Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/11, 2022 kl. 10:54, av mx55

Sommaren vi lärde oss knulla: Del 2

Del 2 av 6 i serien Sommaren vi lärde oss knulla

Dagen fortsätter med sol och bad och tillslut så får Lena till och med mig att bada. Samtidigt så fortsätter jag att minnas den där sommaren. Ingen av oss hade vågat hoppas på att det skulle kunna hända igen. Men så gjorde det, det.

 


– Men gud vad du har bränt dig!

Jag och Lena sitter kvar i solen och trotts att det är rekordvarmt så håller vi i varsina kaffemuggar.
– Du kan få lite solkräm och kylbalsam om du vill, fortsätter hon.
– Åh. Tack. Jätteschyst, svarar jag och tar emot den första flaskan.

Jag försöker att nå bak i nacken för att smörja in den kylande salvan men lyckas nog mest bara att kladda ner min t-shirt.
– Vänta så hjälper jag dig, säger hon och ger mig ett leende.
– Okej, vist, svarar jag och ler tillbaka. 
Sedan drar jag av mig t-shirten så att hon kan komma åt.

Min bleka överkropp lyser nästan bländande mot henne.
– Du blir en kräfta direkt, va? säger hon med ett skratt.
– Snabbare än Tele2-killen, svarar jag sarkastiskt och hör hur hon skrattar kort.

Jag stönar ofrivilligt till när den kylande vätskan träffar över mina axlar och när jag känner hennes smidiga händer massera dem. Hon smörjer in mig över armarna och sedan upp mot nacken igen. 
– Vill du ha hjälp med solkrämen också? frågar hon.
– Sure. Varför inte? Tack, svarar jag och känner hur hon börjar smörja in ryggen.
– Resten får du fixa själv, säger hon sedan med ett skratt.

Jag tar emot flaskan och börjar att smörja in mina armar och min överkropp. När jag är klar så räcker jag tillbaka den till henne.
– Tack.

– Så du badar inte så mycket då? frågar hon.
– Nä. Bara i havet om det är fint och i pooler.
– Som här?
– Kanske. Fast Nina verkar klara barnen just nu, säger jag och ser bort mot min lillasyster som plaskar runt i den grunda poolen.
– Men jag var i innan lunch.

– Har du lust att hänga med till vågorna då? frågade hon efter någon sekund.
– Och hoppa runt med tonåringarna? Hade faktisk varit rätt kul men är inte vi för gamla?
– Inte om vi har förkläden, svarar hon och reste sig upp.
– Anna! ropar hon sedan.
– Vill du hänga på till vågbasängen?
– Får vi följa med? frågar mina döttrar genast.
– Klart ni får, svarar jag.

Medan vi går vägen upp till den stora vågbasängen kan jag inte låta bli att studera Lena igen. Hon har tagit av sig sina shorts och jag tänker att hon verkligen är snygg i den svarta baddräkten. 

* * *

Ingen av oss hade trott att det skulle hända igen. Ändå dröjde det bara några dagar. Både Simons pappa och Lenas mamma jobbade så det var oftast hos honom vi hängde. Vi hade spolat förbi ”Lena-filmen” och satt nu och såg på en långfilm om en skola där lärarna knullade sina elever.
– Det är rätt äckligt egentligen, sa Simon plötsligt.
– Jag vet, svarade jag.
– Ja tänkt om någon av våra lärare skulle sätta på någon av tjejerna i klassen. 
Vi skakade på huvudet men fortsatte ändå att se på hur rektorn körde sin hårda kuk i en blond tonåring med flätor.

– Fast jag hörde att Anders försökte knulla Madde, sa Martin efter en stund.
– Var det inte hon som ville ge honom en avsugning för ett MVG i svenska? Frågade Simon.
– Vet inte, svarade jag.
– Har hört bägge.

– Anders är ett jävla äckel men jag tror inte att han skulle göra något, hörde vi plötsligt Lena säga.
– Har du haft honom? frågade Simon.
– Ja. Jag gick också Tegla, svarade hon.

– Är hon snygg? Frågade hon sedan och kollade mot tv:n.
– Jovars, svarade Simon henne.
– Jag tycker hon är rätt söt, svarade jag.
– Fast lite stora bröst, sa Martin.
– Jag föredrar mindre.

Lena log mot honom och klämde ihop sig bredvid oss på soffan.
– Fast hon låter rätt överdriven, sa hon sedan.
– Ingen tjej låter sådär. I alla fall inte jag.

Vi mumlade något ohörbart som svar. Ingen av oss hade ju varit i närheten av att ha sex med någon.
– Har du legat med många? frågade Simon.
– Två stycken.
– Vilka då? frågade han.
– Inga du känner så bry dig inte, svarade hon rappt men log mot honom.

– Blir ni kåta av att se det här då? frågade hon sedan.
– Jo, svarade vi genom sammanbitna tänder.
– Men ni runkar inte?
– Inte än, svarade Martin och vi andra skrattade nervöst.
– Hur länge måste jag vänta för att få se det då? frågade hon.

Självklart ville ingen av oss låta henne vänta så vi drog snabbt ner våra shorts och boxers innan vi tog tag i våra halvstyva kukar. Gemensamt började vi att runka dem samtidigt som vi höll blicken fäst på filmen. Scenen hade bytts ut mot en där två tjejer gjorde det skönt för varandra. Snart låg de i en sextionia och slickade varandra.

I ögonvrån såg jag hur Lena plötsligt drog av sig sin t-shirt och kastade av sig sin bh. Våra blickar drogs genast ditåt istället för till filmen. Martin, som satt närmast henne, böjde sig genast över hennes överkropp och slöt den ena bröstvårtan i munnen. Simon som satt på hennes andra sida böjde sig också han över henne och började att ta hand om det andra bröstet.

Under tiden satt jag och Johan och fortsatte att runka. Vi såg ömsom på filmen och ömsom på hur de båda andra sög på Lenas bröst.
– Ska inte de andra få lite, sa hon med en suck när de två killarna hållit på ett bra tag. Scenen i filmen hade till och med hunnit bytas ut.

– Fan. Om två tjejer gjorde sådär hade jag nog fan dött, sa Simon när han såg hur två tjejer turades om att suga skolvaktmästarens kuk.
– Du kanske skulle försöka hitta En tjej som vill ligga med dig först, sa Lena med ett skratt och knuffade till honom.
– Och vilka i skolan skulle ens göra det där? frågade Martin.
– Lina och Madde kanske, svarade jag.
– Ja. De är bästisar och gör ju allt tillsammans, svarade Johan.

Jag och Johan reste oss från våra platser samtidigt som Simon och Martin flyttade sig åt sidan för att ge oss plats. Jag satte mig på knä bredvid Lena och böjde mig genast över hennes högra bröst. Nu när jag fick chansen igen så tänkte jag verkligen ta vara på den. Därför strök jag försiktigt med mitt pekfinger runt bröstvårtan och kände hur det knottrade sig precis i gränslandet mellan den lite mörkare, släta huden på vårtgården och den vanliga ute på bröstet.

Jag gled med fingertopparna allt närmre själva bröstvårtan och kände hur dess styvhet mötte mina fingrar när jag nådde fram till den. Jag cirklade runt den med pekfingret och när jag rört det över knoppen några gånger så satte jag dit tummen och tryckte lätt till.
–  Åhhee, hörde jag Lena viska.

Jag såg åt sidan och såg hur Johan nu gjorde samma sak. Jag böjde mig fram över henne och slöt bröstet i munnen. Jag cirklade med tungan över bröstvårtan men fokuserade sedan på att suga hårt på den. Jag blundade och njöt av att få känna närheten till denna tjej. Plötsligt kände jag hur en hand greppade tag i min kuk och hur den började föra min förhud fram och tillbaka över den.

Jag öppnade ögonen och kollade hastigt ner mot min mage. Jag såg hur Lena sträckt ut handen och hur hon nu runkade mig i snabba drag. Jag kunde också se hur hon gjorde samma med Johan.
– Vad orättvist, hörde jag Simon muttra bakom mig.

Jag böjde mig framåt igen och fokuserade på att suga och klämma på Lenas bröst samtidigt som hon fortsatte att runka mig. 
– Åhhee, hörde jag plötsligt Johan kvida och när jag tittade åt hans håll så såg jag hur han nu började att spruta över Lenas mage.

Jag slöt ögonen igen när jag kände hur Lena började att runka mig allt snabbare. Jag reste mig från hennes bröst och öppnade ögonen och följde fokuserat hur hon drog i min förhud. Hon tog lite saliv på sin hand så att det skulle glida lättare och fortsatte sedan att runka mig. Det kändes fantastiskt när någon annan än jag själv gjorde det. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle göra det.
– Åhee, åhee, suckade jag innan också jag sprutade ner hennes mage och bröst.

– Vill ni också? frågade Lena och såg mot Simon och Martin.
De båda killarna gick fram mot soffan men stannade snart när de såg hur Lena satte sig på golvet framför dem. Hon hade på sig ett par tighta shorts och där jag stod kunde jag se hennes smått runda rumpa och hennes fotsulor. Jag såg bort mot tv:n där filmen redan slutat och rutan nu fylldes av ett blått sken. Framför mig stod två av mina kompisar och blev avrunkade av en nittonåring. Jag tittade åt sidan och såg hur Johan återigen stod och runkade. 

Jag tog tag i mitt eget kön och försökte få liv i det men utan att lyckas. Jag förbannade mig själv att jag redan runkat till porren hemma hos mig och därför inte tycktes komma igång igen. Lena drog snabbt och hårt i Simon och Martins skaft och snart hörde jag hur Simon stönade till. Jag såg hur hans säd sköts ut ur hans kuk och landade över Lenas ansikte. Strax efteråt träffades hon av Johans andra laddning som träffade henne över ryggen. Någon minut senare så sprutade Martin, också han över hennes ansikte.

– Fan vad ni kladdar då, sa hon men lät road snarare än sur eller arg.
– Fast jag gillar det. Det är rätt coolt att bli så täckt av sperma, skrattade hon sedan.

Hon reste sig upp och gav oss en vinkning innan hon rusade upp för trappan till övervåningen. Även denna gång hörde vi duschen.

* * *

Vi sitter vid kanten av vågbasängen och busar runt med våra barn. Nina och hennes sexåring har följt med medan min lillebror och hans fyraåring stannat kvar nere i sagopolen. Så fort vågorna drar igång så testar vi hur långt ut våra barn vågar gå innan vi själva sticker ut på några simtag i den böljande vattnet.

Vi kommer dock snabbt tillbaka och börjar studsa runt med barnen och Nina i ett par minuter. Jag håller Elsa i famnen och hoppar upp och ner med henne för att möta vågorna samtidigt som hon gapskrattar i hoppen. 

Helt plötsligt ser jag hur Lena kastar sig ut i en vågdal och sedan hur hon kommer upp bredvid mig. När hon hoppar mot nästa våg så följer jag efter och snart är vi ute på det djupaste. Vi är omgivna av tonåringar som också de hoppar och studsar bland vågorna. Vi fortsätter att kasta oss ner i dalarna och helt plötsligt känner jag hur hon kastar sig över mig framifrån. Jag håller fast henne i ett hårt grepp och för några sekunder är våra ansikten bara några centimeter ifrån varandra. Vi ler lite förläget och släpper varandra igen men fortsätter att leka runt i vattnet.

Efter några minuter hör vi hur Anna ropar efter henne och vi simmar båda in till kanten igen.

* * *

En trött allmänt grå eftermiddag satt vi i Simons kök och spelade poker. Ingen av oss hade några pengar som vi vågade att spela om så vi spelade om tändstickor. I början hade vi kört straffpoker men vid det här laget visste vi varandras hemligheter och det fanns inga fler rimliga straff som vi kunde dela ut.

– Vem vinner? hörde vi Lena fråga.
Hon hade precis kommit in i köket och öppnat kylskåpet för att ta sig ett glas juice. Hon hade på sig en gråblå luvtröja och ett par svarta träningsoverallsbyxor. 
– Jag har flest stickor men lär förlora den här handen, sa jag surt men höjde ändå.
– Det säger du bara för att vi ska lägga oss, muttrade Johan och följde efter.

Efter att hon tagit sitt glas så drog Lena till sig en pall och satte sig vid bordets kortsida.
– Får jag vara med? sa hon sedan.
– Visst, svarade Simon. 
– Ska vi spela om eller får hon ta några stickor? frågade han sedan.
– Vi kan väl köra klädpoker istället? frågade Martin.
– Nä, svarade Lena och vi såg alla besviket på henne.
– Vad sägs om straffpoker?

Ingen brydde sig längre om vem som skulle vinna spelet och snabbt hade Lena fått blanda kortleken samtidigt som vi la tillbaka tändstickorna i den blåa asken. Hon började att dela ut kort till oss tills att vi satt med fem stycken var. 

Jag minns inte hur min hand såg ut men det var Simon som vann och Martin som förlorade.
– Vem i klassen hade du helst velat knulla?
– Ellen, svarade han snabbt.

Såklart visste vi redan vilka vi helst hade legat med, men något var man ju tvungen att fråga. Vi spelade nästa hand och den förlorade Lena.
– Ta av dig och visa brösten, sa jag som vunnit.
– Får jag ett straff när Martin bara fick en sanning?
– Okej, svarade jag.
– När förlorade du oskulden?
– När jag var sexton.

– Okej. Bara straff nu då? sa Johan som började att blanda.
– Visst, svarade Lena och ryckte på axlarna. 

Nästa hand var det hon som vann och Simon som förlorade.
– Klä av dig naken, sa hon och skrattade.
Simon kollade sig runt i rummet men fann sig snabbt. Han ställde sig upp och drog av sig sin tröja och sina byxor. Tillslut åkte kalsonger och strumpor också av innan han satte sig på sin stol igen.

Ett par händer senare så satt även jag och Johan nakna. När jag vann och Lena förlorade så blev det plötsligt helt tyst i rummet.
– Klä av dig naken, sa jag så lugnt jag kunde.
Jag kände hur hjärtat dunkade hårt i bröstet. Vi kollade alla fyra mot henne och jag tror att alla nog förväntade sig att hon skulle vägra.
– Ok, svarade hon och reste sig upp.
– Det var ändå jag som började.

Ingen av oss släppte henne med blicken när hon började att dra ner dragkedjan och kastade av sig luvtröjan. Sedan drog hon av sitt linne och knäppte sedan av sig bh:n. Hon stod still i någon sekund innan hon tog några steg ut på golvet och började att dra ner sina byxor och slutligen trosorna.

Hon stod kvar i någon sekund och vi kunde alla se hennes rakade venusberg. Sedan satte hon sig ner på pallen och drog den tätt mot bordet.
– Men kan du inte visa lite mer? sa Johan.
– Det var det ingen som sa något om, svarade hon och log.

Nästa hand vanns av Martin och förlorades av Johan.
– Jag är ju redan naken, sa han med ett leende.
– Ställ dig upp och runka i trettio sekunder framför Lenas ansikte.
Återigen höll vi andan. Skulle hon gå med på det? Det var ju inte ens hon som skulle få ett straff. 

Johan ställde sig framför henne och började att snabbt runka sin redan stenhårda kuk. Om jag inte varit hård innan så blev jag nu stenhård av synen av min kompis som stod över den äldre tjejen och runkade. När en halv minut hade gått så satte han sig ner igen.

Nästan hand förlorades äntligen av Martin och även han blev ombedd att klä av sig naken. Nästa hand vann jag.
– Sug på Lenas bröst, sa jag till Simon som var den som förlorat.
– Vad är det för straff? frågade hon förvånat men vred sig ändå ett halvt varv på pallen.
Hon satt fortfarande med benen hårt tryckta emot varandra men lät Simon böja sig över henne och ta hennes bröst i munnen. 
– Hur länge? frågade hon.
– Tjugo sekunder?

Lena följde sekundvisaren på köksklockan och sa åt Simon att sluta när det var dags. Han satte sig ner igen och började blanda korten. Nästa gång blev det dags för Martin att suga på Lenas bröst innan hon förlorade igen.
– Visa oss fittan, sa Johan som precis lagt ner den vinnande handen.
– Hur? frågade hon.
– Du kan ju sätta dig på bordet och sära på benen så att vi alla kan se? Föreslog jag.

Vi flyttade undan kortleken och såg på medan Lena klättrade upp på bordsskivan och särade på benen. Vi trängde alla ihop oss vid kortsidan och såg på hur hon särade på benen. Hon lutade sig bakåt och la sig på rygg så att vi kunde se rakt in. Hennes blygdläppar stod ut lite och jag böjde mig framåt för att kunna se bättre. Snart fick jag dock backa undan så att de andra, i tur och ordning kunde se på henne.

Jag höll med handen över hennes ena lår och gav ett lätt tryck för att se om hon kunde sära ytterligare lite mer på benen. När hon inte följde efter så fortsatte jag att förstrött låta handen glida längst med den lena huden tills den nådde fram till hennes ljumske.

Simon hade precis backat undan från sin andra tittning och lämnat fri insyn igen. Jag böjde mig återigen fram och tog in synen samtidigt som min hand flyttade sig allt närmre fittan. Jag var säker på att hon skulle säga åt mig att sluta när mitt långfinger hamnade precis invid blygdläpparna. När hon inte sa något så tog jag en chansning och flyttade mitt finger och tryckte det in mellan dem.
– Åååhee, hörde jag henne sucka.

Jag fortsatte att föra mitt långfinger in och ut i henne. Det var varmt och vått och snart så försökte jag också att få in mitt pekfinger. Jag hörde hur Lena fortsätta att stöna medan jag i ögonvrån såg hur Simon och Martin ställde sig på sina stolar för att kunna se bättre. 

Ingen av oss sa något. Själv var jag mest rädd att vi skulle råka bryta förtrollningen och att Lena plötsligt skulle inse att det här inte var del av straffet. Om någon av de andra killarna skulle be mig att flytta på sig hon skulle hon säkert ändra sig och kanske till och med sluta spela.

Jag fortsatte att röra mina fingrar inuti henne och hörde plötsligt hur både Johan och Martin stönade till. När jag tittade upp såg jag hur Lena greppat tag i deras kukar och hur hon nu runkade dem. Själv så ökade jag hastigheten på mitt fingrande.

Jag tänkte på hur jag, i porren, sett hur killar slickade tjejers fittor. Därför böjde jag mig framåt mot henne och drog ur mina fingrar innan jag prövande satte min tunga över hennes fitta.
– Yhhee, hörde jag henne sucka.
– Jahe, sa hon sedan.
– Lite högre upp. Ja. Där, fortsatte hon sedan.

Jag var lite osäker på om det var hennes klitoris som jag hittat men jag fortsatte att slicka där hon bett mig. Jag hörde hur hon fortsatte att stöna men också hur mina kompisar andades med tunga andetag. Jag tittade upp och såg hur Simon stod bredvid hennes ansikte och runkade. Plötsligt så såg han på mig och på hur jag nu återgått till att slicka och även fingra henne. Nästa sak jag ser är hur han böjer sig framåt och trycker in sin kuk i Lenas öppna mun.

Återigen stannade hela rummet upp. Vi tittade alla på honom och på Lena, osäkra på hur hon skulle reagera. Hon fortsatte dock att runka av Martin och Johan samtidigt som hon börjar att suga av Simon. Strax efteråt hörde vi hur han kvider till och jag antog att han nu fyllde hennes mun med sperma.

När han drog sig ur henne så släppte hon också de andra två killarna. De greppade dock snabbt tag i sina kukar och medan hon låg kvar på bordet så började de att snabbt runka dem. Det tog dem inte många sekunder att spruta ut sin sperma över hennes bröst och mage. Samtidigt så fortsatte jag att slicka och pulla henne och tyckte mig höra hur hon gnydde till lite extra.

Så fort killarna slutat att spruta och hon andats klart så hoppade hon ner på golvet och satte sig på knä framför mig. Hon tag i min kuk i handen och drog några runkdrag på den. Jag var nu så hård att det nästan gjorde ont när hon rörde vid mig. Sekunden senare kände jag dock hur hon tog in mig i munnen samtidigt som hon fortsatte att runka mig.

Känslan var helt galet skön. Det var varmt och jag kände hur hennes tunga gled under mitt ollon samtidigt som hon skapade ett hårt sug runt det. Det tog inte många sekunder innan också jag kom med en skakning och skickade flera strålar av varm säd rakt in i hennes mun. 

Under tiden jag sprutade så släppte hon aldrig min kuk. Så fort jag var klar så tog hon ut den ur och vi såg alla hur hon svalde och sedan öppnade munnen för att visa att den var tom. Sedan reste hon sig upp och log mot oss innan hon utan att säga ett ord lämnade köket.

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

mx55

Stort tack för kommentaren Deep. Kul att du gillar dessa små historier.

17/11, 2022 kl. 10:41

#1

Deep

Gillar, helt klart. Hur det är skrivet, och innehållet.
Nu på nästa del...

14/11, 2022 kl. 23:14