Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/11, 2022 kl. 15:05, av RuterEss

Finders keepers

Får man behålla det man hittar? Och vem hittade i så fall vad … eller vem?

 

Fick en idé till skänks av min vän Hailey. En idé som resulterade i denna novell. 

 

Det var en bra bit efter tolvslaget en sensommarnatt mellan lördag och söndag. Jag hade kört sista nattbussen ut på landet, och nu äntligen återvänt till depån, tankat och skulle ställa ifrån mig bussen. 

 Det var när jag gick en sista vända genom fordonet för att städa upp, lördagsresenärerna hade ju en tendens att stöka till, för att inte säga grisa ner, som jag hittade den. På ett av de bakersta sätena låg en handväska. Den var i mjukt svart läder med gulddetaljer och hade ett spänne med Gucci-logga. 

 Jag synade den. Den behövde ju inte vara så exklusiv som märket antydde, kopior var oerhört vanliga, men kvalitén på lädret och hantverket pekade mot att det faktiskt kunde vara äkta vara. I minnet sökte jag efter vem det kunde ha varit. Rimligtvis måste det ju varit någon som åkt den sista turen. En så pass exklusiv väska, låt vara att det kanske faktiskt var en förfalskning, hade ju garanterat "fått fötter" om någon hittat den tidigare under kvällen. 

Så, vilka hade klivit på vid stationen? Ett stort gäng ungdomar, lite berusade men glada och trevliga allihop, som hade klivit av en liten bit utanför stadsgränsen. Det skulle nog bli en rejäl efterfest där, kunde man misstänka. Hur som helst var det knappast någon av dem. 

 Sedan var det några medelålders passagerare, och ett äldre par, men ingen av dem slog mig heller som tänkbara ägare till en handväska som normalt sett har en prislapp runt tio tusen. Förutsatt att den VAR äkta förstås. Kanske fanns det någon ledtråd inuti den. 

 

 Försiktigt knäppte jag upp spännet och tittade ner i den. Innehållet var inte på långa vägar så extravagant som själva väskan. Läppglans, en massa annat smink, ett par solglasögon och faktiskt även fyra kondomer. Allt tydde på att det var en yngre persons tillhörigheter. Var den stulen? Eller var det någon av ungdomarna i alla fall? 

 

 Mitt i mina funderingar ringde det. Instinktivt sträckte jag mig efter min telefon, men det var inte den som ringde. Jag tittade ner i väskan. Någonting lyste där nere i dess svarta innanmäte. En mobiltelefon. Jag hade inte lagt märke till den tidigare på grund av det svarta skalet. 

 Så slutade den ringa. Samtalet hade väl gått till telefonsvararen. Nästan direkt började den ringa igen. Jag tog upp den. På displayen stod det "MAMMA". Utan att tänka tryckte jag på "svara". Men vad säger man när man svarar i någon annans telefon? Så jag sa bara ... 

 

- Hallå? 

- Hallå! Lina! 

 

Det var en kvinnas röst. Givetvis. "MAMMA". Den hade ett stänk av panik. 

 

- Ja. Hallå? 

- Hallå! Vem i helvete är du? Och var är min dotter? Låt mig tala med henne. 

- Hon är inte här. 

- Är hon inte ... ? Men va fan! Var ...? 

 

Nu kröp paniken i hennes röst fram tydligare. Mitt svar hade ju, i ärlighetens namn, inte varit det smidigaste. 

 

- Förlåt. Det där kom ut fel. Jag heter Martin och jag kör buss. Jag hittade väskan och telefonen alldeles nyss, när jag skulle städa. 

- Så hon har åkt med dig? 

- Jag tror det. Är ganska säker faktiskt. Det var ett gäng ungdomar som åkte till en hållplats utanför stan. 

 

Jag sa namnet på hållplatsen och riktig hörde hur kvinnan tänkte i den andra änden av linjen. Till slut utbrast hon. 

 

- Jag tror jag vet var hon är. Men vänta. Du pratar om en väska. Vad är det för väska? 

- En svart. Med gulddetaljer. Det står Gucci på den. Tror faktiskt att den är äkta. Verkar den bekant? 

 

Det fräste till som om blixten slagit ner i luren. 

 

- Men Va' Faaaan! Ungjävel. Jag har ju sagt att ... 

 

Så blev hon tyst, tog ett upprört andetag och fortsatte sedan. 

 

- Tänk om någon stulit den, och denna någon har åkt med dig. Och sedan dumpat väskan ... eller glömt den. 

 

Jag tänkte efter. 

 

- Nej. Det tror jag inte. För det första skulle jag bli förvånad om din dotter inte är på den där efterfesten. Jag tror nämligen att hon har en plan. För det andra ... jag tror inte någon stulit den. Då skulle inte telefonen ligga kvar, eller något annat heller för den delen. En som knycker en äkta Gucci dumpar innehållet någonstans, men behåller väskan. 

 

Sucken som hördes i luren skvallrade om nära hundra procent lättnad. 

 

- Du har nog rätt. Jag bara jagar upp mig. 

- Ta det lugnt. Om du tror du vet hur du skall få fatt på henne så tycker jag du skall försöka. Jag måste hem och lägga mig nu. Men vi kan väl höras imorgon om hur vi gör med väskan? 

- Visst. Hur får jag tag på dig? 

 

Jag funderade. Jag såg ju inte numret hon ringde från på displayen, men fiskade ändå fram min egen mobil. 

 

- Säg mig numret du ringer från, så ringer jag dig. Då kommer du ha mitt, som ett missat samtal, och jag har ditt. Jag tror det är säkrast för att kunna hålla kontakten. Hennes batteri är snart slut och jag har inte den sortens laddare. 

 

- Bra idé. 

 

Hon sa sitt nummer och jag ringde. 

 

- Nu hör jag att jag har inkommande samtal, sa hon. Bra. Jag hör av mig imorgon. Inte för tidigt. Jag lovar. 

- Ok. Bra. Vi hörs, svarade jag och lade på. 

 

 Klockan elva surrade min telefon till på nattduksbordet. Jag tog upp den och tittade sömndrucket på den. Ett sms. 

 

"Hej! Vaken?" 

 

Det tog mig ett par sekunder att samla tankarna. Vad var det här? Vem ... ? Ja visst ja. Handväskan. Kvinnan med den försvunna dottern. Jag svarade snabbt. 

 

"Ja. Nätt och jämt". 

"Åh. Förlåt. Jag tänkte inte så långt." 

"Ingen fara. Nu är jag ju det :-)." 

"Ha ha. Bra. Vad sägs om brunch? Jag bjuder." 

"Visst. Var? När?" 

"Statt? Om en timma?" 

"Blir fint. Ses där. Men ... hur kommer jag känna igen dig?" 

"Det vet jag inte. Men det löser du. Du verkar ju vara påhittig. Ha ha!" 

 

 En timma! Nu blev det bråttom. Jag behövde ju minst en kvart på mig in till stan. Och sedan skulle jag hitta en parkering också. Det var lika bra att hoppa in i duschen på en gång. 

 Det varma vattnet strilade behagligt över min kropp medan jag tvålade in mig. När jag kom till de nedre regionerna kände jag hur det vuxit ut lite stubb. Jag hade ju rakat mig i fredags morse, och nu var det snart söndag lunch, så det var kanske inte fel att ta till hyveln igen, om inte annat så bara för att känna mig fräsch. 

 Efter duschen övervägde jag att trimma skägget, jag hade en variant mellan "cirkel" och "royale", lite gråsprängt precis som mitt hår. Men det var inte så farligt långt, och om jag trimmade det så skulle det bli vasst, så jag beslöt att låta bli. Kinderna och halsen fick däremot en omgång med hyveln och sedan slängde jag på mig en skjorta och ett par jeans och kastade mig ut till bilen. 

 

 Det var tur att jag ändå varit så snabb att komma i ordning, för i stan på gick någon sorts evenemang och det tog närmast en evighet att hitta en plats att parkera. Med andan i halsen stormade jag in i hotellets foajé. Där var så lugnt och fridfullt som man kan förvänta sig en söndag. Jag gick fram till disken för att betala för brunchen. Portieren såg på mig ... 

 

- Martin? 

- Ja. 

- Då är det redan betalt. 

 

... och så visade han mig in i matsalen. 

 

Var hon redan där? Det verkade ju så, även fast jag inte såg någon som kunde vara hon. Jag gick genom rummet och valde ett bord i ett av hörnen, där jag tyckte att jag hade bra uppsikt över lokalen. Det gick en stund. Fortfarande ingen som verkade vilja söka upp mig. Jag fick en idé, tog fram telefonen och skickade ett sms. 

 

"Är du här?" 

 

Ett svagt plingade hördes i lokalen, men jag såg ingen som tittade på sin telefon. Snabbt kom ett svar. 

 

"Ja." 

 

Jag såg mig om. 

 

"Var då?" 

 

Någon fnissade. 

 

"Här. Bakom den stora gröna växten och avskärmningen." 

 

Jag såg mig om igen. Växten? Skärmen? Där! Bakom en spaljéliknande skärm och en hög storbladig växt satt någon. Min telefon surrade igen. 

 

"Kom hit." 

 

Jag tog mina nycklar, telefonen och väskan, och gick dit. Där satt en kvinna, kanske någonstans mellan fem och tio år yngre än mig, med långt mörkt hår, finskurna ansiktsdrag och mörkbruna ögon. Den röda munnen log mot mig. 

 

- Martin? 

- Ja. 

 

Hon reste sig och sträckte fram handen. 

 

- Evelyn. 

- Evelyn? Inte så vanligt ... . 

- Jag vet. Pappas idé. Jag har ingen aning var han fick det ifrån. 

 

Hon blev tyst ett ögonblick innan hon fortsatte. 

 

- Jag hoppas du är hungrig. 

- Utsvulten. 

- Bra. Kom så går vi och tar för oss. 

 

 Vi gick bort till buffén och plockade åt oss av allt det goda och gick sedan och satte oss igen. Under tiden passade jag på att kolla in henne lite diskret. Hon var kurvig, utan att för den skull ha särskilt många extra kilon, och den korta mörkt gröna klänningen satt som ett andra skinn på hennes kropp. Benen var långa och "välsvarvade", och slutade i ett par pumps i samma färg som klänningen. 

 

Efter en lite trevande start flöt samtalet på. Om stort och om smått. Hon var en fantastisk lyssnare, och innan jag visste ordet av hade jag berättat om mitt jobb, min lägenhet, att jag var singel,  att jag hade varit i ett förhållande som tagit slut på grund av jobbet, att vi inte fått några barn. Tillsammans med henne försvann både tid och rum, och jag glömde så när varför jag egentligen var där. 

 

- Visst ja. Det var ju den här du skulle få tillbaka. 

 

Jag plockade upp väskan och räckte den till Evelyn. Hon öppnade den och tittade igenom innehållet. Så såg hon upp på mig. 

 

- Du sa något om att du trodde Lina hade en plan. Vad fick dig att tro det? 

- Behöver du fråga, svarade jag och log. Kondomerna. 

 

Evelyn tittade ner i väskan igen, skrockade lite och såg sedan upp igen. 

 

- Jaså dom. Näää. Dom är mina. Jag lade dem i hennes jackficka. Bara för säkerhets skull. Ifall ... du vet ... . Hon måste ha lagt dem i väskan själv, för den var helt säkert tom när hon tog den. 

Hon fortsatte se mig i ögonen. Verkade vänta på att jag skulle reagera. Jag tänkte att jag här hade en kvinna framför mig, som mindes hur det var att vara tjej i övre tonåren, som mindes hur killar kan vara i den åldern, och inte hade några problem med det, utan försökte se till att göra det bästa av det för alla. 

 

- Så, är du orolig nu, när du vet att hon inte hade dem med sig? 

- Nej. Inte alls. Jag har pratat med henne. Hon sa inte så mycket, men lovade berätta allt när hon kommer hem i eftermiddag. 

- Tror du verkligen hon berättar allt? 

- Jag VET att hon berättar allt. Det är en grej vi har, hon och jag, att vi berättar för varandra efter en utekväll. Inga hemlisar, och alla detaljer. 

- Alla? 

- Verkligen. ALLA. Och den här gången tror jag hon har mer att berätta än vanligt. 

 

Jag skrattade till. 

 

- Vad skrattar du åt? 

- En tanke bara. 

- Vad då? 

- Att få vara en fluga på väggen hemma hos er en söndagkväll. 

 

Först log hon. 

 

- Du skulle må då va'? 

 

Sedan blev hon allvarlig. 

 

- Fast ... vad är det som säger att du inte skulle kunna vara det? 

- Va! 

- Ja ... alltså ... inte en fluga. Men ... . 

 

Hon drog lite på fortsättningen. 

 

- Men ... vad då? 

- Vad säger du om att äta middag med oss ikväll? 

- Allvarligt? 

- Allvarligt. 

- Vad säger din man om... 

- Det finns ingen. Inte nu längre. 

- Åh. Förlåt. Vad ... ? 

- Inte nu Martin. Kanske senare. Jag har haft trevligare än på länge här med dig, och jag vill gärna att det fortsätter så. Och jag vill lära känna dig lite bättre ... 

 

Under tiden hon talade lade hon en hand på min arm. 

 

- ... vad säger du? 

 

Mitt hjärta hade nästan stannat. En mycket attraktiv kvinna, singel dessutom, bad mig följa med henne hem. Vi hade aldrig träffats innan, bara ätit en väldigt lång och väldigt sen frukost, och nu ... 

 

- Visst. Väldigt gärna. 

 

... svarade min mun innan jag hade hunnit tänka klart. 

 

- Härligt! Var har du din bil, eller gick du hit? 

- Den står en bra bit bort. 

- Då så. Då skjutsar jag dig dit, och sedan kör du efter mig. Kom så går vi. 

 

 Vi samlade snabbt ihop våra saker och lämnade frukostmatsalen en och en halv timma efter att jag anlänt. Evelyns bil stod runt hörnet, en stor svart Mercedes SUV. Vi klev in och hon körde iväg. Jag visade henne lätt vägen till min bil. 

 Vid ett tillfälle sträckte hon sig mot handskfacket för att söka efter något. Som av en händelse hamnade hennes hand på mitt ben i stället. Men i stället för att rycka undan den så lät hon den vara kvar, och sakta smeka sin väg uppför insidan av mitt lår, där den stannade bara centimetern från mitt skrev. 

 Kunde man ta det som något annat än en invit? Jag flyttade min vänsterhand över till hennes sida, lade den på hennes lår, och gjorde precis som hon hade gjort, med den skillnaden att jag inte hejdade den förrän jag hade skjutit klänningen uppåt och mitt lillfinger nuddade den varma, lite sträva ytan av hennes spetstrosor. Jag såg hur hon bet sig lite i underläppen ... och precis då var vi framme vid min bil. 

 Motvilligt tog jag bort min hand, och när jag klev ur bilen så ropade hon. 

 

- Du minns var min dotter klev av i natt va? 

 

Jag nickade. 

 

- Då är det bara en liten bit till efter det. Andra skyltade avtaget åt höger och första gården på vänster sida. Ifall vi tappar bort varandra menar jag. 

 

Så rullade hon sakta iväg över parkeringen. 

 

 Att tappa bort henne var inte ett alternativ och jag fick ta till all min kunskap som yrkesförare för att hänga med hennes SUV i min lilla Skoda. Hade hon bråttom? Kanske. Signalerna hon sänt, den lilla stund vi satt i samma bil, hade talat sitt tydliga språk och jag bad till högre makter att hon inte skulle hinna ändra sig. 

 

När vi, efter tjugo minuters körning, svängde in på gårdsplanen började det plötsligt regna. Inget litet lätt regn utan en rätt kraftig skur. Vi satt i varsin bil, tittade på varandra och vågade inte gå ut. Då surrade det till i min telefon. 

 

"Vad ska vi göra?" 

"Vet inte. Det verkar inte som det kommer att hålla uppe än på en stund." 

"Jag orkar inte vänta. Vi springer. Är du beredd?" 

"Jag är med." 

 

Hon gjorde tummen upp genom bilfönstret och sedan klev vi ur våra bilar. I just samma ögonblick öppnade sig skyarna. Regnet bara vräkte ner. I chocken över detta plötsliga skyfall blev vi först stående. Som paralyserade. Sedan, när vi lyckats samla ihop oss, började vi samtidigt springa mot mangårdsbyggnadens ytterdörr. Blöt om händerna, och stressad av regnet, fumlade Evelyn med nyckeln, tappade den, sökte med händerna i pölarna på stentrappan, hittade den igen och fick upp dörren. 

Gapskrattande tumlade vi handlöst in i den stora hallen. Efter att ha ägnat någon sekund åt att samla ihop oss, både kroppsligen och själsligen, såg vi på varandra och brast i skratt igen. Som två dränkta katter stod vi mitt emot varandra. De tunna sommarkläderna hade på nolltid blivit helt genomblöta, så pass så att det rann ifrån dem och ner på golvet. Dessutom stramade de åt om våra kroppar vilket gjorde att en del kroppsdelar, som normalt sett inte hade synts, nu framträdde extra tydligt. 

 

- Hrhm. Vi kanske ska försöka få av oss de här blöta kläderna, sa Evelyn med en oblyg blick mot mitt skrev. 

- Gärna. Visa mig ... . 

- Det finns ett badrum i änden av den korridoren. 

 

Hon pekade och fortsatte. 

 

- Där finns en torktumlare också, som du kan torka dina kläder i lite snabbt. Och bakom dörren hänger en morgonrock. Jag tror den är lagom stor. 

 

Jag följde hennes anvisningar, kastade mina kläder i tumlaren, satte igång den och letade sedan fram morgonrocken. Precis som hon hade trott så satt den perfekt. Jag skulle precis till att lämna badrummet när jag fick se ett relativt stort, rikt dekorerat, skrin ovanpå tvättmaskinen. Jag kikade först ut i korridoren för att se om jag riskerade bli påkommen, men ingen var där, så jag öppnade skrinet. 

Det var nästan att jag först ångrade att jag gjort det. Innehållet var nämligen MYCKET privat. Det första jag fick upp var en dildo. Designen var modern. Mjuka former i rött pastellfärgat silikon. Nästa föremål jag hittade var ett ägg med en lång svans,som en antenn. Också det i rött silikon och med tillhörande fjärrkontroll. 

Efter lite mer botaniserande kunde jag konstatera att Evelyn hade det väl förspänt när det gällde hennes egen njutning. Ett par dildos till, både med kaninöron och utan, en lufttrycksvibrator, ytterligare en variant på ägg-temat, analpluggar och till och med ett par handklovar klädda i röd teddy. 

Jag funderade ett ögonblick. Undrade om hon skulle gilla ... ? Skulle jag våga testa? Ja det skulle jag. Efter att ha kollat att det var laddat stoppade jag ägget i fickan tillsammans med fjärrkontrollen. Sedan rotade jag runt lite till tills jag fann en tub glidmedel. Jag kontrollerade att det var vattenbaserat innan det fick följa efter ner i rockfickan. Sedan gick jag ut ur badrummet. 

 

I hallen såg jag mig omkring. Det varken hördes eller syntes några som helst livstecken. 

 

- Evelyn! 

- Här! Kom upp! 

 

Jag började gå uppför den pampiga breda trappan. 

 

- Var då? 

- I salongen. Första dörren till vänster när du kommit upp. 

 

Jag fortsatte uppåt. När jag kom upp var där som en trapphall med flera dörrar. Den första till vänster, en bred dubbeldörr, stod öppen så jag steg in. En stor sal bredde ut sig framför mig. Mitt i rummet, vid en stor soffa, stod Evelyn. Också hon i morgonrock, med det blöta håret ihopsamlat bakom ryggen och med två glas i händerna. 

 

- Någonting värmande, sa hon och räckte över det ena. Jag hoppas du gillar konjak. 

- Har inte druckit det så mycket. Håller mig mest till whisky för egen del. Men det blir säkert bra. 

- Skål då. Och välkommen. 

 

Hon höjde sitt glas och jag klingade försiktigt mitt emot hennes. 

 

- Tack. 

 

Jag stod tyst ett ögonblick och såg mig om. Överdådet var minst sagt bedövande. Allt andades rikedom. Än en gång funderade jag över om jag skulle våga sätta min spontana plan i verket. Var det värt det? Det skulle så lätt kunna missförstås. Och hur skulle jag få det dit hän? 

 

- Så det är bara du och din dotter? I det här stora huset, frågade jag. 

 

Hon smuttade på sitt glas innan hon svarade. 

 

- Jag förstår om det verkar konstigt. En ensamstående mamma i en sån här stor kåk. Saken är den att min make, Linas far, gick bort för några år sedan. Efter sig lämnade han allt det här, en gård han ärvt av sina föräldrar, och som gått i arv i generationer. Vi, eller egentligen Lina då, stod som enda arvinge. Dessutom hade han en enorm livförsäkring, med mig som förmånstagare. Vi behöver inte lyfta ett finger mer i våra liv om vi inte vill. 

 

- Och då tar du med dig en fattig busschaufför hem. Varför? 

- Det är inte som du tror. Jag tog med Martin hem. En man jag just träffat, och som jag tycker är spännande.  

 

 Jag funderade ett ögonblick inna jag frågade. 

 

- Spännande? Söker du spänning? 

 

Hon rodnade lätt och tog en klunk till. 

 

- Kanske det. Vad tänker du dig? 

 

Jag började gå mot henne. 

 

- Jag vet inte. Hur spännande vill du att det skall vara? 

 

Jag gick runt bakom henne, tätt intill och viskade i hennes öra. 

 

- Blunda. 

 

Med en vibrerande suck slöt hon ögonen. 

 

- Stå stilla. 

 

Hon tog ytterligare ett djupt vibrerande andetag. 

 

Så drog jag skärpet ur min morgonrock, drog det i två varv runt hennes huvud så att det täckte ögonen och knöt till, och i nästa ögonblick förbannade jag att jag inte tagit med handklovarna. Vad kunde jag använda istället? Jag ställde mig tätt bakom henne, sträckte mig runt och lossade hennes skärp. Den tunna morgonrocken gled genast åt sidorna och blottade hennes härliga bröst. Jag lät först händerna söka sig uppåt. Vägde hennes bröst I mina kupade händer. Lekte lite med de styva bröstvårtorna. Kramade och smekte. 

Sedan lät jag dem söka sig neråt. Ner över magen, ner mot ljumskarna, in mot mitten. Kände de välansade håren på hennes venusberg och de helt slätrakade blygdläpparna. Jag hörde hur hon drog efter andan. Väntade på att mina fingrar skulle tränga in. Men det fick vänta. I stället tog jag tag om hennes morgonrock. Drog den sakta bakåt, ner från axlarna och lät den falla. Samtidigt som den föll så lyckades jag lirka ur skärpet. Snabbt virade jag in hennes armar i det och band samman dem bakom hennes rygg. 

 En liten flämtning av överraskning kom över hennes läppar samtidigt som ett litet leende spelade i ena mungipan. Jag lutade mig in mot hennes öra. 

 

- Jag hittade dina saker. 

 

Nu log hon på riktigt. 

 

- Jag trodde nästan det. Hoppades rent av. Vad ...? 

- Shysh. Vänta. 

 

Jag tog fram glidmedlet, tryckte ur en liten klick på fingertopparna och smorde ut den över hennes sköte. Både på utsidan och en bit in. När mina fingrar trängde in i henne drog hon snabbt efter andan, men flyttade också isär benen för ge mig mer utrymme. 

Så tog jag fram ägget, smorde in det noga och tryckte på "ON". Ett diskret surrande ljud kom från den lilla tingesten. Jag tog fjärrkontrollen och ökade intensiteten till max. Nu dansade nästan det lilla ägget i min hand, så jag satte omedelbart ner effekten till den lägsta. 

Efter att ha smort in det med glidmedel förde jag det sedan upp och ner längs hennes springa, hittade öppningen, tryckte till lite lätt och lät det glida in. Evelyn gav ifrån sig ett hummande läte när vibrationerna träffade hennes insida. 

Jag såg mig om. Jag ville ha något hon kunde sitta på. I ena änden av soffan låg en tjock cylindrisk kudde. Jag tog den och placerade den mitt emellan hennes ben. Sedan slängde jag en filt över kudden. Det skulle ju kunna bli fläckar, och den var lättare att tvätta. 

 

Så ställde jag mig bakom henne och lade händerna på hennes axlar, tryckte neråt och viskade. 

 

- På knä. 

 

 Försiktigt, för att inte tappa balansen, tog hon sig ner i knästående och blev sittande på den tjocka kudden. Då gick jag runt henne. Hon försökte följa mig med hörseln, men det kunde inte ha varit lätt då golvet var täckt av tjocka mattor. Därför hoppade hon till lite lätt när jag tog tag om hennes haka och öppnade hennes mun. 

 

- Vill du inte ha ett smakprov på det du släpat hem? 

- Jo, viskade hon. 

- Gapa stort då. 

 

Hon gapade lydigt så stort hon kunde. 

 

Under tiden jag talade hade jag runkat lite lätt så nu stod kuken stenhård. 

 

- Räck ut din tunga. 

 

Ännu en gång lydde hon utan att fråga. 

 

- Bra, Evelyn. Smaka nu på den här. 

 

Försiktigt drog jag ollonet längs hennes tunga. 

 

- Smakar det bra? 

- Ja. 

- Vill du ha mer? 

- Ja. 

- Jaaa ... ? 

- Ja, snälla. 

- Då ska du få mer. 

 

Jag smekte över hennes läppar med ollonet. Hon gapade villigt och jag gled in. Direkt slöt hon sina läppar runt min lem och började suga. Sakta och mjukt gled hon fram och tillbaka, sög och slickade, tog mig lite djupare in i munnen för varje gång. Jag lade en hand bakom hennes nacke och samlade ihop hennes hår i ett fast grepp och frågade ... 

 

- Hur djupt kan du ta den? 

 

... samtidigt som jag tryckte mig in och sedan drog mig tillbaka, men inte helt, ur hennes mun. Hon svarade med ett ... 

 

- Mmmmm. 

 

Jag plockade upp fjärrkontrollen ur fickan och ökade vibrationerna i ägget samtidigt som jag tryckte mig in igen och sedan backade. 

 

- Kan du ta mer? 

- MmHmm, svarade hon med munnen full av kuk. 

 

Jag höjde vibrationerna ännu ett steg och tryckte mig in lite längre innan jag drog mig bakåt igen. 

 

- Mer? 

- MmHmm. 

 

Jag höjde ytterligare ett steg uppåt på ägget samtidigt som jag lät min kuk glida in ännu längre. Det kändes som jag stötte emot något och jag backade instinktivt. Så ställde jag upp ägget på maximal vibration. Jag hade fortfarande min kuk i hennes mun, så hon andades häftigt genom näsan, tydligt påverkad av det lilla äggets rörelser. 

 

- Ännu mer? 

 

Det såg ut att rycka lite i hennes ena mungipa innan hon svarade. 

 

- MmHmm. 

- Okej. Är du beredd? 

- MmmMm. 

 

Jag bytte grepp, så att jag visserligen hade tag om hennes hår, men också kunde hålla med handflatan mot hennes bakhuvud innan jag lät min lem glida inåt, längre och längre in, nådde punkten där det tidigare tagit emot. Där tvekade jag för bråkdelen av en sekund, bara för att få se henne själv trycka sig framåt, pressa mitt ollon förbi sitt svalg och trycka näsan mot min mage. 

Jag släppte taget om hennes hår så att hon själv skulle kunna bestämma när hon skulle ha luft, och till slut backade hon. Men inte helt. För ett litet tag sög hon i små rörelser på mitt ollon innan hon nästan kastade sig framåt och tog mig ner i halsen ännu en gång, rörde huvudet lite från sida till sida, lät sitt svalg jobba med mitt ollon och sedan släppte hon mig. 

Långa strängar saliv hängde mellan min kuk och hennes läppar, så jag tog handen till hjälp och torkade bort dem från hennes ansikte. 

 

- Tyckte du om den? 

- Ja-a. 

 

Hennes röst var ostadig. Kanske beroende på ägget. Kanske beroende på att hon just haft min kuk ner i halsen. Förmodligen båda. 

 

- Vill du ha den någon annanstans? 

- Ja. 

 

Jag gick sakta runt henne. 

 

- Jaaa ... ? 

- Ja, snälla. 

 

Så gick jag ner på knä bakom henne. 

 

- Ja, snälla ... vad då? 

- Ja, snälla. Knulla mig. 

 

Jag satte en hand mot hennes nacke. 

 

- Knulla dig? 

- Ja. Snälla. Knulla mig. 

 

Då sköt jag henne framåt så att hon landade med huvudet och överkroppen på den långa kudden och underlivet helt blottat för mig. Jag stack in handen mellan hennes ben och smekte de svullna sjöblöta blygdläpparna, fick fatt i äggets svans och drog sakta ut det. 

 Hon stönade högt när det först tryckte lite hårdare mot g-punkten och sedan trängde ut genom hennes öppning. Jag stängde av det, stoppade det i fickan och ställde mig sedan tillrätta bakom henne. Så styrde jag min kuk mot hennes väntande sköte, blötte ollonet lite i hennes safter och lät det sedan glida in. Men bara någon centimeter. Jag ville retas lite till med henne. 

 

- Nååå? 

 

Hon låg med huvudet på sida och ett brett leende spred sig över hennes mun. 

 

- Knulla mig. 

 

Hennes röst var hes. 

 

- Knulla mig Martin. Det är så länge sedan ... sååå länge sedan någon förstod vad jag vill ha. Och så länge sedan jag längtade efter en kuk så mycket som jag längtar efter just din, just nu. Knulla mig. 

- Så du har väntat? Och du längtar? 

 

Jag väntade inte på svar utan tryckte mig in i henne. Hårt och bestämt. Ett rop, som var en blandning av lycka och njutning, kom över hennes läppar. 

 

-Åååhhh ... Herre … Gud ... Jaaaa!!! 

 

Jag började röra mig. Sakta ut. Sakta in. Långsamt, långsamt. Kände hur varje millimeter av hennes inre kramade om mig. Omfamnade mig på vägen in. Knep och sökte hålla mig fast på vägen ut. Denna underbara kvinna visste verkligen hur hon skulle behandla en kuk med enbart muskelkraft. 

 

Sakta och gradvis ökade jag tempot. Tryckte på hårdare. Pressade mig in längre. Evelyns stön blev högre. Gällare. Hon var nog nära nu. Jag drog mig ur, sträckte snabbt in handen handen mellan hennes ben, lät två fingrar glida in i henne och började massera den känsliga punkten där inne. Hon flåsade och stånkade och försökte möta mina fingrar så gott det gick. 

 

- Mer, väste hon. 

 

Jag lät ett tredje finger följa med de andra två och sedan fingerknullade jag henne hårt och snabbt. Ett ljud började ta form i hennes bröst, som bara växte och växte tills det blev ett skrik samtidigt som hennes inre kramade om mina fingrar. Då drog jag ut dem och tryckte snabbt in min kuk i hennes krampande fitta. Gång på gång, hårt och skoningslöst, stötte jag in i henne. Ljudet av mina höfter som daskade mot hennes skinkor, mina egna flåsande stön och slaskandet från hennes drypande våta fitta fyllde rummet. 

 

För att få bättre kraft tog jag tag i skärpet som fjättrade hennes armar och drog dem mot mig så att hennes överkropp och huvud lyfte från kudden. Hela tiden rullade den ena orgasmen efter den andra genom hennes kropp, vibrerade likt ljudvågor som trängde upp ur hennes hals, och när jag till sist kände att jag själv var på väg att komma knullade jag henne ursinnigt tills jag kände satsen bana sig sin väg genom mitt underliv för att sedan explodera inne i henne. 

Mitt vrål blandades med hennes tjut när vi båda kom i ett sanslöst klimax. Sakta släppte jag ner henne på kudden igen och stod bara där och flåsade en lång stund. Sedan drog jag mig ur henne. Stora klickar av sperma rann i sega strängar från hennes öppning och ner på filten. Med lätt darrande händer lossade jag skärpet som band samman hennes armar och tog av henne ögonbindeln. 

 

Utmattad och lealös rullade hon av kudden och lade sig på sida på golvet. Jag tog filten, lade mig sked bakom henne och drog filten över oss. Jag vet inte hur länge vi låg där tillsammans, tätt ihopslingrade på den mjuka mattan, men till slut började Evelyn mödosamt resa sig upp. 

 

- Martin? 

- Ja? 

- Det är en sak jag måste få visa dig. 

- Vad då? 

- Du vet ju vem jag är nu. Och vad jag vill ha. 

- Ja. Och? 

- Det är en sak jag vill visa dig. I källaren. Kom med. 

 

Vi drog på oss våra morgonrockar och gick ner två våningar. Där nere kom vi till en tjock ekdörr, med närmast antika gångjärn och lås. Uppifrån en takbjälke fiskade Evelyn fram en stor nyckel som verkligen såg ut att höra till dörren. Hon låste upp och puttade till dörren som svängde upp med ett klagande gnisslande, sträckte in handen och tände belysningen. Vi steg in. 

Trots att ljuset var på så var rummet, som var lika stort som salongen vi just kommit ifrån, sänkt i dunkel. Mitt på golvet, belyst ovanifrån med en spotlight, stod ett stort ekbord med stora handsmidda järnringar utplacerade längs sidorna och i hörnorna. Vid den bortre väggen stod en stor himmelsäng och utmed väggarna fanns diverse anordningar. Också de försedda med järnringar. 

Där fanns också alla möjliga sorters bojor, piskor, rep och mycket mer, prydligt upphängda på krokar och belysta med spotlights. Även om det var första gången jag såg något liknande i verkligheten så rådde det absolut ingen tvekan om vad det här var för slags rum. 

 

- Min man byggde det, och lärde mig uppskatta det, njuta av det. Jag ville visa dig det, i hopp om att du någon gång kanske skulle vilja ... . 

- Hade du tänkt dig nu, eller ... ? 

- Nej nej nej. Lina kommer snart hem. Då måste vi vara i ordning. Hon vet dessutom inte vad som finns här inne. Det är bäst så. 

- Tror du på fullt allvar att hon inte vet? Hon är tonåring ... och tjej, den nyfiknaste varelse som går på vår jord. 

- Hmmm. Du kanske har rätt. Men hon har aldrig antytt något, och aldrig försagt sig heller. Men nu får vi skynda oss. Hon är här när som helst. Men du kan väl följa med till mitt badrum den här gången? 

 

 Sagt och gjort. Jag följde med henne och vi ägnade gott och väl en halvtimme åt att tvätta och smeka varandra i det varma vattnet. När vi var klara såg jag mig om. 

 

- Attans. Mina kläder är i det andra badrummet. Jag får gå dit och hämta dem. 

- Gör det. Jag kör igång maten och går och klär mig sedan. 

- Fint. 

 Jag rev åt mig en handduk som jag virade om midjan och gav mig av. 

 

 Jag var på väg från duschen, genom köket där Evelyn hade börjat med middagen, till det andra badrummet. Jag passerade just hallen när det rasslade till i dörren. I stället för att skynda mig utom synhåll så frös jag i steget, och det var så det kom sig att jag mötte dottern i huset med endast en handduk om min midja. 

 Det var sannerligen en uppenbarelse som klev in genom dörren. Visserligen syntes det tydligt att hon just gjort en oplanerad övernattning. Kläderna var lite i oordning, dessutom dyblöta efter en lång promenad i ösregnet, och sminket som var lätt utsmetat skvallrade också om att hennes natt hemifrån varit allt annat än kalkylerad. 

 Men det gjorde henne inte desto mindre vacker. Hon var kurvig på samma sätt som sin mor, och med samma finskurna anletsdrag, men till skillnad från moderns mörka hårsvall så hade hon långt blont hår uppsatt i en tofs. En riktig Instagram-prinsessa. 

 

Hon tvärstannade när hon fick syn på mig och de isblå ögonen granskade mig från topp till tå. Ögonen glittrade till och ett litet leende spelade i ena mungipan. Jag var precis på väg att säga någonting, oklart vad, när Evelyn kom utfarande från köket med morgonrocken fladdrande runt sig. 

 

- Lina! Redan? Bra. Det här är Martin. Det var han som hittade din telefon ... i MIN väska. 

- Okeeej. Hej Martin. 

- Hej. 

 

Evelyn rusade ut i köket igen, men ropade till oss där utifrån. 

 

- Maten är klar om en timma! Gå och gör er i ordning så äter vi sedan. 

 

Lina och jag gick tysta åt varsitt håll, glada att slippa den pinsamma tystnaden. 

 

 

Senare, vid bordet, var det Evelyn som först bröt isen. 

 

- Sååå ... . Hur gick det igår? 

 

Hon spände ögonen i Lina. 

 

- Mamma! Jag vet inte om jag vill. Inte nu ... inte när han ... . 

 

Hon tittade menande åt mitt håll. 

 

- Martin känner till våran lilla grej. Och jag vet att han tål det. Berätta nu. 

 

Lina överlade ett ögonblick med sig själv. Sedan ryckte hon på axlarna och började. 

 

- Alltså. Kvällen ute var väl helt okej, men vi var rätt många, så det blev aldrig läge att prata med Mackan som jag hade tänkt. 

- Okej? 

- Nä. Men sen tog vi ju bussen då, som ni båda vet. Men inte alla. Några stannade i stan eller gick hem, så det var inte lika många som hängde på hem till Cindy. Och det var väl tur det. 

- Så du fick ... . 

- Njae. På sätt och vis. Cindy föreslog att jag skulle sova över. Och jag övertalade Mackan att stanna. 

- Behövde han övertalas? 

- Inte särskilt ... 

 

Lina fnissade lite. 

 

- ... och ganska snart efter att det blev bestämt, ville han gå och lägga sig. 

- Hur var det då? Jag menar ... första gången och allt. 

 

Jag hajade till. Första gången? Det hade jag aldrig gissat. Jag menar ... hon hade ju varit ute och "klubbat", så hon hade ju trots allt fyllt minst arton. De flesta tjejer hade ju fått “första gången” avklarad när de var i den åldern. Eller gav sken av det i alla fall. 

 

- Ja men vad tror du? Vi hade ju inga gummin. Dessutom blev jag lite besviken när jag först fick se honom. Jag menar ... han är ju rätt "biffig" ... jag hade väntat mig lite mera ... . 

- Att han skulle vara större menar du? 

- Jaaa, men alltså, det var ingen fara. Han är en "Grower". 

- En vad, inflikade jag. 

- En "Grower". 

- Jag fattar fortfarande inte. 

- Snälla. Måste jag? 

 

Hon tittade bedjande på sin mor, som bara flinade åt henne. 

 

- Men okej då. Man skiljer på "Growers" och "Showers". Är du med? 

- Nä. 

- Men Åååhhh! Driver du med mig? Måste jag säga det rakt ut? 

 

Det syntes hur hon tog sats mentalt innan hon fortsatte. 

 

- Kukar. Killars kukar när de är slaka. 

 

Evelyn frustade till av skratt och Lina blängde surt på henne men fortsatte. 

 

- Ena sorten ser man direkt hur stor den är för den hänger stor och tung när den är slak, men blir inte så mycket större när den blir styv. Den "visar upp sig" ... "Shower". Den andra sorten är rätt liten från start, men växer väldigt mycket och blir minst lika stor som den första sorten ... "Grower". Mackan är en "Grower". 

 

Lina tittade okynnigt på mig. 

 

- Vilken sort är du, Martin? 

 

Jag, som just tagit en klunk vin, satte i halsen och fick en förfärligt hostattack, men Evelyn kom till min undsättning och svarade. 

 

- Han är lite av en "Shower" … och definitivt en "Grower". 

 

Lina stirrade på sin mamma ... 

 

- Du menar ... ? 

 

... och måttade med händerna. 

 

- Lite till, sa Evelyn. 

 

Lina ökade avståndet mellan sina handflator med ett frågande uttryck i ansiktet. 

 

- MmHmm. Precis så, bekräftade Evelyn. 

 

Lina såg först på henne. Sedan på mig. Hon hade fått något simmigt och drömmande i blicken och, utan att hon tänkte på det, så slickade hon sig om läpparna innan hon lite sorgset slog ner blicken. 

 

- Hur är det Lina, frågade Evelyn. Du fick alltså inte till det igår? 

- Men jag sa ju. Vi hade ju inga gummin. Det blev att använda händer och mun, och det var väl okej i och för sig, men det var inte vad jag hade tänkt mig. 

- Du ville bli av med oskulden, eller hur? 

- Ja, pep Lina. Det var planen. Men det blev bara "handarbete" och en avsugning. Och sedan, när HAN var klar, så var han inte intresserad längre utan lade sig under täcket och somnade. 

- Vilket jävla rövhål. Gick han inte ens "ner" på dig, utbrast jag och bet mig genast i tungan. 

- Eller hur! Jo. Han slickade lite, men sen ville han byta. Men ändå! Bara skita i en sådär. Bara för att han var klar! Han kan ju glömma att få nåt av mig nån mer gång. 

- Bra där. Unga grabbar har noll koll. 

 

Lina betraktade mig ett par sekunder. 

 

- Var du också sån, Martin? 

- Nej. Eller. Vad ska jag säga? Jag var rätt blyg. Fick inga tjejer när jag var i din ålder. Men senare, när det lossnade för mig, så kunde det väl hända att det blev någon enstaka "töm och glöm". 

- Töm och glöm? Kallade ni det så? 

- Mmmm. Inte världens snyggaste uttryck. Men inte världens snyggaste handling heller. 

- Ha! Works both ways! Jag tömde honom. Nu skall jag glömma honom. Sug på den! 

 

Trots den kaxiga attityden i det hon sade så fanns det ett stänk av bitterhet i rösten. Evelyn lade en hand på hennes arm. 

 

- Ta det inte så hårt, gumman. Det finns fler. Och att döma utifrån vad du har berättat så hade det inte blivit bra. Gummi eller ej. Tror du på fullt allvar att han hade ansträngt sig mer om ni hade kunnat ligga på riktigt? Det hade slutat på precis samma sätt. Men ta det lugnt. Du kommer hitta någon. Jag lovar. 

 

Lina såg lite gladare ut. 

 

- Okej mamma. Du har säkert rätt. Men ... NU mamma ... 

 

Hon spände ögonen i sin mor. 

 

- ... så vill jag höra allt. ALLT. 

 

 

Evelyn brände av ett leende åt mitt håll och började berätta. Först om det där förvirrade telefonsamtalet på morgonen och träffen på stadshotellet. Sedan om vad som hände i bilen när hon skjutsade mig till min bil. Hur jag hade följt henne hem. Störtregnet. Ägget. Hur jag bundit henne. Allt vi hade gjort. Mycket detaljerat och med mycket känsla. Hon höll inte inne med någonting 

 

När Evelyn var klar satt Lina alldeles tyst ett ögonblick. Det syntes att hon definitivt inte var oberörd av sin mors målande beskrivningar, och satt nästan och skruvade sig på sin stol. Till slut sa hon. 

 

- Det låter väl som det bästa du varit med om på länge. Har jag fel? 

- Det har du inte. 

 

Lina log och såg forskande på mig. 

 

- Har hon visat dig rummet i källaren? 

 

Nu var det min tur att skratta. Jag såg på Evelyn som var röd som en tomat i ansiktet. 

 

- Det har hon. 

- Men det var inte där ni ... ? 

- Nej. Idag kändes det bara som hon testade mig. Lite av en "provtur". En annan gång ... . 

 

Jag log mot Evelyn. Lina såg ner i bordet och sedan upp igen. 

 

- Du stannar väl, Martin? Jag menar ... dina "töm och glöm"- dagar är väl över sedan länge. 

 

Evelyn gav ifrån sig en fräsande protest. 

 

- Lina! Så kan du väl inte säga! Och vad får dig att tro att han vill stanna? 

- Han är ju här nu. Han kunde lagt benen på ryggen och stuckit för länge sedan, som alla de andra, innan jag kom hem. 

 

- Alla de andra? Så många har det väl ändå inte varit? 

- Nä. Men ett par stycken är det. Snälla Martin. Säg att du stannar. Det är så trevligt att ha en man i huset. 

 

Hennes mor skrattade till. 

 

- Hör du hur du själv låter? Som en unge som hittat en bortsprungen hund. "Snälla mamma. Vi kan väl behålla honom?" 

- Ha ha! Jaaa. Men allvarligt. Snälla mamma. Vi KAN väl behålla honom. 

 

Linas kontring fick oss alla att gapskratta, men sedan lade Evelyn en hand på min arm. 

 

- Allvar nu. Jag vill faktiskt gärna att du stannar. I alla fall inatt. Så tar vi det därifrån imorgon. För det är som Lina säger. Det ÄR trevligt med en man i huset ... igen. Vad säger du? 

 

Två generationer kvinnor tittade förväntansfullt på mig och den här gången tänkte jag färdigt innan jag öppnade munnen. 

 

- Jag har ingenstans jag måste vara imorgon. På tisdag börjar jobbet igen och till dess har vi nog lyckats komma underfund med saker och ting. 

 

 

Efter en god middag och lite tv-tittande låg Evelyn och jag ett par timmar senare i hennes stora säng. Vi pratade än en gång om stort och smått. Med huvudet på min axel, och ena benet över mina, låg Evelyn och smekte min bröstkorg. 

 

- Vet du, började hon. Jag kan inte hjälpa att känna att Lina hade en baktanke med det här. 

- Hur menar du då? 

- Det här att du skulle stanna. Jag såg hur hon reagerade när jag berättade om oss, och den här gången tror verkligen jag att hon har en plan ... 

 

Hennes hand sökte sig längre och längre ner, in under täcket, och började sakta smeka min kuk, som omedelbart reagerade och började styvna i hennes hand. 

 

- ... en plan där DU är med HENNE ... 

 

Hon tog tag om den, höll den rakt upp från min kropp och runkade den sakta under täcket samtidigt som hon viskade. 

 

- ... och nu är jag säker. 

- Säker? Säker på vad då? 

- Att hon har en plan. 

- Vad får dig att tro det? 

- Titta inte nu, men hon står i dörren och tittar på oss. 

 

Mitt hjärta hoppade över ett par slag. 

 

- Men ... 

 

Min första instinkt var att ta bort Evelyns hand men hon lät mig inte. 

 

- Shhhh. Lugn. Jag tror faktiskt att det är bäst att låta det hända. Om det är okej med dig? 

- Om det är okej med mig!?! Du menar att det är okej med DIG? 

 

Evelyn nickade, och jag bara svalde och nickade tillbaka. 

 

 Så fort vi kommit överens om den saken flyttade sig Evelyn neråt i sängen och vek undan täcket. Hon hade hela tiden runkat mig sakta, och nu kände jag hennes mjuka läppar mot mitt ollon. Hon kysste det stillsamt, lät tungan spela runt det ett par varv och lät mig sedan sjunka in i hennes varma mun. 

 

Jag vet inte om hon signalerade till sin dotter att det var okej att komma in, eller om det bara hände ändå, men snart var Lina också uppe i sängen. Hon satt på knä, helt naken, bredvid mig. 

 

- Lina. 

 

Evelyn såg allvarligt upp på sin dotter. 

 

- Sätt dig över hans ansikte. Jag vill att du ska få känna hur bra det verkligen kan vara. 

 

Lina såg osäkert på mig. Sedan på sin mor som bara nickade. Sedan på mig igen, slickade sig om läpparna och grenslade sedan mitt ansikte. Jag räckte ut tungan. Lät den följa skåran i hennes helt renrakade sköte. Dela de mjuka blygdläpparna och släppa ut de allt mer svullna inre, som trängde ut likt kronbladen på en blomma. En liten droppe hängde på klitoriskappans spets. Jag slickade i mig den och märkte hur en rysning riste hennes kropp. 

Det var signalen för mig att börja slicka på allvar. Hon satt fortfarande rakt upp över mig så jag sträckte upp händerna, letade lite, fann hennes bröst och började massera dem, nypa och dra lite i bröstvårtorna. Hon stönade mjukt och flyttade runt underlivet för att få min tunga precis där hon ville ha den. Hon skrockade till. 

 

- MmmHmHm. Ditt skägg. Det kittlas. 

-Åh. Förlåt. Vill du att jag ... ? 

- Nej nej nej. Det känns bara mys ... Mmmmm. Det här ... det var ... något helt ... annat. 

 

Så kände jag hur hon ändrade ställning över mig, lutade sig framåt och började en viskande konversation med sin mamma. 

 

- Mamma. 

- MmMm. 

- Vad stor den är. 

 

Evelyn slutade suga för ett ögonblick. 

 

- Mmaahh. Den här? Näää. 

- Jooo. 

- Nej. Den är väl som de flesta andra. Kanske aningen större. Men inte ... . Så du menar ... ? Mackans? Att den var ... ? 

 

Lina fnissade. 

 

- Jaaa. Mycket. 

 

Det kändes hur Lina skrattade, för hennes kropp hoppade lätt. Även Evelyn verkade ha svårt att hålla sig för skratt, för hennes hand stannade upp ibland, men till slut lugnade hon sig och tog mig i munnen igen. 

Lätt distraherad av deras samtal hade jag slutat slicka Lina. Nu återupptog jag min syssla och lät tungan löpa bland de fuktiga vecken. Lina stönade nöjt och tryckte sig hårdare mot min mun. Så viskade hon mellan stönen. 

 

- Är han god? 

- Mmmmm. 

- Är det inte jobbigt? Jag menar ... den är ju inte liten. 

- MmmmMm. 

- Får jag prova? 

- MmMmmm. 

- Jag måste få prova. 

- Mmmaahhhh ... Okej ... Visst. 

 

Jag kände svalkan när luften träffade den saliv Evelyn lämnat efter sig, och sedan Linas läppar som prövande slöt sig runt mitt ollon. Försiktigt började hon suga sig ner och upp längs kukens skaft. Jag hörde hur Evelyn tyst instruerade henne. 

 

- Du kan suga lite hårdare, och kanske ta in den lite längre. 

 

Jag kände hur Lina ökade sina ansträngningar samtidigt som Evelyn fortsatte viska sina tips i hennes öra. 

 

- Du kan prova att humma lite. Det brukar dom tycka är skönt. 

 

Lina provade. 

 

- Mmmm ... Mmmm ... Mmmm ... Mmmm ... 

 

Jag märkte på hur hon rörde sitt underliv hur hon kom närmare och närmare sin orgasm. På en ingivelse tog jag ett stadigt tag om hennes skinkor. Sedan försökte jag få in så mycket jag kunde av hennes blygdläppar och klitoris i munnen och tajmade med nästa tillfälle hon hade sugit in så mycket av mig som möjligt. Då sög jag hårt samtidigt som jag slickade hårt och snabbt på hennes klitta. Effekten var omedelbar. 

 

- MmMmMmMmMmMmMmMmMm ... 

 

Hon krökte rygg likt en katt samtidigt som hon sög vansinnigt hårt på min kuk. Jag tryckte henne hårt mot mig och fortsatte suga och bearbeta hennes känsliga knapp. Hela hon vibrerade när orgasmen rusade genom hennes kropp. Hennes stön blev allt högre ... 

 

- MMM ... MMM ... MMM ... MMMMMM ... 

 

... och hon sög så hårt att jag trodde att hon snart skulle bita mig. Men så släppte hon mig med munnen och skrek rakt ut ... 

 

- ... MMMM MAMMAAAA!!! ÅÅÅÅHHH!!! 

 

... för att i nästa sekund rasa ihop över mig. 

 

Jag måste erkänna att det kändes märkligt att hon ropade på sin mamma när det fick för henne. Samtidigt var det på något sätt fint att hon var med och kunde se till sin dotter. Jag såg hur hon ömsint böjde sig över Lina och smekte henne över det blonda håret. Lina reste till sist upp huvudet och ruskade tankarna på plats. 

 

- Hur är det, frågade Evelyn. 

- Det var det värsta, flämtade Lina. 

- Men det var väl bra? 

- Mmmm. Mycket ... 

 

Lina log. 

 

- ... men nu tycker jag att han får ta hand om dig en liten stund. Sätt dig som jag gjorde. Jag vill se hur det ser ut. 

 

Evelyn nickade och kravlade sig upp från platsen vid mina ben, svingade ena benet över mig och satte sig tillrätta över min mun. Lina hade ju bett om att få se hur det såg ut så jag sträckte snabbt upp händerna och började massera Evelyns bröst. 

 

Nästan omedelbart kände jag hur en av hennes händer förenade sig med mina och hjälpte till att smeka de mjuka kullarna, samtidigt som den andra hjälpte till att smeka fittan. Så spetsade jag min tunga och räckte ut den så långt det gick. Evelyn kände det omedelbart och började rida den sakta. 

 

Plötsligt var det någon som rörde vid min kuk, och det var inte Evelyn. En hand greppade varsamt om skaftet och började runka mig sakta. Den rörde sig varsamt smekande upp och ner längs skaftet. Ibland ända upp över ollonet. Jag kände hur lite saliv träffade det och hur handen varsamt smorde ut den. 

Så kom tungan. Den gled prövande längs undersidan av skaftet, från ollonet ner till roten, och sedan upp igen. Sedan ett par försiktiga kyssar. På ollonet. På strängen. Kyssarna letade sig neråt. Längre och längre ner. Precis vid roten. 

En hand lyfte upp min pung. Vägde den. Andedräkt fläktade mot skinnet. Tungan snuddade vid det. Läppar. Läppar och tunga. Smakade. Smakade och sög sedan in min ena testikel. Jag sände en tacksam tanke till min rakhyvel och att jag beslutat mig för att använda den. 

 

Ovanför mig gned sig Evelyn allt mer intensivt mot min mun och hennes andning blev allt häftigare. Plötsligt hörde jag henne viska ... 

 

- Gu .. mma .. an? Var .. har du .. lärt .. dig det där? 

 

Lina sög fortfarande på min ena pungkula. 

 

- MmMmMmMm ... 

- Li .. na! 

- MmMm ... Ja? 

- Va .. ar .. har du .. lärt .. dig .. det där? 

- Var tror du? 

- Vad .. ååhh .. vet ... jag? 

- Gissa. 

 

Lina sög in min andra testikel. 

 

- MmMmMmMm ... 

- Du .. menar .. ? 

 

Hon avslutade inte meningen, men det var solklart vad hon menade. 

 

- MmMmMmAaahh! Mamma! Jag har fyllt arton! Så klart jag har! Vad trodde du? 

 

Just i det ögonblicket bestämde jag mig för att det var färdigpratat. Jag slog mina armar om Evelyns lår så att jag kunde trycka henne mot mig och gick lös ordentligt på hennes klitoris. Jag hörde hur hon tog tre djupa andetag, sedan grävde hon in sina naglar i mina armar, gav ifrån sig ett högt stön ... 

 

- ÅÅÅÅÅÅHHHHH!!! 

 

... och kom så att hela hennes kropp skakade, innan hon föll åt sidan och lade sig på sida bredvid mig. Men hon låg inte kvar länge. Strax var hon uppe, klev ur sängen, gick bort till sängbordet, rev runt lite i lådan och kom tillbaka med en tub glidmedel. 

 

- Lina? 

 

Lina lekte och sög fortfarande på mina kulor. 

 

- MmmMm. 

- Låt honom svalna lite. 

- Varför? 

- Det är dags. Fortsätter du sådär så kommer han innan du ens har hunnit sätta dig till rätta. 

- Okej. Säg vad jag skall göra. 

- Ta den här och smörj in dig. 

- Men jag är redan blöt. 

- Jooo. Men det blir skönare. Särskilt om det är första gången. Jag lovar. Se till att få in lite innanför öppningen också. 

 

Lina tog tuben, tryckte ut en stor klick i handen, lämnade tillbaka den och började stryka ut gelen på och i sin fitta. Det syntes att hon gillade det. I synnerhet när hon lät två fingrar glida in. Då slöt hon bara ögonen och suckade. 

Under tiden försökte Evelyn smeta på lite gel på min kuk utan att det skulle bli för upphetsande, vilket inte var lätt eftersom den var fylld till bristningsgränsen och knappt tålde beröring. Till slut var hon i alla fall nöjd och tecknade till Lina att hon skulle komma. 

 

- Grensla honom nu. 

- Varför då. Jag vill ligga. 

- Tro mig. Det är bättre om du kan styra. 

 

Lina nickade och började försöka sätta sig över mig. 

 

- Ska vi inte ha kondom, frågade jag. 

- Det behövs inte. Jag tar piller, svarade Lina. 

- Men du hade ju skickat med ... 

 

Jag tittade på Evelyn. 

 

-Dom? Det var för att skydda mot grabbar som slarvar runt. Nog så farliga. Och det vet hon om, och har vett att skydda sig. Men det är inte du. En slarver menar jag. Eller hur? 

 

Hon såg på mig och log. 

 

- Nej. I och för sig. Men jag tänkte ... 

- Vad då? 

- ... att om jag har en så kanske jag känner mindre och kan hålla emot längre. 

- Ingen dum idé. 

 

Hon sprang bort till sängbordet och letade i lådan. När hon kom tillbaka hade hon ett litet paket i handen. Hon räckte det till Lina. 

 

- Här. Varsågod. 

- Ska jag? 

- Ja. Du måste kunna. Och du kan torka av hans kuk lite. Lite glid innanför gör inget. Men inte så mycket. Använd lakanet. 

 

Lina greppade lakanet och torkade av mig så gott det gick och började sedan, lite tafatt, rulla på mig kondomen. Sedan hjälpte Evelyn till att smörja på nytt glidmedel och Lina ställde sig på knä över mig. 

 

- Ta den nu med handen och rikta upp den. 

 

Lina gjorde som hon sa. 

 

- Bra. Sänk dig ner nu. Känn efter. Hitta öppningen. 

 

Djupt koncentrerad såg jag hur Lina försökte, kände sig för, och det syntes tydligt i hennes ansikte när hon hittade rätt. Hon slöt ögonen. Lät sina sinnen koncentrera sig till den punkt där mitt ollon nu befann sig. Rörde lite på höfterna. Sänkte sig ner lite. Men bara lite. Sedan upp igen. Bara så mycket så att jag fortfarande var kvar I henne. 

Hon sänkte sig lite igen. Försiktigt. Sakta. Lite längre. Kände efter. Sänkte sig lite till. Stannade. Höjde sig lite. Sänkte sig igen. För varje gång lite längre ner. Grimaserade lite. Gjorde det ont? Kanske. Men hon tänkte inte låta det stoppa henne. Lina höjde sig lite igen och sänkte sig sedan. Snabbare den här gången. Mer bestämt. Det var tillräckligt för att jag skulle glida hela vägen in. Först kom en liten flämtning. Sedan ett knorrande läte. 

 

- Mmmmm. Fyfaaan mamma. Det här är skönt. Han är skön. Sååå skööön. 

- Jag vet. Min första gång var inte såhär. Gjorde bara ont. Det var därför ... 

- Tack mamma. 

 

Lina vickade lite på höfterna. Kände på min kuk med fittmusklerna. Kramade om mig. 

 

- Rid honom nu. 

 

Evelyns ord kom i en hes viskning. Lina började sakta röra sig upp och ner. Högre upp. Hårdare ner. Vid ett tillfälle gled jag ur henne, men hon fångade snabbt in mig och på ett ögonblick var jag inne i henne igen. Ingen tvekan. Ingen rädsla. Bara njutning. Njutning och hunger 

 

Hon var så vacker där hon red mig. Jag ville röra vid henne, men tvingade mig själv att låta bli. Jag fick inte. Jag vara bara ett redskap i det här ögonblicket. Men inte desto mindre visste jag inte var jag skulle göra av händerna. Förmodligen såg Evelyn hur det var fatt  för hon böjde sig över mig, tog min högra hand och kysste mig, samtidigt som hon styrde min hand in mellan sina ben. Vätan kändes tydligt mot mina fingertoppar och strax var två av mina fingrar inuti henne. 

 

Kyssen blev lång, men till slut släppte hon den, såg mot sin dotter och sa ... 

 

- Öka tempot lite och använd fingrarna också. 

 

Sedan gick det snabbt. Jag kände, mer än såg, hur Lina började bearbeta sin klitoris med fingrarna. Hennes rörelser blev ryckiga och orytmiska och hennes stön övergick i små gälla skrik innan hon riste till och föll framåt. Instinktivt slog jag min lediga arm om henne där hon fortfarande låg och juckade. Jag hade hoppats kunna hålla emot, men hennes fortsatta rörelser och hennes kramande fitta, tillsammans med hennes mjuka varma kropp mot min  gjorde att det brast för mig. 

 

Jag tittade urskuldande mot Evelyn, men hon bara log. 

 

- Det gör inget. Jag är förvånad att du lyckades hålla emot så länge som du gjorde. 

- Men ... 

 

Jag gjorde en gest mot Lina. 

 

- Ingen fara. Jag såg att du försökte låta bli att röra henne. Och jag trodde att jag skulle ta illa upp om du gjorde det. Men när det gick för henne ... och när du höll om henne ... det var så vackert ... att jag bara blev alldeles varm. 

 

Medan Evelyn talade hade Lina rullat av mig och satt sig upp bredvid sin mamma. Evelyn lade en arm om hennes axlar. 

 

- Är allt bra? 

- Mmmmm. Det är jättebra, men ... 

- Men vad då? 

- Men jag vill ha mer. 

 

Evelyn log. 

 

- Mer av vad? 

- Jag vill ha mer kuk. Jag vill knulla. Bli knullad. 

- Så klart. Jag fattar. Vi är nog mer lika än jag har trott. Martin? 

 

Evelyn såg frågande på mig. 

 

- Jag vet inte om jag kan. 

 

Lina såg besviket på Evelyn, och Evelyn tittade på mig. 

 

- Kanske med lite hjälp? 

- Hmm, kanske. Men jag lovar inget. 

- Så klart. Kom och hjälp mig här, Lina. 

 

Lina kravlade sig genast fram och Evelyn bytte plats så att de halvlåg på var sida om mig. Mor och dotter. Sida vid sida. Huvud vid huvud. Redo att göra sitt bästa för att få igång mig igen. 

 

Lina var den som först skred till verket. Hennes först kyss landade på ollonsträngen. Lång och sugande. Det pirrade till hela vägen upp till skalpen, och fick mig att tro på att det här nog faktiskt skulle kunna gå vägen. Vartefter som de turades om att suga mig ställde sig min kuk i allt stramare givakt. Det var verkligen en upplevelse att känna hur de byttes vid. Linas försiktiga, lite trevande sätt, och Evelyns mera självsäkra och handfasta teknik. 

Vid ett tillfälle, kanske för att visa sin dotter, tog Evelyn mig ner i halsen. Lina flämtade till. 

 

- Mamma! Var har du lärt dig göra sådär? 

- Inte där du lärt dig dina tricks i alla fall. Din pappa ville ha det så. Det var bara att lära sig. 

- Får jag prova? 

- Det krävs träning. Du kanske ska börja med någon av dina dildos? 

 

Lina såg inte helt nöjd ut med svaret men det tog Evelyn ingen notis om. 

 

- Så. Nu är han redo. Varsågod, sa Evelyn. 

- Jag tycker vi delar honom. 

- Är du säker? 

- Skojar du? Vi ska ju "behålla" honom ... 

 

Lina fnissade, tecknade citationstecken i luften och fortsatte. 

 

- ... då måste vi ju kunna dela honom också. 

- Om Martin är med på det så ... ? 

 

Evelyn kastade en blick på mig. 

 

För mig var det inte helt och hållet självklart. Visst kunde man tycka att jag ju redan hade haft sex med Lina. Men det hade varit mera som en tjänst. För att hennes mamma ville ge henne en fin "första gång". Men att knulla dem båda, för det var det det handlade om nu, var i min värld en annan sak. Till slut var jag tvungen att fråga Evelyn. 

 

- Vad gör det här med dig och mig? 

- Jag vet inte. Ingenting antar jag. Vi har ju redan börjat. Varför inte fortsätta. 

- Det är ju inte som att du är min pappa. Och jag är myndig, fyllde Lina i. 

- Precis, sa Evelyn. Som mannen i huset får du ta hand om oss båda. 

 

Jag funderade lite till. Jag skulle bli “Mannen i huset”, med allt vad det innebar ... och uppenbarligen lite till. Evelyn tittade ner mot mitt skrev. 

 

- Tänk inte för mycket, Martin. Du tappar tryck. 

 

Hon böjde sig ner och sög mig ett par gånger, så att jag hårdnade igen, och såg sedan upp. 

 

- Sååå. Vem av oss får börja? 

 

Min röst stockade sig lite men jag fick i alla fall fram ... 

 

- Ska vi börja med Lina? 

 

Lina fnissade lyckligt. 

 

- Visst. Var vill du ha mig? 

- På rygg. Vid sängkanten. Och Evelyn. Du får ... nej … du måste använda dina händer under tiden. Jag vill se dig göra det. 

 

Under tiden jag instruerade Evelyn hade Lina lagt sig till rätta på sängkanten. Jag ställde mig upp och placerade mig mellan hennes ben. Jag lyfte upp hennes fötter på mina axlar, slog armarna om hennes ben och drog henne ännu närmare kanten med orden ... 

 

- Så du vill bli knullad? 

 

... samtidigt som jag drog ollonet upp och ner i hennes blöta springa. 

 

Hon sa ingenting, men nickade samtidigt som hon bet sig i underläppen. 

 

- Då så ... 

 

Med hennes blick låst i min siktade jag in mig mot öppningen och tryckte mig sakta in. När jag var som längst in stannade jag. 

 

- ... men du skall veta att ... 

 

Jag började röra mig i henne. Sakta. Fram och tillbaka. 

 

- ... det finns egentligen ... inget estetiskt ... tilltalande ... i ett ... knull. 

 

Jag såg hur hon började flämtade lite. 

 

- Det är rått. Hårt. Och svettigt ... 

 

Jag höjde tempot lite. 

 

- ... men samtidigt ... ändå vackert ... på nåt' sätt. 

 

Så tog jag hennes ben och tryckte dem ifrån mig i knävecken, ut åt sidorna, så att hon låg vidöppen för mig. 

 

- Du ger dig ... till mig ... och jag ... tar emot ... din gåva ... med allt ... jag har. 

 

Jag höjde tempot lite till en hård och distinkt rytm där varje stöt gick djupt in i henne. Lina flåsade och kved samtidigt som hon hjälpte till att hålla i sina ben. Drog dem brett isär. Gav mig plats. 

 

- Så ... Lina. Hur känns det … att bli … knullad? 

 

Jag väntade inte på svar, utan ökade bara takten ytterligare, och knullade nu henne verkligen riktigt hårt. Hennes ögon och mun spärrades upp och jag kunde känna hur motståndet ökade för varje gång jag trängde in. En rynka bildades mellan hennes ögonbryn och så slöt hon ögonen, böjde nacken bakåt och kved ut sin orgasm. 

 

För ett litet ögonblick dröjde jag kvar i henne. Kände hennes kramper. Sedan drog jag mig ur. 

 

- Nu är det din tur ... 

 

Jag såg på Evelyn. 

 

- ... hur vill du ta den? 

- Bakifrån. 

- Okej. Kom hit då. Och du, Lina. Du fortsätter för hand. Jag är inte klar med dig än. 

 

 Evelyn hade snabbt ställt upp sig, på alla fyra, precis vid sängkanten, placerat benen brett isär och putade förföriskt med rumpan. Jag siktade in mig och tryckte sedan till med ett stadigt tag om hennes höfter. Hon stönade högt av njutning och lust när jag penetrerade hennes väntande sköte. Med henne behövde jag inte börja försiktigt. Jag hade ju lite hum om hur hon ville ha det.

Hårt och rått. Jag knullade henne så att det slaskade när min påle plöjde hennes dyblöta fitta. Båda två stönade vi och flåsade högljutt och svetten började tränga fram på våra kroppar. 

 

- Smiska henne, viskade plötsligt Lina. 

 

Jag såg på henne där hon halvlåg i sängen, med ena handens fingrar begravda inuti sig och masserade brösten med den andra. 

 

- Smiska henne. Du vet att hon vill det. JAG vet att hon vill det. 

 

Linas ögon glödde av upphetsning när hon sa det. Jag såg på Evelyn, på hennes runda skinkor, höjde handen och klatschade till. Ett högt stön kom över Evelyns läppar samtidigt som hennes inre stramade åt runt mig. 

 

- Igen. 

 

Linas uppmaning gick inte att bortse ifrån. Jag klappade till en gång till och ett utdraget ... 

 

- Åååååååhhhhhh! 

 

... kom ifrån Evelyn. Också denna gång kramade hennes fitta om mig lite hårdare. 

 

- En gång till. Hon gillar det, väste Lina. 

 

Jag höjde handen en gång till och smiskade till henne två gånger i rask följd just där hennes skinka började få en lätt rosa färg. Evelyns inre svarade direkt i en lång kramp samtidigt som hon med en serie ... 

 

- Aahhh ... Aaahh ... Aaaahhh! 

 

... nu stötte sig emot mig i jakten på sitt hägrande klimax, och med ett långt ... 

 

- MmMmMmMmMmMmMmmmmmm. 

 

... stannade hon upp. 

 

Precis som med Lina så dröjde jag kvar inne i Evelyn och njöt av hennes orgasms efterdyningar. När jag väl drog mig ur så hade Lina ställt sig på alla fyra bredvid sin mamma. 

 

- Nu är det min tur, kvittrade hon. 

- Jag anar att du vill ha samma sak. 

- Ja-a! 

- Är du säker? Exakt samma? 

- Absolut. 

 

Lina såg på mig över axeln, log och vickade på rumpan så att skinkorna dallrade. 

 

- Dåså 

 

Jag spottade i handen och gned ut saliven över mitt ollon, runkade lite, ställde mig tillrätta, siktade och tryckte mig in. Lina mötte mig i min rörelse. Jag daskade till hennes högra skinka, vilket framkallade ett litet förtjust tjut från hennes sida ... 

 

- OooAaahhh!

 

... samtidigt som hennes unga fitta kramade åt om min stake och så började jag knulla henne.

 

- Du vet vad som gäller.

 

Med jämna mellanrum daskade jag till hennes skinka som, likt hennes mors, började skifta i rosa. Och hon älskade det. Verkligen älskade det. Hon mötte mina stötar med sådan precision att jag bottnade i henne nästan varje gång. Svettig och flåsande började hon sjunka neråt med överkroppen. Jag daskade till henne en gång till och fick henne att räta upp sig. När hon gjorde det böjde jag mig fram, greppade hennes axel med vänsterhanden, samlade ihop hennes långa hår med högerhanden, drog henne uppåt och började knulla henne igen 

 

Hon stod nu i en vinkel snett uppåt från den punkt där våra kroppar möttes, och jag kände hur min kuk träffade hårt mot hennes g-punkt. Jag lutade mig framåt, fortsatte pumpa på henne och viskade ... 

 

- Fan, Lina. Du är precis lika härlig att knulla som din mamma. Och jag skulle kunna fortsätta, men nu vill jag att du hjälper till med handen tills du kommer. Jag vill hinna sätta på din morsa en gång till innan jag tar slut. 

 

Genast kände jag hur hennes fingrar började fladdra, likt vingarna på en kolibri, vid klitoris. Med ett stadigt tag om hennes axel och hår fortsatte jag dunka in min kuk i hennes allt mer savande fitta. Hennes andning blev till kvidanden, en handen gnuggade frenetiskt över klittan, den andra hade hon sträckt bakåt till min höft, följde min rytm, manade på mig, och till slut böjde hon ryggen ännu hårdare bakåt i en båge och skrek ... 

 

- Åååhhh, jag måste ... Aaaahhh!!! 

 

... samtidigt som hon kom. En kaskad av klar vätska forsade ur henne, längs insidan av låren och ner på sängen. Jag släppte taget och hon föll handlöst framåt. 

 

 En lång stund låg hon bara och kved, vred sig och flämtade. Evelyn kröp upp vid hennes sida och kysste henne på kinden. 

 

- Är du okej? Har du ont någonstans. Är något fel? 

 

Lina ruskade orgasmen ur skallen, tittade upp och sträckte på sig likt en nyvaken katt. 

 

- Nej mamma. Inget är fel. Tvärt om. Det är jättebra. 

- Säkert? 

- Säkert. Låt honom ta hand om dig nu. 

 

Så såg Lina på mig. 

 

- Ta hand om henne. Ta henne. Nu. 

 

Jag placerade mig bakom Evelyns frestande bakdel och masserade hennes savande sköte med handen. Två fingrar gled lätt in i henne, och som av en händelse kom min tumme åt hennes anus. Med ett lågt stön sjönk hennes huvud ner lite samtidigt som hon särade mera på benen, svankade och putade med rumpan. Så? Hon gillade det med? Såklart hon gjorde. Jag hade ju sett analpluggarna förut. Det skulle jag definitivt lägga på minnet, även om det inte var något jag tänkte mig just då. Så jag lämnade det bakre hålet ifred, styrde min kuk mot hennes öppning och trängde in. 

Hon tog emot mig med en djup suck, och innan jag ens hunnit sätta igång, började hon röra sig fram och tillbaka över mitt stånd. Sakta rörde hon sig, under lustfyllda stön, fram och tillbaka, riktigt sög mig med sin fitta. Som förhäxad stod jag och såg hennes blygdläppar smeka mitt ådriga skaft och kom mig inte för att börja röra mig. 

 

Lina hade, utan att jag sett det, smugit sig runt och stod nu på knä bakom mig. Jag kände hennes händer smeka neråt längs mina överarmar, sidorna, midjan. Hennes bröst trycktes mot min rygg, hennes varma andedräkt träffade mitt öra samtidigt som hon tog mina händer, placerade dem på Evelyns höfter och viskade ... 

 

- Knulla henne. 

 

Hon greppade mina överarmar och drog dem bakåt samtidigt som hon tryckte till mig bakifrån. Den ofrivilliga rörelsen framåt mötte Evelyns rörelse bakåt. Hon stönade till vid det ökade trycket. Lina viskade. 

 

- Bra. Fortsätt så. 

 

Hon fnissade till. 

 

- På det här sättet kan vi faktiskt knulla henne tillsammans. Eller så ... . 

 

Hon tystnade. Så släppte hon mig, reste sig upp, kom runt och ställde sig bredbent över sin mamma. Hennes hårlösa, dyblöta och svullna kön hamnade precis framför mitt ansikte... 

 

- Du vet vad du ska göra. 

 

... och utan att säga mer slängde hon vänserbenet över min axel, sög tag i mitt hår med händerna och tryckte min mun mot sitt sköte. Genast jag satte läpparna mot hennes öppning stönade hon lågt och mumlade. 

 

- Mmmmm. Det kittlar så sköööönt. 

 

Sporrad av hennes ord begravde jag min tunga och mun mellan hennes ben, och ju mer jag bearbetade hennes härliga fitta desto mer höll hon om mitt huvud. Till slut så hade hon knäppt händerna bakom min nacke, samtidigt som hon försökte trycka mig hårdare mot sig, och hängde snett ut från mig. 

 

 Det blev för mycket. Vi var båda på väg att tappa balansen, så hon satte ner fötterna i madrassen igen, böjde sig ner, gav mig en kyss och viskade I mitt öra. 

 

- Vänd på henne. 

- Va? 

- Vänd på henne. 

 

Lina backade undan medan jag vände över Evelyn på rygg. 

 

- Ge mig hennes ben, viskade hon. 

 

Jag tog Evelyns ben, lyfte upp dem och räckte dem till Lina som greppade dem om anklarna och särade dem så mycket det gick. Snabbt böjde jag mig ner och slöt min mun runt hennes mors varma blöta fitta. Evelyn stönade svagt bakom Linas rygg. 

 

- Nu vill jag att du knullar henne igen. 

- Mmm. Strax. 

 

Jag reste mig upp, lät två fingrar glida in i henne och började massera slidans främre vägg. 

 

Lina såg mig stint i ögonen samtidigt som hon makade sig tillrätta över Evelyns bröstkorg. Hon verkade inte helt nöjd. 

 

- Nä. Det här blir inte bra. Jag vill vara närmare dig. Jag vill kunna se. 

 

Hon ställde sig upp på knä igen och makade sig närmare mig. Så sökte sig hennes blick ner mot min kuk. 

 

- Nu. Nu kan du börja. Knulla henne nu. 

 

Jag ställde mig i position, runkade lite lätt och lät sedan kuken glida in i Evelyns vitt uppspärrade sköte. Sakta började jag en lugn gungande rörelse. Jag såg Lina i ögonen. Hon såg in i mina. Så sträckte jag ut händerna och greppade om Evelyns anklar. 

 

- Släpp, viskade jag. Smek dig själv. Jag vill att smaker dig själv. 

 

Lina släppte taget om sin mors ben och lät sin högerhand vandra ner till sin fitta. 

 

- Bra. Låt mig se när du fingerknullar dig själv. 

 

Två av fingrarna gled genast in och hon började pulla så att det slaskade, samtidigt som som förhäxad stirrade på hur min kuk pumpade in och ut i hennes mamma. 

Bakom Lina blev Evelyns stön allt högre och hennes händer rörde sig allt mer oroligt över Linas höfter. Lina, å sin sida, fick ett allt mer inåtvänt uttryck i ögonen och flåsade med öppen mun. Så sträckte hon ut handen, lade den bakom min nacke, drog mig närmare och pep. 

 

- Kyss mig. 

 

Våra läppar möttes. Kyssen var hård, nästan våldsam, och varade länge. I ögonvrån såg jag hur Evelyns naglar grävde sig in i Linas sidor samtidigt som ett skrik trängde ur hennes strupe och hennes fitta kramade pulserande runt mitt stånd. Lina, som haft ögonen slutna, spärrade upp dem på vid gavel, och stönade högt rakt in i min mun, i både smärta och extas. Hennes kropp riste till ett par gånger innan hon tumlade av sin mor, samtidigt som jag släppte Evelyns ben. Snabbt lade hon sig tillrätta bredvid henne och såg på mig. 

 

- Du har inte kommit ännu? 

 

Jag skakade på huvudet samtidigt som jag fortsatte pumpa in i hennes mamma. 

 

- Är du nära? 

 

Jag nickade. Då lade hon sig så att hon hade sitt ena ben över ett av Evelyns. 

 

- Spruta på oss.

- Va? 

- Jag vill se dig runka och att du sprutar på oss. 

 

Jag drog mig snabbt ur, ställde mig grensle över deras sammanflätade ben och började runka. De båda kvinnornas ögon glittrade av förväntan under tiden jag för hand jagade mig själv mot målet. Till sist kände jag hur det pirrade till i korsryggen. Ilningen färdades från anus mot pungen. Desperat runkade jag för allt vad jag var värd och äntligen kände jag satsen bana sin väg ut. 

 

Det var i ärlighetens namn inte mycket som kom, men jag lyckades skicka några droppar på var och en av dem. Evelyn satte sig upp med ett lyckligt leende. Sedan böjde hon sig ner och sög i sig de droppar som landat på Linas mage. 

 

- Får jag smaka, frågade Lina. 

- Fick du inte ... ? Jag menar ... Mackan? 

- Nej. Han sprutade på sängen. Jag fick aldrig ... . Inte ens det. 

- Då så. 

 

Evelyn visade på en droppe sperma som hängde på hennes ena bröstvårta. 

 

- Får jag? På dig? Jag menar, är det ens lagligt? 

- Vem behöver få veta? Och det är ju inte som att jag tvingar dig. Du gör vad du vill. 

Lina slickade sig först om munnen och reste sig sedan på på armbågen och sög in droppen, tillsammans med bröstvårtan, i munnen. Evelyn stönade till och slöt ögonen när dotterns läppar mötte hennes känsliga hud. Lina fortsatte slicka och suga, och till sist så motade Evelyn bort henne och såg upp på mig. 

 

- Där finns mer om du vill ha. 

 

Hon och pekade på mig. 

 

- Kom så suger vi honom ren. 

 

Lina var den som var snabbast fram. Försiktigt började hon slicka och suga mig. Efter en liten stund trängde sig Evelyn fram och tog över. Det var ljuvligt att se hur de turades om att ta hand om min slaka men svullna lem, och det var inte utan att de nästan lyckades resa den igen. Men bara nästan. 

 

Evelyn såg på den, vägde den i sin hand, och såg sedan på mig med en frågande min. Jag skakade på huvudet. 

 

- Det är nog bäst att sluta medan man är på topp. 

 

Hon nickade. 

 

- Du har rätt. Vi tar och lägger oss. Det är en dag imorgon också. 

 

 

Där låg jag, med en tjej på var axel, och bara njöt av att finnas till. Som i en dimma hörde jag hur de förde en tyst konversation nedanför min haka. 

 

- Lina? 

- Ja? 

- Hur mycket porr har du tittat på? 

- Vad menar du? 

- Jag menar ... . Med tanke på vad vi har gjort, vad DU har gjort, hur DU har styrt och ställt, så verkar det som du redan sett en del. Så. Ärligt nu. Hur mycket? 

- Ärligt? En hel del. 

- Hur länge? 

- Länge. 

- Och ändå trodde du Mackans var normal? 

- Vad vet jag? Ljussättning. Kameravinklar. Närbilder. Allt för att trixa med perspektivet. Så jag antog att den första jag såg i verkligheten var som alla andra. 

 

De blev tysta en liten stund, men sedan ... 

 

- Imorgon vill jag träna på att ta den i halsen, viskade Lina. 

- Är det så bråttom med det? 

- MmHmm. Kanske. 

- Jag förstår egentligen inte brådskan. Men visst, jag ska hjälpa dig. 

- Och sedan vill jag se det där rummet. 

- Jag trodde att du redan varit där? 

- Jooo. I och för sig. Men på riktigt. Jag vill att du visar mig runt. 

- Är du säker? 

- Aha. Säker. 

 

Evelyn blev tyst för ett ögonblick. Sedan suckade hon och sa. 

 

- Okej. Men bara visa. Inga lekar. 

- Men jag vill. 

- Inga lekar sa jag. Inte förrän Martin och jag har varit där först. Det är några saker som måste gås igenom, som han måste veta, för att han skall kunna ta hand om mig ... och kanske dig också ... på rätt sätt. Men det tror jag kommer gå snabbt. 

 

Evelyn såg upp på mig och log. 

 

- Okej? 

- Det är okej, suckade Lina. 

 

De låg tysta en liten stund igen. Sedan sa Lina med lite sömndrucken röst. 

 

- Snälla mamma. Säg att vi kan behålla honom. 

- Mmmm. Jag lovar. 

 

***** 

Tack för att du läst // RuterEss

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

RuterEss

#Wingman1969! #go4it666! Tack!!! En fortsättning? Hmmm. Jag har ju bäddat för det. Men just nu lutar det åt att "de levde lyckliga i alla sina dagar".

8/11, 2023 kl. 06:05

#9

go4it666

Underbar historia som jag gärna skulle läsa fortsättning på

7/11, 2023 kl. 04:33

#8

Wingman1969

RuterEss, denna novell var hur bra som helst. Hade gärna sett en fortsättning på den, det kan ju bli hur kul som helst!

26/5, 2023 kl. 22:26

#7

RuterEss

#Wetmartinis och #Nilsr! Tack! Kul att kunna inspirera.

8/11, 2022 kl. 18:10

#6

Nilsr

Tack för en helt fantastisk novell. Mycket inspirerande och upphetsande. Sparar den dom en favorit.

4/11, 2022 kl. 15:58

#5

Wetmartinis

Håller med de övriga kommentarerena. Önskedrömmar... Och välskrivet.

2/11, 2022 kl. 14:27

#4

RuterEss

#Hailey #jge1969 #MalmöLars. Tack för era fina ord. Och tack #Hailey för att du bollade över uppslaget till mig.

Uppföljare? Som slutet är nu så skulle man kunna säga att de levde lyckliga i alla sina dagar. I synnerhet Martin ;-). MEN ... idéer finns. Det får dock vänta lite. Har fem halvfärdiga noveller som kallar på mig först.

2/11, 2022 kl. 12:59

#3

MalmöLars

Underbart och välskrivet, bara lovord. Kommer det en uppföljare?

2/11, 2022 kl. 12:22

#2

jge1969

Livet är underbart när underlivet är bart. Härlig novell. Tack för att du delar med dessa till oss.

1/11, 2022 kl. 20:07

#1

Hailey

Helt underbar novell - välskriven, spännande och så inspirerande... Har läst den ett par gånger och den blir bara bättre för varje gång.

1/11, 2022 kl. 15:50