Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/11, 2022 kl. 08:05, av Benke1974

Nyår 1991: Spårade ur och slutade med trekant

Del 9 av 10 i serien Ungdomsminnen

Nyårsafton 1991: En av de galnaste nyårsaftnar jag upplevt.
Min nya tjej Alice hade en viss bisexuell läggning och när hon träffade Elin ledde detta oundvikligt till en trekant. Mina andra vänner knullade dessutom friskt runt om i mitt hus.

Hon stod på alla fyra i min säng och vickade på sin nakna rumpa. Min kuk stod stolt och hård och nosade på hennes fittmynning. Jag andades tungt och svetten rann på min rygg. Jag hade nyss fyllt hennes fitta när jag så sent som för 10 minuter sedan pumpade mitt organ hårt in i henne. Nu var jag redo att återigen trycka in min kuk i hennes heta grotta.

- Fan vad du är sexig, sa jag och gav henne ett smisk med handflatan över skinkan.  Sekunden senare tryckte jag in kuken i henne.

-Jaaaa!  Ett långdraget stön ljöd från den sexiga tjejen i min säng.

Jag började pumpa min höft fram och tillbaka mot hennes bakdel. Min tidigare sats var kvar och fungerade som glidmedel. Det var blött, det var varmt, och det var trångt.  Fan vad det var skönt och fan vad jag njöt. Hennes analrosett pulserade med varje stöt jag gjorde och jag tänkte tillbaka på stunden Alice och jag haft i min säng i morse och snacket under kvällen. Ska jag våga? Var det nu det skulle ske? Analsex? Hennes bak bjöd in mig. Alice tog lite sekret från fittan, min tidigare sperma blandat med fittans egen väta blev ett utmärkt glidmedel. Min tumme masserade analöppningen och gled utan problem förbi ringmuskeln.

På nedervåningen fortgick min och Lindas nyårsfest. Från Lindas rum bredvid kom det växlande skrik och höga stön.  Det knullades i mina föräldrars rum också. Ett hus fyllt med fulla och kåta tonåringar. Vilken jävla fest det hade blivit.  Den nakna kroppen bakom mig pressade sina bröst mot min rygg. Två händer smekte min mage.  Jag böjde mitt huvud bakåt och gav Alice en djup kyss. Alice beskådade med kåthet hur vi förberedde den blonda tjejen i min säng för att ta emot min kuk där den aldrig varit förut.

Veckan efter jul hade rört runt det för mig. Eva fick reda på att jag och Alice legat med varandra bakom hennes rygg. Hon var med all rätt pissförbannad på mig och säkert också på Alice. Alice var nu min flickvän och Eva mitt ex.

Nyår närmade sig och mina föräldrar skulle till moster och fira så Linda och jag fick vara ensamma och bjuda hem ”några få” vänner om vi ville. Vi kunde fixa fest med andra ord.

Jag bjöd naturligtvis in mina kompisar Erik, Filip och Jonas. Stefan, som jag lärde känna som Evas systers pojkvän hade hunnit bli en bra kompis och bara för att Eva och jag gjort slut tänkte jag inte sluta hänga med honom.  Han var alltså också inbjuden. Han och Sara hade det svårt sedan incidenten i bastun läckt ut så han skulle komma ensam. Han tog med sig sin kompis Henrik med tjejen Annelie.  Lindas båda kompisar Åse och Ida skulle komma. Åse var dessutom kusin med Erik och hon hade med sig sin kille Jörgen och hans kompis Johan. Vi var med andra ord ett ganska gott gäng som skulle avsluta 1991 tillsammans.  Dagen innan nyår ringde Filip mig.

-Niklas, är det OK om jag tar med mig Anna och Elin också.

Det luktade lite bekymmer då Anna gjort slut med Erik för knappt två månader sedan. Erik ville dock ha tillbaka henne så om hon kom hade han blivit glad. Elin skulle innebära en del besvär för mig då jag ignorerat henne sedan vi hade sex på Jonas toalett. Till mitt försvar hade jag ju blivit ihop med Eva precis efteråt men hon var nog inte jätteglad på mig.  Men om de nu ville komma trots att de visste att både Erik och jag skulle vara där så OK .

-Visst ta med dem också, svarade jag. Jag fick samtidigt en flashback till stunden på toaletten och hur hon mjölkat min kuk när hon red mig. Jag såg också bilden av henne slicka min kuk efter att jag knullat Anna under tidigare under samma kväll. Det kan bli spännande att ha dem med.

På nyårsafton vaknade jag med en naken Alice bredvid mig i sängen. Klockan kan ha varit runt 9 tiden. Jag kände hennes nakna hud mot min och hennes välformade bröst trycktes mot mig där hon låg med huvudet mot min axel och ena benet lyft över mina.  Hennes rödlockiga hår låg trassligt över sängen och även över mig. Jag flyttade undan håret i mitt ansikte, vred loss min kropp och vände mig mot henne.

-God morgon, viskade jag. -Sovit gott?

-Inte så mycket sova men gott var det, svarade Alice sömndrucket. Under natten hade vi älskat ett par gånger. Hur mycket vi än gjorde det kunde jag inte få nog av henne och hennes kropp. Hennes hand smekte min mage och den sökte sig ner mot mitt skrev för att när den nått sitt mål krama om mitt organ. Hon smekte sakta skaftet och kittlade mig på pungen. Trots mina upprepade utlösningar den senaste veckan reagerade kuken på hennes smekande och reste sig succesivt. När den hade blivit halvfylld med blod övergick Alice till att runka den med långsamma drag. Kuken stelnade ytterligare.

-Bjuder du på frukost? Frågade Alice och log finurligt.

Hon lät sitt huvud närma sig organet och blåste lätt på det. Jag greppade hennes bröst och knådade det lätt. Hennes vårta stod rakt ut och var hård som en liten pärla. Jag lät den rulla mellan tumme och pekfinger och jag nöp lätt i den. Reaktionen från Alice väntade inte på sig. Stön kom från hennes läppar och sekunderna senare kände jag tungspetsen mot mitt ollon. Hon lät tungan vispa lätt med spetsen och min kuk stod vid detta lag återigen stor och hård. Hennes läppar öppnades och hon sög in toppen. Tungspetsen fortsatte sitt vispande och hon slickade i kukens mynning.

Gud vad skönt det var. Vad hade jag gjort för att förtjäna denna tjej. Alice gapade ytterligare och tog hela kuken i sin mun. Hon sög kraftigt men långsamt. Min hand letade sig ner mot Alice skrev och ett finger gled lätt in i henne. Jag krökte fingret i hennes fitta och klämde ihop det med tummen så att jag nu höll i henne genom venusberget. Alice höfter rörde på sig och hennes mun jobbade nu febrilt över mitt stånd.

-Kom hit, sa jag. -Jag vill slicka dig!

Alice la sig i en 69 över mig och sänkte sin bak över mitt ansikte. Jag lät tungan vandra över hennes öppning. Från klitorisknoppen ända bak till hennes bakre öppning. Analrosetten pulserade när min tunga nuddade den. Hennes kropp reagerade på min behandling och känslan av att vara i hennes ´förbjudna´ område gjorde mig ännu kåtare och min kuk pulserade stötvis i hennes mun. Jag fortsatte att låta tungan vandra över hela hennes underliv och varje gång jag närmade min hennes anal blev jag lite modigare. Hennes reaktion var att böja sig så att jag kunde komma åt hennes bak lättare och jag tog det som ett tecken på att jag gjorde rätt och hon ville att jag skulle fortsätta.  Alice mun sög nu hårt och häftigt och jag var nära att fylla den flera gånger. Jag slickade på min ena tumme och började massera hennes analöppning med den. Min puls steg och väntade bara på att Alice skulle säga -Stopp! eller, -Vad fan gör du? Men i stället mötte hon min tumme med sin bak och tryckte sig mot den. Hennes mun dök nu ner över min kuk och hon tog den så långt hon förmådde. Jag fortsatte min massage, blötte ner min tumme med mer saliv och masserade igen. Rätt vad det var kände jag hur tummen gick förbi ringmuskeln och in i hennes rumpa. Jag var inne i hennes röv. Tanken på det förbjudna och lite som jag tyckte då perversa, samt Alice sugande mun kring min kuk fick det att gå för mig. Min kuk pumpade ut satsen ur mig och stötvis in i hennes mun. Hon tog emot varenda droppe och sedan satte hon sig bakåt mot min tumme. Hela fingret försvann in i henne och hon kom. Min mun blev kladdig av hennes vätskor och hon stönade högt i omgångar.

Efteråt la vi oss på sidan. Hon hade fortfarande sitt huvud vid min kuk och använde mitt lår som kudde. Jag låg på samma sätt mellan hennes ben och kände värmen från hennes kön i mitt ansikte.  Jag han tänka lite tankar om att jag var pervers som stoppade tummen i hennes röv och att hon skulle bli arg nu när kåtheten lagt sig.

-Mmmm, sa Alice. -Så där har jag aldrig gjort förut. Men satan vad skönt det var. Hur kan det det?

En stäng från min utlösning rann längs hennes kind och ner på mitt lår. Hon gned bort den med ovansidan av handen och slickade sedan lite försiktigt på min avslaknande kuk.

-Inte jag heller, sa jag. -Men du verkade gilla det i alla fall.

Vi tog på oss och gick ner för att äta frukost. Mamma och pappa var i stort sett redo att åka, och höll ett sista förmaningstal medan vi åt vår frukost.

-Om det kommer objudna gäster eller något spårar ur så kan ni gå och hämta Börje.

Börje var vår granne två hus bort som pappa spelade tennis med och han hade lovat att hålla ett öga nu när vi var ensamma.

-Och om det händer något så kan ni alltid ringa, OK? Lova att ni gör det. OK?

-Ja, jag lovar, svarade jag något trött men ändå så att de kunde ge sig av.

När våra föräldrar hade åkt började vi ordna för festen. Linda som var kocken av oss två ockuperade köket frampå eftermiddagen. Alice och jag riggade med bord och annat innan vi duschade och bytte om.  Erik och Jonas kom tidigare än övriga och båda hade klätt upp sig extra i kostym och var sin glänsande guldslips.

Linda skrattade åt dem och sa att de var matchande som ett gammalt homosexuellt par. Erik skrattade mest åt det han med men Jonas tyckte hon vara mest fjantig.  Filip dök också upp lite tidigare än övriga och hjälpte till med det sista av dukningen.  Som vanligt stod Eriks bror för det alkoholhaltiga och dagen till ära hade han förutom den sedvanliga ölbacken även köpt ut ett par flaskor vin och bubbel. När dukning var klar satte jag mig i soffan tillsammans med mina tre kompisar och var sin öl för att vänta in övriga.

-Vilken jävla höst det ändå har varit, sa Erik.   -Synd bara att jag sabbade skiten med Anna. Jag saknar henne, fortsatte han. 

-Ska jag vara helt ärlig med dig så fattar jag varför hon dumpade dig. Jag och hon släpade hem dig efter den festen hos Jonas och bokstavligt släppte ner dig i soffan. Fan Erik, ibland är du så satans dum alltså. Anna är ju skitfin, men hon hatade när du blev så satans full att man inte kunde snacka med dig. Jag hade god lust a sätta på henne den kvällen på golvet när du låg däckad bredvid. Men din fula uppsyn stoppade mig.

Jag skrattade och Erik kunde inte annat än att hålla med.

-Du vet att det inte var lätt att få hit dem ikväll va, sa Filip. -Jag räknar med att ert första barn kommer heta Filip eller Filippa som tack för hjälpen, så ser för fan till att ta vara på den chansen nu.

-Varför tror du jag har blivit denne stilige man ikväll, skrattade han och pekade demonstrativt på sin klädsel. -Men Filip, knappast troligt. Du har ju ett bra andranamn annars som vi kan ta, sa Erik och skrattade. Filip hette Erik i andranamn och fylle-Erik hade redan börjat vakna. Får se hur kvällen slutar.

Lindas kompisar kom medan vi satt i soffan och snackade. Åse var en kort och smal tjej med ett stort brunt burrigt hår. Hennes kille Jörgen var en tanig och lång kille med klara acneproblem. Hans kompis Johan däremot var en riktig hunk. Vältränad lång och blond med bakåtslickat hår. Sedan var det Ida. Ida var adopterad från något asiatiskt land, tror det var Korea. Hon var också ganska kort och smal och hade långt spikrakt och kolsvart hår. En väldigt söt tjej.   De två tjejerna gick iväg med Linda som fortfarande höll på i köken med de sista bitarna inför middagen. Jörgen och Johan satte sig i soffan med oss andra med var sin av sina medhavda folköl.

Erik som nu började bli sitt vanliga fylle-Erik högg på den stackars Jörgen direkt.

-Du vet att du har en jävligt fin tjej där va? Jag är ju inte hennes brorsa eller så, men som kusin skulle jag bli riktigt sne om du gör henne illa, fattar du det?

-För fan Erik! sa Jonas. -Låt killen vara, vi ska ju ha kul ikväll eller hur?

Hunk-Johan hade tagit med sig en stor packe smällare och raketer att skicka upp vid tolvslaget och frågade var han kunde rigga till.

-Redan fixat, sa jag. -Det står en drickaback på gräset med gamla tomflaskor.

Vi fortsatte snacka och när Erik hade skrämts färdigt om vad han skulle göra med Jörgen om han fick bestämma gick vi ut till köket. Där stod tjejerna i ring och jävlar vad fina de var.  Alice hade en svart glittrig klänning som slutade på halva låret. Åse och Ida hade båda två matchande kläder med glittriga klänningar liknande Alice fast i silver och lila.   När vi stod där och pratade ramlade övriga in efter hand. Stefan, Henrik och Annelie. Henrik var en typisk bonde och hade klätt sig därefter med ett par jeans och en skjorta. Anneli som var hans tjej var i ärlighetens namn rätt ful. Hon hade en extremt stor och knölig näsa som verkligen förstörde hennes annars nätta utseende.

Min syster kom in efter arr ha varit och bytt till en guldig kjol som täckte alldeles för lite av hennes ben i min mening, och en tunn vit blus där brösten syntes igenom om man tittade noga. Anna och Elin kom strax efter och var inte helt oväntat klädda i var sin ”fuck me now” utstyrsel. Silverglittrande korta klänningar som knappt täckte rumpan på dem. Erik lutade sig fram till mitt öra och viskade.

-Kan jag få låna ett sovrum sen? Jag vill inte bara han Anna. En trekant med de damerna är mitt mål ikväll.

-Inte mitt tack, svarade jag. -Men om det är målet får du fan se till att vara lite smidigare än du brukar när du är full.

Sist kom Johanna. Hon far i grunden rätt snygg med lockigt blont hår smalt ansikte och kropp samt ett par toppiga bröst och en välrundad rumpa. Hon var något längre än Alice och ett halvt huvud kortare än mig. Den här kvällen var hon dock drop dead beautiful. En kort klänning som knappt täckte rumpan och med en urringning som avslöjade att behån hade hon lämnat hemma.  

-Jag paxar henne ikväll, sa Jonas. Det var menat till mig och Erik. Men även Johanna hörde honom och hon blev genast generad och drog försiktigt i kjoldelen för att täcka lite mer av sina lår.

När väl alla var på plats satte vi oss att äta. Linda talanger i köket hade fixat maten till att bestå av Skagentoast till förrätt. Kött och ris till huvudrätt och glass till dessert. Vi hade en riktigt kul middag utan några incidenter och allt eftersom blev vi alla fullare och fullare.

Incidentfri med undantag av att den stackaren Jörgen hamnade mitt emot Erik och han fick honom att dricka betydligt mer än han tålde, och redan vid niotiden satt han på toa och spydde. Det gjorde att Åse blev förbannade på Erik som hade hetsat honom.  Jag hamnade bredvid Johanna och hade Elin på andra sidan. Johanna var ganska reserverad och blyg. Jag tror hon kände sig lite utanför gänget, medan Elin på min andra sida bladdrade på om allt möjligt. Till slut kom händelsen från Luciafesten upp och vad Sara hade gjort i bastun. Stefan som fortfarande i alla fall på pappret var hennes pojkvän vred på sig lite under den diskussionen. Men som den sköna kille han ändå var bjöd han på det och sa.

-Vi är väl inte de första i världshistorien som haft gruppsex. Men jag är bra lack på att det nu är sådant jävla skvaller om det. Det hände, det var skönt eller hur Jonas? Nu är det över. Punkt.

-Ni hade det ju samtidigt rätt skönt i huset har jag hört, fortsatte han och riktade frågan till mig.  -Och det går det ju inget skvaller om. Varför inte då?

Jag blev lite ställd och tittade på Alice. Hon ville nog dö just då. Jag kände pulsen slå hårdare och fortare.

-Det hade vi, sa Alice plötsligt. -Niklas kom in naken från bastun med Eva. De såg mig och det ledde till något mer. Inget jag ångrar, jag fick en jävligt go stund, en orgasm, och nu sitter jag här. Det hade jag inte gjort om det inte hänt.

Alice gav mig en slängkyss över bordet och Elin tryckte till mig i sidan.

-Oj då, Du Eva och Alice? Det var som fan, det trodde jag aldrig.  Hon la sin hand på mitt lår under bordet samtidigt och klämde. Kuken regerade lätt men inget mer hände.

Erik hade dragit igång en charmoffensiv på sitt ex Anna och hon verkade falla för det. De satt tätare ihop och hans hand var under bordet och troligtvis arbetade den med att få vandra upp under hennes minimala kjol.  

Johanna som kände sig lite vid sidan av hade blivit upptäckt av Jonas som med sitt mål i sikte hade tagit med henne till soffan. De hade ett gemensamt fotointresse och diskuterade nu bländare och exponeringstider eller vad man nu gör när man pratar om fotografering. Alice kom och satte sig på hennes lediga stol bredvid mig och gav mig en kyss. Hon smakade gott som alltid och jag la en hand runt hennes rygg och tryckte mig mot henne.

-Ni är så söta, sa Elin. -Jag är ju klart svartsjuk alltså. Ni hade alltså sex med Eva, båda två?

Alice böjde sig fram mot Elin framför mig. Hon var ganska full vid detta lag och sluddrade lätt.

-Eva och Niklas turades om att göra det skönt för mig. Jag hade två tungor där nere och det var jävligt skönt. Däremot fick jag vänta till senare på natten innan jag fick leka med den här.

Alice klämde min kuk på utsidan byxorna. Kuken växte av hennes beröring. Jag rättade till mig något och Elin såg min kuk avteckna sig genom tyget.

-Den har jag också lekt med, sa hon.

-Jag vet. Niklas berättade om när ni var på toa hos Jonas och Eva väntade utanför den stackarn.

Att Alice nämnde Eva fick mig att tänka på henne. Undrar hur hon har det nu. Tänk om hon visste att vi satt och pratade om henne och hennes sexuella äventyr med mig. Jag tittade upp och såg Stefan. Han var ju fortfarande ihop med hennes syrra även om han just nu satt väldigt tätt ihop och pratade med Ida. Alice lät handen på min kuk vara kvar och jag kände även Elins arm runt min rygg samtidigt som de fortsatte och prata med varandra framför mig.

Alice var rejält full vid det här laget och hennes redan låga hämningsribba var sänkt ytterligare.

-Vet du vad han gjorde i morse, sa Alice. Hon lutade sig ännu längre from och viskade. -Vi låg i en 69a i hans säng och han tryckte in ett finger i mig. I min röv! Jag trodde det aldrig men det var så jävla skönt. Jag kom direkt.

-Det gjorde Jocke på mig en gång också, svarade Elin. -Sen vill han köra in kuken där, men då sa jag stopp. Hans kuk är riktigt stor. Dubbla Niklas i omkrets. Den hade aldrig gått att få in där. Det är knappt den går in när vi knullar normalt.

-Hallå, jag sitter faktiskt här, sa jag.

De verkade inte bry sig utan fortsatte oberört prata om sina erfarenheter med både mig och andra killar. Alice hade aldrig nämnt hennes första för mig. Men nu fick både jag och Elin veta. Det hände i nian på deras avslutande klassresa till Hemsedal. De hade bott i Gol som låg strax bredvid på ett hotell med ett litet inomhusbad. Hon och en lite äldre norsk kille hade träffats där och tredje kvällen hade hon och Johanna hängt med honom till hans lägenhet på hotellet. De hade druckit en del tillsammans med hans kompisar och börjat hångla. Till slut hade hon och killen hamnat på sovloftet när Johanna och de andra killarna fortfarande satt nedanför och festade. Det hade varit ganska odramatiskt med en vanlig missionär och han hade kommit snabbt och sen somnat. När hon gick ner igen hade Johanna suttit och hånglat med en av de andra killarna och motvilligt hängt med därifrån. Elins historia var ganska lika. Även den på fyllan men för ett drygt år sedan, hösten i ettan. Hon och Anna hade hamnat på en efterfest och en kille som gick ekonomi hade limmat på henne sedan de hade kommit till efterfesten. De hade hånglat och Elin tänkte att en avsugning kunde hon bjuda på så de gick till ett tomt rum i huset och de fortsatte hångla.  Hon hade gått ner på knä plockat fram hans kuk och börjat suga. Jag visste att Elin var en grym kuksugerska som inte hade några problem att ta den i halsen.  Han var dock inte nöjd med det och putte ner henne på golvet och drog upp hennes kjol. Trosorna åkte av och han tryckte in kuken i henne. Det gick fort och var inte särskilt skönt. Efteråt hade hon letat upp Anna och de hade stuckit snabbt därifrån.  Deras historier hade hetsat upp mig och utan att jag märkte av det hade jag två händer på min kuk. Alice smekte den innanför mina byxor men även Elins hand hade sökt sig till mitt skrev och klämde. Detta nyår kan bli ett att minnas.

I rummet framför oss pågick festen för fullt. Jonas, Johanna, Ida, Linda, Stefan och Johan hade intagit dansgolvet, vilket bestod i en lite golvyta innan köket och efter man kom in från hallen. I soffan satt nu Erik och Anna. Att de hade gjort slut för ett par månader sedan märktes inte då de nu utbytte kroppsvätskor med varandra på ett väldigt barnförbjudet sett. Henrik och Annelie höll sig för sig själva och verkade inte vara partysugna alls. Åse och Filip satt i andra ändan av bordet och snackade med varandra.    Jörgen låg däckad någonstans i huset och det syntes att Åse var förbannad.

-Jag vill också dansa, sa Elin och drog i mig. Alice satt först kvar men tömde sedan sitt vinglas och följde med. Ur stereon dundrade Snaps låt The Power och vi sjöng all alla med när vi dansade oss svettiga. Elin och Alice verkade ha funnit varandra och dansade tätt ihop och bjöd in mig i deras gemenskap. Jag greppade om min flickvän så ofta jag kunde och jag kände hur både hon och Elin gned sig mot mig. Men även mot varandra. Stefan och Ida verkade också ha fastnat för varandra och jag såg att han drog sin hand över hennes rumpa så ofta han kom åt. Han var nog svältfödd sedan Sara hade blivit förbjuden att träffa honom av sina föräldrar. Åter fick jag en tanke på Eva och vad hon hade fått gå igenom. Jag hade betett mig som ett svin, inget snack om det. Men hon var också lite medskyldig då hon hetsat oss till trekanten med Alice.

Alice fortsatte att åma sig runt både mig och Elin och mitt i dansandet la hon armarna om henne och gav henne en kyss. En ganska oskyldig kyss, men ändå, det var en kyss. Sekunden senare kysste hon mig och viskade i mitt öra.

-Kyss henne!

-Inte här, svarade jag.  Elin hade en arm om mig och huvudet mot min axel. Jag kände hennes värme och hon luktade gott men jag ville inte stå mitt bland alla andra och kyssa henne.  Istället gav jag Alice en ny kyss och klämde på hennes och Elins båda rumpor.

-Jag vill se dig kyssa henne, upprepade Alice. Nu lite med bestämt. Att ens tjej skulle hetsa en till att kyssa en annan tjej mitt framför henne är väl inget man sett skulle hända, men nu var det just det som skedde. Alice hade bestämt att hon ville se mig kyssa Elin och då skulle jag lyda.

Elin stod där med armarna om både mig och Alice. Silverglittrande och vackert sminkad med sitt blonda hår uppsatt. Jag böjde mig framåt och öppnade munnen när våra läppar möttes. En bekant tunga sökte sig in i min. Samtidigt kände jag Alice tunga i mitt öra. Kuken blev stenhård på ett fåtal sekunder. En hand greppade mitt stånd och klämde i runkande rörelser. Jag vet inte om det var Alice eller Elins men just där och då brydde jag mig inte. Jag bara njöt av att ha dem bägge hos mig.

Klockan närmade sig snabbt midnatt och strax efter 23 tog Johan och Henrik på sig för att rigga och skjuta av lite testraketer.

-Fullast skjuter, skrek Johan som var redigt full. Henrik var nog den nyktraste av oss och i efterhand borde han väl ha varit den som skulle haft firat av dem men sådana tankar hade vi inte då.  Raketerna riggades och vi andra stod på altanen och tittade på medan Johan firade av den ena efter den andra. Erik och Anna var inte med oss utan de hade nog fullt upp inne med varandra. Jag hade Alice och Elin framför mig och de bägge verkade mer intresserade av varandra än raketerna. Jag fick ett litet sting av svartsjuka trots att de stod lutade mot mig och båda kramade om mig lika mycket som varandra. Även Stefan och Ida hade funnit varandra och hon stod nu framför honom och båda hade hans jacka om sig. Han kramade om henne och det såg ut som om han även kysste hennes nacke när de stod och tittade på fyrverkerierna som avlossades.   

Johan skickade raket efter raket från drickabacken jag riggat tidigare på dagen. Men sedan tog han en i handen, tände på och höll så länge han vågade.

-Kolla här!, sa han. Precis när stubinen tog slut kastade han upp raketen och den for i väg. Den for rätt upp och exploderade. Sedan tog han en till gjorde samma sak men den stack in mot vår granne och smällde av på gräsmattan. Johan fortsatte med samma procedur ett par gånger och Henrik försökte få honom att sluta innan det skulle hända något. Johan plockade upp en smällare. En sådan som ska stå på marken. Höll i röret och tände på. Smack smällaren brände av och skickade i väg smälldelen men bände samtidigt Johans hand.

-AAJ som satan, skrek han.

-Din förbannade idiot! skrek Åse och rusade dit. -Hela din jävla hand kunde ha smällt av.

Johan hade tur och hade bara bränt sig på ovansidan handen. Vi rusade in igen och Linda fixade fram kallt vatten i en bunke med is som han fick stoppa handen i. Det blev ganska tumultartat i köket och jag passade på att gå på toa. Bredvid vår toa låg det kombinerade kontor/gästrum vi hade och från det hördes tydliga stön. Jag kunde inte hålla mig, utan öppnade försiktigt dörren på glänt och kikade in. Jag visste ju egentligen vilka som var där inne redan och blev inte ett dugg förvånad då jag såg Anna stå på alla fyra i sängen med Erik bakom sig. Han knullade henne hårt och stötte i henne bakifrån så att den lilla sängen gungade i takt.

-Hårdare, stönade Anna.

-Fy fan vad jag saknat detta, sa Erik och stötte hårt i Annas fitta. -Vänd dig om!

Anna låg nu på rygg i sängen om Erik ställde sig på golvet framför hennes huvud.

-Sug mig, sa Erik. Anna tog utan omsvep Eriks kuk i munnen. Han hade en rejäl sak som måttade knappt 20cm. Vi hade naturligtvis jämfört dessa med varandra och stoltheten att ha störst kuk av oss killar gick inte att ta miste på om Erik. 

Anna varvade nu avsugningen med att slicka skaftet och att suga in bollarna i munnen. Erik pulade hennes fitta samtidigt så att det smackade. Sedan la han sig över henne och de började en missionär. Det sista jag såg innan jag stängde dörren igen var Eriks rumpa guppa upp och ner i Annas skrev. Jag stängde försiktigt så att de inte skulle märka av mig eller bli störda. Stönen fortsatte att ljuda även när jag gick tillbaka till de andra efter uträttat behov.

Johans hand hade nu blivit bandagerade och klockan närmade sig med stormsteg tolvslaget. Linda fixade med glas och bubbel att skåla i, TVn stod på och Karl Julle hade börjat läsa dikt på Skansen när vi gick ut på altanen igen. Anna och Erik hade kommit tillbaka och jag flinade åt Erik och mimade.

-En av två i alla fall! Samtidigt gjorde jag ett knulltecken med fingrarna åt honom.  Erik flinade tillbaka och pekade på Elin och Alice och gjorde samma tecken tillbaka. Henrik tog hand om de sista raketerna och vi skålade in det nya året, 1992.

Bredvid mig hade jag Alice som gav mig en djup och lång kyss.

-Jag älskar dig, sa hon och kysste mig igen. -Jag är kåt och vill ha dig snart. Kan inte den här festen snart vara slut.

-Jag älskar dig med, svarade jag. -Men får ge dig till tåls en liten stund till. Alice kramade om mig igen och jag kände hennes värme och söta doft. Elin kom till oss båda bakifrån och kramade om oss.

-Gott nytt år! Sa hon och gav för Alice en puss på kinden och sedan mig en rakt över munnen. Hennes lediga hand hade hon lagt över Alice ena bröst.

-Brukar du gå fram till tjejer och kyssa deras pojkvänner mitt framför dem? frågade Alice.

-Oftast gör jag det i smyg, svarade hon. -Men om tjejen är så söt och sexig som du smyger jag inte. Sedan gav hon Alice en kyss över munnen och klämde till bröstet hon hade handen på. Min kuk var nu stenhård. Elin ville helt klart ha oss båda och Alice verkade inte helt emot det heller.

Det var ganska kallt ute så att så fort raketerna var smällda gick vi alla in igen.

Erik och Anna satte sig i soffan och började genast grovhångla friskt. Johanna hade jag inte sett till på en stund och vare sig hon eller Jonas hade varit med ute heller. Hade Jonas lyckats med sin paxning kanske..  I andra ändan av soffan satt Stefan med Ida och de var om möjligt ännu öppnare med vart de var på väg. Idas hand var innanför Stefans byxor och Stefans hand var begravd i hennes skrev. Linda var också rejält full och kom fram till oss och skrålade

-Gott Nytt År din Idiot, vrålade min syster. -Du är en stor idiot brorsan, det vet du väl? Men du är en bra idiot.

Linda lutade sig fram mot Alice och gav henne en kram.

-Min svägerska!  Du är mycket sötare än hans förra.  Hon tittade upp och såg Elin som hade armen om min rygg.

-Niklas! Du får FÖR FAN nöja dig med EN tjej nu. Linda tittade på mig och fortsatte. -Eva har ju knappt kallnat och du ska fylla på med en ny. Ge dig!

Alice som var rejält full och fnissade till och gav sen Elin en kyss över munnen.

-Vem sa att hon var hans? Sa hon. Elin besvarade kyssen med att ta Alice över rumpan och klämma hårt.  Linda stirrade storögt på Elin och Alice och sedan vände hon och gick och satte sig i soffan bredvid Anna. I andra ändan av soffan låg nu Ida och Stefan och hånglade grovt. De hade det närmsta man kan komma samlag men fortfarande med kläderna på. Vilken jävla fest det hade blivit.  Alice böjde sig fram till mig och sa.

-Kom! Hon tog Elin i handen och drog med oss mot trappan till ovanvåningen. I allrummet på ovanvåningen hade vi en vit skinnsoffa. I den låg Jörgen med en bunke bredvid sig som hade spytt i. Fan vad det luktar hann jag tänka. I ena ändan av ovanvåningen låg våra föräldrars sovrum och i den andra mitt och Lindas vägg i vägg. Från hennes rum hördes stön och ett rytmiskt dunkande. Troligtvis var Jonas och Johanna där inne. Dörren var stängd och vi tre gick in i mitt rum. Ingen av oss tänkte på eller brydde sig om att stänga dörren. Elin och jag hade en skvätt bubbel kvar. Vi skålade och tömde glasen. Det var inte längre någon fråga om vad vi skulle göra med varandra. Utan att vänta på något drog Alice ner toppen av sin klänning och knäppte snabbt upp sin behå. Sedan kysste hon åter Elin hårt över munnen. Jag knäppte upp min skjorta och tog av mig mina byxor. Kuken stod som ett tält i mina boxerkalsonger. En hand greppade den och strax var den fri från alla tyger. Elin runkade den hetsigt.

-Det var länge sedan jag såg den här, sa Elin som gjorde sig loss från Alice och gick ner på knä. Hon fortsatte att runka kuken och lät sin tunga slicka på den. Alice drog av sig sina trosor och ställde sig mitt emot mig samtidigt som hon kysste mig. Elin var nu under oss och hade fri tillgång till både min kuk och Alice fitta. Den senare fick ett finger i sig och kuken blev fortsatt runkad av Elin. Hon slickade på mig, hon slickade på Alice och hon slickade även i Alice. Alice stönade högt och stötte sin kropp mot mig. Under oss gjorde Elin allt hon förmådde med sina händer och mun för att vi båda skulle få det skönt.

-Ner på knä du med, sa jag till Alice. Hon sjönk ner bredvid Elin och båda tjejerna tillfredsställde mig nu med mun händer och tunga. I allrummet såg jag nu Ida och Stefan komma upp för trappan. De gick rakt in i mina föräldrars rum och omfamnade varandra. Jag såg Idas klänning falla och hon la sig på rygg på sängen. Stefan hoppade snabbt ur sina byxor och de båda skrattade högt. Jag hann se hans grova kuk avteckna sig innan har la sig ovanpå Ida i sängen. Jag tittade ner på tjejerna framför mig. Elin som jag vet kan ta kuken djupt sjönk ner till roten. Samtidigt kände jag Alice tunga kittla min pung och området mot min anal. Jag kände Elins hals öppna sig och ta emot ollonet som tryckte på. Jag fick svårt att stå upp när de båda flickorna åt av mitt underliv. Känslan var som att någon klipper av och drar ut hela din kuk genom röven men att det ändå är en skön känsla. Jag höll på att spruta min säd i Elins mun flera gånger när de höll på. 

-Din tur, sa Elin till Alice. -Sug den! Ta den till roten.

Alice tog kuken i munnen men när den nådde svalget tog det stopp.

-Pressa, sa Elin. -Slappna av med tungan och låt den bara gå ner.

Jag tog tag om hennes huvud och pressade lätt framåt. Kuken tryckte mot baksidan av hennes mun och jag ville ner i hennes hals. Men det gick inte. Alice hostade och ögonen tårades. Elin fortsatte att coacha Alice till att klara det men det hjälpte inte. Jag pressade på och Alice hostade fräste och tårarna rann.  Efter att jag försökt pressa ner kuken i halsen på min flickvän gav jag upp och drog ut den ur hennes mun. Elin tog den direkt och lät den gå ner i halsen utan problem. Det kändes lite som om hon ville visa hur mycket bättre hon var på att suga kuk. Alice reste på sig och gav mig en kyss.

-Ta mig, sa hon. -Jag är full, jag är kåt och jag vill känna dig i mig.

-Titta, sa jag och pekade tvärs över till sovrummet mitt emot där Stefans rumpa hoppade upp och ner när han pumpade sin kuk i Ida. -Andra gången vi ser honom knulla.

Alice tittade och vände sig sedan och ställde sig framför min säng. Hon böjde upp rumpan mot mig. Elin satt fortfarande på knä mellan oss och hennes mun jobbade intensivt med min kuk. Hon drog ur den ur munnen och riktade in den mot Alice nakna fitta. Fittan var drypande blöt, varm och inbjudande. Som i slow motion sjönk jag in i henne. Alice fitta var band de trängsta jag knullat, både före och efter tiden med henne. När jag nått botten tog jag tag i hennes rumpa och började röra mig. Elin hade förflyttat sig och satt nu på golvet under Alice. Hennes tunga slickade ömsom Alice fitta och ömsom min kuk och mina pungkulor. Det var magisk skönt.  Jag ökade snabbt takten i mitt pumpande och efter ett fåtal minuter skrek Alice ut sin njutning. Hon putte undan mig med rumpan och satte sig på Elins mun som hade fortsatt att stimulera oss båda med sin underbara tunga. Alice tog tag i hennes huvud och tryckte mot sitt kön.

-Jag kommer, stönade Alice och tryckte hårdare mot Elin. -Slicka mig! Kyss mig!

Alice greppade om mig och vände sitt huvud för att kyssa mig. Samtidigt som vi kysstes gick det för henne. Hennes kropp spändes och Elins huvud klämdes fast mellan Alice underliv och min säng. Efter orgasmen la Alice sig i min säng. Våra kläder hade hamnat i en hög på golvet. Elin kröp upp till henne och la sig över henne. De kysstes och hånglade. Deras ben slingrade sig runt varandra och deras båda fittor gned de mot varandra. Jag la mig bredvid dem och om famnades av deras slingrande ben och armar. Vi kysstes alla tre. Jag klämde på deras bröst. De kramade min stenhårda kuk. En tunga löpte längs sidan av någons kropp. En mun kysste en annan. Ett finger smekte någons springa. Vi var tre kroppar som blev förenade till en enda stor massa av åtrå.  Alice tittade på mig med kåtglansiga ögon.

-Jag vill se dig knulla henne, sa hon. Ta henne hårt bakifrån som du gör med mig.

Jag drog mig loss från massan av kroppar och ställde mig på knä bakom Elin. Stön hördes från flera håll. Från Stefan och Ida, från Lindas rum och från tjejerna i min säng. Elin låg fortfarande uppe på Alice och hon böjde upp sin rumpa mot mig. Utan några omsvep tog jag min kuk som nu stod stenhård rakt ut och lät den försvinna in i Elins fitta. Alice släppte loss Elin lite som ställde sig på alla fyra i sängen. Tjejerna kysstes och smekte varandra.  Jag stod nu på knä bakom Elin och tog henne med lugna men kraftfulla stötar. Elins fitta var fri från behåring förutom på venusberget. Precis som jag minns den sist. Elin stönade och Alice smekte hennes kropp. Händerna gick runt magen, längs hennes sidor, över brösten, vidare i nacken och det blonda håret. Smekningarna varvades med kyssar och slick på bröstvårtorna och båda tjejerna i min säng njöt av varandras beröring. Jag ökade sakta takten och rörde min kuk in och ut i Elins varma och blöta fitta. Den var hal och kramande. Jag kände livmodertappen mot mitt ollon i varje stöt och efter endast ett par minuter kunde jag inte hålla emot längre. Att se min flickvän smeka, kyssa och älska med en läcker blondin som Elin somjag själv pumpar min kuk i, förde mig steg för steg närmare en orgasm i samma blondin. Det blev för mycket för mig. Kuken var stor och stenhård och jag var kåtare än någonsin innan. En svallvåg av endorfiner sköljde över mig.

-Jaaaa! Skrek jag när min säd fyllde Elins fitta.

Min kuk pumpade stråle efter stråle långt upp i Elin och när jag tömt mig helt la jag mig bredvid tjejerna igen. Smekningar och kyssar utväxlades och vi slingrade våra kroppar runt varandra. Min kuk reste sig snabbt igen och en hand greppade den. Det fanns inget stopp, det skulle knullas denna natt och kuken var med på det trots flertalet utlösningar den senaste veckan.  Alice sökte sig neråt och jag kände hennes mun omfamna mitt kön. Munnen sög hårt och tungan vispade. Elins mun förenades med min och våra tungor lekte i hennes mun. Alice sugande upphörde och jag märkte på Elin vart hennes tunga hade tagit vägen. Hon lapade nu Elins spermaindränkta fitta och Elin spände sin kropp. Hon tryckte mitt huvud mot sig och pressade ner det mot Alice mellan hennes ben. Alice slickade längs med Elins blygdläppar och avbröt behandlingen när hon såg mig. Vi förenades i en het kyss för att sekunden senare hjälpas åt att slicka Elin. Alice lapade ur fittan och bakåt mot hennes anal. Jag kittlade hennes klitoris med tungan och mina läppar. Elin spände kroppen och sköt upp höften när det gick för henne.

-Satan vad skönt! Skrek hon rakt ut.

Alice knuffade ner mig på rygg när Elins orgasm hade ebbat ut. Hon satte sig upp och riktade in min kuk mot sin öppning och utan någon fördröjning tryckte hon sig helt ner och började rida. Den trånga musen malde och knådade min kuk och jag visste inte om det var av smärta eller njutning. Elin låg bredvid oss och pustade ut medan hon noga studerade vår ritt. Alice ritt tilltog i hastighet och hon flyttade sina fötter så att endas fittan var i kontakt med mig. Den ställningen har och är fortfarande en av de klara favoriterna. Kuken når långt in och man är helt i händerna på sin partner.  Hennes runda bröst gungade framför mig. Jag låg på rygg och sträckte ut mina händer för att röra dem. Elin kom närmare och la sig halvt över mig för att sedan gen mig en ny kyss.

-Jag vill att du knullar mig igen, sa hon. -Alice! Får jag låna din pojkväns kuk en gång till?

Alice nickade, lyfte sig från kuken och satte sig över mitt ansikte.

-SLICKA MIG! Sa hon hest. Jag var inte nödbedd och slickade genast hennes fortfarande rakade fitta. Små korta röda hårstrå hade börjat krypa ut och det gjorde fittan delvis lite sträv. Jag lapade i långa drag. Jag stack in tungan och vickade på den inne i henne för att stunden senare dra ut den och låta spetsen vifta över klitorisknoppen. Mitt mål var att få det att gå för henne. Jag ville att hon skulle bli i extas av min behandling. Alice höfter rullade över mitt ansikte och hon stönade högt. Ett nytt stön hördes från Elin när jag kände hur hennes plaskblöta fitta omslöt mig igen. Elin började rida och Alice fortsatte sitt höftrullande. Min tunga värkte och jag skulle nog ha träningsvärk i den morgonen därpå. Jag kände hur safterna flödade och med ett vrål kom hon över mig. När orgasmen hade lagt sig la hon sig för att pusta ut som Elin nyss gjort samtidigt som hon tittade på Elins och min ridtur.

Elin stannade upp och klev av mig.

-Jag vill ha dig bakifrån, sa hon och ställde sig på alla fyra i min säng. Alice och jag klev ur och ställde oss bakom. Analrosetten pulserade och såg inbjudande ut. Elin stod där på alla fyra i min säng och vickade med sin nakna rumpa. Min kuk stod stolt och hård och nosade på hennes fittmynning. Jag andades tungt och svetten rann på min rygg. Vi hade knullat, hon och Alice hade båda ridit min kuk men nu var jag redo att återigen trycka in min kuk i hennes heta grotta.

- Fan vad du är sexig, sa jag och gav henne ett smisk med handflatan över skinkan.  Elin stönade. Sekunden senare tryckte jag in kuken i henne. Alice kramade om mig bakifrån.

-Jaaaa!  Ett långdraget stön ljöd från den sexiga tjejen i min säng. Alice stäckte fram sin hand och gav Elin en klatsch till på skinkan. SMACK! Och sedan en till SMACK!

-AJJ! Kom det från Elin. 

Jag började pumpa min höft fram och tillbaka mot hennes bakdel. Min tidigare sats var fortfarande kvar och fungerade som glidmedel. Det var blött, det var varmt, och det var trångt.  Fan vad det var skönt och fan vad jag njöt. Hennes analrosett pulserade med varje stöt jag gjorde och jag tänkte tillbaka på stunden Alice och jag haft i min säng i morse och snacket under kvällen. Ska jag våga? Var det nu det skulle ske? Analsex? Alice hade sagt att det var skönt med tummen i röven i morse och Elin hade ju provat tidigare med Jocke. Jockes kuk var ju grövre än min så även om inte hans gick in så kanske ändå…

Jag drog ur min kuk och lät den vila mot rosetten. Hennes bak bjöd in mig. Jag körde åter in kuken i Elins grotta och satte fart på knullandet. Jag tittade på Alice. Alice ögon var fyllda av ren kvinnlig kåthet. Hon nickade menande mot Elins rumpa och tog lite sekret från fittan, min tidigare sperma blandat med fittans egen väta blev ett utmärkt glidmedel. Jag spottade på tummen och masserade analöppningen. Elin rörde höften och stönade. Alice tog sitt pekfinger och stoppade det i min mun. Sedan drog hon ur det och hjälpte till med massagen. Hennes pekfinger försvann enkelt in i Elin. Hennes rumpa rörde sig i cirklar. Jag spottade på tummen igen och försökte sedan trycka in den. Utan problem gled den förbi ringmuskeln och vi hade nu var sitt finger i hennes röv.  Ytterligare ett högt stön kom från Elins mun när våra fingrar sakta började knulla hennes analöppning. Kuken pumpade samtidigt på i högt tempo i Elins fitta. Som i ett töcken hörde jag dunk från de andra rummen. Jag drog ur kuken igen som nu dröp av kroppsvätskor Alice tittade storögt på när jag måttade ollonet mot den runda bakre öppningen.

Från Lindas rum bredvid kom det växlande skrik och höga stön. Jonas och Johanna knullade nog friskt där inne. Likaså gjorde Stefan och Ida. Elin gav ifrån sig ett tjut av njutning när jag började pressa. Samtidigt klämde den nakna kroppen bakom mig sina bröst mot min rygg. Hennes två händer smekte min mage.  Jag böjde mitt huvud bakåt och gav Alice en djup kyss. Min kuk försvann in och begravdes i analöppningen framför oss. Alice beskådade med kåthet hur min kuk långsamt började pumpa ut och in i rumpan på den blonda tjejen i min säng. Känslan av att vara i hennes röv var helt annorlunda mot en fitta. Det klämde runt ringmuskeln men resten av kuken var som i ett tomrum. Dock att vara i det lite förbjudna hålet gjorde mig galet kåt och efter en knapp minut kunde jag inte hålla mig länge. Med ett högt stön sprutade jag min sats långt upp i Elin rumpa. Elin föll framåt i sängen. Jag hade för första gången knullat en tjej i röven.

Alice och jag kysstes ståendes nakna på golvet bredvid. Det var början på ett nytt år. Vi var ett par och vi älskade varandra. Vi var fulla. Vi var unga och vi var kåta. Vi hade just haft vår andra trekant där Elin hade varit vår leksak. Elin som nu låg utslagen i min säng. Elin var underbar, hon var vild, hon var vacker, hon sög kuk som en gudinna, hennes fitta var trång varm och inbjudande. Men det var Alice jag ville ge njutning. Alice var målet med vår älskog, inte Elin. Elin var bara ett redskap för min och Alice njutning. Ett sexigt varmt och underbart redskap. Men ändå bara ett redskap.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

MalmöLars

Lite rörigt men roligt, varför inte vara tre i ett förhållande?

9/11, 2022 kl. 13:54

#1

Gardintroll

Det hände en hel del här. Det var lite många människor att hålla reda på, men jag gillar novellen.

9/11, 2022 kl. 10:16