skulle vara framme i Vara strax efter elva. Det hade varit den mest praktiska lösningen. Även om Emmas föräldrar återigen jobbade dag, och därför kunde köra och hämta henne på kvällen, blev det ju ganska sent. Bättre då att stanna en natt hos Alice och sedan åka hem någon gång på tisdagen.

– Så, började Emma.
– Blir det någon sista natt med Tilde då?
Hon gjorde citationstecken med fingrarna när hon sa det.
– Inte ikväll i alla fall.
– Varför inte?
– För att de knappast släpper över henne klockan tio en måndagskväll. Hon måste ju vända tillbaka dygnet innan skolan börjar.
– Alltså, sa Emma och suckade.
– Det låter som att vi snackar om en elvaåring, inte någon som är snart arton.
– Jag vet, svarade Alice och drog ut på e:et.
– De är så störiga. 
– Ja. Vi får fan se till att det håller mellan henne och Freja.

– Vi? Frågade Alice.
– Ja. svarade Emma.
– Säg till om det finns något jag kan hjälpa till med så försöker jag fixa det. Och om det inte håller så måste det i alla fall finnas en plan b.
Alice såg mot henne. Sedan log hon och nickade.
– Tack, sa hon sedan.

När det väl var dags att kliva av i Göteborg så drog de nervöst på sig sina ryggsäckar. Trotts att de varit tre personer om att sänka all alkohol så fanns det gott om ciderburkar kvar. De båda tonåringarna hade först tyckt att det nog var bäst att ge dem till Lola, eller i alla fall lämna dem i huset. Men i slutändan bestämde de sig ändå för att packa ner dem.
– Vi kan ju låtsas att det är Faxe, hade Emma sagt och skrattat när de gick mot järnvägsstationen.
Nu kändes det plötsligt inte alls lika roligt. För även om det var lagligt för dem att köpa viss alkohol i Danmark så var det definitivt inte lagligt för dem att ta in den i Sverige.

Det var dock ingen som brydde sig om deras ryggsäckar. På det stora hela så var det ingen som tog någon vidare notis om dem överhuvudtaget. De spatserade lugnt igenom Stenaterminalen och över bron till spårvagnshållplatsen. Tio minuters resa med Nian senare och de klev av på Drottningtorget. 

De korsade övergångstället och gick tillsammans in i stationsbyggnaden.
– Så. Eh, började Alice.
– Tack för en grym helg, sa hon sedan.
– Tack det samma, svarade Emma och log.
– Jag hade frågat om … Men ja. Har inte kollat med Annelie och pappa och …
– Det är lugnt, avbröt Emma henne.
– Jag tar tåget. Det är ingen fara.
– Okej, svarade Alice.
– Vi ses i skolan på fredag då? sa hon sedan.
– Det gör vi, svarade Emma.

De gav varandra en hastig, hård kram innan Alice började att gå emot Nordstans busshållplats.
– Hälsa Tilde! ropade Emma efter henne.
– Det ska jag! ropade hon tillbaka.
– Ses i skolan! hojtade hon sedan efter att ha vänt sig mot Emma.

Emma vinkade till sin vän och gick sedan långsamt mot den nyare delen av stationen. Enligt avgångstavlorna skulle det gå ett tåg om en halvtimme. Dock så hade Emma varit tillräckligt många gånger i Göteborg för att veta att det tåget inte hade någon anslutning i Herrljunga. Och om hon nu skulle sitta själv och dega i någon timme så gjorde hon det hellre här än där. Därför släpade hon sina fötter vidare bort mot Nils Ericson-terminalen.

Hon hade gjort den här rundan ett gäng kvällar genom åren. Från den gamla stationsbyggnaden, genom den nya tillbyggnaden och vidare till bussterminalen. Sedan tog hon varvet runt i dess relativa mörker innan hon återigen gick mot centralstationen. 

När hon klivit in genom öppningen mellan järnvägsstationen och Nisseterminalen, som den allmänt kallades, så riktade hon blicken upp mot den stora skärmen som visade vilka bussar som snart skulle avgå. Inte för att hon tänkte åka någonstans utan mest för at ha något att göra. Hennes blick fastnade på en av raderna.

> 20:45 841 Lysekil.

Hon stirrade på tiden, bussnumret och på destinationen. Sedan plockade hon upp sin telefon och öppnade Västtrafiks app där hon gjorde en snabb sökning. Ett leende spred sig i hennes ansikte och hon fick stoppa sig själv från att skratta högt. Sedan öppnade hon Instagram.

> Är du seriös med att ni vill ses? skrev hon till Alex.
> Klart vi är! svarade han direkt.

Hon tryckte snabbt två gånger på meddelandet och samtidigt som hon, med raska steg, började gå mot bussgaten så bläddrade hon fram meddelandetråden hon hade med sin pappa. Hon såg att det var längesedan som hon skrivit något till honom. Det hade inte hänt sedan innan pandemin.

> Hej! började hon därför.
> Drar till Smögen. Kommer hem imorgon.

Så fort hon kom fram till gaten så öppnade hon appen igen och köpte en biljett hela vägen upp till Smögen. Hon hoppade till när hon såg priset och tänkte snabbt att hon borde haft en kontoladdning. Helst en som bara var laddad med några tior så att hon kunde lura det idiotiska kortsystemet. Men det var bara att öppna Swish och glatt betala. Hon visade sin skärm för läsaren och satte sig på en plats ganska långt bak i bussen. Hon kröp ihop med knäna tryckta mot stolsryggen framför sig och lutade sin egen stol bakåt. 

Expressbussen började att rulla ut från bussparkeringen och anslöt till den övriga stadstrafiken. Solen var precis på väg att gå ner och när hon tittade ut genom fönstret såg hon hur det orangea ljuset blänka i bilarna. 

Snart var bussen ute på motorvägen och Emma sträckte ut benen framför sig. Hon kände sig aning nervös över sitt tilltag och över att träffa Alexander och William igen. Hon insåg först nu att hon inte direkt stämt av med killarna. Tänk om det inte fanns någonstans för henne att ta vägen när hon väl kom fram? Hon skulle inte vara i Smögen fören en bit efter elva och att tillbringa natten ute för att sedan ta bussen hem på morgonen, var inget hon var särskilt sugen på.

> Alltså. Det här är lite galet kanske men jag är på väg nu, skrev hon därför.
> Nice! När kommer du?
> Vid elva typ. Kommer med bussen
> Ok. Vi möter dig i hamnen.

Hon skulle precis skriva och fråga om det fanns någonstans som hon kunde sova när hon avbröts av telefonens ringsignal. ”Pappa” lyste det på skärmen och efter att ha tagit ett djupt andetag så svarade hon på samtalet.

– Hej, svarade hon.
– Vad sysslar du med?
– En av mina simkompisar är i Smögen och en gemensam kompis har seglat dit och de undrade om jag ville komma förbi.
– Vänta, va? frågade hennes pappa.
– Ta det där lite långsammare.

Emma log för sig själv.
– Ok. Så jag har en kompis som heter Alexander och han är i Smögen. Tror ni har träffats.
Erik var inte säker på om han någonsin träffat någon Alexander men mumlade lite lätt som svar.
– Och nu har en annan kompis, som heter William, seglat hela vägen från Stockholm och de har sprungit på varandra och undrade om jag ville komma förbi.

– Okej? svarade Erik.
– Och då tänkte du att du bara kunde åka dit utan att fråga?
– Ja. Och? frågade Emma, genast defensivt.
– Jag har inte fått göra något i sommar.
– Men vi kom överens om hur sommaren skulle vara …, började hennes pappa.
– Nej. Ni kom överens om det. Och det var jätteschyst att jag fick träffa Alice, och att jag fick åka till Danmark, sa hon för att förekomma honom.
– Men jag vill verkligen träffa de här killarna. Okej?

Det blev tyst och hon hörde sin pappas trötta suck.
– Men du fattar väl att du inte kan åka hursomhelst? Vi är mitt i en pandemi.
– Ja! Men då får ni väl komma och hämta mig då! svarade hon surt med en något för hög röst.

Hon hörde hur hennes pappa var på väg att dra efter andan men precis innan han hann säga något så tog hon ner telefonen från örat och tryckte på den röda knappen. Sedan tittade hon sig runt i bussen, men ingen verkade stirra på henne.

Hon lutade sig tillbaka igen och andades ut i en lång utblåsning. Sedan slöt hon ögonen och lät ljuden från bussens motor, känslan från motorvägen och de andra passagerarnas lätt sänkta röster omsluta henne.

Någon timme senare vaknade hon upp i Uddevalla där hon snabbt bytte över till den långsamma buss som skulle ta henne vägen upp till Smögen. Samtidigt som hon skulle visa upp sin mobilbiljett så kollade hon om hon fått några nya meddelanden eller samtal från sina föräldrar. Hon log nöjt när hon såg att hon varken hade missade samtal eller några nya meddelanden från dem. Dock hade hon fått ett meddelande från Hannes.

> Vad fan ska du göra i Smögen?
> Träffa kompisar. Hurså?
> Undrade bara. När är du tillbaka?

Hon kom på att hon inte heller tänkt på detta och funderade kort på om det skulle gå några bussar tillbaka. Ännu en gång gjorde hon en sökning. Att ta sig till busstolpen längst med E20 var såklart uteslutet. Hon ville åka så sent som det bara gick och med tanke på att bussen lämnade både Vara och Skara runt tjugo över sex på kvällen så var det knappast ett alternativ. 

Istället kollade hon på resor till Vara men inte heller det tycktes fungera särskilt bra. Frustrerat började hon undra om det här var en så smart idé. Sedan gjorde hon ett försök till.

> Jag kan vara i Lidköping 22:52 om det funkar, skrev hon sedan till Hannes.
> Sure. Blir antagligen jag som hämtar.
> Om du är ok med det?

Emma log när hon såg det sista meddelandet. Hon antog att hon fick vara det. 
> Jodå. Det är ok. 
> Vi måste ju kunna umgås trotts allt.
Hon fick en blinkande emoji tillbaka och släckte sedan telefonen. 

Hon började att rota runt i sin ryggsäck och upptäckte till sin stora lättnad att hon packat ner sina trådlösa öronsnäckor. Det var inga riktiga airpods och inget ljudisolerande men hon tyckte ändå att de funkade. Hon öppnade upp fodralet och parade ihop snäckorna med telefonen och blev glad av att se att det även fanns lite batteri kvar i dem.

Medan bussen passerade genom metropoler som Munkedal, Håby, Hallinden och Amborsröd så lät hon sig omslutas av en spellista med hennes lugna favoritmusik. Akustiska versioner av poplåtar som Spotify någon gång rekommenderat för henne, en pianoversion av ABBA-låtar som spelats på Classic FM och gamla klassiker som Sunrise av Norah Jones. 

Tillslut var bussen framme i Smögen och hon klev ut genom bakdörrarna. Genast fick hon syn på Alexander och William som stod och väntade på henne.
– Hej! ropade hon när hon såg dem.

De var sig lika från våren. Alexander såg nästan ut som sin namne i den gamla TV-serien Adam och Eva i sitt korta, rufsigt blonda hår. Hans muskulösa överkropp syntes genom den ljusa t-shirten han hade på sig. William hade fortfarande mörkt, nästan svart, kortklippt hår men hade lagt till sig med en skäggstubb. Emma funderade på om det var hans nya stil, eller om det bara var ett resultat av seglingen. Normalt sett så var ju simmare oftast slätrakade.

Hon gav killarna varsin kram och gemensamt började de att gå ner mot hamnen.
– Hur är allt? frågade Alex henne.
– Just nu är jag vrålhungrig, svarade hon och möttes av ett leende.
– Annars har det varit en ganska udda sommar, fortsatte hon.
– Tell me about it, svarade Alex henne.
– Fast du har ju hängt här som du brukar? sa hon frågande.
– Jo. Fast det känns ändå lite speciellt.

– Du då? frågade hon William medan killarna pekade ut en korvkiosk för henne.
– Jodå, började han.
– Det har funkat. Seglat mest.

Hon köpte sig en överprisad falafel och en lika svindyr burk cola och följde sedan med bort till Williams båt. Emma kunde inte säga att hon visste särskilt mycket om båtar men hon tyckte att den såg mysig ut. Den var vit med ett pyttelitet däck som mest fylldes av olika rep och segel. I aktern fanns det en liten sittbrunn och ifrån den kunde man krypa in i ett litet rum. 

Till höger innanför dörren såg hon en soffa och ett litet bord. Mitt emot fanns en köksdel med några spisplattor, en diskho och ett litet kylskåp vars fläkt stod och surrade. Längst in i rummet var det en rund öppning och innanför den såg det ut som att det låg madrasser och sängkläder.
– Det är ingen lyxjakt direkt, sa William som följt hennes blick.
– Tycker den verkar mysig, svarade hon.

William svarade med att rycka på axlarna.
– Jorå, svarade Han
– Eller. Alltså. Jag tycker faktiskt den är perfekt. Jag älskar att vara ute med den. 
– Haft den länge? frågade hon och satte sig i soffan.
– Nja. Farsan köpte den förra året. Han hängde på hela ”det är billigt att ha båt”-grejen. Men så kom han sig nästan inte för att använda den. Så i år fixade jag i ordning den och gav mig ut.
Emma nickade.
– Enda som är trist är väl att morfar inte kunde hänga med.
– Varför inte?
– Äh. Tror han känner sig för gammal och så är det ju hela pandemigrejen. Hade velat ta med honom ut någon dag bara. Var han som lärde mig segla när jag var liten.

Under tiden som de pratat hade Emma huggit in på sin falafel. Den var ganska kall, med plastig dressing och trötta grönsaker.
– Perfekt att lura turister med, suckade Alex när han såg hennes min.
Han hade stått i dörröppningen och lyssnat på William men nu så gick han fram och satte sig bredvid Emma så att hon hamnade i mitten av soffan.

– Så vad har du gjort i sommar då? frågade hon och vände sig mot William.
– Jag satte av från Stockholm för någon månad sedan. Drog förbi Södertälje och så över till Gotland och hängde där ett tag. Sedan så drog jag förbi mina kusiner som har en stuga på Öland och så söder ut. Tänkte mig faktiskt en tripp till Bornholm men det var ju såklart stängt så det fick bli att lägga till längst med västkusten typ.
– Wow, sa Emma.
– Vilken resa.
– Jo. Det har faktiskt varit jättekul, svarade han.
– Inte ensamt då?
– Nä. Finns alltid folk att hänga med i hamnarna även om man får hålla avstånd på puben i år, svarade han och skrattade.

– Du då? frågade hon Alex.
– Jag har mest hängt här. Badat, träffat kompisar, hängt med familjen typ.
– Kul?
– Ganska, svarade han och ryckte på axlarna.

– Så vad är planen nu då? sa hon efter att hon tagit ännu en tugga på sin mat och svalt en klunk cola.
– Funderade på om vi skulle dra ut på havet i morgon. Det ska bli bra väder så vi kan typ bada från båten eller något. Funkar det?
– Låter grymt. Har faktiskt aldrig varit på en sådan här båt, svarade hon
– Det är verkligen extrem frihet att bara kunna hoppa i havet så fort man vill bada eller att ankra i någon naturhamn. Det här stället är lite mer uppstyrt men det finns vatten och ström, sa han och skrattade.
– Alltid något, svarade hon.
– Hur är det på havet då?
– Jag fyller tanken med vatten och laddar batterier. Hade velat ha solceller men inte haft råd att fixa.
Emma nickade fundersamt.
– Finns det någon toalett förresten? Här i land så finns det väl antar jag men ute på havet?
– Där borta, svarade William och pekade mot ett skåp nära ingången till sovdelen.
– Men det är bäst att gå på toaletterna i hamnen när vi ligger här, sa han sedan.
– Ja. Alltså. Alla hör vad du gör i det där skåpet, sa Alex och skrattade.
– Och så får du typ pumpa vattnet och det hörs också. Och han gillar inte att man spolar ner pappret så även nummer två hamnar i papperskorgen, sa han slutligen och pekade på William.
Emma höjde på ögonbrynen.
– Ja. Nästa gång kan ju du skruva isär allt och reda ut stoppet, svarade William honom och log mot Alex.
Emma tittade upp mot honom och sedan tillbaka.
– Uphf. Jag vill inte tänka på det, sa hon sedan.

– Men har ni hängt mycket?
– Ganska, svarade Alex.
– William kom hit för typ tre dagar sedan så vi var ute över natten innan vi gick in i hamn igen.
– Kul, svarade Emma. Sedan gäspade hon.
– Oj. Förlåt. Är vist lite trött efter helgen och allt. 

– Ingen fara, svarade William och log ännu en gång mot henne.
– Om du vill duscha så finns det duschar en liten bit ditåt. Om du vill kan du antingen krypa ihop här på soffan eller sova inne hos oss. Kan bli lite trångt men tror vi får plats alla tre.
Emma svarade med ett skratt och tänkte sedan efter.
– Då sover jag nog inne hos er. Den är soffan är lite hård och det känns mysigare.

Hon följde med Alexander bort till huset där det fanns duschar och toalett. Där borstade hon snabbt tänderna och gick sedan in i duschen. Det var skönt att spola av sig men hon höll sig därinne i bara några minuter. Medan hon tvålade in kroppen så funderade hon lite på vad killarna egentligen planerat för henne. Eller så kanske de inte planerat mer än en båtutflykt. Hon tyckte att det var lite svårt att läsa av stämningen. Hon hade antagit att de ville ha sex men hittills tyckte hon inte att de hade gett några sådana signaler. 

I vilket fall som helst så såg hon till att bli ordentligt ren innan hon drog på sig ett par rena trosor och en t-shirt. Hon hade inte haft med sig mycket mer kläder än vad som skulle behövas för dagarna i Danmark men samtidigt så hade hon ju inte direkt använt några sovkläder. 

Det kändes lite kallt när hon gick tillbaka i bara t-shirt och de avklippta jeansen. Så fort hon kom in i båten igen så möttes hon av William som var på väg ut. Hon och Alex satte sig i soffan för att vänta på honom.
– Så? började hon.
– Har ni snackat något om? Om vad vi gjorde och så?
– Nä. Inte mycket egentligen, svarade han. 
– Det var en cool grej men mest har vi snackat om annat faktiskt.
– Ok, svarade hon och såg ner i bordsskivan.
– Men vill ni?
Alex ryckte på axlarna men log sedan ett brett leende.
– Vill du?
Hon svarade med en nickning. Hon kände sig helt plötsligt lite nervös. 
– Jag har inte snackat så mycket med William faktiskt. Han visste liksom inte riktigt om att jag bjöd in dig. Men han var glad när jag sa att du ville komma hit. 
– Så du nämnde inget när du messade igår?
– Nej. Trodde inte att du skulle komma.
– Så han fick veta det ikväll då?
– Ja. När du frågade om jag var seriös.
– Oj. Snacka om lite förvarning. Är du säker på att han är ok?
– Klart han är. Han hade inte snackat så mycket med dig om han inte varit det.

De slutade prata så fort de hörde hur William klättrade in på båten. 
– Hej, sa han när han några sekunder senare tittade in i båten.
– Har ni inte lagt er?
– Nej, svarade Alex.
– Tänkte vänta på dig.

Medan killarna klädde av sig till bara boxers så drog Emma lite generat av sig jeansen. Samtidigt som hon följde efter dem så förbannade hon att hon inte packat med sig något annat än stringtrosor. Hon kände sig ännu inte säker på om killarna ville något och på hur det skulle kännas att lägga sig så nära dem som hon var klädd. Hon hade helt klart hellre haft ett par boxers eller i alla fall ett par hipsters.

När hon kröp in genom den lilla öppningen så såg hon att killarna lagt sig på varsin sida av den stora madrassen. Det fanns ett smalt utrymme över till henne och hon kröp försiktigt in och försökte lägga sig till rätta. Det blev rätt trångt och hon fick inte plats att lägga sig på rygg utan blev liggandes på sida med ryggen tryckt mot William. Samtidigt hade hon Alex rygg tryckt emot hennes överkropp.

Hon låg stilla och drog in killarnas doft genom näsborrarna. Hon kände sig inte helt opåverkad av situationen. Hennes armar låg hårt tryckta mellan henne och Alex och när det började kännas allt för obekvämt så lyfte hon ena armen och la den över hans överkropp. Nästan automatiskt så tog han tag i och kramade den. Emma svarade med att trycka sig lite närmre honom och dra in ytterligare lite av doften från hans nytvättade hår.

Samtidigt märkte hon hur även William bökade runt bakom henne. Ganska snart kände hon hur hans ena arm slöts om hennes överkropp och snart låg han med ansiktet mot hennes nacke. Hon försökte slappna av så mycket hon kunde mellan dem samtidigt som hjärtat bultade hårt. Hon kände hur fjärilarna i magen rusade runt men också hur det började att hetta till mellan hennes ben. Hon gned sina fingrar över sitt venusberg och stönade lågt till.

– Vad gör ni egentligen? hörde hon Alex fråga.
– Inget, svarade William samtidigt som Emma kände hur hans hand långsamt började att röra sig över hennes överkropp.

Hon pressade sig bakåt mot honom och kände hans stånd som trycktes mot hennes bara skinkor. Hans hand hade nu glidit in under hennes t-shirt och när hans fingrar lätt snuddade vid hennes ena bröstvårta stönade hon till igen. Hon kände hur Alex flyttade sig lite ifrån henne och såg sedan i dunklet hur han vände sig om så att han hamnade med ansiktet mot henne.
– Vad gör ni? sa han igen och gav henne ett leende.

Emma log tillbaka och böjde sig emot honom. Hon kände hur också hans händer började att dras längst med hennes överkropp och stönade till när hon kände hur hans ena hand omfamnade det andra bröstet. De två killarnas händer möttes under hennes tröja och de skrattade snabbt till. Sedan så började de att knåda hennes kullar igen.

Emma blundade och suckade lätt när hon kände hur de fortsatte att leka med hennes bröst. Samtidigt kände hon hur Williams andra hand gled över hennes skinkor och hur ett finger lyfte undan lite av hennes trosor.
– Åååhee, suckade hon så fort hon kände hur hans ena finger gled upp i henne.
– Du är så våt, hörde hon honom viska i hennes öra.

Nästa sak hon kände var hur han ökade mängden fingrar i henne. Hon hade svårt att avgöra hur många det var eftersom att hon inte kunde se vad som hände mellan hennes ben. Hon började dock stöna mer i takt med hans pullande. När han också lät fingrarna glida mot hennes klitoris så gnydde hon till.
– Myyyghee.

Hon kände hur William backade bakåt några centimeter och när han sedan tryckte sig emot henne nästa gång så kunde hon tydligt känna hur hans nakna kuk trycktes mot hennes rumpa.
– Jaahee, suckade hon i en viskning.
Strax efteråt kände hon hur William pussade henne i nacken och sedan hur hans ollon trycktes mot hennes blygdläppar.

Under tiden hade Alex fortsatt att mjukt knåda hennes bröst. Hans ena pekfinger gled längst med vårtgården och över den ena bröstvårtan. Försiktigt nöp han till i den innan han fortsatte över till nästa. Han drog handen ner längst med magen och fram till hennes underliv. Han skulle precis sätta långfingret mot hennes klitoris när han kände hur Williams kuk nu lugnt rörde sig inuti henne.

William drog sig ur och började att dra av hennes trosor. Så fort de kommit ner mot knäna så tog hon över och sparkade av sig dem. När de var borta så fuktade Alexander sina fingrar i hennes öppning och satte sedan långfingret mot hennes känsliga knapp. Medan William återigen fyllde henne så började han att spela med fingret över den. De hörde hur hon gnydde och stönade om vartannat allt medan William knullade och Alexander klittrade henne.

Hon kände hur Alex gjorde en snabb rörelse bakåt och hur han sedan kom tillbaka till henne. Hans nakna kön låg nu pressat mot hennes mage och hon greppade lätt om det. William som måste ha uppfattat vad som hänt drog sig ur henne och så fort det blev tomt så kände hon hur Alex pressade sig in.
– Ååååhee. Jaaaahee, suckade hon så fort hans stora, långa och grova kuk började att röra sig i henne.

Hon försökte att böja sin arm bakåt så att hon kunde komma åt och runka William. Dock så märkte hon att det var omöjligt så hon fick nöja sig med att ta emot Alexanders mjuka stötar. Hon kände samtidigt hur William pressade sig mot hennes rygg och hur hans kuk trycktes in mellan hennes skinkor.

Så fort Alex drog sig ur henne så kände hon hur Williams ollon återigen gled in mellan hennes blygdläppar och hur han strax efteråt tryckte sig in i henne. Hans kuk rörde sig fram och tillbaka i lugna, mjuka rörelser samtidigt som Alex nu tagit över behandlingen av hennes bröst. 

Hon fortsatte att stöna och sucka i takt med killarnas mjuka rörelser. Hon kände hur William kort drog sig ur henne och att Alex, så fort som han märkte det, långsamt tryckte in sig själv i henne.
– Mmyyyheee, suckade hon så fort han återigen började att röra sig.

De låg och alternerade så i en ganska lång stund. Killarna knullade henne i ett par minuter var innan de lämnade över till den andre. De var aldrig tillräckligt snabba eller hårda för att hon riktigt skulle kunna närma sig orgasm men hon var ändå nöjd. Även om hon gärna skulle vilja komma.

Hon skulle precis fråga om de inte kunde öka takten något när hon kände hur William drog sig ur henne. Snart var Alex tillbaka men den här gången så lämnade inte William henne helt utan plötsligt kände hon hur hans ollon pressades mot hennes anal.
– Är det ok? frågade han med en viskning.
– Vänta en sekund bara, viskade hon som svar mellan hennes suckar.
Alexander drog sig direkt ur henne och strax därefter så kröp hon ut ur det lilla utrymmet.

Det första hon gjorde var att ställa sig upp och sträcka på sig. Det var trotts allt ganska trångt att ligga som de gjorde. Sedan gick hon bort till sin ryggsäck och öppnade den. Hon fick rota runt ett tag innan hon hittade det hon sökte. Hon hade nästan hunnit bli lite rädd att hon glömt kvar flaskan med glidmedlet i Danmark men mitt bland kläder och ciderburkar så hittade hon den äntligen. Till sist så drog hon av sig sin t-shirt innan hon kröp tillbaka in till killarna och räckte flaskan till William. Sedan så la hon sig återigen tillrätta mellan dem. 

Hon kände genast hur William började att trycka in den hala vätskan i hennes analöppning. Under tiden så låg Alex helt still medan han höll om henne i en kram. Hon kände hans kuk tryckas mot hennes ena lår men rörde sig inte heller.

Så fort William fått in tillräckligt mycket glid i henne så började han att långsamt pressa sig in. Hon kände hur hans kuk gled förbi ringmuskeln och hur den sedan sjönk in i henne. William började att lugnt knulla henne i långa men ganska hårda rörelser där han drog sig ur långsamt för att sedan trycka sig in i henne med en hård och snabb stöt.

Efter ett par minuter drog hans sig ur och hon kände hur Alex försökte att trycka sig in framifrån. Det gick dock inget vidare och hur han än försökte så lyckades han aldrig placera sitt ollon mot hennes bakre öppning.
– Tror inte det funkar, sa hon och slöt sin hand rund hans kuk.
– Ska jag vända mig?
– Det är ok, svarade han och riktade sig istället mot fittan.
– Om det funkar för dig?

Hon nickade till svar och kände hur Alex genast började att röra sig. Han höll om henne samtidigt som han stötte sin kuk med mjuka rörelser i henne. Bakom henne låg William och strök henne ömt över ryggen. Han böjde sig försiktigt fram emot henne och gav henne en puss i nacken och kysste sig sedan vidare mot hennes nyckelben.

Så fort Alex drog sig ur så var han tillbaka med sitt ollon vid hennes bakre öppning. Hon spärrade upp ögonen medan han pressade sig in i henne men slöt dem igen så fort han började att röra sig. Hon vinklade benet bakåt över hans lår så att han enklare skulle kunna stöta i henne. Samtidigt kände hon hur Alex återigen började knåda hennes bröst och sedan hur han böjde sig fram över henne och tog den ena bröstvårtan i munnen.
– Åååheee, suckade hon återigen nöjt.

Bakom henne låg William och medan han fortsatte att röra sin kuk i hennes bakre öppning så böjde också han sig framåt mot henne. Hon kände hur han placerade ytterligare en kyss på hennes hals och hur han sedan nafsade henne lätt i örsnibben.

Så fort han drog sig ur henne igen så var Alex återigen på plats. Hon lindade sina ben över honom och böjde sig fram mot hans ansikte så att de kunde kyssas. De hånglade en kort stund med varandra innan Alex backade undan från hennes ansikte.
– Åhe, åhe, åhe, stönade hon i takt med rörelserna i hennes fitta.

Efter ytterligare någon minut så drog sig Alex ur henne och William tog genast över. Han hade smörjt in kuken med ytterligare lite glidmedel och pressade sig nu utan några hinder in i hennes bak. Han började att röra sig i mjuka stötar i henne och allt medan han ökade hastigheten så ökade hennes stönanden.
– Mhåe, mhåe, åååhhee, suckade hon.

– Alex, viskade hon sedan.
– Vill du?
– Om du vill? 
– Jahee. Kom, stönade hon som svar och kände genast hur hans kuk sattes mot hennes klitoris.

William hade inte förstått vad Emma frågat om men så fort han kände hur Alex hand kom in mellan hennes ben så stannade han upp i henne. Han kände hur Alex tryckte sig in i hennes fitta och hur det blev ännu trängre runt honom i hennes anal. 
– Åååhheee. Jaaaaaheee, suckade Emma högt när hon kände hur kuken bottnade i henne.

De två killarna började att röra sig i henne med små juck. Emma svarade med att trycka sig närmre Alex och med att sluta sina armar hårt runt honom. Samtidigt som hon gjorde det fick William det lite svårare att röra sig i henne. Hon försökte att lägga sitt ben så att det gick enklare för honom att hålla sig kvar men även om hon i det närmsta saxade det runt Alex så blev det lite för trångt. 

William tog därför tag om hennes lår och vinklade försiktigt benet uppåt. Han höll fast i det samtidigt som han återigen började att röra sig i henne. Emma kände hur de båda killarna började att röra sig i allt snabbare takt.
– Jaaahee, jaaahee, åååhheee, suckade i höga stönanden.

Hon vred ihop ansiktet och bet sig hårt i underläppen för att försöka att inte skrika. Det var så skönt att återigen få känna deras två kukar jobba i henne. Samtidigt så var det en helt annan känsla än vad hon tidigare känt. Det var mjukt och mysigt att ligga där mellan sina två kompisar. Hon höll om Alex i en hårt kram som han besvarade. Samtidigt så höll William om henne med sin ena arm medan den andra höll uppe hennes ben.

– Jaaahee, jaaaheee. Faaaanhhee, suckade hon allt medan killarna fortsatte att röra sig.
De hade nu börjat att alternera så att hon hela tiden hade en kuk i sig och en utanför. När William plötsligt tryckte sig in i hennes röv samtidigt som Alex tryckte sig in i hennes fitta så skrek hon till.
– Jaaaaahee!! Åååhhhee!!

De båda killarna började nu att knulla henne i hårda gemensamma stötar. Precis som deras första natt ihop så knullade de henne som en enda stor kuk.
– Jaaaahee! Faaaanhee! Nuuuuheee! skrek hon ut med sin mun tryckt mot Alex hals.

Killarna stannade upp i henne men drog sig inte ur. Så fort hon verkade ha kommit ur sin orgasm så började de återigen att röra sig i henne.
– Jaaaaheee! skrek hon genast.
– Fortsätt. Åhheee. Knulla mig. Era kukar. Så jävla skönt!

Återigen så ökade de hastigheten i hennes bägge öppningar och snart hörde de hur hon började stöna och skrika igen.
– Jaaaahee! Faaaannheee. Igeeeenheenn!
– Aaaaarrghheee!

Återigen så stannade killarna av i sina rörelser. De han dock inte börja röra sig igen innan William väste fram att han snart skulle komma.
– Inte i mig, suckade Emma och kände hur de båda killarna direkt drog sig ur.

Hon kröp ner längst madrassen tills hon hade ansiktet i höjd med de båda kukarna. Hon tog snabbt Williams i munnen och slickade runt hans ollon. Så fort hon fått in hälften av hans skaft så hörde hon hur han stönade till och kände sedan hur hans säd började fylla hennes mun.

Hon svalde undan så mycket hon kunde och när han väl slutat spruta så slickade, och sög, hon av de sista dropparna från honom. Hon rullade sedan över på andra sidan och tog också Alex i munnen. Han rörde sig fram och tillbaka i henne samtidigt som hon pressade sin tunga mot kukens undersida. Någon minut senare så stannade han upp och sköt in sina strålar i hennes mun. När även han sprutat färdigt så sög hon också honom ren.

– Tack, sa hon sedan tyst och kröp upp till huvudändan igen.
– Varsågod, svarade William och log mot henne.
– Trodde inte det skulle bli så här snabbt, sa han sedan och skrattade till.
Emma svarade med att också hon skratta till.
– Fast alltså. Det är svårt att hålla sig när man ligger mellan två skitsnygga killkompisar, sa hon sedan.

Hon vände sig mot William och mötte honom i en djup kyss. Därefter rullade hon över så att hon låg mot Alex och gjorde samma med honom. Sedan så la hon ner huvudet på kudden. De båda killarna låg kvar med sina ansikten vända mot henne. De höll båda om henne i en hård kram och hon lät sig vaggas till sömns av bådens rörelser och killarnas varma kroppar.

- - -

När hon vaknade till liv igen så var det varmt och kvavt i det lilla utrymmet. Hon låg ensam mitt på madrassen och hade sparkat av sig det tunna täcket som täckt dem alla tre.
– God morgon, hörde hon Alexanders säga när hon baklänges kröp ut ur sovutrymmet.
Hon hann tänka att hon fortfarande var naken och på hur han nu måste se rakt in i hennes fitta.
– Fin utsikt man får till frukost, hörde hon honom fortsätta.
– Käften, svarade hon med ett skratt när hon rest sig upp.
Hon letade fram sina trosor och drog sedan till sig sin ryggsäck och de avklippta jeansen. Sedan plockade hon fram det ljusblåa linnet hon haft på sig när hon åkte till Danmark. 

– Var är William? frågade hon sedan när hon satte sig bredvid Alex.
– Han är och handlar. Sa att du var veggo så han handlar väl några gurkor eller något, sa han med ett leende.
– Ha-ha, svarade hon honom torrt.
– Finns det kaffe.
– Jodå, svarade han och visade mot en termos. 
– William kokade förut.

Emma hade precis hällt upp kaffe i en plastmugg när de båda hörde hur William klättrade ner i båten. Emme gick ut för att möta honom när hon hörde en bullrig göteborgsk röst ovanför henne.
– Vad gjorde ni med flickstackarn i natt egentligen?
Hon kollade upp ur sittbrunnen och såg en smått överviktig, skäggig, äldre man titta mot dem från grannbåten.
– Va? svarade William och tittade mot honom.
– Det lät som det var skönt i alla fall. En kanske kan vara med någon kväll?
– Du. Håll käften, sa William på så mycket dryg stockholmska han kunde.
– Men ta det lugnt grabben. Har du ingen humor?
– Tydligen inte, svarade han och började gå ner i båten.
– Men tat’ lugnt då. Tjejen kan la snacka för sig själv? Du tog inte illa upp va?
Emma stirrade tillbaka på mannen och försökte möta hans blick.
– Jo. Faktiskt, sa hon sedan kyligt.
– Men förlät då, svarade han. Nu genast mer osäker.
– Nä, svarade hon kort och följde sedan efter William.

– Tänker du vara långsint? frågade Alex som hört scenen.
– Nej, svarade Emma. 
– Men min mattelärare på högstadiet lärde oss att inte förlåta saker bara för att. Betyder inte att jag tänker tänka på honom tills jag går i pension.
De skrattade alla tre.
– Men vadå inte förlåta bara för att? frågade ändå Alex.
– Ja men typ såhär, började Emma.
– Varje gång någon kom för sent och sa typ; ”förlåt att jag är sen”, så svarade han alltid ”Nej. men kom in.”

– Aje. Vilken burn, svarade Alex henne.
– Nja, svarade hon och ryckte på axlarna.
– Tycker att det är smart. Om något är lugnt så säg det. Om det inte är det så acceptera det inte. Han var inte lugn.

– Så förlåt för förut då, antar jag, sa Alex.
– För vad? svarade Emma i frågande ton.
– Det där om utsikten.
– Äh. Inget att be om ursäkt för. Till skillnad från äcklet där uppe så får du säga snuskiga saker om min kropp. 
– Varför?
– För att jag vill det. För att vi ligger med varandra.
De båda killarna svarade med ett nervöst skratt men log sedan mot henne.

– På tal om det, sa William och såg lite orolig ut.
– Är allt okej? Blev ju inte så mycket snack igår.
– Det är jätteokej, svarade Emma.
– Men bra att du kollar.
– Hm, svarade han och nickade.
– Tänkte bara kolla, började han sedan lite nervöst.
– Har du skydd och så? Du ville ju inte att vi kom i dig. Kanske inte så smart att fortsätta om …

Emma log mot honom. 
– Det är lugnt. Jag har piller. Jag gillar inte när någon sprutar i mig bara.
– Ok, svarade han.
– Jag har kondomer annars.
– Alltid bra att ha om du tar med någon annan på båten, började Emma och hörde hur Alex skrattade.
– Men för mig är det lugnt. Om du är ok med att inte använda dem.
Hon såg hur de båda killarna nickade. 

– Vill du ha frukost förresten? sa William sedan efter att ha ställt sig vid köksbänken och fyllt på en mugg från kaffetermosen.
– Vad finns det?

Någon minut senare satt de alla tre med varsina ostfrallor och kaffemuggar.
– Ska vi försöka ta oss härifrån då? frågade Alex när han tömt sin mugg.
– Absolut, svarade William.
– Vill du göra något särskilt? fortsatte han och vände sig mot Emma.
– Nej. Bara hänga på båten och kanske bada eller något.
– Ok, svarade William.
– Har du någon tid du måste vara tillbaka?
– Bussen går kvart över sju och jag får verkligen inte missa den. Annars så …, svarade hon.
– Ok. Klockan är ju typ tio nu så det borde funka va? frågade Alex.
– Om vi skyndar oss, svarade William och svepte sitt kaffe.

De gick upp på däck och började att förbereda allt. Alex hoppade i land och samlade ihop alla grejer och låssade båten innan han sedan hoppade tillbaka ombord. William använde motorn för att styra dem ut från hamnen och först när de nådde öppet vatten så hissade han och Alexander seglen. Det blåste inte särskilt mycket men tillslut lyckades de ändå få upp lite fart.

Medan killarna fortsatte att fixa med båten så gick Emma ner under däck och bytte om. Hon tog på sig sin något sandiga bikini och såg till att smörja in sig ordentligt med solkräm. När hon var klar så plockade hon på sig tre, vid det här laget ljumna, ciderburkar och tog med dem ut i solen.

– Här, sa hon och kastade en burk mot Alex som nätt och jämnt lyckades fånga den.
– Hoppas ni står ut med äppelcider, sa hon sedan.
– Jodå, svarade Alex.
– Det ska nog funka.
– Dricker du på sjön förresten? sa han sedan till William.
– Dricker inte så mycket alls faktiskt men en cider ska väl funka, sa han och tog emot den burk som Emma räckte honom.

Emma lutade sig bakåt och särade smått på benen. Hon lät solens strålar smeka över hennes kropp men kände att hon snart blev ganska svettig.
– Går det att bada? frågade hon därför William.
– Jodå. Jag har ett rep om du behöver för att komma upp också, sa han och trängde sig bakåt mot sittbrunnen. 

Han rullade ut repet och kastade ut det i vattnet. Emma ställde sig upp och var precis på väg att klättra ner när hon tittade ut över det blanka vattnet. Det var en varm och vacker dag och på avstånd såg hon en del båtar. Just där de var så var det dock ganska tomt och hon tänkte att det skulle vara svårt för andra att se henne på det avstånd som de ändå var.
– Är ni ok med att jag badar naken? frågade därför.
– Absolut, svarade Alex.
– Men det kanske startar lite grejer, fortsatte han.
– Du får det att låta som något dåligt, svarade hon honom med ett leende.
Sedan så drog hon av sig sin bikiniöverdel och sedan sina trosor.

I några sekunder stod hon still och lät killarna ta in bilden av hennes nakna kropp. Hon log när hon såg hur deras blickar gled över henne.
– Kan inte ni också klä av er?
De tittade snabbt på varandra innan William drog av sig sin t-shirt. De var båda klädda i t-shirtar och mörka shorts. Hon såg nu hur också Alexander drog av sig sina kläder.

Emmas blick drogs direkt till hans stora kuk. Den var både lång och grov. Hon hade aldrig mätt den eller ens frågat om hur stor den var men hon tyckte att den såg ut att vara runt nitton centimeter lång och nästan lika grov som den glasplugg Alice gett henne i present och som just nu låg i hennes väska.

Med ett språng så kastade hon sig från båten och började simma i det småkalla vattnet. När hon simmat en liten bit hörde hon ett plask bakom sig och kände strax hur en av killarna omfamnade henne bakifrån. Hon vände sig snabbt om och medan hon trampade vatten så stod hon ansikte mot ansikte med William. ”Klart att han hinner ifatt mig”, tänkte hon och gav honom ett leende. Sedan tryckte hon sig emot honom.

Hon kände hur hans muskulösa armar omfamnade henne och öppnade villigt munnen så att han kunde kyssa henne. Hon kände hur hans hårda stånd gneds mellan hennes ben och mot hennes mage. Hon drog tag med händerna över hans axlar och tryckte sig uppåt så att hon kunde saxa benen runt honom. Återigen kände hon hur hans kuk gled mellan hennes ben men samtidigt gjorde han inget för att trycka in den i henne.

Hon släppte honom och kastade sig bakåt ut i vattnet igen. Hon simmade runt i en halvcirkel innan hon mötte Alexander. Hon kastade sig också över honom och snart så hade deras munnar slutits om varandra. Hon kände hur hans ollon landade mellan hennes blygdläppar men inte heller han försökte att tränga in något längre.

Emma släppte greppet om hans hals och så fort hon kastat sig ut i vattnet igen så började hon att simma mot båten. De båda killarna följde efter och medan hon klättrade upp över kanten så såg de storögt på hennes rumpa.
– Så vad säger ni killar? sa hon sedan och satte sig med särade ben mitt på däcket.

– Sexigt, svarade Alexander.
– Snyggt, sa sedan William.
– Så. Ska vi göra så här? sa hon och började att smeka sig själv.
– Så länge jag är naken så får ni göra vad som helst med mig.

De båda killarna tittade på varandra och sprack upp i varsina leenden.
– Du är galen Emma, sa sedan Alex och gick fram till henne.
Han satte sig på knä mellan hennes ben och böjde sig framåt mot hennes fitta. Försiktigt så flyttade han undan hennes hand och började istället att själv röra två av sina fingrar inuti henne. 

William stod och såg på dem en liten stund innan han gick fram till Emmas ansikte. Han satte sig också på knä och försökte att rikta sin kuk mot henne. Hon drog upp sin högerhand, greppade hans skaft och började att långsamt att runka det. Hon försökte rikta honom neråt så att hon kunde ta honom i munnen men lyckades inte. Istället försökte hon böja upp nacken för att ta emot honom men det blev omedelbart allt för jobbigt. Hon tänkte att om det varit hennes bröder så hade de ställt sig över hennes ansikte och tryckt sig ner i hennes hals. Men nu var det inte hennes bröder det handlade om.

Hon kände hur Alex böjde sig framåt och började att slicka henne. Hans tunga gled försiktigt över hennes klitoris och sedan ner över blygdläpparna. Hon kände hur hans tunga långsamt och försiktigt gled runt hennes öppning och sedan in i henne, innan den återigen gled upp till klittan.
– Ååååhee, suckade hon när hon kände beröringen.

Hon slöt ögonen och fortsatte att runka William samtidigt som Alex fortsatte att mjukt slicka henne. Hon suckade igen när hon kände hur Alex återigen fokuserade på den känsliga knappen. 
– Oooohee.

Sekunden senare så öppnade hon ögonen och släppte William. Hon satte sig upp och hasade bort en liten bit från Alex. Sedan ställde hon sig på alla fyra och svankade. Raskt tog Alex plats bakom henne och styrde in sitt ollon mot hennes svullna och särade blygdläppar.
– Åååååheeee-huuu, kom det som en långdragen flämtning från henne när hon kände hur han tryckte sig in i henne.
– Faaaahhnee.

Så fort Alexander börjat att röra sig i henne så ställde sig William framför hennes ansikte. Hon öppnade villigt munnen och tog emot honom. Han gled in i hennes mun men stannade redan när han bara fått in lite mer än sitt ollon. Emma slickade runt det och tog sedan tag i honom med sin vänsterhand. Medan hon fortsatte att slicka och suga över toppen så började hon att runka själva skaftet.
– Åhhheee, hörde hon William stöna ovanför henne.

Samtidigt fortsatte Alexander att långsamt röra sig. Emma kände hur hennes fitta spändes i takt med hur han fyllde henne. Det var längesedan hon känt sig så fylld när någon knullat henne.

Efter att Alex stött sin kuk i henne i några minuter så drog han sig dock ur och satte sig ner på däcket. Han såg på medan William fortsatte att röra sig i hennes mun innan han drog sig ur och gick runt henne. Hon stönade till så fort som hon kände hur han snabbt tryckte sig in, tog tag runt hennes höfter och började att med snabba rörelser stöta i henne. 

Emma kände den hur den hårda plasten skavde och brände mot hennes knän.
– Kan jag rida dig? frågade hon därför William som genast drog sig ur henne.

Tillsammans gick de bort till sittbrunnen. Så fort William satt sig ner så följde Emma efter och ställde sig med ryggen mot honom och sänkte sig ner över hans kuk. Med handen hjälpte han till att styra upp kuken i henne och tillsammans började de sedan att höja och sänka sig. 

Alex hade flyttat sig så att han kunde se vad som hände. Snett uppifrån såg han hur Williams normallånga men smala kuk gled i Emmas rakade fitta. Hon hade satt upp sina fötter på den lilla sittplatsen och höjde och sänkte sig samtidigt som William tog satts med fötterna mot durken. Samtidigt som han satt och såg på hur kuken rörde sig och lyssnade på Emmas sköna gnyenden så kunde han inte låta bli att röra vid sig själv. Han lyfte blicken över hennes mage, upp över brösten och till hennes ansikte. Hennes mun var halvöppen medan ögonen var helt slutna. 

När han såg ner igen så såg han hur William fört fram sin hand över hennes fitta och nu smekte henne över klitoris. Båten fylldes snart av hennes höga gnyenden allt medan William förde henne allt närmare orgasmen.
– Jaaaaheee, ååååhheee, suckade hon ut samtidigt som hennes kropp lätt darrade till.

Med en suck så reste hon sig upp från William och gick in i själva båten. Hon gick fram till köksdelen och lyckades lista ut hur hon skulle kunna fylla ett glas med färskvatten. Hon svepte vätskan och satte sig på soffan där de två killarna redan satt sig.
– Hej, sa hon med ett leende till dem.
– Orkar du mer? frågade Alex henne och log.
– Klart jag gör, svarade hon honom spydigt och ställde sig upp igen.

Hon lutade sig mot det lilla bordet och svankade. Strax kände hon hur han ställde sig bakom henne och tryckte in sin kuk. Han började att snabbt stöta i henne samtidigt som han höll sig fast i bordet. Själv stod Emma framåtlutad med underarmarna hårt pressade mot bordsskivan.

I ögonvrån såg hon hur William klättrade från soffan och upp på bordet. Han ställde sig med sina knän tryckta mot bordsskivan samtidigt som han böjde sig över henne. Hon tog hans kuk i munnen men efter bara någon minut så klev William ner igen. 
– Det där såg nästan farligt ut, hörde de Alex flåsa från sin plats bakom Emma.
– Vänta, svarade hon honom och han drog sig ur henne.

Hon vände sig ett halvt varv och satte händerna mot bordsskivan. Med ett skutt satte hon sig på den och lutade sig bakåt. Det var långtifrån att hon fick plats och både ben och rumpa hängde ner samtidigt som nacken och huvudet hängde bakåt. Alex gick fram till henne och greppade tag i hennes ben och la dem över sina axlar. Han gjorde sitt bästa för att hålla henne på plats samtidigt som han ännu en gång körde in sin kuk i henne och började stöta.

På andra sidan bordet ställde sig William så att hans ollon pressades mot hennes mun. Hon öppnade den och kände genast hur han började att pressa sig allt längre in. I några sekunder så upphörde Alex med sina rörelser i henne så att William skulle kunna nå hela vägen ner i hennes hals. Så fort hon kände hur hans blygdben stötte mot hennes näsa så började Alex att återigen stöta i henne.

Det lilla rummet fylldes snabbt av ljuden från Williams kuk som gled i Emmas hals. De båda killarna stod och såg på hur hans kuk rörde sig som en bula inuti den. 
– Ughe, ughe, ughe, kom det från henne i takt med stötarna.

De båda funderade på om de hamnat i någon parallell verklighet eller rent av kastats rakt in i någon dålig porrfilm. Sexet de haft, och nu hade, med Emma var så olikt allt annat de två tonårskillarna någonsin upplevt med någon annan.

William drog sig långsamt ur Emmas mun och Alex stannade upp när de båda hörde hur hon drog in ett rosslande andetag.
– Fy faaahhnee, suckade hon.
– Är du ok? frågade William osäkert.
– Jätteok, svarade hon.
– Jag älskar det!

William gick runt bordet och ställde sig bredvid Alex som samtidigt flyttade sig runt tills han stod med sin kuk mot Emmas läppar.
– Inte så långt ner bara, sa hon och log mot honom.
Han mötte hennes leende och började långsamt att trycka sig in i hennes mun. Hon slappnade av så mycket hon kunde men satte upp sin hand som ett stopp när han nått in med ungefär hälften av hans längd i henne. Hon ville försöka ta allt men inte såhär.

Alex rörde sig i några lätta stötar i hennes mun innan han drog sig ut. Så fort han tagit ett kliv bort från henne så kände Emma hur William nu tryckte sig in i hennes fitta. Han böjde bak hennes ben och la dem i kors så att hennes fitta trycktes ihop runt honom. När han började att stöta i henne så hade han hennes fotsulor rakt framför ansiktet. Emma hoppades en stund att han skulle börja suga eller slicka på dem och blev lite besviken när han inte gjorde det.

Han fortsatte att med hårda och snabba stötar röra sig i henne samtidigt som han flåsade allt mer ansträngt. Han särade på hennes ben och la ner dem mot bordet. Emma svarade med att trycka sina ben runt hans midja. Samtidigt så höll hon fast sig med händerna i bordsskivan för att kunna ligga kvar.

Plötsligt så drog sig William ur henne och greppade tag i kuken med högerhanden. Han behövde inte ens dra något runktag innan han sköt ut fyra långa och hårda strålar med sperma över hennes överkropp. Den gråa vätskan träffade henne över brösten och ner över magen. Så fort han backat undan och satt sig i soffan så ställde sig Alex mellan hennes ben och tryckte in kuken. 

Han började att med ett högt tempo röra sig fram och tillbaka i henne. Han stod still på golvet och rörde hastigt med höfterna så att hans kropp ständigt slog i Emmas där hon låg på bordet. Han fuktade snabbt högerhandens pek- och långfinger innan han satte dem över hennes klitoris. I snabb takt började han att föra dem fram och tillbaka över den känsliga knappen. De båda killarna hörde hur Emmas gnyenden och flämtningar ökade i intensitet tills hon helt plötsligt skrek rakt ut.
– Aaaaaahrrrgheeee!
– Åååååheee. Jaaaahhee!

Så fort hon kommit ner från sin orgasm så började Alex att runka sin kuk över hennes överkropp. Han rörde handen i snabba drag över sitt skaft och efter någon minuts rörelser så sprutade även han över henne. Hans sperma träffade henne över halsen, ner över brösten och tillslut över magen. När han sprutat klart så klämde han ut några sista droppar över hennes venusberg.

Emma reste sig upp till sittande och tittade på sin kropp.
– Jag behöver bada tror jag, sa hon sedan och skrattade.
De båda killarna följde med i skrattet och snart stod de alla och skrattade åt situationen.

De såg sedan hur Emma klättrade ut i sittbrunnen och tog ett långt hopp rakt ner i havet. Hon tog några simtag innan hon rullade över på rygg och skvätte upp en kaskad av vatten med fötterna. Hon rullade runt i vattnet några varm tills hon var ganska säker på att all av killarnas säd hade runnit av henne.

När hon klättrat upp på båten så mötte hon de två killarna som nu satt sig i sittbrunnen.
– Ökat salthalten på havet då? sa Alex och skrattade.
– Gnäll inte. Det är ert salt, svarade hon spydigt och satte sig bredvid honom.
– Det går nog bort i det allmänna, sa han och log.
– Åtminstone om man jämför med blåvalarna.
– Va? frågade Emma.

– Ja. Jag har läst att en blåval sprutar ut fyrahundra liter när de kommer. Bara tio procent når in i partnern så trehundra sextio liter går rakt ut i havet. Om ni någonsin undrat varför det är salt och så.
– Alltså, svarade Emma och skrattade till.
– Du har inga bra skämt va?

– Vadå? Jag kollade upp vad ”När lammen tystnar” heter på danska. ”Ondskans öga.” Då är väl ändå ”när fåren håller sin keft” bättre?
– Onekligen, svarade hon och skrattade.
– Va? frågade William.
– Ett skämt Alex drog för att irritera våra danska bordsgrannar i Malmö.
– Ah, svarade han.
– Funkade det?
– Hon den blonda såg i alla fall ut att tycka att det var kul, svarade Alex.
– Även om snubben kanske var lite sur.

Emma skrattade åt honom.
– Lite? Men jo, fortsatte hon.
– Jag tror Lola tyckte det var kul faktiskt.
– Så du vet vad hon heter?
– Ja. Hon raggade upp mig. Det var henne vi träffade nu i helgen.
– Och så tog din kompis henne?
– Japp, svarade Emma. 
– Just my luck.
– Men då fick ju vi träffa dig istället, sa William.
– Sant, svarade hon.

De reste sig upp och gick nakna in i båten igen. Demonstrativt så drog Emma på sig sina bikinitrosor och satte sig i soffan.
– Lunch? frågade William.
– Absolut, svarade hon och tittade mot Alex som nickade.

William började genast att skära upp tomater, mozzarella och avokado. Sedan skar han upp bagetter och bredde på pesto innan han fyllde dem med det övriga.
– Tack, sa Emma när hon tog emot sin macka.
Ur den lilla kylen så tog han sedan ut tre burkar med cola och räckte två av dem till de övriga.
– Tack, sa Alex denna gång.

– Så har ni fått till det något i sommar då, frågade Emma när hon ätit upp större delen av sin macka.
– Nä, svarade Alexander och suckade.
– Inte ens här? frågade Emma honom.
– Nix. Men så är jag nog inte killen som raggar heller och det är ganska svårt att dra hem någon till en stuga som du delar med hela familjen.
– Sant, I guess, svarade hon.

– Du då? frågade hon sedan William.
– Faktiskt, svarade han.
– Va? sa Alex.
– Någon du dragit med dig på båten?
– Nej, svarade William och log.
– Det är faktiskt Alva.

– Alva? sa Emma och spärrade upp ögonen.
– Som i två år yngre, nästa OS-hopp Alva Österberg.
– Exakt hon, mumlade William och såg ner i golvet.
– Hur fan gick det till? frågade Alex.
William ryckte på axlarna.
– Vi måste ju fortsätta att träna. Särskilt som OS är framskjutet ett år, minst. Så hon och jag har hängt ensamma i en simhall hela våren.
– Say no more, svarade Alex och skrattade.
– Men låt det inte påverka resultaten bara.

– Ouhe. Burn, svarade William honom och skrattade.
– Jag var trött. Okej? Men ingen risk.
– Inte? frågade Emma.
– Nej. Hon är inte särskilt vild av sig. Vill inte ha analsex och skulle nog aldrig föreslå en trekant.
– Stackarn, svarade Emma honom med en skämtsamt nedsättande ton.
– Då får du väl ta vara på de chanser du får då, avslutade hon. 
Sedan reste hon sig upp och drog av sig trosorna. När de väl låg på golvet så satte hon sig ner på soffan igen och särade på benen.
– Gillar hur du tänker, sa William och skrattade till.

Han reste sig från sin plats i soffan och satte sig på knä på golvet framför henne. Han böjde sig framåt och satte försiktigt högerhanden mot hennes blygdläppar och särade dem. Han såg in i vätan där inne och lutade sig ytterligare lite framåt så att han kunde komma åt att sätta sin tunga över hennes kön.

Långsamt så började han att slicka henne mellan blygdläpparna och upp mot hennes klitoris. Han cirklade runt den lilla knappen i några sekunder innan han vände neråt igen. När han var på väg att vända uppåt så gjorde han sin tunga hård och smal och stack in den i henne. I någon halvminut så knullade han henne med sin tunga innan han återigen bredde ut den och började cirkla den runt klittan.

Samtidigt hade Alexander rest sig upp och ställt sig i soffan. Han vände sig så att hans kuk hamnade framför Emmas ansikte och hon öppnade snabbt munnen för att ta emot honom. Han fick hålla sig i för att kunna hålla balansen på den smala soffan som dessutom rörde sig i takt med båtens små gungningar.

Det tog bara ett par minuter innan han hoppade ner igen och satte sig. Det var för knöligt att halvstå i det lilla utrymmet och han hade dessutom varit nära att tappa balansen några gånger. Han såg snett mot henne och ner på William som fortsatte att slicka hennes fitta. Så fort han backade undan från henne så reste sig Emma upp.
– Hur? frågade hon sedan.
– På alla fyra? Föreslog William.

Emma nickade och ställde sig på alla fyra på durken. Det tog inte lång stund innan hon kände hur William gled in i hennes fitta samtidigt som Alex ställde sig framför hennes ansikte. Så fort hon gapade så pressade han in toppen av sin kuk i hennes mun.

Samtidigt som Alexanders kuk trycktes allt längre in så började William att öka på takten i hennes fitta. Hon stod och vaggade fram och tillbaka i takt med killarnas hårda stötar allt medan hennes stön och gnyenden tystades av den stora kuken som fyllde hennes mun. 
– Muffe, muffe, ooffee, suckade hon runt Alex skaft samtidigt som han rörde sig i henne.

Efter någon minut så drog sig William ur henne och började att leta runt i den lilla båten. Tillslut så var det Emma som reste sig upp från Alex och kröp in i sovutrymmet och plockade fram sin egen flaska med glidmedel som hon sedan räckte till honom.

Så fort hon ställt sig på alla fyra igen så kände hon hur hans fingrar började att massera in den kladdiga vätskan i hennes bakre öppning. Snart hade hon två av hans fingrar inuti i sig och snart så kände hon hur hans ollon pressades mot öppningen.
– Beredd? hörde hon honom fråga.
– Ja, sa hon och nickade till svar.

Hon kände hur Williams ollon och sedan resten av skaftet långsamt pressades in i henne. Till att börja med stod han stilla i ett par sekunder och vande sig vid känslan, sedan så började han att röra sig i henne. Samtidigt så ställde sig Alex framför hennes ansikte och återigen så tog hon honom i munnen.

De båda killarna fortsatte att stöta i henne i mjuka rörelser i ytterligare några minuter. Hon kände hur den hårda gummimattan rev mot hennes knän och funderade på om hon skulle be om en paus.
– Kan vi gå upp? Det är rätt kvavt här, frågade plötsligt Alex.
– Visst, svarade Emma så fort han dragit sig ur hennes mun.

Trion följde efter varandra upp på däcket där Emma återigen ställde sig på alla fyra. Killarna tog ännu en gång plats vid henne och hon fick även nu Alex kuk framför ansiktet. Hon kände hur William snabbt kom upp i hastighet i hennes anal samtidigt som hon växlade mellan att slicka runt Alex ollon och att ta hans kuk i munnen.

Plötsligt drog han sig de båda killarna ur och lät Emma andas några djupa andetag.
– Jag vill testa en sak, sa hon.
Hon reste sig upp så att hon satt på knä på däcket och böjde sig sedan fram mot Alexanders kuk. Försiktigt så runkade hon den några gånger och använde samtidigt sin saliv för smörja in den. När hon tyckte att den var hal nog så öppnade hon munnen och lät Alex trycka sig in i henne.

Alex stannade efter halva vägen och var på väg att dra sig ur när han kände hur Emma började att trycka sig närmare honom. Hon tänkte att all övning under våren och sommaren borde ha sett till att hon skulle klara det här och fortsatte att trycka sitt ansikte mot hans mage. 

Hon lyckades få in två tredjedelar av hans skaft innan hon kväljde till och blev tvungen att dra ut honom. Hennes ögon tårades och hon blev tvungen att spotta ut en stor klump saliv och slem ner i havet.
– Är du ok? frågade Alex oroligt.
– Jodå, svarade hon och flämtade.
– Jag har övat över sommaren och vill försöka.

Alex gav henne ett leende innan hon återigen tog hans kuk i munnen. Den här gången fick hon ner nästan hela kuken i halsen innan hon kände att det återigen blev för mycket. När hans skaft väl var ute ur munnen drog hon ytterligare några djupa, rossliga andetag innan hon började att slicka runt hans ollon igen. 

Efter en stunds slickande så gick hon återigen ner på kuken. Denna gång pressade hon på snabbare och snart så stötte hennes näsa i hans rakade hud. Hon höll sig fast i en halv sekund innan hon vände bak igen.
– Fy fan vad häftigt, suckade hon.
– Ingen har …, svarade Alex och skakade på huvudet.
Hon gav honom ett leende och böjde sig sedan mot honom igen.
– Jag testar att svälja en gång till. Funkar det så får du halsknulla mig. Ok? sa hon sedan.

Alex nickade och kände sedan hur Emma började att gå ner på honom igen. Det tog bara ett par sekunder innan hans kuk hade nått hela vägen ner i hennes hals. Hon höll kvar honom någon sekund längre än förra gången innan hon släppte ut kuken igen och tog ett djupt andetag.
– Ok? sa hon sedan frågande.

Alex såg på hennes öppna mun och tvekade först. Sedan så la han kuken mellan hennes läppar och började att pressa på. Snart var han helt nere i henne igen och direkt började han att backa. Sedan tog han tag i runt hennes huvud och juckade framåt mot henne igen innan han snabbt vände. Efter några drag var han uppe i en lugn fart.

William kunde inte beskriva ljuden som kom från Emmas hals. Det var som ett mullrande läte medan kuken for upp och ner i henne. När Alex stött i henne i kanske tjugo sekunder så drog han sig dock ur. Emma drog in luft och hostade sedan till och hulkade snabbt ner i havet.
– Fy fan vad coolt, suckade hon sedan med rosslig röst.
– Är du ok? frågade Alex igen.
– Ja. Du?
– Det där var skithäftigt. Aldrig känt något liknande, svarade han.

Emma satte sig ner på däck och andades.
– Kan jag få något med kolsyra? frågade hon sedan och tittade mot William som nickade och försvann ner i båten.
– Är du säker på att du är ok? frågade Alex igen.
– Ja, svarade hon.
– Det är jättehäftigt att klara att ta någon hela vägen ner och du är extra häftig.
De log mot varandra och skrattade tyst.

Efter en stund kom William tillbaka med ytterligare tre colaburkar som de öppnade. Emma tog några djupa klunkar och harklade sig sedan lutade hon sig framåt och satte huvudet mot sina underarmar.
– Sugen på mer analsex? frågade hon sedan med blicken riktad mot William.

Hon kände nästan genast hur han återigen började smörja in hennes bakre öppning med glidmedel. Det tog inte lång stund för honom att få in två fingrar och så fort han var klar så ställde han sig över henne och böjde sin kuk ner mot hennes öppning.

Alex hade flyttat sig och som han nu stod så kunde han se rakt in i Emmas fitta. Han såg hur William i långa rörelser pumpade hennes analöppning snett uppifrån. Samtidigt låg hennes fitta helt öppen och hennes blygdläppar var smått särade.

Han log till lite innan han tog några steg framåt och ställde sig på knä bakom William. Han hade sett det här några gånger på film och blev plötsligt sugen på att prova. Var han tillräckligt stor? Han tog spjärn med händerna mot båtens solvarma däck och juckade framåt.

Första gången så stötte hans kuk bara emot Emmas blygdläppar innan den studsade snett. När hon kände det så spärrade hon genast upp ögonen och andades in med ett snabbt, förvånat andetag.
– Vänta lite William, suckade hon sedan.
– Kan du köra in den helt och stanna? frågade sedan Alex.

William stannade upp med sin kuk begravd i Emmas bakre öppning och väntade spänt på vad som skulle hända. Han stod framåtböjd över henne och hade tagit tag i några linor för att föröka hålla sig upprätt. Han kände hur Alexander ännu en gång klev in bakom honom och hörde sedan hur Emma stönade till.
– Jaaahee. Ååååhhee! skrek hon samtidigt som de båda killarna började att röra sig i henne.

När den första överraskningen lagt sig så fortsatte Emma att stöna mjukt i takt med killarnas rörelser. Hon kände hur William fortsatte att ta henne djupt där bak medan Alexander i stort sett bara fick in lite mer än ollonet i henne. Det var en ny och spännande ställning men den gjorde inte jättemycket för henne. 

– Ohhee, ohhee, ohheee, fortsatte hon att frusta i takt med deras rörelser.
De rörde sig ganska långsamt och mjukt i henne och William kände flera gånger att han var på väg att tappa balansen. 

– Kan vi byta, suckade Emma när de hållit på i ytterligare någon minut.
Alex drog sig ur och backade bort från de båda andra. Snart hade också William rest sig upp.
– Det där var rätt häftigt men du känns inte så mycket, sa Emma och log mot Alex. 
– Får du plats att lägga dig ner? frågade hon sedan.

Det blev lite krångel att hitta en plats på båten där Alex kunde lägga sig ner utan att trassla in sig i något och där Emma och William skulle få plats utan att slå sig. Tillslut var de ändå på plats och Emma ställde sig över Alex och började rida honom. Strax efteråt ställde sig William på plats bakom henne.

– Åååhee. Jaaah-heee, suckade Emma så fort hon kände hur William började att trycka sig in i henne.
– Faaahh-neeh! skrek hon sedan ut så fort de började att röra sig.

Killarna började att stöta sina kukar i en långsam takt men ökade ganska snart på hastigheten. De försökte att hålla en rytm där de båda turades om att fylla henne men det var inte alltid det lyckades. Emma följde med i de vaggande rörelserna och juckade på så sätt mot de båda killarna.
– Snabbare, stönade hon dock fram efter en liten stund.

Alex satte ner sina hälar mot däcket och började att stöta i snabbare och hårdare stötar. William följde med uppifrån och snart så knullade de henne i en hög hastighet. Det var inte lika fort och hårt som hennes bröder brukade dubbla henne, men fullt tillräckligt.
– Jaaaahee! skrek hon ut samtidigt som hon kände hur orgasmen började att byggas upp i henne.
– Faaaaahhhnneee! Fortsatte hon och kände hur killarna försökte att öka hastigheten.
– Aaaaarghheee! skrek hon sedan samtidigt som hon vred ihop ansiktet.

När hon kommit igenom orgasmen så kände hon hur hon låg mot Alexanders axel. De båda killarna var fortfarande hårda och var fortfarande inne i henne, även om de slutat att röra sig.
– Mer? hörde hon William fråga.
– Jahe, svarade hon med en flämtning och kände hur de genast började att stöta i henne igen.

Medan killarna ökade hastigheten i henne så såg hon sig snabbt runt. De var ute på ganska öppet vatten men hon kunde ändå se öar och andra båtar vid horisonten. Hon utgick från att rätt många hade hört hennes skrik men hoppades att inte allt för många kunde se henne. Hon tänkte dock att de som kanske ändå kunde göra det knappast skulle känna igen henne, om de nu var någon mer här som visste vem hon var. Allt de skulle se var en blond tjej, om ens det.

Hon tryckte undan tankarna på omvärlden och fokuserade istället på de två kukarna som just nu fyllde hennes bägge öppningar. Hon kände hur de just nu jobbade som en stor, hård kuk som samtidigt fyllde upp henne. I takt med att killarna ökade på hastigheten igen så blev deras stötar dock alltmer osynkade och snart turades de snarare om att fylla henne.

Trotts att hon försökte hålla sig tystare nu så kunde hon inte låta bli att gny och stöna i takt med deras rörelser. Hon kände hur hon var på väg mot ännu en orgasm och pressade ihop munnen för att inte skrika rakt ut.
– Aaaaaargheee! skrek hon dock till så fort hon kände orgasmen explodera inuti henne.

Samtidigt som hon kom kände Alex hur hennes kramande fitta fick honom att pressas över gränsen.
– Jaghe, började han kvidande och William var snabb på att reagera.
Han drog sig snabbt ur Emma och samtidigt som han ställde sig upp så drog han nästan av henne från Alex kuk. De båda såg sedan på hur han sprutade ut tjocka strålar av sperma över sin mage och upp mot sitt bröst.

Emma skrattade till och vände sig sedan mot William och tog hans kuk i handen. Efter att hon dragit några runktag på den så förde hon den till munnen och gapade. William var snabb med att trycka sig in i henne och snart så knullade han hennes hals. 
– Ughe, ughe, ughe, hörde han från hennes i takt med hans rörelser.

Efter bara några sekunder så kände han själv hur han var på väg att spruta. Han drog sig hastigt ur hennes mun och riktade sin kuk ner mot hennes bröst. Tre runktag senare så sprutade han ut fyra hårda strålar över de små kullarna.

I några sekunder såg de tre tonåringarna på varandra innan de, i stort sett samtidigt, kastade sig ut i vattnet. Medan William mest sköljde av sig svetten så gjorde Emma och Alex sitt bästa för att skrubba bort de båda utlösningarna. 

När de klättrat tillbaka upp på båten så såg sig även William om.
– Hoppas inte allt för många såg oss, sa han sedan.
– Hade ju varit kul om den där gubben gjorde det, sa Alex och log.
– Seriöst? Hade du gått igång på det? frågade Emma nästan surt.
– Nä. Men det hade varit rätt åt honom om han fått en hjärtinfarkt.
Hon såg snabbt på honom innan de alla tre började skratta.
– Ja då är i alla fall pappas ambulans rätt långt borta, sa hon sedan kyligt.
Hon hörde hur Alex skrattade till igen.
– Precis, sa han sedan.

Naturligtvis så önskade hon inte livet ur den äldre mannen. Inte på riktigt. Men skämta kunde man ju alltid göra. De gick ner i båten och drog åt sig varsina handdukar. Sedan tog Emma på sig sin bikini och försökte hjälpa killarna med vad hon kunde för att få dem tillbaka i hamn igen. 

Klockan hade hunnit bli fem i halv sex på kvällen när de la till. De såg ingen skymt av vare sig mannen eller hans båt när de gled in vid sin plats. Alex var först i land och förtöjde båten innan William och Emma också de hoppade i land. 
– Mat? frågade William.
– Absolut, svarade både Emma och Alex.

De började gå bort från hamnen och längre in på ön. När de kommit nästan hela vägen bort till det stugområde där Alex och hans familj höll till så hittade de en pizzeria där det inte verkade vara allt för mycket folk. De kunde till och med ta ett bord på uteserveringen som just lämnats ledigt av en barnfamilj.
– Så, sa William när deras pizzor en halvtimme senare placerats framför dem.
– Funderat på att simma något mer när allt öppnat då? sa han sedan.
– Nej, svarade Emma.
– Jag lägger nog av nu.
– Varför?
– För att jag är kass, svarade hon och skrattade.
– Nej. Det är du inte, svarade William och log mot henne.
– Och varför tävlar du om du tycker att du är dålig? la han till.
– För att det är kul?
– Att förlora?
– Nej. Att tävla, svarade hon.

– Jag började med simningen för att det var den enda sport som verkade kul. Sedan fick jag kompisar och kom ut på olika tävlingar och läger. Det var jätteroligt! Men det är ingen jag vill spendera hela livet med.
– Okej, svarade han dröjande.
– Men varför tävla om du inte vill satsa?
– För att någon måste ju komma sist efter dig, svarade istället Alex med ett skratt.
– Sant, svarade William och skrattade han också.

– Men måste man vilja bli rockstjärna för att tycka att det är kul att spela gitarr? Måste du vilja vinna Gotland Runt för att gilla att segla? frågade Emma.
– Nej. Det är klart. Men varför ens tävla då?
– För att motionssim knappast är roligt när man är tio. Jag kommer säkert hamna på banan med alla pensionärer om några år. Men då var det ju knappast kul. Och hur skulle jag annars fått träffa er, eller fått bo på hotell själv? 

William nickade.
– Jag har alltid varit så frustrerad på att tränare tagit med folk som uppenbart inte vill satsa och snart kommer sluta. Som att de är de enda som tror att de kan bli något.
– Jo. Fast de kan ju knappast säga ”Emma. Du är inte tillräckligt bra egentligen men vi tror att du skulle tycka att det här var kul.” Eller hur?
– I och för sig, svarade William.

– Liksom, började Emma efter att ha funderat lite.
– Jag hade inte fått göra de där grejerna utan simningen och kanske har de där lägren och tävlingarna gjort mig till en bättre människa eller något, jag vet inte. Men simning är inget jag vill jobba med så det känns som att det är rätt läge att lägga av nu.

Både Alex och William nickade. 
– Fast vi får se till att träffas ändå, sa hon sedan.
– Jag vill inte slutta träffa er.
– Och vi vill inte sluta träffa dig heller, sa Alex.
– Klart ni inte vill, svarade hon och räckte ut tungspetsen.

När de ätit klart så gick de förbi ICA så att Emma kunde köpa på sig lite cola och godis för resan. Därefter gick de bort till närmsta busshållplats och väntade. De såg ut på klipporna som omgav vägen.
– Det är verkligen skitfint här, sa Emma tankfullt.
– Fattar varför ni är här hela somrarna.
– Inte hela, svarade Alex.
– Men vi bokar upp nästa sommar så fort vi åker härifrån och farsan känner han som driver stället så vi brukar få bra pris. Bara vi inte skryter om det, sa han och avslutade med ett skratt.

– Så. Blev det som ni tänkt er då? frågade Emma.
– Hurdå? frågade William.
– Ja. Ni måste väl ha snackat om vad ni ville göra med mig?
– Nä, sa Alex.
– Vi är inga femtioåriga gubbar som snackar om vad vi vill göra med en tjej. Det var skitkul att du ville ses och vi hade varit nöjda med att bara träffa dig, oavsett, svarade han.
– Alltså. Det var kul att få ligga med dig igen, fyllde William i.
– Men timmarna innan du kom spenderade vi mest med att se till att min båt inte såg ut som en soptipp.

Emma svarade dem med ett skratt. När hon sedan såg bussen komma längs vägen så gick hon fram till dem båda och gav dem varsina hårda kramar. Sedan lyfte hon upp sin ryggsäck från marken och slängde den över axeln innan hon gick ombord på den blåa Västtrafiksbussen.

Det var samma mjölkbuss som hon rest dit med men det var mycket mer folk den här gången. Hon hittade tillslut två lediga säten men såg sig ändå lite oroligt om innan hon spritade händerna och drog på sig ett munskydd. Om hon kom hem sjuk nu skulle hennes mamma antagligen tvångsinlägga henne på intensiven.

Det kändes som att evigheten tog längre tid denna resa. Allt medan de små samhällena passerades så klev dock fler och fler passagerare av bussen. Tillslut vågade hon ta undan masken för att dricka av sin läsk. Efter någon timmes resande var hon tillbaka vid Uddevallas Torp-terminal men denna gång satt hon kvar för att någon timme senare anlända till Trollhättan. De två halvlitersflaskorna med cola var vid det här laget uppdruckna och chokladen hon köpt med sig var sedan länge uppäten. Hon gick in i stationsbyggnaden i jakt på en toalett och en kiosk men hittade bara det förstnämnda. Hon funderade på att gå upp mot själva stadskärnan men det såg långt ut på Google Maps. Istället blev hon sittande i den metal- och tegelstensbur som var Trollhättans bussterminal.

Klockan kvart i tio gled expressbuss linje ett in i bussfickan och fem minuter senare så lämnade den stationsområdet bakom sig. Emma var nästan ensam ombord och snart så slumrade hon till där hon satt tillbakalutad i det mjuka sätet. Ungefär en timme senare vaknade hon upp av att motorn stängdes av.

Det var mörkt ute när hon klev av vid Lidköpings resecentrum. Det var bara hon och en till passagerare som klev ut genom bakdörren och så fort hon sett denne gå bort mot torget så kände hon sig plötsligt väldigt ensam och nästan lite utsatt. 

Det dröjde dock max fem minuter innan hon såg hur familjens skrotbil körde in på parkeringen. Hon gick fram till den och såg hur Hannes kom ut från förarsätet medan Filip klättrade ut fån andra sidan. Hon gick snabbt fram emot dem och mötte sin lillebror i en kram. Sedan så såg de sig snabbt omkring innan de kysstes. Det var första gången de gjort det på en offentlig plats. Det gick som en elektrisk stöt genom henne när hon tänkte på det. De släppte kramen men kysstes sedan igen.
– Jag är kär i dig Filip, viskade hon.
– Jag är kär i dig med, viskade han tillbaka och kysste henne igen.

– Du är min lillebror och jag är kär i dig, sa hon sedan med lugn röst innan hon log mot honom.
– Du är min storasyster och jag är kär i dig också, svarade han.
Sedan kysstes de igen. 

Emma tittade bort mot Hannes som stått och sett på dem.
– Hej Hannes, sa hon sedan och gick bort till honom.
– Tack för att du kom och hämtade mig, sa hon sedan och gav också honom en kram. Om än en något kortare och inte lika hård.
– Det är lugnt, svarade han och log mot henne.

De satte sig i bilen och Hannes styrde ut från parkeringen. Filip hade nu satt sig i baksätet bredvid henne. De svängde in på Lidköpings kvällsöppna Shellmack där Emma köpte sig en sallad som hon sedan åt medan de körde på de slingriga vägarna mot Jung.
– Hur har helgen varit då? frågade hon.
– Okej, svarade Hannes.
– Mamma och pappa har varit hemma så vi har mest slappat.

– Var Miranda och Emy över idag då? frågade hon och kände magen fladdra till.
– Nej. Mamma och pappa växlade till att jobba natt även denna vecka så de kunde inte komma förbi.
– Synd, svarade hon men andades samtidigt nästan ut av lättnad.
– Jo, svarade Hannes.
– Vi har ju inte träffats på ett tag nu. Det är trist.
Hon nickade.

– Men vad har du gjort då? Pappa sa något om någon båt, frågade han istället när det blev tyst.
Emma drog i snabba drag historien om vilka hon hade träffat och hur de två mötts på Smögen.
– Cool, nickade Hannes.
– Haft kul?
– Jodå, svarade hon.
– Var jättekul.
– Kan tänka mig, svarade han men sa inget mer om saken.

Emma drabbades plötsligt av en obehagskänsla. Satt han och fantiserade om vad hon gjort nu?
– Hannes, sa hon därför.
– Försök att inte tänka på vad vi hållit på med. Okej?
Hon såg hur han nickade i backspegeln.
– Förlåt Emma, sa han sedan.
– Jag ska inte tänka på det. 
– Tack, sa hon och fortsatte på sin sallad.

När de kom hem till huset så gick hon direkt in på sitt rum och dumpade sin ryggsäck. Sedan så satte hon sig i köket med sina två bröder och tog en kopp kvällste. De satt runt bordet och skämtade samtidigt som de åt gifflar och kladdkakekäx. Hon kände igen situationen och såg på sin storebror och kände upphetsningen byggas upp i kroppen. Han var snygg och hon blev kåt. Det förvånade henne nästan, men hon ville ha honom igen. Men inte ikväll. Han skulle få vänta lite till.

Klockan hade hunnit passera halv två när syskonen bestämde sig för att sova. Emma gick in i badrummet och tog en snabb dusch innan hon gick in i Filips rum.
– Får jag sova här i natt? Frågade hon när hon gläntat på dörren.
– Klart du får, svarade han.

Hon kastade sin handduk över en av hans fåtöljer och kröp naken ner bredvid honom. Hon tänkte på allt som hänt henne detta märkliga år. Bara under 2020 hade hon nu legat med elva personer, sju av dem var helt nya bekantskaper. Det sistnämnda måste väl ses som en väldigt stor bedrift med tanke på pandemin. Ändå kändes det som att allt det där inte spelade någon roll. Att det inte var viktigt. Hon vände sig om på sidan och sträckte sig upp över Filip och kysste honom. Hon kände att det ändå var här, just hos honom, hennes fantastiska lillebror, som hon hörde hemma.

Trotts allt sex hon haft de senaste dygnen så rullade hon över på rygg och särade på benen. Några sekunder senare hade Filip tagit plats mellan dem och styrt in sin kuk i henne.

- - -

Onsdagen den 21 oktober 2020

Hon klev ut genom bussens bakre dörr och hoppade ner på marken. Redan innan det högljudda fordonet börjat köra iväg hade hon tagit stegen mot den lilla grusplanen och vidare ut på den raka landsväg som ledde bort från E20. 

Hon var en aning tidig. Hennes sista lektion hade ställts in på grund av att läraren varit sjuk, något som inte var en helt ovanligt denna höst. Hon kände duggregnet slå mot den tunna vindjackan och skyndade på stegen en aning. Hennes svartvita Converse-kopior började redan bli blöta av de små vattenpölarna. 

Det dröjde inte länge innan kom hon fram till den lilla grusväg som svängde av snett åt höger och började gå upp mot det röda huset. Båda bilarna stod framför garaget så hon brydde sig inte om att rota fram nyckeln ur sin ryggsäck. Väl vid ytterdörren blev hon stående en sekund innan hon långsamt tryckte ner dörrhandtaget. Det kändes fortfarande lite ovant.

I hallen blev hon återigen stående. Hon hade tänkt att gå raka vägen upp till Filips rum men något hade stoppat henne. Som förstelnad stod hon och försökte både lyssna, och stänga ute, samtalet som pågick.
– Men blir hon inte orolig? Undrar hon inte?
– Näe …

Hon kunde nästan höra hur hennes storasyster skakade på huvudet. Rösten var tyst. Som att den inte riktigt ville, eller orkade, ge svaret.
– Men ni har varit här nästan varje dag i mer än en månad nu, hörde hon Erik säga.
– Jag vet, sa hon tyst.
– Det har blivit rätt mycket nu. Förlåt. Jag förstår att det …
– Nej. Verkligen inte så, avbröt Elisabet henne.
– Ni får såklart vara här hur mycket ni vill … eller behöver, svarade hon med en kort paus.
– Det är bara det att om jag vore er mamma så hade jag undrat.
– Jo men …
Emys suck hördes hela vägen ut till hallen.
– Hon ….
”Bryr sig inte”, avslutade Miranda svaret i huvudet när Emy inte fick fram orden.

– Jag tror faktiskt inte hon bryr sig.

Det blev till slut Hannes som yttrade de ödesdigra orden. Ifrån hallen kunde Miranda nästan känna hur hennes syster med sammanbitet ansikte nickade instämmande. Det gjorde så ont att höra det, men det var ju sant. Deras mamma brydde sig inte.
– Men det kan du väl inte …?
– Jag tror inte hon kan.
”Var Emma också där? Satt alla och pratade om hennes familj?”
– Vadå inte kan? Erik tog vid där hans fru just slutat.
– Jag har varit där. Jag tror inte ens att hon märkte det, svarade Hannes.
– Hon låg i en hög på soffan. En halv flaska wiskey stod på borde, några tomflaskor låg på golvet. Var skräp och rester överallt.

Miranda visste mycket väl hur det såg ut hemma. Det var därför hon var här. Det var därför hon åkt hit själv innan Filip slutat för dagen. Det var därför han och Emma gett henne en nyckel till huset. Hon visste inte ens om deras föräldrar visste att hon hade den.
– Det är så varje höst, fortsatte Emy. Nu med lite stabilare röst. Som om hon höll en redovisning i skolan, snarare än berättade om sin familjesituation. 
– Hon burkar gå ner någon gång i september och det brukar gå över i november. Sedan får hon panik och ångest kring jul om hon inte maniskt pyntar huset.
– Men har hon inte mediciner? Det var Elisabet som frågade.
– Hon vägrar att ta dem. Hon har inte snackat med psyk på mer än två år.
Elisabet kände sig dum. Såklart borde hon vetat. Hon hade ju pratat med henne.

– Inte konstigt att hon …, Eriks påbörjade mening dog ut.

Nej. Det var inte konstigt att hennes mamma pendlade mellan att vara maniskt galen och utslagen i depression. Miranda visste det men det ändrade inte hur ont det gjorde att höra andra prata om det. Särskilt med denna oförståelse. ”Nej. Min mamma vet inte vart jag är och hon skiter i det! Ok? Släppt det nu! Får jag vara kvar här eller har ni fått nog?” Hon ville skrika.

– Alltså. Jag har pratat med vår familjekontakt på soc, sa Emy efter en stunds tystnad.
– Soc betalar ju ut pengar till mamma för mig och Mirre men de kan kanske ordna så att våra pengar kommer till oss. De brukar gå till målsman men med tanke på att … Ja. Det är inte mycket men kanske täcker det lite mat?

Miranda hade fått nog. Hon visste att den här diskussionen för eller senare skulle uppstå och hon ville inte vara del av den. Nog fattade hon att det kostade pengar att ha dem där. Att hon och Emy inte bara kunde snylta på familjen Johanssons gästfrihet hur länge som helst. Hon ville bara inte tänka på det. Hon ville inte heller behöva tänka på alternativet.

”Om ett år!” Ett år till och det här skulle vara över. ”Ett år. Bara ett år”, tänkte hon medan hon så tyst hon kunde började gå upp för trappan. ”Ett år!”

Hon hade planen klar för sig. Hon hade snackat igenom den med hennes pappa flera gånger och allt var ordnat. Hon skulle söka till gymnasiet i Stockholm! Så fort hon var klar med högstadiet skulle hon flytta hem till sin pappa på heltid. Globala gymnasiet hade riksintag på ett av sina program men för att kunna söka till alla, och ha alternativ om hon inte kom in, så behövde hon bli stockholmare på riktigt. Tanken var att hon skulle skriva sig hos honom efter jul. Även om hon rent formellt flyttade från lilla Vara så hade hon alltid rätt att gå klart sista året i den skola hon gick nu. En enkel knapptryckning på Skatteverkets hemsida skulle ge henne möjlighet att söka alla gymnasieprogram i huvudstaden.

Hon räknade med att hennes mamma skulle explodera. Även om hon inte verkade bry sig om sina barn så brydde hon sig i vart fall om vart de bodde. Hon hade varit väldigt tydlig med att hon inte ville att de skulle bli några jävla stadsbor. Miranda skrattade nästan åt tanken. Hon visste att det skulle bli pappas problem att tala med henne. Inte för att det spelade någon roll egentligen. Hon var gammal nog att bestämma vart hon skulle bo själv.

Hon hörde de mjuka stegen komma efter henne i trappan. Emma verkade ha varit den enda som hört hur dörren sakta öppnats och den enda som sett hur Miranda klivit ur sina skor för att sedan bli stående i hallen. När hon nu gått upp för trappan hade Emma rest sig upp från köksbordet och följt efter. Hon hade inte ens suttit vid bordet för att prata om Emys och Mirandas situation. Egentligen hade hon velat prata med sina föräldrar om sina egna drömmar och planer men Hannes och Emy hade kommit in i köket just precis som hon hällt upp kaffe till sig själv.

– Hej, sa Miranda tyst när hon vände sig om i trappen.
– Eh. Alltså …, sa Emma och mötte hennes blick.
– Jag tog en tidigare buss. Inställd lektion.
– Ok, svarade hon.
– De tycker att det är jobbigt att vi är här va?
– Nej, nej! Inte alls, svarade Emma
– De är oroliga bara.
– Men vi är jämt här och kostar en massa pengar och tar tvättmaskinen och, och …
Miranda kände hur tårarna började bränna innanför ögonlocken och förbannade sig själv. 

Emma såg på den korta, två år yngre tjejen som var hennes lillebrors officiella flickvän. Hon gick fram till henne och slöt henne hårt i sina armar. Hon smekte henne över det svarta långa håret och böjde sig neråt och drog in doften av hennes schampo. Hon gav Miranda en lätt puss på huvudet.
– De är bara oroliga och vet inte riktigt hur de ska göra för att hjälpa till.
– Men jag vill inte ha hjälp, snyftade Miranda.
– Jag vill inte vara någonstans bara för att folk tycker synd om mig. Jag vill inte att det …

Emma släppte greppet om hennes kropp och strök med händerna över hennes rygg och upp till ansiktet. Hon strök försiktigt bort tårarna från hennes kinder och lutade upp hennes ansikte så att deras blickar kunde mötas.
– Jag och Filip vill att du ska vara här. Och Hannes vill att Emy ska vara här.
– Vi tycker inte synd om er! Vi vill att ni ska vara här för att vi tycker om er, fortsatte hon mjukt.
Miranda nickade lätt och snörvlade.
– Vi . Vill . Att . Ni . Ska . Vara . Här. OK?
– Vi vill att ni ska vara här! Vi tycker om er! Ni är jättevälkommna. Mamma och pappa tycker samma sak.
– Ok, svarade Miranda tyst med ännu en kort snyftning.

Emma slog armarna runt henne igen och höll henne så hårt hon vågade. När hon släppte taget så möttes deras blickar ännu en gång. Emma böjde sig försiktigt framåt och Miranda öppnade lätt på munnen när deras läppar möttes.

De båda flickornas tungor brottades mjukt i deras munnar medan de kärleksfullt strök sina händer över varandras kroppar.
– Vi gillar verkligen er, sa Emma när deras munnar frigjort sig från varandra. 
– Och det har inte med sexet att göra, fortsatte hon.
– Filip är galen i dig och jag har aldrig sett Hannes så fäst vid en människa förut. Han har inte tid för någon annan än Emy. Inte ens för mig.
Hon sa det sista lite tystare och sorgsnare än hon tänkt sig. Miranda fnissade.
– Och jag gillar dig med, avslutade Emma och gav henne en sista puss på pannan.
– Tack, snörvlade Miranda tyst.
– Men din mamma och pappa då? De frågade ju …
– De är bara oroliga. Ta det som att de bryr sig om er. Jag hade tänkt att prata med dem om något helt annat och så kom Hannes ner och mamma frågade om de hört något från Lotta.
– Ok, svarade hon lite lugnare.
– Vad skulle du snacka om då?
– Äh. Livet, svarade Emma och ryckte på axlarna. 
– Det kan vänta.
Miranda log blygt och blinkade bort tårarna.
– Du Emma?
– Hm.
– Har du lust att ses ikväll när de åkt? Var ju ett tag sedan.
– Absolut. Jättegärna.

Hon böjde sig återigen fram och kysste sin lillebrors flickvän. En stor nackdel med att han hade en sådan var att de inte kunde ligga med varandra hela tiden längre. Dock så var det ju en stor fördel att Filips flickvän också hade sex med sina syskon och därför inte alls tyckte att det var något konstigt att Filip låg med sin storasyster. Och nu när de båda tjejerna ändå delade honom så kunde de ju göra det ordentligt också. Därför hände det åtminstone någon gång varannan vecka att de hade sex alla tre. För även om de två syskonen var lika kära i varandra som tidigare så fick Emma ofta nöja sig med de kvällar Miranda inte var hemma, vilka ju hade blivit ganska få sedan början av september. Såklart hade hon ju Hannes men han var ganska upptagen med att lära upp Emy. Någon gång ibland kunde han förbarma sig över sin lillasyster och ge henne ordentligt med kuk. Det hade tagit mer än en månad innan hon bett honom om att göra det. Ibland, men bara ibland, hände de att Miranda och Emma spenderade natten tillsammans, bara de två. I natt skulle det bli en sådan natt, tänkte hon när hon kom in i sitt lilla rum.

Hon satte sig framför sin dator och öppnade webbläsarfliken hon haft uppe tidigare. Hon hade ställt tillbaka den kringutrustning som Hannes gett henne under senvåren. På skärmen såg hon nu en bild från google street view. En gata med en rad rödvita parhus sträckte sig fram under den gråa himlen. Längst med gatan stod bilarna parkerade på vänster sida och när hon klickade sig längre fram kunde hon se dubbla gula sträck längst med trottoaren i korsningarna. Hon hade klickat sig runt i tre dagar nu och var helt kär!

Det var hennes engelsklärare Lisa som gett henne idéen en eftermiddag några veckor tidigare. Någon av killarna hade sagt att brittisk engelska var så högtravande och ”lame”, att alla borde vilja prata amerikansk engelska istället. En av klassens tjejer hade svarat med att det bara var för att all kultur de hade runt sig var amerikansk, men att det samtidigt inte verkade finnas så mycket ungdomskultur i Storbritannien. ”Hallå? Har ni inte hört om Radio 1 och BBC Three? För att inte tala om serien Sex Education?”, tänkte Emma och skulle precis räcka upp handen när Lisa började prata.
– Det finns massor. Jag kan visa er en av mina favoriter på torsdag om ni vill? Det lär finnas en massa vi kan diskutera efteråt också, på engelska såklart.

Så på torsdagen för två veckor sedan hade hon därför dragit ner projektorduken och dragit igång första avsnittet av tv-serien Sugar Rush från YouTube. Emma hade direkt blivit störtkär i den femtonåriga tjejen Kim som flyttat till Brighton med sin familj för att direkt falla för skolas killmagnet Sugar. ”Wow”, hade hon tänkt. Det här var snabbt, fyllt av slang och dessutom en tonårstjej som desperat ville ha sex. Med en annan tjej dessutom!
– Jag såg den här när jag pluggade i Brighton så den är kanske lite gammal nu, hade Lisa sagt lite urskuldande när avsnittet slutat.
– Har du pluggat i Brighton? hade Emma kastat ur sig utan att tänka på att räcka upp handen.

Efter lektionen hade de pratat om den svenska skolan som Lisa gått på och vilka kurser de haft då. Sedan dess hade Emma lusläst hemsidan och stalkat sig igenom alla bilder på Instagram som var taggade där. Nu hade hon suttit och virtuellt gått runt i den lilla förorten till Brighton som var Portslade och var, som sagt, helt kär. Det var detta hon ville prata om med sina föräldrar. Bara slänga fram att det var det här hon ville göra efter studenten. Men det samtalet kunde vänta. Det var ändå två år dit.

Hon reste sig upp från stolen och kollade sig runt i det stökiga rummet. Hon hade inte brytt sig om att städa så mycket nu när hon fått återkomma till skolan igen. Det var skönt att få göra något på dagarna och att kunna träffa folk. Dessutom betydde det att hon kunde vara en hel del hos Alice. De båda gillade att kunna vara med varandra igen men Emma tyckte sig märka av en viss osäkerhet hos sin bästa vän. Som om Alice var rädd att hon bara var en ersättning för hennes bröder när de var upptagna med andra. Emma å sin sida var rädd för att råka komma emellan henne och Lola. 

Det hade varit ett konstigt år, och det var fortfarande ett konstigt år. Men, tänkte hon. Nästa vecka var det i alla fall höstlov och deras föräldrar hade till och med gett dem tillåtelse att ha en liten halloweenfest. Det skulle ändå bara bli syskonen, de båda systrarna och deras bröder men det kändes fullt tillräckligt. Och sedan skulle Miranda och Emy åka till Stockholm för att spendera lovet hos sin pappa. Det skulle bli första gången sedan februari.

Även om Emma verkligen gillade att ha de båda systrarna hemma hos sig så kunde hon inte låta bli att se fram emot en vecka utan dem. För hennes del betydde det en hel vecka som hon kunde spendera ensam med Filip. ”Hannes kanske kan få vara med om han är snäll”, tänkte hon och log brett. Fast å andra sidan så skulle han säkert få det oavsett, fortsatte hon sin tankebana. Hon hade inte fått en dubbelmacka sedan sommaren och hon kände att det var dags för en nu. Å andra sidan skulle hon säkert få alla hål hon ville ordentligt fyllda med kuk på fredag, tänkte hon sedan med ett skratt och kastade sig på sängen. ”Nä! Nästa vecka blir fan Filips”. ”Fast kanske en kväll med dem bägge och något ensam med Hannes?”, gick ändå tankarna vidare. Det var ju ändå så det hade börjat.

Hon borde säkert ha väntat och sparat sig till kvällen men när hon väl låg där på sin säng kunde hon inte låta bli att dra ner handen mellan sina ben och in innanför jeansen och trosorna. Hon blundade och såg Filips fina ansikte framför sig. Hur kunde folk tycka att det här var fel? Hon älskade det. För henne kändes allt det här bara helt rätt!

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

mx55

Tack för kommentaren Magcar.

Ja. Det kändes ju rimligt att låta Alex och William få vara med igen. Nu när jag presenterade dem så grundligt och allt. Ja. Jag har uppslag för ”spinn offs” och det borde komma mer med karaktärer från serien. Men nästa grej jag lägger upp här kommer vara något helt annat. Hoppas det funkar också :)

17/10, 2022 kl. 02:45

#2

Magcar

Tack för en mycket bra serie. Kul att du kom tillbaka till början i sista delen. Vore kul att läsa någon spinnoff någon gång med någon eller några av karaktärerna. Det finns några trådar att utveckla och så har det gått två år sedan serien utspelade sig. Jag är grymt imponerad av ditt arbete.

6/10, 2022 kl. 23:47

#1

mx55

Så. Är det nu jag äntligen stänger fliken med Covid-statistik från Västra Götalandsregionen? Den har varit öppen sedan december 2020. Om jag inte jobbade på annat så kanske jag även stängt den där sidan där man kan söka hur vädret var, dag för dag och timme för timme. Ja! Om jag skriver att det regnade ett visst klockslag så gjorde det med största sannolikhet också det. Alla kapitel har förresten datumangivelser kopplade till sig. Jag minns faktiskt inte varför jag valde att inte publicera dem.

På en annan sida fick jag en fråga om varför det tagit så här lång tid att skriva den här serien. Jag skrev ett ganska utförligt svar så jag tänkte att jag postar det här också, utifall att någon är intresserad.

När jag skriver Emma så satsar jag på att varje avsnitt ska vara ungefär tio tusen ord långt och dessvärre har ganska många avsnitt i säsong två blivit betydligt längre än så. Tio tusen ord tar ungefär fyrtiofem minuter till en timme att läsa för en person med någorlunda normal läshastighet. Därför försöker jag publicera mina avsnitt med ungefär två veckors mellanrum för att ge folk möjlighet att hinna läsa. Ibland har jag halkat efter när jag upptäckt att jag måste dela upp avsnitt. Då har det tagit upp till en månad. Annars så är tanken att jag ska ligga några avsnitt före.

Ett riktmärke för fritidsförfattare är att försöka skriva 2 500 ord per dag. Det är bland annat det som rekommenderas för personer som skriver NaNoWriMo, där du ska försöka skriva en historia på 50 000 ord under november månad. Men den takten så skulle det alltså ta fyra dagar att skriva ett Emma-avsnitt. Och då är alltså bara texten skriven.

Novellsidor brukar skriva att man ska låta texten landa i en ordbehandlare och göra en stavningskontroll. Det är liksom minimum när man publicerar. Om man däremot förväntar sig att folk ska orka läsa i fyrtiofem minuter så, tycker i alla fall jag, att det krävs ganska mycket mer. Därför så läser jag igenom, och redigerar, mina texter ett flertal gånger. Jag har ingen regel för hur många, utan brukar sluta när jag bara flyttar samma ord.

Till att börja med brukar jag fixa stavfel som inte upptäcks av Word (även om sådan ibland råkar bli kvar) och uppenbara grammatikfel eller allmänt konstiga meningar. Sedan brukar jag fokusera på saker som inte riktigt stämmer överens med vad som stått tidigare och ibland flytta ordningen på vissa grejer.

Sedan är det bara att läsa, läsa och läsa. Det som brukar ta längst tid är att få språket att flyta. Även om vi ju vet vad karaktärerna gör, och med vilka kroppsdelar, så är det rätt frustrerande om det står kuk på varannan rad. Här måste jag ibland låta jobbiga upprepningar ligga kvar ett tag tills jag lyckas komma på ett bättre sätt att formulera mig. I vissa lägen måste jag bara låta det vara. Men oftast så lyckas jag hitta synonymer. Dessutom har jag några få ord som jag helst inte vill använda, eller i alla fall, använda väldigt sällan.

Allt det här tar ungefär tre veckor (om jag samtidigt vill ha ett liv). Därför så försöker jag att inte göra det på det här sättet. Helst så skriver jag en fyra-fem avsnitt utan att redigera för att sedan läsa igenom dem. Det innebär också att jag kan flytta saker mellan avsnitt om det behövs, eller skriva om saker. Det är så jag brukar göra de första månaderna och som jag nu har gjort med de fyra sista avsnitten. Avsnitt tolv gick ut när ungefär hälften av avsnitt femton var skrivet och jag kände mig ganska säker på att jag inte ville ändra något.

Men det här är alltså när jag väl börjat skriva. Till att börja med så måste jag ju ha en idé. Idéerna är oftast fantasier som jag haft länge och i Emma-seriens fall; en blandning av olika fantasier. Till att börja med så har jag dem bara i huvudet. Om jag glömmer något så var det inte en bra idé.

Någon gång, några månader innan jag tänker börja skriva, så sätter jag mig och skriver ner en kort sammanfattning av vad som ska hända. Det brukar bli ett dokument med de olika kapitlen och en tre-fyra rader av beskrivning. I Emmas fall har det mer blivit en lista på fyra-fem punkter.

Några veckor eller någon månad innan jag faktiskt tänker mig att börja skriva så fyller jag ut listan med allt som borde hända i avsnittet. Ibland fyller jag också in viss dialog. Det är därför tjejerna snackar om julfilmer mitt i sommaren. Jag skrev dialogen i december förra året och tyckte att den var rätt kul så bestämde mig för att inte ändra.

Oftast så brukar de första avsnitten (åtminstone om serien är lång) ha fler punkter än de senare. Med jämna mellanrum under seriens gång så brukar jag uppdatera framtida listor så att de bättre stämmer med saker som jag kommit på under vägen. Alice och Tilde-spåret är tex ett sådant. Det var tänkt att vara med, men inte så detaljerat. Men det blev en bra väg till varför Lola och Alice blev intresserade av varandra, på riktigt. Att det skulle bli dem var redan planerat i avsnitt tre i första säsongen. Faktiskt så var säsong två på ”i huvud”-stadiet redan då och jag började skriva ner den i listform redan runt avsnitt sex eller sju. Jag har även planerat saker som jag inte ens är säker på att jag någonsin kommer att skriva.

Allt det här gör jag för att jag tycker att det är kul och för att det är ett skönt sätt att rensa huvudet. Men att säga att jag skriver långsamt vill jag inte riktigt hålla med om.

6/10, 2022 kl. 23:30