Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/12, 2022 kl. 22:37, av Nilsr

I värmen på hotellet

Del 2 av 5 i serien Ut ur snöyran och in i värmen

Om du inte läst del 1, så gör det! Annars följer en liten kort sammanfattning här.

Nisse är ute i novembersnön, går in på ett hotell för att värma sig lite och få något att dricka. Han lyckas ragga upp Maria i baren och de har spenderat en skön stund på

 

Maria tar på sig en morgonrock, tänker att det är nog okey på ett hotell och går ner till baren för att hämta något att dricka efter sin intensiva stund tillsammans med Nisse, som är kvar på rummet. Maria bad att han skulle ligga kvar där naken tills hon kom tillbaka – hon ville se hans stenhårda stånd som pekade rakt upp där han låg på rygg i sängen…

****

Jag går ner till baren i bara morgonrocken. Känns lite vågat, spännande, har ju ingenting på inunder. Eftermiddagen, sedan jag kom tillbaka till hotellet, har varit helt oväntad och helt underbar – men vad har jag givit mig in på? Jag en gift kvinna på tillfälligt besök i Stockholm har blivit uppraggad av en gammal gubbe, eller var det jag som raggade upp honom?

I baren står fortfarande den unga söta flickan, som tidigare serverade oss vin. Eller som hällde upp två glas på gubbens beställning och han tog bara ett, lämnade det andra åt… mig? Flickan hade indikerat att det nog var hans avsikt. Hon hade ett sådant fantastiskt sött ansikte och leende när hon visade på glaset att det nog var till mig. Sedan, när gubben och jag gick förbi mot hissarna hade hon gjort något konstigt. Hon hade stoppat in ett finger i munnen och sög på det, samtidigt som hon leende följde oss med ögonen.

 Nästan lite skämmigt att bara komma ner i en tunn morgonrock igen. ”Hej, jag vill ha två glas vin, vi blev lite törstiga”, sa jag med ett leende. Min morgonrock var lite öppen upptill och jag såg hur flickans ögon drogs till mina bröst som skymtade i springan. ”Hur länge jobbar du?”, frågade jag.

 ”Ska precis sluta”, säger hon. ”Kanske du vill hjälpa till att bära upp vinet, lite room service, som avslutning på ditt pass?”. ”Vilket rum?”, frågar hon. Jag säger rumsnumret och går i väg till hissen och tillbaka till rummet.

När jag kommer tillbaka till rummet ligger Nisse fortfarande kvar i sängen. Ståndet har lagt sig och kuken ligger ner mot magen och är fortfarande enormt stor. Jag tar av mig morgonrocken, sätter mig på sängkanten. ”Vinet kommer om en stund”, säger jag och börjar smeka honom över kroppen. Böjer mig fram och kysser honom, känner hur hans tunga letar sig in och finner min. Mmm, han smakar så gott. Vår kyss blir allt djupare och vi hånglar en liten stund tills det knackar det på dörren. Flickan öppnar med sitt passerkort, bär på en bricka med tre glas och en flaska Prosecco. Hon ser oss och leendet blir stort och brett. Sätter ner brickan, niger och frågar om det var allt.

****

Maria lämnade mig för att gå ner och hämta något att dricka. Jag ligger kvar på sängen, tänker på vad vi gjort och vilken fantastisk kvinna hon är. När hon gick hade jag  fått en ny erektion, var stenhård. Jag, gamle man, kunde inte tro att jag kunde bli så kåt och få ett nytt stånd så snabbt efter den tidigare orgasmen. Hon är helt fantastisk att kunna locka fram detta i mig.

När hon kommer tillbaka har hon inga glas eller någonting med sig. Var baren stängd? Hon säger något om att vinet kommer, vi får vänta en stund. Perfekt, då kan vi njuta lite till av varandra. Mitt stånd har visserligen slaknat, men med lite ömhet kommer det nog tillbaka. Tur att jag tog en Cialis i går, ville ha lite skönt på egen hand och tabletten fungerar bäst efter 24 timmar. Nu blev det ju ännu bättre. 

Maria hinner inte mer än ta av sig morgonrocken och vi börjar hångla i sängen så knackar det på dörren som öppnas på en gång. Tjejen från baren kommer in med en bricka med glas och en flaska bubbel. Ahh, perfekt! 

Maria stiger upp, naken, och säger ”Nej, vänta, jag tror att room service, betyder lite mer” och går fram till tjejen. Tar tag i henne och… drar ner hennes byxor. Hon står där helt naken på underkroppen med en fantastisk rumpa, så söt, så fin! Maria sätter sig på en stol, tar tag i tjejen och lägger ner henne över sina knän och börjar ge henne smisk. ”Här får du för att du är så oförsiktig och kliver in hos ett älskande par, utan att vänta på att de öppnar dörren. Du måste lära dig att veta hut!”. Hon slår hårt, omväxlande på högra och vänstra skinkan. Jag ser hur de blir allt rödare. Ganska fint röda och riktigt upphetsande. Tjejen är först tyst, sedan börjar snyfta som, faktiskt, övergår i att gny. Det verkar som om hon faktiskt blir tänd, ja kåt, av det. Maria känner efter och visar upp ett blött finger. Fortsätter ge henne ytterligare fem slag på varje skinka. 

Nu snyftar tjejen ordentligt. Maria ställer henne upp och säger ”Hoppas du lärt dig en läxa! Nu, ta av dig resten av kläderna, så vi for se dig ordentligt! Vad heter du, förresten?”. Hon stammar fram att hon heter Ida. Det rinner efter hennes ben, hon är riktigt våt och börjar klä av sig. Står där helt naken framför våra blickar. Jag är inte opåverkad av vad som skett och det blir inte bättre när jag ser Idas kropp. Hon kanske är 20 år med små jättefina bröst med vårtgården utspänd som ett litet bröst på bröstet och sedan två hårda små vårtor ovanpå. Så söta, så sexiga. Hon är helt rakad med en liten springa mellan de hoptryckta benen, men våt så det droppar. 

”Mmm, stå lite med benen isär, böj dig framåt och vänd rumpan åt Nisse här!”, säger Maria. Jag tittar på Ida. Hennes rumpa lyser som ett trafikljus och mellan benen ser jag en söt liten fitta, som glittrar av hennes egna safter. Jag kan inte låta bli att gå fram och känna på den. Sticker in ett finger och drar sakta i hennes skåra. Så våt, len och skön. Vill pilla lite längre in och glider utan vidare in med ett finger. Hon är trång och gnyr till när jag sticker in ett finger till. För dem ut och in lite sakta, känner att hennes muskler jobbar runt fingrarna. Jag hör hur hon stönar och börjar röra på kroppen fram och tillbaka, vill jucka. Vad händer om jag nosar på henne med min kuk, mitt ollon? Hon står kvar framåtböjd och jag sätter ollonet mot springan, drar det fram och tillbaka, oljar in det med hennes egen saft. Sakta för jag ollonet in mellan hennes blygdläppar. De delar på sig, omsluter ollonet. Känns så skönt, helt fantastiskt hur våt och trång hon är. Trycker in lite till och hela ollonet kommer in, men där tar det stopp. Måste pressa på ordentligt om jag ska komma in längre. Ida står där, framåtböjd och flämtar. ”Gör det ont?”, frågar jag. Hon skakar på huvudet, ”Ja och skönt samtidigt, vill ha mer”, stönar hon. 

 ****

Dags att ingripa, han kan inte få sätta på henne redan. Jag vill ha mer glädje av henne innan, och av honom. ”Stopp, sluta” nästan skriker jag och går fram till Ida. Reser henne upp och drar mina händer över hennes kropp, nerifrån och upp. ”Titta på mig”, beordrar jag och hon tittar upp på mig med lite skräck i blicken. ”Jag ser hur kåt du är och hur mycket du vill ha kuk, det fullständigt lyser om dig!”, säger jag. Tar tag om hennes små bröst, de är så små att jag undrar om hon verkligen är byxmogen. Frågar hur gammal hon är och får 20 till svar. Ja, hon jobbar ju i en bar och måste ha fyllt 20 för att få göra det, så det stämmer nog. Känner på brösten, de är så fasta, formen är perfekt om än små, bröstvårtorna sticker ut som två små röda geléhallon i den uppsvällda vårtgården. Riktigt fina. Måste känna på dem och kniper åt runt det vänstra bröstet samtidigt som jag med andra handen kniper åt hårt om den högra bröstvårtan. Ida flämtar till, ger ett litet skrik men stönar samtidigt som av upphetsning.  Känsliga både för smärta och njutning, mycket bra. Snärtar till på bröstet med handen, lite underifrån, om det nu är möjligt med så små bröst. Jag ser hur hon biter ihop, vill inte skrika, men det kändes helt uppenbart. Ser också att hon blir än våtare.  Handen har lämnat ett rött märke efter sig. 

Jag sätter mig på sängkanten med benen isär. ”Kom, slicka mig”, säger jag åt henne. Ida kryper fram på knä sätter huvudet mellan mina ben och tittar på mig. ”Hur då, har aldrig gjort det förut?”, säger hon. ”Du måste väl veta hur en fitta fungerar, har du inte onanerat och vet vad som är skönt?”, säger jag. Ida sticker ut tungan och slickar lite försiktigt. Det här går inte! Jag tar tag i hennes huvud och trycker hennes mun mot min fitta.  ”Slicka, sug!”, väser jag. Så där det blir bättre. Känner hur hon nu börjar sticka fram tungan och drar den upp och ner över min fitta. Jag särar mer på min fitta med händerna så hon verkligen kommer åt. Ahhh, flickan är inte så dum, ändå. 

Hon fortsätter slicka och jag tar tag i hennes bröstvårtor, kniper i dem och drar dem utåt.  Om jag ändå hade haft en ordentlig pincett eller pappersklämma! Hade varit perfekt för hennes små vårtor.  Men hon reagerar som jag vill och slickar allt mer intensivt. Ber Nisse att klämma mina bröst och knipa hårt om bröstvårtorna. Åhhh, nu börjar jag känna hur orgasmen sakta bygga upp i kroppen. ”Mer, snabbare, hårdare!”, stönar jag fram. Trycker fram fittan mot Idas ansikte. Så härligt, vilken stimulans, inte långt kvar. Kroppen börjar agera helt själv, vet precis vad som måste ske. Spänner sig. Benen låser fast Idas huvud och Nisse kniper, drar i mina vårtor allt han kan. Smärta, njutning, smärta, njutning. Nu, nu, nu….  Jaaaaa, Ahhhh. Mitt orgasmvrål ekar i rummet. 

****

Jag ser hur Ida är som fastlåst i Marias sköte.  Mina händer, mina fingrar jobbar frenetiskt med att misshandla Marias bröstvårtor. Jag har nog aldrig vågat ta i på det sättet någon gång tidigare, men det gör mig oerhört kåt.  Ser och känner att hennes orgasm närmar sig. Släpper bröstvårtorna och smiskar i stället till ordentligt med handen på hennes bröst, nerifrån och upp. En gång, två gånger, andra bröstet. En gång, två gånger. Då spänns hela Marias kropp, finns inte en muskel som inte krampar och ett vrål fullständigt bedövar oss. Sedan faller hon ihop. Jag ser hur röda hennes bröst är och att vårtorna är nästan utspända av min behandling. 

Ida, lyfter upp sitt huvud, tittar först på Maria sedan på mig. ”Hur vill du ha det?”, frågar jag. Hon ställer sig på alla fyra. Rumpan är fortfarande röd, kan troligen varken ligga på rygg eller rida, utan att det smärtar. Jag tittar mellan hennes ben och hon är plaskvåt. Ställer mig bakom och sätter ollonet mot hennes lilla fitta. Blygdläpparna är svullna, våta och kåta. Men klarar hon min kuk. Försiktigt trycker jag in ollonet lite, känner hur hennes läppar delar sig och omsluter mig. Som förra gången tar det stopp när ollonet precis är inne. Jag juckar lite in och ut, mjukar upp henne. Sakta, sakta kommer jag in en liten bit till. Hon är trång och jag hör hur hon stönar och gnyr, både av smärta och njutning, en sällsam blandning. Helt uppenbart har hon aldrig haft en kuk, i alla fall inte en lite större kuk, tidigare. Jag frågar om hon är oskuld och hon nickar, ber mig ta det försiktigt. 

Tänk att den gamla gubben ska få uppleva en oskuld igen och få inviga en flicka till att bli kvinna. Och vi som redan har utsatt henne för det mesta. Sakta, millimeter för millimeter kommer jag längre in i henne, juckar lite fram och tillbaka. Nu är halva inne, hon är så våt, jag trycker till och kommer ända in. Hör hur hon flämtar till, ett litet skrik. Jag stannar helt stilla i henne, låter henne vänja sig vid min kuk. Efter en liten stund känner jag hur hon slappnar av och själv börjar röra sig fram och tillbaka. Först lite sakta, men successivt allt häftigare. Nu är det inget tvivel, hon vill ha mig där. Jag sträcker fram en hand och smeker hennes kärleksknapp, som är hård och står ut lite. Gnuggar den samtidigt som jag nu också juckar snabbt och lite hårdare i henne. Hör hur hon gnyr, och hur hon ökar farten. Hon är så trång att huden på kuken rör sig över skaftet vid varje juck, en fullständig behandling av min kuk. Mitt ollon är nästan helt ute ena minuten, delar sedan igen på hennes blygdläppar för att sjunka ända in och tryckas ihop där längst inne i Idas trånga sköna fitta. En sådan totalupplevelse och känsla. Trots att jag haft en utlösning redan börjar jag att närma sig allt snabbare. Måste hålla emot, vill inte komma innan Ida kommer, och det verkar som om hon gör när som helst. 

Hon fullständigt exploderar, hela hennes kropp skakar, kniper ännu hårdare om min kuk. Känner hur orgasmen snarare tilltar än avtar. Hon skakar, krampar, juckar, gnyr, skriker, kastar med huvudet i fullständig extas. Jag har aldrig tidigare varit med om en sådan fullständig orgasm hos någon kvinna tidigare. Fantastiskt! Nu är jag nära, kan inte hålla mig. Käkar hon piller? Försöker fråga, men får inget svar. Hinner i alla fall inte dra mig ur, utan pumpar det jag har in i hennes orörda sköte. Känner att jag kommer i ett par omgångar, gammal man sprutar inte så mycket, speciellt inte andra gången.  

Ida fortsätter att stå där på alla fyra och darrar i hela kroppen. Jag drar ut kuken och ser att det kommer lite blod med. Jag måste ha töjt ut henne, något gick sönder lite, men bara lite. Jag böjer mig ner över henne, tar upp henne i mina armar. Lägger ner henne på mage i sängen.  Hon tittar på mig och ler, ser lycklig ut. ”Tack”, säger hon. ”Jag har länge velat bli invigd, bli oskuld, men inte vågat tidigare. Tack, det var fantastiskt, men det gjorde ont och var samtidigt en helt uppfyllande njutning. Kan man säga så? Nu vill jag pusta ut. Kan inte ta mig hem i ovädret i alla fall”. 

Maria säger att hon gärna får stanna till i morgon. Tittar på mig och säger att hon hoppas att jag också stannar där med dem. ”Mmm, det gör jag gärna, har inget att passa. Min hustru är bortrest och jag är ensam. Dessutom måste jag tacka för en fantastisk eftermiddag och kväll. Har inte haft sex på länge, min hustru vill inte längre. Jag tuggar Cialis och onanerar när hon inte är hemma. Men det här slog alla drömmar jag haft när jag skött om mig själv och läst sexnoveller på nätet”.

Jag går upp, öppnar bubbelflaskan och häller upp tre glas. Ger kvinnorna, ja nu är det två kvinnor och inte bara en kvinna och en flicka, var sitt glas. Vi tittar på varandra, ler och börjar skratta. Vi är ju alla lika nakna som när vi föddes. 

Vi beställde upp lite mat och ägnade resten av kvällen till att prata och kela med varandra. Somnade så småningom, tätt omfamnande.

Vad som sedan hände på morgonen, ja det är en annan historia.

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.