Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/11, 2022 kl. 22:17, av mx55

Sommaren vi lärde oss knulla: Del 6

Del 6 av 6 i serien Sommaren vi lärde oss knulla

Kvällen sänker sig över campingen och eftersom att Lenas dotter redan sover i min lägenhet så blir det enklast att låta dem sova kvar. När vi sedan börjar prata om vad som hände för tjugo år sedan så känns fortsättningen rätt given ... (Sista delen)

Trotts att barnen är övertrötta, eller kanske just därför, så tar det nästan en timme för dem att somna. Till att börja med så var planen att lägga dem alla tre i sovrummet och att sätta en gammal mobiltelefon som baby-monitor. Redan innan vi hann ut i vardagsrummet så visade det sig att det inte skulle fungera. Istället blir vi sittande i varsin fåtölj som vi med jämna mellanrum får resa oss ur för att be våra barn att lägga sig ner i sina sängar och att vara tysta. Det enda positiva är väl att de andra verkar ha samma problem.

– Är det säkert att vi kan sova kvar här då? frågar Lena försiktigt när barnen äntligen somnat.
– Ja. Klart det är, svarar jag henne.

Vi sätter oss ner vid bordet igen och ser lite förläget på varandra. Sedan pustar vi ut.
– Brukar de vara såhär svåra att lägga? frågar hon.
– Nä, svarar jag.
– Elsa kan vara lite jobbig ibland men oftast så går det rätt bra. Antar att det är alla intryck.
Hon nickar och kollar rakt fram mot det lilla soffbordet.
– Jo. Anna brukar slockna på max tio minuter. Alltid gjort.
– Jävla lyx, säger jag och skrattar.
– Jag vet.

När vi är säkra på att barnen väl somnat så reser vi oss upp och går bort till de andra. Klockan är redan tjugo över tio och vid bordet sitter min lillebror och Simon med varsina öl medan de andra har huggit in på ännu en flaska rödvin. Jag hör hur de båda pratar och skrattar om sådant som måste hänt efter det att jag flyttat från den lilla orten. 

Vi står kvar och ser på varandra i några sekunder. Sedan går vi bort till dem och sätter oss. 
– Vin? frågar min lillasyster och ställer fram två glas och skjuter över flaskan.
– Tack, säger jag och häller upp ett glas till mig innan jag fyller Lenas.

– Så när kom du tillbaka till landet då? frågar Simon så fort han ser att vi satt oss.
Jag ler och skrattar lite.
– För tio år sedan typ. Eller åtta. Träffade Clara, mitt ex, barnens mamma …, börjar jag.
Han ler och nickar.
– När jag bodde i Irland. Hon var där och festade och efter något år av distansförhållande så flyttade jag in hos henne i Stockholm och så fick vi barn och. Ja …, avslutar jag och ryckte på axlarna.
– Och nu sitter du här? säger han och skrattade.
– Precis. Nu sitter jag här.

Vi fortsätter att prata om våra liv, om vad vi gör nu och saker som hände när vi var små. Strax efter elva så börjar alla bryta upp och gå in till sina respektive boenden. Det är först nu jag börjar fundera över resten av logistiken. Eftersom att Anna nu sover i dubbelsängen så kan ju inte jag sova där. Kanske om Lena kryper ner bredvid henne så kan Simon ta överslafen i köket?

– Så. Eh, säger jag och tittar mig runt i lägenheten när vi kommer in.
– En sängfösare? Frågar Lena.
Förvisso har jag verkligen ingen lust att vara bakis under en dag på Skara Sommarland men för att fördröja sänggåendet så tackar jag ändå ja till ett sista glas vin. Vi sätter oss ner vid köksbordet och pratar i tysta röster, både för att inte väcka barnen eller våra grannar. Jag tycker mig dock höra något inifrån barnens rum och gläntar lätt på dörren för att se om något händer.

När jag är tillbaka så har Simon gott iväg från bordet.
– Han gick på toaletten, svarar hon när jag frågar om vart han tagit vägen.
Jag nickar och sätter mig igen med en suck. Sedan tar jag tag i mitt vinglas.

– Så, börjar Lena.
– Hur går det med kärleken då?
– Hänger vi på Lunar? frågar jag och mötes av ett skratt och ett leende.
Sedan rycker jag på axlarna.
– Inte så mycket på den fronten. Du?
– Inget alls, svarar hon och skakar på huvudet.
– Blir väl ganska svårt med pandemi och allt antar jag, svarar jag henne.
– Ditt ex lyckades ju?
– Förvisso, svarar jag med ett fnysande fniss innan jag försjunker i tystnad.

– Någon kk då? hör jag henne fråga.
– Jo. Faktiskt, svarar jag.
– Du?
– Nä. Inte blivit så, svarar hon och skakar på huvudet.
– Vad är det för någon du har hittat då? fortsätter hon sedan.
– En gammal granne, svarar jag.

– Alltså. Man börjar ju bli lite frustrerande faktiskt, säger hon sedan.
– Hade tänkt kolla om Simon var intresserad. Men …
– Va? utbrister jag.
– Så ni fortsatte?
– Ja. Vi har väl legat några gånger sedan jag flyttade. Förvånad?
– Lite, svarar jag.
– Fast antar att jag inte borde vara det.
Hon ler.
– Tänkt mycket på det vi gjorde? frågar hon sedan.
– Nej. Egentligen inte, svarar jag dröjande.
– Inte förrän idag.

– Så du har också gått och fantiserat? frågar hon.
– Ja, svarar jag och skrattar.
– Du också alltså?
– Skojar du? svarar hon och fnissar igen.
– När vi hoppade i vågorna så ville jag kasta mig över dig.
– Samma här, svarar jag och känner att jag rodnar lite.

– Vad snackar ni om då? hör vi plötsligt Simon säga när han återvänder till lägenheten.
– Bara att vi gått runt och fantiserat om allt vi gjorde när vi var tonåringar, säger Lena och möter hans blick.
– Åh. Kan tänka mig, svarar han.
– Ni har väl inte träffats sedan du flyttade va?
– Nej. Så det är väl en tjugo år sedan eller så? svarar jag.
– Precis, svarar Lena.

– Gjort något liknande? frågar Simon efter att vi suttit tysta i några sekunder.
– Nej. Tyvärr, svarar jag.
– Du?
– Nej. Känns som en sådan där drömgrej som egentligen inte händer.
Lena tittar på oss och ler lite.
– Du då? frågar jag henne.
– Näe. Hade en trekant med två killar när jag pluggade men ingen dubbel.

– Så. Vad säger ni? frågar hon sedan och låter blicken gå mellan oss.

Jag känner direkt hur min kuk styvnar innanför byxorna. Jag och Simon kollar bort mot fåtöljerna och mot den nerfällda sängen. Utan att säga något så reser sig Lena upp och går bort mot den. Lika tysta så följer vi efter och så fort hon satt sig ner så ställer vi oss framför henne. Hon hinner bara känna snabbt över våra bulor innan vi båda knäpper upp våra byxor och kliver ur dem.

Vi stönar bägge till så fort vi känner hennes fingrar omsluta våra kukar. Hon börjar direkt att långsamt föra sina händer fram och tillbaka över dem medan vi ser ner mot hennes ansikte. Det tar inte lång stund innan hon böjer sig framåt och tar Simon i munnen.

Jag hör hur han stönar till samtidigt som jag ser hur han tar tag i henens ansikte och börjar föra det fram och tillbaka över hans stake. Det är inte så att han når hela vägen in men han knullar hennes mun i taktfasta stötar. Så fort han släpper henne så vrider hon sig mot mig och öppnar även nu munnen. 

Känslan är exakt lika skön som den var för tjugo år sedan. Samtidigt så är den så mycket bättre. Lena suger in mitt ollon i sin mun och låter tungan lätt glida över dess rundhet. Därefter fortsätter hon med att slicka längst med mitt skaft och ner till pungen där hon tar en av mina kulor i munnen innan fortsätter uppåt igen. Samtidigt så fortsätter hon att med andra handen runka Simon.

Efter att ha sugit mig i några minuter så vänder hon sig återigen bort mot honom. Han tar snabbt tag i hennes ansikte och börjar ännu en gång att stöta in i hennes mun. Han når in med kanske två tredjedelar av sin kuk innan han vänder utåt igen. Så fort han släpper hennes ansikte så backar hon bort från honom, även om hon direkt efteråt greppar hans stake och ger honom en snabbversion av samma behandling hon nyss gav mig.

Så fort hon släpper hans kuk igen så ställer hon sig upp och drar sin vita t-shirt över huvudet. Sedan knäpper hon snabbt av sig den svarta baddräktsöverdelen och låter den falla till golvet. Jag står vänd mot henne och ser hur hennes ganska stora bröst nu blottas framför mig. Medan hennes tonårsbröst var halvsmå och rätt runda så har hennes vuxna bröst växt i takt med att även kroppen blivit lite rundare och de hänger något neråt. Jag ser på Simon och vi båda ler snabbt mot varandra. Lena är helt klart lika snygg och upphetsande för oss nu, som hon var som nittonåring. 

Hon sätter sig ner på sängen och vi båda går fram till den och sätter oss på varsin sida om henne. Som om vi följer ett gammalt invant mönster så böjer vi oss över henne och tar varsitt bröst i munnen. Vi suger och slickar runt de hårda bröstvårtorna samtidigt som vi klämmer försiktigt på de mjuka kullarna. Först så fnissar hon till lite innan hon suckar som reaktion på våra munnar. Vi märker hur hon lutar sig bakåt och vi följer med samtidigt som vi börjar att smeka hennes mage med våra lediga händer.

Tillslut når jag ner till knappen på hennes shorts och börjar försiktigt att försöka knäppa upp den. Det går inget vidare att göra det men en hand men snart får jag sällskap av Simon och med förenade krafter lyckas vi öppna upp plagget. Jag för in min hand och drar fingrarna över det sträva baddräktstyget. Samtidigt märker jag hur Simon har börjat att föra in sin hand under själva trosan. 

Lena gör en ansats till att resa sig och vi båda drar oss undan. Så fort hon ställt sig upp så drar hon ner jeansshortsen och den resterande biten av baddräkten. Jag sitter kvar på sängen och tar in synen av hennes nakna kropp och av hennes kön. Som tonåring var hon rakad men nu pryds venusberget av en välklippt matta av mörkt hår. När hon sedan sätter sig ner igen så ställer jag mig upp.

Samtidigt som jag reser mig så ställer sig Simon på knä i sängen. Jag ser hur hans kuk hamnar i höjd med hennes ansikte och hur hon direkt öppnar munnen för honom. Sedan så böjer jag mig in mellan hennes ben.

Jag känner direkt doften av blandningen mellan hennes svett och könsafter. Jag drar i mig dem och böjer mig sedan framåt och för in två fingrar. Så fort jag sätter tungan över hennes klitoris så hör jag hur hon stönar till runt Simons kuk som återigen glider ut och in i hennes mun. 

Medan jag fortsätter att slicka över hennes känsliga knapp så ökar jag mängden fingrar till tre för att väldigt snabbt sätta in ett fjärde. Jag hör henne gny till och ser hur Simon för stunden dragit sig ur hennes mun. Jag fortsätter att pulla allt snabbare samtidigt som jag låter tungan gå med allt mer intensiva rörelser över henne. När hon tillslut kommer är det med ett lätt, kort skrik.

Det tar inte lång stund för henne att pusta ut och så fort andningen lugnat ner sig något så ställer jag mig upp mellan hennes ben och riktar in kuken. 
– Vänta lite, flämtar hon till och reser sig upp.
– Jag har inte så mycket … och ofta … nu förtiden, säger hon sedan och tar tag i sin väska.
Några sekunder senare har hon kastat fram ett kondompaket.

Jag har aldrig varit killen som bråkat om kondomer, snarare tvärt om. Allt som oftast har det varit jag som dragit på en vid kortvariga eller spontana kontakter. Medan vissa tycker att det är obekvämt kan jag faktiskt gilla hur det ibland gör det enklare att hålla sig länge. Dessutom är det rätt obekvämt med könssjukdomar eller oplanerade graviditeter. Därför drar jag utan ett ord på mig skyddet och ställer mig återigen mellan hennes särade ben. Jag hör en suck när jag tränger in i henne. 

Först står jag bara still och känner efter hur det känns. Jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig men det är svårt att säga om det känns likadant eller annorlunda gentemot senast. Kanske är det bara allt för längesedan för att jag ska kunna minnas? Eller så spelar det inte längre någon roll att jämföra.

Långsamt börjar jag att stöta i henne samtidigt som jag ser hur Simon satt sig ner för att vila ut. Jag knullar Lena i några minuter innan jag drar mig ur och sätter mig. Jag får dock flytta på mig ganska snabbt eftersom att hon ställer sig på alla fyra i sängen. Strax efteråt så drar också Simon på sig en kondom och ställer sig bakom henne.

I någon halvminut så står jag bara still och ser på hur han stöter i henne. Med några långsamma steg går jag tillbaka till sängen och ställer mig på knä framför Lena som tar tag i min kuk och börjar att runka mig. Hon drar fort av mig gummit innan hon tar in mig i munnen. Jag tänker att hon tydligen inte gillar smaken innan jag fokuserar på hur hennes tunga glider längst med undersidan av mitt ollon samtidigt som hon suger mig.

Efter en stund känner jag hur Simon börjar att knulla henne i allt hårdare stötar samtidigt som hon försöker pressa fram stönanden runt min kuk. Jag tar tag i hennes ansikte och svarar med att stöta i henne för att möta Simon. Plötsligt ser jag hur Lenas kropp stelnar till och strax därefter hör vi hur hon försöker skrika runt mitt skaft.

Vi drar oss försiktigt ur henne och ser hur hon sätter sig ner på soffan.
– Shit, säger hon innan hon slänger på sig sin t-shirt och går bort mot toaletten.
När hon är tillbaka har hon vaskat av sig ansiktet något och efter ytterligare några andetag så går hon fram mot sängen igen och sätter sig i mitt knä.

Jag drar åt mig kondomförpackningen och rullar snabbt på en till innan jag styr in min kuk i hennes blöta inre. Hon börjar med att lugnt lyfta sig upp och ner på mig men snart har vi kommit in i en allt vildare ritt. Hon sitter med knäna vid sidan av mina ben och lutar sig framåt. Samtidigt har jag mina fötter ner i madrassen och tar sats för att kunna stöta snabbt och hårt i henne.

Efter några minuter börjar jag märka av att vi hållit på ett tag och jag flämtar mer och mer ansträngt i takt med stötarna. Lena tycks förstå vartåt det barkar och reser sig snabbt upp ifrån mig och ställer sig istället på alla fyra på golvet. Under tiden som vi hållit på så verkar Simon ha rotat runt lite i hennes väska och nu håller han i en flaska med glidmedel. När Lena får se den så nickar hon ivrigt och strax står han bakom henne och låter den genomskinliga vätskan ringla ner mot hennes bakre öppning. 

Jag hör hur hon stönar till samtidigt som jag ser hur han pressar in det första fingret. Jag tycker mig se hur ett finger snart blir två innan han också smörjer in sin kuk. Sedan ställer han sig bakom henne och riktar in den mot hennes rosett.

Ett svagt gnyende stön fyller rummet när han tillslut tränger in i henne. Han börjar omedelbart att röra sig i långsamma drag samtidigt som hon står framåtlutad och tar emot honom. Efter att jag tittat en liten stund så ställer jag mig återigen framför hennes ansikte och möts strax av en öppen mun.

Samtidigt som jag för min kuk in och ut hennes mun så trycker hon sin tunga mot undersidan av mitt ollon. Jag känner hur dess sträva ovansida nästan river mot den lilla strängen och det är ofattbart skönt. Samtidigt så fortsätter Simon att outtröttligt pumpa sin kuk i hennes anal. 

Efter att ha munknullat Lena i ytterligare några minuter så drar jag mig bakåt. Så fort som Simon ser detta så drar också han sig ur henne och lämnar plats åt mig. Jag smörjer snabbt in min kuk och droppar ytterligare lite glidmedel i hennes öppning innan jag tränger in i den. Först står jag bara still och tar ännu en gång in känslan av att vara inne i henne, även om det inte tar mer än ett par sekunder innan jag börjar röra mig fram och tillbaka. 

Medan jag fortsätter att stöta i Lenas anal så har Simon satt sig på fåtöljen. Han följer med blicken min och Lenas aktiviteter och jag ser hur han ibland rör lätt vid sin kuk. Så fort som jag, efter några minuters knullande, drar mig ur så tar han fram en kondom som han rullar på sig. Lena ser detta och går bort till honom och klättrar upp.

Jag ser hur hon sitter med sina smalben utmed hans och hur hon lutat sig framåt. Det är mestadels hon som gör jobbet genom att hålla i ryggstödet och dra sig fram och tillbaka över honom. Jag står och tittar på dem i ett par minuter innan jag går fram och försöker klättra upp. Sedan hör jag hur Lena skrattar till.
– En sekund bara, säger hon sedan.

Istället för att ändra ställning så reser hon sig upp från fåtöljen och går bort till sängen. Simon följer snabbt efter och blir instruerad att lägga sig raklång över madrassen. Så fort han är på plats så sätter hon sig över honom och börjar att rida. Samtidigt så sätter han fötterna mot sängen och börjar att stöta i henne.

Nu när de ligger på sängen så går det lättare för mig att krypa upp bakom dem och komma på plats. Jag häller i ytterligare lite glidmedel i henne och smörjer in mig innan jag sätter mitt ollon mot öppningen och pressar på.

– Jaaaaheee, stönar hon så fort jag är inne.
Vi börjar snabbt att stöta våra kukar i hennes båda öppningar och är snart inne i en bra rytm där vi knullar henne i gemensamma stötar.
– Oooohheeee. Faaaanheee!

Jag ler lite när jag tänker på hur det även förra gången var jag som var den första att dubbla henne. Sedan tänkte jag på hur mycket jag älskar att göra det här och förbannar att jag inte fått tillfälle till att göra det på tjugo år. Trotts min ålder så bestämmer jag mig för att se till att få uppleva detta flera gånger, och gärna med flera olika kvinnor.

Vi fortsätter att stöta våra kukar i henne och snart så börjar vi att turas om att vara inne i de olika öppningarna. Jag ser och känner hur hennes kropp fylls med allt mer svett samtidigt som hennes gnyenden och stönanden blir högre och snabbare i intensitet. Helt plötsligt spänns hennes kropp och jag känner hur hennes anal blir ännu tightare runt mig. Det är nästan så att jag kommer i henne.

Jag drar mig försiktigt ur och sätter mig bredvid henne på sängen. Någon minut senare så har hon klivit av Simon och återigen gått iväg mot badrummet. När hon kommer tillbaka går hon dock direkt fram till mig och räcker mig ännu en oöppnad kondom. Snabbt river jag upp paketet och rullar på den. Strax efteråt så har Lena satt sig i mitt knä och styrt in kuken.

Jag pressar mina fotsulor mot golvet och försöker att stöta upp i henne medan hon rider mig. Hon håller sina händer mot mina axlar och höjder med hjälp av dem och sina knän sig upp och ner över mitt stånd. Strax ser jag hur Simon kryper upp bakom oss och riktar in sin insmorda kuk mot henne. Med en suck så glider han in i hennes anal och snart har han börjat att stöta i henne uppifrån.

Det tar inte lång stund innan Lena flyttar sina händer från mina axlar till väggen och genom att pressa sig mot den så börjar hon nu att röra sig i takt med oss. Vi fortsätter att knulla henne hårt i båda öppningar tills hon når ännu en orgasm. Vid det här laget är jag så nära att komma att jag inte riktigt fattar hur jag lyckas stå emot under tiden som det tar för Simon, och sedan henne, att resa sig.

Så fort hon satt sig på knä framför oss så river jag av gummit och ställer mig upp. Med bara ett drag på kuken så kommer jag och sprutar en stor laddning av satts över hennes ansikte. Så fort jag är klar ser jag hur Simon också han drar iväg flera strålar över hennes ansikte och ner mot brösten.

– Wow, säger hon så fort hon hämtat sig något.
– Det här borde jag ha gjort tidigare.
– Ja. Verkligen. Jag också, svarar jag.
– Hade nästan glömt, eller kanske förträngt, hur häftigt det här är, fyller Simon i.

Vi skrattar till kort innan Lena reser sig upp och går iväg till den dusch som vi delar med resterande lägenheter.
– Hoppas inte hon möter någon, säger Simon så fort hon stänger dörren bakom sig.
Jag svarar bara med ett kort skratt och lutar mig bakåt på min fåtölj.

Så fort hon är tillbaka så delar vi de sista skvättarna från vinflaskan.
– Vi måste seriöst göra det här igen, säger hon.
– Ja. Verkligen, håller jag med.

Vi blir sittande i några minuter innan också jag går mot duschen. När jag kommer tillbaka så har Lena gått in till barnens rum och lagt sig bredvid Anna medan Simon bäddat överslafen. Med ett trött God Natt så kryper jag själv ner i min säng och hoppas att jag inte ska vara allt för trött dagen efter.

Vi äter frukost tillsammans med mina syskon. För att göra allt enklare har vi beställt frukostboxar och medan vi äter så gör jag allt jag kan för att inte verka allt för trött. Såklart så säger vi inget om nattens aktiviteter framför de andra. 

Så fort frukosten är över så drar Simon bort till parken medan Lena och Anna gör sig redo för att ta bussen till Skövde och vidare med tåget till Göteborg. För mig så väntar en sista dag på Sommarland innan det är dags att resa hem till Stockholm.


Både jag och barnen är utpumpade och vrålhungriga när vi väl kommer ombord på X2000-tåget som ska ta oss till huvudstaden. Så fort vi tagit våra platser så hämtar jag de förbeställda pannkakorna och medan jag väntar på att de ska bli varma så kollar jag för första gången på flera timmar min mobil.

Jag ser att både Simon och Lena har lagt till mig på Facebook och startat en gruppchat med namnet ”Återträff”. Jag ser också att jag fått ett privat meddelande från Lena.

> Hej där, står det efterföljt av några hjärtan.
> Hej själv, svarar jag och skickar med ett hjärta.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.