Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/11, 2022 kl. 22:21, av Nyfiknapålivet

Mötet i bastun

Jag är ofta på spat i stan där jag bor. Visst är det ofta så att det är lättare att börja småprata med folk i en jacuzzi eller bastu?

En kväll sitter jag i bastun och in kommer en het man. Ooo tänker jag, undra om han är lika kåt som jag är nu? Värmen gör något särskilt för kåtheten…

Vi börjar småprata om lite allt möjligt. Vi har handdukar runt oss, jag känner att jag är lite stel i nacken och bröstryggen efter gårdagens träningspass, tar mig om nacken för att lösa upp stelheten.

Då föreslår du att du kan ge mig lite massage, det tackar jag inte nej till! Du flyttar upp till laven ovanför mig, jag sitter mellan dina knän på den nedre laven. Börjar knåda och klämma, ja där, stönar jag. Du masserar sååå skönt, precis där! Ahh, jag kan inte låta bli att stöna av både smärta och njutning. Känner hur dina händer vandrar vidare till nacken där min erogena zon börjar lite högre upp. Mmmm, nu blev det ju ännu skönare… Tänker att du hör nog på mina stön att jag njuter av detta. Sen känner jag hur du går upp i hårbotten och masserar så underbart. Du tar lite längre ner igen, mer varsamt nu. Åh vad jag njuter…

Du ber mig luta mig lite framåt vilket jag gör. Undrar vad som händer där bakom mig nu, om du blir upphetsad av detta också. Jag tänker på att du just nu förmodligen har ett begynnande stånd som växer där precis bakom mig. Hör hur du harklar dig. Mina misstankar besannas nog. Du klämmer till att börja med med dina fingrar och knogar, min kropp följer med i dina rörelser. Du drar dig ut åt sidorna med dina händer, du är nära mina bröst nu. Handduken börjar släppa sitt grepp om mig, men det bryr jag mig inte om. Gillar det jag känner, du har nu kommit till utsidan av mina bröst och jag stönar av njutning nu. Inbjudande. Du säger åt mig att sitta rakt igen, jag vänder mig om och tittar bak lite snabbt, ser först på din handduk, sen upp på dig så vi får ögonkontakt, jag ler mot dig och vänder mig sedan om igen och du fortsätter när jag lägger mitt huvud bakåt med huvudet på din handduk. Du knådar lite under halsen och över brösten, då ramlar handduken ner. Jag vet att du nu ser mina bröstvårtor som står härligt hårda, känner att du svarar på det du ser och känner dina fingrar som söker sig längre ner. Åh så skönt, stönar jag. Får en ingivelse att jag vill vända mig om och ser då din kuk som står i ett ståtligt stånd som ett rest tält där under handduken, kan inte låta bli att sträcka in handen och ta ett härligt tag om den och börjar runka lite försiktigt upp och ner i några drag innan jag börjar leka med kuken lite lätt med tungan innan jag börjar suga… Du stönar så jag gissar att du nu njuter av min sköna behandling. Jag hade rätt, för du ber mig ganska snart att nu får jag passa mig innan det sprutar. Var vill jag ha satsen undrar han? Över brösten, svarar jag innan jag fortsätter runka och får första sprutet på hakan, sen lutar jag mig lite bakåt och får resten på halsen och ner över brösten… många sprut senare har du tömt satsen med mycket stön. Jag fortsätter leka med din kuk med ena handen samtidigt som jag smeker mina nedsprutade bröst. Jag låter handen glida ner över magen, ner mot fittan. Åååhh jag är så jävla våt och kåt nu, sen stoppar jag in två fingrar i mitt våta sköte. Det plaskar härligt när jag pullar mig några drag innan jag drar upp fingrarna och håller upp dom framför dig. Du suger snabbt in dom i din mun. Sen tar du ett bestämt tag om mitt hår och säger till mig att jag inte får röra fittan förrän du säger till. Från och med nu är den din så länge vi är här i detta rum och duschen… ok säger jag och ler. Gillar såna lekar. Du tar min hand och leder ut mig i duschen, där du pekar att jag ska ställa mig med händerna mot väggen ovanför huvudet. Känner hur du börjar duscha mig över ryggen och tar ett bestämt tag i mitt hår, drar huvudet bakåt och börjar kyssa och bita lite lätt i min hals. Jag svankar med ryggen och börjar gnida min härliga breda bak mot din kuk som redan känns hård igen. Du backar undan och smiskar mig lite lätt på ena skinkan, buffar på min ena fot så att jag förstår att jag ska sära mer på benen. Mmmm, du njuter att synen av mig framför dig som ett X. Duschen vandrar ner mot mina skinkor, mellan skinkorna… Åhh, jag stönar och svankar ännu mer nu, känner hur du släpper mitt hår och börjar ta på skinkorna, klämmer och knådar. Jag stönar ännu mera och har då plötsligt fingrar som leker och retar min bak, rycker till lite då det kom så plötsligt, men backar snabbt igen så att du kommer åt bättre. Dina fingrar glider vidare fram emot min fitta. Du möts av mina helt släta sköna blygdläppar som du först bara retar på utsidan. Jag gungar till och vill möta dina fingrar men då vänder du mig om och spolar av mig på överkroppen men jag fortsätter att stå i samma X ställning. Du smeker min hals ner mot mina bröst, böjer dig fram och slickar lite på min vårta som står hård, känner hur du biter lite lätt. Mmmmm, som jag njuter nu…

Du stänger av vattnet och leder mig tillbaka mot bastun. Pekar att jag ska sätta mig på översta laven, du sätter dig på undre. Jag särar på benen och du smeker insida lår upp mot mitt sköte…Du ser hur det glimmar till vid öppningen… slickar dina läppar… du är sugen på att smaka mig… Jag öppnar upp benen och ställer de brett isär på laven där jag sitter. Du böjer dig fram och börjar med tungan utforska, slickar mig lätt på utsidan av mina blygdläppar. Du ser på min härligt svullna sköna sköte, klittan är svullen och du går medvetet inte dit för att reta mig. Fortsätter att slicka runt och ner mot det bakre hålet, jag juckar emot din tunga. Du drar din tunga upp längst mitt lår mot vänstra knät, sen ner igen mot mittpunkten men rör den inte innan du går upp på mitt högra lår och sedan med tungan knådar och smeker mina bröst med din ena hand, med den andra börjar du sakta och försiktigt leka med min fitta. Äntligen! Slickar ner dit och leker runt klittan, låter ett finger till glida in, det går så lätt. Jag är så våt, så kåt! Du suger försiktigt och ökar tempot med pullandet av min fitta, du provar dig fram med lillfingret tills du når min bak och jag juckar emot och njuter så, kan inte låta bli att stöta mot. Greppar tag i ditt hår nu, trycker dig hårdare mot mitt sköte, juckar emot. Du trycker in ännu ett finger och du känner hur jag kramar om med fittmusklerna. Du suger hårdare, mer intensivt nu för du hör att jag är nära. Då känner jag hur jag börjar skaka och spänna mig… Jag kommer, stönar jag. Du känner hur mera fittsaft pulserar ut men fortsätter ändå slicka, det rinner nerför din haka nu. Trycket på ditt huvud har nu minskat så du förstår att du ska ta det lite lugnare, du tittar upp och ser mitt euforiska ansikte, vilket får dig att le saligt. Du frågar om jag vill ha mer tunga eller kuk i fittan nu?

Åh, kuk tack! Jag ser att du verkar vara redo för nästa omgång, kuken står i en härlig båge och ställer dig på knä så du kommer i perfekt läge och höjd för min våta sköna fitta. Du drar lite lätt med ollonet över min klitta, det får mig att vilja jucka emot så du ska träffa rätt. Men du låter bara toppen av ollonet komma in, retas. Det gör mig galen, jag slår mina ben runt dina höfter och trycker in dig hårt och djupt i mig!

-Knulla mig hårt! Ber jag. Du lyssnar och tar ett ordentligt tag i laven jag sitter på så att du får kraft! Ååhh, vad skönt det är att knulla dig, hör jag dig säga. Det plaskar och smaskar härligt. Efter ett tag i den inte så sköna ställningen för dina knän, ställer du dig på golvet och lägger en handduk på den nedre laven. Jag ställer mig där med knäna och lutar mig framåt mot den övre laven, svankar ordentligt. Härlig utsikt hör jag dig säga och kan bara fantisera om vad du ser just nu, min breda rumpa med öppen fitta och bak. Du smiskar mig lite lätt med kuken och glider sen in medan du tar tag i mina höfter och stöter in, precis så perfekt hårt som jag vill ha det. Känner att du smiskar till min rumpa och börjar sedan reta mig i analen med din tumme. Trycker lätt in den och knullar hårt, vi stönar ikapp nu, sååå skönt! Känner din tumme glider in längre nu och skakningarna från oss båda börjar närma sig! Vi är så jävla kåta nu, du knullar för ditt liv och kan inte annat göra än att spruta där du är, pumpar hårt in din sperma djupt in i mig, trycker in tummen hårt och du känner hur jag skakar och stönar högre och högre! Kommer du också? frågar du. Onödig fråga, du märker precis då hur hårt jag kommer! Sååå skönt!

Nu är vi rejält svettiga av den heta bastun så vi viskar adjö och hoppas vi ses igen någon annan dag…

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Nilsr

Tack för en fin berättelse. Kanske ska jag pröva lite mer bastu - vem vet vad som uppenbarar sig.

22/12, 2022 kl. 16:45

#2

glennswe

Härligt, älskat badtisrx, stormkåt nu

4/12, 2022 kl. 07:33

#1

Deep

Att basta ÄR mysigt :-)

2/12, 2022 kl. 09:08