Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/12, 2022 kl. 22:37, av Nilsr

Ut ur snöyran och in i värmen

Del 1 av 5 i serien Ut ur snöyran och in i värmen

En fantasi i tre delar, till att börja med. Ett oväntat möte mellan två personer i ett snöigt Stockholm, hon 40 år och han 75 år.

November har varit ovanligt varm och dessutom förhållandevis solig. I alla fall den första delen. Sedan kom hösten, mörker och kyligt. Snön faller i tunga flingor ner mot marken, samlar sig i drivor som går över mina skor. Kylan går genom märg och ben. Ser hotellet framför mig, bra där kan jag värma  mig en stund, få något att dricka.

 

Går in i receptionen och ser baren. En ensam kvinna, ca 40 år, står vid bardisken. Hon ser trevlig ut, mörkt hår som går ner över axlarna. I övrigt är det tomt nu på eftermiddagen. Kvinnan ser ut som om hon inte vet vad hon vill ha. Jag går fram, ställer mig bredvid, men med lite respektfullt avstånd mellan. Beställer två glas rött. Tjejen bakom disken häller upp, jag betalar och tar det ena glaset. Nickar lite till kvinnan och går bort till ett bord, tar av mig jackan och sätter mig.

 

Glaset står kvar på disken. Kvinnan ser lite osäker ut. Tjejen bakom baren säger något och kvinnan tar till slut glaset. Vänder sig om, tittar bort mot mig och höjer glaset lite som i en skål. Vi dricker  Tittar igen på varandra. Hon ser snygg och mycket prydlig ut, ca 165 cm lång, smärt figur och kurvor där de ska vara. Kommer hon att komma över till mig?

 

****

Företaget jag jobbar på har sitt huvudkontor i Stockholm. Nu var jag i stan över en dag och natt för att uppdatera mig på de nya produkterna. Hade kommit på morgonen och suttit i möten ända till kl tre. Det var skönt att komma bort en stund från mannen hemma, som verkar alltmer frånvarande. Behöver lite tid för mig själv en stund. Nu vill jag koppla av och få något att dricka. Var frusen efter att ha pulsat i snön från företaget till hotellet. Jag var bara uppe på rummet och ställde in min väska. Står vi baren och pustar ut lite. En man kommer upp till baren beställer två glas vin, tar ett och lämnar det andra. Jag tittar på det, frågande. Den söta flickan i baren nickar till mig och antyder att glaset nog var åt mig. Men… varför då? Tar försiktigt glaset vänder mig om, tittar på mannen, som nu sitter i en alkov en bit bort. Han nickar till mig, lyfter sitt glas 

 

Vi dricker, tittar återigen på varandra. Vad ska jag göra? Han ser trevlig ut, lite äldre, men det känns ju mycket säkrare än en ung man, eller? Men trevligt att prata lite, se vem han är. Tvekar, går ändå över till honom, glaset i handen. 

 

"Hej, tack för vinet. Jag heter Maria och är bara tillfälligt här". Usch vad töntigt det där blev. Båset han sitter i består bara av en bänk med ett bord framför. "Vill du inte sitta ner och prata lite" hör jag hur han säger. Jag tar av mig kappan, det är varmt och skönt här inne och jag känner mig varm rakt igenom, säkert rodnat lite. Jag sätter mig bredvid honom. Vi tittar på varandra, klingar glasen och dricker. Vad är det jag gör, blir uppraggad i hotellbaren? Jag blir helt varm i kroppen, känns märkligt. Nu sitter jag här, kan ju inte bara storma upp och springa. Samtidigt, spännande och lite pirrigt.

 

****

Hon sätter sig bredvid mig. Hon ser lite osäker ut och rodnar vackert, sexigt. Hon heter Maria, säger hon och jag presenterar mig. "Nisse, bor här i Stockholm, men det var så ruggigt ute att jag ville värma mig lite, få något att dricka. Du såg lite osäker ut vid baren och ville se om du kanske ville ha lite vin. Värma dig också". 

 

Vi tittar på varandra, hon rodnar faktiskt. "Alltid spännande att träffa helt okända människor, prata lite, förstå vad de är för några. Kanske leder till något annat - man vet aldrig", säger jag. Lägger en hand lite diskret på hennes lår, liksom av en tillfällighet. Hon tittar till på mig igen, gör ingenting för att ta bort min hand. Hon känns varm under min hand.

Jag hör hur hon säger något om att det är spännande, att hon inte brukar nappa på inviter från främmande män. Men, det är inte orden som betyder något, det är något annat, mycket mer primitivt som kommunicerar mellan oss.

 

****

Herregud, här sitter jag bredvid en helt främmande man. Känner att han lägger en hand på mitt ben, mitt lår. Känns lite udda men samtidigt naturligt- märkligt. Jag översköljs återigen av värme i kroppen, pirret finns där. Stammar fram: "Men du verkar trevlig och dessutom äldre, kan väl nästa vara min pappa. Du känns liksom säker, på något sätt". Vad är det jag gör? Besvarar hans invit? Lägger min hand över hans, den känns ganska stor och…len? Vill att han känner på mig. Vill ha hans hand, åhh, herregud, känner att jag blir lite våt. Detta kan inte hända, jag har alltid kontroll, men hans hand känns så skön. Vill att han ska röra på den lite. Bara lite. Omedvetet, känns det som, för jag hans hand lite fram och tillbaka på mitt lår. Så skönt. Nu känns det som jag brinner, blir ännu hetare, våtare. Åhh… Gud vad händer, vad gör jag?

 

Jag lutar mig fram lite mot honom, lägger en hand på hans lår, råkar hamna på hans penis, som känns hård. "Oj, det var inte meningen", mumlar jag. Han lägger sin hand över min, håller den kvar och han säger något om att det känns skönt med min hand där. Rör handen lite, nästan smeker. Han är stor och grov. Nu är jag så våt att det måste bli en fläck på bänken om jag reser mig, och syns på kjolen antagligen?

 

****

Vi har knappt sagt någonting till varandra, känns som våra kroppar pratar ett ohörbart språk som de förstår sedan urminnes tider. Hon för min hand över sitt lår, farligt nära upp och, råkar?, lägga sin hand rakt på min kuk, som nu är helt stel, vill inte vara instängd. Så skönt med hennes hand. Det får bära eller brista, jag frågar "Bor du här?" Hon nickar. Stoppar ner handen i handväskan, tar upp ett nyckelkort och ger mig. ”Rum 213”, säger hon och reser sig. 

 

****

Vad gör jag? Min kropp gör saker utan att mitt huvud är med. Ger honom mitt nyckelkort och säger rumsnumret. Vi reser oss och börjar gå mot hissarna. När vi går förbi den söta flickan i baren ser jag hur hon ler mot oss, stoppar ett finger i munnen och suger på det. Tittar på oss. 

 

Vi går in i hissen, använder nyckelkortet och trycker på våning två. Nu leder han oss till mitt rum, använder kortet och låser upp, håller upp dörren för mig. Det är mörkt i rummet, dörren slår igen och det är bara ljuset från fönstret som ger ett dunkelt ljus. Vi stannar precis innanför dörren. Jag känner hans kropp mot min; han lägger sina händer på var sida om mitt huvud, böjer sig fram och kysser mig lätt. Jag trycker mig mot honom, öppnar munnen och besvarar kyssen; letar med tungan efter hans. Tungorna finner varandra, leker tafatt, smakar på varandra. Jag kryper närmare honom, lägger mina händer över hans rygg. Känner hans kropp mot min, känner hur hård han är. 

 

Mina händer letar sig ner mellan oss. Vill känna; vill ha hans kuk. Trevar efter skärpet, lossar det och knapparna i byxorna. Vi kysser varandra, jag drar ner hans byxor och kalsonger. Måste få känna. Hans kuk sprätter ut, befriad från sitt fängelse. Jag bryter kyssen, går ner på knä, måste känna, måste smaka. Den är stor - och grov! Har aldrig sett, känt, en sådan storlek tidigare. Tar tag med bägge händerna runt den, drar lite fram och åter, sticker ut tungan och slickar försiktigt på ollonet. Pussar på ollonet. Håller händerna om kukskaftet. Öppnar munnen och låter ollonet komma in en bit. Luktar lite tvål och smakar lite salt av försatsen. Hinner tänka: han måste ha tvättat av den precis innan han kom in på hotellet. Suger och slickar på ollonet, mmm så härlig. Nu fullständigt rinner det om mig, jag är så våt och kåt, måste få honom i mig, känna hans kuk i min fitta.

 

****

Hon luktar gott, lite svag parfym och lukten av kvinna. Under kyssen känner jag att hon börjar leta med sina händer, får upp mina byxor och befriar mig från att vara instängd. Hon greppar om min kuk, vilken härlig känsla att bli omhändertagen av två lena, mjuka händer. Nu närmar hon sig med munnen, slickar lite och öppnar sedan munnen och låter ollonet försvinna in. Känslan går direkt till hela kroppen, finns bara hennes mun och den enorma kåtheten, stimulansen av hennes rörelser och tungan som spelar över ollonet, på baksidan där det är som känsligast. Kommer inte att klara mer, kommer att spruta.

 

Jag tar varsamt om hennes huvud och för det bort från min kuk. Måste vila. Smeker henne över kroppen, känner hennes fasta sköna bröst, ner över höfterna och tar ett ordentligt tag i hennes rumpa. Kramar och känner. Både mjuk och samtidigt hård av muskler - vältränad. Leder henne fram till sängen. Letar efter hennes mun, kysser samtidigt som jag försöker dra av hennes tröja. Måste avbryta kyssen, drar tröjan över huvudet och lossar bh-n. Kysser henne igen och tar tag om hennes bröst. Så varma, mjuka men också fasta. Bröstvårtorna är stenhårda. Jag kniper om dem med mina fingrar, hör hur hon gnyr. Kramar brösten, väger dem i handen. Så fina, så runda och lagom stora. Återgår till bröstvårtorna och masserar dem, kniper i dem, drar lite lätt. Känner hur hon gnyr, stönar, skakar, vill ha mer. Sätter mig på huk, drar sakta ner hennes strumpbyxor och trosor. Hon hjälper till och kliver ur klädhögen, som hamnar på golvet. Nu bara kjolen kvar. Hittar knappen och blixtlåset. Den faller till golvet, hamnar i högen med övriga kläder.

 

Nu står hon där helt naken framför mig. Börjar knäppa upp min skjorta, känner hennes händer på mitt bröst, smeker över magen och återigen ner mot min kuk. "Vänta", säger jag "vill inte komma ännu, vill känna, vill smaka på dig först". Lägger henne ner på sängen, mitt huvud mellan hennes ben. Ser på den underbara skapelsen, som en fitta är. Lätt särade blygdläppar, glansiga av hennes safter. Helt fri från beväxning. Lite mörkare runt omkring och härligt rosa i öppningen. Så inbjudande så fin.

 

För sakta ett finger nerifrån och upp genom hennes springa. Vått och halt, härligt att känna hur hon darrar till. Gnyr, vill ha mer. Sakta cirklar runt hennes kärleksknopp, drar ut på det, känner att hon är på bristningsgränsen. Precis som jag - men det måste få ta lite tid, måste få njuta, måste bygga upp njutning, kåthet, extas. För in ett finger i henne, följer efter med ett till. Säter munnen ovanför hennes klitoris och blåser lätt. Hon har svårt att ligga stilla. Hon stönar, vrider på sig. Sträcker ut tungan och låter den följa springan upp, sedan ner och upp igen. Låter munnen suga in klittan i munnen. Leker med tungan. Fingrarna är kvar i henne och jag pullar ut och in. Nu rör hon sig alltmer, spänner kroppen, rycker fram och tillbaka, juckar upp och ner. Jag suger och pullar, känner att hon nu är nära. Stönar allt högre. Kroppen spänns i en båge, benen kramar om mitt huvud, som om jag satt fast i ett skruvstäd. Starka ben, tänker jag. Fortsätter bearbeta hennes klitoris och fittan genom orgasmen, som bara fortsätter och fortsätter. Hon andas stötvis, stönar högt, skriker ut ett långt Ahhhhhh!

Hon 

faller till slut ihop helt lealös i sängen. En stor pöl under henne. Tänk att få uppleva en kvinnas orgasm och känna att den var vår orgasm, min också, även om jag fortfarande är stenhård och bara vill in i henne.

 

****

Himmel, det svartnar för ögonen. Hela kroppen är inriktad på en sak, på en orgasm, en jordbävning. Känner hur min rygg reser sig från madrassen, spänd som en pilbåge klar att skjuta. Mina ben kniper om hans huvud, men han fortsätter stimulera mig genom hela orgasmen. Jag hör hur ett avgrundsvrål kommer ur min mun. Kroppen är ett, alla delar arbetar och förstärker orgasmen. Sedan faller jag ihop, har aldrig upplevt något liknande förut. Helt utpumpad, men vill ändå ha mer, måste ha mer, måste få hans kuk.

 

Jag böjer mig fram, tar tag om hans huvud och drar honom upp. Kysser honom djupt, så underbart, känner smaken av mig själv i kyssen. Det retar mig ännu mer. Jag känner hans hårda kuk mot magen. Tar ner mina händer och greppar om hans tjocka och stora penis, för den mot mitt väntande hål. Jag vill känna hur han tränger in i mig, hur hans ollon delar på mina nedre läppar, både de yttre och inre. Drar ut honom i igen en liten bit, vill känna hur han sakta kommer in en gång till. Så fantastiskt. Med ett ryck känner jag hur han pressar in hela kuken, ända till roten i mig. Han är grov, det svider till lite, men så skönt, så härligt att bli totalt uppfylld och, ja, penetrerad! 

 

Min kropp vet precis vad den ska göra, rör sig rytmiskt, mjukt och kramar om hans kuk. Jag öppnar mig ännu mer, lägger upp benen på hans axlar, lyfter fittan mot honom, känner hur han kommer ännu längre in, fyller mig, kuken masserar mina fittväggar, känner hur pungen slå mot min rumpa.

 

****

Så underbart trång hon är, känner hur kuken blir uppslukad av hennes inre, musklerna som masserar, ollonet som glider fram och tillbaka, nästan helt ut ur henne sedan ett samordnat juck tillsammans och jag är så långt in det är möjligt att komma. Ut igen, känner hur ollonet delar blygdläpparna varje gång vi juckar ut för att sedan sjunka in i igen i hennes trånga fitta, gång på gång - så underbart, så fantastiskt.

 

Drar mig ur henne och lägger mig på rygg, hon är helt med, sätter sig gränsle över mig, tar tag om kuken och leder den in i sig igen. Hon reser sig och sätter sig ner, upp och ner omväxlande. Jag tar tag om hennes bröst, kramar om dem. Känner bröstvårtorna i handflatan, stenhårda. Tar tag om vårtorna mellan tumme och pekfinger och nyper till, lagom hårt. Drar i  dem. Hör hur hon gnyr till av välbehag och ökar takten. Drar ner henne mot mig - vi förenas i en djup kyss. Andhämtningen gör att vi måste bryta kyssen. Nu börjar jag närma mig. Känner hur kuken blir tjockare och längre. Pungen spänner. Även hon börjar spänna kroppen igen. Nu stönar vi bägge två, nästan intakt. Hennes ögon är slutna och ansiktet helt sammanpressat, koncentrerat. Känner hur det börjar rycka i min kuk och samtidigt tippar hon över gränsen och jag hör återigen ett utdraget, nästan gutturalt vrål. Jag känner att jag pumpar ut det jag har samlat upp under lång tid i pungen, fyller henne. Känner hennes fitta kramper runt kuken. Mitt orgasmvrål hörs nog i hela hotellet. Vet inte hur länge det tar innan hon faller ihop över mig, flämtar som efter en längre spurt i ett sprinterlopp. Jag kippar också efter andan. Jag har inte upplevt en sådan orgasm, ett sådant komplett samlag och extas på många år. Tänk vad härligt att få göra det igen. 

 

Länge ligger vi bara där och kramar om varandra. Det finns inga ord, och inga ord behövs. Sakta börjar vi återvända till verkligheten. Jag smeker henne sakta över kinden, för fingrarna genom hennes hår. Vi kysser varandra igen, nu betydligt lugnare och riktigt smakar på varandra. Vill uppleva hela hennes varelse, hela kroppen. Smeker mig över axlarna ner mot brösten. Smeker dem lätt, de känns så sköna under mina händer. Magen så skönt platt och mjuk. Känner hennes muskler i låren. Vilken kvinna, tänker jag. Kysser henne igen. 

 

****

Jag är helt utpumpad, fullständigt tillfredsställd - känner mig lycklig på ett helt naturligt sätt. Känner hans händer på min kropp, så sköna och smekande. Vi kysser varandra. Mina händer vill utforska honom också, känna hans bringa, hans mage och rygg. Han måste träna en del, det finns hårda muskler överallt. Smeker mig ner mot hans penis, som nu ligger avslappnad och kladdig mot hans lår. Fortfarande lång, grov och ådrig. 

 

Vi är svettiga, kladdiga och varma. "Kom så duschar vi", säger jag och går upp från sängen. Tar tag i hans hand och drar honom upp. Vi går in i duschen, sätter på vattnet och låter det skölja över oss. Jag tar lite tvål på mina händer och börjar tvåla in honom. Hans armar, hans bringa, rygg och mage. Tar tag i hans kuk och tvålar in den ordentligt. Runkar lite samtidigt. Oj, jag tror han reagerar, blir hård igen. Härlig känsla när den växer i mina händer. Känner hur det pulserar när blodet pumpar ut i den, sväller upp den, gör den hård, får den att stå rakt ut, pulserande i mina händer. Nu ser jag att den verkligen är stor, säkert nästan två decimeter och grov. Kan inte riktigt få runt min hand om den. Tänker, det är tjockleken som är viktig, mycket viktigare än längden, det är hur grov den är som fyller upp mig.  Jag vill, måste ha mer av den.

 

Han tvålar in mig lika noga. Undersöker min kropp så som jag undersökte hans. Så skönt att känna hans händer på min kropp, hur han tvålar in mina bröst och sedan mellan mina ben. Känner att jag blir våt igen. Men vill vänta. Börjar få en plan.

 

Jag böjer mig ut ur duschen, fångar upp en handduk och börjar torka honom. Nu är hans kuk hård som ett spett igen. Jag ger den en puss och torkar noga. Sedan torkar han mig. Skönt att bli insvept i handduken och torkad, ja nästan masserad, på hela kroppen.

 

Vi stiger ut ur duschen och jag säger "Lägg dig i sängen igen, vill se hur din kuk pekar rakt upp så fint. Jag vill ha ett glas vin till, vänta där så går jag ner och hämtar". Jag tar upp en morgonrock ur väskan. Tar på mig den. "Jag är strax tillbaka med något at dricka och, kanske, vi får se, en överraskning".

 

Fortsättning följer.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

TG64

Den eviga frågan om längden! Har också hört att tjockleken är viktigare men kvinnans A-punkt är nära livmodermynningen så en exakt passande längd kan ge rejäla orgasmer, men inte för lång då det kan skada! Att alla sedan är olika gör det inte lättare att definitivt säga det ena eller andra... Vore verkligen intressant att läsa någon undersökning eller olika kvinnors uppfattning?

1/11, 2023 kl. 10:46