Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/11, 2022 kl. 21:14, av mx55

Sommaren vi lärde oss knulla - Del 4

Del 4 av 6 i serien Sommaren vi lärde oss knulla

Jag har knullat! Det var det enda som mitt femtonåriga jag kunde tänka på. Att jag äntligen hade gjort det. Men så var det ju Johans fråga. Skulle hon verkligen ta den där bak? Och vad händer i nutiden? Inbillar jag mig bara eller spanar Lena in mig?

Jag vaknar upp ur mina tankar när tåget åter stannar vid den lilla perrongen. Så fort vi klivit av börjar Anna att prata om Gruvbanan men bara en titt in i det kvava mörkret får oss att vilja fly.
– Fy fan för att ställa sig där, hör jag min lillasyster muttra.

Vi vandrar istället bort mot slänggungorna och medan de åker runt står jag och försöker knäppa bilder med min mobil. ”Förhoppningsvis blir några tillräckligt bra för att lägga in i det gemensamma fotoalbumet”, tänker jag och sänker telefonen. Efteråt går vi bort till veteranbilarna där även jag lyckas få plats bakom Saga och Elsa, som båda håller hårt i varsin ratt.

Tillslut bestämmer vi oss ändå för att ställa oss i kön till den lilla bergochdalbanan. Vi försöker göra vårt bästa för att uthärda hettan, den kvava luften och det nästan totala mörkret. Jag är rädd att femåringen ska få panik men hon klarar det faktiskt riktigt bra. Själv mår jag dock nästan illa och försöker att blunda och hålla mig mot en av väggarna.

* * *

Redan dagen efter så fick så vi göra det igen. Vi satt som vanligt i Simons vardagsrum och skulle precis starta videospelaren. 
– Ni behöver inte porr längre, hör vi Lena säga bakom oss med ett skratt.

Vi kollade genast bakåt och såg henne stå i en vit bh och ett par svarta träningsbyxor. 
– Bjuder du på en show då? frågade Martin och flinade.
– Visst. Men är det inte roligare om jag bara drar av mig kläderna så vi kan knulla?
– Gärna för mig, svarade han och reste sig upp från soffan.

Samtidigt som Lena knäppte upp sin bh så drog Martin ner sina byxor för att sedan kasta av sig t-shirten. Jag följde genast hans exempel och tillslut stod vi fyra killar alla nakna framför henne. Med ett leende såg hon på oss och satte sig sedan ner i soffan och särade på benen. Därefter hasade hon sig framåt och satte upp sina fötter mot soffdynan. Direkt efter så tryckte hon sin hand mot fittan och började att pressa in två fingrar.

– Nöjd nu? Bättre än porr? sa hon med blicken riktad mot Martin.
– Ja, svarade han med hes röst och nickade.
Vi stod och såg rakt in mellan hennes ben och följde hur hennes fingrar rörde sig in och ut ur öppningen.
– Nu behöver bara någon komma och knulla också, sa Johan och skrattade.

Utan att säga ett ord så gick jag fram mot Lena och ställde mig framför henne. Hon såg upp i mitt ansikte och gav mig ett kort leende innan hon drog ur fingrarna. Själv tog jag ett steg närmre henne och började att dra med kuken i springan innan jag tillslut hittade rätt och sjönk in.
– Ååhee, suckade vi båda till när jag kommit hela vägen in i henne.

Känslan var precis lika fantastisk som den varit dagen innan! Det var inte lika halt och klibbigt den här gången och hennes fittväggar kramade mjukt runt min stake. Jag greppade tag i hennes knän och började att röra mig i mjuka rörelser. Jag kände hur jag nästan gled hela vägen ur den mjuka tunneln innan jag körde in kuken hela vägen in igen. Jag blundade och försökte koncentrera mig på känslan av att knulla henne samtidigt som jag njöt av att höra hennes små stönanden.

När jag tittade upp nästa gång såg jag hur hon runkade av Simon och Johan. De stod på varsin sida av henne och hon höll ut sina händer och drog i deras kukar. Samtidigt stod Martin ovanför hennes ansikte och runkade. Han hade försökt att ställa sig så att hon kunde suga honom men utan att lyckas.

– Vänta lite, suckade hon plötsligt.
Jag drog mig ur henne och de andra killarna tog ett steg tillbaka när hon släppte greppet om deras kön.
– Kan du sätta dig? frågade hon sedan och kollade mot Martin.

Han svarade direkt med att sätta sig ner i soffan. Snart var Lena över honom och samtidigt som hon sänkte sig ner så använde hon sin högerhand för att hjälpa till att styra in honom i sig. Jag stod bakom dem och såg på hur hennes rumpa studsade upp och ner på hans smala kuk. Samtidigt hade Johan och Simon ställt sig upp i soffan och efter att de runkat i någon halvminut så såg jag hur Lena vände sig mot Simon. Så fort hon öppnat munnen så började han att stöta sin kuk i henne. Eftersom att hon fortsatte att häva sig upp och ner på Martin så blev det svårt för honom att fortsätta att knulla hennes mun. Efter att han dragit sig ur så stod dock Johan redo att försöka. 

Det tog inte många minuter av ritt innan Martin stönade till och sprutade rakt upp i henne. Med ett litet fniss så reste hon sig upp från honom och ställde sig mitt på golvet. Hon snurrade snabbt runt i en liten piruett innan hon satte sig på bordet. Storögt följde vi hur hon förde in ett finger i sig och fiskade ut Martins sats. Sedan slickade hon snabbt av den från fingret.
– Så vart tycker ni att det är häftigast när de kommer? frågade hon sedan.
– Jag gillar när de sprutar i tjejernas ansikten. Det ser så porrigt ut, sa jag lite osäkert.
Jag visste inte vad Lena skulle tycka om mitt erkännande men hon satt bara och log mot mig.
– Jag gillar när de sprutar på hennes bröst och när hon smörjer in dem, sa Simon och möttes av ett mjukt fniss.
– Jag gillar mest när de sprutar i tjejens mun och när hon sväljer, sa Johan mer självsäkert än oss andra.
– Du då Martin? frågade Lena.
– jag vet inte, svarade han.
– Jag tycker det är häftigast att spruta i fittan men det syns ju typ aldrig i porr.

Lena log mot honom och nickade.
– Nä. Det gör väl inte det, svarade hon tyst.
– Men ni får se till att spara upp er sperma så att ni kan komma överallt då, sa hon sedan lite högre.
– Om jag nu ska vara er porrfilm alltså.

Med de orden så ställde hon sig på golvet igen och gick ner på alla fyra. Hon hade ansiktet riktat åt mitt håll så direkt gick jag fram till henne och möttes av att hon öppnat munnen. Samtidigt som hon sög mig så såg jag hur Simon nu ställde sig bakom henne. Det verkade som att det tog lite tid för honom att positionera sig rätt men efter ett tag så såg jag hur han började att röra sina höfter.

Jag kände hur jag var på väg att komma och stärkt av hennes ord så drog jag mig ur hennes mun och började att runka. Jag såg hur hon tittade upp och mötte min blick innan hon blundade hårt. Ett par sekunder senare kom jag och sprutade ner hela hennes ansikte med min satts. 

När jag slutat att spruta så drog hon med fingret vid sina ögon innan hon öppnade dem. Sedan gav hon mig ett leende. Simon hade redan flyttat sig från hennes fitta och nu lämnat plats åt Johan som också han efter några försök gled in. 

Samtidigt hade Simon tagit plats framför hennes ansikte. Jag såg hur han stötte sin kuk in och ut i hennes mun. När han för några sekunder drog ut den såg jag hur hon försökte att nå den med sin tunga. 

Efter att hon sugit och slickat på hans skaft i ett par minuter så hörde vi hur han började närma sig. Lena kröp lite framåt så att Johan gled ur och satte sig sedan på knä på golvet. När Simon såg det så log han mot henne innan han riktade sin kuk mot hennes bröst och sköt iväg tre stora strålar över dem. 

Det var otroligt häftigt att se hennes nu nedsprutade kropp. Hennes ansikte var fortfarande fullt av min satts och stora vita ränder täckte nu brösten. Utan att blinka så satte hon sina händer över kullarna och började att massera in sperman som om den vore hudkräm. 
– Wow, hörde jag Simon viska där han stod bredvid mig.

Innan hon hann resa sig upp så stod Johan framför henne och riktade sin hårda, glansiga kuk mot hennes mun. Hon öppnade den snabbt och efter bra några runktag runt den så stönade han till. Vi såg alla på medan Johan matade ut två tjocka strålar rakt ner i hennes öppna mun och på hennes tunga. Så fort han sprutat färdigt så stängde hon munnen, svalde och gapade stort igen.

– Så, sa hon sedan.
– Ett sprut i fittan, ett i ansiktet, ett på bröstet och så ett i munnen. Det var det ni ville va?
Vi skrattade alla fyra som svar.

* * *

När vi slutligen når fram till trappan som går upp till själva bergochdalbanan är det som att jag äntligen kan andas igen. Jag tror inte att trettio grader varm luft någonsin känts så uppfriskande som den gör nu, och naturligtvis så väcks jag ur mina tankar.

Jag ser mig om och möter Sagas blick.
– Hur är det? frågar jag.
– Det är så varmt och kön var helt jättejobbig, svarar hon.
– Jag vet. Trodde jag skulle somna.
– Det såg ut som det, svarar hon.

Några minuter senare så är det vår tur att åka. Mina döttrar sätter sig bredvid varandra medan Lena sätter sig bredvid sin Anna. Själv hamnar jag intryckt mot min lillasysters man.

– Inte en gång till, konstaterar vi vuxna när vi kommit ut från åkturen.
– Jo, svarar Elsa.
– Nej, svarar Saga. 
– Jag gillade inte tunneln vi stod i.
– Inte jag heller, svarar jag.

Istället går vi och köper slush för att kyla ner oss. Jag tänker att det här är en sådan där dag som man inte öppnar sin bankapp. Troligen kommer jag inte våga öppna den på en vecka. 

Medan vi fortsätter att gå genom tivolit så kan jag inte låta bli att återigen spana in Lenas bakdel. Den ser ut att vara helt perfekt rundad där den avtecknar sig genom de korta och tighta jeansshortsen. Hennes ben är kanske inte så smala som de en gång varit men de är fortfarande läckra. Jag vet inte om det är hur hon ser ut just nu, tankarna på den där sommaren eller en kombination av bägge som får mig att bli så upphetsad som jag faktiskt blir.

Vi står bredvid varandra och tittar på medan våra barn flyger runt i röda och gröna flygplan. Plötsligt får jag en känsla av att Lena tittar på mig men så fort jag vänder mig mot henne så tittar hon bort.

– Vad händer nu då? frågar Lena när vi, strax efter sextiden, börjar att gå mot utgången.
– Vi går väl tillbaka till campingen, sa jag och ryckte på axlarna.
– Jag tänkte tända grillen, säger min lillebror.
– Om du vill kan du ju hänga på. Om du inte har andra planer?

Jag blir glad över att det är han som frågar. Då slipper jag ta obehaget över att bjuda in någon utomstående.
– Absolut, svarar hon.
– Det låter jättetrevligt. Ska bara messa Simon så att han vet vart vi tar vägen.
– Skulle ni göra något? frågar brorsan lite oroligt.
– Vill inte sabba era planer eller så.
– Nejdå, svarar Lena.
– Vi skulle eventuellt beställa hem en pizza när Anna lagt sig. Han slutar inte jobba förrän vid åtta.
– Ok. Men han kan ju svänga förbi då kanske? säger min lillebror och med det börjar vi att gå bort mot utgången och campingplatsen.

* * *

Vi fortsatte nästan varje dag. Det var fantastiskt att få stå mellan hennes ben och knulla så hårt vi kunde eller att bli riden. Bara Martin var den som gillade att mysa i missionären och det var ofta så han ville avsluta. Men det bästa vi visste var att köra rundpingis. 

Vi hade börjat kalla det för det. Lite väl grabbigt kanske men även Lena tyckte att det var en kul beskrivning av vad vi gjorde. Hon brukade stå på alla fyra mitt på golvet medan vi killar gick runt henne i en cirkel. Självklart hade hon alltid en av våra kukar i sin fitta och en annan i sin mun. De övriga två stod bredvid och tittade på tills det var deras tur.

En eftermiddag satt vi i Simons vardagsrum och såg på nattens TV1000-inspelning när Lena plötsligt kom in genom ytterdörren. Simon kastade sig över fjärrkontrollen för att stänga av tv:n men så fort vi såg att det var hon så släppte han den och andades ut.
– Fan vad du skräms! Trodde det var din morsa, sa han och kollade mot henne.

Lena gav honom dock inget svar utan riktade istället sin blick mot tv-skärmen.
– Kollar ni porr nu igen? sa hon sedan i besviken röst.
– Ni har ju mig.
– Jo, svarade Simon dröjande.
– Men vi kanske vill se något annat, fortsatte Martin.
– Någon annan? Varför vill ni det? frågade hon.
– Nej. Men det är kul att se när andra knullar och vad de gör, sa Johan.
– Som det där? Att ta den där bak? frågade hon.
– Ja. Kanske, svarade Simon.
– Har du provat? kastade han sedan ur sig snabbt.

Lena lutade på huvudet en aning och såg ner mot honom.
– Näe. Det har jag inte.
– Vill du det? frågade Johan utan att kunna hejda sig.
– Det hade du gillat va? svarade hon spydigt.
– Men kanske, tillade hon sedan efter några sekunders funderande.

Hon ställde sig framför tv:n och började att dra upp sin t-shirt. Hon rörde på höfterna i takt med den dåliga porrfilmsmusiken och snart hade hon dragit av sig plagget. Hon stannade upp och kastade iväg det mot oss innan hon fortsatte att röra sig mjukt i takt med musiken.

Det tog inte allt för lång stund innan hon kastat av sig resten av kläderna. Så fort hon blivit naken så ställde hon sig på alla fyra och kröp bort mot oss. Såklart hade vi redan dragit ner våra byxor och satt nu och drog våra hårda stånd. 

Hon satte sig framför mig och Simon och började att runka oss. Samtidigt så reste sig Johan och Martin upp från soffan och jag tittade snabbt upp när jag hörde hur Lena stönade till. Jag mötte kort Johans blick och såg kort på medan han stod bakom henne och juckade mot hennes fitta. Under de veckor som gått sedan vi började så hade vi killar blivit allt bättre på att kontrollera oss och nu var det inte längre någon som sprutade efter bara några sekunder.

Efter att Johan rört sig i henne ett tag så bytte han plats med Martin som direkt började att röra sig snabbt i henne. I några sekunder släppte Lena taget om min och Simons kukar för att trycka ut ett långt stönande läte. Sedan flämtade och gnydde hon i takt med Martins rörelser.

Så fort han drog sig ur henne så ställde hon sig upp och satte sig i mitt knä. Vi hjälptes åt att styra in kuken i henne och snart hade hon börjat att rida mig. Hon studsade upp och ner på mig samtidigt som jag försökte att stöta upp i henne. Bakom henne kunde jag se hur de övriga tre killarna stod och såg på medan de höll hårt i sina kukar.

Eftersom att ingen av dem riktigt fick plats att göra något så klättrade Lena av mig och ställde sig återigen på alla fyra. Jag satt kvar i soffan och såg på medan Martin nu fick en avsugning och Simon tog plats bakom henne. 

Hon stod så att jag kunde se henne från sidan och förvånat såg jag hur Simon satte sitt ollon mot hennes bakre öppning
– Det där kommer inte funka, sa hon efter att ha dragit sig bort från Martins kuk.
– Du får testa med något litet.
– Ok, svarade Simon och satte sig på knä bakom henne.
Sedan så tryckte han med sitt pekfinger mot rosetten.

– Ajjee! Fan! skrek Lena till så fort fingret började tryckas in i henne.
– Förlåt, sa Simon hastigt och ryckte till sig fingret på samma sätt som om han bränt sig.
– Om ni vill testa så får ni ta redan på hur man gör för att det inte ska göra ont. Okej?
– Okej, svarade Simon och vi andra nickade.

– Ska vi sluta? sa Johan sedan.
– Nej. Det är ok. En sekund bara.

Lena satte sig ner på soffan och smekte lätt runt sin analöppning. Efter några sekunder så nickade hon till och Simon ställde sig återigen mellan hennes ben men riktade den här gången in sig mot hennes fitta. Snart hade han kommit igång med att knulla henne i en halvsnabb takt samtidigt som jag och Johan ställt oss på varsin sida om henne. 

Lena sträckte ut sina armar och började att runka oss samtidigt som Martin böjde sig in från sidan för att kunna suga på hennes bröst. När hon knullats av Simon ett tag så reste hon sig och satte sig bakåtvänt på Martins kuk och började rida. 

Eftersom att vi gjort detta tidigare så visste vi precis vad det betydde. Genast klättrade vi upp på soffan och började att runka våra kukar. Ibland lyckades vi få in lite av våra dem i hennes mun men mestadels av tiden stod vi bara och runkade. Den första att komma var Simon som sköt ut sin säd över hennes bröst. Så fort som Johan började att spruta så öppnade hon sin mun och hon stängde den inte förrän också jag lagt en laddning över hennes ansikte och tunga. Precis innan hon skulle svälja så hörde vi hur också Martin stönade till innan han fyllde hennes fitta.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.