Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/10, 2022 kl. 21:56, av sammet

Arvtagaren Bok 5 Kapitel 1

Del 28 av 48 i serien Arvtagaren

Min mormor ser på mig och jag på henne, min farmor sitter bredvid min mormor, jag ser på den andra kvinnorna som befinner sig i mitt kontor. Jag är omgiven eller omringad av kvinnor, frågan är om jag ska bli rädd eller inte.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

36 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

sammet

Hej

Tack för alla fantastiska kommentarer de värmer jättemycket. Nej jaär ingen författare, verkligen inte. Som sagt för mycket grammatiska fel för det :)

10/10, 2022 kl. 23:35

#5

MalmöLars

Fantastiskt, du håller oss i spänd förväntan på nästa del. Anar en konfrontation i framtiden

9/10, 2022 kl. 09:32

#4

snickaren

Ja det är bara att stämma in i lovorden och se fram emot nästa del

8/10, 2022 kl. 12:47

#3

Roffee1

Detta är ett manus för en hel bok, lämna bort de saftigaste sexuella delarna, korrigera stavfel och syftningsfel så har du ett utmärkt underlag för en bra bok. Undrar lite om ifall det är en van författare som ligger bakom dessa texter, om inte så har du en bra förmåga att blanda historia med nutid och fiktion som inte så ofta uppleva i texter skrivna på 2000-talet.

Har haft många trevliga lässtunder med dessa texter och hoppas jag får fortsättningsvis läsa mängder av dem.

8/10, 2022 kl. 00:39

#2

Arcticreader

Att börja så där med en "scen" och sedan "hoppa" en månad bakåt, utan att sedan skriva om det är barbariskt! Nu måste vi vänta minst 2 dagar för att få reda på vad det handlade om...

7/10, 2022 kl. 23:29

#1

Jummi

Bara att vänta igen. Spänningen stiger.

7/10, 2022 kl. 22:23